הבלוף

אנחנו כולנו נולדנו בישראל, ואין מצב שנצא פראיירים בשום סיטואציה. לכן הטור הזה פשוט חייב להיכתב. אוקלוהומה היא בלוף. אני אכתוב את זה עוד פעם. אוקלוהומה זו עבודה בעיניים!

אם אני שחקן כדורסל, אני שולח בריונים לסוכן שלי כדי שיסבירו לו שאני לא רוצה להגיע בטרייד לחור השחור הזה!

תראו אחד, סקוטי ברוקס. כולנו אמרנו שהוא צנונית ומאמן חנטריש. ברוקס הזה עשה מאוקלוהומה מבצר, אבל בהתקפה כל מה שאמר הלך לחור השחור. תראו אחד ג'יימס הארדן יצא משם, ולקח בעזרת פיק-N-רול ודרייב-N-פלופ את סגנות אליפות במערב ופרס ה-MVP של שחקנים. תראו את ת'אבו ספלושה, שהלך משם ולקח אטלנטה לראנר אפ של המזרח. ג'רמי לאב הצליח לברוח מהחור השחור, ופתאום בזכותו יש כדורסל בשארלוט…. כולם שחקנים נהדרים, וכולם אכלו בכפית מבור הצואה של אוקלוהומה כפית אחר כפית של חXXXא מזוקק.

אבל אנחנו לא פרייארים פה, הגיע הזמן לחשוף את הבלוף. זו לא אוקלוהומה, או סקוטי ברוקס או הג'ל החדש שעומד על הקווים (בייבי דונובן, תקבל אזכור אצלי, רק שתעשה משהו בליגה, אוקי?). אנחנו מדברים פה על אחד הסתומים הכי כשרוניים שראתה הליגה. השחקן סתום כל כך, שהוא לא מקבל הוראות מאף אחד וסותם את העתיד, ההווה והעבר של הפרנצ'ייז הזה. רק שאין אחד כזה-יש 2 כאלו ואני לא יודע להחליט מי הסתום הראשי ומי הסייד קיק.

אז מי הסתום הראשי? בואו נתחיל בראס. שחקן שיכול להתפוצץ בכל רגע נתון. שחקן שמושך עליו 4 מגינים. שחקן שבריצה לפלייאוף שנה שעברה נתן טריפל דאבלים ללא הפסקה וה-P&R שלו עם איבקה יצר נקודות בביטחון שיש רק לכסף בבנק. השנה, יש לו את איבקה בריא, אחרי שהקונגולזי למד בקייץ לשלשל שלשות. האם איבקה מקבל כדורים? לא ממש.

יש את דיון המלצר (וויטרס) שמספיק לו מרחק של חצי מטר מהשומר בשביל להגיע למצב. האם וויטרס הוא אופציה בהתקפה? לא! יש את מורו, שהוא אחת הידיות הכי יציבות בעסק, מורו מקבל כדורים? אולי 3-4 במשחק. אולי צריך בכלל את ההאלי הופס או P&R עם קאנטר. לא גם קאנטר לא אופציה.

אז מה כן?

בתחילת המשחק היום מול שיקגו ראינו את החמישיה של הת'אנדר רצה וחותכת, עושה חסימות אחד לשני ומפנה שחקנים למבטים מצויינים לזריקות. האם ראס שחרר להם כדור? לא.

מי כן קיבל? או ראס בעצמו, בפריצות קמיקזה וג'אמפרים שנכנסו, או דוראנט שזרק כל כדור והכניס.

אז מה הבעיה אתם שואלים, אם הצמד חמד הזה הכניס כל הפוזשן והמיר אותם לנקודות? הבעייה היא שזה בלוף. לחמישייה נמאס לרוץ לחתוך ולחסום בשביל כדור פעם ב-3-4 התקפות. נמאס להם. בסוף המשחק כולם עמדו וחיכו שהצמד המלכותי יעשה את הקסם שלהם, ותנחשו מה? זה לא קרה. הסטטיסטיקה התיישרה והג'אמפרים עפו החוצה.

הנה עוד נתון סטטיסטי-על כל נצחון אוקלוהומה מקבלת הפסד.

בואו נחשוף את הבלוף השני. ה-MVP הרגיש, דוראנט. כולם אוהבים אותו, הוא נלחם עד טיפת הזיעה האחרונה, הוא הקלע השני הכי טוב במקצוע, אבל הוא יעדיף לקחת זריקה קשה, על פני שחרור כדור לוויטרס לזריקה טובה. בליגת החובבים שלנו שחקן כזה לא יראה כדור. ב-NBA, איפה שמרפדים לשאר השחקנים את המצפון בכמה עשרות מיליוני דולרים, פחות אכפת להם, אבל גם הם יפסיקו לרוץ בשבילו כשיבינו מתישהו שהוא פשוט לא רואה אותם בשיט, פעם אחר פעם.

בואו נחשוף את הבלוף השלישי. בייבי דונובן.

כמה שליטה יש לו באוקלהומה סיטי? דונובן

דונובן בא מוכן לליגה, נראה מליון דולר. כל שערה במקום, ועל הכל מרוח ג'ל יקר. אני בטוח שהיו לו הרבה רעיונות ותרגילים עד שהוא הגיע לאימון הראשון המלא כמאמן הת'אנדר. שם הסבירו לו שהוא מסמן לראס תרגיל, וראס עושה מה שהוא רוצה, או שהוא מוסר ל-KD ודוראנט כבר יעשה מזה סל. על דונובן אני כועס כי הוא לא ניער את העץ. הוא יושב בצד, וכשעניינים מתחילים להסתבך הוא לוחץ עוד קצת על צמד הכוכבים. בסוף היום הם שווים נצחון מול כל קבוצה.

אז זהו, השנה חוקי המשחק השתנו. למדו לעצור את ראס. פאוור פורוורד או סנטר שיוצאים עליו, זה כל מה שצריך. KD כבר לא הכי טוב בענף, מה לעשות-עברו אותו.

הדוגמא הטובה ביותר היא אהובי דמיאן לילארד. לילארד הוא גארד אקספלוסיבי (ברמה קצת נחותה מראס), אבל בניגוד לווסטברוק, הוא רואה את התנועה של כל שאר השחקנים וכשהתרגיל נתקע דיימו יודע לעשות P&R עם הסייד קיק החדש ולהפקיד בבנק את הנקודות.

אז אכן ראס ו-KD הם הראשונים במדד הנקודות לצמד, ודיימו וסי ג'יי מק'ולום רק שניים, אבל דיימו ומק'ולום מנצחים יותר מאשר מפסידים….

שלא יעבדו עליכם. אוקלוהומה היא בלוף.

לפוסט הזה יש 51 תגובות

  1. מסכים עם הרוב.

    מתסכל לראות קבוצה כל כך מבוזבזת כמו אוקלהומה. נראה כאילו ווסטברוק הוא שחקן NBA2K צעיר. נכנס עם הראש בהגנה פעם ב יוצאת מסירה פעם ב סל יפה ובהרבה פעמים החטאות. לראות את שאר השחקנים פשוט עומדים כמו קונוסים ומחכים לכדור זה כל כך מתסכל והשחקנים הם לא ג'ף איירס או קנדריק פרקינס. אלה שחקנים שיודעים לעשות דבר או שתיים עם הכדור.

    גם דוראנט הוא לא שה תמים, למרות שעיקר האשמה על ווסטברוק. דוראנט במקום להתחנף לווסטברוק ולנסות לחקות אותו בסגנון המשחק צריך גם להעמיד אותו במקום וגם להראות איך משחקים בשביל לנצח ולא בשביל הסטטיסטיקה.

    לגבי דונובן הייתי נותן לו כמה חודשים של קרדיט לפני שהייתי קוטל אותו. קשה לשנות סגנון משחק של שתי סופרסטארים בטח אם אתה מאמן שנה ראשונה.

  2. עצוב לי להגיד את זה כי תליתי גבוה את התקוות מאוק׳ השנה, אבל בינתיים נראה שאתה צודק. יש שם כל כך הרבה פוטנציאל, אבל אין לו שום ערך כשהתקפה אחרי התקפה זה אחד נגד 5. לא יודע אם עידן ההירו בול נגמר, אבל משהו קבוצתי קורה להרבה קבוצות ומי שלא ישכיל לעלות על הרכבת הזאת ישאר בתחנה, לבד, בחושך, עם מים מטפטפים מהתקרה ובלי סיכוי אמיתי לאליפות קונפרנס, שלא נדבר על טבעת.

  3. את הפסקה הבאה פרסמתי כחלק מטור פה באתר בתאריך 7 ביולי 2015:
    "אתרי ההימורים ומיטב הפרשנים מציבים בראש ליגת ה-NBA ארבע מועמדות מרכזיות לאליפות: קליבלנד פרשים, סן אנטוניו דורבנות, גולדן סטייט לוחמים ואוקלהומה רעמים. אמנם מוקדם מאד לנתח, כיוון שהסגלים עוד לא סגורים, אבל נכון לעת הזו, עושה רושם ששלוש הראשונות עמוקות בהרבה מהרביעית. באינטנסיביות של הליגה, לא פלא שלא מעט מוכרע על פציעות ושימוש בספסל, ולכן, לדעתי, OKC עדיין נמצאת מדרגה אחת מתחת לשלוש הפייבוריטיות."

  4. צודק
    קארי יכול לקלוע מעל 20 ברבע. הוא עושה את זה ? לא. הוא מכניס גם את האחרים למשחק….
    צ׳מברליין גם היה דומיננטי בטירוף. כמה אליפויות יש לו ?
    מיילא אם הצמד חמד היה קולע מעל 90 כל ערב…. אבל הם לא 🙂

  5. מאמר מעולה, אבל יש שאלה גדולה אחת שלא הצלחתי להבין (שקשורה לעבר של הקבוצה):

    עד סוף העונה יהיו יותר או פחות מהלכים של משחק כדורסל קבוצתי בת'אנדר לעומת ילדים של שון קמפ?

    1. חחח אולי בשתי העונות הבאות ביחד יהיו יותר מהלכים קבוצתיים בת'אנדר לעומת ילדים של קמפ. וגם זה לא בטוח…

  6. אני מבין את התסכול מההתקפה של הת'אנדר אבל לרשום אחרי 6 משחקים בלבד על השחקן שמוביל את כ ל הליגה באסיסטים ( 10.5 אפילו שחלקם לחבר הטוב ) שהוא סוציומט – זה כבר מוגזם.

    בוא ננשום ונחכה עוד קצת לפני שנסכם.
    למיטב זכרוני היו לא מעט צמדים בליגה שלקחו הרבה מאוד זריקות וגם אליפויות לעצמם ( שאקובי ?? )

  7. תראה, עונה קודמת לא הפסיקו לרדת על בלאט כי הקאבס שיחקו לא יעיל פעמים רבות, אפילו לפני הפלייאוף והפציעות של לאב וקיירי. העונה, ע"פ התיאורים והמשחק האחד שראיתי, הם נראים קצת אחרת, יש יותר תרגילים ויותר חלוקה של הכדור – לראייה כמות האסיסטים הגדולה יחסית.

    לדעתי, סביר שסקוטי ניסה לשנות את הסגנון של ראס ודוראנט, קשה לי להאמין שהוא אדיוט. מה שאני פחות מתקשה להאמין, זה שהוא לא היה חזק מספיק כדי לשנות את הסגנון שלהם יחד.

    לשנות את הסגנון והדינמיקה המשותפת זאת משימה לא פשוטה בכלל, ובטוח שייקח למאמן חדש ולא מוכח זמן, ולא מעט ממנו, לעשות את זה. אז צריך לתת לו את הזמן הזה לפני שמבקרים את הקבוצה כולה.

    לעומת זאת, לדעתי ראס עצמו ראוי לכל הביקורת שהעלית. ודוראנט מפתיע אותי אישית כשמתיישר עם זה, אם לומר את האמת.

  8. זו ההזדמנות של הפלח להציע מגה טרייד: למרקוס תמורת איבקה והמלצר. כל הפרשנים ישקשקו מפחד המפלצת מאוקלהומה, והמציאות העגומה עד החתימה של דוראנט בוושינגטון, תהיה הסאטירה הקומית המשעשעת ביותר אי פעם בליגה. אני רואה את למרקוס עושה על ווסטברוק ודוראנט תאקלים של פוטבול כדי לקבל לפחות מידי פעם קצת זמן איכות עם הדבר העגול והכתום הזה.

  9. עידו, ממה שזכור לי בשנה שעברה היללת את ראס, ועכשיו אתה מתהפך ככה?. לגבי הטענות, אני חייב לצערי להסכים עם הרוב, אבל בוא ניתן לדונובן לפחות חודשיים להטמיע שיטה. אתם זוכרים איך קליבלנד נראו שנה שעברה? הפסידו לכל מה שזז. אז בוא נחכה לפחות 20 משחקים לפני שנקפוץ למסקנות.

  10. מסכים עם כל מילה עידו .
    אתמול בשידור צ'אק ומילר דיברו על כל הנושא הזה לאורך השידור אינספור פעמים, הם ממש חפרו על זה .
    עיקר הדיון ביניהם היה שהתאנדרס יכולים לעשות לעצמם חיים הרבה יותר קלים אם ידעו לשחק על היתרונות שלהם המתפתחים במהלך המשחק .
    לדוג' ברבע הרביעי היה חילוף ואיבקה מצא את עצמו מתחת לסל כשמדרמוט שומר עליו ..האם הכניסו לו כדור ?? ראסל בכלל לא ראה אותו .

    וזה בדיוק העניין, היכולת של דוראנט ו ווסטברוק להגיע למצב קליעה בעצמם היא מהטופ 5 של הליגה, שניהם יודעים את זה ומעדיפים "לסמוך" על היכולת האישית שלהם כאופציה ראשונה .
    בארקלי סיפר שכששאל את פופוביץ מתי הפל הבין שלאונרד יתפתח למשהו מיוחד ושיתאים לספרס אז הפלח אמר שכשקוואי הבין שמסדרים לו תרגיל שבסופו הוא אמור לקלוע זה לא אומר שהתרגיל בשביל שהוא יקלע אלא בשביל שהספרס תיקלע.

    מעבר לזה, אולי אני טועה אבל ווסטברוק נראה לי טיפוס מאוד אגוצנטרי כזה העסוק בעצמו עד מעל הראש וכל עוד הוא לא יוציא את המקל מהתחת לתאנדרס אין שום סיכוי בעולם לקחת אליפות .
    דוראנט גם הוא לא נקי מאשמה וחסות לו הביצים להגיד ולהעיר לראס שיתחיל לשחק בשביל הקבוצה ולא בשביל עצמו והקבוצה .
    דוראנט לא היה מנהיג מעולם וכנראה גם לא יהיה בקבוצה הזאת .
    ראסל מנהיג את הקבוצה הזאת אבל עם כזאת הנהגה כבר עדיף שלא ינהיג .
    מעבר לזה ראסל נראה לי ערס לא קטן גם בשפת גוף שלו אחרי עבירות שמבוצעות עליו או שהוא מבצע .

    כישרון יש שם מפה עד לירח אבל זאת לא קבוצה מגובשת .
    ודונובן אללה ירחמו הוא לא יותר מבובה בעמדת המאמן .

    1. ברוקס היה בובה בעמדת המאמן את דונובן הביאו כדי שיעשה שם סדר במשחק ההתקפה. לאט לאט נראה אם הוא יצליח לשנות שם משהוא…

    2. דווקא מחוץ למגרש ראסל הוא נפלא.

      בחודש פברואר הוא תרם מכונית (שהוא קיבל פרס מהליגה) לבחורה נזקקת, סתם ככה מטוב לב.

  11. תודה על הפוסט!
    אני מסכים שדונובן הוא בלוף אבל בוא נגיד ככה שגם לא ציפו ממנו ( לפחות לא אני ) ליצור שיטה של ממש, בטח לא כל כך מהר.
    לגבי דוראנט וראסל אני לא יכול להגיד שהם בלופים הם אולי שני השחקנים הכי טובים בליגה ביחד עם קרי.
    ראסל יודע למסור והוא עושה זאת, זה נכון שיש לו אגו אבל זה בגלל שאין שיטה קבוצתית. אם ראסל היה משחק לדוגמא תחת פופוביץ הוא היה הופך להיות אחד הגדולים במשחק- זה היה נותן לו אפשרויות מסירה שהוא לא מקבל באוקלהומה ועדיין היה קולע את הזריקות שלו.
    יש לראסל נטייה להגזים בזריקות אבל כל עוד זה נכנס ( לרוב ) צריך להמשיך לתת לו קרדיט! אני מסכים לחלוטין שמה שמבדיל את תאנדר משאר הגדולות הם התלות בראסל ודוראנט וכמו כן זה שאף אחד אחר לא מספק את הנקודות לדוגמא בצבע- בשביל אליפות שניים זה לא מספיק.

  12. הפתרון הוא להוציא את הכדור מהידיים של ראסל שהוא בשום אופן לא רכז למרות הכמות הנכבדה בעמודת האסיסטים שלו. אוקלהומה צריכים רכז אמיתי שיודע להכניס למשחק את החברים שלו לשלוט בקצב ומידי פעם לקחת זריקה

  13. מאמר מצויין.
    ישנו פתרון פשוט ביותר: ווייטרס פוינט גארד מוביל כדור, וראסל שוטינג גארד. זה כל מה שצריך לעשות שם.

    1. רעיון מביך. אם כבר אוגוסטין. וויטרס הוא שחקן אגואיסט רק בלי היכולת (יש לו קצת פוטנציאל.
      מה שמפתיע זה שדונובן שיחק עם קנטר בסוף הרבע האחרון .דבר שחירב לו את ההגנה.ברוקס היה משחק סמול בול בדרך כלל בסוף .שאיבקה ב5 .איבקה גם פתח את העונה נורא ואיום התקפית .

  14. אני נמצא בהרי וירג'יניה ולא ראיתי את המשחק, ז"א שאני לא יודע כיצד הם שיחקו, אבל אני משער שווייטרס לא עלה כרכז.

      1. הפיתרון היותר הגיוני הוא להעלות את אוגוסטין שנותן דקות טובות בתור רכז. הבעיה היותר קשה היא בהגנה. בשנים של ברוקס היא הייתה מקבוצות ההגנה הטובות בליגה

  15. כבר כתבתי מספר פעמים בשבועיים האחרונים שהקבוצה היא של ווסטברוק.
    אני חושב שדונובן צריך להגביל את דוראנט וווסטברוק במספר הזריקות שהם לוקחים למשחק, נניח גג 20 זריקות לכל אחד. אם אחד מהם הגיע לזריקה ה-20, הוא מפסיק לנסות לקלוע, או יורד לספסל. אולי זה יגרום להם לשתף יותר שחקנים במהלך המשחק, כדי להשאיר לעצמם 2-3 זריקות לכל אחד בקלאץ'.

  16. הרגע סיימתי לראות את המשחק ואני מסכים איתך ב 100%!!!
    הטיעון שלי זה שראסל הוא שחקן שיכול וצריך ללכת עד הסוף אבל הוא צריך מאמן. סקוט ברוקס לא ידע לנתב אותו ועד עכשיו נראה שדונובן גם לא מוכשר לכך.
    איך יכול להיות שאף מאמן לא מסוגל להגביל את השטויות שלו ולהשאיר רק את האנצ'ילדה?
    ואם הם דיברו איתו על זה והוא לא לומד, מה הבעיה לספסל אותו כשהוא עושה שטויות?
    לא מובן הקטע הזה…

    אותו כנ"ל לגבי דוראנט. אבל בקטנה.

  17. שמע, זה הקללה, לא יעזור כלום. עד שאין קבוצה בסיאטל אוקלהומה ימשיכו לפשל.
    מסכים איתך ועם כולם שראסל הוא הבעיה והפתרון.
    אחרי הכל הכדור בידיים שלו. הוא זה שצריך לערב את החברים, צריך להכניס את קאנטר לעניינים ולתת את הכדור לדוראנט שיעשה את הנקודות שלו.
    בקבוצה כזו ראסל צריך לגמור עם ממוצע של 13 אס' למשחק בלי למצמץ. הוא גם יגיע לאיזור עוד העונה לדעתי.

  18. בלבול קטן לא הבנת את הטכניקה … דונובן הגיע כדי לתת לראסל ודוראנד להפסיד כשיפסידו מספיק הם יחכו למאמן וישאלו מה לעשות אז הוא יגיד גו און … ככה זה מאמן אמריקאי טוב ב נ בא … ומי יצא אשם הם.
    אתה הבנת זה .. יוסף?

  19. מאמר מעולה. על זה הם יקומו ויפלו.

    רק אל תשכח שהם לא בדיוק צמד טיפשים כמו שאתה מתאר אותם, והם כבר בעלי נסיון של ריצות ארוכות עד הגמר ויודעים מה ההבדל בין תחילת העונה לקלאץ של העונה ואז לפלייאוף ואני רוצה להאמין שהם יתאימו את עצמם, הקיפו אותם באחלה סגל ואני בטוח שהם יודעים את זה.
    תן להם להתלהב קצת מזה שהם חזרו לשחק ביחד אחרי שנה שעברה.

    דבר נוסף, גם על סמול בול אמרו שזה בלוף במשך כל העונה שעברה וראינו מה יצא מזה… כולם יודעים שלשני אילו, שרק יהיו בריאים, יש את היכולת לגרום לכל העולם ואשתו לבלוע את הכובע.

  20. מוקדם לדעת , מבחינת כשרון הם הטובים בליגה בלי ספק , אני אמרתי שהם צריכים ללכת על מישהו מוכח כמו לארי בראון או טום תיבודו בכל מקרה נכון לעשיו צריך לתת להם זמן , אמרתי כבר שכל עוד ראס עם דוראנט לא תיהיה שם אליפות אבל אולי אם יהיה מאמו שידע לסרס את ראס למטרה של נצחון הקבוצה ומסירה לדוראנט אז הם כן יזכו , קשה לוותר על שחקן כמו ראס , כיום הוא ממש לא רחוק מדוראנט אבל הוא פרא כמו איברסון ושחקנים כאלה לא מביאים אליפות

  21. איתי קדם – אתה חדש פה? בהופס אנחנו כותבים את מה שאנחנו רואים בעיינים. אם עוד חודש זה יראה אחרת אני אכתוב טור חדש.

    ולאדי – תגיד לי מה חדש? כבר 3 שנים אנחנו טוחנים, שחרר את הכדור ראס שחרר. השנה הזאת נראת אותו גבר בדיוק.

    ויש לי גם פתרון!

    זוכרים איך לפני שנתיים ראס ביב פצוע וגוראנט נתן מאזן של 30:2 ? ושנה שעברה KD היה פצוע וראס ואיבקה נתנו ריצת פלייאוף והורידו מאזן של 20- הפסדים?

    רבע ראשון הם משחקים ביחד.
    רבע שני רק ראס
    רבע שלישי רק KD
    רבע רביעי הם חוזרים לשחק ביחד

  22. ראשית תודה על הטור, אמנם איני מסכים עם חלק ניכר ממנו אך מנוסח היטב, כן יירבו.

    נתחיל מהסתום הראשון לשיטתך ווסטברוק, אגב, מוליך את הליגה בכמות אסיסטים וממוצע למשחק.
    איבקה העונה באחוזים הגרועים שלו בקריירה, תן לו קצת זמן להיכנס לעונה ואני מבטיח שברגע שהיכולת ההתקפית שלו תשתפר כך גם הוא יקבל יותר כדורים.
    אגב, איבקה הכניס חזק את השלשות בתחילת העונה שעברה והשנה אמר שהוא יצמצמן משמעותית. אמר ועשה.

    וויטרס? גם הוא עם האחוזים הגרועים בקריירה וכשלוקחים בחשבון שממוצע הקריירה שלו עומד על 41% אני חושב שהשאלה היחידה היא למה הוא בכלל מקבל כדורים (או זמן משחק…26 דק\משחק) איני זוכר מי, אבל אחד הכתבים המקומיים כתב שהוא השחקן הכי מתסכל בליגה, אני מסכים עם הקביעה.

    קודם כל אני חייב להסכים שאנתוני מורו מחזיק באחת מהידיות היציבות זה שהוא לא משמעותי לא תלוי כהוא זה בווסטברוק שים לב לנתון הבא:
    ממוצע הדק' של מורו ב3 הנצחונות: כ-17. בהפסדים: כ5.5
    אני לא יודע מה מורו עשה\אמר לדונובן שגרם לו לקבל בבת אחת פחות משליש מהדקות משחק אבל בינתיים זה הוביל ל100% הפסדים.

    בשנה שעברה ווסטברוק היה קטלני בP&R עם קאנטר, ההבדל? לא, ראסל לא הפסיק למסור לו כדורים אלא הפסיק לשחק איתו.
    בשנה שעברה היו להם כ30 דק' משותפות במשחק, העונה? שליש כ11 דק.

    לגבי דוראנט, לא מעט חובבי כדורסל שכחו כמה טוב הוא, אבל בסדר – עוד העונה אני מאמין שהוא יוכיח בחזרה כמובן במידה ויישאר בריא. גם אני הייתי מעדיף לקחת זריקה קשה מאשר למסור לוויטרס זריקה קלה.
    התחום היחיד שבו וויטרס לא גרוע הוא חדירות מול הגנות רכות. בהנחה שאכן צפית במשחק מול הבולס אם שמת לב הוא הפך J פשוט לSTEP BACK מיותר, מביך.

    בנוגע לדונובן אני לא יכול שלא להסכים איתך. דונובן מונה בסוף אפריל (מעל חצי שנה), בעל עבר עשיר במכללות הכולל 4 פיינל פור ושתי זכיות בNCAA, קיבל צוות עוזרים שאני בספק שיש טוב ממנו בליגה והכי חשוב – שני הכוכבים הגדולים קיבלו אותו באהבה ולא עשו לו לברון.
    עם זאת, עברו רק 6 משחקים למאמן רוקי ובכל זאת, לא כל אחד סטיב קר. לדעתי אם עד האולסטאר אין שיפור משמעותי יש מקום לקדם את מונטי וויליאמס או מו צ'יקס לעמדת המאמן הראשי ולשלוח אותו בחזרה לפלורידה.

  23. אייתן – אני מעריץ גדול של ראס. אבל בסוף היום אני בלוגר וכותב מה שאני רואה. בתחזית שעשיתי לפתיחת עונה עם שאר הצוות שמתי את KD MVP לא פחות.

    ועדיין השורה הסופית משחק בידודים. וכל שחקן שעוזב את OKC פורח.
    לפחות אצל סקוטי היה מבצר באוקלוהומה והיום טיילת.

    לראס יכולים להיות 20 ו 30 אסיסטים כי כולם עושים תנועה ויש לו קבוצה כ"כ מוכשרת, אז המספר שלו הוא גבוה לליגה אבל נמוך לפוטנציאל של OKC.

    ואני לא יכול לחשוב מכיוון שבתחילת המשחקים ואחרי פסקי זמן שיש תנועה ויש סטים, שמשהו שם פשוט סתום ולא לוקח הוראות מאף אחד

    1. חלילה אם הובנתי שלא כראוי, אין פה ביקורת עליך או על דבריך, נהניתי מהם מאוד ואני משוכנע שעוד רבים אחרים. מה שכן, רציתי להוסיף טיעונים מכיוון אחר לדיון, אולי בחירת המילים גרמה להם להישמע מעט חריפים משהתכוונתי.

      כמו כן למרות חיבתי הלא מוסתרת לקבוצה שאני לא זוכר מתי היה המשחק האחרון שלהם שלא ראיתי במלואו(אולי בעונת הMVP) אני רוצה להאמין שאני יכול לשפוט אותם באופן אובייקטיבי.

      למרות שמשחק הבידודים יכול להיות מהנה לצפייה במיוחד מהצמד הזה הוא לא יכול להוות שיטה, לא לקבוצה בעלת אספרציות אליפות. אני יכול לכתוב על כך עוד שעות אבל אני מעדיף שלא להלאות את הקוראים בפרטים שלא יעניינו את חובב הליגה המצוי אלא רק (חלק מה-)אוהדים.

      בלי קשר אני חושב שכולם יסכימו שOKC חזקה, גם אם לא אלופה, תעשה רק טוב לליגה ולכן הדיון רלוונטי.

      1. תהיה חריף חביבי, לא מפחידים בולגרי בסחוג! הקוראים ימותו על ניתוח נכון של OKC , כולנו רוצים שתצליח.

        והאמת שחסר לנו פה באתר אופוזיציה ל OKC, אתה יותר ממוזמן להשיג את המייל של רועי או מנחם (בטח ישרשרו אותו מתחתיי) ולשלוח להם.

        שיש משהו חיובי לכתוב על אוקלוהומה אז בכייף.

  24. טור קיצוני נהדר, מאד אהבתי עידו,
    גררת בקיצוניות אחלה תגובות
    מאז הסימפטיה לאוקלו לפני שנים נחלנו אכזבות ועזבנו,
    חייבים מרסן לראסל, כיף לראות אבל בלי חכמה ושיתוף הוא לא יראה
    אליפות בחיים..
    תודה על הכתיבה והתגובות המרשימות ובושה לרעמים

  25. סחתיין עידו.
    מסכים שהסגנון כרגע הוא אסון ל- OKC אבל צריך לתת זמן לדונובן להסתגל . ההירו בול לא יוביל לכלום.

    ראסל מזכיר את אייברסון בסוליסטיות שלו.
    בסוף שנות ה-90 , לארי בראון העביר אותו מעמדת הרכז לשוטינג גארד בתקווה שיוכל ככה לבנות משחק קבוצי יחד עם אייברסון , אז הוא טעה אייברסון עדיין היה דורש את הכדור וזורק קרוב לשליש מזריקות של פילי !
    בראון השלים עם זה והבין שלשחקנים כשרונים יהיה קשה לשחק לאורך זמן ליד איברסון ולכן הקיף את אייברסון בחוטבי עצים ושואבי מים ושלח כל שחקן כשרוני מהקבוצה. בראון הפך את פילי לקבוצת הגנה רצחנית יחד עם משחק התקפה של תן את הכדור ל- AI ונראה איך זה יתפתח….. זה הוביל להופעה הירואית בגמר ה- NBA מול שאקובי וזהו.
    כל תקופת אייברסון בפילי היתה בלוף אחד גדול (למרות שאהבתי את הגאטס והטוטליות ששלו ) .
    ולכן מסכים לחלוטין
    ב OKC צריכים להתעורר לפני שהבלוף שהיה בפילי של אייברסון לא יתממש בקבוצה הכשרונית שבנו

  26. לדעתי חרצתם את גורל אוקייסי מוקדם מידי. עוד שבוע כשהמאזן של הקבוצה יהיה 7 נצחונות ו-3 הפסדים נשים לב לדברים הטובים. נשים לב שדוראנט חזר להיות מפלצת, שראסל דווקא התבגר ושיש חיבור סביר עם שאר השחקנים. נשים לב בעיקר שאחרי שנים של נסיונות לא מוצלחים בעידן ברוקס, אוקלוהמה שיפרה משמעותית את מספר האסיסטים למשחק. ומכאן הדרך תהיה קצרה עד להבנה שמדובר בקונטדורית רצינית השנה, שצפויה לאתגר מאוד את אריות המערב.

  27. פוסט מצויין
    מילים כקורבנות
    דונבון עם הלוק שחקן בטלנובלה עושים דוואינים . לא דובים ולא ברוקס הקבוצה מנצחת או מפסידה בפוקס

  28. האמת שכולנו מאוכזבים. רואים כמה כשרון יש בקבוצה, מבינים כמה ה-2 הללו מעולים וכמה עוד כשרון יש בקבוצה, עכשיו תחילת העונה, תעבוד כמו שצריך כדי הלכניס את כולם למשחק, ותשאיר את ההירו בול כמוצא אחרון, בימים קשים במיוחד. זה כאילו הכי פשוט בעולם. מצד שני, לא נראה לי שהצוות בOKC בנוי מטפשים שלא מבינים דברים שכולנו פה מבינים. אז אני נותן לזה עוד צ'אנס. אבל החשש שלי שעידו צודק, וזה נובע מכיוון אחר, לא מאנוכיות של ראס דווקא. אני חושש שיש בקבוצה תחושה שזאת חייבת להיות השנה, ולכן יש הסטריה מהשניה הראשונה, וזה מוביל לכיוון לא טוב.

  29. אוקלוהומה קולעים סלים מטורפים השנה
    הבעיה היא ש"במקרה" כל קבוצה ששיחקה נגדה הייתה ביום קליעה מדהים
    הבעיה היא בהגנה. נקודה
    אין להתקפה שום בעיה
    אם כבר יש בעיה בדוראנט ווסטברוק זה שהם עושים פרצופים אחרי כל סל שלהם כאילו הם הפילו את אפולו קריד
    נראה לי זה מכניס קבוצות אחרות למוטיבציה להשתיק אותם.
    וככה כל ה"דריק רוזים" הרדומים מביאים להם בראש בחזרה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט