באמברג מנצחת 77-66 את מכבי / גור גולן

סקירה

הרבע הראשון נפתח טוב מבחינת מכבי כאשר מכבי מנצלים את הפיזיות של אונואקו בצבע, ובנוסף סמית קולע שלשה בדרך ל0-5 מהיר של מכבי. בצד השני מלי עם שלשה. שוב מכבי מגדילה את הפער עם אונואקו בצבע ושלשה של סמית ובאופן מפתיע מלי עם עוד שלשה בדרך ל10-6.

שלשה נוספת הפעם של פארמר מעלה את מכבי ל6-13, וכאן המשחק משתנה. פארמר ואונואקו יורדים לספסל במהלך שעוצר את הרצף ובמקומם עולים רוצ'סטי ואמבקווה שמבלגנים את המשחק. בגלל הבלגן במשחקה של מכבי, באמברג עולה ליתרון ראשון 14-13. מלי וזיסיס מובילים את ההתקפות של באמברג אך רנדל עם שקט נפשי שומר על מכבי, בדרך ל17-16 למכבי. הגרמנים המשיכו בקצב שלהם ועלו ליתרון שיא של 21-17, פניני ורוצ'סטי מצמצמים והרבע הראשון נגמר ב23-22 לבאמברג.

כאן מכבי איבדה את הראש לחלוטין. הגרמנים זורקים שלשות מבלי הצלחה אך מכבי מאפשרת לגרמנים לקלוע סלים קלים מריבאונד התקפה בדרך ל27-22. זיסיס מוביל את התקפת באמברג בעונתו ה14 ביורוליג בדרך ל26-32 מהיר. רק כדי להדגים עד כמה רוצ'סטי רע- מאז שעלה מכבי במינוס 13 כשהוא על המגרש. אך כאן גם החזרה של פארמר ואוחיון למשחק לא עזרה והיחידים ששומרים על מכבי במשחק הם רנדל וסמית (3 שלשות, אך גם שמירה לא טובה בריבאונד הגנה) בדרך ל34-31 לבאמברג. ברגע הזה אוחיון ביצע את העבירה הרביעית שהורידה אותו לספסל, אך למרות זאת מכבי יורדת למחצית בזול עם 42-35 לבאמברג.

פתיחת המחצית השנייה הביאה בשורות טובות למכבי- דקות טובות בהגנה מצמצמות את ההפרש, כאשר רנדל מוביל את מכבי. המחצית נפתחה עם הגנה רצחנית של מכבי שסופגת רק ארבע נקודות במחצית של הרבע. כאן מכבי התחילה להניע כדור ושלשה של סמית (17 נקודות ,5/6 ל3) מזיקה פסק זמן ממאמן באמברג, 50-46 מכבי. כאן מכבי לא הפסיקה ויצרה הנעת כדור טובה, אך שתי החטאות עונשין של אונואקו העירו את הקהל ובאמברג נוגסת בהפרש אך שלשה של לנדסברג קובעת 57-51 בסיום רבע גדול.

כבר חשבנו שמכבי נכנסה לקצב אך ברגע שהתחיל הרבע הרביעי- זה נגמר. ריצה גרמנית במשך כל הרבע, גמרה את מכבי. זה התחיל עם זיסיס שהעלה ל63-57 בריצת 12-0. אם הגרמנים קלעו בסה"כ ארבע נקודות במחצית של הרבע השלישי, אז מכבי קלעה 2 במחצית של הרבע האחרון. טעויות בהגנה (אם אפשר לקרוא לזה ככה) העלו את באמברג ל67-59 מהיר.

ברגע הזה כשהכול מתפרק, התחיל רוצ'סטי לשחק לבד עם זריקות קשות מבלי הצלחה בדרך לאחוזים עלובים של 3/11 מהשדה. אם זה לא מספיק רנדל שהיה טוב יצא בעבירה חמישית.

בסיום 77-66 מביך!.

למכבי קלעו: סמית 19 ורנדל 11כאשר כל השאר לא שווים אזכור.

לבאמברג קלעו: תא'יס דניאל 16, וונאמייקר 15, בזמן שזיסיס מוביל את הקבוצה עם 10 נקודות והובלת כדור מצויינת.

מכבי עם הפסד שלישי מתוך ארבעה משחקים, ואם לא תתעורר תמצא את עצמה מחוץ לשלב הבא.

וזה מה שנכתב לפני המשחק:

לאחר ההצלחה בשבוע שעבר- ניצחון למכבי וכן בלוג חי משובח, השבוע מכבי מגיעים למשחק חוץ קשה נגד באמברג הגרמנית. באמברג ניצחה השבוע את ניצחונה הרביעי מתוך חמישה משחקים בליגה הגרמנית כאשר פטריק הקמן בן ה-23 קולע 18 נקודות עם 100 אחוז מהשדה. שם נוסף שחייבים לסמן בסגל שלה הוא ניקוס זיסיס שהוא השחקן המרכזי שלה. דרך אגב, לשם השוואה, באמברג הפסידו בשבוע שעבר לצסקא בחוץ, בהפרש של 6 נקודות בלבד (ולא היו רחוקים מניצחון) כאשר מכבי הפסידו באותו מגרש בהפרש של 31 הפרש!.

ונעבור למכבי- גם מכבי תל אביב ניצחה השבוע בליגה המקומית, את חולון במשחק לא רע. זה היה הניצחון השני ברצף של מכבי לאחר הניצחון על סאסרי. האקס פקטור במשחק נגד חולון היה סילבן לנדסברג עם 21 נקודות. שם נוסף מעניין הוא פארמר שלאחר ששיחק בסה"כ 9 דקות נגד סאסרי קלע 15 משלו.

מכבי צריכה להמשיך את המומנטום ולנצח משחק חוץ חשוב!. הדבר המרכזי שמכבי צריכים לשים על הפרק הוא שוב נושא ההגנה שלמרבה השמחה השתפר מול סאסרי.

ונעבור לאקס פקטור של השבוע- לאחר שבשבוע שעבר אוחיון, רנדל, אמבקווה וסמית היו השחקנים המובילים של מכבי, השבוע פארמר חייב לחזור להוביל את הקבוצה. פארמר חייב יהיה להיות השחקן המרכזי השבוע כדי להחזיר את האמון בו ובקבוצה שכן הוא השם המרכזי בה. שחקן נוסף הוא רנדל שחזר בשבוע שעבר ומיד הראה שהוא ואמבקווה עובדים טוב ביחד, ושהם יכולים לחסום את הצבע ברמה גבוהה.

יוביל את מכבי לניצחון?
יוביל את מכבי לניצחון?

ואם צריך להמר- מכבי ב-8 הפרש.

הביעו את דעתכם בתגובות ובהימורים השבועיים.

לפוסט הזה יש 52 תגובות

  1. יפה שנוסף פריוויו על מכבי. פריוויו טוב ורואים שבדקת על באמברג ולא חיפפת. הגיע הזמן שמכבי תחזור קצת להיות מכבי ואני איתך בהימור

  2. לי יש תחושה שפארמר יתגלה השנה כפלופ רציני. ואני לא מאמין שהוא ורוצ'סטי יצליחו לחיות בלי מאבקים.
    והלוואי ואתבדה.

    1. הלוואי שהמאבקים ביניהם יהיו הבעיה במכבי. כרגע אין קבוצה גם בצד ההתקפי וגם בהגנתי. אולי היום נצא לדרך חדשה

  3. קשה לי להמר נגד מכבי אבל אם הייתי צריך לשים את הראש הייתי אומר באמברג. סוג של משחק מפתח כי את צסקא ומלאגה מכבי כנראה כבר לא תתפוס ויש סיכוי טוב שהמאבק על העלייה יהיה עם הגרמנים.

    1. אתה יודע משהו שאנחנו לא יודעים? תיכף אתה מפרט כמה יקלע בנדר ברבע השלישי וכמה נקניקיות ימכרו במחצית.. 🙂
      מסכימה איתך לגבי ניצחון של באמברג (ולפני שמומי קורא לי עוכרת ישראל, אולי התחזית הפסימית שלי נובעת מהרצון שגודס יוחלף ומישהו אחר ייקח את המושכות ויגרום לאוסף השחקנים להראות כמו קבוצה).

      1. בנדר ברבע השלישי- שתי נקודות מהעונשין.

        נקניקיות עד המחצית- 5000

        מס' נישוקים לקמע של שמעון ברבע הרביעי- 40 בחטף + 3 צרפתיות

  4. זה משחק העונה של גודס.
    ניצחון והוא יצא ממשבר ש 99 אחוז ( כולל אני) חזו לו פיטורין …לפחות עד המשבר הבא.
    הפסד וגודס הולך עוד הערב הביתה ( לטעמי ).
    אך ניצחון והכל מתחיל מהתחלה .

  5. שמיר או קוזלוסקאס ? ואולי ארז ?.
    היום עוד הלילה ימונה להערכתי מאמן חדש.
    גודס בחור נחמד וחרוץ…אבל לצערי אין לו את זה לפחות לא כרגע.

  6. הרבה שנים אולי מאז 2007 לא ראיתי קבוצה כל כך גרועה של מכבי. הקבוצה הזו פשוט חסרת זהות. הכל מקרי לחלוטין במשחק הקבוצה, והבעיה היא לא רק בעיית כישרון, אם כי בכמה עמדות הוא בהחלט חסר, אלא בעיית המנהיגות. אין אף שחקן על המגרש שמסוגל לקחת אחריות, ואני מתחיל אפילו להתגעגע לפארגו שלמרות שהיה שכונתי הוא היה השחקן שתמיד לקח אחריות לטוב ולרע. אני זוכר קבוצות הרבה פחות מוכשרות, אבל כאלו שהשאירו הכל על המגרש גם כשהפסידו או הובסו, ובעיני יש קשר גדול למשבר הזהות של הקבוצה ולבעיות בהנהלה.

    1. +100
      לא יודעת אם הקבוצה כ"כ גרועה או פשוט לא מתפקדת אבל מה שקורה לא נעים לצפייה.
      ההנהלה (חדשה/ישנה/משוחזרת) הרי רואה שאין שיפור, למה לא קורה כלום? אם לא יעלו לטופ 16, זו תהיה פגיעה כספית קשה. לפחות זה אמור לדבר אליהם, לא?

  7. אם הייתיי מדמה את מכבי לגוף האדם אז למכבי יש בעיות ב:

    1.בראש- טמטום של מאמן והנהלה. חוסר הבנה מוחלט

    2. עמוד שדרה- אי אפשר להישען על אף שחקן.

    3. ברכיים- הקבוצה לא זזה, לא בהגנה ולא בהתקפה.

    בקיצור קבוצה נכה

    זה לא רק חריש עמוק זה בכלל שינוי ארגוני של בערך כל אדם שנמצא שם- כל חברי ההנהלה, מערך הסקאוטינג ומאמנים כולל עוזר מאמן שני

כתיבת תגובה

סגירת תפריט