פריוויו למשחקי שישי/רועי ויינברג

11 משחקים הערב באנ.בי.איי, כשבמוקד פול ג'ורג' ואינדיאנה הרותחת יפגשו את מינסוטה. הפליקינס הולכים לשחק מול הראפטורס, הנאגטס יפגשו את יוסטון, הניקס את קליבלנד, ויש עוד 7 משחקים אחרים הערב.

*

2:00-אינדיאנה פייסרס (4-5)-מינסוטה טימברוולבס (4-4)

סטאר בהתהוות. קארל אנטוני טאונס.

משחק לא רע בכלל פותח את משחקי הערב, כשהוולבס הצעירים מגיעים לאינדיאנה. מינסוטה נותנים עונה די טובה עד עכשיו, כשהם ברבע מכמות הניצחונות של שנה שעברה, ואנחנו רק שבועיים בתוך העונה. הם מציגים הרבה עומק, עם חמישה שחקנים שקולעים בדאבל פיגרס למשחק, כשבמוקד קארל אנטוני טאונס. קא"ט קולע 16 נק' עם 10.7 ריב' ו-3 חסימות בפחות מחצי שעה למשחק, ומתפקד כפרנצ'ייז פלייר עוד לפני בגיל 20. כשלידו יש את גיורגי ז'נג ונמניה בילייצה, למינסוטה יש צבע חזק מאוד, ומול הקו הקדמי הדליל של אינדיאנה (שאיבד את מיילס טרנר, פצוע לחודש), לא צפויות יותר מדי בעיות.

אינדיאנה לא רעה, כשמונטה אליס עדיין מסתגל לקבוצה החדשה. למרות זאת, הסיפור הגדול הוא פול ג'ורג', קאמבק השנה. הקבוצה עם 5 ניצחונות מ-6 המשחקים האחרונים, כשג'ורג' עם 23.8 נק', 8.4 ריב', 4.7 אס', כולם שיאי קריירה, ו-1.6 חטיפות. הוא מחזיק את הפייסרס בחיים, והמועדון תלוי בו. הוא ינצל את זה שהשומר הכי טוב של הוולבס בעמדה שלו בן 35, וינסה לדחוף את הפייסרס לעוד ניצחון, בדרך חזרה לפלייאוף.

תחזית: עם כל הכבוד לג'ורג', ויש הרבה כבוד, הקו הקדמי של מינסוטה חזק מדי, וזה יתרון שהטימברוולבס הולכים להשתמש בו הערב. מינסוטה תנצח.

*

2:00-אורלנדו מג'יק (5-4)-יוטה ג'אז (4-4)

ההגנה של הג'אז קטלנית. הם סופגים בממוצע 90 נקודות למשחק שבאות מ-15 אסיסטים, הכמויות הנמוכות בליגה, ב-41.6% מהשדה (הנתון השלישי הכי נמוך בליגה). מתוך 8 המשחקים שהם שיחקו עד עכשיו, ב-7 היריבה קלעה פחות מ-92 נקודות, כשהשמיני הוא בקליבלנד. כל זה קורה בזכות ג'ו אינגלס רודי גובר, שעם 3.4 חס' ו-11.9 ריב' למשחק מוביל את ההגנה היעילה בליגה, וראוי לתואר שחקן ההגנה של העונה (סליחה חסן וויטסייד). הג'אז עדיין לא התחברו בהתקפה, אבל יכולות הקליעה של גורדון היווארד ואלק בורקס משאירות אותם עם הראש מעל המים, נכון לעכשיו.

באורלנדו הקבוצה מתפתחת ממשחק למשחק, והערב הם יצטרכו להתמודד עם משחק ההגנה היעיל של הג'אז. הם נעצרו על פחות מ-90 נקודות העונה 3 פעמים, והפסידו בכולן. יהיה להם קשה ללא ויקטור אולאדיפו, וסביר שנראה הערב את אוון פורנייה משחק כשוטינג גארד לצד מריו הזוניה/טוביאס האריס כסמול פורוורד וארון גורדון כפאוור פורוורד. פורנייה ממשיך לרתוח עם 18.7 נק' למשחק, והג'אז יצטרכו להתמודד איתו בהגנה. אם הוא תופס יום, יהיה להם קשה לעצור אותו.

תחזית: הג'אז יצליחו לאכוף את ההגנה החזקה שלה על אורלנדו, ותנצח. יוטה.

*

2:30-בוסטון סלטיקס (4-3)-אטלנטה הוקס (2-8)

משחק מענייין על הנייר, שיפגיש בין שתי קבוצות שמציגות משחק קבוצתי שוטף, ויהיה חגיגה לאוהבי ההתקפות הקבוצתיות למיניהן. שתי הקבוצות ממשיכות במומנטום של השנה שעברה, כשבבוסטון כדאי להזכיר את ג'יי קראודר. לא מעט זמן אומרים שהוא הולך להיות כוכב בליגה הזאת. הוא לא סקורר, אבל הוא שחקן הגנה קטלני שמשתלב מעולה אצל הירוקים ומוביל את הליגה עם 3.4 חט' למשחק. כשיש גם את ג'ונאס ג'רבקו (פלוס מינוס של +18.1 פר 100 התקפות) וקלי אונלינק, בוסטון יכולה להעמיד על המגרש הרכב שקשה מאוד לעשות סל מולו, וזה הדבר החכם לעשות מול ההוקס.

באטלנטה העסקים כרגיל. דמארה קארול עזב, זה נכון, אבל טיאגו ספליטר שהגיע במקומו מתאים למערכת של ההוקס וקנת' בייזמור נותן עבודה טובה כמחליפו של קארול בחמישייה. 67% מהקליעות של אטלנטה העונה באות מאסיסטים, נתון עצום (לשם השוואה, זה 62.4% בסן אנטוניו ו-54.4% באוקלהומה סיטי, כשלגולדן סטייט יש הנתון הגבוה בליגה-69%). המשחק הקבוצתי שלהם ממשיך במלוא הדרו, והם לא צפויים להתקל ביותר מדי בעיות בדרך לעוד עונה של 55 ניצחונות.

תחזית: למרות הגארדן והקו הקדמי ההגנתי שבוסטון יכולה להציב, ההוקס לא הולכים להפסיד הערב. הם יותר מדי גמישים ומתואמים בשביל זה, ויקחו את הניצחון איתם לאטלנטה.

*

2:30-ניו יורק ניקס (5-4)-קליבלנד קאבלירס (1-7)

יפגשו שוב הערב. לברון ג'יימס וכרמלו אנטוני.

קליבלנד פתחו את העונה בצורה מעולה, שומרים על דומיננטיות ונותנים לרוטציה הרחבה שלהם לבוא לידי ביטוי-9 שחקנים משחקים בין 12 ל-35 דקות למשחק. הם דורסים את הליגה עם 7 ניצחונות רצוף, ולא מושכים הרבה באזז (מחוץ לישראל) בדרך, וזוכים בשקט שהמועדון כל כך זקוק לו, בדרך האפשרית לעונה של 65 ניצחונות.

גם בניקס העניינים לא רעים. כרמלו נותן עונה טובה, ארון אפללו חזר וגם פורצינגיס מראה ניצוצות (11.6 נק', 9 ריב', חטיפה ו-1.2 חסימות ב-25 דקות למשחק). יקח להם הרבה זמן להתחבר-דבר טבעי כשמדובר בקבוצה ש-7 מתוך 9 משחקניה המרכזיים באו מקבוצות שונות, אבל הפרוייקט הזה נראה לא רע עד עכשיו. לצערם, הם הולכים לספוג עוד הפסד הערב. יכול להיות שההמשך יהיה קריטי, כדי שלא יקרה מה שקרה שנה שעברה, כשהניקס התחילו טוב את העונה וקרסו זמן קצר לאחר מכן.

תחזית: עם כל הכבוד לניקבוקרס, הם לא הקבוצה תעצור את הקאבלירס עכשיו. המשחק הזה שייך לקליבלנד.

*

2:30-טורונטו ראפטורס (3-6)-ניו אורלינס פליקינס (7-1)

הראפטורס מפחדים שזה שוב קורה להם. פתיחה מעולה של העונה, שאחריה מגיעה קריסה איטית שמובילה את הקבוצה לרמה האמיתית של הסגל שלה, ולא דרגה אחת מעבר. אחרי 5 ניצחונות רצופים הם הפסידו 3 פעמים, כשהניצחון היחיד שלהם מאז בא מול פילדלפיה. כשמוסיפים לזה את זה שטרנס רוס ודמארה קארול צפויים לפספס המשחק, המצב לא לטובתם.

מנגד, הם פוגשים את ניו אורלינס. קבוצה פגועה ופצועה, שכבר עכשיו במרחק 3 משחקים מהפלייאוף, במקום האחרון במערב. בניו אורלינס המצב לא טוב מבחינת פצועים, כשקנדריק פרקינס, קווינסי פונדקסטר, ונוריס קול בודאות בחוץ. אנטוני דיוויס, ג'רו הולידיי וטירייק אוואנס בספק, מה שמשאיר את ניו אורלינס עם ראיין אנדרסון, אריק גורדון ומפה של לואיזיאנה.

תחזית: אם דיוויס משחק, הסיפור פה שונה לגמרי, וניו אורלינס יכולים להשיג ניצחון. אבל תחת ההנחה שהוא פצוע, יש פה לראפטורס משחק קל בדרך לתפיסת מומנטום מחדש בדמות רצף ניצחונות קטן. טורונטו.

*

3:00-שיקגו בולס (3-5)-שארלוט הורנטס (4-4)

משהו טוב קורה על הספסל בשארלוט. צמד הג'רמים, לין ולאמב, קולעים ביחד יותר מ-26 נקודות למשחק ונותנים גיבוי מעולה לגארדים, וקודי זלר מתחיל להראות למה הוא נבחר בבחירה הרביעית בדראפט. בזמן שבחמישייה אל ג'פרסון עדיין לא הגיע לעונה והשחקן המרכזי של ההורנטס הוא ניקולס באטום, זאת סיבה לאופטימיות עבור הקבוצה שאחרי פתיחת עונה חלשה עם 4 ניצחונות ב-5 משחקיה האחרונים.

מהצד השני, אין יותר מדי הפתעות אצל הבולס. לוקח לקבוצה זמן להסתגל להשיטת המשחק של פרד הויברג, אבל ניתן לראות התקדמות מסויימת, כשב-4 המשחקים האחרונים הבולס קולעים בכמות תלת ספרתית. דאג מקדרמוט מפציץ מחוץ לקשת, וכשהוא לצד הגרסה הספרדית שלו, ניקולה מירוטיץ', יש לשיקגו צמד שחקנים שמתאים בצורה נפלאה לריווח המשחק. דריק רוז נראה כמו הצל של עצמו, וג'ואקים נואה לא הגיע לעונה, אבל יש הרבה סיבות לאופטימיות בשיקגו.

תחזית: ההתקפה המתפתחת של הבולס לא תתקל ביותר מדי בעיות מול האין הגנה של שארלוט (סופגת ב-46.5% מהשדה, הנתון החמישי מהסוף בליגה), והשוורים ידהרו בבית לעוד ניצחון. שיקגו.

*

3:00-פורטלנד טרייל בלייזרס (5-4)-ממפיס גריזליס (6-3)

שחזור של הסיבוב הראשון בפלייאוף. לילארד בדרך לסל.

בשחזור המצ'-אפ מהסיבוב הראשון בפלייאוף שעבר, המומנטום בצד של הטרייל בלייזרס, בניגוד לכל ציפיה מוקדמת. העזיבה של לה מרקוס אולדריג' משפיעה, אבל הזריחה של סי ג'יי מקולום, שקולע 21 נקודות למשחק באחוזים מצויינים (46% ל-2, 40% מהשלוש, 86% מהעונשין), נותנת לדמיאן לילארד שחקן שאפשר לשתף איתו פעולה, ומאמן פורטלנד, טרי סטוטס, נותן לצמד הגאנרים הזה לירות. הם זורקים ביחד 38 זריקות במשחק, וקולעים כמעט 48 נקודות בערב. זה הביא לפורטלנד 4 ניצחונות, והפך את מקולום למועמד לתואר השחקן המשתפר בשלב הזה של העונה.

המצב לא כזה מעודד בממפיס. הקבוצה מאוד לא יציבה, וכבר הפסידה ב-30 ו-50 הפרש העונה. הקבוצה בינונית מאוד בהתקפה, וגם ההגנה שלה היא לא מה שהייתה. עם מריו צ'למרס, שצפוי לשחק בשישי, זה יכול להראות אחרת. הם הפסידו 5 מ-6 משחקיהם האחרונים, ואם זה ימשיך ככה, דייב ירגר, מאמן ממפיס, ילך הביתה.

תחזית: הטמפרטורה של הכיסא של ירגר תעלה בעוד כמה מעלות, לילארד ומקולום יעברו את ה-50 והניצחון יהיה של פורטלנד.

*

3:00-פילדלפיה 76' (8-0)-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (3-5)

אין סיבה להכביר במילים על המשחק הזה. אוקלהומה.

*

3:30-דאלאס מאבריקס (4-4)-לוס אנג'לס לייקרס (7-1)

עם קובי בראיינט בחזרה, ההגנה של הלייקרס חלשה בהרבה. מול דאלאס, שמגיעה עם מומנטום לאחר הניצחון של היריבה העירונית, אין להם יותר מדי סיכוי. בכל הלייקרס יש רק שחקן אחד עם יותר מ-3 אסיסטים למשחק, וזה מרצ'יליניו הורטאס (3.2). ככה לא בונים התקפה, ו-2015/16 הולכת להיות שנה קשה מאוד עבורם. גם המשחק הזה יהיה, למרות שברור לכולם שהוא בכיס של דאלאס.

*

4:00-דנבר נאגטס (4-4)-יוסטון רוקטס (4-4)

מישהו האמין בתחילת העונה שאחרי שבועיים וחצי של הופס, לרוקטס ולנאגטס יהיה אותו מאזן? יוסטון לא נראית טוב, והובכה מול ברוקלין לפני יומיים. מרקוס ת'ורנטון הוא הפתעה נעימה עם 17.3 נקודות למשחק, אבל החמישייה שלהם איתו כסמול פורוורד לצד אריזה (סטרץ' 4), לאוסון והארדן, שנועדה לנצל את המהירות של לאוסון, לא מחזיקה מים בהתקפה. הרוקטס צריכים לחזור למשחקם הרגיל, וזה מה שיתן להם את הניצחון. כפי שכבר כתבתי בעבר, ברגע שבברלי ישוב לחמישייה ולאוסון יהפך לשחקן השישי, הם יחזרו להראות כמו סגנית אלופת המערב.

בדנבר, דניאלו גלינארי קולע 18 לא רעות בכלל למשחק, מודיאיי מתפתח ממשחק למשחק וכל הקבוצה ממוצעת. לא טובה מדי, לא רעה מדי (נכון לעכשיו). זה גם מה שהמאזן שלהם מראה, וזה מעל הציפיות שהיו מהם העונה. הקצב שלהם איטי יחסית לשאר הליגה ולקבוצות של דנבר, שבמשך שנים ניצלו את היתרון הטופוגרפי (יתרון הגובה) עם משחק מהיר, וזה ישתפר בהמשך העונה.

תחזית: אחרי שהמשחק הראשון ביניהם נגמר ב-20 הפרש לנאגטס, הם יעשו זאת שוב. דנבר תנצח, ותעצור את המיני-מומנטום שהתפתח ביוסטון אחרי 3 הפסדים בתחילת העונה.

*

5:00-סקרמנטו קינגס (7-2)-ברוקלין נטס (7-1)

הנטס הפתיעו וניצחו את יוסטון, וגם הקינגס רשמו ניצחון שני העונה, מול דטרויט המרשימה. המשחק מפגיש בין שתי תרבויות משחק שונות-המהירה של ג'ורג' קארל, והאיטית של ליונל הולינס. זאת של הולינס לא זורקת בכלל מחוץ לקשת-סטפן קארי קלע 12 שלשות יותר מכל הקבוצה (הנתון נכתב לפני משחק הווריורס מול מינסוטה). ברוקלין חלשה ומטה, והדבר היחיד שיש לה זה את ברוק לופז בלואו פוסט, והוא יתקשה מול ההגנה של קופוס וקאולי סטיין בצבע.

לסקרמנטו יש מגוון נשקים התקפיים, והם לא צפויים להתקשות יותר מדי בדרך לניצחון השני ברציפות, שאולי יכניס שקט יחסי למועדון המעורער ביותר בליגה. סקרמנטו.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 39 תגובות

  1. תודה על פריוויו מושקע ומצויין.

    הבעיה של מינסוטה היא שהמשחק הוא הערב השני של באק טו באק –
    אז כמו שאמרו הגלדיאטורים לפני כניסתם לזירה:
    I am sick and tired of being sick and tired
    (בלטינית זה מצחיק יותר…)
    לדעתי אינדיאנה מנצחים.

    ז'ול רנאר, אחד מהסופרים הסוציאליסטים החשובים של סוף המאה ה-19, שאמר על עצמו "יש לי נפש אנטי דתית ולב של נזיר"
    אמר על כרמלו אנטוני:
    "עצלנות היא לא יותר מההרגל של לנוח לפני שאתה מתעייף."

    ,All I need to make a comedy is a park"
    ".a policeman and a pretty girl
    צ'רלי צ'פלין על ההפסד הלילה של הבולס
    (נואה בתפקיד השוטר, רוז בתפקיד הנערה והויברג בתפקיד הנווד…)

    "

    1. למרות שהמשחקים פרווה אני ממליץ לצפות במינוסטה,כל כך הרבה כשרון כל כך הרבה אתלטיות,לא כדאי להחמיץ משחקים שלהם.

      1. אמש חזיתי בכל המשחק נגד הווריורס בטלוויזיה של 70" ואני מסכים בהחלט עם ההצהרה שמינסוטה היא קבוצה אתלטית ביותר עם פוטנציאל בשמיים

  2. תודה יורש, מעולה.
    התייחסותי:
    אינדיאנה – קבוצה קשוחה בתקופה טובה. הולך על ניצחון שלהם.

    יוטה – מעניין הנתון של הנק' שהם סופגים מאסיסטים, בעיקר כי הפעם היחידה שהם ספגו יותר יותר מ-92 נק' היתה ברבע אחרון של לא מעט בידודים של ג'יימס. מראה שאולי הם שומרים על שטח וקבוצתית יותר טוב מסך היכולות של כל אחד בנפרד. יכול להיות שנגדם עדיף לשחק אחרת.

    קראודר – הוא באמת שחקן הגנה פנטסטי, אבל כפי שהוכח במקרה של טוני אלן, בפלייאוף, בלי שיש לך התקפה סבירה לכל הפחות, אתה מזיק לא פחות מאשר מועיל.

    לאמב – מתחרה רציני בינתיים לשחקן השישי.

  3. פורצינגיס עד עכשיו זו ההפתעה הכי גדולה של הדראפט הנוכחי,
    השתלבות מאוד חלקה בניקס ומראה ניצוצות של דברים טובים (יד רכה מחצי מרחק ואפילו יותר מזה, יכולת לא רעה בכלל בהגנה מתחת לסל).
    מעבר אליו שווה לשים עין על רוקי נוסף שהגיע אחרי מספר שנים בצמרת האירופית והוא נמייה בייליצ'ה (מקווה שהשם נכתב נכון) שנראה בזאבים כמו שחקן קלאסי להשתלט על העמדה 3 בקב' (למה לעזאזאל טיישון פרינס עוד מקבל דק' משחק?), קליעה מצוינת,ראיית משחק וכו'…

    1. בלצייה גניבה אדירה אבל עמדה 3 שמורה לוויגנס,עוד שנה שהקליה תשתפר ייחשב לאחד השחקנים הטובים בליגה (כבר היום אי אפשר להתמודד עם האתלטיות שלו עם הצעד הראשון המדהים),בנוסף לכך הוא מגן מצויין (הטוב ביותר במינוסטה).

      1. אני לא מאמין גדול בחיוורים אירופאים אבל אמש נגד הווריורס, הוא הפתיע אותי מאד לטובה. הבייליצה הזה הוא שחקן טוב מאד!

  4. בייליצה שחקן אדיר.
    מינסוטה בעוד שנתיים-שלוש יכולה להיות חזק מאוד בצמרת המערב (ואם היתה במזרח, לקחת אותו בהליכה).
    כל כך הרבה כישרון צעיר בקבוצה אחת.

  5. פריוויו יפה

    כל הקצינים יירו מה יעשו החיילים?
    הרבה מענין נתונים של סטטיסטיקה .
    ובמיוחד של גירסה ספרדית של מירוטיץ.
    זה בטח נתון מאצל קודם כתבו למה מירוטיץ לא ספרדי בכלל.
    הוא לאהמקרה שונא את סרבעה מאעזשהי סיבה.?
    אם לא חמה קרע לה הדגל ביורו בסקיט ?

  6. הידו טורקוגולו פרש מכדורסל. שיחק בסקרמנטו, סן אנטוניו, טורונטו, פניקס והקליפרס, אבל הגיע לשיא באורלנדו כמספר 2 של דוויט הווארד (בשיאו היה שחקן של 20-6-5 למשחק).

    השחקן המשתפר של העונה לשעבר, עם 997 משחקים בליגה ברזומה, ואחד מ-3 השחקנים הטובים ביותר שיצאו מדראפט 2000 (יחד עם קניון מרטין ומייקל רד).

  7. מצויין רועי, ואני אתך כי לשנינו יש את תכנית המשחקים העמוסה ביותר של כל שבוע. רביעי בערב וששי בערב – 10 עד 14 משחקים קבוע. הפריוויו (שעבורי עושה אותו יונתן) והסקירה ביחד זה עניין של בערך 5 שעות. רק שאנשים יבינו את כמות העבודה שאנחנו מקדישים.

  8. פריוויו משובח וכיפי!
    משחקים נחמדים מאוד שיכולים להתעלות!
    אני ער מ3 בשביל לצפות בלייקרס, נתראה בבלוג החי
    דרך אגב עכשיו קראתי שקובי לא בטוח ישחק…

  9. טורקוגלו פרש אחרי 997 משחקים?
    לא היה יכול לארגן לעצמו עוד 3 משחקים. ? לעגל ל1000?
    מדהים. אין לאנשים חוש לאסתטיקה מספרית?

  10. אינדיאנה ניצחה את מינסוטה, אורלנדו את יוטה, טורונטו את ניו אורלינס.
    3/4 משחקים בין משחק למערב שהמזרח מנצח, אולי עוד פילדלפיה תנצח את אוקלהומה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט