פריוויו יום שני- דוראנט וראסל פוגשים את הארדן / גור גולן

ברוכים הבאים לפריוויו יום שני שכולל 7 משחקים מרתקים

NBA-Wallpaper-Desktop-Basketball-Wallpapers-4

מה בתפריט? דיוויד בלאט פוגש את הנמושה של הליגה, מלו והניקס פוגשים את הספרס במאבק היומי של המזרח נגד המערב, האלופה תארח את הדובים בקרב מערבי טיפוסי וגם הקליפרס יארחו את הפיניקס. המשחק המרכזי של הלילה יפגיש את הארדן עם חבריו מעיר הקאובויים.

2:00: פילדלפיה 76' (2-0) – קליבלנד קאבלירס (1-2)

לברון וחבורתו פוגשים את הנמושה של הליגה מזה כמה שנים. זה לא באמת משחק שאמור לאתגר את השחקנים של דיוויד בלאט אך זה אמור להיות משחק אימון טוב בשביל לייצב את הקבוצה ואת השיטה שדיוויד מכוון אליה. מהצד השני פילדלפיה עם צמד הגבוהים הצעירים והמשובחים שלה- אוקאפור שנלחם על תואר רוקי השנה ונואל שמביא דאבל דאבל קבוע.

אם צמד הענקים של פילדלפיה יצליח להיכנס למשחק נגד הצבע הלא יציב של קליבלנד, הם יכולים לגרום למשחק צמוד. פילדלפיה הם עדיין החלשים בליגה, דיוויד ועם ישראל יהיו מבסוטים, קליבלנד ביותר מ10.

דיוויד בלחץ מפילדלפיה?
דיוויד בלחץ מפילדלפיה?

2:30: ברוקלין נטס (3-0) – מילווקי באקס(3-0)

לאחר שבשנה שעברה מילווקי היו הקבוצה המרעננת בליגה, הם פתחו את השנה בצורה מקרטעת. מהצד השני ברוקלין החלשים והמתפרקים, יודעים שזו לא תהיה עונה שירצו לזכור. מצד אחד ישנו את ברוק לופז המצוין והמצד השני חבורה צעירה וחזקה, אותה מובילים אטנטקומפו, מונרו וMCW. הנטס לא יפריעו למילווקי, מילווקי בפער של 10.

2:30: ניו יורק ניקס (1-2) – סן אנטוניו ספרס (1-2)

הניקס במאזן חיובי! טוב, אחרי המשחק הלילה זה לא יישמר. הניקס מגיעים אחרי ניצחון מרשים על וושינגטון כאשר קולעים 117 נקודות (!), אבל גם סופגים 110 ונגד הספרס זה לא יספיק. כרמלו אנתוני רשם את משחקו הטוב ביותר עד כה העונה כאשר קלע 37 חיצים ושבעה קרשים. מהצד השני, קבוצתו של פופביץ עדיין מנסה להכניס את אולדריג' לשיטה (לא קל להצטרף לקבוצה כל כך מתואמת).

מי שכן פתח את העונה במדי הספרס ואף שיפר את קליעתו הוא קוואי לאונרד. קוואי הוא הבורג המחבר של כל הקבוצה ויהיה הסמל אחרי ש"השלישייה" יפרשו. למרות שהניקס עשו קפיצת מדרגה משנה שעברה, הספרס טובים מדי בשבילם, 12 הפרש לספרס.

3:00: יוסטון רוקטס(3-0) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר(0-3)

שתי הקבוצות מגיעות לבק טו בק ראשון העונה, מלאות מוטיבציה עם רעל בעיניים. ב2012 ג'יימס הארדן, קווין דוראנט וראסל ווסטברוק היו השלישייה החזקה בליגה אך בסופו של דבר הפסידו בגמר לשלישייה של מיאמי, בעקבות כך ג'יימס הארדן עזב ליוסטון חדור מטרה להיות בעל הבית. מאז הוא הפך את יוסטון לאימפריה כשבו זמנית התאנדר מקרטעים טיפה עם פציעות של הכוכבים. השנה כשכולם בריאים ושלמים עם קבוצות מעולות, הכוכבים מגיעים לקרב של מי עשה דרך ארוכה יותר מאז אותו גמר.

יוסטון פתחו את העונה חלש מאוד, כשג'יימס הארדן עדיין לא נכנס לעניינים, מהצד השני דוראנט ווסטברוק נראים חדים מתמיד ועדיין ללא הפסד. במערב הפרוע כל משחק משנה את מיקומך ובשביל שתי הקבוצות האלה הוא יכול לקבוע הרבה בסופו של דבר. למרות שג'יימס הארדן והרוקטס משתפרים משנה לשנה, בכושר הנוכחי של כוכבי התאנדר הם לא יצליחו לנצח, 9 הפרש לאוקלהומה.

ראסל ימשיך להיות המוציא לפועל של אוקלהומה?
ראסל ימשיך להיות המוציא לפועל של אוקלהומה?

3:00: מינסוטה טימברוולבס (0-2) – פורטלנד טרייל בלייזרס (2-1)

מינסוטה פתחו את העונה בצורה מרשימה ונראים כמו מילווקי של שנה שעברה- מרעננים. טאונס פתח בצורה מרשימה ומצדיק את הבחירה הראשונה בדראפט, רוביו סוף סוף מראה יכולת טובה ויחד עם ערימת הצעירים הם ניצחו את שני המשחקים היחידים שלהם עד כה (יש להזכיר שזה היה נגד דנבר ולייקרס החלשות).

מהצד השני קבוצה צעירה נוספת, אותה מוביל לילרד כשלצדו חמישייה חדשה לחלוטין. לפי דעתי המשחק מומלץ לצפייה כאשר ההדור הצעיר יפגין את קסמיו במשחק צמוד ומהנה. מינסוטה ינצחו משחק שלישי ברציפות (!), בדרך למאזן מושלם ומקום ראשון במערב (כמובן שזה לא יחזיק מעמד הרבה זמן), 6 הפרש למינסוטה.

5:30: גולדן סטייט ווריורס (0-3) – ממפיס גריזליס (1-2)

אחח גולדן סטייט, אחח סטפן קרי- איזו קבוצה ואיזה שחקן- תענוג. לפני יומיים סטפן קרי "הכריז" על עצמו כשחקן הטוב בעולם, אם עד עכשיו אף אחד לא השתכנע, עכשיו אתם משוכנעים. משחק של 53 נקודות עם זריקות קשות בצורה בלתי רגילה ואליו מצטרפים קבוצה מאורגנת, חזקה וארוכה תחת שרביטו של סטיב קר. מהצד השני, הדובים לא פתחו בצורה טובה את העונה מבחינת היכולת, כאשר מארק גסול עדיין לא פתח את העונה. הסנטר האדיר של ממפיס עדיין לא הצטיין למרות שמבחינת המאזן הקבוצה בסדר גמור וניצחו את שני המשחקים האחרונים אחרי התבוסה הקשה לקליבלנד.

אם כל הכבוד לממפיס ולמארק, גולדן סטייט גדולה על כל קבוצה בליגה ומוקדם מדי שתפסיד. גולדן סטייט ב9 הפרש.

קרי ימשיך ללהוט?
קרי ימשיך ללהוט?

5:30: לוס אנג'לס קליפרס (0-3) – פיניקס סאנס(1-2)

הקליפרס נחשבים בשנים האחרונות "הלוזרים של הפלייאוף", השנה הקליפרס נראים טובים מתמיד כאשר כריס פול ובלייק גריפין הולכים בכל הכוח על המקום הראשון במערב. בלייק גריפין כמו כל שנה הוא מפלצת אך נראה שהשנה מפלצת זו לא מילה!. גריפין כל משחק מראה תצוגה כאשר הדבר המרכזי ביותר הוא ההשתפרות ביכולת הקליעה.

מהצד השני פיניקס נראית חיוורת, לא יציבה וחסרת "בעל בית על המגרש. פיניקס עדיין מחפשת "ייחוד" שיהפוך אותך למועמדת לפלייאוף, כשביינתיים זה נראה כמו אוסף של שחקנים טובים עד בינוניים.

זהו מפגש בין קבוצה בעלת שיטת משחק ברורה, לקבוצה שעדיין מחפשת את מקומה. קליפרס לא יתקשו במיוחד, ניצחון ב10 ומעלה הפרש.

גריפין ימשיך ביכולת המטורפת?
גריפין ימשיך ביכולת המטורפת?

 

לפוסט הזה יש 108 תגובות

          1. יניב, בתור סגן מלך ה-ללל אנא הסבר כי אנחנו בעד קליבלנד ובלאט (ורוצים שהם יצליחו כשלברון כינור שני או המשולש שמנגנים עליו ואיש לא באמת צריך..)

  1. תודה גור, לילה סביר עם שני משחקים מעניינים במערב והספרס בגארדן. יש לי הרגשה שיוסטון יגיעו לאוקלהומה כמו חיה פצועה ויהיה משחק צמוד עד הסוף. גם ממפיס הקשוחה תרצה לנקום בלוחמים, יש לי הרגשה שתהיה שם הפתעה.

  2. אחלה ערב ואחלה פריוויו. לדעתי הניקס יפתיעו ובלייק גריפין הולך על הmvp. כרגע הוא לא רואה ממטר את אנתוני דייויס

  3. תודה.
    ובפינת מנחם האופטימי: אחרי שפתחו את העונה עם שני נצחונות רצופים, עתה המאזן של קבוצות המזרח עומד על 3 נצחונות מול 7 הפסדים.

    (כנראה ש) אין חדש תחת השמש

    1. זה לא משנה למנחם. כל עוד האלופה תצא מזרחית הוא יטען כי המזרח חזק מהמערב ואז ירשום טורים רבים על עלייתו של המזרח כנגד המערב.

      וכמובן יתעלם מנתונים סטטיסטיים כמו מאזני קבוצות בפלייאוף (שבמזרח לא צריך להיות מעל ה-50%) או אחוז נצחונות של מערביות מול מזרחיות

  4. אחלה פריוויו.
    אחלה תוספת, "קופסת הניחושים".

    רק, מי הם אותם רבע מהמצביעים שבחרו שהניקס תנצח את הספרס???
    (אולי האתר מתקלקל לנוכח "רפות הבנה קרדינלית", וממציא תוצאות שגויות אחרי ההצבעה של דובי…)

    1. גיא, רשמתי שהספרס ינצחו, אבל לא אתפלא לגמרי עם נצחון של הניקס. הספרס יודעים פשוט לוותר על משחק כהוא לא הולך לכיוון שלהם וכשהם לא לחוצים.

    2. מסתכנת בחזרה למשבצת ההתחלה כדלת/שלולת הבנה אבל ראית את המשחק אתמול מול בוסטון? הספרס היו ממש לא מלהיבים.

    3. האמת היא שגם אני הצבעתי ניקס. באמת.
      רק רציתי לוודא שאני לא "רפה ההבנה הקארדינלי" היחיד באתר…

      (אפילו בפוסט פריוויו לפני העונה בחרתי בניקס שיצליחו להגיע לפלייאוף.
      כמו שכתבתי – "רפה הבנה קארדינלי…")

  5. היה לי כרטיס למשחק הפוטבול הערב בשרלוט בין קרולינה פנת'רס והקולטס (לקני, בנה של אשתי גייל, יש SEASON TICKET עם חבר שלא יכול ללכת הערב, ולי זה רק שעה וחצי נסיעה) ולפתע בשעה שכתבתי מסר במשבצת של גיא ניזכרתי שיום שני הוא יום המשחקים שלי (בנוסף ליום רביעי)…
    איזה באסה

  6. אחלה פריוויו, כל הכבוד גור על ההימורים.
    אני הולך על הפתעה בפיניקס-קליפרס – הולך על פיניקס

  7. אני שונא שס"א שזורקים משחקים שהם לא לחוצים.אלה משחקים שאני פשוט רוצה לחנוק את פופ.כי אומנם זה מפחית מהעומ על השחקנים אבל אז הספרס נראים כמו קבוצה שמפסידה משחקים מתוך אדישות, זה מוריד מהעוצמה של הקבוצה לדעתי.אבל תמיד אפשר לסמוך על פופ שידע מתי להווציא את המקס' מהקבוצה

    1. תמיד אפשר לסמוך על פופ ? רק בשנה שעברה הם פישלו בגדול בחמשת המשחקים האחרונים ונפלו למקום השביעי בפלייאוף ושילמו על זה מחיר יקר, שלא לדבר על משחק מס' 6 מול מיאמי ופאשלות רבות מספור. זה מועדון שאוהב לתסכל את האוהדים שלו עם החמצות קטנות ומרגיזות

    2. השנה לדעתי זה יהיה פחות. הסגל ישען יותר על למרקוס וקאווי שהם שחקנים צעירים יחסית (ומאוד ביחס לספרס) .ביחד עם גרין הם ישחקן בסביבות ה33 דקות לערב שזה הרבה . בניגוד לשנים עברו שעדיין הטריו נתן את הטון.

    1. ממש לא בטעות. הארדן לא יסבול ממשחק חלש שלישי ברציפות, הסטטיסטיקה נוטה להתיישר. אוקלהומה חזקים אבל עדיין נשענים יותר מידי על היכולת האישית של הצמד. ניצחון של יוסטון ממש לא יפתיע אותי.

  8. אז מה? שוב פעם יהיה הפרש 20 עגול בהפסד של הרוקטס? אם כן אז תכליס זה יהיה ממש מגניב..
    בקיצור – מצד אחד אני מקווה שיוסטון יחזרו לעצמם, אבל אם לא – אז שכבר יהיו מקוריים ויפסידו שוב ב-20 עגול 🙂

    1. עשיתי גם כן עם 15/17
      לא בליגה של זעפרני.

      חוצמזה כשאני נכנס מעת לעת לעת לוואלה או לספורט 5 או ל-YNET, אני לא יכול שלא לקבל את התחושה שהכתבים שלהם קוראים קודם בהופס,
      לפני שהם כותבים סקירות פתיחת שנה, או "ממציאים את הגלגל" בחידוני NBA.

  9. אני הראשון להכריז שפופוביץ החמיץ אליפויות במו ידיו. הספרס אומנם נתנו לנו האוהדים 5 אליפויות שזה מעבר לכל דמיון אבל כמות הפאשלות של פופוביץ בהחלט לא מבוטלת.
    הוא קיבל את דאנקן שנתן לו ריצת פלייאוף עמוקה ומועמדות כמעט בכל שנה אבל הפלח בעט בדלי אינספור פעמים.

    1. לא הבנתי.
      ציפיתי שהוא יקח 10 אליפויות רצוף?..
      גם אם הוא כן היה לוקח עוד אליפות באחת השנים ה"מפוספסות" הוא כנראה לא היה לוקח את הבאה.
      כל מערכת צריכה רענון, בטח אחרי 100 משחקים בשנה ובטח אם הצליחה לנצח כי אז כל המתח מתפרק.

      לדעתי דווקא השנים של אי הזכיות באליפות גרמו לספרס לבוא מפוקסים יותר בשנים שלאחר מכן, כך שהכל מתאזן בסופו של דבר.

      1. לא ציפיתי שיקחו 10 אליפויות ואני מסכים עם זה שהפספוסים גרמו להם לבוא מפוקסים בשנים האחרות אבל עדיין היו לא מעט שנים כואבות מאוד מבחינת הדרך שבה עפנו .
        איכשהו ובוודאי ב5 שנים האחרונות יש הרגשה שהספרס עפים בפלייאוף בצורה הכי כואבת שיש ולדעתי בחלק לא מבוטל מהם לפופ הייתה אחריות לא קטנה .
        אולי אתה צודק והכל מתאזן בסופו של דבר. מה גם שלהסתכל על חצי הכוס הריקה כשיש באמתחתך 5 טבעות זה קטנוני .

  10. איזה פריוויו אש, תודה

    מה קורה, מבסוטים מהליגה ידידי?
    יש רק כמה שעוד לא התעוררו ואם הם לא פיסיקו להתעסק בשיער על הפנים העונה תברח להם, אבל חוץ מזה וואלקקקק יש אחלה עונה… לפחות עד שיגיעו הפציעות.
    נראה שרוחות חדשות נושבות במיניסוטה, דטרויט וסקרמנטו, כשגם אורלנדו והצד הלא נכון של ל.א. שותפים לחגיגה.
    אבל מעל כולם אוקיסיי, יש שם שתי מפלצות שבאות לטרוף העונה את הליגה!
    בשעה טובהיש להם שחקנים משלימים מספיק טובים, ועכשיו הכל תלוי רק בKD ו-Russ
    יהיה שמח ונתראה במאי- יולי עם קליבלנד נגד אוקלהומה

  11. פריוויו מצויין תודה.
    ההימורים.שלי דומים רק חושב שפורטלנד ינצחו וגם הקליפרס תיפול (ואולי זה ווישפול ת'ינקינג)- ממש הפכו לקבוצה השנואה עלי בליגה משום מה

  12. השנה לדעתי קבוצות המערב יפרידו את עצמן יותר.

    בטופ 4 – ווריוס, ספרס, קליפרס, OKC.

    כל השאר זה פשוט כל השאר הסדר לא משנה.

    אגב אני ממש מרגיש שסקרמנטו תהיה קבוצת פלייאוף.
    הרוסטר שלה טוב בדרגה אחת מהפליקנס שכ"כ היללו משום מה.
    גם אם הפצועים שלהם יחזרו הרכב השחקנים שלהם דפוק מדי.
    זה לא רק השמות זה פשוט חוסר ההתאמה שלהם.

  13. לראסל יש לוח חיצים של פטריק בברלי בחדר. אז מה מקהיל ובברלי עצמו עושים? לא רע שהוא נכנס, הוא נותן לראסל גם מכות מעצבנות כאלה. ואני שואל מדוע?

  14. פילדלפיה התחילה כל כך טוב! אבח 2 פאולים שנישרקו על אוקפור שלא היה ולא נבראו הורידו אותו לסלסל והקאבס מתחילים לברוח.

  15. אולדרידג' הולך עליו פעם אחר פעם והשחיל לו את העבירה הרביעית.
    4Z לומד מהר. כבר על דאבל דאבל. עם 2 גניבות ו-2 בלוקים

  16. איזה מהפך של יוסטון בחמש דקות האחרונות של הרע השלישי. מחקו יתרון של 11 לOKC במחצית ליתרון 3 שלהם עכשיו לקראת הרבע ה4. שמירה קטלנית.

  17. OKC לא מקיימת את ההבטחה שלה היום. כל הכבוד ליוסטון שעושים עבודה נפלאה היום, אבל OKC היו בלגן נוראי כל המחצית השניה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט