פריוויו יום שני -מיאמי נגד ניקס + בלוג חי/ גור גולן

פריוויו יום שני כמו תמיד מספק לנו שבעה משחקים, היום במרכז מיאמי נגד ניקס.

לילה של משחקים נחמדים מאוד. נתחיל את הלילה במפגש בין שארלוט הסבירים מאוד נגד סקרמנטו וכספי המתאוששים, בו זמנית נוכל לצפות בישראלי נוסף (הפעם מאמן) נגד אורלנדו המרעננים. המשחק המרכזי של הלילה יפגיש את מיאמי נגד הניקס במפגש מסקרן וחם. משחקים נוספים: מילווקי נגד דטרויט, מיניסוטה נגד פילדלפיה, ספרס נגד פיניקס ועוד משחק מערבי משובח בין הת'אנדר ליוטה.

יום שני מצוין מחכה לנו.
יום שני מצוין מחכה לנו.

2:00- שארלוט הורנטס (6-7) – סקרמנטו קינגס (9-5).

שארלוט נמצאים בכושר נהדר- מאז שהפסידו את שלושת המשחקים הראשונים של העונה, הם במאזן של שבעה ניצחונות אל מול שלושה הפסדים בלבד. באטום עם עונת שיא באחוזים מדהימים, ווקר לוקח על עצמו בדיוק כמה שצריך, ג'פרסון עם עונה סבירה וג'רמי לין מצא שוב את מקומו. הם משחקים טוב אך לא מספיק טוב לפלייאוף ככל הנראה.

מהצד השני- בעיות בעיות בעיות ועוד קצת בעיות, לפחות יש להם את עומרי כספי. למען האמת הם קבוצה נהדרת וברגע שהם מתחממים מיד שוכחים את המאזן, אך בעיות האגו בין ג'ורג' קארל לקאזינס יכולות להיפתר רק בדרך אחת- מישהו צריך לעזוב. בואו נדבר כדורסל, ראז'ון רונדו חזר לעצמו והוא משחק נהדר, קאזינס משחק נהדר כשהוא לא פצוע, בלינלי מצוין מהספסל ואחרון חביב- עומרי כספי. עונת שיא של עומרי כספי כאשר הוא קולע מעל 10 נקודות באחוזים מטורפים, בנוסף הוא מקבל קרדיט סוף סוף.

הימור- סקרמנטו יפתיעו את שארלוט בביתם, סקרמנטו ב-7.

 

2:00 – קליבלנד קאבלירס (3-10) – אורלנדו מג'יק (7-6).

באופן לא מפתיע דיוויד בלאט מוביל את טבלת המזרח בקלילות. מצד אחד הם סופגים ים של מחמאות ומהצד השני הם חוטפים לא מעט השמצות כשהם מפסידים. אי אפשר להגיד שהם קבוצה מושלמת, יש להם המון בעיות של עומק ואגו אבל כרגע בפתיחת העונה זה מספיק. לברון ג'יימס וקווין לאב מובילים את הקבוצה בצורה מצויינת, הם קולעים 45 נקודות למשחק ביחד. למרות שהם מסתדרים מצויין, הם מחכים לקיירי אירווינג שיחלים מהפציעה כשבינתיים מו וויליאמס עושה עבודה נהדרת כמחליפו.

מהצד השני של המגרש, אורלנדו מג'יק משחקים לא פחות מנהדר. הם צעירים, יש להם סגל רחב, הם כיפיים לצפייה והם ממש מזכירים את מילווקי של השנה שעברה. אולדיפו נהדר, טוביאס הריס מספק את הסחורה, פייטון עם עונת שיא ומעל כולם הצרפתי עם הג'ל- אוואן פורנייה. פורנייה קולע 19.2 נקודות למשחק באחוזים טובים מהשדה ומהשלוש. למרות שאורלנדו מגיעים כמעט כל משחק למאני טיים, הם לא מצליחים לנצח מספיק משחקים ונגד קליבלנד הם רוצים שזה ישתנה.

הימור- אורלנדו יפתיעו את דיוויד בלאט במשחק נהדר, אורלנדו ב-5.

david_blatt

2:30 – מיאמי היט (4-8) – ניו יורק ניקס (6-8).

המשחק המרכזי של הלילה בין דווין וויד לכרמלו אנתוני או שיותר מדויק להגיד נגד פורזינגיס.

מי היה מאמין שאחרי שריקות הבוז של הקהל בדראפט ואחרי בסך הכול 12 משחקים הקהל של הניקס יתאהב בפרינגלס? הלטבי הענק של ניו יורק ענה לכל הביקורות עם פתיחת עונה פנטסטית, בארבעת המשחקים האחרונים של הניקס (כולם ניצחונות) הוא קולע 17.5 נקודות ו8.7 ריבונאדים כאשר בשניים מהם הם קולע מעל 20. לצדו כמובן כרמלו אנתוני שלא מפחד לזרוק אבל גם לא מגזים יש לומר והניקס רק מרוויחים מכך.

מהצד השני, מיאמי היט תפסו את המקום השני במזרח והם רושמים ניצחונות גם במשחקים חלשים. וויד ובוש מובילים את ההיט בבטחה כאשר הם קולעים ביחד 36 נקודות למשחק. הם מקבלים עזרה לא קטנה מחסאן "דאבל דאבל" וויטסייד, דארגיץ' ודנג שמספקים מעל 10 נקודות למשחק.

הימור- הניקס ימשיכו להפתיע את כולם, ניקס ב-8.

wade

כמו שאתם רואים אני צופה לילה של הפתעות.

 

3:00 – מילווקי באקס (8-5) – דטרויט פיסטונס (6-7).

המארחים בעונה מאכזבת מאוד לאחר עונה של מחמאות בלי סוף. עונה שעברה מילווקי היו המרעננים של הליגה ושל המזרח בפרט, אך השנה משהו ב"קסם" נעלם. הם לא יציבים, פחות ממושמעים ופחות כיפיים לצפייה. אטנטקומפו הוא האיש הבולט בקבוצה, הוא קולע 17.6 נקודות, קוטף 6.7 כדורים חוזרים ובעיקר הוא המוציא לפועל של הקבוצה. לצדו קרטר וויליאמס, גרג מונרו וג'ברי פארקר המשתקם מפציעה עושים עבודה טובה אך לא יציבה.

מהצד השני, דטרויט שפתחו את העונה בסערה הורידו רגל מהגז. לאחר שדטרויט פתחו את העונה כהפתעת הליגה כאשר דראמונד וג'קסון עושים כל מה שהם רוצים, המכונות של דטוריט הרגיעו והם חזרו למקומם. למרות שהרגיעו, דטרויט עדיין אחת הקבוצות המסוכנות בליגה והם מסוגלים לנצח אפילו את הגדולות.

הימור – קרב מזרחי קשה, דטרויט ב-7.

 

3:00 – מינסוטה טימבוולבס (8-5) – פילדלפיה 76' (14-0).

מיניסוטה הרשימו מאוד בתחילת העונה, אבל אפשר להגיד שזה נגמר. שבעה הפסדים מעשרת המשחקים האחרונים לצעירים של מיניסוטה. אמנם התקוות לעונה מכובדת נגמרו אבל מה שחשוב זה התפקוד של הצעירים- קארל אנתוני טאונס, אנדרו וויגנס וזאק לוין הופכים בצעדי ענק להיות שלישיה מסוכנת לכל הליגה. הם קולעים ביחד 51.5 נקודות למשחק, צריך לזכור שהם משני מחזורי הדראפט האחרונים.

מהצד השני, אין מה להרחיב. צמד הגבוהים של פילדלפיה הם כמו "ערס צעצוע" כלומר מאיים בכאילו.

הימור – מיניסוטה ב-10.

 

3:30 – סן אנטוניו ספרס (3-10) – פניקס סאנס (6-7).

שבוע שעבר אמרו לי שאני כל הזמן נגד פניקס (שזה לא נכון) ולכן אפרגן להם היום. כולם חשבו שפניקס תאבד מכוחה השנה, אך היא מקום רביעי במערב ומשחקת ברמה גבוהה מאוד. בלדסו ונייט מספקים לנו מספרים יוצאי דופן עם לא פחות מ-44 נקודות למשחק באחוזים נהדרים. כל משחק לפחות אחד מתעלה גם בכמות האסיסטים והכדורים החוזרים ושניהם ביחד מסוגלים למחוץ כל קבוצה בליגה ביום נתון.

נעבור לספרס, הם משחקים נהדר! הם הופכים לאט לאט להיות בלתי עצירים. לאונארד ואולדריג' הם מצויינים וליד המבוגרים האחראים הם הופכים למפלצת. פופוביץ' כהרגלו יודע לתת לכל אחד את מקומו, כל אחד יודע בדיוק את תפקידו על המגרש. נכון זאת תחילת העונה אך כמו שזה עכשיו – ספרס הם הקבוצה הטובה בליגה חוץ מגולדן סטייט.

הימור – ספרס ב-7.

061613-spurs-670

4:00 – יוטה ג'אז (6-6) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (6-8).

thunder

ת'אנדר לא מסתדרת מבלי דוראנט. ווסטברוק משחק מצויין אך הוא לא מקבל עזרה מספקת. לת'אנדר יש בעיית עומק וכאשר דוראנט פצוע אז היחידים שעוזרים הם: איבקה, וויטרס וקנטר שלא מספקים את הסחורה. אוקלהומה צריכה לפתור את הבעיה מהר, כמו שזה נראה גם דוראנט לא יספיק בשביל אליפות כמו שהם רוצים.

מהצד השני, יוטה עם סגל בינוני וצעיר עושה כמיטב יכולתו. הם מנצחים את הקבוצות שברמתן ומאיימות על טובות מהם, אך גם גורדון היווארד ופייבורס לא יספיקו בשביל פלייאוף. יוטה צריכה לפתח סגל ארוך וצעיר ולבסוף הם יהפכו לקבוצה מעולה.

הימור – ת'אנדר ב-9.

 

 

 

וזה הזמן שלכם להמר בתגובות. 

תרשמו את הקבוצה המנצחת שלכם ואת ההפרש.

לפוסט הזה יש 71 תגובות

  1. חייבים לנצח את הניקס. חייבים. ברגע שקריסטפס יראה את כריס בוש הוא יברח כל הדרך ללטביה, ולואל דנג עדיין יכול לעצור את האיש שמתעקש לכתוב מספר באמצע השם שלו (כרמ7ו). לצערי זה לא יקרה, והם ינצחו.

    שאר המשחקים:
    סקרמנטו
    קליבלנד
    דטרויט
    מינסוטה
    ספרס
    יוטה

  2. המלכים סבבה לגמרי. קזינס סופר סטאר. אז עם קזינס על המגרש, הקבוצה במאזן 5-3 עם הפסדים לא גדולים, לקבוצות לא רעות בכלל: אטלנטה ס"א וקליפרס.
    בלי בוגי, הם הפסידו את כל שאר המשחקים (כולל זה שהוא נפצע אחרי 15 דקות ויצא), אבל גם פה, לקבוצות די חזקות. ז"א בלי בוגי הקבוצה נלחמת ולדעתי גם תנצח קבוצות חלשות. מה לעשות שכרגע הם פגשו את ג"ס, יוסטון, קליפרס (המשחק שבוגי נפצע בו), מיאמי ופניקס וממפיס, כל אלו בלי קאזינס היו גדולות עליהם.
    בקיצור, למרות כל הבעיות האישיות, אם קאזינס משחק, המלכים קבוצה שיכולה לנצח כל קבוצה ביום נתון. זה משהו מאוד חזק להגיד על קבוצה.

  3. תודה גור.
    לא ממש מצליח להבין את המשפט "יש להם המון בעיות של עומק". הם מובילים את המזרח למרות כל הפציעות. אם יש משהו שאין להם בעיה בו זה העומק. הבעיה היא פציעות – הם מתגברים אליה סה"כ יפה בגלל העומק. הקבוצה העמוקה במזרח.

      1. הוא משחק ככה בגלל כל הפצועים. מניח שהם יחזרו מספר הדקות יקטן.
        בוא נגיד כך – הרבה יותר טוב מאשר OKC בלי דוראנט וווסברוק או קליפרס בלי גריפין ופול או שיקגו בלי רוז ובאטלר.

  4. המשחק בין מיאמי לניקס הוא כמו קרב בין אשתי למאהבת שלי. מצד אחד בא לי ככה, ומצד שני בא לי ככה…

    מסכים עם שם )נחוץ) שדראג'יק היא הבעייה של מיאמי

  5. אחלה פריויו גור, תודה.
    לגבי דראגיץ – העסקה של פיניקס עם מילווקי הביאה את ברנדון נייט לפיניקס (יכולה להיות מאוד מרוצה), אפשרה את השארתו של מידלטון בבאקס (יכולה להיות מאוד מרוצה) ותקעה את מיאמי עם דראגיץ לעוד כמה שנים. מי היה מאמין שהוא יהיה החוליה החלשה מבין השלושה? כנראה שהסאנס ידעו מה הם עושים, מפתיע שריילי לא ידע.

    1. אל תשכח שבזמנו כולם חשבו שריילי הוא זה שעשה את המחטף.
      עדיין זה לא כזה נורא. בחוקי השכר החדשים הוא יהיה חוזה נוח לטרייד.

    2. ריילי יודע מה הוא עושה. דראגיץ' לא יהיה שחקן של 15-5-7 ליד וויד, והוא לא צריך להיות. אבל כשהברכיים של וויד יתנו את אותותיהן, והוא ישב בחוץ כמה משחקים (וכשהזריקות של ווינסלו יתחילו להכנס), הוא יתרום משמעותית. בשביל זה יש לנו אותו.

  6. אני רוצה לדבר אתכם על נושא שממש מציק לילי. ערוץ חמש כל ערה משדר משחקים חלשים!! יש קטע גם לשדר משחקים של קליבלנד לא משנה כמה הם מעניינים, קליבלנד נגד פילדלפיה ויעשו מזה עניין גדול בפרסומות. מתסכל ממש!!!

    1. זה עובר את גבול הטעם הרע
      חמישי ושישי בלילה היו מזעזעים ממש בבחירת משחקים גרועים
      כבר אין משחקים בחמש וחצי שממש נוחים לצפייה
      וזה הנכס היחיד של הערוץ עם ליגת האלופות

    2. דווקא קליבלנד לא משודרים הרבה לאחרונה. יש היגיון לשדר מה שמעניין את הצופים. ודיוויד ועומרי מעניינים את הצופים. הבעיה היא מה קורה כשהם לא משדרים אותם ואז הם בוחרים משחקים חלשים במקום משחקים בפרופיל גבוה.
      בכל מקרה, האתר הזה מאד לא מייצג את הטעם של הצופה הסביר. מניח שקליבלנד תמשוך הכי הרבה צופים גם במשחקים בפרופיל נמוך.

    3. אני מתחיל לחשוד שהם פשוט קנו חבילת משחקים וזה מה שיש .בהחלט יש להם בחירה נוראית אבל השאלה זה באמת כמה רואים בגלל כספי ודיוויד , לנו באתר nba נראה פשוט שזה לא פקטור חשוב , אבל יכול להיות שכמה מאות יראו את זה בגללם .

  7. הלילה פילי מנצחים כי אין להם ברירה
    זה המשחק הכי נוח עד הלייקרס
    ואז הם יהיו כבר 0:18
    אני צופה משחק ראשון לאוקפור 30+
    ומקונול מחלק 16 אסיסטים

  8. מה שכן לקאבס אין שחקנים ברגע שהחמישייה יורדת לשחק במצב הזה. יש נפילה לא קטנה, קנניגהם לא ברמה להיות מחליף ראשון

  9. ניצחון מרשים מאוד של קליבלנד.
    פתיחת העונה של הווריארס עשתה לקליבלנד רק טוב –
    כל הפוקוס על קרי ועל הווריארס, וזה בדיוק מה שבקליבלנד צריכים.
    במקום לרדוף אחרי שיאים ותארים אישיים הם פשוט משחקים, מנצחים ומחכים שהפצועים יחזרו.

  10. אבל אין ספק שקרל לא נותן לו מספיק לשחק ומעניש אותו על כל שטות.
    אני חושב שקצת יותר קרדיט והוא חבל על הזמן

  11. 9 דקות לסוף המשחק במינסוטה. פילדלפיה מובילים ב-5.
    לכאורה מסתמנת הפתעה,
    אבל מאזן הבית של מינסוטה השנה הוא 0 – 6
    (5 – 2 בחוץ)

  12. ושוב המשחק הצמוד היחיד של הערב הוא פילי.
    ושוב הם מוצאים את הדרך לקרוס ברגעים האחרונים. פשוט עצוב לראות. טי.גיי מקונל הוא כנראה השחקן הכי חרבאנה כרגע בליגה, מתחרה בג'ארד קנינגהאם של הקאבס (בלאט חייב להפסיק את הניסוי הזה).

  13. בלאט הודיע שגם דלבדובה צריך מנוחה מפציעה, לשני משחקים. זה אומר שקליבלנד תגיע למשחק המעניין בטורונטו בלי שלושת הפוינט גארדז שלהם (קיירי, מו, דלי), בנוסף לשמפרט ומוזגוב. זמן למצוא מתנדב לעמדה. או שלברון ישחק בכל העמדות 1-5.

  14. היום היה יום שחור לחברי ללל – לברון הצטף לאוסקר רוברטסון כשניים היחידים שקלעו ומסרו בטופ-25 של כל הזמנים.
    אנחנו חוזים בלייב בשחקן נדיר וכדאי שנודה על הזכות.
    מחר הוא יעבור את רג'י מילר בנקודות.
    עצוב, פשוט עצוב ומדכא
    🙂

כתיבת תגובה

סגירת תפריט