סטטיסטיקות משוגעות / דור בלוך

  1. עמרי כספי עדיין במקום ה-2 באחוז משלוש בליגה עם 58% מחוץ לקשת. סקרמנטו עדיין קבוצה מחורבנת. אגב מקדים אותו, לאנגסטון גלוואי, מהניו יורק ניקס, שגם היא, ובכן, קבוצה מחורבנת.
  2. דראמונד, המפלצת, עומד על 19.6 ריבאונדים למשחק, אם זה ימשך ככה הוא יקח הכי הרבה ריבאונדים לעונה מאז עונת 1968-1969 של וילט צ'מברלין, כלומר הכי הרבה מאז איחוד הליגות.
  3. יש כמה אנשים באתר הזה (היי מנחם) ששוגים ונוטים לחשוב שהמזרח סוגר פערים מהמערב, ובכן חברים אין לי מה לעשות אלא לבשר לכם שמדובר באשליה. ארבע הקבוצות עם המאזן ההתקפי הטוב בליגה (ו-8 מה-10) הן מהמערב. ארבע הראשונות באחוזי קליעה? מערב. 5 מ-7 הראשונות בקליעה משלוש – מערב. בהגנה אגב זה מתחלק בערך חצי חצי. וחשוב להזכיר עוד דבר – קבוצות מערב משחקות הרבה יותר מול קבוצות מערב מה שאומר שהפערים הם קיצוניים, וזה מה שהמספרים מספרים. מה זה אומר? שהמערב הרבה יותר טוב מהמזרח. במזרח משוחק כדורסל איטי והגנתי יותר. אבל הכדורסל המהיר של המערב מנצח, והסטטיסטיקות של כמות הנצחונות יתיישרו לזה.
  4. כמה כלים יש לגולדן סטייט להרוג אותך? ממש הרבה. והלילה היא הראתה עוד אחד – 35 נקודות (!!!) בהתקפות מתפרצות.
  5. וויגי וויגי וויגינס. 33 נקודות אבל גם 5 איבודים בניצחון מינוסטה על אטלנטה. מתישהו נגיע לדבר על זה שפרינס וגארנט הם fucking liability (אם אתם לא מכירים את הרפרנס רוצו לראות את הסרט), בקבוצה שמתחילה להראות לא רעה עם 4 נקודות לכל אחד מהם הלילה. זה היה משחק השיא של גארנט העונה.

7. ופרס הביטחון הלא ראציונלי של הלילה הולך ל… אלן קארב מפורטלנד, שבעונתו השנייה בליגה עלה מהספסל ומצא לנכון לזרוק 12 פעמים לסל. 4 נכנסו. לא נעים.

 

לפוסט הזה יש 16 תגובות

  1. נפלא, עוד כמה סטט':

    הווריורס הם הקבוצה ה-30 בליגה שפתחה את העונה עם 30 ניצחונות רצופים. הם מקום שלישי אחרי בוסטון של 1964/65 ושיקגו של 1996/97 בהפרש הממוצע של כל ניצחון מ-8 המשחקים הראשונים (הווריורס עם 17.8 למשחק, בוסטון עם 18.5 למשחק ושיקגו עם 18.4).

    דאנקן נתן את המשחק הראשון של שחקן עם 14 ריבאונדים מעל גיל 39 מאז דיקמבה מוטומובו ב-2009. השיא בכמות המשחקים של שחקן עם 14 ריב' מעל הגיל הזה שייכת לרוברט פאריש עם 21, ולכו תדעו, יכול להיות שדאנקן יעבור אותו.

    מאז 2005 יש רק שלושה שחקנים שנתנו 20-15 באחד מעשרת המשחקים הראשונים שלהם בליגה. אחד היה מארק גאסול, השניים האחרים הם ג'וליוס רנדל (22-15 מול הנאגטס) וג'ליל אוקפור (21-15 על שיקגו), שניהם עשו את זה העונה.

  2. very nice, וסרט מצוין.
    אחוזי הקליעה, נתונים התקפיים וכו׳ מספרים חלק קטן מהתמונה, קודם כל הם מציגים את הצמרת בלבד. לכן אם בכח הנתונים 4 הראשונות הן מערביות אבל גם 4 האחרונות אז בתכלס זה מתקזז. הדבר היחיד שמעניין זה המאזנים בין הקבוצות. אני גם מאמין שככל שהעונה תתקדם הפערים יחזרו להיות כמו שהיו בשנים האחרונות, קרי 55%-60% נצחונות למערב.
    ושאפו ענק לכספי, ממשיך את סוף העונה שעברה. חבל שגם הקבוצה שלו ממשיכה באותו כיוון…

  3. תענוג של סטטיסטיקות! רועי גם אתה הוספת שלושה מעניינים.
    מעניין אותי היכן מדורגים הכנות אסיסטים של אטלנטה בהיסטוריה… זה ממש הרבה אסיסטים!

  4. דור תודה על תוספת לטורים המשובחים שלך.
    הניתוח שלך לגבי מזרח מערב לא מדויק כי יכול להיות שהמערב קולע הרבה כי הוא נפגש מותר עם עצמו ועם הגנות חלשות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט