הטור של הדוק ליום ראשון: "תריסר תחושות ראשונות", וקליפ שחובה לראות!

(האם אנחנו זוכים לחזות בצמד הגדול בכל הזמנים?)

אני הייתי רוב היום עם הנכדות באטלנטה והחמצתי את המשחק בין יוניברסיטי אוף מיאמי ודוק בפוטבול. גיא שלח לי לינק על ה-PLAY האחרון במשחק עם 0 זמן בשעון מהרגע שמיאמי מקבלת את הכדור ועד שדוק עושה טאקל. מה שתרראו זה דבר שלא זכור לי אי-פעם בפוטבול.

 

MIRACLE ממש!

*

***************************************

כמובן שאי אפשר להסיק מסקנות אחרי 2-4 מחזורי NBA, ואני לא מסיק מסקנות סופיות. אבל אלה תריסר תחושותי אחרי המחזורים ללא סדר מסויים, סתם כפי שהם קופצים לי לראש.

1. גולדן סטייט לא זכתה באליפות בפלוק. היא התחילה את העונה בדיוק היכן שעצרה בסוף העונה שעברה, והיא שוב הקבוצה לנצח כשסטפן קרי לא מבזבז דקה לחזור לרשימת המובילים בין הקלעי עם 39.6 נק' למשחק (שני אחרי ה-40.5 של ווסטברוק). היא נראית אפילו חזקה יותר מאשר בעונה שעברה עם פסטוס אזלי בסנטר במקום אנדרו בוגוט, והמפלצת מאריס ספייס המחליפה אותו (אם כי היום הם כמעט לא שותפו).

2. האם החמישייה השנייה של הניקס באמת יותר טובה מהחמישייה הראשונה? לדעתי כן, ואני מדבר בכל הרצינות. האם זה אומר שכרמלו אנטוני צריך לעלות מהספסל? לא ולא. ברור שלא. אני רק אומר שהחמישייה השנייה כקבוצה טובה יותר מהחמישייה הראשונה, והיתה מנצחת אותה במשחק "ראשונה" נגד "שנייה". לאנס תומאס, לנגסטון גלאוויי, ג'ריאן  גראנט, דריק ויליאמס, וקייל קווין אוכלים את כרמלו אנטוני – שהיה פגז הערב – הלטבי פורזינגיס, רובין לופז, חוזה קלדרון, וסאשה ווצ'צ'יק בלי מלח. הבעייה של החמישייה הראשונה היא היא שני החיוורים האירופאים קלדרון וווצ 'צ'יק.  כשיש לך לאנס תומאס, לנגסטון גלאוויי, ג'ריאן  גראנט, ודריק ויליאמס, מה נותנים לסאשה ולחוזה לעלות בחמישייה?

אם הניקס היתה לוזרית כמו בעונה שעברה לא היה איכפת לי. אבל אני רואה ניצוצות של משהו טוב מאד, ואני שונא לומר זאת – אבל היכול להיות שלפיל ג'קסון יש יד בדבר וזה לא סתם עניין של 'פוקס'?

(New York Knicks (2-1)
pos min fgm-a 3pm-a ftm-a +/- off def tot ast pf st to bs ba pts
C. Anthony F 35:45 11-18 4-5 11-12 +6 1 6 7 4 3 0 2 1 0 37
K. Porzingis F 21:02 3-6 0-0 2-2 +10 1 5 6 0 4 0 1 0 0 8
R. Lopez C 30:55 3-10 0-0 2-2 +13 4 4 8 3 4 0 3 2 0 8
J. Calderon G 21:02 4-9 1-4 1-1 -7 0 0 0 3 3 1 2 0 0 10
S. Vujacic G 26:11 2-10 0-4 0-0 +6 1 5 6 4 2 1 1 0 0 4
L. Thomas 26:08 6-8 0-0 0-1 0 0 1 1 1 2 1 2 0 0 12
L. Galloway 27:37 4-8 2-3 4-5 +8 1 6 7 4 3 1 1 1 1 14
K. O'Quinn 14:48 3-5 0-0 4-5 -10 0 2 2 1 4 0 2 1 0 10
J. Grant 21:10 3-7 1-1 0-0 +7 1 1 2 0 3 3 3 0 2 7
D. Williams 15:22 2-5 1-2 2-4 +2 0 1 1 1 2 1 1 0 0 7
A. Afflalo DND – Strained Le

3. נראה לי שזאת תהיה עונה מפלצתית של אנדרה דרמונד שיסחוב עמו את כל דטרויט לעונה טובה. שלשום היה לו ערב של 20+20 בחיצים וקרשים, והוא מוביל את כולם בריבאונדים עם 16.5 למשחק. ההפתעה הגדולה ביותר? הוא קולע 67.5% מהקו ב-21 זריקות, שיפור אדיר לקריירת-קו של 40.3%. מרכוס מוריס נראה כתוספת אדירה, והוא עם רג'י ג'קסון וקנטביוס קלדוול-פופ שעשה צעד גדול קדימה, ובקרוב סטנלי ג'ונסון שיצטרף לחמישייה יהוו חמישייה שכולם בה קולעים 15+ למשחק.  הבעייה של דטרויט שאני צופה לעתיד? הספסל החלש.

4. ראסל ווסטברוק מוביל כבר את הליגה עם 40.5 נק' ממוצע. כמובן שזה לא יימשך. הוא וקווין דוראנט הם הצמד אחד-שניים שעלול לסיים כגדול בתולדות הליגה, טוב יותר ממייקל-פיפין. אבל הם יצטרכו אליפויות ולך תדע אם הם יישארו יחד. אך שניים קבוצה לא עושים. המאמן החדש ביל דונובן רצה לנצח שלשום באורלנדו שהיתה הקבוצה שפעם הציעה לו משרה, ושהוא אימן שנים באוניברסיטת פלורידה השכנה בגיינסוויל, מרחק רכיבה שעתיים על סוס, ולכן לא נתן לכוכביו מנוחה. אבל מוטב שייזהר בעתיד או שהוא יהרוס אותם עוד לפני האול סטאר.

5. אם כבר מדברים על משחק אמש באורלנדו, אז ויקטור אולדיפו הופך לסופר-סטאר לנגד עינינו. שלשום טריפל-דאבל של 21 עם 13 ריב', 10 אס' ו-3 גניבות. המג'יק תהיה אגוז קשה ביותר לפיצוח העונה כפי שכתבנו וכפי שנבאנו.

6 .בטופ של הליגה אני מודה שישנן יותר מערביות. אבל "הבטן" של הליגה שייכת למזרח עם המג'יק, טורונטו, אטלנטה, וושינגטון, דטרויט, ומילווקי – למרות שלא התחילה טוב – וכמובן הפלא החדש של הליגה – הניו יורק ניקס.

7. מינסוטה חוגגת תקופה חדשה. היא גילתה סופר-סטאר עם הרוקי שלה, בחירת הדראפט הראשונה קרל אנטוני טאונס העולה אפילו על הציפיות שהיו לנו ממנו. שלשום 28 נק' ו-10 ריב' לרוקי. השני? מיודענו ריקי רוביו שמתגלה כשחקן חדש ממה שהכרנו.

8. ראז'ון רונדו עוד יחזור להיות הרונדו שהכרנו בבוסטון. בגללו סקרמנטו נראית כקבוצת כדורסל כשהוא מחזיק אותה באצבעותיו כמנהיג אמיתי. אחרי שני משחקים הוא מוביל את כולם באסיסטים עם 11.8 ממוצע. אמנם רק שני משחקים אבל לי זה כבר אומר הרבה. (אייטם זה נכתב לפני שמשחק אמש הסתיים)

9. שיקגו בולס חייבת להחזיר את יואקים נואה לחמישייה, וכמה שיותר מהר – יותר טוב.

10. העבודה של דייויד בלאט מתחילה להיראות בקליבלנד שנראית כמו קבוצת הכדורסל שחשבנו שתהיה, וזה עדיין ללא קיירי אירוינג ושומפארט. אחת הסיבות היא קווין לאב שכה רבים כאן הכפישו, ואני טענתי כל העונה שעברה שפשוט לברון לא ידע להשתמש בו. עתה לברון עצמו מודה בטעות, ואת התוצאות כולנו רואים.

11. בלייק גריפין הבין שהוא – ולא כריס פול – הוא האיש של הקליפרס, והוא משחק בהתאם (29.5 נק' ממוצע). השאלה אם הוא יצליח לשנות את העובדה המוזרה ביותר בליגה: שהקליפרס – משום מה – היא הקבוצה השנואה ביותר מכולן!

12. הפליקנס בינתיים על הפנים. גרועים על אמת. אפילו הגבה שקלעה אתמול 26 עם 15 ריב' היא רק 22 מ-54. אבל אני לא דואג לגבה. אני דואג לאחרים שמפשלים, ולאלבין גנטרי שנראה מבולבל לחלוטין. אתם יודעים שהווריורס שיחקו נגדם כמעט בלי גבוהים? איזלי וספייטס שיחקו ביחד 29 דקות, והפליקנס לא הצליחו להסתדר נגדם. אולי משהו יכול להסביר לי למה גנטרי מעלה את ריאן אנדרסון מהספסל? הוא שחקן כמעט כמו קווין לאב. ריבאונדר מצויין וקלעי מצויין. אתמול 8 מ-16 ל-19 נקודות. אז מה הוא מבזבז אותו כמעט רבע שלם על הספסל?

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 58 תגובות

  1. 0) college football – where stupid happens

    1) אה כן, הגיע זמן.

    2) הניקס עשו עבודה טובה בקיץ, רצוי לתת לפיל קרדיט

    3) דראמונד מפלצת, אבל אני לא בטוח שהפיסטונס בנויים ללכת לאנשהו

    4) א) מג'יק קארים? ב) אני לא בטוח שהם נשארים ביחד, האמת אם אחד עוזב השני כנראה גם כן. קיץ בעייתי צפוי באוקלהומה סיטי.

    5) הפוטנציאל באורלנדו שם, חסרה היציבות. הנ"ל נכון גם לגבי אולדיפו.

    6) במערב יש או קונטנדריות או פואנציאליות לקונטנדריות או פיניקס או בררה. שתי הקבוצות הראשונות מהוות יותר ממחצית המערב. ברור שכל ה"בטן" תהיה במזרח.

    7) מינסוטה היא שוב קבוצה מעניינת אבל יקח זמן בשביל שהחברה יתבשלו לקבוצת NBA טובה, אפילו אם רוביו ימשיך לקלוע כמו במשחק הראשון.

    8) נראה, אבל לא הייתי בונה על זה.

    9) כן

    10) באמת שאני שונא להסכים אתך 🙂

    11) לא, אנשים שונאים את בלייק(מסיבה שלא ברורה לי) אפילו יותר מאת פול (שגם השנאה אליו לא ברורה לי)

    12) הפליקנס פצועים מאוד, מסתגלים לצורת משחק חדשה ושניים מההפסדים שלהם באו נגד הקבוצה הטובה בליגה, אז לא צריך עדיין להתרגש.

      1. למרות שהמהלך לא יפה,גם אני הייתי עושה אותו בלי לחשוב פעמיים בשביל להיות מועמד לאליפות,הקליפרס עשו מה שהיו חייבים לעשוץ אחרי זה כל הסיכויים שלהם היו הולכים לפח, מי שיצא בכל הסיפור הזה לא בסדר זה דיאנדרה גורדן,מבחינת שם,מעמד,סטטיסטיקה הוא היה מצליח הרבה יותר בדאלאס אבל כנראה שגם הוא הבין ששם אליפות אי אפשר לקחת ולכן נשאר בקליפרס.

        1. The nail clippers שנואים כל כך בגלל ההתנהגות הנלוזה של חלק גדול מהם בהשראת כריס פול. הוא שחקן מלוכלך ומלך המתחזים. גריפין למד ממנו והולך בדרכיו.

  2. רונדו רחוק מלהוביל את הליגה בממוצע אסיסטים. למעשה, לא עבר את ה-8 אסיסטים באף אחד משלושת משחקיו העונה (8,8,4).
    בלייק לא הבין שהוא חייב להוביל את הקליפרס ולא פול, פשוט כי הבנה כזאת די מיותרת. הם עובדים ביחד. זה לא תחרות מי זורק יותר מהשדה כמו אוקלאומה, אלא איך משחקים טוב יותר ביחד. מבחינת פול למסור לו 20 אסיסטים למשחק עם 0 נקודות.
    לגבי הנקודות של בלייק, בלייק נראה פנטסטי, אבל עדיין לא התמודד במאץ' אפים הקשים.

    והנה מה שכתבתי על השנאה לקליפרס בטור שלך אתמול:
    "כריס פול מלך. אל תתן לאנשים להטעות אותך.
    ברגע שנבחר שני שנה שעברה בESPN התחיל הקטע הכ"כ מגניב, לקרוא לו אובר רייטד ולשים את זה עליו (כאילו הוא זה שטען שהוא הכי טוב בעולם. מה שמצחיק כי אלה שכן טענו את זה ספגו הרבה פחות ביקורת כאן).
    אז יגידו שהוא בכיין ופלופר, אבל זה גם שטויות ולא יותר מהממוצע.
    באשר לקבוצות שלא אוהבות את הקליפרס, יש פה הרבה משקל שהתחיל בגלל "לוב סיטי". מה לעשות, אנשים לא אוהבים להיות בצד הלא נכון של הפוסטר. וכשגריפין הגיע לליגה, זה יצר רגש של "אני אראה לו" בעיקר מהרבה פ"פ מהמערב היריבים החריפים ביותר הם איבקה המטונף, זאק רנדולף ודריימונד הטינופת גרין).
    להוסיף לזה שגם ג'ורדן הוא מהמרחפים שחיים מעל הטבעת וזה לא עוזר הרבה.
    במובן מסויים, הקליפרס הם ילדים הרבה יותר טובים. בעיקר גריפין. הוא סופג את רוב ההקנטות ומכיל ולא מגיב.עד שזה מתפוצץ ובסוף זה מביא דווקא לטכניות על הקליפרס.
    בנוסף הקליפרס מובלים ע"י בכיין ראשי (דוק ריברס) מה שגרם לכך שזה נראה שכל הקבוצה בכיינית.
    על כל זה, נוספה הדרמה של הקיץ עם ג'ורדן והצגות הילדה שאוהבת שמחזרים אחריה.
    מה המצחיק פה, זה שכולם יצאו ואמרו כמה שהקליפרס לא בסדר, כשמי שספג את המכה הקשה באמת בעניין הזה (מארק קיובן) אמר שאין לו האשמות כלפי הקליפרס, שהם עשו מה שהיו צריכים והוא היה עושה בדיוק אותו דבר (לא שהוא מת עליהם כפי שכתוב בכתבה כאן למעלה).
    נותר רק לקוות שייקחו אליפות וישתיקו את כל המקטרגים המאוסים למיניהם."

    1. סחטיין על התמונה.לקח לי לקלוט שזה אתה.
      גריפין מדהים.לקליפרס יש בעיה עם הספסל .לפי דעתי יש פוטנציאל טוב .סמית שומר מעולה והבין את מצבו בקריירה .פירס סביר.הבעיה זה שפירס וקרופורד זה אותו סגנון של שחקן.נקווה שדוק יצליח לייצב אותו (וחסר אולי סנטר מחליף).

      1. תודה רבה! משחק חשוב היום!!

        לגבי מה שכתבת בטור השני, אני יותר ממסכים ואומר את זה מאז שדוק הגיע לקליפרס. הוא פשוט מתעקש לשחק עם שתי חמישיות בנפרד.
        זה היה הגיוני עוד כשקוליסון היה מוביל כדור, אבל עכשיו שהובלת הכדור נעשית ע"י קרופורד/ריברס או חס וחלילה ג'וש סמית', זה בעיה קשה.
        צריך לשלב בין החמישיות, או לאזן. יש לוב עיה של יותר מדיי שחקנים שעולים מהספסל וצריכים דקות, כאשר בהרבה מצבים, היה הרבה יותר הגיוני לשלב את קול אולדרידג' ופריג'יוני ולאזן את החמישייה.
        החמישיה של ריברס, קרופורד, ווסלי ג'ונסון, פירס וג'וש סמית' כמו שכבר נאמר יכולה להתפוצץ. לטוב ולרע. בנתיים זה לרע. מאד לרע.

        1. התחושה שלי שג׳אמל לא יגמור את העונה .דוק מחכה לקראת אמצע העונה לקבוצות שיתפרקו. מועמדת מצויינת זו בוסטון והגבוהים שלה .אולי סולינג׳ר יגיע.חוזה נגמר של 10 מיליון (נראה לי) יכול להיות דיי סחיר.נקודה חיובית רדיק היה היום מדהים.

          1. קרופורד איבד את החיבה שלי שנה שעברה בפלייאוף המחשיך שלו. רדיק לא היה הרבה יותר טוב אומנם.
            אני מתחיל לחשוב שהבעיה העיקרית של הספסל של קליפרס זה קרופורד.
            הוא סקורר עילאי, אבל סגנון המשחק שהוא מכתיב הוא הרבה יותר מדיי 1 על 1.
            דווקא החבר'ה האחרים, הבעייתים יותר לכאורה, מסוגלים למשחק הרבה יותר קבוצתי…
            קרופורד תמורת סנטר מחליף טוב (כדאי שיידע לקלוע עונשין…) יכול להיות מעולה. בקיץ היה שמועות כל קרופורד תמורת ג'ף גרין. זה היה יכול להיות אפילו יותר טוב מלהביא סנטר…

    2. עודד אין לך מה לקחת ללב.בתור אוהד לייקרס הרבה שנים אני יכול להגיד לך שזה דווקא נחמד שכולם שונאים אותך ובסופו של יום מי שעושה אצבע משולשת זה אתה.אז כן יש הרבה גורמים שבגללם לא אוהבים את הקליפרס ואתה בתור אוהד צריך דווקא להרגיש ריספקט שזה המצב.(דרך אגב אחת הסיבות לדעתי שפשוט האוהדים ברחבי הליגה לא היה כוח להחליף מנגינה אז הם פשוט נשארו עם beat l.a 🙂
      דרך אגב אני מאוד מאוד אוהב את בלייק גריפין שהדבר שאני הכי אוהב אצלו שהוא רק הולך ומשתפר וכל קיץ מוסיף/משפר משהו במשחק שלו.
      לגבי פול אז כן הוא בכיין ופלופר הרבה יותר מאשר רוב השחקנים.וכן עד שיוכח אחרת הוא הלוזר הכי גדול כיום בליגה כי כבר לפחות 3 שנים שיש לו אחלה קבוצה בקליפרס והוא לא מצליח לעשות כלום.

  3. מנחם תודה!
    גריפין העלה את רמתו השנה ב10 רמות! פיתח את המשחק בצורה יוצאת דופן. ראסל עושה דרכו מעלה מעלה כאשר הוא כבר יותר אוב מדואנט לדעתי. דטרויט הם הקבוצה המפתיעה של הפתיחה, לא בגלל הניצחונות אלה בגלל האיזון והאיכות של מוריס, דראומונד וכן כל החמישייה.
    ג״ס הם פשוט קבוצה היסטורית וקרי שחקן היסטורי- הם זקוקים לאליפויות כדי להיחשב הטובים ביותר! והם בדרך.
    רונדו סוף סוף מצא את עצמו! הוא חיפש וחיפש והוא נראה נהדר בקבוצה הנהדרת של סקרמנטו! שהוציאה ניצחון ושני משחקים צמודים מקליפרס.
    אני מחכה לראות את אולדיפו ליד שחקנים רצינים! סופרסטארים .

  4. העלת לי רעיון מעניין לאתגר.
    10 הצמדים הכי חזקים בהסטוריה שלנו.(של הNBA כמובן).
    יש כל כך הרבה, שאקובי, קרל מלון וסטוקטון, מייקל את פיפן כמובן, ועוד ועוד ועוד..

  5. בקשר לניקס, אם אני לא טועה עונה שעברה או לפני שתי עונות פילדלפיה פתחה עם 4-5 נצחונות רצוף וכולנו יודעים איך זה נגמר.

    בואו נחכה עם ההצהרות לגביהם עד 10 משחקים.

  6. לגבי מ וריס אז זה נראה שדווקא הפרידה מאח שלו עשצה לו רק טוב.בפיניקס הוא תמיד נחשב לאח הפחות טוב ועכשיו בינתיים הוא פורח

  7. מנחם אתה גונב דעת מדופלם.
    אתה כל שנה שעברה טענת שקווין לאב זה אפס אפסים ועכשיו אתה אומר שהי כאלו באתר שאמרו את זה….
    דבר שני – אוזלי מנחם אוזילי, לא אזלי!
    דבר שלישי – הקטע על הניקס הוא אחד ההזויים אי פעם, החמישייה השנייה שלהם לא מנצחת את הפועל שעריים .
    אין לך את זה , לא אחרי שני משחקים ולא אחרי חצי עונה.

  8. אחלה טור מנחם כיף לקרוא (:

    1. אני מסכים לחלוטין שהווריורס לא זכו במזל , מצד שני הכל הסתדר להם לא רע מבחינת הפציעות וזהות היריבות . ובכלל, קצת קשה לדבר במונחים של מזל כאשר מדובר בסדרות של הטוב מ7 . אחרי הכל זה לא מחטף הפיינל פור בארץ או ביורוליג .
    מנחם, לא שזה לא היה ברור אבל אחרי מה שראיתי אתמול מקארי גם הספק האחרון נעלם . סטפן קארי הוא הקלע הגדול בהיסטוריה ! בלי להעליב את ווסט (שלא ראיתי), בירד , מילר וריי אלן אף אחד לא קלע בקצב כזה ממרחק כזה ובטירוף כזה . אני נדהם ממנו בכל משחק מחדש !!

    2. אתה לגמרי צודק והמחליפים של הניקס נראים הרבה יותר טוב מסאשה שצריך לעוף מהחמישייה. לגבי קלדרון הוא מי שמכניס סדר למשחק של הניקס אז על אף החיסרון ההגנתי הוא צריך לפתוח לדעתי .

    3. עדיין לא ראיתי משחק שלם של הפיסטונס העונה אבל לדעתי האפסייד שלהם מוגבל וכניסה לפלייאוף במזרח זה המקסימום שיוכלו לעשות .

    4. עלול לסיים כגדול בליגה ??? נו בחייאת ! אין להם אליפות אחת ! וכן , כשמודדים גדולה ברמה היסטורית אליפויות משנות . נקודה .
    ג'ורדן פיפן 6 אליפויות . קארים מג'יק 5 . שאקובי 3 .

    5. אורלנדו מפוצצת כשרון ותהייה חייבת להיפטר מהנאיביות שאפפה אותם בשנה שעברה עם כל ההפסדים הצמודים . אולדיפו אחלה אבל לא סופרסטאר .

    6. חחחחחחחחחחחחחחח אתה מודה שבטופ יש יותר מערביות? ואאאאו הגעת לזה לבד ??
    על איזה בטן אתה מדבר? תקשיב, אני לא יודע אם אתה עושה בכוונה את הפרובוקציות האלה או שחמור מזה ואתה מאמין לעצמך . גם אם נוציא את האלופה , התאנדרס הקליפרס הספרס יוסטון וממפיס תישאר לך יופי של בטן שנכנסת לפלייאוף במזרח בלי קושי מיוחד .
    סקרמנטו ? פלייאוף ודאי במזרח . דאלאס ? פלייאוף ודאי .
    ניו אורלינס ? ככל הנראה . יוטה ? לא נופלת "מהבטן" של המזרח .
    כנ"ל פיניקס ומינסוטה .

    7. בהחלט כיף לראות סוף סוף את מינסוטה עם אנרגיות חדשות ותקוות להיכנס לפלייאוף .
    אם אני לא טועה הפעם האחרונה שהם הגיעו לפלייאוף במערב זה היה ב2004 כשגארנט קאסל ולטרל הפסידו לשאקובי מאלון פייטון בגמר המערב .

    8. ראיתי את כל המשחק בין הקינגס לקליפרס לפני כמה שעות ואני חייב להגיד שהקינגס חזקים מאודד על הנייר ועל הפרקט .
    תוך כדי המשחק אני קולט שהם עמוקים בכל עמדה . קאסינס , קאולי סטיין הרוקי הנהדר ( נתן גג לגריפין בתקרת הסטייפלס ) וקופוס מחליף . בכנפיים יש להם את ההומו שהוא מהחודרים הטובים בליגה כשהוא לא מתאהב בזריקה שלו, את קארון הוותיק ואת כספי שלנו .
    יש את מקלמור הנהדר ואת בלינלי הסולידי בשוטינג , ובפוינט רונדו וקוליסון . זה סגל שלא נופל מאף קבוצה במזרח מלבד קליבלנד.

    9. אני נוטה להסכים איתך אבל יתכן שהויברג רוצה להראות בכוח שהבולס השתפרו בהקפה עם מירוטיץ בחמישיה . מכל מקום אני מסכים איתך שללא נואה בחמישיה שיקאגו נראים רכים כגבינה (;

    10. כפי שכתבו כאן מעלי אתה מזגזג בדעותיך בתכיפות מדאיגה אבל זה בסדר אתה מנחם לס ומותר לך הכל . באמת ( בלי ציניות ) .

    11. לא מסכים . כריס פול הוא המנהיג של הקליפרס ויהיה כזה כל עוד ישאר שם .
    למה הקליפרס שנואה ? קודם כל דוק ריברס הוא אולי המאמן הבכיין בליגה ולפי דעתי גם אובררייטד לא קטן .
    הילדה דיאנדרה אף פעם לא הפחידה משהו ותמיד נראתה לרבים מתאמצת להיות הילדה הרעה של קליפורניה . מעבר לזה כל הסאגה עם דאלאס בקיץ רק הוסיפה לתדמית שלה .
    גריפין אם הוא שנוא אז לא ברור לי למה למרות שאצל הרבה שחקנים בליגה הוא נתפס כשחקן אגרסיבי ולעיתים מלוכלך . אישית אני חושב שהוא שחקן גדול שמשחק חזק ותו לא .
    רדיק אף פעם לא היה מחביבי האוהדים עוד מהתקופה שלו בדיוק .
    כריס פול שחקן ענק ואחד הרכזים הגדולים אי פעם אבל הוא בנזונה לא קטן שמשחק מאודדדד מלוכלך כשהמשחק נהייה צמוד , מה גם שהוא פלופר לא קטן .
    תוסיף לזה את סטיבנסון שהוא אחד הדוחים בליגה בעיני רבים ואת ג'וש סמית שנתפס כמקרה ראש לא ברור וקיבלת תשובה מהדהדת .

    הקליפרס שנואה כי יש לה סגל שמורכב משחקנים לא סימפטיים במקרה הטוב ודוחים במקרה הרע.

    12. ללא קשר לפתיחה הגרועה של הפליקנס ( אחרי הכל 2 מפגשים מול האלופה) לטעמי הם מוערכים יותר מידי ולא ברור לי למה .
    ואם כבר הפליקנס …אני חייב להוריד את זה מהלב . אנתוני דיוויס אחלה. באמת אחלה . ואחד הטובים בליגה אבל בואו לא נתעופף עם כל ההגזמות של בדרכו להיות הפאואר הטוב בהיסטוריה . הוא כל כך רחוק מהטייטל הזה שזה אפילו לא מצחיק .
    מבחינת הכשרון הוא מדהים אבל מבחינת להוביל קבוצה הוא רחוק שנות אור מדאנקן מאלון גארנט ונוביצקי . ויש עוד כל כך הרבה פאוארים שיקח לו זמן להדביק אותם מבחינת ההשפעה והפלייאופים כמו בארקלי כריס וובר מקהייל ואפילו ראשיד המלך.
    אז דיוויס מרגש מבחינת הפוטנציאל והכשרון הנוכחי אבל תנו לו קודם כל לירוק קצת דם ולהשתטח על הפרקט לפני שהוא מושווה לחלק מהגדולים .

  9. טועה מי שחושב שג"ס יכולים בלי בוגוט. אמנם אוזילי השתפר מאד אפשר הוא עדין רחוק מתרומתו של בוגוט למשחק ההתקפה. המשחק בין שנים של בוגוט וקרי פותח הגנות ומרווח אותן. אין שני לבוגוט בביצוע חסימות לקרי. הוא גם טוחן את השחקני הקו הקדמי של היריבה ומקל על משחק ההתקפה של ג"ס במחצית השניה. אוזילי לעומתו יותר אתלטי אבל תופס מסירות הרבה פחות טוב. בקליעות עונשין שניהם לא מבריקים.

    בהגנה אוזילי מספק הרבה כח ואתלטיות אבל התאום של בוגוט עם גרין מעולה ובלעדיו ג"ס לא היו עוברים את גריזליס בפליאוף.

    נכון שמול רוב הקבוצות, כמו אתמול, אוזילי וספייטס נותנים מענה סביר לעמדת הסנטר של ג"ס כאשר גרין משחק הרבה דקות כ 5 עם בארנס כ 4 אבל מול הקבוצות המסיביות (ממפיס, ס"א, דטרויט,סקרמנטו וכנראה גל אוקלהומה) בוגוט חיוני.

  10. אורלנדו – סקיילס הוא תותח אמיתי, אבל בן-אדם לא נעים. צפו לעונה מצוינת, ובעונה הבאה פיצוצים.

    לגבי הקליפרס – מישהו כאן יכול לחשוב על עוד דוגמא לקבוצה מקצוענית שעברה מלהיות הכי עלובה בליגה להכי שנואה בלי שום שלב באמצע?
    מוזר מאוד…

  11. שמח על שיח מעניין לבין הדוק למאיר בסוף תהיו חברים 🙂
    (זו מטרתי וכולנו נרוויח מכך)
    מנחם קרא את המצב של לאב טוב שנה שעברה ותמיד טען
    שצריך להפעיל אותו יותר (גם אם היתה לו ביקורת עליו אז מה).
    זה גדול ומעניין על החמישיה השניה של הניקס ואז גם מאיר אריאל
    מאשר את הדברים מכיוונו, אז אני מאמין. הלוואי והשתמשו בהם יותר.

  12. מנחם טור, מכתב יומי פיצוצי זו הולכת להיות התמכרות יומיומת
    מאיר אריאל סעיף 10 הבנת את מנחם זה החן שבו המיוחדות שבו
    ומשל שג'ש סמית עבר מדטרטיוט והמצב התהפף שם מנחם כתב בהתרסה בשובבות וקצת כדי להרגיז שאם הוא היה נשאר דטרויט
    היו יותר טובים, מנחם לא התכוון לקח.
    ולי הית חוויה חוץ גופית פשוט התפוצצתי מצחוק איזה 6 שעות ניסיתי
    לא לחשוב על זה וכל שרק נזכרתי נקרעתי, אני נשבע שאני לא שותה אלכוהול ולא סמים (אולי כוסית ויסקי בארוע).
    הלכתי למצפה הכוכבים לגבעה שלידה ניסיתי להתעסק בדברים אחרים
    ועוד פעם ג'וג סמית ומנחם המורד ושמציק ומרגיז את אלו שלוקחים הכל ברצינות חמורה מידי יצא גדול (גם עכשיו ממלא אותי חיוך גדול).
    מוסר ההשכל אולי לא כדאי לקחת את חזק אוקשה מידי.
    אותי זה גילגל מגן העליה למצפה כוכבים מצחוק.
    תודה מנחם לא אשכח לך את זה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט