הטור היומי של הדוק: כל מה שאני רוצה זה שקובי יפרוש עם DIGNITY

אני אומר זאת בשיא הרצינות: עם כל העליות שלי על הלייקרס ועל קובי, הוא אחד השחקנים שאני תמיד הערצתי. שנאתי והערצתי באותו זמן.

עתה אין כל שנאה כי הלייקרס אינה רלוונטית, אז מה יש לשונא לייקרס כמוני לשנוא בקובי?

אני יודע שגם אתמול כתבתי עליו ואני מבטיח לרדת ממנו מעט. אבל הרגשתי צורך לכתוב עליו שוב בגלל ההערה המטופשת של ביירון סקוט אתמול אחרי מההפסד לניקס. ההערה ממש חרתה לי, ואני כותב עתה טור זה רק כדי להצהיר קבל ועדה שעתה כל מה שחשוב לי בקשר לקובי זה שיהיה לו סכוי לפרוש עם כבוד.

אני מרגיש רחמנות על קובי. כמובן שאני לא מרחם עליו עם ה-140 מיליון שלו. אני מדבר רק על הפאנק שהוא נמצא בו עתה,  ואני מקווה שמשהו ייעשה והוא לא יישאר בו עד סוף העונה.

אני מרחם עליו בגלל שבמקום שהלייקרס יעזרו לו לסיים את הקריירה שלו בכבוד, בעלי הלייקרס, מנהלי הלייקרס, ומאמן הלייקרס הם אויביו הגדולים ביותר, והם-הם שמפריעים לו לסיים את העונה בכבוד ואז לרכב ולהיעלם בחן וטוב-טעם אל עבר האופק.

קחו לדוגמא את תגובתו של מאמנו ביירון סקוט אחרי המשחק נגד הניקס כשהוא נשאל על שימוש ב-'משולשים' והוא הגיב: "זאת הקבוצה של קובי, וכמו שקובי משחק אנחנו משחקים, משולשים או לא!".

ככה עוזרים לקובי להעביר את שנתו האחרונה בלייקרס – אם זאת בכלל שנתו האחרונה, עם ג'יני באס בעלת הקבוצה אתה לעולם לא יכול לדעת – בלומר ש'כמו שקובי משחק אנחנו משחקים'??? זה הדבר הגרוע והאיום ביותר לומר לו.

כולם מרשים לקובי 'TO PUSH HIS CHIPS' ולא משנה כמה לא הולך לו וכמה הוא מחמיץ, מחטיא, ומפשל, וזו צרה איומה.

אני מנסה לומר זאת בעברית אבל זה קשה להביע את מה שאני מנסה להביע, אז אומר זאת באנגלית (מתן גילור נתן לי רשות!): לי נראה ש

according to his calculator, the more misses already in a box score, the more makes he is due—particularly as the game is being decided.

ז"א המשחק אבוד, אז מה זה משנה עוד 5 החמצות?

ואתם יודעים מה? זה לא רק חולשת רגליו. הוא איבד את החוש למשחק, ובמקום שישחק להנאתו בלי לנסות לקלוע נקודות נוספות, מה שאתה רואה במשחקו זה

TOTAL DESPERATION

איו כל בטחון במשחקו ונראה שהמטרה היחידה שנשארה לו זה לעבור שחקן מסויים בטוטאל נקודותיו כשיפרוש. אז אם זה באמת ככה, שיאמר זאת, שביירון סקוט יודה בזאת, ושג'ין באס תתן את אישורה לכך וניגמר עניין. איש לא יתרגז, איש לא יתפלא, ואיש לא ישתומם על מה קורה בקבוצה.

הוא זורק לשלשות מחוץ ל-RANGE שלו. זה עבורי לא "GREAT GAMER"; זה יותר "BAD GAMBLER".  זה אפילו לא הזריקות הידועות שלו מהעבר שהיו 'FORCED SHOTS' שלפעמים אפילו ניכנסו. אלא זריקות ללא תפילה. וכשהוא ניכנס לסל הוא לא ניכנס להתגבר על צורת ההגנה – הוא היה פעם הטוב ביותר בלקרוא את ההגנה ולגבור עליה – אלא הוא ניכנס להגיע לנקודה המועדפת עליו, וכך הוא ניכשל שוב ושוב.

הוא מודה באפסותו.

"I freaking suck,".

הוא אומר, לא אף אחד אחר.

הצרה היא שלאף אחד אין ביצים להוציא אותו מבור הצואה אליו הוא ניכנס כי כולם יראים ממנו ופוחדים ממנו, ובעיקר מאמנו ביירון סקוט. ג'יני? היא שפוטה שלו. היא אמרה בזמן שהסכימה לחתימת החוזה המטורף שהיא עושה זאת בלב שלם, ושלקובי מגיע הכל.

אבל לא מגיע לו ליפול על פניו.

מה שקובי צריך עכשיו זאת יד חזקה שתאמר לו חד וחלק שמזה הרגע ואילך משתמשים בקובי לא כדי ליעשות לקובי טוב, אלא כדי לעשות לקבוצה וצעיריה טוב. ואותה יד חזקה גם תסביר לו שבסופו של דבר המהפך יעזור יותר מכל לקובי להציל את עצמו מ…קובי.

מי מרשה לקובי – קלעי 3 בינוני ביותר במקרה הטוב – לזרוק 49 שלשות ב-6 משחקים (ולקלוע 10 מהם, משהו בסביבות 20%)?

אף אחד. אבל אף אחד גם לא אוסר עליו. קובי? 8 שלשות למשחק? המילה היחידה להסביר מה שקורה זה 'LUDICROUS' – מגוחך, אבל LUDICROUS זה יותר ממגוחך. זה אבסורדי. חסר הגיון.

ואין פוצה פה ומצפצף.

קובי ממשיך לעשות מה שבא לו, ובתהליך הוא שוקע עמוק יותר ויותר ואין מי שזורק לו חבל הצלה. התוצאה היא 31% קליעה, עם עזרה מינימלית לצעירי הקבוצה. הוא זקוק לעזרה עתה יותר מאי פעם בעבר. הוא חייב שמישהו יעצור מבעדו עד שהוא יגיע לרמת משחק, או מצב, או שיטה שתאפשר לו להצליח קצת יותר משהוא מצליח עכשיו. הוא צריך וזקוק למישהו שיציל אותו מעצמו.

לי כבר ברור שלקובי יותר קשה לקבל את מגבלותיו החדשות כתוצאה מהגיל והפציעות משהיה למייקל. מבחינה זאת קובי הוא SCREW-HEAD יותר ממייקל. אני לא מאמין שלביירון סקוט יש את האישיות, השכל, והאומץ להיות המורה, המדריך, והמחנך של קובי, ולהובילו בזהירות מדרגה למטה, ואז עוד מדרגה למטה. סקוט לא יכול להיות אובייקטיבי בקשר לקובי, ועובדה שבעונה שעברה הוא נתן לו לשחק הרבה יותר משהיה מותר – וייתכן מאד שהוא האיץ את פציעתו.

הנה סטטיסטיקה שממש תרגיז את אוהדי הלייקרס: הקבוצה היא מינוס 18.5 נק' למשחק כשהוא על הפארקט, ורק מינוס 4.9 נקודות בלעדיו.

אני נשבע כאן בפני כולם שכל מה שאני רוצה זה שקובי ייעלם אל השחור עם DIGNITY. אני חושש מאד שאם המצב ימשיך ככה, זה לא יקרה.

 

 

.

 

 

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 29 תגובות

    1. לא עצוב. אחרי כל המגרעות שלו, וכל האגו מניאק והמרדף האידיוטי שלו אחרי 'שכולם יסכימו איתי שאני יותר גדול מג'ורדן', הוא עדיין הסמל הגדול של הלייקרס כבר עשור וחצי, ובין רגעים שאתה קצת שמח לאיד על כך שסוף סוף הוא נאלץ לשלם על הסוליסטיות שלו, אתה גם קצת רוצה לראות אותו פורש בכבוד – בהיררכיה גבוהה יותר ממה בדיוק יתפתח עם הלייקרס השנה, האם ילכו לשומקום או לאף מקום.

  1. מנחם אני מסכים עם כל מילה! פשוט פוסט שקורא את המציאות הכי נכון שאפשר. או רין שאת מי שאנחנו שונאים זה בגלל או שאנחנו אוהבים אותו או מקנאים בו😜
    קובי נורא ומחרב כרגע את הקבוצה וגם את עצמו. ביירון סקוט הוא בושה וחייב לעוף הבייתה אבל כרגע בלייקרס לא ברור מה היחס אליו.

  2. בא לי לדחוף עוד איזו מילה. לג'ורדן הייתה תשוקה אדירה למשחק, לקובי יש תשוקה אדירה לכדורסל, ולקווין גארנט גם יש. אבל קווין יודע להיות מנהיג על המגרש ובחדר ההלבשה, ולא מתבייש לעשות עבודה אפורה, למסור ולחסום בשביל אחרים, ולכן חווה תקופה כייפית בוולבס. קובי הצעיר במעט ממנו, לא מסוגל לשנות את אופי המשחק שלו, לא מסוגל להתאים את עצמו לגילו המתקדם, ולכן חווה תקופה שמתחילה לגרום לקריירה שלו להסתיים בטונים צורמים במיוחד. זה לא שאין לקובי מה לתת ברמה גבוהה מאוד, אלא שהוא הד קייס אידיוט שלא מבין לאיפה ומי הזיז את הגבינה שלי.

      1. קובי מאז ומתמיד ציפה מעצמו לעונה עם חמישים נקודות למשחק. אבל, אה, הוא היה כבר לשים לב ששנה שעברה הוא לא ממש לקח mvp גמר, ושרשימת הפציעות שלו יכולה לפרנס מחלקה גריאטרית שלמה באיכילוב, ולכן אעפס, להתעסק פחות עם פנטזיות ויותר עם מה הוא כן עדיין יכול לעשות לא רע בכלל.

  3. נושא מעניין. ניניו של קובי מסודרים כספית. למה הוא צריך את הביזיון הזה? למה הוא פורש פשוט.
    הוא לא השחקן היחיד שמוכן לןהתבזות על הספסל או על המגרש בשביל עוד כסף שהוא לא צריך בכלל. סוג של חמדנות מעצבנת, הרי הוא לא קשישה שזקוקה לכל שקל.ץ

  4. לא יודע מה אתכם/ן אבל אני מבסוט מכל העסק. הלייקרס לא רק מעמידים את אחת הקבוצות הנוראיות בהסטוריה שלהם, הם גם מצליחים לעשות מזה שואו, או יותר מדוייק, פריק שואו. מביאים שחקנים כמו היברט וארטסט, מאמן כמו סקוט, בוחרים בדראפט באסט אדיר במקום ה3, ומעל הכל, נותנים לצל של מי שהיה פעם קובי להשפיל את עצמו קבל עם ועדה. רק חסר קוף מדבר ודוב שרוכב על תלת אופן.

  5. לא חסר דבר.
    יאנג הוא לגמרי קפוצ'ין מדבר וברגע שהלייקרס ינצחו קצת (לא לבנות על זה) סאקרה יביא את התלת אופן.

    1. יאנג הוא לגמרי קפוצ'ין, שלא רק מדבר אלא גם לא ממש סותם. לגבי הדוב, הייתי הולך על היברט אבל אני לא ממש משוכנע שהוא יסתדר עם התלת אופן.

  6. וכל מה שאני רוצה בתמורה היא כרטיס טיסה ותחרות שלשות מהחצי עם קובי .
    אם אני לא מנצח אותו אני קונה לו מנה פלפל אצל אבולעפיה ביפו אבל זה לא יקרה
    .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט