חם מהתנור: טריסטן תומפסון חתם מחדש בקליבלנד/רועי ויינברג

לאחר משא ומתן מייגע שנמשך לכל אורך הפגרה, קליבלנד סיכמו אמש עם שחקנם בעונה האחרונה, הפאוור פורוורד טריסטן תומפסון, על חוזה של 82 מיליון דולר ל-5 שנים.

כזכור, תומפסון, כרגע הפאוור פורוורד השישי שמשתכר הכי הרבה בליגה, דרש מהנהלת הקאבלירס 94 מיליון דולר ל-5 שנים ומאוחר יותר 53 מיליון דולר ל-3 שנים. קליבלנד סירבו לרדת מ-80 מיליון דולר ל-5 שנים, ובסוף הצדדים חתמו על הצעה שדומה בהרבה לזאת של קליבלנד.

בעונה האחרונה הבחירה הרביעית בדראפט 2011 קלע 8 נק' עם 8.5 ריב' למשחק, ותפקד כשחקן חמישייה החל מהסיבוב השני בפלייאוף (עד לגמר) עקב פציעתו של קווין לאב.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 22 תגובות

  1. מצחיק שמכל הסאגה הזאת הוא הרוויח שתי מיליון על חמש שנים. מצד שני אני הייתי מוכן לעשות הרבה יותר בלגן בשביל סכום כזה. מצד שלישי בשבילי זה לא שתיים וחצי אחוז מהמשכורת. השם של תומפסון נפגע מאוד בעקבות הסאגה הזאת ובסופו של דבר הוא ייפגע מכל הבלגן שהוא עשה לדעתי. מבחינת הקאבס לדעתי הוא לא שווה את הכסף הזה והם עוד יצטערו על החוזה הזה

  2. ביחס להצעה המקורית קליבלנד יצאה בנזק מינימאלי ותומפסון התקפל
    באופן יחסי( בכל זאת יותר מ-16 מיליון ירוקים בעונה), ביחס לעתיד של קליבלנד הקאבס בבעיה רצינית כאשר שילמו לשחקן סכום שאין שום מצב שהוא ראוי לו ובעיקר תקעו לגמרי את תקרת השכר שלהם.
    (ראו פוסט מעולה פה בעניין שעומר מזיג פרסם לא מזמן)

  3. חוזה מצויין.
    נכון שמדובר בהרבה כסף לשחקן ספספל, אבל זה אמור לשנות רק לגילברט.החוזה הזה מאוד נח (שווה בתקרה החדשה כמו 10 היום). , מדובר בשחקן צעיר שיש לו יכולות הגנתיות טובות ואם יפתח קצת כלים התקפיים יכול להיות 4 פותח טוב בליגה (לא סופרסטאר אבל יותר מלגיטימי).במקרה הכי גרוע הם יכולים להעביר אותו בטרייד במהלך החוזה.

  4. נראה לי סכום די מופרך בשביל שחקן ספסל, אבל קליבלנד חייבת מבחינתה לקחת השנה אליפות, אז אני מניח שאפשר להבין אותם…

  5. יכול להיות חוזה סביר, יכול להיות חוזה נוראי. קליבלנד תקועה איתו עכשיו לחמש שנים, וברור שבשום קבוצה אחרת הוא לא שווה את הכסף, אז להעביר אותו בטרייד יהיה מאוד קשה. התקווה של קליבלנד זה לקחת אליפות בשנה שנתיים הקרובות, ואז החוזה הזה לא ישנה הרבה

  6. אין שחקן ששווה את הכסף הזה.. סכומים מטורפים.. לשחקן עצמו עלה השתן לראש ונקווה שלא ישפיע על יחסים בתוך הקבוצה בהמשך הליגה. מקצועית הוא חשוב ביותר לקבוצה עם שאיפות לאליפות בגלל ההגנה והריבונד שווראז'וו לא יוכל לתת!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט