חם מהתנור: מ-2017: גרג פופוביץ' יאמן את נבחרת ארצות הברית/רועי ויינברג

***********************************************************************

מסר מהדוק: לא יכולה היתה להיות בחירה טובה יותר!

***************************************************************************

רועי ויינברג:

מאמן נבחרת ארצות הברית, מייק ששבסקי, הודיע כי אולימפיאדת 2016 יהיה הטורניר האחרון שלו עם נבחרת ארצות הברית. לכן, לאחר הטורניר, יהיה לנבחרת ארצות הברית מאמן חדש. הנהלת הנבחרת הודיע כי זה יהיה גרג פופוביץ', שחתם על חוזה מ-2017 עד 2020, ויאמן באליפות העולם בכדורסל של 2019 ובאולימפיאדת 2020. ראוי לציין כי למרות השינויים בפורמט ההפעלה לאליפות העולם בכדורסל של 2019, פופוביץ' (ושחקני הנבא) לא ישתתפו במשחקי המוקדמות.

פופוביץ' בן ה-66 מאמן את סן אנטוניו מאז 1996, וזכה עם הקבוצה ב-5 אליפויות NBA. הוא נבחר 3 פעמים לתואר מאמן העונה, ונחשב לאחד מגדולי המאמנים בתולדות המשחק. ב-1,492 משחקי אנ.בי.איי, הוא ניצח 1,022 (68.5% הצלחה). ששבסקי, מאמן הנבחרת מ-2006 עד היום, ישמש כיועץ מיוחד לנבחרת. הוא זכה איתם ב-2 אליפויות עולם, 2 אולימפיאדות, אליפות אמריקה והשיג מדליית ארד באליפות העולם של 2006.

*

סן אנטוניו שיחררו את ג'ימר פרדט (וגם את קיפר סקייס, יוסוף נדויה ודה-שון תומאס). הספרס הם הקבוצה הרביעית של פרדט בקריירה, והוא לא הספיק לשחק במדיה משחק רשמי אחד. הבחירה העשירית בדראפט 2011 (נבחר לפני קליי תומפסון, קוואי לאונרד, ג'ימי באטלר ורבים אחרים) שיחק במדי סקרמנטו, שיקגו וניו אורלינס, וקלע 6.1 נק' (41.2% מהשדה, 38.1% מחוץ לקשת) ב-13.7 דקות למשחק. הוא נבחר לכדורסלן המכללות של השנה ב-2011 (פרס שזכו בו גם מייקל ג'ורדן, קארים עבדול ג'באר, פיט מארביץ', טים דאנקן, לארי בירד ורבים אחרים).

*

לפי דיווחים, בוסטון יעניקו הארכות חוזה לג'ראד סולינג'ר וטיילר זלר רק אם הם ישיגו דיל שמשתלם לקבוצה, ובהתחשב בזה שדד-ליין הארכות החוזה הוא השני בנובמבר, רוב הסיכויים הם שלא יהיו הארכות חוזה לשניהם. סולינג'ר, הבחירה ה-24 בדראפט 2011, שיחק כל הקריירה בבוסטון וקלע 13.3 נק' עם 7.6 ריב' ו-2.3 אס' למשחק בעונה שעברה, וזלר, הבחירה ה-17 בדראפט 2012 (בוסטון יכולים תאורטית להודיע על הארכת חוזהו בשנה), קלע 10.2 נק' עם 5.7 ריב' בערב במדי הסלטיקס אשתקד.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 12 תגובות

  1. מה נבחרת ארה"ב צריכה מאמן קשיש המתלבש כמו הומלס, שלא מאמין באנליטיקס? שימשיך לאמן את הספארס ולהפסיד בסיבוב הראשון של הפלייאוף!

  2. לצערי שאלון בין השחקנים (ESPN אינסיידר) בחר בו באחוז מדהים (86%).
    תמיד אמרתי שלשחקני ה-NBA אסור לתת את רשןת הדיבור

  3. זה אחרי שפופ קטל את קולאנג'לו בישיבת מאמני ה-nba עם סילבר. הוא אמר בפני כל המאמנים לפנים של סילבר- 'למה יש מאמן קולג'ים שחתם לכל החיים בנבחרת בזמן שיש מאמני nba מצויינים?'
    ואז הזכיר את דוק ריברס כמאמן פוטנציאלי. פה חשדתי.

  4. אין שאלה שפופ הוא המאמן הכי טוב שיכול להיות לארה"ב. הוא איש חיל האוויר (גכמו שששבסקי היה מאמן ARMY) והוא יהיה גאה לייצג את ארה"ב. אבל הוא יבחר רק שחקנים מהספארס ומהלייקרס, לכן הוא אסון בשבילי.

    כמובן שאני סתם צוחק. לא יכול להיות מאמן נבחרת טוב ממנו!

  5. את כולנו זה מעניין תמיד, כי נבחרות זה קצת כמו טיול
    במאבק בין הנבחרות משתרבב קצת מהמנהכים והקולטורה
    והנופים התרבותיים של כל מדינה, אנחנו מטיילים וזה כיף,

  6. תודה גדולה למנחם ורועי ולעוד מגיבים וכותבים שמעדכנים
    אותנו על נבחרת אר"הב המעניינת מאד,
    וגם על הצחוק של מנחם בתגובה האחרונה
    ס"הכ זה כיף החבטות בראש הקולחוז שלבוש במיטב מחלצי
    שוק הפשפשים, ושייך לק.ג.ב. (סוכן כפול)
    אוהדי הספרס(אני לשעבר)
    יכולים להנות מהחוש הומור המנחמי הנפלא.

  7. מה קרה לך דוקטור ?
    פופ הוא קומוניסטי סובייטי קוראטי סרבי סלבי
    הוא סוכן חרש שיעשה מאמץ לנטרל את היו אס ולתת מדליה לקומוניסטים
    מומי חושב שמי שצריך לאמן את האמרקאים הוא פטריוט משכמו ומעלה
    מומי בעד מג'יק חיים של מומי לתפקיד

  8. זה קצת בעיה כי הוא לא זוכה בשנים רצופות (אופק של יופיטר) ובגלל זה הוא כנראה יקח את אליפות העולם (בדיוק בזמן שחוג הגדי מתקרב למזל סרטן – הלוגו של אליפות העולם) אבל לא יקח את האולימפיאדה (לשים לב לנבחרת סין – כרגע 4 שחקני חמישיה ממזל שור בשנת השור !! ).
    יהיה מעניין 🙂

כתיבת תגובה

סגירת תפריט