יומן הלייקרס (1)- הטוב הרע והלא נורא /גור גולן ומומי החציל

יש קבוצות שיש להן "יומן אליפות" ויש כאלה כמו הלייקרס שהיומן אליפות לא קיים כרגע אך הוא נמצא אי שם באופק. הלייקרס נמצאים בשנת ביניים- שנה של בנייה על כתפיהם של הצעירים, שנה של פרידה מקובי ובעיקר שנה של חילופי משמרות בעיר המלאכים. לאחר שנתיים של חושך מצרים בעיר המלאכים, אני ומומי קיווינו שהשנה נראה את האור בקצה המנהרה. אכן קיבלנו קצת אור, אך גם לא מעט חושך בתחילת העונה של הלייקרס. לאחר 13 משחקים הלייקרס במאזן של …… . 11-2

הטוב

גור- הצעירים מראים המון פוטנציאל אך יש אחד שהוא כבר לא ילד- ג'ורדן קלארקסון הנהדר.

קלארקסון נבחר בדראפט בבחירה ה-46 על ידי של וושינגטון בשנה שעברה ומיד עבר ללייקרס. הוא נתן עונה ראשונה נהדרת כשהוא מוביל את השק חבטות שנקרא הלייקרס. השנה, דווקא כאשר קובי חזר לשחק, הוא מככב במדי הלייקרס והוא הבורג המרכזי בקבוצה. הוא חודר, חוטף, קולע ומנהל את הלייקרס עם אנרגיה אדירה.

קלארקסון קולע 15.7 נקודות וקוטף 2.8 כדורים חוזרים ב-30 דקות למשחק. משחק השיא שלו עד כה היה נגד דנבר בו קלע 30 נקודות באחוזים נהדרים.

קלארקסון הוא עתיד הקבוצה, הוא משתפר בקצב אדיר והוא בדרך למעלה. הקליעה שלו מאוד השתפרה (44% ל-3) וההגנה שלו מצוינת ויכולה להפוך אותו לבורג משמעותי בכל משחק.

מומי-

מומי הדבר הטוב היחיד שהוא רואה בלייקרז השנה שאין את הפרצופים של ג'רמי לין וקרלוס בוזר.

מה שטוב זה שאחרי 50 שנה של נבואות זעם ללייקרס שנואת נפשו של הפרופסור מנחם הוא הגיע לעדנה שהוא כבר לא צריך לעשות מאמץ ולתת השפכות חופשי על הלייקרס הכל נכון!

אבל מומי מאמין שעם כל הכבוד לעיזות של מנחם שהחלב שלהם בטעם חמוץ מעז יצא מתוק ! הלייקרס חייבת לתת כאן עונה בית שימוש בכל קנה מידה בשביל לא לאבד הבחירת דראפט שתלך לפילדלפיה אם תהיה מחוץ לטופ 3.

ביינתים שמומי מחזיק את הטבלה הפוך הלייקרז במקום ה- 2 מהסוף וזה בתוך התוכנית

מומי לא לבין מה היא צוחקת , מומי במקומה היה לא יוצא מהמרתף יינות

הרע

בצער רב "הרע" בקבוצה הוא קובי בראיינט, אחד הסמלים החשובים בתולדות הקבוצה.

קובי פתח את העונה בצורה מזוויעה והכי גרועה בקריירה שלו. הבעיה המרכזית היא שהוא פוגע בצעירים ולא מאפשר להם להתפתח. במקום משחק קבוצתי עם העברת כדור מיד ליד, הוא משליט שיטה איטית ולא יעילה שלא נותנת הזדמנות לשאר שחקני החמישייה. הוא קולע 16.9 נקודות וקוטף 4.1 כדורים חוזרים באחוזים נוראים ועם יותר מדי איבודים. הוא שיחק עד כה 9 משחקים מתוך 12, אך בשלושת המשחקים שלא שיחק הלייקרס שיחקו נהדר ברוב דקות המשחק (הם לא ניצחו אף אחד מהם). למען האמת אני חושב שקובי יכול לתרום רבות ללייקרס ולצעירים ע"י כך שיחליט שהוא מוסר (יש לו ראיית משחק מופלאה). עכשיו כולם מרימים גבה ואומרים שהוא לא יעשה זאת, אבל הוא עשה זאת כבר העונה נגד דטרויט. הוא קלע 17 נקודות (אמנם באחוזים לא טובים), קטף 8 כדורים חוזרים ויותר חשוב מכך מסר תשעה אסיסטים בניצחון אדיר על דטרויט.

קובי יודע שזו עונה אחרונה שלו והוא רוצה עוד לרשום שיאים חדשים אבל הוא צריך דבר ראשון לעזור לצעירים.

מומי-

מבחינת מומי רע מאוד זה ביירון סקוט. איפה השיטה? איפה פיתוח הצעירים? אולי כדאי שמישהו יוריד את ה D מהשלט של HOLYWOOD  ויסביר לו מה זה דיפנס?

הלייקרז עוד יש להם עוגן הגנתי כמו רועי היברט שבמקום לתת הגנה נראה שהראש שלו בחופשת קייץ בג'אמייקה. מומי היה דופק לו באנג בראש שייתן איזה דאנק

יש לו לוק של פועל זר בתחנה הישנה שמחפש לברוח ממשטרת ההגירה

הלא הנורא

גור – כל הדירוגים של מחזור הדראפט האחרון, מדרגים את דאנג'לו ראסל מחוץ לעשירייה. אנשים מתעלמים מכך שהוא לאחר בסך הכול 13 משחקים. הוא קולע 10.3 נקודות למשחק, לוקח 4.5 קרשים ומוסר 2.9 בונבונים למשחק. הדבר החשוב ביותר בנוגע לראסל שהוא משתפר כל דקה על המגרש, הוא זוכה ליותר קרדיט גם מביירון "דביל" סקוט וגם משאר השחקנים. סתם לשם השוואה: עמנואל מודייה שזוכה למחמאות בלי סוף, קולע 12.9 נקודות, מוסר 6.4 אסיסטים ומאבד 4.3 כדורים למשחק (שלישי בליגה). כל זה כשהוא קולע באחוזים איומים ומקבל קרדיט בלי סוף.

אז בוא תנו צ'אנס לראסל, הוא "לא נורא" ואפילו טוב.

מומי – מומי לפי הטביעת עין שלו הצעירים של הקבוצה על הכיפאק. בעיקר קלארקסון שנפל על הלייקרס מהשמיים עם בחירה נמוכה

רנדל מתאושש לא רע מהניתוח ויש מצב שתוך כמה שנים יוליוס יהיה קייסר

מלאכי ראסל קצת יורדים עליו אבל סך הכל יש לו ניצינים של בסקטבול ועם קואץ נורמלי הוא יקודם ויעשה גדולות ונצורות

 

בלי משקפי שמש אי אפשר לראות את הלייקרז

לפוסט הזה יש 13 תגובות

  1. נהדר!
    (לכל הגולשים המתנדבים: מומי הוא טיפוס מאוזבקיסטאן או פרס, משהו כזה, נהג מונית בר"ג, והוא טיפוס מוזר. לכן הוא כותב ככה)

    1. דוקטור
      אין אחד שלא מכירה את מומי !

      מה עושים ? סילבי לחוצה על טבעת ומומי כבר עשה טריפיט בעבר עם סימה,ג'ניפר ואוקסנה

      מומי לא יודע את נפשו מרוב צער בעלי חיים

    1. גם את העליבות צריך לדעת לאהוב שמדובר בקבוצה שלך, אחלה סיקור, מישהו כבר פעם עשה בליגה טרייד על מאמנים??? אולי אפשר לשקול החלפה של קארל תמורת ביירון סקוט???

  2. יומן מצויין.
    למי שלא יודע המדים של הפועל חולון השתנו מאדום הפועל לזהוב סגול בגלל הלייקרס.
    אם זכרוני העלוב אינו בוגד בי (שוב) חולון ו LA כרתו ברית ערים תאומות (לא להתרגש. זוהי שטות שמטרתה טיולים הדדיים לעובדי שתי העיריות) ואחד מהטקסים שעירבו היה שינוי צבע המדים.
    חשוב גם לציין שפי ג׳יי טאקר מפיניקס (יקיר יציע 3 באולם הפחים) כבר לקח אליפות עם המדים הללו אז רכישתו ללייקרס נראית פתאום הגיונית. לפחות כמו האמירות של ביירון סקוט או העובדה שהוא מאמן.

    חוצמזה אהבתי את השיטה של להחזיק את הטבלה הפוך. שוקל לאמץ את זה גם בליגה המקומית, בהתאם להדרדרות הזהוב סגול המקומי……

  3. חברה לרשום!
    הלייקרס מנצחת את ג. סטייט.
    למה כי יש לה את קובי! קובי הוא סוג של שמשון הגיבור. הוא ינצח אם יש לו אתגר חשוב. הוא יקלע 60 נקודות ויותר. איך למלאכים פתרונים, אבל הוא יעשה את זה.
    קובי הוא המכשול הגדול ביותר ברצף של ג. סטייט.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט