חם מהתנור: מריו צ'למרס בממפיס/רועי ויינברג

בטרייד שהתרחש הערב בליגה הטובה בעולם, מיאמי היט (3-4) העבירה את הרכז מריו צ'למרס והפורוורד ג'יימס אניס לממפיס גריזליס (5-3), בתמורה לרכז בנו אודריך, הפורוורד ג'נרל סטוקס ובחירת סיבוב שני עתידית. טרייד זה חוסך למיאמי כ-8.27 מיליון דולר (6.14 מיליון, 74% מהסכום, במערכת המס של הליגה).

צ'למרס, השחקן המרכזי שהועבר בטרייד, שיחק במיאמי מאז שנבחר בדראפט, ב-2008, והגיע עם הקבוצה ל-4 גמרים (וזכה ב-2 אליפויות). העונה הוא נתן 5.5 נק' עם 3.2 אס' ו-1.3 חט' ב-20 דקות בערב. ג'יימס אניס, שחקן השנה השנייה, קלע 5 נק' עם 2.8 ריב' למשחק במהלך שנת הרוקי שלו (העונה שותף ב-3 משחקים ורשם בהם אסיסט אחד. בשלושתם ביחד). בנו אודריך, שמיאמי קבוצתו השביעית באנ.בי.איי, נתן העונה 5.9 נק' עם 3.3 אס' בערב, וג'נרל סטוקס, פאוור פורוורד בן 21, קלע 5 נק' עם 1.9 ריב' למשחק בשנה שעברה (עדיין ללא נקודות ב-4 דקות העונה).

*

ניו אורלינס פליקינס החתימו את ג'ימר פרדט, עם היתר הפצוע שניתן להם להחתמת שחקן 16 בקבוצה. פרדט, הבחירה העשירית בדראפט 2011, קלע 3.6 נק' למשחק בעונה האחרונה, במדי הפליקינס.

*

קווין דוראנט, ה-MVP לשעבר שמסיים חוזהו בקיץ, ביקש לא לדבר על היותו שחקן חופשי בקיץ לפני משחק קבוצתו, אוקלהומה סיטי, בוושינגטון, העיר בה דוראנט גדל ונחשבת כפייבוריטית להחתימו בסוף העונה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 18 תגובות

  1. מצד אחד, כאוהד מיאמי, אני שמח שנפטרנו סוף סוף מצ'למרס, ושהצלחנו לחסוך את ה-8 מיליון דולר האלה. הוא סתם היה מעמסה, ולא בטוח שבנו אודריך לא עדיף עליו (במיוחד כשגם וינסלו יכול לספק הגנה על גארדים בעת הצורך).

    מצד שני, לא בטוח שעם כל הבלאגן של ג'רלד גרין שאושפז בבית חולים חכם לוותר על סווינגמן עכשיו (עם כל הכבוד לג'וש ריצ'רדסון וטיילר ג'ונסון), וגם ג'נרל סטוקס הוא לא שחקן שצפוי לקבל הרבה דקות, ולדעתי צריך להיות בקבוצת די ליג שלנו (סיו פאלס סקייפורס).

      1. של מספרים לא רעים, של הכנה, נשמה ואפילו נאמנות למועדון שעבר הרבה בשנים האלה.
        ועדיין, הוא הכי רחוק מיקיר העיר והקבוצה שאפשר להעלות על הדעת.
        למה זה?

        1. מאוד אהבתי אותו עד גמר 2014. משהו שם נשבר, אולי האין-הגנה שלו על טוני פארקר והאין-התקפה שלו (4 נק' ב-33% מהשדה ו-14% מהשלוש), או זה שהוא תפס מקום בחמישייה למרות שהוא פוינט גארד בינוני ומטה (הרבה מתחת לבי ג'יי ארמסטרונג, רון הרפר או אפילו דריק פישר).

          הוא נתן הרבה, ואני תמיד אעריך את זה. אבל אני לא חושב שמה שמיאמי צריכים כרגע זה אותו בקבוצה, והיה עדיף להעביר אותו בקיץ ולהשאיר את שבאז מוחמד.

  2. טוב לשני הצדדים,מיאמי בשורה התחתונה חוסכת כסף ואולי תהנה מאיזה משחק טוב כגיבוי לדראגיץ׳ מצד אודריך, ממפיס מצידה הרוויחה שחקן שיכול לשים נק׳ על הלוח מבחוץ שזה דבר שמאוד חסר להם

      1. הוא מעולה, זה די הגיוני שכשוויד בריא החלק שלו בהתקפות שלנו יקטן. כשהברכיים של וויד יפסיקו לעבוד כמו שצריך, וזה יקרה העונה בנקודה כלשהי, הדומיננטיות שלו תבוא לידי ביטוי.

  3. חבל שהפליקנס החתימו את פרדט יש מצב שהקינגס היו עושים את זה.
    הם ללא רכזים מחליפים והוא הכי טוב לדעתי מבין הלא חתומים.
    סת קרי אמור לחזור בקרוב, אבל קוליסון אמור להעדר כמה שבועות.

    שמח שגיימר חזר לליגה.
    תמיד יש לי תחושה שיום אחד הוא עוד יפרוץ את קיר הזכוכית.

  4. כמו שג'ף ואן-גנדי אומר שאתה יוצא מרווח אם השחקן הטוב בטרייד יוצא אצלך. טרייד טוב לממפיס שקיבלו גארד שיכול לשחק בשתי עמדות, שומר טוב ובעל ניסיון.

    מיאמי – עכשיו שגם המחליף הוא אירופאי חיוור (מאוד) חלום האליפות מתרחק עוד יותר

כתיבת תגובה

סגירת תפריט