בלוג חי: גולדן סטייט-שיקגו בראש-פריוויו למשחקי שישי/רועי ויינברג

11 משחקים מעולים ביום שישי הזה, אחרי שבועיים חלשים על הנייר. במוקד גולדן סטייט ימשיכו במרדף אחרי פתיחת העונה הטובה בהיסטוריה מול שיקגו, יוטה ודאלאס יפגשו אחת מול השנייה במשחק לוהט בין 2 מערביות שעוברות יותר מדי מתחת לרדאר, ודטרויט ומינסוטה יפגשו במשחק מרתק נוסף בין 2 מהקבוצות הצעירות הטובות בליגה.

*

2:00-שארלוט הורנטס (6-6)-פילדלפיה 76' (12-0)

פילדלפיה על הפנים, ועם לוח משחקים שכולל מפגשים מול שארלוט, מיאמי, מינסוטה, בוסטון, יוסטון וממפיס, קרוב לודאי שיעשו 18 הפסדים רצופים. למזלם (או שלא), המשחק ה-19 שלהם הוא מול הלייקרס, מה שיתכן ויתן להם סיכוי גבוה להשיג ניצחון ולא להפוך לקבוצה עם פתיחת העונה הגרועה בהיסטוריה. למרות זאת, יש כמה נקודות אור אצל הסבנטי סיקסרס-טוני רוטן וקנדל מרשל צפויים לחזור בקרוב, ג'ליל אוקפור קולע ומוריד ריבאונדים בצרורות, וגם נרלנס נואל וג'רמי גרנט נראים לא רע, למרות שקל להשיג נקודות בגארבג' טיים.

מנגד, יש את ההורנטס. יש עונת קריירה של ניקולס באטום (17 נק', 6 ריב' ו-3.8 אס' למשחק), אבל בטריו של ווקר-באטום-ג'פרסון, ביג אל הוא החלש ביותר עם 14.3 נק' עם 6.4 ריב' למשחק, נתוניו הגרועים ביותר בקריירה מאז 2006, עת היה שחקן שנה שנייה ב-NBA. כל עוד התרומה שלו נשארת בתחום הזה, והיעילות ההגנתית שלו לא מרשימה בלשון המעטה, ההורנטס ישארו קבוצה של 50%.

תחזית: בכל זאת, אנחנו מדברים על פילדלפיה. המשחק הזה הולך לשארלוט, בקלות.

*

2:30-בוסטון סלטיקס (5-6)-ברוקלין נטס (10-2)

למרות 2 ניצחונות זאת עונה ארוכה מאוד לנטס, שהיו לא רעים מול אטלנטה וגולדן סטייט ועדיין לא הצליחו להשיג ניצחון. בוסטון נראים לא רע, וכתבתי עליהם בהרחבה לא מזמן, והמיס מאץ' של איזייאה תומאס המהיר מול ג'ארט ג'ק (וברוק לופז הסופר איטי בצבע) יוכל להשיג נקודות קלות לסלטיקס, והם ינצלו את זה.

מנגד, סביר שנראה את ברוקלין מנסה לשחק על ברוק לופז, ולנצל את החולשה של הסלטיקס בצבע. אבל כשלאף אחד אין יכולת להכניס לו כדורים יעילים לצבע, יהיה קשה מאוד לברוקלין לייצר נקודות. עם ההגנה החזקה של בוסטון, וההתקפה הלא קיימת מרחוק של הנטס, הירוקים לא יתקשו יותר מדי.

תחזית: ברוקלין ימשיכו להפסיד, והפעם ליריבה מהבית האטלנטי. הניצחון יהיה של בוסטון.

*

3:00-ממפיס גריזליס (6-6)-יוסטון רוקטס (7-5)

יצליח לעצור לממפיס את הרצף? ג'יימס הארדן

יוסטון נראו טוב מול פורטלנד הדועכים, ויהיה מעניין לראות כיצד הקבוצה של ג'יי בי בייקרסטאף תראה מול יריבה הגנתית קשוחה. בייקרסטאף עשה בשכל שהוריד את טיי לאוסון לספסל, וכשפטריק בברלי יחזור (יתכן שזה יהיה למשחק הזה) הרוקטס יראו טובים בהרבה, ואולי יצליחו לחזור לפלייאוף. זאת טבילת אש עבור המאמן המבטיח, וכדאי לעקוב אחרי ניהול המשחק שלו במשחקו השני בליגה.

מנגד, ממפיס התעוררה לחיים עם מריו צ'למרס. 3 משחקים סופר מריו משחק בממפיס, והם נתנו להם 3 ניצחונות רצופים. הוא קולע 19 נקודות עם 1.7 חטיפות למשחק, ומוסיף כוח מהספסל ומחוץ לקשת, בדיוק מה שממפיס היו צריכים. איתו הקבוצה נראית טוב בהרבה, והשמועות על כך שחרב הפיטורים מונפת מעל חרבו של דייב ירגר ירדו מסדר היום, לפחות לעכשיו. ממפיס מגיעה במצב הטוב יותר למשחק הזה, ועם הביתיות יכולה גם לנצח.

תחזית: אם פטריק בברלי חוזר, הניצחון של הרוקטס בודאות. המשחק יהיה צמוד ביותר, והכושר הטוב של מריו צ'למרס יבוא לידי ביטוי גם הערב. לדעתי זה לא יספיק, ובייקרסטאף ירשום ניצחון שני ברציפות כמאמן NBA. יוסטון.

*

3:00-מינסוטה טימברוולבס (7-5)-דטרויט פיסטונס (5-6)

דרומונד חוגג מול ז'נג ומינסוטה. המראה יחזור על עצמו הערב?

משחק מרתק בין שתי הקבוצות האלו הולך להפגיש בין שני הסנטרים הצעירים הטובים בליגה. בצד אחד אנדרה דרומונד, שחקן עם ממוצעים בלתי נתפסים של 19 נקודות ו-19 ריבאונדים למשחק, ומצד שני קארל אנטוני טאונס, רוקי של 16 נקודות, 11 ריבאונדים ו-2 חסימות בערב.

דרומונד מוקף בסקוררים, ובקבוצה שעוצבה לשיטת המשחק של סטן ואן גנדי מראה הרבה, לצד הדומיננטיות של רג'י ג'קסון. הספסל החלש של דטרויט משפיע, ולכן הקבוצה במאזן רע מיכולתה האמיתית (הספסל של הפיסטונס קולע 26.6 נקודות למשחק-27.3% מסך הנקודות של הקבוצה). כשברנדון ג'ניגס וג'ודי מיקס יחזרו, המצב ישתפר. לצערם זה יקרה בסוף דצמבר.

ובמינסוטה המצב גם לא מדהים. אנדרו וויגינס ממשיך לקלוע (ולא לעשות הרבה מעבר), קא"ט נפלא ולאבין תורם דקות טובות מהספסל. ריקי רוביו וקווין מרטין בסדר, והקבוצה לא מצליחה לעבור לוח משחקים קשה (5 המשחקים האחרונים היו מול גולדן סטייט, אינדיאנה, מיאמי, אורלנדו והקליפרס). המצב אולי ישתפר לאורך העונה, אבל בשביל שזה יקרה מינסוטה צריכה לצאת מזה. הם ינסו לעשות את זה הערב.

תחזית: יש לי תחושה שתהיה פה הפתעה, והספסל החלש של דטרויט ישפיע מול הרוטציה הרחבה של הטימברוולבס (10 שחקנים משחקים יותר מרבע שעה למשחק). הניצחון יהיה של מינסוטה.

*

3:00-ניו אורלינס פליקינס (11-1)-סן אנטוניו ספרס (2-9)

המכונה של הספרס עובדדת כמו שעון כבר עכשיו, 11 משחקים לתוך העונה. הספרס עוצרים את יריבותיהם על פחות מ-92 נקודות למשחק, מפגיזים בהתקפה וניצחו 9 מ-10 משחקיהם האחרונים (כשההפסד הוא ב-3 נקודות, בוושינגטון). למרות שישחקו ללא מאנו ג'ינובילי, לאונרד ואולדריג' נפלאים בהתקפה, דאנקן נותן 9 ריב' ו-2 חס' במשחק לצד הגנה חזקה, והמכונה של פופ עובדת.

בצד השני המצב לא טוב. ניו אורלינס על הפנים, וכשאנטוני דיוויס, טירייק אוואנס, קנדריק פרקינס, נוריס קול, קווינסי פונדקסטר ועומר אסיק צפויים לא לשחק ביום שישי, אין להם מה למכור, בפרט בקו הקדמי-נקודת החוזק של הספרס. עם כל הכבוד לאריק גורדון וג'רו הולידיי, הם לא הולכים לנצח את סן אנטוניו. הפליקינס יפסידו, ורק יתרחקו מהפלייאוף.

תחזית: ניו אורלינס פצועים מדי, לא מתואמים מדי וחלשים מדי. לכן הם יפסידו לסן אנטוניו, ביותר מ-10 הפרש.

*

3:00-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (5-7)-ניו יורק ניקס (6-6)

בניו יורק הפופולריות של קריסטפס פורצינגיס בשמיים, וזה הגיע למצב שנגמרו החולצות שלו בחנות הנבא-דבר של מה בכך. הוא נותן 12.8 נק' עם 8.6 ריב' למשחק בלבד, אבל התרומה של הלטבי משמעותית, ונראה שניו יורק מצאו פרנצ'ייז פלייר לעשור הקרוב (אל תשכחו שהוא בן 19). הם עם שני ניצחונות רצופים, ויש לא מעט סיבות לאופטימיות בתפוח הגדול.

אוקלהומה באותו מצב של השנה שעברה. דוראנט בחוץ (יתכן שיחזור מול הניקס, לא בטוח) והמשחקים נהפכו להופעת יחיד של ראסל ווסטברוק. הצ'יטה לא מפסיק לדהור, בלי קשר לתוצאה. הממוצעים שלו קרובים לטריפל דאבל (28 נק', 10.5 אס', 7.8 ריב' למשחק) והוא האיש באוקלהומה. כשחוץ ממנו אף אחד לא עובר את 3 האסיסטים במשחק, יש לא מעט סיבות לדאגה אצל בילי דונובן.

תחזית: אני מצטער מראש, דובי. ניו יורק, ב-5 עד 10 נקודות.

*

3:30-דאלאס מאבריקס (4-8)-יוטה ג'אז (5-6)

הג'רמנייטור
נוביצקי וקארל מלון. מי האמין שלמעלה מעשור לאחר מכן נוביצקי עדיין יהיה אול-סטאר.

זאת השנה של דריק נוביצקי? הג'רמנייטור עם 18.5 נקודות (52% מהשדה, 50% מהשלוש) ו-7 ריבאונדים למשחק. הוא עושה את כל זה ב-27 דקות למשחק, הכמות הנמוכה ביותר של דקות בערב מאז עונת הרוקי. האחוזים שלו הם הטובים ביותר בקריירה, ויתכן שמדובר בקאמבק עבור הוטרן הגדול, שמראה כי לא נס ליחו. לצד דרון וויליאמס הלא רע, ו-ווסלי מת'יוס אנד צ'נדלר פרסונס שבהדרגה חוזרים לכושר מלא, דאלאס יכולים לסיים גבוה במערב.

ביוטה ההגנה החזקה ממשיכה לעבוד, והג'אז שוחקים את יריבותיהם. סקור נמוך בכל משחק, והתקפה שמתבססת על שלושה שחקנים שקולעים כמעט 16 נקודות למשחק (היווארד, פייבורס ובורקס) מספיקים בשביל מאזן די יציב, וקבוצה קשוחה ואיטית שנראה כי תשאר יציבה כל העונה. אם דאלאס תצליח לכפות את הקצב שלה על המשחק, הניצחון שלה. הכל תלוי בדריק. ובג'ו אינגלס.

תחזית: עם כל הכבוד להגנה הקשוחה והמשחק האיטי של יוטה, המאבריקס רותחים, והג'אז לא יצליחו לעצור אותם עם הבונקר הכדורסלני שלהם. המשחק הזה שייך לדאלאס.

*

4:00-דנבר נאגטס (6-6)-פניקס סאנס (5-6)

דנבר לא רצים כמו הקבוצות בשנים עברו, אבל פתחו את העונה בניגוד לציפיות ועם מאזן מאוזן אחרי 15% מהעונה. גלינארי חזר כמו גדול מהפציעה עם 18.3 נקודות למשחק, וויל בארטון מתחיל מועמדות מפתיעה לתואר השחקן השישי של העונה עם 14.1 נק' למשחק, ועמנואל מודעי בהדרגה מסתגל לאנ.בי.איי. זה לא רע, והנאגטס יכולים להיות מעודדים, נכון לעכשיו.

מנגד, בפניקס יש הרבה סיבות לאופיטמיות. טייסון צ'נדלר נותן נוכחות הגנתיית שהקבוצה חיכתה לה שנים, ובלדסו אנד נייט מתאימים אחד לשני כמו ג'ון לנון ופול מקרטני. הפסד צמוד לשיקגו סיים רצף 3 ניצחונות לפניקס, אבל יכול להיות שאחרי הרבה שנות סבל, ג'ף הורנסק סוף סוף יראה את הארץ המובטחת, הפלייאוף.

תחזית: ברנדון נייט ואריק בלדסו ימשיכו בכושר הטוב, וישיגו את הניצחון בקלות מול מודעי וברטון החלשים הגנתית. ניצחון נוסף של פניקס.

*

5:00-פורטלנד טרייל בלייזרס (9-4)-לוס אנג'לס קליפרס (5-6)

למרות ההפסד הכואב לגולדן סטייט ופתיחת העונה החלשה, יחסית למימדיהם, הקליפרס מגיעים כפייבוריטים למשחק הזה. בלייק גריפין נותן עונה מעולה עם 26.6 נק', 8.7 ריב' ו-4.4 אס' למשחק וכריס פול טוב, אבל עדיין לוקח זמן לשחקני הרכש להתחבר לקבוצה, וכשדיאנדרה "אני רוצה להיות חלק גדול יותר בהתקפה" ג'ורדן לוקח 5.5 זריקות בלבד מהשדה למשחק, הם עדיין לא נראים כמו קבוצת טופ 4.

עדיין, הקליפרס מגיעים למשחק כפייבוריטים. פורטלנד פתחו את העונה טוב, אבל נמצאים כרגע עם 7 הפסדים רצופים, כשפציעת מיירס לאונרד משפיעה עליהם משמעותית. סי ג'יי מקולום ודמיאן לילארד נותנים עונה טובה מאוד, אבל כשהקו הקדמי של פורטלנד לא מתפקד, הם לא יגיעו רחוק מדי. הם צריכים עוד גבוה שיכול ליצור נקודות, ולצערם האפשרות הכי טובה כרגע היא קרלוס בוזר.

תחזית: גריפין לא יתקשה מול הקו הקדמי של הבלייזרס, וישיג ניצחון בקלילות מרשימה. הקליפרס מנצחים.

*

5:30-גולדן סטייט ווריורס (0-13)-שיקגו בולס (3-8)

אול-אוראונד פלייר. דריימונד גרין.

אפשר לעצור אותם? נדמה שלא משנה איך תתכוננו לזה, ובכמה תובילו במהלך המשחק, אתם לא תנצחו את גולדן סטייט. רק שילוב של סגל מהטובים ביותר בליגה, מאמן מנוסה, חוסן מנטלי עצום והרבה מזל יכול, אולי, רק אולי, לנצח את גולדן סטייט.

השילוב בין קארי, הגנת הפוסט היעילה של בוגוט ואזלי ומשחק האול-אוראונד של דריימונד גרין (בגיל 25 הוא עם 7.8 ריב', 7.1 אס', 1.4 חט' ו-1.4 חס' למשחק. סקוטי פיפן בגיל 25 היה עם 7.3 ריב', 6.2 אס', 2.4 חט' ו-1.1 חס' למשחק), יכול לפתיחת העונה הטובה בהיסטוריה, ויתכן שלהזכר כאחת מהקבוצות הטובות בכל הזמנים.

למרות זאת, שיקגו מגיעה למשחק עם הראש למעלה. 5 ניצחונות מ-6 משחקים מראים שהקבוצה מסתגלת לשיטת המשחק של הויברג, כשג'ימי באטלר ממשיך להיות האיש בשיקגו. ניקולה מירוטיץ' ופאו גאסול מרכיבים יופי של קו קדמי, וההשילוב של טוני סנל לצדם בחמישייה הוכיח את עצמו עבור הבולס. הם הקבוצה היחידה, על הנייר, שיכולה לעצור את גולדן סטייט בטווח הקרוב (2-3 משחקים). יהיה מרתק לראות האם הם יוכלו לעשות את זה.

תחזית: מצטער שיקגו, אבל יש רק 2 קבוצות שיכולות לעצור את הווריורס. אתם לא אחת מהן. גולדן סטייט.

*

5:30-לוס אנג'לס לייקרס (9-2)-טורונטו ראפטורס (6-7)

משבר בטורונטו? הקבוצה עם 6 הפסדים ב-8 המשחקים האחרונים, כשהניצחונות מול פילדלפיה וניו אורלינס בבית, לא אתגרים של מה בכך. דה רוזן ולאורי נותנים את שלהם, אבל שאר הקבוצה לא מעורבת מספיק בהתקפה-24 נקודות למשחק מהקו הקדמי (ואלניוצ'אס וסקולה) זה לא מספיק, וכשקארול נותן 12.7 נקודות למשחק, לא מפתיע (ממוצע זהה למה שהיה לו בשנה שעברה), יש לא מעט בעיות מעבר לגבול.

הלייקרס מגיעים אחרי 3 ימי מנוחה, וקובי בראיינט צפוי לשחק (לא בטוח שזה טוב ללייקרס). ג'ורדן קלארקסון ימשיך לקלוע בצרורות, והשילוב ההגנתי בין ברנדון באס ורוי היברט יעשה צרות לקנדים. אין שם סיבות לאופטימיות, אבל הצהובים סגולים יכולים להשיג בבית את הניצחון השלישי העונה, ורק להעמיק את הצרות של הראפטורס.

תחזית: ההפתעה של הערב, בה' הידיעה. לייקרס.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 148 תגובות

  1. פריוויו מעולה!
    שיקגו עצרו גם את רצף 27 הנצחונות של מיאמי וגם את רצף 13 הנצחונות של אינדיאנה לפני שנתיים. חוץ מזה, הם אחת משתי קבוצות שניצחו באוקלנד שנה שעברה, כך שלא הייתי פוסל אותם מיד.

  2. ייתכן שהלילה הרצף ייגמר . ג"ס קבוצה טובה מהשוורים , אבל לשיקגו יש מאצ'אפ לא רע מול הלוחמים , היתה אחת מהשתים היחידות שחזרו עם ניצחון מאוקלנד בעונה הרגילה האחרונה ( על חודו של סל ) , ויותר מכל , הלוחמים באים אחרי 24 שעות בלבד , ועל גלי האופוריה של הניצחון בסטייפלס סנטר.

  3. קצת קטנוניות: כשהחולצות של קריסטפס בניו-יורק נגמרות, זה ל-א דבר של מה בכך (קרי לא מדובר בדבר פעוט). גם הלטבי עצמו הוא לא דבר של מה בכך, מסתבר.

  4. פתיחת העונה עם הכי הרבה נצחונות ללא הפסד היא 15-0.
    אם שיקגו לא מנצחת את ג"ס היום אני לא רואה קבוצה אחרת שמתקרבת לרמה שלהם עד חג המולד (קליבלנד).

  5. אחחחחחחחחחחחחחחחח ערוץ הספורט (או מתיימר להיות כזה), הכריזו על עצמם כעל ערוץ ה-NBA של ישראל והם פשוט מחרבנים על הצופים.

    לילה של 11 משחקים ורק משחק אחד… הטירוף של אוקלוהומה נגד ניו יורק (שיהיה לשימי השמן מה לצעוק באולפן).

    לא מבין איך עוד אפשר להתעלל ככה בצופים. למה לא להעביר כמה משחקים בלייב (הרי אף אחד לא קם לראות באמצע הלילה שידור חוזר של איזה משחק שכוח אל שמשודר בלופים כבר חודש.
    למה לא לשדר לילה של כדורסל עם משחקים אחד אחרי השני.

    פשוט צריך להוציא חוק נגדם. שיחזירו את ערוץ ה-NBA או לפחות את ESPN. זה כבר מגוחך

    1. עד מתי תהיו שפוטים של הכבלים/ YES?

      חבל על הכסף, והתסכול שאתם חווים כל שבוע כשאתה מגלים שערוץ הספורט עושה את זה מהמקפצה, על חשבונכם.

      אני סיימתי לשלם להם לפני שנתיים, ומברך כל רגע.
      פעם בשנה ליג פאס, ואז ביום שישי בבוקר אחרי ששלחתי את הילדים לגן ולביה"ס אני יכול ליהנות מההכנות לשבת עם המשחק שרק הסתיים מיום חמישי הגדול של דור בלוך.

      חברים טובים עברו לקודי, אומרים שזה להיט.

      הילדים שלי לא מתלוננים, הם רואים סרטים, חינוכית 23 (ערוץ מצוין) וסרטונים ביוטיוב (National Geographic Wild הערוץ מספר 2, אחרי צמחים נגד זומבים..).
      ואם אתה מתעניין בתכניות סיכום ספורט, אתה תמיד יכול לראות/ להאזין ל-Jalen&Jacoby, פעמיים בשבוע ב-ESPN,
      ופעם בשבוע לתכנית הסיכום של יום חמישי הגדול "inside the NBA"'
      שעןלה 24 שעות אחרי (בערך), שערוץ של run through the type, ביוטיוב.

      ויש גם את Bball Breakdown גם ביוטיוב שמנתח את המשחקים מזווית ראיה של מאמן.

      "לעצמי אני אומר בדרך שגם מזה עוד נצטרך להיגמל "

  6. תודה על יופי של פריוויו.
    אני חושב שהווריארס נישאים על גבי אדי האדרנלין לעוד ניצחון.
    יש לי הרגשה שהניקס עושים לדובי ומנחם את הלילה, ומנצחים.
    לצערי, 0 סיכוי לסאנס להגיע לפלייאוף.

    1. ספרס וקליבלנד. לדעתי היחידות שמספיק טובות, עם שחקנים שיכולים לעצור את קארי ומאמן מספיק טוב (ורצון לנקום במקרה של קליבלנד).

  7. פריוויו נהדר.
    מה שמדהים בג"ס לדעתי זה העומק. אתמול לדוגמה תופמסון היה האיש במחצית הראשונה, היחיד שקלע. לבארנס בכל משחק יש את הדקות שלו שהוא פתאום קולע 10 נק' ב2 דק והוא יציב מאוד, גרין פשוט עושה הכל על המגרש. בוגוט+אזילי זה נהדר. איגודלה ששיפר את הקליעה שלו מה3 בצורה משמעותית השנה ומוסיף את כוח אש מחוץ לקשת. ואחרי שעברת את כל זה יש לך עוד את קארי על הראש. קשה מדי

  8. איזה פריוויו ולילה משובחים!
    צופה משחק אדיר בג״ס שאולי יגיע להארכה.
    גם ניקס נגד תאנדר משחק שיהיה משובח מאוד.
    אני אהיה ער מ5 במטרה לצפות בלייקרס ובג״ס בו זמנית

  9. אף אחד לא רשם את זה אז אני יתן לכם קצת מידע. דרל מורי אמר על הלוחמים שהאליפות לא הייתה מזל הם היו הכי טובים עונה שעברה הכי טובים העונה ושלפי דעתו הקבוצה הזאת תסיים בתור אחת הקבוצות הגדולות אי פעם. חברים אנחנו צופים בהיסטוריה בהתהוות של קבוצה מדהימה והיסטורית שבראשה עומד שחקן מדהים והסטורי כמו שיש מבוגרים שחזו בג׳ורדן מג׳יק ובירד ככה אנחנו הדור הצעיר יותר חוזה בסטפן קארי (לא מדבר על הרמה שלא יהרגו אותי אלא לרמת ההנאה/אסטתיקה)

  10. גורדן קיבל הרבה כבוד מהשופטים :
    בהלים אחרות היו שגיאות שיפוט ולפעמים די בוטות לטובתו, פעמיים לפחות הבולס ניצחו בגמר בשל עזרה מהזברות …

    ג"ס לא זוכה להנחה כזו .
    בענין קבוצה גדולה , כל קבוצה בנבא יכלה לבחור בסגנון בניה ואימון דומים , ליאנדרו ברבוסה אנדרו איגודלה שון ליווינגסטון ועוד היו שחקנים שאף קבוצה לא מצאה לנכון לשלב בסגל.
    איגודלה כוכב שנפצע כל הזמן , ליווינגסטון שחקן עהור ברבוסה נמוך מידי או לך תדע למה לא רצו אותו …
    ברנס דרמונד אפילו קליי ומאמן בשם סטיב קאר בסוף ….
    ופתאום כולם מתעוררים ושואלים איך זה ?
    התשובה פשוטה סבלנות , שכרו יועץ מיוחד מעולה , בנו לאט את הביטחון של השחקנים בחרו שחקנים קבוצתיים בלי חלומות להיות כוכבים .
    כולם קבוצתיים , מאמן קבוצתי השיטה עובדת.
    באולקלהומה אין שיטה חומר שחקנים שלא נופ מג"ס אבל בלי שיטה בלי סבלנות.
    קליבלנד ?
    סבלנות , מישהו שם במיוחד חרבון מבין את משמעות המילה ?
    בספרס יש שיטה יש סבלנות ויש תוצאות , אטלנטה כנ"ל.
    אין בלופים זה עובד.
    מה יקרה היום נגד שיקאגו ?"
    לג"ס יש יותר עומק, הרבה יותר .
    אבל בשיקאגו יש השנה שיטה , האם זה יספיק נגד ג"ס לא בטוח אבל יהיה משחק מענין .
    אופס שיקאגו אני רץ לקנות עיתון כדי לדעת מה יהיה …

    https://www.youtube.com/watch?v=m6Q0r9Ca2YM

  11. אליפות לוקחים ביוני ולא בנובמבר ומי שעושה רצפים בנובמבר יכול עוד להתחרט על כך בהמשך. לא יודע אם זה המקרה של ג"ס אבל אני מקווה שכן

  12. יותר משהפורנזיקס טוב הוא ממותג כתקווה הגדולה ולמרות שהמספרים שלו לא מרשימים שומעים עליו מעט מאוד ביקורת. זה לא בהכרח דבר רע ונותן לשחקן צעיר ונוכרי זמן ומרחב להתרגל לליגה. אני מקווה שנזכה לראות את ניו יורק חוזרת למעמד שהיה לה בשנות ה 90.
    לדעתי ג"ס מפסידה הלילה- לקבל את הבולס מיד אחרי הקליפרס זה אתגר שקשה להוציא ממנו שני w.

  13. אני זוכר את דוויין וייד אומר אחרי ההפסד שקטע את רצף 19 הנצחונות של מיאמי "יופי, אפשר לחזור להתעסק בכדורסל". הרצף של ג"ס יפה ומרשים, אבל די חסר משמעות כרגע. בואו נצא קצת מההשוואות ההסטוריות ופשוט נהנה (אלא אם כן ההנאה היא מעצם ההשוואות)

    1. 1+
      לדאלאס הייתה עונה שהתחילה ב-13 ניצחונות והגיעה ל-3-22 בשלב מסויים, אבל הם סיימו עם 22 הפסדים והדחה בגמר המערב מול הספרס.

      די מצחיק בהתחשב בזה שגם הווריורס יודחו בגמר המערב מול הספרס

      1. זאת עשויה להיות הסדרה הכי טובה והכי איכותית שנראתה ב20 שנה האחרונות. אני אוהד הספארס ומאוד מחבב את הווריורס ורק מחכה לראות את הסדרה הזו.

  14. גם לי מרגיש שהיום ג"ס עלולים להפסיד, או שיש להם סכוי רציני לשבור את שיא 10 ההפסדים של שיקגו. שיקגו צריכה לעצור מבעדם הלילה את הרצף

  15. להוסיף קצת על מה שרועי ו-dror2 כתבו –
    הקבוצה האחרונה שזכתה באליפות עם מאזן והפרש סלים כמו של הווריארס בעונה שעברה היא הסלטיקס ב-2008.
    גם את עונת 08/09 הם פתחו כמו מי שנמצאים בדרך הבטוחה לזכייה נוספת באליפות, ולניפוץ שיאם של הבולס.
    לפני מחזור חג המולד לקבוצה היה מאזן של 27 – 2 (קצב של 76 נצחונות בעונה)
    אבל אז הם לאט לאט התחילו להתפורר – קשה מאוד להמשך בכזה קצב מטורף לאורך 2 עונות רצופות, והפציעות שלא היו כל בעונה הקודמת התחילו להופיע.
    גארנט שנתן בהגנה עונות דומיננטיות כמו של קרי בהתקפה, פשוט לא עמד במעמסה. הסלטיקס הודחו בחצי גמר המזרח על ידי אורלנדו.
    בעונה שאחרי, דוק ריוורס הפיק לקחים, ועל החצי הראשון של העונה הוא "ויתר" כאשר הקפיד על משטר קפדני של דיאטת דקות. לחצי השני של העונה, הגיעה קבוצה רעננה שהייתה מרחק רון ארטסט אחד מזכייה באליפות (הפסידו במשחק 7 ללייקרס ולארטסט שנתן הופעת קלאץ' "רוברט הורי" סטייל)
    החוכמה האמיתית היא להשאר בצמרת במינימום מאמץ אפשרי, ולשמור כוחות לפלייאוף (ע"ע הספרס, ששיכללו את השיטה לדרגת אומנות)

  16. אם דאלאס מצליחה לסיים את העונה עם ה-66% הצלחה שיש לה כרגע,
    לא רק שמגיע לקרלייל את תואר מאמן העונה, מגיע לו גם:
    פרס נובל לרפואה על הנס הרפואי ששמו נוביצקי.
    תואר חסיד אומות עולם (בלי קשר לעונה הנוכחית. היחיד שנתן לגל מקל צ'אנס…)
    וכמובן פרס נובל לשלום על החזרתו למוטב של הצורר דרון וויליאמס.

    1. דובי התעלף מהתרגשות
      מומי שלח צוות של מד״א לבירור בעניין
      ברוקס , שמוקס OKC נראית למומי הרבה יותר גרוע מהשנים הקודמות

  17. אם הניקס מאבדים את המשחק –
    דובי יכול להאשים רק את עצמו על שלא נכח בבלוג החי בשביל לנסות לסתור את הניחוס של מנחם…

  18. עד עכשיו 2 – 0 למזרח נגד המערב במשחקי הלילה, 2 נצחונות חוץ (דטרויט במינסוטה והניקס באוקלהומה)
    אחרי שיותר מ-15% ממשחקי העונה שוחקו אפשר כבר לומר שמסתמנת מגמה ברורה של שינוי ביחסי הכוחות בין המערב למזרח
    (אני עדיין לא אומר שהמזרח חזקים יותר – אבל אין ספק שזה כבר לא המזפח מול המערב הפרוע)

    1. לחלוטין
      לפני 2 עונות אם זכור לי דטרויט ניצחה 4 משחקים בכל העונה מול המערב
      אבל בהסתייגות מסיומת אני יכול לומר שזה נובע בעיקר מכך שהמערב נחלש יותר מאשר המזרח התחזק

    2. זה לא יישמר לפי דעתי … המערב מתישהו יפתח פער אבל עדיין כרגע אפשר לומר שהמזרח השתפר מאוד- גם מבחינת המספרים וגם היכולת

    3. לא יכול להיות הרי ראסל השחקן הכי טוב ודוראנט לוקח אליפות השנה …הם הפסידו בבית מול הניקס ?
      אתה בטוח ?
      אני מקוה שהדוק ישן כשיתעורר מישהו יצטרך לספר לו מה קרה …

  19. אני במשחק אבל כותב 'מעורב' אז כשאגמור אצטרף לבלוג החי. הלפטופ על הברכיים ואני נהנה מהמשחק.
    מציע לכל אוהדי הספארס לא לקרוא את המעורב שלי!

    1. אני אקרא .
      אני לא חושב שכל משחק הוא מלחמת עולם לנצח או למות.
      וגם פופוביץ לא.
      הוא מוכן ששחקנים יפסידו משחקים ואפילו סדרות פלייאוף ואפילו גמר כדי שילמדו מזה.
      קוראים לזה סבלנות , לא תכונה רעה לאורך זמן.,

  20. מה עושים עם בעיית קשב כזו – ג״ס באייפד, שידור חוזר של תאנדר נגד ניקס בטלוויזיה , לייקרס במחשב והופס בטלפון😳

  21. בשלב הזה של העונה, הפסד כמו במשחק הליליה ממש לא משנה לספרס.
    הם כרגע בעיצומה של דיאטת דקות לזקנים,
    לימודי נגינה לקאווי (לרגל מעברו לתפקיד הכינור הראשון…),
    והטמעת ערכי הספרס במצטרפים החדשים.
    את הספרס אפשר יהיה להתחיל לשפוט רק כשיגיע הרודיאו השנתי.
    שנה שעברה היה להם רודיאו רע – וזה התבטא בפלייאוף,
    השנה? לפופ הפתרונים.

  22. טורונטו תופרים את הלייקרס מ3 !
    7 שלשות מתוכם 4 של לאורי
    ביינתיים שיקגו כבר בלי סל שדה דקות ארוכות לדעתי…

  23. בינתיים טוב משחשבתי , בהתחשב בעייפות של הלוחמים. איגי ובארנס מורידים את ג"ס ליתרון במחצית עם 2 שלשות מהירות . סטף עוד לא הכיע למשחק.

  24. אני חוזה במשחק ללא ווליום. כתבתי 'מעורב' בזמן החצי וג'ף ואן גנדי לא נותן לזה שמסתכל על המשחק שנייה של מנוחה. אפילו אם הוא אומר דברים נכונים, איך זה שאף אחד ב-ESPN לא אומר לו לשתוק קצת ולתת לצופים זמן לנשום?

    טוב, עכשיו אני במשחק מבלי לכתוב.

    1. אפשר לחשוב שהבולס הם הבד בויז
      גולדן סטייט במשחק בק טו בק די אינטנסיבי ועדין המשחק תלוי בהם יותר מאשר בבולס

      1. מה יותר קשה? בק טןו בק או טיסה למערב, שדות תעופה, ושינה במלון? על מה אתה מדבר מידן? ושיקגו שיחקו לפני יומיים, והשחקן המרכזי שלהם לא משחק.

  25. אני לא יודע מה מצבו של גרין . אבל אם הוא בסדר , נראה כנראה לקראת הסיום את הדאבס עוברים לסמול בול עם הגנה אגרסיבית .

  26. רבע לפני הסיום בג"ס, המשחק הזה הוא כבר הצהרת כוונות. של שיקגו. היא הרבה יותר טובה ועמוקה מהשנה שעברה, וג'ימי באטלר הוא סופרסטאר. לקאבס תהיה עבודה קשה מאוד בסדרה אפשרית.

  27. הספסל של הלייקרס עם ערב איום ונורא פתח הפרש ענק.
    אך החמישייה עם ערב מצויין משאיר אותם במשחק
    זהו היום של צעירי הלייקרס :
    רנדל 18 נק 11 רב
    ראסל 17 נק 5 רב
    קלארקסון 11 נק 3 אס

      1. אם לא קרי ינצח אותך אז תומפסון ינצח אותך ואם לא תומפסון אז בארנס ואם לא היא אז איגוודלה… איזו קבוצה!

  28. המשחק הזה נותן לי תחושה שגולדן יצטרכו להתאמץ בשביל להפסיד 10 משחקים העונה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט