חם מהתנור: פליפ סונדרס הלך לעולמו/רועי ויינברג

בצער רב אנו מודיעים על פטירתו של מאמן וג'נרל מנג'ר מינסוטה טימברוולבס, פליפ סונדרס, שנפטר היום (ב') בגיל 60, לאחר מאבק בסרטן הליפומה. הוא השאיר אחריו אישה וארבעה ילדים (אחד מהם משמש כעוזר מאמן במינסוטה).

סונדרס אימן את דטרויט, וושינגטון ומינסוטה במהלך תקופתו באנ.בי.איי, ואימן 1,248 משחקים בליגה, מתוכם ניצח 654 (52.4% הצלחה). הוא אימן פעמיים במשחק האול-סטאר, והגיע 4 פעמים לגמר אזורי (עם מינסוטה ב-2004, ועם דטרויט מ-2006 עד 2008). קבוצותיו הגיעו 7 פעמים ליותר מ-50 ניצחונות בליגה. יהי זכרו ברוך.

נכון לעכשיו, סם מיצ'ל, מאמן העונה לשעבר שהיה עוזרו של סונדרס ומונה למאמן זמני (עד סוף העונה), יאמן מינסוטה במהלך השנה. לא ידוע, עדיין, האם מבוצעים הליכים לקראת מינוי מאמן חדש אצל הטימברוולבס.

*

בוסטון שיחררו את פרי ג'ונס. ג'ונס, פאוור פורוורד שהגיע לקבוצה במהלך הקיץ, קלע 4.3 נק' עם 1.8 ריב' ב-14.7 דקות למשחק במדי אוקלהומה סיטי, הקבוצה שבחרה בו בבחירה ה-24 בדראפט 2012, העונה.

*

ניו אורלינס יחתימו בשעות הקרובות את איש סמית'. סמית' עבר ב-8 מועדונים ב-5 שנים, וניו אורלינס תהיה קבוצתו התשיעית. בעונה האחרונה הוא קלע 12 נק' עם 6 אס' ו-3 ריב' למשחק במדי פילדלפיה, ושיחק גם במדי אוקלהומה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 17 תגובות

  1. עצוב מאד קשה להאמין סנדרס שנראה שאיכפת לו מאד מאד
    ממינסוטה הולך מוקדם מאד משציפנו 40 זה 30 החדש
    אז 60 זה 45 החדש והוא צעיר יחסית.
    חבל על האפמן ומקווה שלאמר אודום יבריא לחיים טובים ומלאים.
    תודה על העידכון רועי

    1. מנחם, לא יפה – "אחרי-מות, קדושים אמור" (גיא יוכל להסביר את מקור הביטוי).

      זה כאילו שאחרי פטירתך בגיל 120 מישהו יכתוב עליך – כתב נהדר, אדם? בינוני.

  2. לא היה מאמן דגול אבל איש למופת, אכפתי ואחד שבאמת אהב את המקצוע, את השחקנים ואת מינסוטה ספציפית. הוא היה שקדן ועבד קשה מאוד למען הקבוצה והאוהדים. היו לו גם כמה עונות טובות עם דטרויט אבל לא הגיע למספיק עדנה בקריירה.
    יהי זכרו ברוך ובתקווה שמורשתו תימשך

כתיבת תגובה

סגירת תפריט