פריוויו למשחקי שישי הבינוני/רועי ויינברג

10 משחקים היום. זה לא מפתיע, אבל עשרה משחקים שרמת העניין בהם אפסית. למרות זאת, יש היום את אורלנדו-טורונטו, מיאמי-אינדיאנה וזהו, בגדול.

*

2:00-אורלנדו מג'יק (4-1)-טורונטו ראפטורס (0-5)

נולד מחדש אצל סקוט סקיילס. אוון פורנייה.

המשחק המרכזי של הערב. טורונטו פתחו ממש טוב את העונה, והשילוב של דמארה קארול בקבוצה, לצד השיפור של קייל לאורי, הפכו אותם למפלצת הגנתית, כשגם הקו הקדמי מתפקד בצורה טובה בהרבה, (ג'ונאס ואלניוצ'אס טוב בהרבה עם לואיס סקולה לידו במקום אמיר ג'ונסון) והראפטורס במקום הראשון במזרח (ללא הפסד) בזכות ולא בחסד.

מצד שני, יש את אורלנדו. נכון שהקבוצה הפסידה ב-4 משחקים עד עכשיו, כולם בהפרש של עד 5 נקודות מול קבוצות פלייאוף (יוסטון, שיקגו, אוקלהומה, וושינגטון). המג'יק נראים טוב בהרבה עם סקוט סקיילס, ומי שמצטיין תחת שרביטו של סקיילס הוא אוון פורנייה, עם 20.6 נקודות למשחק ב-34.4% מהשלוש. הוא קלע כבר עכשיו כמעט 15% מכל הנקודות שקלע שנה שעברה, ואם ימשיך ככה הוא בדרך לתפקיד השחקן המשתפר.

היום יהיה לצרפתי מבחן של ממש, כשהוא יתקל בשומר מהמעלה הראשונה-דמארה קארול. יהיה מעניין לראות איך קארול עוצר את פורנייה, שקלע 29 נקודות על הראש של טרבור אריזה, אבל במקרה של קארול מדובר בליגה אחרת, לפחות מבחינה הגנתית. סביר להניח שנראה את הראפטורס משחקים כמה שיותר על ואלניוצ'אס הערב, עקב כך שניקולה ווצ'ביץ' נקע את ברכו ובספק למשחק.

תחזית: המג'יק פחות טובים מטורונטו, ובמקרה הטוב המשחק יהיה צמוד במאני טיים. כל פעם שהמג'יק הגיעו לשם העונה, הם הפסידו, ולכן אני מאמין שהקנדים יגיעו ל-6 ניצחונות ו-0 הפסדים העונה. טורונטו.

*

2:30-בוסטון סלטיקס (3-1)-וושינגטון וויזארדס (1-3)

זאת מסתמנת כשנה של בראדלי ביל. המומנטום שהתחיל בפלייאוף בא לידי ביטוי גם ב-2015/16, וביל קולע 25.6 נק' עם 4.5 ריב' ו-1.3 חט' בערב, וממצב את עצמו כאחד מהשוטינג גארדס הטובים בליגה. הוא כרגע בשנת חוזה, והמועדון שיחתים אותו בקיץ יזכה בפרנצ'ייז פלייר לכל דבר, כשהוא רק בן 22.

ביל, לצד וול ושות', הולכים לפגוש הערב את הסלטיקס, שנמצאים בתחילת רצף הפסדים (3 משחקים). כדי לא להפוך את זה למשהו ממשי, הם יצטרכו ניצחון הערב. היחיד בבוסטון שנראה כמו מה שהיה בשנה שעברה זה איזייאה תומאס המצויין, שצפוי לפתוח הערב בהעדרו של מרקוס סמארט, שעלול להחמיץ המשחק עקב פציעה בבוהן. ההתקפה של הסלטיקס חלשה (מקום 23 בליגה), והוויזארדס ינצלו את זה.

תחזית: נראה שבוסטון עדיין לא פתחו העונה (הניצחון היחיד שלהם הוא מול ה-76'), וזה לא ישתנה הערב. המשחק הזה יהיה של וושינגטון.

*

2:30-ברוקלין נטס (5-0)-לוס אנג'לס לייקרס (4-0)

שתי קבוצות שפתחו את העונה בצורה זוועתית, ואחת מהן תשיג ניצחון הערב, לראשונה ב-2015/16. בברוקלין הקבוצה רחוקה מלתפקד, וליונל הולינס לא נותן מספיק דקות לצמד השחקנים הצעירים שלו, בוז'אן בוגדנוביץ' ורונדה הוליס ג'פרסון, הדבר היחיד שברוקלין יכולים לבנות עליו לעתיד (אשר נטול בחירות דראפט, לפחות בשנים הקרובות). אולי זה ישתנה בהמשך העונה, אבל כרגע, כל עוד הנטס נשארים עם החמישייה נטולת-ההגנה של ג'ארט ג'ק, ווין אלינגטון, ג'ו ג'ונסון, ת'דאוס יאנג וברוק לופז, הם לא יגיעו לשום מקום.

גם בלייקרס המצב לא טוב. ג'ורדן קלארקסון נותן עונת שנה שנייה מעולה וגם לו וויליאמס קולע הרבה מהספסל, אבל דיאנג'לו ראסל לא בדיוק מראה ניצוצות, רוי היברט ממשיך בתהליך הקריסה העצמית (מדרדר בכל פרמטר משמעותית, למרות שיש לו 2.8 חס' למשחק, מה שלא מספיק אצל אחת ההגנות הגרועות בליגה), וקובי בראיינט נראה כל כך רע שכבר התחילו לשאול האם הוא יצליח להמשיך לשחק עד סיום העונה.

למרות כל הבאסה הזאת, קבוצה אחת צריכה ניצחון. והנטס כל כך רעים, שזה יהיה של האורחים. קובי יחזור לעצמו עם 25 נקודות הערב, והניצחון יחזור עם הלייקרס ללוס אנג'לס.

*

2:30-קליבלנד קאבלירס (1-4)-פילדלפיה 76' (4-0)

הקבוצות כבר נפגשו פעם אחת העונה, וקליבלנד ניצחו. זה יקרה שוב הפעם, וג'ליל אוקפור (שנותן 20 נקודות למשחק כרוקי, מרשים ביותר), יחפש את ניצחון הבכורה שלו בליגה במקום אחר. מעבר לזה אין שום סיבה להרחיב על המשחק, ברור לכולנו שהניצחון פה יהיה של קליבלנד.

*

2:30-ניו יורק ניקס (3-2)-מילווקי באקס (3-2)

הניקס הביסו במשחק הראשון בין הקבוצות העונה הודות ל-45.2% מהשדה וספסל יעיל במיוחד, אבל למילווקי יהיו היום שני נשקים הגנתיים שלא היו לה אז (במשחק בו ספגה 122 נקודות)-הגריק פריק, ג'יאניס אנדקטומפו, שומר מצויין בכל קנה מידה שיטפל בכרמלו אנטוני הערב, ואפילו מה שיותר חשוב מבחינה הגנתית למילווקי (כרגע אחת ההגנות החלשות בליגה, איפה הם ואיפה הקבוצה של שנה שעברה מהבחינה הזאת), וג'ון הנסון, הרים פרוטקטור היעיל שיפתח את העונה, אחרי שב-2014/15 נתן 2 חסימות ב-18 דקות למשחק.

מנגד, הניקס הפסידו את שני משחקיהם האחרונים, אבל החזרה הצפויה של ארון אפללו למגרשים (ובכורה במדי הניקס) יכולה להוציא אותם מזה. קריסטפס פורצינגיס לא רע עד עכשיו, ולגנסטון גאלוואי משמעותי מהספסל. כל הצוות הזה ינסה להגיע ל-50% הצלחה, וזה אפשרי במדיסון סקוור גארדן. למרות זאת, ולמרות הניצחון ב-25 הפרש של הניקס על מילווקי במשחק הקודם ביניהם, יש לי תחושה שתהיה הפתעה במשחק הזה.

תחזית: החזרה של ג'ון הנסון וג'יאניס תשפר משמעותית את ההגנה של הבאקס, שיצליחו לעצור את הניקס על כמות דו ספרתית של נקודות. הם יקלעו יותר, ומן הסתם זה יוביל לניצחון של מילווקי.

*

3:00-אינדיאנה פייסרס (3-2)-מיאמי היט (2-3)

וויד וג'ורג'.
דווין וויד עוצר את פול ג'ורג'. לאחר שנפגשו בגמרי המזרח של 2013 ו-2014, הם ישחקו אחד נגד השני הערב.

פול ג'ורג' כפאוור פורוורד לא הצליח יותר מדי לאינדיאנה, שטובה בהרבה כשהוא מתפקד כסמול פורוורד. זה מה שקרה במשחק של הפייסרס מול בוסטון, ומה שצפוי לקרות במשחק של אינדי מול מיאמי הערב.

האול-סטאר לשעבר נותן עונה מעולה שעוברת מתחת לרדר, עם 18.6 נק', 8.4 ריב' ו-4.6 אס' למשחק בערב, לצד 1.8 חט' למשחק. הוא יעיל בהרבה כסמול פורוורד, ובאינדיאנה יודעים את זה. כשהם מול כריס בוש וחסן וויטסייד, הם לא יוכלו להרשות לעצמם לפתוח איתו כסטרץ' 4.

מנגד, במיאמי, חסן וויטסייד נותן עונה מעולה של 15 נק', 12 ריב' ו-3 חס' למשחק, ודווין וויד מתפקד כסקורר המוביל עם 22 נק' למשחק, בפתיחת העונה הטובה ביותר שלו מאז 2009/10 (ימי ג'רמיין אוניל ומייק ביבי הלא-כל-כך עליזים). לעומתם, כריס בוש עם כמות הנקודות הנמוכה ביותר שלו מאז שנת הרוקי, עם 14.4 נק' למשחק. ההיט צריכים שהוא יקלע יותר, וזה יגיע. מאוד סביר שגם הערב.

תחזית: עם כל הכבוד למיאמי, אני מאמין שהפייסרס ינצלו את ההזדמנות להגיע למאזן 50% הצלחה בבית, ויגיעו לשם על הראש של ההיט. אינדיאנה.

*

3:00-ניו אורלינס פליקינס (4-0)-אטלנטה הוקס (1-5)

למרות עזיבת דמארה קארול, ההוקס נראים כמו הקבוצה של שנה שעברה עם 24.2 אסיסטים למשחק, הכי הרבה בליגה. הפעם לג'ף טיג יש תפקיד דומיננטי בהרבה, עם 19.2 נק' למשחק ו-5.8 אס', מה שממצב אותו כרכז הכי פחות מוערך בליגה (זה היה מייק קונלי, אבל אם יש קונצזוס שאתה הרכז הכי פחות מוערך בליגה, כנראה שאתה די מוערך), ושאר ההוקס ממשיכים ביכולת שהביאה אותם ל-60 ניצחונות בשנה שעברה, כשקנת' בייזמור בתפקיד קארול.

בצד השני, ניו אורלינס מחפשת ניצחון ראשון עם אלווין ג'נטרי על הקווים. הסגל שלהם פצוע מאוד, לא יציב, ותלוי באנטוני דיוויס. הם עדיין לא ניצחו העונה, ויכול להיות שבור של 4 הפסדים הוא יותר מדי בהשוואה לקבוצות אחרות במירוץ לפלייאוף במערב. הם חייבים לצאת מזה, וכשההגנה וההתקפה של הקבוצה בתחתית הליגה, זה לא יקרה בעתיד הקרוב. הם תלויים בדיוויס (שלא רע, עם 20 נק', 10 ריב' ו-3 חס' במשחק), שיצטרך לסחוב את הקבוצה על גבו החסון לפלייאוף בשביל להראות שהוא מועמד לגיטימי ל-MVP. כשלהוקס יש הרכב יעיל עם 3 גבוהים (מילסאפ, הורפורד וספליטר) שיכול לעלות בעת הצורך ולעצור את דיוויס, זה לא יקרה הערב.

תחזית: ההוקס ישיגו ניצחון חוץ יקר, ורק יעמיקו את הבור של הפליקינס. המשחק הזה של אטלנטה.

*

4:30-פניקס סאנס (2-3)-דטרויט פיסטונס (1-3)

מלבד המפגש של האחים מוריס אחד נגד השני (הטרייד של מרקוס לדטרויט יצר בלאגן עם מרקיף בפניקס, למרות שהוא רק שיפר את הקריירה של הראשון), יכול להיות פה משחק כדורסל לא רע בכלל. פניקס פתחו את העונה בצורה מעולה, והתוספת של טייסון צ'נדלר (8.8 נק', 11.8 ריב' למשחק) מביאה לפניקס את הסנטר ההגנתי שקבוצה הייתה צריכה במשך שנים. בלדסו ונייט נראים טוב מאוד ביחד, והם עוד יכולים להפתיע את כל הליגה ולהכנס לפלייאוף.

אם אתם חושבים שפניקס מפתיעים, תראו את דטרויט. הקבוצה מנצחת כל דבר שזז, ואחרי שסטן ואן גנדי (בעזרתו הצמודה של נשיא הכדורסל של דטרויט, סטן ואן גנדי), בנה סגל שתפור על שיטת המשחק שהצליחה לו באורלנדו, היא באה לידי ביטוי אצל הפיסטונס בצורה מושלמת-סנטר דומיננטי בצבע (אנדרה דרומונד, עם ממוצעים שנראים כלקוחים מהסיקסטיז-21 נק' ו-19 ריב' למשחק, לצד 1.8 חט' ו-1.8 חס' בערב) וחבורת קלעים מסביבו (קנטוויוס קלדוול פופ, מרקוס מוריס וארסן אליאסובה), כשלצידם יש מנהל משחק דומיננטי שמתפקד כסקורר בעת הצורך (רג'י ג'קסון).

תחזית: עם כל הכבוד לפניקס, דטרויט עדיפים בהרבה ובאים לאחר יומיים מנוחה. הם ינצחו הערב.

*

5:30-דנבר נאגטס (3-2)-גולדן סטייט ווריורס (0-5)

האם נראה פה את הפתעת השנה, והנאגטס החלשים ינצחו את האלופה, שלא הפסידה במשחק רשמי ב-151 הימים האחרונים? לא. זה של גולדן סטייט.

*

5:30-סקרמנטו קינגס (4-1)-יוסטון רוקטס (3-2)

הארדן עוצר את כספי. המזוקן ינסה להוציא את קבוצתו ממאזן שלילי הערב.

אחרי 3 הפסדים רצופים, יוסטון חזרו לעצמם עם צמד ניצחונות. ג'יימס הארדן בהדרגה חוזר לעצמו, ולמרות רשימת פצועים ארוכה הם בדרך חזרה למעלה. ההתקפה שלהם איטית יחסית, אבל במשחק הזה מול הראן אנד גאן של הקינגס, הם יצטרכו לרוץ. ואם יש משהו שטיי לאוסון יודע לעשות כמוביל כדור, זה לרוץ.

מנגד, אין הגנה בסקרמנטו. הקבוצה סופגת 112 נקודות למשחק, וזאת בעיה של ממש. כשמוסיפים לזה את ההעדרות של דה מרקוס קאזינס, יש לא מעט סיבות לדאגה בבירת קליפורניה. השילוב של קוסטה קופוס ו-ווילי קאולי סטיין לא עובד בינתיים, ואולי שילוב של סטרץ' 4 (כספי) לצד קופוס יוכל לבנות הגנה קשוחה אצל הקינגס, לפחות בהרכבם הנוכחי.

תחזית: הרוקטס ינצלו את ההגנה הלא קיימת של הקינגס, ויסמנו עוד W בלוח המשחקים. יוסטון.

*

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 133 תגובות

      1. כה .א. נוחות , ב.איכות (לפחות ככה היום ) ומבחר זה פשוט אוסף את על האתרים וזה רק לחפש . (אה ובלי פרסומות מציקות) .
        מה שכן פחות נח ל"זפזפ" ,אבל אפשר לראות משחקים אחרי כמה שעות שזה עולה (לא רע , לא מושלם) .
        נ.ב
        אני דיי חדש ,אחרי שנים של סטרימינג אבל זה בטוח שווה בדיקה . בלי קשר יש שם המון תכנים שהם לא NBA .

  1. השילוב שלא עובד בקינגס זה רונדו ביחד ע דראן קוליסון.

    מאחר ומקלמור התחיל מאד חלש השנה הקינגס צריכים לתת לבלינלי להיות השתיים הפותח ולעלות את קוליסון מהספסל.

    קאולי סטיין וקופוס לא שחקו ביחד במשחק הקודם.
    קרל עלה עם הרכב נמוך של גיימס אנדרסון בשלוש ורודי גיי בארבע.

    אני הייתי עולה היום מול יוסטון.
    עם רונדו בלינלי כספי גיי וקאולי סטיין שעם המהירות שלו יכול להפריע לדוויט.

    1. עם כל הכבוד לבלינלי סקרמנטו צריכים את מקלמור ולכן עדיף להם לפתוח איתו ולנסות להכניס אותו בכוח לעניינים.

    1. תכנס לאתר קודי ישראל בטוח הם מסברים שם יותר ממני . בנוגע לפלא יש להם אפליקציה . צריך להוריד ולבדוק .אני סקפטי לגבי זה…
      http://kodisrael.co.il/viewtopic.php?f=32&t=1854

      בגדול קודי זה XBMC לשעבר . שזה בעצם סטרימר שאמור להיות תחליף לכבלים על גבי האינרנט. בייעודו זה מכשיר שמתחבר לTV אבל יש גם קסמים.

  2. המירוץ לפלייאוף במערב נראה הרבה יותר פתוח משחשבתי. התחזית שלי הייתה ממפיס 6, פליקנס 7 ויוטה 8. בינתיים 3 הקבוצות נראות רע עד גרוע. אם פיניקס מפספסים את הרכבת גם השנה אז באמת אפשר לסגור את הבאסטה.

    1. ההתקפה של יוטה זוועה, אבל הם לא נראים זוועה. מלבד המשחק מול פורטלנד, הם לא ספגו יותר מ-92 נקודות העונה, ופעמיים סיימו מתחת ל-80. גובר נותן עונה ענקית, וגם בורק והוד לא רעים.

      כשגורדון היווארד יואיל בטובו ויגיע לעונה, הם יראו טוב בהרבה. הם יהיו בפלייאוף לדעתי, וגם הסאנס

  3. תודה רבה, הצלחתי להוריד. עקבתי אחרי השלבים ואחרי שהפעלתי את sportdevil עליתי ולא מצאתי שכתוב nba on demand. אולי אתה יודע מה אני צריך לעשות

    1. נמשע מוזר מאוד מאוד . אתה בטוח שאתה מחפש בוידיאו עוד הרחבה ? אם כן אפשר להתקין ידנית .
      אם אתה רוצה אתה יכול לפנות אליי במייל etayle@walla.com
      ונמצא פתרונות . רק תגיד אם אתה שולח הודעה אני לא אקטיב שם…

  4. מאזן הכוחות במערב מצטייר כך:

    1) ג"ס
    2) קליפרס

    רמה מתחת:

    3) ס"א
    4) פורטלנד
    5) אוקלהומה

    מאבק על הפלייאוף

    6) יוסטון (ולא בגלל מה שראינו עד כה)
    7) יוטה
    8) גריזליס
    9) פניקס
    10) פליקאנס

    לא יהיו הפלייאוף השנה:

    11) דאלאס
    12) דנוור
    13) קינגס
    14) מיניסוטה
    15) לייקרס

    לס צודק בהערכתו שבממוצע המזרח מתחזק והמערב נחלש אבל המאבק על הפלייאוף במערב יהיה קשה כתמיד בעוד שבמזרח גם השנה תהיה לפחות קבוצה אחת עם מאזן שלילי שתגיע לפלייאוף

    1. המערב נחלש?
      ג"ס והקליפרס מחוברות יותר, OKC בריאים (טפו טפו טפו), יוסטון וממפיס עדיין חזקות כמו שהיו (יוסטון יתאפסו על עצמם, לא לדאוג), והספרס זה הספרס.
      היחידות שנחלשו זה דאלאס ופורטלנד.
      במזרח יש 2 קבוצות טובות. וזהו.
      השאר גם אם השתפרו עדיין לא בטופ של הליגה.

      1. הם שווים אבל תחשוב שהם בהרצה , בליגה שנגמרה שנה שעברה בהפרש של משחק ובשוברי שיווין זה אין הרבה זמן לחלום…

    2. מי 1 עד 4 פורטלנד ??? נו באמת זה אפילו לא מצחיק .
      פורטלנד בריאה ובכל הכוח כל השנה במקרה בתרחיש הכי אופטימי מגרדת את המקום ה8 בפלייאוף וגם זה בספק גדול .
      מעבר לזה מאזן הכוחות של המערב בעיניך הוא לא פחות ממגוחך .
      פורטלנד באותה רמה של התאנדרס והספרס? ומעל יוסטון וממפיס ??
      אתה הזוי בנאדם .
      ולא, לא ניפגש בסוף העונה , אתה יכול להיות רגוע שעד פגרת האולסטאר תקוות הפלייאוף של פורטלנד יהיו להיכנס ממקום 8 כשהן מתחרות בעוד 3 4 קבוצות .

  5. etayle שתי שאלות לגבי הקודי ברשותך
    אפשר עם מחשב או שחייב טלוויזיה?
    זאת תוכנה שיתופית שאחרים רוכבים על הפס שלי כמו פופקורן?

    1. בנוגע לראשון אפשר במחשב ( מה שאני הראתי זה מהווינדוס) .
      בנוגע לשני אין לי מושג , אבל נראה לי שלא כי זה יותר כמו צייד קישורים מאשר טורנט.אבל שווה לגלגל את זה .

    2. קודי היא תוכנה שמריצים על מחשב, נייד או טאבלט. מה שהרבה עושים, אני ביניהם, זה לחבר את המחשב,לטלויזיה לחווית צפייה טובה יותר.
      בניגוד לטורנטים, אין פה שיתופיות (רק הורדה, לא העלאה), אלא אם אתה משתמש בהרחבות שמבוססות על טורנטים (kmedia, pulsar ועוד) ואז יש שיתופית. ההרחבות מבוססות הטורנטים עבדו מעולה עד החודש האחרון, מאז חלקן לא עובד וחלקן מקרטע.

      ממליץ לכולם לקרוא על קודי ולנסות אותה. מגוון התוכן שם אינסופי.
      קודי זה העתיד של הטלויזיה. כרגע הממשק לא הכי נוח בעולם, אבל יש שיפור מגרסא לגרסא. הבעיה האמיתית היא האמינות והזמינות. של המקורות.

  6. תודה על פריוויו משובח של ערב משחקים לא פחות מנחמד.
    המשחק המרכזי הוא ללא ספק אורלנדו נגד טורונטו- שתי קבוצות מעניינות שנתנו משחקים טובים מאוד עד עכשיו, טורונטו ינצחו בסוף משחק מהנה וצמוד.
    אם לא תשמעו ממני ממחר זה כנראה בגלל שאם הלייקרס יפסידו אני לא יידע מה לעשות עם עצמי… ניצחון חובה ואם לא אז מומי ואני אוהדי ג,ס חדשים, נכון מומי ? סתם לא ננטוש את הטיטאניק של הלייקרס.
    קבוצה נוספת שהייתי מסמן ללילה היא דטרויט שהרשימה מאוד עד עכשיו ומגיעה למשחק לא קל.

  7. אחלה פריוויו
    אני לא מבין למה כולם בוכים על איזה מאזן שלילי של קבוצה מזרחית בפליאוף

    בליגה של 30 קבוצות ש 16 עולות לפליאוף בכלל שנה שאין קבוצה שלילית אחת לפחות זה מוזר ולא להיפך

  8. קצת חדשות טובות לדובי, אז נכון שטאנוס ואוקאפור נראים מצויין, אבל תנחשו מי השחקן עם ה PER הטוב ביותר מבין כל הרוקיז?

    פורזינגיס של ניו יורק. מסתבר שהוא החוטף הטוב ביותר במחזור בינתיים גם, מי היה מאמין

  9. לא מביו מה כולם כל כך מחכים לנצחון של הלייקרס כאילו הם פתחו רע את העונה ולא ציפנו מהם לזה , מבזק – הלייקרס הקבוצה המספר 2 מבחינת הכי גרועה בליגה ,המטרה שלה העונה להפסיד כדי לא להפסיד את בחירת הדרפט שלה , יש 3 צעירים מביטיחים שזה הדבר החשוב ביותר ובנסף קובי בשנה אחרונה של החוזה , צריך להפסיד כמה שיותר שיבוא להקיא מרוב הפסדים ויחילט לפרוש

  10. "רמת עניין אפסית"????????????????????
    ישנם כמה משחקים עם רמת עניין עליונה ממש!!!!!!!!!!!!!!!

    אינדיאנה – מיאמי – מלא עניין והשלכות

    נטס – לייקרס – מי הקבוצה הגרועה בהסטוריה?

    וישנם עוד איזה 5 משחקים שאותי מעניינים מאד!

    1. אני מסכים בקשר לאינדיאנה מיאמי, אבל אני לא חושב שתצא העונה הקבוצה הגרועה בהיסטוריה. הנטס והלייקרס ינצחו יותר מ-15 משחקים (אני מקווה).

      גם אטלנטה-ניו אורלינס די מעניין, אני מתחרט שלא ציינתי את זה, אבל מעבר אין יותר מדי.

      אבל בתור מי שמסקר את הכריסמס, מבחינתי שעד אז יהיו רק ערבים כאלה, ה-5 משחקים של חג המולד שווים את זה

  11. חברים, חד משמעי קובי ימצא דרך להיות אפקטיבי ורלוונטי.
    אני מוכן לשים על זה כסף,לפחות זה מה שעשיתי בפנטזי.
    אל תמהרו להספיד אותו!!!

  12. אני כרגע בברקליס סנטר מרחק שלוש שורות מהספסל של הלייקרס, חבל שאי אפשר להעלות תמונות, הזדמנות אחרונה לראות את קובי.

  13. פשוט נורא מה שהולך בלייקרס… לא ראיתי כזאת רמה נמוכה אף פעם.
    קובי משחק במטרה ברורה להרוס, לפחות כך זה נראה.
    קובי אני מתחנן בפניך רחם עלינו, אתה מזיק לבריאותנו יותר ממה שסיגריות מזיקות. תמיד נזכור אותך טוב…

    1. אני רוצה לסיים עונה כשהפורזינגיס שחקן ראוי, גראנט כמעט מוכן להיות רכז פותח, אפללו ולופז בריאים וכרמלו ופישר במקום אחר.
      לא רוצה פלייאוף
      לא רוצה הישגים
      לא רוצה כלום

      רק תות פשוט

  14. מנחם, אני יןדע שהשנה אתה לא רואה משחקים, אבל תסכים איתי שפרוזינגיס של הניקס הולך להיות שחקן אדיר , אולסטאר!!
    רק מביני עניין יכולים לראות את זה כבר עכשיו.
    אולי אני אתה והדוקטור לביולוגיה ימית רזי

  15. המשחק היום של קליבלנד פילדלפיה חיקוי מושלם של המשחק הקודם. קליבלנד התעוררו ברביעי, וגומרים את המשחק

  16. וורלד פיס פשוט שחקן נשמה! בשביל בקבוצה, אמנם הוא מזדקן וחוץ מהגנה לא תורם יותר מדי ונכון שהוא דביל אבל הוא יוצר אווירה אחרת!
    הוא עם הפלוס הגדול ביותר במחנה הלייקרס

  17. הוא לא טוב בהגנה, אבל כבר עכשיו בתחילת העונה הוא גורר דאבל טים מהיריבים מהר מאוד. זה מרשים מאוד לראות את ההגנה מתכווצת על רוקי

  18. אבל במחשבה אופטימית יש ללייקרס עתיד לא רע, ואם יש דבר גרוע בחיים זה לאהוד את ברוקלין, קבוצה מחורבנת בלי הווה ובלי עתיד

  19. לייקרס מתקרבים לניצחון ראשון… ביירון סקוט פשוט מרתיח אותי שאחרי שראסל הביא משחק כל כך טוב ורבעים 2-3 כל כך טובים הוא לא משיק ברבע האירון יותר מדקה שתיים!

  20. 0-5 הם יצטרכו המון מזל בשביל להגיע לפלייאוף. למרות שאני מרגיש שהמערב נחלש, מתחת לחמש קבוצות הכי חזקות, השאר כבר לא משהו, נראה לי שהשנה המאזן של שתי האחרונות בפלייאוך במערב יהיה פחות טוב

  21. אני בדרך כלל גוזר על עצמי שתיקה בזמן משחקי הסאנס
    (אמונות טפלות וכדומה…)
    ועוד יותר אני נמנע מלהגיב על הסאנס –
    אבל ראבק!
    עוד שנה שהבקבוצה במסלול הצפוי למקום ה-9, בלי פלייאוף ובלי בחירת דראפט נורמאלית.

    יפסידו היום , ינצחו מחר, ככה עד סוף העונה עם מאזן שמגרד את ה-50%.
    לפחות לניקס ואפילו ללייקרס (בעצם מצבה של הלייקרס גרוע יותר…)
    יש סיבות לאופטימיות בקשר לעונות הבאות.
    בסאנס – זהו. זה מה שיש. נייט את בלדסו לא יתנו יותר ממה שהם נותנים כיום.
    פחחחחחחחחחחח

  22. לפני כמה חודשים הכרתי את האתר ואני כל כך שמח על כך. היום פעם ראשונה שאני מגיב אז תודה עצומה לכל הכותבים והמגיבים ועל האתר המעולה הזה

  23. כספי היה אחד מהגורמים הגדולים לקאמבק של הקינגס. רודי גיי פשוט לא בעניינים בינתיים הוא בפלוס מינוס של -22.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט