משחקי יום ראשון / מנחם לס

RIGHT NOW BEST TEAM IN NBA!!!!

לוס אנג'לס לייקרס (12-9) 110- יוטה ג'אז (10-12) 117

עוד משחק של 34 נקודות לקובי. עוד הפסד. ואת זאת אני אומר בכל הרצינות לאוהדי קובי: כל שוטינג גארד בליגה, אם תרשה לו 24 זריקות לסל יקלע 34. אני לא יודע בדיוק מה אחוז הנקליעה אך לי זה נראה כמשהו בסביבות 36%. אז ה-34 שלו לא מרשימים. ודווייט האוארד? 11 נקודות ו-16 ריב'. ליוטה היו שני סנטרים שהתחלפו, אל ג'פרסון (14 נק' ו-11 ריב') וקנטר (6 מ-8 ל-14 נק' ו-6 ראיבאונדים)." טובים השניים מאחד" כבר אמרתי? לא יודע אם זה מהתלמוד או מהמשנה אבל המסר ברור.

לג'אז קלע מילסאפ 24 עם 9 קרשים. מו ויליאמס – בחמישייה – היה מצויין עם 8 מ-11 ל-22 נק' ו-9 אסיסטים. גורדון הייווארד קלע 14, כשכל הקבוצה קולעת 54%. הלייקרס לא פיגרה בהרבה עם 47%. מה שהציל את הלייקרס מקריעה של ממש הערב היה האחוז מה-3 – 15 מ-28 ל-58%. בלי ה-45 נקודות משלשות היה כאן הערב 20 הפרש לפחות.

מייק ד'אנטוני הוא 8-4 מאז הגיע. מייק בראון לא יכול היה להיות גרוע יותר. אז אוקיי. נחכה לפאו גאסול וסטיב נאש.

*********

ניו יורק ניקס ( 5-15) 112 – דנבר נאגטס (10-10) 106


ההבדל בין הקבוצות הוא שלאחת יש סופר-סטאר – כרמלו אנטוני – ואילו לדנבר אין. אז בסוף כשהניקס היו צריכים נקודות, הכדור הלך לכרמלו. לניקס אין שחקן כזה. כרמלו קלע 11 ברבע הרביעי חכלק מה-34 שלו. המשחק היה שקול לחלוטין עד אמצע הרבע הרביעיץ אהבתי את ג'ייסון קיד הוותיק שעדיין שם 17 עם 3 מ-4 מה-3, וכמה פעמים כשלקח את שומרו לבית המטבחיים – אל תחת הסל – שם ג'ייסון הוא הגארד הטוב בליגה בפוסט-אפ. לדנבר דניאלו גלינרי קלע 21 ב-7 מ-11 עם 9 ריבאונדים. טיי לאוטון שם 23.

*********

ברוקלין נטס (8-11) 88 – מילווקי באקס (9-10) 97

אם אתם חושבים שזאת הפ]תעה, מה תאמרו אם אגלה לכם ש-6 דקות לפהי סיום הרבע השלישי הבאקס הובילו ב-29 נקודות? הנטס קטעו עד 8 אך הם ביזבזו יותר מדי כוח בנסיון חזרה, ובסוף נשברו. מנוטה אליס קלע 24 לאורחים במטווח של 8 מ-13. ברנדון ג'נינגס 24 ב-8 מ-13. למקומיים ג'רלד וולאס סיים עם 32, שווה בחיצים וקרשים. דרון ויליאמס 18 אבל רק ב-8 מ-19. מה שעשה את הנתצחון יותר מכל היה בראז' של שלשות ב-43% לעומת ה-28% של הנטים.

*********

לוס אנג'לס קליפרס (6-14) 102 – טורונטו רפטורס (17-4) 83

משך שלושה רבעים המשחק היה צמוד עד שויני דל נגרו הנכניס את החמישייה השנייה, והיא שוב ניצחה לקליפרס משחק כדורסל. החמישייה השנייה קולעת בממוצע בששת המשחקים האחרוניפם 48 נקודות למשחק, כמעט כל החמישייה הראשונה שמשחקת הרבה יותר דקות. ההתפרצות באביעי הגיע כסערת ת'אנדר בהובלת גמל קראופורד עם 16 ואריק  בלדסאו 14 ביום הולדתו ה-23.

בלדסו 14 נק' ביום הטולדתו ה-23. בלייק גריפין הוביל עם 19 וכריס פאול הוסיף 16. דמר רוזן קלע 24 בעיר הולדתו והעיר בה גדל. לקליפרס זה נצחון 6 רצוף; לרפטורס הפסד 6 רצוף ו-10 מ-11.

********

פיניקס סאנס (15-7) 90 – אורלנדו מג'יק (12-8) 98

פיניקס לא הפסידה 7 רצופים מאז 2004. אז היום זה קרה לה כשהשחקן היחיד השווה איזכור הוא שנון בראון (17 נק'). לאורלנדו ג'יי ג'יי רדיק קלע 17 מה-20 שלו בחצי הראשון. גלן דייויס שם 15 עם 7 ריב',
וניקולה ווצ'צ'יק ממונטנגרו נתן עוד משחק טוב של 12 עם 9 הורדות. אבל גיבור המשחק שלי היה הקנדי נאנדרה ניקולסון (2.06 מ') שעשה קרייר-היי של 19 ב-9 מ-11 והכל ברבע הרביעי, בו קטף גם 9 ריב'!

********

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (4-17) 104-אינדיאנה פייסרס (11-10) 93/רועי ויינברג

הפייסרס הגיעו לאוקלהומה סיטי, ויצאו משם בתור שק חבטות. כרגע אין אף אחד שיכול לעצור את הת'אנדר-ניצחון שמיני ברציפות

"חשבתי שהיינו חלשים ברבע הראשון, אבל החמישייה השנייה עזרה לנו, ואז הגיעה הגנה נהדרת במחצית השנייה-גרמנו להם לקחת זריקות קשות ולהתגעגע למשחק ההתקפי שלהם. עשינו עבודה טובה בהתקפה, ולא כפינו שם שום דבר. היינו מאוד סבלניים"-סקוט ברוקס, מאמן הת'אנדר-מסכם את המשחק. במחצית הראשונה הפייסרס קלעו 56 נקודות, ובמחצית השנייה רק 37 נקודות. הפייסרס ירדו מ-60% במחצית הראשונה ל-33.3% במחצית השנייה (אחוזים מהשדה).

המשחק, ברובו היה בשליטת הת'אנדר, אבל בתחילת הרבע האחרון אינדיאנה רצה 10-0 על אוקלהומה, וההפרש ירד ל-3 נקודות (91-94, 5:26 לסוף המשחק). אז הגנת הת'אנדר השתפרה משמעותית, ועצרה את אינדיאנה על 0 מ-7 מהשדה, והם הספיקו לקלוע רק 2 זריקות מהקו ב-5 וחצי הדקות האלו.

מי שניצח לאוקלהומה את המשחק (חוץ מקווין דוראנט הפנטסטי), היה קווין מרטין. השחקן השישי של הת'אנדר קלע 13 נקודות בפחות מ-5 דקות ברבע הראשון, בדרך ל-24 נקודות. גם ניק קוליסון והאשים ת'אביט הועילו, ונתנו דקות מנוחה יקרות לאיבאקה ופרקינס.

המשחק היה שובר שיאים מבחינת הת'אנדר: רצף הניצחונות שלהם הוא הכי ארוך מאז 2010, בה ניצחו 9 משחקים ברציפות (הם ישברו את הרצף-המשחקים הבאים שלהם הם נגד ההורנטס והקינגס. ביום ב' יהיה משחק מעניין שלהם נגד הספרס). זה היה המשחק ה-12 ברציפות בו עברו המאה נקודות-הרצף הכי ארוך שלהם באוקלהומה סיטי, והכי ארוך מאז 1995, התקופה בה שיחקו בסיאטל (עם שון קמפ וגארי פייטון).

בת'אנדר, דוראנט קלע 27 נקודות עם 8 ריבאונדים. מרטין קלע 24, ווסטרברוק 21, ואיבאקה 12 עם 9 ריבאונדים.

בפייסרס, ווסט קלע 21 עם 6 קטיפות, פול ג'ורג' קלע 17 עם 8 ריבאונדים, היל קלע 15, היברט וסטיבנסון קלעו 10 כל אחד.

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 45 תגובות

  1. ג'ייסון קיד נתן חתיכת משחק היום: 17 נקודות, 7 אסיסטים ו-4 ריבאונדים.

    הילד ענק!
    ______________________________

    בואנ'ה איזה משחק נטול הגנות בסטייפלס סנטר פשוט זוועת עולם.

  2. המילה הטובה היחידה שיש לי להגיד על דאנטוני נטול הברכיים זה השיפור העצום בקליעה ל-3 וזה היה די סביר שיקרה לנוכח ההתקפות המהירות יותר, הריווחים.

    מקום 6 בליגה בקליעה ל-3, חוץ מזה NOTHING.
    הגנות במכללות יותר חכמות מההגנות שלנו, אנחנו פתטיים כל כך, לא מצליחים לייצר עצירות.

    אוי נמאס לי כבר לראות את הלייקרס, כל כך פחדתי מהדאנטוני הזה.
    לא יודע למה זה הפך למנהג לקחת מנג'רים שבקדנציה האחרונה שלהם הפכו לבדיחה.

  3. מנחם תודה רבה, פשוט כיף לקרוא על הבוקר
    דרך אגב הלייקרס כבר בפיגור 13 ברבע ה4, חבורת ילדות…
    מזל שאני לא מהמר כי לא הייתי צופה את זה

  4. איזה יופי של בוקר , עוד הפסד ליוטה. . .
    יא אללה מה הולך שם? מאזן של 9-12 קופצ'יק בונה על להיות קבוצת לוטרי או משהו?

    1. אבל דוקטור שם בדיוק כואב לנו (בזה שקבוצה שאמורה להיות בולדוג מתנהגת כמו כבשה שחוטה עם טחינה) , אבל מדהים כמה שמרטין נותן תפוקה בOKC , הערב 24 מ 7-12 מהשדה.
      חבל שהוא לא תורם בקרשים וסוכריות , אפשר להיבחר לאיש ה6 על סמך נקודות בלבד?

  5. לצערי הלייקרס זו גופה. בתקופה של שנה אימנו אותנו 2 המאמנים הכי גרועים בליגה. דאנטוני גאון התקפי בתחת שלי.

  6. קובי החיים בלי גאסול קשים אאה? הוא צריך ללבוש את המכנסים של הילד הגדול או אתה? הרי אתה והלייקרס נראים בדיוק אותה הקבוצה של לפני הגעת גאסול, בסך הכל הייתם קבוצה בינונית שבקושי עושה פליאוף וככה אתם נראים גם היום. מה אתה שווה בלי גבוהים דומננטים בצבע? כנראה כלום ושום דבר אתה בינוני לגמרי.

    העיקר הגעת ל34 נקודות שלא שוות מהומה, 9-24? שווה לכפרות כל הסקור הזה באחוזים האלו, 0 ריבאונד ורק 3 אסיסטים? לא מנהיג ולא עושה את הסובבים אותו טובים יותר.

  7. כשגאסול שיחק לא היה יותר טוב, כי גם אז קובי הצמית והשפיל את כל האחרים. קובי הוא תמיד ההפך מקבוצתיות – הוא תמיד יהפוך את האנשים מסביבו לגרועים יותר (חוץ משאקיל אוניל בעל הביטחון העצמי בשמיים – אז הוא זרק אותו מהקבוצה) ופאו גאסול עם האופי המתרפס בשנתיים הראשונות שלו…
    אם אתה רוצה לגרום לאנשים להתאבד על כדורים, לעשות את הדברים הקטנים ולהתאמץ אקסטרה באימונים, אתה צריך למשוך אותם לזה.

  8. הבעיה היא לא קובי… קובי משחק הירו בול כשהוא רואה כששאר הכוכבים לא נותנים תפוקה. כשאף סופרסטאר בקבוצה מלאת כוכבים לא נותן כת התפוקה, הקבוצה לא תנצח….מעניין איך קופצאק לא חשב על פציעות, הרי סטיב וגאסול בני 25, ויש לנו את הספסל הכי עמוק בליגה!
    בדיחה

  9. זה עניין של ביצה ותרנגולת – האם קובי התחיל לקחת יותר זריקות כי ראה שהקבוצה לא פוגעת או להיפך?
    בגדול אני מסכים עם ישי.

  10. דרך אגב, מנחם, אתה חריין! יודע למה?
    אתה לועג לשחקן הטוב ביותר בתקופתנו וטוען טענה מגוחכת וברורה מאליו כאילו גילית את העולם, בכל זמן שאפשר שדוראנט כרגע יותר טוב ממנו. אתה יודע בן כמה קובי?
    קאני מצפהה מקובי בגיל שלו לקלוע, מה שהוא הכי טוב בו בעולם, אין לו אנרגיות בגיל כזה להגנה וריברונדים. בוא נראה את לברון ודוראנט מגיעים לנתונים האלה בגיל 35.

    ועכשיו? לנתונים המעניינים!
    כמה דוראנט קלע בנצחון התאנדרס? 9-24
    קובי? הפלא ופלא, אותם נתונים מי היה מאמין??????
    נכשיו, אפשר ללכת לפי הדעה הצבועה שלך ולומר שגם לדוראנט וגם לקובי היה ערב קליעה גרוע אבל לא, זה נוגע רק לקובי. הוכחה מושלמת לצביעןת. אני לעומת זאת, לא מפריע ששחקן זרק 3-4 זריקות יותר מהממוצע שלו והן לא נכנסן. זה לא מה שהפסיד ללייקרס את המשחק!

  11. איך שונא את זה שהאמריקאים הולכים לפי ססטיסטיקה. סטייה קטנה של כמה אחוזים והם גילו את הונסחא למה הקבוצה הפסידה. אני יכול לשחק איתך את משחק הסטטיסטיקות כמה שאתה רוצה. יודע למה? כי הן לא אומרות כלום. אתה תוכיח דעה עם כמה מספרים, ואני אוכיח שאתה טועה עם מספריפףם אחרים וכך הלאה. אפשר להשתמש בסטטיסטיקות איך שרוצים. בגלל זה לקובי יש 5 אליפויות, למגיק 4, לדאנקן 3 (4) וללברון רק אחת. תשאר עם סטטיסטיקות, אני אשאר עם שחקנים שאני אוהד כי הם קילרים ונונתנים הכל על המגרש כי הם לא מסוגלים להפסיד. וכרגע אין אף אחד כזה בלייקרס חוץ מקובי

    1. הלו הלו – אתה אוהד לייקרס אתה ?
      למג'יק יש 5 אליפויות !!!

      ועזוב את האווילים לגבי קובי.
      תעשה חשבון פשוט – הווארד זה עוד לא הווארד, וגם אם כל האחרים יקלעו שיאי קריירה – הלייקרס לא מגיעים ל 95 נקודות אם קובי לא שם 30. אין מה לעשות. ושוב – מי שראה יודע כמה הוא מנסה לשתף את כולם, ומי שלא ימשיך לקרוא דפי סטטיסטיקה ולדקלם קלישאות מפגרות כמו שקובי לא עושה את האחרים ליותר טובים.
      עדיף לא להגיב עד שהרמה תעלה…

      1. דדי, אני מסכים שאפשר לפרש סטטיסטיקות בכמה צורות, אני לא מסתכל על הנתון הזה כעל אשמתו של קובי, אלא כבעיה קבוצתית. אם ביום שהשחקן הטוב ביותר שלך נותן את הA GAME שלו, אתה מפסיד, הקבוצה עושה משהו לא נכון. והקבוצה צריכה לשנות את הדרך בה היא משחקת.

  12. אחח תענוג עם הלייקרס לא מאכזבים בכל פעם מחדש

    קובי עם פתיחת העונה הטובה מזה שנים? אפשר לקחת את כל ניירות הסטטיסטיקה ולזרוק אותם לפח.. 9-1 כשהוא מעל 30 נק' אומר הכל..

    וכל החסידים השוטים שמאמינים שהוא שחקן הקלאץ' הטוב בעולם ובהיסטוריה תפסיקו לראות היילייטס ותתחילו לקרוא נתונים כי הנתונים שלו יותר אפורים מהפרצוף של סבתא שלי. מה שהלייקרס קיבלו ממנו בדקה האחרונה זה החטאת עונשין ועוד שתי שלשות שלא ראו רשת.

    כמובן שאם אחת מהן היתה נכנסת ובמיוחד אם היא היתה על שלושה שומרים תוך כדי נפילה לאחור עם פליק פלאק לפנים הייתם רואים את זה בהיילייטס וחושבים לעצמכם (או מספרים לנו בהתרגשות).. וואו קובי, איזה שחקן קלאץ' אדיר אבל האמת היא שיש עשרה שחקנים אחרים בליגה הזאת שהייתי לוקח לפניו לקבוצה שלי אם הייתי רוצה לנצח משחק כדורסל

  13. אילון, טוב אחי….. בינתיים מתוך העשרה שחקנים האלה אין אחד שלקח 5 אליפויות… ממש מתעלים במשחקים חשובים ( הרי משחקי עונה יותר חשובים מטבעת אליפות) קרא את התגובות שלי ותבין כמה אתה טועה. גם דוראנט בטח שחקן קלאץ גרוע עם 9-24 ? מה היה עושה בלי ווסטברוק ננכון? חבורה של בורים חחחח.

  14. קובי לא שחקן רע. הוא שחקו עם יכולת אישית פנומנלית והמשחק ההתקפי שלו אסתטי ומגוון בצורה יוצאת דופן.
    אבל, הוא הורס קבוצות עם האישיות הדפוקה שלו. למרות שהוא עושה פרצופים קשוחים ואומר עלאק שיעשה הכל כדי לנצח, הוא לא באמת מחויב לניצחון אם זה ידרוש ממנו לקלוע 15 ולמסור 10 ותגיד לי אתה שהוא לא מסוגל למסור 10 בכל משחק עם הכשרון שלו והכשרון שמסתובב לידו (גם אם זה רק בחמישיה..)

    לגבי האליפויות, בתור אלפא דוג יש לו 2 אליפויות ולא 5 ובוא לא נפתח את הדיון הפאתטי של מי היה דומיננטי יותר הוא או שאק (!!!!!) בתקופה ששיחקו יחד. מה שהיה הכי חשוב בשאק זה שאם קובי היה מנסה להתייחס אליו כמו שהוא מתייחס לכל שאר השחקנים – שאק היה פשוט מעקם אותו ומפרק אותו כמו לגו לרמ"ח איבריו.

    לטובת הזיכרון הקצר שלך (בעצם, בכלל נולדת אז?), אחרי ששאק הלך קרו 2 דברים: קובי לא עשה את הפלייאוף (עם שחקנים כמו למאר אודום וקירון באטלר) ובעונה אח"כ כשכן עשה פלייאוף הוא עף בסיבוב הראשון אחרי שהוביל על פיניקס 3-1 (choke?)
    אה, שאקיל בינתיים לקח עוד אליפות. ופיל ג'קסון האגדי כתב עליו שהוא שחקן שלא מסוגל לשחק תחת מאמן (כ"כ מפתיע לשמוע..)

    קובי בכה ובכה (אין לי צוות מסייע, אני לא יכול לבד בלה בלה בלה) ואז הלייקרס בטרייד שערורייתי ולא מאוזן (איפה היה דיוויד סטרן?) הביאו לו את האח הספרדי ופתאום כשיש לידו עוד אולסטאר וחצי (ארטסט) ואת המאמן המעוטר בהיסטוריה – הופ, 2 אליפויות.

    גם באליפויות האלה, אמנם אי אפשר להגיד שקובי לא היה האלפא דוג כי הוא בהחלט היה אבל גם שם בסדרת הגמר השניה מול הסלטיקס (4-3 בסדרה לפנתיאון) קובי זכה בתואר ה-mvp של הגמר באופן שערורייתי רק בגלל היותו הפרצוף המוכר בקבוצה שזכתה באליפות ולמרות תצוגות מחפירות לאורך כל הסדרה.
    השיא היה כמובן משחק 7 אז הוא הסריח את הפרקט עם 6-24 נוראיים ובלתי נשכחים (מישהו אמר שחקן קלאץ'??), אבל האמת היא שהוא לא הגיע ל-50% אפילו במשחק אחד(!!) כל הסדרה.
    למעשה הוא התקרב ל-50% רק במשחק אחד וב-3 הוא היה 40% ומטה. אבל זאת ה-NBA, מנפחי היילייטס ויוצרי גיבורים בכוח.

    במשך כל הסדרה קובי ניסה לשחק את ההירו בול המפגר שלו ולא הצליח אבל הלייקרס כקבוצה ובמיוחד שלום עולמי ופאו העניקו לו את האליפות על מגש של כסף.
    מה יש למחלקת השיווק לעשות עם רון ארטסט כמצטיין של סדרת הגמר?אפשר לאהוב את זה, אפשר לשנוא את זה, אבל זאת השיטה והיא לא תשתנה רק עדיף לנסות לא לאכול בכפית את כל מה שמאכילים אותך

  15. שכחת כמה ריבאונדים הוא לקח באותו משחק עם אחוזים גרועים, שכחת מי היה זה שהגיע לקו העונשין בנק המכריעות סל אותם משחקים? שכחת מי היה זה שעם קליעות קלאץ הביא קבוצה של נגרים ל 3-1 מול פניקס הקבוצה הטובה באן בי איי באותה שנה. ונחש מי היה הגו טו גריי של הלייקרס בשנים עם שאק בפלייאופים בשניות האחרונות ( פורטלנד סאן אנטוניו)? לצערך אתה טועה, ראיתי את כל העונות האלה, דגש על ראיתי, בניגוד אליך.
    פאו גאסול וארטסט הם אול סטאר וחצי? ממש לא. פאו גאסול נבחר לאול סטאר מספר פעמים מועטות מאוד וגם זה לא תמיד בהרגב הפותח
    אוקיי קודם כל תראה לי שחקן שלקח אליפות בלי עוד שחקן שקלע לפחות בממוצעים של גאסול, סביבות ה 20 נק באן בי איי. אם תסתכל על זה ככה, כולם מדברים על השערוריה הזאת כי זה היה טרייד לא הוגן, אך מבחינת חומר השחקנים זאת לא הייתה הקבוצה להמר עליה לאליפות. קובי התבגר באותה עונה לקח החלטות מצויינות לקח על עצמו אחריות מלאה להכל שיתף את חבריו לקבוצה בדיוק מתי שהיה צורך לכך, והיה המנהיג של הקבוצה יחד עם נאש. אפילו השונאים טענו שהוא כביכול סוף סוף התבגר . עכשיו בוא נקח לדוגמא קבוצה אחרת כמו ההיט , שם יש לא אולי אולסטאר וחצי כמו שטענת אלא שלושה אולסטארים מובהקים. 2 מהם היו בין 7 השחקנים הטובים ביותר בליגה בעונה שעברה, ואתה ממעיט בערכו של קובי על משהו שהוא עשה פעמיים עם פחות? כי הרי זלושת האליפויות עם שאק לא היו קשורות אליו… הוא לא קלע 26-29 נק למשחק לפחוצ, 6 ריב ו5 אס? (בערך) . נכון שאק היה יותר דומיננטי,מן הסתם כי הוא הגיע לשיא לפני קובי. למה? כי הוא יותר ותיק מקובי באן בי איי.. אתה מדבר שטויות. בלי שאק קובי לא היה זוכה באליפויות וכך להפך. קובי גם לא היה זוכה בלי פאו כמו שגורדן לא היה זוכה בלי סקוטי, כמו שלברון לא היה זוכה ללא ווייד, כמו שווייד לא היה זוכה ללא שאק והאסלם וכן הלאה.
    אני גם הייתי בוכה אם הייתי סופרסטאר בלייקרס שמשחק עם שחקנים כמו סמוש פארקר וקוואמי בראון ולוקח אותם על הגב שלי לפלייאוף למרות שהם שחקנים ברמה של ישראל אפילו לא. אתה שונא את קובי ,אני מבין את זה. אבל השנאה עשתה אותך טיפש

  16. ואם אתה כל כך בטוח שרון ארטסט ופאו הגישו לקובי את האליפות על מגש של כסף לא היה צריך את קובי בקבוצה נכון? עונת כדורסל באן בי איי לא מסתכמת במשחק אחד פחות מהממוצע של קובי ( שגם בו הוא תרם המון). קובי היה האם וי פי של הגמרים הללו כי הוא היה העוגן של הקבוצה. ראית פעם אם וי פי של סדרת גמר שמשחק בצורה מחפירה כמו גאסול בעונות האחרונות? לא. כי אם וי פי נותנים לא על משלק אחד טוב, זה יותר מזה. ולמה אתה לא מדבר על העונות שהגיע לקובי האם וי פי? שחקן שקולע 35 למשחק וסוחב קבוצת נגרים לתצוגה מרשימה יחסית בפלייטוף מגיע לו אם וי פי.

    1. מנחם, למזלי הפאשלה שלך מכסה על הפאשלה שלי, כי חזרתי מאוחר מחתונה והתעוררתי מאוחר עם חמרמורת והתחלתי לסקר את המשחקים בסביבות 9:30 בערך. ככה שלמרות הפאשלות שלנו, אוהדי הכדורסל זכו בסיקורים, וזה הדבר החשוב ביותר!

  17. ענין הריבאונד די מביך כשמסתכלים על המשחק ההוא.. עדיף פשוט לשתוק ולא למצוא פרמטר אחד שבו הוא היה טוב ולתלות בו את כל המשחק. באיזה עוד משחק בהיסטוריה של שחקן כלשהו מישהו זוכר את כמות הריבאונד? זה פשוט לא מספיק מעניין ובטח לא מהווה שום תירוץ. קובי היה פח זבל במשחק הזה ואם זה תלוי רק בו הלייקרס מפסידים את האליפות ההיא אבל כדורסל משחק קבוצתי והקבוצה שלו היתה כל כך טובה באותו משחק שהם הצליחו לנצח למרות הנוכחות שלו שם.

  18. ולגבי שאק הוא היה כל כך דומיננטי שכל שחקן חוץ אולסטאר בליגה שהיה משחק איתו היה מעמיד ממוצעים כאלה ולוקח אליפויות קובי זכה מההפקר. למרות ששוב – מבחינת יכולת אישית הוא מהטובים שהליגה ראתה ואת זה אי אפשר ואני לא מנסה לקחת ממנו.
    אבל בכל מה שקשור להובלת קבוצה – על זה אמרו חכמינו "לא מעוקצך ולא מדובשך" – יעני, עדיף לי בלעדיך ובלי הנזק שאתה עושה למרות שאתה עושה גם הרבה דברים טובים

  19. ולגבי שחקן שלוקח חבורת "נגרים" להישגים מרשימים – הישג מרשים זה מה שלברון עשה בקליבלנד. לא לעשות את הפלייאוף עם הלייקרס או לעוף בסיבוב ראשון אחרי 3-1 זה לא מרשים זה מביך.

    1. לא יפה ככה לכתוב נגד אילון שהוא ללא ספק צדיק גדול שמאיר לנו את העיניים ומוכן להתאמץ ולכתוב כל כך הרבה על הנחש השחור והארסי…..
      מה לעשות? צודק, קובי הוכיח שכדי להגיע להישגים בפלייאוף הוא צריך מינימום את הפרונט קורט הטוב בליגה, פחות מזה והוא עף. אז כן, העניין כאן הוא לא אם הוא שחקן טוב כי זה בטוח נכון, אבל האם הוא יכול להוביל קבוצה? האם למד משהו משמעותי על מנהיגות בקריירה הארוכה שלו? מצופה מ"השחקן הטוב בדורנו" לרמה גבוהה יותר בקבוצה הנוכחית אם הוא רוצה להיחשב כזה. אם נגמר הכוח ברבע האחרון וחוגגים על הקבוצה כל הגארדים של היריבה מה זה משנה כמה הוא קולע? אם במקום להכניס את כולם למשחק הוא פותח ומשתולל ברבע הראשון ואז נעלם עד האחרון זה טוב לקבוצה?
      אילון כאן מדבר על דברים אמיתיים ונכונים ובטח שאי אפשר לכנות אותו בור כי הכל קרה וזו דעה לגיטימית. אז יש לכם אחלה שחקן וקבוצה לא משהו. אני שוב אומר, עם בק קורט זריז ואתלטי ברמה סבירה לליגה ועם גאסול והאווארד הלייקרס היו במצב הרבה יותר טוב מאשר עם קובי, או לחליפין, שישנה את צורת המשחק, יתחיל למסור פנימה ופחות יכפה את עצמו על המשחק.

  20. לברון לא שיחק עם נגרים. אתה יודע איפה סמוש ווקוואמי כרגע? בדיוק.
    אתה ממעיט בערכו ועושה ממנו איזה טייריק אוואנס. איך שאק בדיוק הופך שחקנים לידו לאולסטארים? בגלל השני מסירות שלו במשחק מהצבע לשחקן פנוי מאחורי השלוש?

  21. לכל שחקן יש תפקיד. עמדה 2 תפקידה לקלוע נק.קובי עושה את זה כמעט ברמה של גורדן. בשיאו היה מהמגנים הטובים בליגה. צריך לבקש יותר מזה משוטינג גארד? ראית פעם סנטר כמו שאק שמוסר 10 אסיסטים? ראית את לברון לוקח על עצמו זריקות קלאץ? ראית פעם את רון ארטסט מוביל התקפה מתפרצת בהצלחה? לכל שחקן יש את התפקיד שלו בקבוצה וההתמחות שלו. זה שקובי למשל לא אוסף 10 אסיסטים לא אומר כלום. הוא לא כמו לברון, הוא לא מחפש אתז, המאמן שלו אפילו לא מחפש את זה, בטח לא גקסון בהתקפת המשולש. נראה לך שאם קובי היה עושה סןןיץ בראש הוא לא היה יכול לאסוף לפחות 8 אס למשחק עם הכשרון שיש לו? זה לא מה שמבקשים ממנו. אי אפשר לקחת אליפות עם שחקן אחד, יש הרבה גורמים במשוואה. מבחינת כשרון נטו, קובי השחקן הגדול ביותר שראיתי באן בי איי, כל שאר הטענות נגדו לא רלוונטיות, כי זה השחקן שהוא תמיד היה וזה עבד איתו הרבה פעמים, אפילו "למרות" בשבילך. ומה זה אומר על הלייקרס שפעם הם לקחו אליפות עם קובי הזוועת עולם הזה ועכשיו הם לא מסוגלים לזה? יפה.

  22. ישי, עזוב אותך מחסרי מושג וקצרי זיכרון.
    קובי היה זה שניצח ללייקרס את כל הרבעים האחרונים בתקופת שאקיל – שלא יכל לקבל את הכדור בגלל בעיות העונשין שלו, והוא גם זה שבאופן שגרתי היה שוחט את סאן אנטוניו (למרות ברוס בוואן) בגלל ששאק כל כך התקשה עם דאנקן ורובינסון.
    אגב, הלייקרס היו עם המאזן הכי טוב בליגה עוד לפני עסקת גאסול – עד שביינום נפצע.

    די אין לי כח לזה – עזוב אותך – שונאים ממציאים להם הסטוריה, תן להם להתבשל במיץ של עצמם ולתת תירוצים להישגים של קובי.

  23. דדי נסחפתי עם הכתיבה ולא שמתי לב לטעות בקשר למגיק. מצטער גם על השגיאות כתיב, לא נוח לכתוב דרך הפלאפון המקלדת קטנה מדי.

  24. שלום וברכה לידידי/שונאי קובי.
    אני מוסיף את השני סנט שלי לעניין, אבל לפני כן ראוי לציין שדעתי על העונה הנוכחית היא רק ממה שקלטתי בתקצירים כי אני לא רואה משחקים שלמים כרגע: קודם כל קובי שינה קצת את משחקו ויותר מוסר והוא טוב בזה.
    אבל דווייט עוד לא דווייט ופאו וגאסול בחוץ. הוא פתח את העונה טוב וזה טבעי שייקח זריקות קשות בסוף כי מה לעשות שהאחרים לידו פח ולהווארד אסור להיות על המגרש בדקות הללו. (למרות שהוא שם, כך הבנתי, לא ברור למה). כשמבינים שקובי עושה את כל זה כשהוא פצוע(!) זה בכלל לא יאמן.
    הבנאדם חיה, אין ספק. (נדמה לי גם שהדירוג הנמוך יחסית שלו במשאל השחקנים נותן לו דרייב, שחקנים גדולים ממציאים לעצמם דרייב לעוף עליו גם אם הוא לא לגמרי ריאלי). עם כל זה, הביקורת על קובי גם היא מוצדקת. הוא זרק בעבר הרבה יותר מדי ולא מסר, וזה פוגע בקבוצה.
    ופוגע במוניטין שלו כווינר. אקיצר, יש לו בעיית אגו קשה. ישי, שחקן ברמתו אמור לקבל החלטות טובות יותר, ולא לכפות זריקות קשות. יש לו גם בעיה קלה עם סדרות גמר, כי הוא גם רוצה לנצח וגם להיות הכי טוב על המגרש, אבל לא תמיד זה אפשרי כי הוא לא ג'ורדן. ג'ורדן יש רק אחד.
    בקיצור, קובי היה אגדה גדולה יותר לו היה פחות אנוכי. עם זאת הוא פחות או יותר מחזיק את הלייקרס בחיים השנה, אבל הוא לא מנהיג חיובי ואת זה כולם יודעים. יש הרבה שחקנים ששווים יותר ממנו כיום (סקוררים פחות בעיתיים). שוב אני אומר, קובי היה צריך לבחור בטניס.

  25. סוף סוף מישהו עם דעה אובייקטיבית. שמע אני בעקרון, במשחקים כאךה כשכולם פח זבל סומך רק על קובי. אם הוא לא מצליח אני לא מאשים אותו כי זה פשוט לא אשמתו…יש משחקים בהם כל הקבוצה טובה וקובי לפעמים נסחף ,במשחקים כאלה אני אצדיק את כולם פה, אבל מה שקורה באתר הזה זה שרק מחפשים הזדמנות לרדת על הלייקרס ועל קובי בלי שום מושג או ידע על מה שקורה באמצףת ומהן הבעיות האמיתיות של הלייקרס

  26. אנשים חייבים להבין שיש שחקנים כאלה (מאנו, קובי, קטש ויש עוד),
    שהסגנון שלהם קצת פרוע אבל הם וינרים ואם המאמן יקצץ את כנפיהם הוא יקבל שחקן אחר והרבה יותר גרוע על המגרש. כשיש לך וינר כמו קובי אתה חייב לסמוך עליו, אבל מצד שני הוא חייב לעשות זאת בעיתוי הנכון ובשאר הזמן לשחק כדורסל חכם יותר, כפי שעושה מאנו. (שכרגע הצוות שלו טוב בהרבה משל קובי). הבעיה של הלייקרס היא ספסל וצוות מסייע לקובי, ומאמן מקובע. אפשר לומר על קובי הרבה דברים נכונים אבל הוא נראה מחויב לנצחון כמו תמיד.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט