פריוויו יום שני + בלוג חי – ליל משחקים משובח שבמרכזו שיקגו נגד אינדיאנה/גור גולן

בדרך כלל יום שני כולל משחקים בינוניים ולא מעניינים, אך היום ליל משחקים משובח שכולל שני מפגשים מעניינים במיוחד. אז מה בתפריט? פלידלפיה תארח את דאלאס בתקווה לרשום ניצחון ראשון, יוסטון תארח את בוסטון למשחק מסקרן בין המזרח למערב, סן אנטוניו תארח את פורטלנד במפגש שני של אולדריג' נגד קבוצתו הקודמת. במרכז הערב- ממפיס תארח את תאנדר נטולת דוראנט ושיקגו תארח את הקבוצה המפתיעה של פתיחת העונה לדרבי מזרחי קלאסי.

יום שני מצוין מחכה לנו.
יום שני מצוין מחכה לנו.

מומלץ לכולם לקום לבלוג חי – יהיה מעניין!

2:00- פילדלפיה 76' (10-0) – דאלאס מבריקס (4-6).

האם פילדלפיה תרשום ניצחון ראשון לעונה?

בצד של המארחים כבר מחכים לניצחון ראשון העונה, כאשר צמד הגבוהים הצעיר והמרשים שלהם עדיין לא מצליחים להביס את הצבע של היריבות. ג'היל אוקאפור ונודלס קולעים ביחד 30 נקודות למשחק ו-16 קרשים למשחק, אך עדיין לא הצליחו לנצח משחק ראשון העונה בתקווה שנגד דאלאס יהיה קל יותר.

מהצד השני, דאלאס עם פתיחת עונה מפתיעה ורצף של שלושה ניצחונות (מקום רביעי במערב הפרוע). מי שמוביל את דאלאס בצורה מרשימה ומפתיעה (או שלא?) הוא דירק נוביצקי. נוביצקי קולע 17.8 נקודות ו-7.2 קרשים ב50% מהשלוש. לצד נוביצקי, ישנם את דרון ווילימס, ווסלי מתיוס, זאזא פצ'וליה וצ'נדלר פארסונס.

הימור? דאלאס ינצחו ב-6 הפרש.

3:00- שיקגו בולס (3-6) – אינדיאנה פייסרס (4-6).

151027210911-derrick-rose-mask-bulls-opener.1000x563

המשחק המרכזי של הברצף לילה מפגיש את שיקגו של באטלר נגד אינדיאנה של פול ג'ורג'.

שיקגו מגיעה לאתגר מזרחי מסקרן במיוחד. שיקגו עדיין לא מרשימים מאוד, אך עדיין מראים יכולת טובה יחסית לפתיחת העונה. בהתחלה כתבתי שזו השיקגו של ג'ימי באטלר ולא של דירק רוז- באטלר מוביל את שיקגו השנה והוא המנהיג הבלעדי של הקבוצה. באטלר קולע 19.4 נקודות למשחק ו-5.3 קרשים למשחק.

מהצד השני, אינדיאנה היא הקבוצה המפתיעה ביותר של פתיחת העונה וכמו כן פול ג'ורג' המתקמבק מפציעה מוביל אותה בצורה מרשימה. אינדיאנה ברצף של שלושה ניצחונות והם נמצאים בתמונת הטופ המזרחי. פול ג'ורג' שחזר משנה מנוחה קולע 24.3 נקודות, 8.8 קרשים ו-4.6 אסיסטים למשחק. פול לא זוכה לעזרה מספקת שכן הוא מספק הכי הרבה נקודות, כדורים חוזרים ושני בכמות האסיסטים (מונטה אליס מוסר 4.9) למשחק!. אם אינדיאנה רוצה לנצח היא תצטרך לספק לג'ורג' עזרה.

הימור? שיקגו ב-5, משחק צמוד וקשה.

3:00- יוסטון רוקטס (6-4) – בוסטון סלטיקס (4-5).

פתיחת עונה מטלטלת של יוסטון, פתחו נורא ברצף של שלושה הפסדים, המשיכו מצויין עם ארבעה ניצחונות וכרגע הם שוב ברצף של שלושה הפסדים. הדבר המרכזי שגורם לכך הוא חוסר היציבות של הארדן, שלא מספק את הסחורה. הוא קולע 28.4 נקודות, 6.5 קרשים ו-6.1 אסיסטים, האמנם ממוצעים יפים? הארדן קולע ב37% מהשדה וגרוע מכך ב-24% משלוש. מי שעוזר להארדן הוא דוויט הווארד שמספק דאבל דאבל קבוע, אך חוץ ממנו אף אחד לא עוזר בצורה מספקת.

מהצד השני, בוסטון סלטיקס מכילה 7 שחקנים שקולעים מעל 9 נקודות למשחק (יותר מדי שחקנים שקולעים בין 9 ל-10 כדי לא להזכיר אותם). מי שמוביל את כל החבורה הזו הוא איזייה תומאס שקולע 20.9 נקודות ו-6.1 אסיסטים למשחק. תומאס רגיל לעלות מספסל, אך השנה הוא עולה בחמישייה ומוביל את בוסטון בצורה מרשימה.

הימור? הפתעה (או שלא?), בוסטון ב-6.

3:00- ממפיס גריזליס (6-5) – אוקלהומה סיטי תאנדר (4-6).

הדבר היחיד שיציב בממפיס הוא חוסר היציבות. מצד אחד הפסדים משפילים ומהצד השני ניצחונות יפים ויכולת טובה- זה מה שאנחנו רואים השנה מהדובים. זאק רנדולף, מייק קונלי ומארק גסול פתחו את העונה מאכזבת וקולעים ביחד 43.6 נקודות למשחק שזה מעט מאוד יחסית לעונה שעברה. על איזה ממפיס ניפול היום קשה לדעת…

מהצד השני, אוקלהומה וראסל ווסטברוק מסתדרים ללא דוראנט, כאשר ראסל ווסטברוק עם יכולת משוגעת שכוללת טריפל דאבלים. ווסטברוק מספק השנה 25.6 נקודות, 8.6 קרשים ו-10.9 אסיסטים למשחק- משוגע. הוא שולט בקבוצה ברמה הכי גבוהה שקיימת, אך זו גם הבעיה. ווסטברוק לא מקבל מספיק עזרה כשהיחיד שעוזר הוא קנטר שקולע 12.4 נקודות למשחק.

הימור? תאנדר ב-9, טריפל דאבל נוסף לראסל ווסטברוק.

thunder

3:30- סן אנטוניו ספרס (2-7) – פורטלנד בלייזרס (7-4).

בפעם השנייה העונה למרכוס אולדריג' פוגש את האקסית כאשר בפעם הראשונה ניצח.

ספרס ברצף של ארבעה ניצחונות ולאט לאט מתקדמים מעלה מעלה כאשר הם כבר במקום השני. ספרס השנה הם דוגמא למופת איך משלבים את העבר ואת העתיד. העבר של הקבוצה (דאנכן,פארקר וג'ינובלי) לא משחק יותר מדי וקולע ביחד 34 נקודות למשחק בחלוקה שוויונית, העתיד (למרכוס וקוואי) קולעים 38 נקודות למשחק ומובילים את החבורה לניצחונות בקצב מצויין.

מהצד השני, פורטלנד שייכת לליארד ומקאולם שקולעים ביחד 47 נקודות למשחק, שניהם קולעים ביחד 6 שלשות למשחק באחוזים טובים. כולם חשבו שפורטלנד תתפרק לחלוטין, אך הקבוצה פתחה את העונה בצורה מצויינת והגיעו למאזן של 4-2 חיובי אבל מאז הדרדרו והתחילו לרדת ולרדת. פורטלנד תצטרך משחק גדול של צמד החמד בשביל לנצח את ספרס המצויינים.

הימור? סן אנטוניו ב-7.

061613-spurs-670

4:00- פיניקס סאנס (4-5) – לוס אנג'לס לייקרס (8-2).

אוי לייקרס, מתי תביאו נחת?

פיניקס מתחילים לקבל צורה, כאשר אריק בלדסו וברנדון נייט קולעים 42.3 נקודות למשחק, כאשר הם קולעים באחוזים מצויינים (סביבות 45% מהשדה ו40% משלוש ביחד). כמובן שקיימת בעיה רצינית בקבוצה והיא הקבוצתיות שכן היחיד שעוזר למצד הגארדים הוא מרקיף מוריס שתורם 13 נקודות (לא מספיק). אם פיניקס תרצה סוף סוףלהגיע לפלייאוף, הם יצטרכו לעשות שינויים עד סיום מועד ההחלפות.

מהצד השני, אהובתי לייקרס ממשיכה לנסות לרשום עוד ניצחון. לייקרס פתחה את העונה עם תקוות רבות מהצעירים ועם תקווה קטנה לעשות עונה מכובדת. אבל הלייקרס פתחו את העונה בצורה גרועה כאשר מדי פעם לפעם הצעירים מראים ניצוצות לעתיד שיבוא. כן, עדיין יש לי ולאוהדי הלייקרס תקווה שהעתיד יביא בשורה חיובית, שהצעירים יחזירו את הלייקרס  לימים טובים יותר ומומי יוכל להראות את פרצופו בתחנת המוניות. את הלייקרס מובילים שניים, אחד צעיר ואחד מבוגר: קלארקסון קולע 15.1 נקודות באחוזים טובים של 46 מהשדה ו-40 מהשלוש, המבוגר הוא קובי שקולע 16.9 נקודות באחוזים זוועתיים של 34 מהשדה ו-23 מהשלוש. הלייקרס יירשמו ניצחון אך ורק אם קובי יירגע ויזרוק זריקות טובות ולא קשות.
(נכתב לפני הניצחון המדהים של הלייקרס והכמעט טריפל דאבל של קובי) – סחטיין עליך קובי!

ts_15draftprofile_russell

הימור? אני אופטימי, לייקרס ב-5.

לסיום- הימורים, התמונות בשביל מומי אוהד הלייקרס האהוב עלי.

לפוסט הזה יש 40 תגובות

  1. אוקלהומה מאכזבת עד עכשיו. היא לא מראה יכולת שתתמודד עם הגדולות באמת. דריק רוז כרגע לא נכנס לטופ 15 של הרכזים ואפילו יותר

  2. המערב כבר לא פרוע, וכמו ששר מארק נופלר- "once upon a time in the west"..

    הדובים, פורצי הדרכים, סוסי הפרא, הגבות- כולן קבוצות שירדו מגדולתן היחסית.
    הטילים הפכו לקסאמים מצינור פח.
    OKC והקליפרס מזייפות.

    הדורבנות עושים קולות שהם בעניינים, וכמובן מעל כולן הלוחמים שיושבים בבטחה בראש המערב, ההוא שפעם היה פרוע, וזורקים בלונים מלאים במים על כל השאר.

    https://www.youtube.com/watch?v=hUOqTIaau3o

  3. הקליפרס ויוסטון יגיעו השנה לתקרה של ממפיס.
    שלושתן יצטרכו לחשוב על שינויים משמעותיים על מנת להפוך למועמדות לאליפות.
    הבעיות:
    1. ממפיס קו אחורי – אומרים את שנים, ומשום מה הקבוצה עוד לא הביא SG מספיק מאיים. קורטני לי הוא הבטחה כבר יותר מדי, ונראה שלא ייצא ממנו כלום. (חולשה מנטלית).
    2. יוסטון – חולשות: מאמן, דוויט הווארד (לוזר), והארדן שמשחק הירו בול עם עצמו.
    3. קליפרס – המנהיג שלה הוא כריס פול. וזו הבעיה שלה. הוא אובר דומיננטי, אבל לא נראה לי שהוא יכול לקחת אחריו את השחקנים האחרים של הקבוצה עד הטבעת.
    לגבי הספסל – יותר מדי אלפא דוגס שהיו אול-סטארים שאוהבים את הכדור, ושלא יודעים לעלות מהספסל. (פול פירס, לאנס, ג'וש סמית) ןג'מאל קרופורד שמשחק שכונה ולוקח את המשחק עליו.

    ובקצב הפציעות של KD, נראה שגם הרעמים הולכים לפירוק והרכבה מחדש.

  4. איזה יופי של פריוויו, תודה גור.
    בוסטון בבק טו בק יקבלו בראש הלילה מהזקן, למרות שהם קבוצה עמוקה ומאוזנת.
    גם הספרס יטיילו עם 20 ומעלה כי הבלייזרס מגיעים כל הדרך משארלוט ואחרי תבוסה.

  5. להערכתי בוסטון ינצחו את הקסאמים, השמשות יכבו את האור על האגמים הקפואים, השוורים יכתיבו את הקצב, והדובים לא יבהלו מהרעמים.

  6. אני עוכב אחרי הפריוי שלך ואתה תמיד נגד פיניקס לא משנה נגד מי
    ומה המצב הנתון. נתחיל בזה שהלייקרס במשחק בק טו בק ועכשיו משחק חוץ נגד פיניקס שעם כל הכבוד הרבה יותר טובה מהלייקרס

    פיניקס לעומת זאת הרבה יותר מגוונת ממה שאתה מציג. הצוות המשלים עדיין לא מספיק טוב אבל תמיד יש שני שחקנים שמצטרפים לבלדסו ונייט, פעם לואר פעם ווארן פעם צ'אנדלר וטאקר
    הממוצע של מוריס נמוך בעיקר בגלל המשחק נגד הקליפרס כאשר יצא אחרי רבע אחד.

    1. דניאל, אני כתבתי פריוויו אחד על פיניקס במשחק נגד קליפרס לפני שבועיים והימרתי שהקליפרס ינצחו כמו שבאמת קרה. אז יכול להיות שאתה מתבלבל.
      הלייקרס היא הקבוצה המועדפת עלי כידוע ואני הולך איתם.

  7. סיימתי לראות עכשיו טורונטו-סקרמנטו, קאזינס פשוט חייב להיות בפלייאוף. איזה שחקן נהדר הוא. הסנטר הטוב בליגה ביי פאר.
    הקינגס חייבים לנצל את ירידת הרמה במערב, יש להם מספיק כשרון. רונדו נראה טוב וכשקוליסון יחזור הוא גם יוכל לנוח מדי פעם.

    אצל טורונטו קורי ג'וזף הכי הרשים אותי. דיברו בקיץ על החוזה המוגזם שקיבל ופתאום אחרי חודש אחד זה נראה כמו חוזה משתלם. הגנה נהדרת שלו עם לחץ על השחקן שלו כל הזמן, בין אם הוא עם או בלי הכדור.
    בהתקפה קשה מאוד לשמור עליו בגלל הזריזות שלו והוא משחק טוב מאוד את הפיק אנד רול.

  8. יופי של משחקים ויופי של פריוויו.
    עם כמה שבוסטון נראים טוב הם חייבים סופרסטאר כדי להיות איום אמיתי.
    ההתאוששות של אינדי היא אחד הדברים המפתיעים והכיפיים. רק לפני שבועיים הספדתי אותם בפריוויו…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט