פריוויו ליום שני /גור גולן

 

אנחנו כבר כמעט שבועיים בעונה הסדירה ומתחילים כבר לראות רמזים מקדימים לרגעים המכריעים של העונה. והלילה: דו קרב הMVP בין קרי לגריפין ממשיך, נצפה בקבוצות הגדולות וגם בנמושות ובנוסף נצפה במחזור הדראפט האחרון- ג'ונסון, טאונס ומודייה. ועוד ועוד הפתעות.

יום שני תן לנו משחקים טובים.
יום שני תן לנו משחקים טובים.

2:00- אינדיאנה פייסרס (4-3) – אורלנדו מג'יק (4-3)

המשחק הפותח של הלילה יפגיש שתי קבוצות שילחמו זו בזו על הכניסה לפלייאוף במזרח. אינדיאנה מגיעה בק טו בק אחרי משחק חוץ נגד קליבלנד, זה יהיה משחק שלישי ב-4 ימים. אינדיאנה מתחילה להיכנס לקצב של העונה וכמו כן גם פול ג'ורג' שקלע 36 במשחק ענק, קשה וצמוד נגד מיאמי שנגמר בניצחון מפתיע.

מהצד השני אורלנדו, מתחילה לנצח לאחר שהתחילה את העונה עם הפסדים צמודים ומבאסים לאריות הליגה. גם לאורלנדו זהו משחק שלישי ב-4 ימים, ביניהם היא ניצחה את טורונטו (הפסד ראשון) במשחק ענק כשמי שמוביל אותה הוא טוביאס האריס הנהדר עם 20 נקודות.

משחק מזרחי קלאסי, צמוד עם הגנה חזקה צפוי לנו שבסופו אורלנדו ירשמו ניצחון שלישי ברצף. הימור: אורלנדו ב-4 הפרש.

 

2:00- פילדלפיה 76' (6-0) – שיקאגו בולס (3-4)

הנמושה הבלעדית של הליגה פוגשת את שיקאגו החזקה. נתחיל בפילדלפיה, הקבוצה מחזיקה בצמד גבוהים חזק וצעיר שיכול להזיק לכל קבוצה שהם משחקים נגדה. במשחק נגד קליבלנד לפני כשלושה ימים, אוקאפור ונואל כמעט והפתיעו את המחנה של דיוויד בלאט כאשר הם קלעו 36 נקודות באחוזים מעולים.

מהצד השני, שיקאגו שיפרו את ההתקפה שלהם תחת הויברג האהוב כל כך באתר. לפני כארבעה ימים הם ניצחו את התאנדר במשחק לא פחות מ"אדיר" לרוז שקלע 29 נקודות מכל פינה במגרש. מצד שני, הצבע של שיקאגו נחלש (טיפה) השנה, ולכן יהיה לו קשה נגד הצבע המשובח של הנמושה.

שיקאגו עדיין טובים בהרבה ולכן ינצחו ב-7.

 

3:00- אטלנטה הוקס (1-7) – מיניסוטה טימברוולבס (2-3)

אטלנטה הפתיעה את כולם עם פתיחת עונה הכי מרשימה במזרח. הם הקבוצה הכי קבוצתית במזרח ואולי בליגה כולה ומלכת האסיסטים למשחק עם מעל ל- 25 אסיסטים למשחק. טיג, הורפורד, מילסאפ וקורבר ביחד עם שרואדר מהספסל יוצרים משהו מיוחד וקבוצתי.

מהצד השני, מינסוטה הצעירה פתחו את העונה טוב ומאז נחלשו. הצעירים בקבוצה לא מאוחדים מספיק בעיקר לא יציבים מספיק. למינסוטה יהיה קשה נגד אטלנטה בכל פרמטר על המגרש. אטלנטה ינצחו ב-12 הפרש.

 

4:00- דנבר נאגטס (4-2) – פורטלנד טרייל בלייזרס (3-4)

שתי קבוצות צעירות, נפגשות לקרב בין מודייה לליליראד.

מצד אחד פורטלנד ברשות לילארד, פתחה בצורה טובה ומפתיעה את הליגה עם ניצחונות מרשימים כשלילארד ומקאולם מובילים אותם באופן מבטיח (מזכירים קצת את הספלאש בארדרס לא?).

מהצד השני, דנבר לא יציבה בכל העמדות על המגרש ובמיוחד מודייה שחייב לשפר את הקליעה שלו. לילארד ופורטלנד יירשמו ניצחון נוסף, פורטלנד ב-8 הפרש.

lillard

5:00- סקרמנטו קינגס (6-1) – סן אנטוניו ספרס (2-4)

משחק מסקרן ולא צפוי, כאשר מצד אחד קבוצה חזקה ובריאה עם בעיות התאקלמות ומהצד השני קבוצה שפתחה באופן מאכזב ביותר.

סקרמנטו ללא קאזינס הפצוע (אולי יהיה כשיר) מגיעה לאחר פתיחת עונה רעה מאוד ובעיקר מאכזבת. המון ציפיות היו מהקבוצה שנבנתה השנה, אך הקבוצה לא מצליחה לנצח משחקים. למרות שהם משחקים היטב ומגיעים למשחקים צמודים נגד קבוצות טובות הם לא מצליחים לרשום ניצחונות. כמובן שהפציעה של קאזינס לא עזרה במיוחד, דבר אשר גרם להפיכת הצבע שלהם לטיילת באילת.

סן אנטוניו כמו כל שנה חזקה ובריאה בזכותו של פופוביץ. ישנה בעיה בקבוצה והיא שלמרוס עדיין לא מספיק בולט, הוא רגיל לסגנון פחות קבוצתי שמבוסס עליו ליד שחקנים פחות מאומנים. למרכוס רגיל לקלוע הרבה ולהיות שותף מרכזי בכל התקפה, אך בסגנון של פופ אין מקום לכוכבים אלה קבוצה. למרות זאת הם מנצחים משחקים בלי להרשים במיוחד כאשר קוואי לאונארד מוביל אותם.

סקרמנטו יתאוששו מתישהו, אך לא נגד הספרס. ספרס ב-10.

ספרס ינצחו? בקלות?
ספרס ינצחו? בקלות?

5:30- גולדן סטייט ווריורס (0-7) – דטרויט פיסטונס (1-5)

זה לא יהיה כל כך פשוט לחבורה מגולדן סטייט.

דטרויט קבוצה חזקה יותר ממה שחושבים, הם עם צבע חזק ברשות דראמונד, שני קלעים טובים (מוריס וקלדוול פופ) וכמובן רג'י ג'קסון הנהדר. קבוצה שנראית מאומנת מאוד ובאופן מפתיע נראית גם מחוברת היטב, וכל זה עדיין בלי אליל העונה שעברה- ג'נינגס.

מהצד השני, מה יש לומר? לא ראיתי בשנים האחרונות קבוצה כל כך עמוקה, מאומנת ובעיקר בעלת קלעי כל כך נדיר. סטפן קרי הוא השם המרכזי בליגה הטובה בעולם, הוא כל כך טוב!. קרי עושה כרצונו במגרש, קולע שלשות, מוסר, חודר ובעיקר מדהים את הקהל כל פעם מחדש. לצדו יש קבוצה מאומנת היטב, בעלת עומק ויכולת קליעה משובחת כך שגם אם קרי על הספסל, היא מתמודדת נגד כל קבוצה בליגה.

עם כל הכבוד לדטרויט, גולדן סטייט בדרך לעוד WIN. גולדן סטייט ב-10 הפרש.

קרי לא ירחם כמו על סקרמנטו
קרי לא ירחם כמו על סקרמנטו

 

5:30- לוס אנג'לס קליפרס (2-4) – ממפיס גריזליס (4-3)

הדובים עם פתיחת עונה מאכזבת ולא ברורה, רוצה לרשום הפתעה נגד הקליפרס המאומנים והמשופרים. ממפיס פתחו עונה בצורה מאכזבת שכוללת שתי תבוסות לקליבלנד וגולדן סטייט. ממפיס ידועים בהגנה חזקה וסגנון משחק שמזכיר את סגנון המזרח, אך השנה הם לא יציבים בהגנה ומאבדים את הראש לפעמים. מארק גסול, קונלי וזאק פתחו את העונה בצורה חלשה ומקווים להיכנס לעניינים דווקא נגד קליפרס החזקים.

קליפרס הם קבוצה מאומנת, ארוכה ובעלת כוכב שנמצא בשיאו. בלייק גריפין זה השם, פתיחת עונה חלומית עם משחקים יוצאים מן הכלל ועם אחוזים מטורפים. הוא עושה הכול על המגרש וליד כריס פול זה נראה כמו חלום. גריפין וכריס פול החליטו שהשנה הם מפסיקים "לשחק משחקים" וללכת עד הסוף, כך זה נראה על המגרש.

החבורה מממפיס תחכה. קליפרס ב-12 הפרש.

לפוסט הזה יש 68 תגובות

  1. תודה על הפריוויו.
    ג"ס- פיסטונס משחק מעניין מאוד לדעתי, דראמונד וג'קסון באים חמים אחרי אתמול אבל לדעתי המשחק הזה יוכרע על הספסל. החמישייה של הפיסטונס עוד יכולה לתת פייט בערב נתון ויחסית רגוע של קרי אבל אין להם ספסל, בטח כל עוד ג'נינגס ומיקס פצועים וסטנלי ג'ונסון עוד לא נכנס לעניינים.

    הקרב בין קליפרס לממפיס הוא בין 2 קבוצות שחייבות לנצח. קליפרס פתחו מרשים וגריפין נראה נהדר אבל הם כבר הפסידו גם לג"ס וגם ליוסטון והם לא ירצו להפסיד עוד משחק ליריבה חזקה מהפלייאוף.
    מצד שני ממפיס צריכה להיכנס לעניינים ולהראות שהם עדיין רלוונטים וטופ 6 במערב, וכבר התחילו דיווחים על ערעור במעמדו של ייגר.

    בקיצור, שני משחקים מאוד מעניינים!

  2. לדעתי גולדן מעל 25 נגד דטרויט
    קליפרס ישחטו את הדובים ב15~
    שיקגו, אינדי, אטלנה ופורטלנד במשחקים צמודים(יחסית~)

  3. תודה על הפריוויו.
    דטרויט ממוקמת 20 בליגה באחוזים ל-3, 19 בכמות השלשות.
    ברגע שהם יצליחו להקיף את דרומונד בקלעים – אז דטרויט תהפוך לקבוצה באמת מפחידה.
    עד אז, הווריארס פייבוריטים בגדול מולם.

  4. אם יש קבוצה שיכולה לעשות נזק לווריוס זו דיטרויט עם דארמונד.אם הוא יצליח לשאוב את הכדורים שלו בהתקפה זה יתקע קצת את המשחק שלהם.

    1. אולי עוד איזה עשר שנים, כשהתהליך יתקרב לסיומו.

      אני חייב לציין בהזדמנות הזו שאני מכיר את ההחלטה של האקדמיה, אבל לא מקבל אותה. מספרים נכתבים משמאל לימין.

  5. האמת רק בגלל שבסוף צריך להגיע ההפסד רשמתי דטרויט. זה יהיה מאוד קשה. מצד שני הוא דרמונד יכול לעשות להם את המוות ואין להם למיטב הבנתי מישהו שיכול לעצור אותו. גקסון, מוריס ופופ יכולים להוות איום משמעותי מבחוץ כאשר צריכים לשים 2 על דרמונד. זה יכול להיות אתגר עצום. ואן גנדי הוא מאמן שיודע לתכנן תכנית משחק. זאת בהחלט יכולה להיות הפתעת הערב.

  6. כרגע הינקי מסתמן כגאון, יש לו פרונט קורט מעולה וצעיר ואם יביאו פוינט גארד טוב דרך הדראפט (זה עדיין הינקי) שנה הבאה הם חוזרים לרלוונטיות.

  7. אחלה פריוויו תודה. באמת נחמד השאלונים האלו.
    המשחק בין דטרויט וג"ס הכי מעניין אותי. מעניין אם דטרויט יכולים לעמוד בעומק המטורף של האלופים

  8. עדיין אני לא מאמין בדרמונד , המספרים שלא נעשו מול קבוצות עם סנטרים גרועים , במשחק היחיד ששיחק מול סנטר טוב כמו גובר הוא נתן משחק פושר של 18 נק ו10 ריב , אז בו נצנן את כל אלה שחושבים ששאקיל החדש נולד , דרומנד מכונת ריבאונד בלי ספק אבל אין לו שום דבר חוץ מהיתרון האתלטי , שום יסודות כדורסל , חוץ מדאנקים הוא לא יודע לקלועה בשום צורה , מזלו שיש לו בסיס טוב שכולל את רגי גקסון פופ סטנלי גונסון ומוריס , בגלל זה אני אומר שאני מתבאס על הפליקנס שסתם מיהרו להחתים שחקנים ולוותר על בחירות דרפט , דיוויס היום בדטרויט במקום דרמונד מינימום גמר מזרח

    1. יוסי, אפילו הדוגמא שלך, עובדת לטובת דרמונד. כולם מסכימים שגובר סנטר הגנתי אולי מספר אחד בליגה, ועדיין הוא שם עליו 18 נקודות ולקחת 10 ריבאונדים מתוכם 2 בהתקפה, גנב שני כדורים וחסם אחד. כאשר גובר עשה 6 נקודות ו12 ריבאנדים שכולם בהגנה. אהה, והפיסטונס ניצחו…
      לעומת גובר, האם גרין, אזלי, ספייטס מסוגלים להגן טוב על דרמונד? לא נראה לי.

  9. הינקי לא גאון בכלל , הוא מנסה להגיע למטרה בצורה הכי מגעילה ומבזה שיכולה להיות , בויתור על הרוח הספורטיבית, ג"מ מקומו לא בשום ענף ספורט תחרותי , אפשר ללכת על בנייה בצורה הוגנת ותחרותית כמו שאורלנדו מילווקי מינסוטה ויוטה עשו , לפחות אלוהי הספורט דואגים לעשות לו חיים קשים והוא לא זכה בכוכב המיוחל , חוסר מזל עם אמביד וגם אני מאמין שחמק לו בדרפט השנה 2-3 שחקנים טובים יותר מאוקופור

  10. ערב די פושר. ג"ס דטרויט הכי מעניין ולו בגלל הציפייה לראות האם הלוחמים מסוגלים להפסיד. אני צופה משחק צמוד. לגבי השאר הולך איתך בתחזיות.

  11. בעקבות פתיחת העונה של אוקאפור וטאונס האם אפשר לטעון שאנחנו עדים לפריחה המחודשת של הסנטרים כמו של שנות השמונים?? זוהי יכולה להיות יריבות סנטרים היסטורית המתובלת בבחירת דראפט כמעט אחת אחרי השנייה. בנוסף עם פתיחת העונה המפלצתית של דארמונד בפיסטונס, ועם קאזינס שהוא אחד מהסנטרים ההתקפיים המוכשרים ביותר. ( ועוד אף מילה על אנטוני דיוידס שבהחלט יכול להחשב כ 5)

  12. זה מדהים כל פעם מחדש עד כמה אנשים אוהבים להתאהב בטרנדים….
    רגע רגע לאן אתם רצים ??
    אתם באמת מאמינים שדטרויט מהווה תחרות כלשהי לגולדן סטייט …נו באמת זה אפילו לא מצחיק .
    יוסח אני מסכים עם כל מה שאמרת על דראמונד. ותרשה לי להוסיף שכל הכתרים שקושרים לגבה מופרכים אפילו עוד יותר .
    הגבה בדטרויט מינימום גמר מזרח ? על סמך מה בדיוק ? מה אנתוני דיוויס עשה בקריירה שלו שהוא שווה בדטרויט מינימום גמר מזרח ???
    בן כמה אתה??
    מאיפה כל ההיסחפות הזאת ?

  13. תודה גור.
    מה שזה לא יהיה שעובר על ממפיס (קצת מתחיל להזכיר את אינדיאנה ב2014) ייגמר מתישהו. מול הקליפרס זה משחק קשה ואולי, פסיכולוגית, תחושת האנדרדוג תחזיר אותם ללידות ולמשחק הקרבה.

  14. א. המזרח חלש קוץ מקליבלנד אין שם כלום
    ב. רמת הכשרון של דיוויס היא ברמה של לברון
    ג.כוכבים עם אופי מגיעים רחוק לעומת הבעייתים והכשרוניים ככל שיהיו (איברסון , כרמלו ארינס האורד וכולה )
    נדבר עוד שנתיים שלוש נראה מי יהיה יותר טוב סאן אנטוניו או ניו אורלנס

  15. אני עובר ממשחק למשחק אבל עסוק הערב מלהשתתף בבלוג החי כי הכנתי טור, שאלון, ועכשיו את הפורמט למאמר משחקי הערב.
    אחזור אליכם

  16. נדיר לראות טרייד שמעורב בו שחקן מוביל, שיצא טוב ל-2 הצדדים.
    וויגינס בקליבלנד לא היה מקבל את ההזדמנות לפרוח,
    ולאב בקליבלנד מקבל את היכולת לשחק בקונטנדרית (ומתאים בדיוק לתפקיד לצד לברון – שלשות ורב')

  17. מינסוטה הרוויחה המון מהמשחק – שיעור נהדר באופי.
    העובדה שהיא לא התפרקה אחרי שהיתרון נמחק מראה על עד כמה הקבוצה צמחה בשנה שעברה
    (הפסידו המון משחקים ב-2 הדקות האחרונות)

  18. דרך אגב, הניצחון היום היה המשחק הטוב הראשון של וויגינס העונה.
    עד המשחק הלילה הוא קלע 33% מהשדה ומסר רק אסיסט אחד למשחק.

  19. דטרויט כבר היו בפיגור דו ספרתי, אבל הם לא נשברו, וההפרש נשאר סביר
    (49 – 43 לווריארס, דקה וחצי למחצית)
    הבעיה בלשחק נגד הווריארס היא שהם יכולים בדקה פתאום לקלוע 10 נק' ולגמור את המשחק.

  20. למרכוס ממש מתאמץ בהגנה, רץ מצד לצד, אם הוא ממשיך עם האינטנסיביות הזאת הספרס יכולים אשכרה לעשות משו עם העונה הזו (לעוף בסוויפ נגד ג"ס)

  21. בכלליות סקרמנטו ממש חלשים. משחקים מפוזר ממש.
    רונדו לא הוחלף בכלל ומשחק גרוע מאבד מלא.
    גיי לא פוגע ומנסה לקחת את המשחק עליו כי הוא בטוח הוא יכול אבל הרמה שלו בינונית ומטה.
    חבל כי יש להם רוטציה ארוכה והרבה שחקנים לא רעים בכלל.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט