שאלות בהמשכים לשעתיים הבאות (עכשיו 5:45 אחה"צ בצפת) / מנחם לס

מאחר והבוקר, שבת, בישראל בלגן וכאן בארה"ב רק התעוררנו, היום לא היו מאמרים חדשים. אי לכך (גיא! מאיפה בא "אי לכך"?) החלטתי להתחיל לכתוב כמעשי כל בוקר, אבל כדי שיהיה חומר לדסקוס (אשך כבר נידלק!), אכניס מאמרים כל רבע שעה כדי שתהיה התחלה לדיונים. כל מאמר יהיה שאלה שאפשר יהיה להתחיל לענות עליה.

PIC FROM NBA.COM

שאלה 1: האם אוקפור יחזיק מעמד במשחק המהיר של ה-NBA?

אין שאלה שאוקפור יהיה טוב בפוסט. השאלה הגדולה היא אם הוא יצליח להגיע לפוסט מהיר מספיק ואם הוא יחזיק מעמד במשחק המהיר של הNBA.

אז זאת השאלה שאני שואל אתכם. המשחק שלו הוא משחק של "SET". המשחק המסורתי של סנטר. זה לא המשחק של פילדלפיה כבר שנים, מאז מוזס מלון למעשה.

משחקו הוא משחק המתנהל בכבדות. הוא הכי טוב ב-SET PLAYS. איך הוא יסתגל למשחק החדש בליגה של SPREADING THE FLOOR. לך תדע. אולי הוא כזה טוב בפוסט שלפילי כדאי להסתגל למשחקו ולשחק על כוחו ויכולתו – משחק שהוא כמו ששיחקו פעם.

לדעתי אין כל רע בלנסות זאת. בכל סוג משחק אחר פילדלפיה ניכשלה.

שאלה 2: האם ההורנטס השתפרה?

 

(תמונה מאתר שרלוט הורנאס)

.שרלוט עשתה ניתוח פלאסטי של פניה.כשמביאים שחקנים כניקולאס באטום, ג'רמי לין, ג'רמי למב, וספנסר האוס הקבוצה חייבת להשתנות. עדיין לא אמרתי "לטובה". אמרתי "להשתנות". וכמובן שבדראפט הם בחרו את פרנק קמינסקי שיכול בהחלט להפתיע את כולם ולסיים כרוקי העונה, או…להפוך לעוד לבן לא רע כמו נניח סקוט פולרד.

עכשיו קחו את כולם ובידקו את ה-DNA שלהם, ולאף אחד אין "הגנה" בנשמה. למעשה השחקן היחיד בכל ההורנטס עם הגנה הוא מייקל קיד-גילכריסט הפצוע. קודי זלר, אל ג'פרסון, וטיילר הנסבורו הם כולם מגינים בינוניים. לטיילר יש רצון וידע אבל אין לו גוף, מהירות, וגובה לפרונטים של היום. ז"א שהמאמן סטיב קליפורד יצטרך להסתמך על התקפה יותר מאשר הגנה.

ההורנטס מראים זאת כבר. הם 0-4 במשחקי המבחן כשבשלושה מהם הם קולעים מעל 100. אל ג'פרסון החליט שיש לו יותר מדי WEAR AND TEAR על הצמיגים שלו, ולא תאמינו כשתראו אותו: הוא השיל 25 פאונדס – 12 ק"ג ממשקלו. מטרתו? מהירות וזריזות על חשבון כוח. שוב – התקפה על חשבון הגנה. ומה עם באטום? הוא הובא כשוטינג גארד אבל כשקיד-גילקריסט נפצע הוא הועבר בינתיים לסמול פורוורד. הוא גדול מספיק, חזק מספיק ומהיר מספיק לשחק 2 או 3.

וולקר הוא הפוינט גארד ולין יעלה מהספסל. בעייתו של וולקר? הקליעה מרחוק. בעונה שעברה הוא היה רק 30.4% מדאונטאון.

ארבעה משבצות מלאות: קמבה ב-1, באטום ב-3, זלר וג'פרסון ב-4 ו-5 לחילופין. הנדרסון יחסר ב-2. מי יהיה שם?

אז מה, לדעתכם ההורנטס השתפרה? היהיה לה מקום בפלייאוף?

לדעתי כן, וכן.

שאלה 3: האם העונה שעברה היתה ONE TRICK PONY לאטלנטה?

 

(תמונה מאתר ההאוקס)

האם אטלנטה עשתה שגיאה שהגיעה לטופ מהר מדי בעונה שעברה, ועכשיו כולם מצפים ממנה לאותו דבר או שהעונה תיחשב ככשלון? האם העונה שעברה היתה 'טריק יחיד של פוני'?

כבר בשנתו השנייה כמאמן, 'הפלח הקטן' מייק בודנהולצר העלה את אטלנטה לרמה של אחת הטובות בליגה, לפחות לפי הרקורד.

עכשיו השאלה היא אם העונה שעברה היתה סתם מקרה מוזר. אם לא, כיצד הוא יכול לשפר את מה שעשה, כי כל דבר אחר ייחשב ככשלון.

קייל קורבר הוסיף שמן למדורה כשאמר השבוע ש-"העונה שעברה היתה רק צעד ראשון שעשינו!". הוא הוסיף: "אמנם זה היה צעד גדול בהרבה מאשר תיכננו, אבל עובדה. עתה כל מה שנשאר לנו לעשות זה להמשיך ולהתקדם".

באמת?

אז שאלתי היא איך. איך אטלנטה האוקס תשפר עונה של 22-60 (פרנצ'ייז רקורד) שכללה 19 W'S רצופים? שבה ארבעה שחקנים עשו את האול סטאר והפלח הקטן ניבחר למאמן העונה?

אבל אז באה החזרה למציאות כשבגמר המזרח לברון וחבריו העיפו אותם בסוויפ של ארבעה נצחונות והחזירו אותם למציאות.

דברנו על זה בפריוויו. הם הפסידו רק את דמאר קרול. הם הביאו את תיאו ספליטר, טים הרדאוויי, והרוקי הענק (2.18 מ') ווטר ("EDY") טווארס. אולי זה יאפשר לאל הורפורד לשחק יותר בפאור פורוורד. ועם מילסאפ, לך תדע אם הפלח הקטן לא יעלה פרונט-ליין של מילסאפ-הורפורד-ספליטר. הוא למד טריקים כאלה מ'הפלח הגדול'.

מה דעתכם?

שאלה 4: האם קריסטפס פורזינגיס מסוגל לשחק פיזי?

 

(תמונה מורשה מ-FIBA ע"י מרטינס סיליס)

דובי, תגיד לי, על המפלצת הזאת אתה שם תקוותיך?

 

אתם יודעים מי היו השחקנים הפיזיים האמיתיים האחרונים של הניקס? צ'ארלס אוקלי ואנטוני מייסון ז"ל.

הקהל של ניו יורק הוא הקשה בעולם. העיר היא הקשה בעולם. כיצד שר לנו פרנק "עיניים כחולות" סינטרה? "איפ יו קן מייק איט ת'ר, יו קן מיי איט אניוור" – "אם אתה יכול לעשות זאת שם, אתה יכול לעשות זאת בכל מקום אחר בעולם".

אז עכשיו הביאו חיוור רזה מאירופה שהוא וורסטילי בהתקפה ומסוגל להשליק שלשות. הוא מבוגר מאד לגילו, והוא 'חכם'. כך אומרים: בסקטבול סמארט. הוא גם עובד קשה, מתאמץ, ועושה כל מה שאומרים לו.

הניקס בחרו אותו להיות הפאור פורוורד שלהם בבחירה 4 בדראפט. הוא היה די סולידי במשחקי הקיץ בלאס ווגאס.

אבל אני שואל את דובי שאלה פשוטה: כיצד האיטריה הזאת תצליח לקחת ריבאונדים הגנתיים נגד פאוורים וסנטרים השוקלים 20 ו-30 קילו יותר ממנו, ויש להם שרירי בייצפס בזרועות גדולים יותר משרירי הקוודריצפס שלו בשוקיים?

ובנוסף לכל הצרות הוא רוקי.

שאלה 5: האם לדיאנג'לו ראסל יש את זה ממש להיות כוכב?

 

 

עם כל העליות שלי על הלייקרס, אני יודע אפילו טוב יותר מדדי כמה חשובה הלייקרס לליגה. אני מדבר עתה בכל הרצינות כמנחם לס, ולא דוק לס המשתובב. הלייקרס צריכה כוכב שיעלה אותה שוב על דרך המלך. היא צריכה קובי חדש כי קובי הישן ניגמר. השאלה הגדולה היא אם לדיאנג'לו ראסל יש את זה. האם הוא אתלטי מספיק, מוכשר מספיק, והאם יש לו 'קילר אינסטינקט' ברמה הדרושה להחזיר את ימיה הגדולים של הלייקרס? ללייקרס לא מספיק 'קבוצה טובה'. היא חייבת כוכב. תמיד היה לה אחד כזה, עוד מהימים של ג'רי ווסט ואלג'ין ביילור דרך מג'יק, קרים, שקיל, וקובי. האם לראסל יש את זה?

שאלה 6: האם הווריורס "טובים" ו-"יפים" מדי מכדי להפוך לדיינסטי?

 

(מאתר הקבוצה – חבורת ילדי מקהלה)

לא לקח הרבה מדי זמן לעולם להתחיל להעלות על הווריורס האלופה. מדוק ריברס ועד קווין מקהייל כולם כינו אותם "LUCKY".

אני בטוח ומשוכנע שאחת הסיבות העיקריות הן שהם יותר מדי טובים, יותר מדי יורמים, ויותר מדי יפים (אם מוציאים את אנדרו בוגוט מהתמונה). אתם יודעים מה עשה בוגוט? הוא טס לאוסטרליה, הודיע לאוזיס שהוא יהיה בקניון מסויים משעה זו עד שעה זו, וכל מי שרוצה לבוא ולנשק את הטבעת – מוזמן.

תגידו לי, גם מייקל ג'ורדן היה עושה זאת?

כדי לשלוט לא מספיק להיות טובים. צריכים גם להיות רעים, ולווריורס – מה לעשות – אין טיפת רוע. דריימונד גרין וקליי ת'ומפסון ניסו להוציא קצת 'רוע' על הקליפרס, אבל במקום 'רוע' זה יצא "CUTE".

לספארס היה מספיק רוע כל השנים. מבאוון ועד טים דנקן המשחק אותה יורם אבל הוא האבא של המלוכלכים, ואתו מאנו ג'ינובלי, שלא להזכיר את רוברט הוריי. למיאמי היה את דוויין ווייד המלוכלך, האסלם הרוצח, ולברון הג'נטלמן-כאילו. אפילו צ'אלמרס התמים הוא אחלה בנזונה.

לווריורס אין רעים. כולם נראים כמו נערי מקהלה בכנסייה, ואני לא אתפלא גם אם סטפן קרי וקליי ת'ומפסון באמת שרים שם ביום ראשון.

שאלה 7: האם גרג מונרו יותר מדי 'נורמלי' עבור הבאקס?

Greg Monroe – Wikipedia, the free encyclopedia

 

תסתכלו על הבאקס:

Giannis Antetokounmp, מייקל קרטר-ויליאמס, אוג'יי מאיו, ווסקווז, מרכוס לנדרי, מיילס פלמלי, ג'ריד ביילס…ואותם מאמן ג'ייסון קיד. זה האול-סטאר של הדפוקים בראש ב-NBA. ככה הם גם מגינים ולכן נגדם אף אחד לא יודע כיצד לשחק.

פתאום הם הביאו את גרג מונרו, ילד טוב לואיזיאנה, בית ספר תיכון קתולי שם היה "פרודי אול אמריקו" שזה לאתלטים שהם גם מצטיינים אקדמאים, אח"כ ג'ורג'טאון יוניברסיטי. שום כתם ברזומה. הכל נקי.

משחק סנטר כמו בספר, ומגן כפי שצריך.

כיצד הוא יסתדר בבית המשוגעים של הבאקס? האם הוא יותר מדי נורמלי עבורם?

שאלה 8: האם למיירס ליאונרד מגיע להתחיל לשחק?

Meyers Leonard Blazers 2013 – Meyers Leonard – Wikipedia, the free encyclopedia

(תמונה מוויקיפידיה)

מסכימים איתי שהבלייזרס צריכים להשתמש במיירס ליאונרד הרבה יותר?

לפורטלנד יש זהב בידיים שהם לא משתמשים בו מספיק. אני מדבר על מיירס ליאונרד, הסנטר הלבן, 2.16 מ', של פורטלנד.

זה ילד שהוריו היו אתלטים מקצוענים. אביו שחקן גולף בסבב והאם רוכבת סוסים 'אקווסטריאן'. הוא בא עם DNA טוב. אביו נהרג בתאונת אופניים כשמיירס היה בן 6. הילד גדל עם אם חד הורית, וגדל עם חוסן נפשי.

בתיכון הוא היה פוינט גארד מצויין עד שהתחיל לצמוח. צמח וצמח והועבר לסנטר. בתיכוןהוא כבר עשה את האול אמריקן של AP,  באוניברסיטת אילינוי הוא פרח מ-2.1 נק' ו-2.3 ריב' למשחק בשנת הפרשמן, ל-13.6 נק' ו-8.9 ריב' למשחק, השיפור הגדול ביותר במכללות. הוא ניבחר מס' 11 בדראפט אחרי שנת הסופומור,

בשנתיים בפורטלנד הוא שותף רק 15 דק' למשחק עם הסטטיסטיקה הבאה:

2014–15 Portland 55 7 15.4 .510 .420 .938 4.5 .6 .2 .3 5.9

15 דקות, 5.9 נק' ב-51%, 94% מהקו, 4.5 ריב'.

תנו לנער 30-35 דקות. הוא יהפוך לאחד הסנטרים הטובים ביותר ב-NBA.

זאת דעתי.

שאלה 9: האם למריו הזונייה ישנה סבלנות?

 

עם ויקטור אולדיפו, אלפריד פייטון, ארון גורדון, וניקולה ווצ'ציק, האם למריו הזונייה תהיה סבלנות לחכות לתורו? הוא בוודאי לא יקבל מספיק כדורים. השאלה היא אם הוא בוגר מספיק להבין שהוא חמישי בחמישייה, ולעצור את האיגו-מניאקות שלו המאמינה שהוא מתנת אלוהים לכדורסל העולמי.

שאלה 10 ואחרונה: האם אתם מסכימים עם הרייטינג האחרון של ה-NBA שיצא אתמול?

אכניס רק את תריסר הראשונות. מסכימים עם הרייטינג לסוף העונה, נכון לעכשיו?

 

2015-16 Power Rankings: Training Camp
RANK TEAM / RECORD COMMENTS
1
The Dubs really shouldn't be insulted by Vegas' fondness for the Cavs as title favorites, because the advantage tied to playing in the East is that significant. Yet you can also understand why they're looking for any slight they can find, because going back-to-back is going to be that hard. As good as they are.
2
Cleveland
53-29
The NBA Finals don't start for another 250 days, but I can't find a soul who thinks LeBron James and his Cavs won't be in them. Kyrie Irving, Kevin Love and Anderson Varejao can all take it slow on their respective comeback trails if necessary, because there's not even a clear-cut No. 2 in the East to give ’em a push.
3
Have to admit I'm somewhat amused by the persistent fears LaMarcus Aldridge won't fit into San Antonio's share-the-wealth culture. The Spurs, folks, had the NBA's best offseason. Period. Who wouldn't want to try out Aldridge alongside Tim Duncan and then to replace him? A "gamble" you take 11 times out of 10.
4
Wouldn't go as far as saying Doc Rivers saved his career with DeAndre Jordan's U-turn, as Mark Cuban is claiming, but it admittedly gave him new life. Now we wonder: As much as depth issues hurt the Clips last season, does Doc really have enough PT for Paul Pierce, Josh Smith and Lance Stephenson?
5
There's no getting around it: Kevin Durant's uncertain future and the buzz it'll generate figure to smother Billy Donovan's debut season in the pros. Yet you can also rest assured OKC, if it relocates health to go with newfound depth, is going to make that No. 5-in-the-West peg from #ESPNForecast look foolish.
6
Houston
56-26
The Rockets are the reigning champs of Texas based on their playoff success. Now imagine if James Harden cedes some of the playmaking to Ty Lawson without complaint … and if Lawson flourishes as a second playmaker … and if Dwight Howard, Pat Beverley and Donatas Motiejunas stay healthy. Dangerous.
7
Memphis
55-27
The Grizz are still waiting on the trade out of the West they dream about. They still need more shooting, too. But the deals for uber-athletic Brandan Wright (to complement Marc Gasol and Zach Randolph) and Matt Barnes (who was seemingly born to grit 'n' grind) look like sneaky-good moves to keep Memphis in the elite.
8
Something tells me the Pels will enjoy looking at the Power Rankings every Monday more than the standings. Anthony Davis and the leaps at both ends widely expected under new coach Alvin Gentry mean New Orleans is likely to spend lots of time in our top 10 even if it can't move up much from No. 8 in the West.
9
Atlanta
60-22
You heard it whispered often around the league: I don't believe in the Hawks. And that was when they were assembling a 19-game winning streak en route to a 60-22 record. So there's only louder doubt in store this season, even though they quietly answered DeMarre Carroll's exit with Tiago Splitter and Tim Hardaway Jr.
10
Miami
37-45
Can you be a rampant Goran Dragic fan and a Heat skeptic at the same time? Miami is the ultimate win-now team, but there's no escaping the fact that the next minute Dragic, Dwyane Wade, Luol Deng, Chris Bosh and Hassan Whiteside share the court together will be the first. So many ways this can play out.
11
Chicago
50-32
New coach, new court design, new pressures on Derrick Rose. All of that is certainly headline stuff in the Windy City. The reality, though, is that nothing will be more key to the success of NBA coaching neophyte Fred Hoiberg than Joakim Noah. If Noah can return to an All-Star level, Chicago's ceiling instantly rises.
12
Milwaukee
41-41
There will be questions about the Bucks' ability to space the floor with their iffy shooting. Skepticism about the new center's shortcomings on D, too. And the giddy Bucks will ignore it all because they need Greg Monroe's scoring badly. And because Monroe really did choose Brewtown over Madison Square Garden.

 

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 63 תגובות

  1. פילי לדעתי ישחקו ביג בול העונה. יש להם שחקנים שיכולים לרווח את המגרש (סיסטקאוקאס, קובינגטון), פוינט גארד שיודע ליצור מצבי זריקה לאחרים (קנדל מרשל, כשיבריא), ו-2 מהביג מנים המבטיחים ביותר בליגה-אוקפור ונואל.

    פילי צריכה לבסס את המשחק שלה עליהם, ולא משנה אם זה אומר שהם ישחקו הכי לאט בליגה. נשק כמו אוקפור אין לרוב הקבוצות היום.

    לדעתי שארלוט השתפרה, וההוספה של ארון האריסון תתרום להם יותר משחושבים (יחד עם ההפטרות מסטיבנסון). יש להם גמישות טקטית, ויחד עם היכולות של ג'פרסון וקמבה זה אולי יספיק לטופ 8 במזרח, למרות שהכל פתוח.

    אני לא חושב שההוקס יחזרו על מה שהם עשו. מילסאפ-הורפורד-ספליטר זה הרכב שיתקשה להסתדר ביחד, וקשה להם בלי "3" טבעי. עד שלא ישיגו אחד (פי ג'יי טאקר יהיה אידיאלי), הם לא יתנו את המשחק השוטף של שנה שעברה. גם התרומה ההגנתית של קארול תחסר להם.

  2. אני חושב שפיליפ לפיה חייבים להתאים את עצמם לרוקפור ולא הפוך כמו שרועי אמר.
    לגבי שארלוט אני חושב שהם שיפרו את הפוטינציאל האם זה יעזור באופן מיידי- נדע בהמשך העונה.
    אטלנטה נחלשו משום שזה היה בום פתאומי שהם נתנו.
    לשחזר את זה יהיה כמעט בלתי יאומן! מעבר לזה שהם לא שיפרו את הסגל..
    מנחם רעיון נהדר ! תודה

  3. אוקפור שחקן פנים משובח, יכולת המסירה שלו (כי לקלוע הוא יודע) תקבע את המידה שבא ישתלב במשחק של השבעים וששים (שנראים יותר כמו עשרים ושש ומטה)
    אני תא בטוח שההורנטס השתפרו, אני די מחזיק מסטיבנסון שלא השתלב שם, אבל זה לא שצריך לעשות הרבה כדי להשתפר עקב איך שהם נראו שנה שעברה.
    תלו בעיקר בא- האופן שבו ישתלבו השחקנים החדשים בדינמיקה ובסינרגיה של הקבוצה ו-ב- אם אחד ברכזים יצליח להראות כמו פוניט גארד ראוי בליגה (יכולת יש לקצבה וגם ללין, זה יותר חוכמת משחק והבנת האופן בו הם יכולים להוציא לפועל מול כל קבוצה ובכל סיטואציה במשחק). לדעתי הם יתקשו ב-ב
    אטלנטה יראו טוב כי הם במזרח, אך לא טוב כמו שנה שעברה.

    חשוב לזכור שעוד יהיו טריידים שישנו לגמרי את מאזן הכוחות. למשל, אם אטלנטה מתחילים לא טוב ומחליטים להעביר את הורפורד ,שמצהיר שלא יישאר, לקונטנדרית זה יכול להיות מטורף. סתם פנטזיה, הורפורד במקום קנטאר!!!!

  4. הילכך (במילה אחת) ולא אי לכך. מאיפה? אין לי מושג, בטח מהתלמוד…
    שארלוט השתפרה לדעתי – פחות מזל משנה שעברה לא יכול להיות להם.

  5. ההוקס קבוצה שתקועה על וואן טריק פוני
    במזרח היא יכולה לסיים גם שנייה אבל כשהפלייאוף יתחיל הם לא יעזו דבר

    הניקס הימרו ובענק עם הבחירה שלהם כיאה למסורת המכובדת של ניקס הכתובת – באסט – נמצאת על הקיר

  6. 1. לא משנה איך פילי תשחק. אוקפור לא יהיה המושיע שלה. הוא סתם עוד שחקן!

    2. אין לי מושג. אני מעדיף לצפות בטיח מתייבש

    3. הבעיה באטלנטה היא בעיה של מנהיגות. הפלח הקטן אולי למד כמה טריקים מהפלח הגדול אבל מול בלאט שנה שעברה הוא התקפל וייבב בפינת החדר.

    4. הפורזינגיס (כל הזכויות שמורות לדובי) הוא שרוך רזה, אבל יש לו להט. עדיין, גם זה לא יספיק לו וגם הלהט יגרום לו לפציעה בגלל שגופו לא בנוי למאבקים אלה.

    5. לראסל יש פוטנציאל. אבל הוא צריך קבוצה טובה סביבו וגם הרבה להשתפשף.

    1. 6. לווריורס לא חסר כלום. כבר בשנה שעברה חשבתי שהם הולכים לקראת דיינסטי – שתיים בטוחות ושלישית אופציונלית בהתאם לשינויים בסגל.

  7. לראסל כל הפוטינציאל להיות מהטובים ביותר! ראסל הוא קילר שילוב של ראיית משחק ויכולת קליעה יוצאת מן הכלל… השנה הראשונה חשובה מאוד בשבילו…

    לגבי ג״ס אולי זה מה שעושה אותם מיוחדים שכל כך קל לאהוב אותם

  8. פיךלי אספה ביג מנים טובים… כדאי לנסות לשחק עליהם.

    על ההורנטס נדע רק שתתחיל העונה.

    קשה לראות את אטלנטה משחזרת את ההישג.

    פורזינגיס יכול להפוך לקירילנקו משופר. גם הוא היה אטריה כשהגיע.

    דיאנג׳לו זה שם נהדר לעיר המלאכים. אם הוא יהיה טוב אולי יכנו אותו לוס דיאנג׳לוס….

  9. גולדן סטייט יתקשו לשחזר את ההישג. קבוצות המערב התחזקו וכולם גם מכירים את הסגנון שלהם.

    ג׳ייסון קיד יכול לשחרר לכל אחד את הברגים….

  10. הדבר הכי טוב שיכל לקרות לג"ס הוא הפקפוקים של שאר הליגה.
    אחד הדברים הכי קשים הוא לגייס את כל המוטיבציה וההקרבה לעומת שיא כמו שהיתה להם שנה שעברה.
    השנה הם יעלו בחמת זעם להוכיח שזה לא היה במקרה. לגבי אם הם מספיק טובים או רעים- גם שנה שעברה ציפיתי לנפילה שלא הגיעה, ולא אתפלא אם ימשיכו בכך השנה

  11. קלי תומפסון היה מעורבב בשעורירית מין
    איזה כנסיה בראש שלך יא דוקטור ?
    מומי מאמין שגולדן סטייט האלה רק פרצוף תמים של ילד כאפות הם קשוחים אחד אחד כולל קארי עם לוק של ילדה בת 15

    1. עאלק פרשיית מין.
      זאת פרשיית מין נוסח גולדן סטייט.
      חברה שלו רמזה בטוויטר שהיא תפסה אותו עם איזו שפנפנה במיטה. והוא כמו טעטלה קיפל את מה שיש לו במקום זנב וחזר אליה על ארבע.

    2. אבקש לא לשים את קליי תומפסון וסטף קארי באותה קטגוריה. אמנם הם "אחים" אבל קליי לא מגיע לקרסוליו של קארי, לא מבחינת הכישרון ולא מבחינת האישיות, כפי שגילינו זה עתה.
      מעניין אם קליי היה זוכה להערצה כזו גדולה אלמלא המשחק עם הרבע המטורף של ה-37 נקודות.
      מקווה שחברתו (יקירתו של מר טמיר) תזרוק אותו..

      1. יפה שזכרת. אני הייתי עסוק ב-10 הדק' האחרונות בלבחור את התמונה הטובה ביותר שלה.
        אף אחד לא אמר שיהיה קל

      2. מצויין ג׳וג׳ו
        אכן השוואה שלא במקומה
        קארי נראה ילד טוב ירושלים , אחד שגדל בבית טוב עם חינוך נורמלי
        אני מקווה שיסיים את הקריירה ללא רבב , הוא מודל לחיקוי נפלא ובינתים נקי משערוריות

        1. אני אהיה הכי בחורה שרק אפשר, ואגיד שהסרטונים שהוא מעלה כשהוא רוקד עם ריילי ממיסים (וגם הסרטונים של אימוני השליטה בכדור שלו מהפנטים). אכן מודל לחיקוי בבית ועל המגרש. נו, מה אפשר לצפות מהבן של סוניה? 🙂

          1. הריקודים שלו ךא כל כך מעניינים אותי אבל את הכדרןרים אני רואה פעם אחר פעם ולא מצליח להבין מה קורה שם, איך הכדור הולך ולאן. השכל שלי יותר איטי מהידיים של סטף

  12. קודם כל אטלנטה – בודנ' הצליח ליצור מכונה משומנת איכותית, שעשתה "כמו סן אנטוניו" תוך שתי עונות, ועשתה יפה מאוד.
    הבעיה היא שטיג הוא לא פרקר, ואפילו לא אייברי ג'ונסון של תחילת השושלת, קורבר הוא לא ג'ינובילי והורפורד ממש לא דאנקן.
    ברגע שאתה מחליף את הדבר האמיתי בחיקוי, הוא נראה דומה, עובד דומה, ולפעמים עד סוף האחריות אתה לא מרגיש שמדובר בmade in China.
    העונה ירגישו היטב בפיליפס ארינה שגם אם לפעמים זה נראה כמו ברווז, ומגעגע כמו ברווז והולך כמו ברווז, בסופו של דבר זאת אטלנטה.

  13. לגבי הפורזינגיס – נכון שהוא דקיק, אבל הוא ארוך והוא לטבי וכבר עכשיו שוקל חמישה קילו יותר מאנטוני דייויס. יש לו גם את המורה הכי טוב בפלנטה לבולי באסקטבול בהתקפה, העונה לשם כרמלו אנטוני.
    מנחם, נכון שמאז מייסון זצ"ל ואוקלי יבדל"א אין לנו שום דבר שמרביץ (חוץ מספריוול, אבל למאמן של עצמך זה לא נחשב). מצד שני, כרמלו אנטוני הוא אחד החופרים הטובים שיש, ולפחות עד עכשיו הוא המורה הרוחני של הפורזינגיס.
    אם הוא ילמד להשתמש ב130 קילו שלו וב217 ס"מ, וגם יוריד כמה מרפקים לטביים איכותיים כבר בהתחלה, קשה לי להאמין שילגלגו עליו עוד הרבה זמן. לפחות לא בפנים.
    כרגיל, הכל בראש.

    1. זה לא המשקל , זה מה אתה עושה איתו תחת הסל
      אני מקווה בשבילו שלא יכנס להיילטס השבועי כשגריפין,דוויס ודומיהם יפליאו בו דנקהיים

  14. 1. לא. אוקאפור יתקשה, ייתן עונת רוקי סבירה.

    2. ההורנטס השתפרו, אבל לא מספיק ולא לפלייאוף. כמובן שקמינסקי לא יבוא לידי ביטוי.

    3. כן. אין סיכוי שאטלנטה תשחזר אפילו (שלא לומר יתקדמו מעבר לזה) את העונה שעברה בלי דמארי.

    4. פורזינגיס לא יסתדר עם הליגה. שון בראדלי 2. אבל הניקס יהיו הרבה יותר טובים השנה. אני מאמין שיעשו את הפלייאוף.

    5. לראסל אין את זה.

    6. הווריורס מספיק רעים כדי לפתח שושלת, והביקורות שהם חטפו (כמו שכתבו מעליי) רק יעזרו להם. לא אתפלא אם ייתנו עוד עונה של 60 ניצחונות. מקום שני במערב השנה לדעתי.

    7. מונרו סבבה בשביל מילווקי.

    8. מאיירס לאונרד נראה מצויין במשחקי ההכנה. הלוואי שישחק הרבה, בעיני הפוטנציאל שלו הרבה יותר גבוה משל מייסון פלאמלי ואד דייויס. קו קדמי עתידי של לאונרד ו-וונלה יכול להיות בדיוק מה שפורטלנד צריכים, אבל שניהם חייבים לקבל הרבה דקות כדי להשתפשף.

    9. למריו הזונייה תהיה סבלנות, אבל הוא לא כזה טוב.

    10. הראנק די נכון אבל לא ממש. אני חושב שהראנק הנכון הוא:

    1. גולדן סטייט

    2. קליבלנד

    3. OKC

    4. סאן אנטוניו

    5. קליפרס

    6. יוסטון

    7. ממפיס

    8. ניו אורלינס

    9. מיאמי

    10. שיקאגו

    11. אטלנטה

    12. וושינגטון

    מה אתם חושבים?

  15. מעיון ברייטינג הבנתי עד כמה העונה הקרובה פתוחה ועד כמה הכל יכול לקרות בה. כל אחת מ6-7 הקבוצות הראשונות יכולה להיות האלופה בסוף העונה וגם ממפיס וניו אורלינס לא ילכו בלי פייט.
    אגב, יודעי דבר מהאתר טוענים שיש שתי קבוצות בלוס אנג׳לס ולכן כדאי לציין לאיזו מהן מתייחסים.

    1. כיצד? כי אלה מה-NBA אין להם מושג. קליבלנד, שיקגו, מיאמי בין 6 הראשונות. על המקום ה-8 מתחרות אטלנטה, מילווקי, ווושינגטון

  16. 4- המלון הזה מדבר לעניין. לדעתי 90℅ מההצלחה זה מנטלי, אז התשובה שלי היא כן!
    ולא יפתיע אם בקיץ הוא ישחק בסרט על בתול שמגיע מליטא לקולג׳
    5- ראסל כישרון, ויש לו ברק שאין להרבה שחקנים.
    זה משהו, אבל זו לא סיבה לתת לרוקי מוכשר לפתוח כמנהל משחק.
    לדעתי קלרקסון צריך להמשיך לפתוח ב1, ושהוא יעלה מהספסל. אפשר כמובן לשלב הרכבים עם שניהם בשלבי משחק מתקדמים ובהמשך העונה.
    6- הם מפלצות, חנונים או רעים.
    הסטטיסטיקה של קרי מהשלוש שתתיישר בסדרת גמר מפחידה, ולא צריך הרבה מעבר תזה. אם כולם יהיו בריאים, הוא ירוצו המחסום לאליפות עוד הרבה שנים ולדעתי ייקחו עוד אליפות אחת גם
    7- גרג מונרו צעיר, קיד יאלף אותו
    8- מגיע לילד, יש לו קליעה מבחוץ.
    עדיין לא מספיק בשביל להיות סנטר פותח (או 4)
    אגב, יש לו אחלה קליעה מבחוץ
    אני מאמין שהפוטנציאל שלו עמד מאחורי חלק לא מבוטל משיקולים שלהם (לעומת פרילנס שעזב)
    9- הוא לא הולך להתבייש לנסות הכל והוא יוסיף צבע לנבא.
    10 לא

  17. דובי אם כבר אגוזים קשיו במינון נמוך ולא דגים שלא ישפיעו לטובה.
    עדיף אומגה 3 בכדורים במרווה אין מספיק.
    שאילת השאלות נהדרת ונכונה, מייקל היה סוגר את העיר, לא פיר,
    יפה לבוגוט.
    מומי יצר בלגן לקליי ומנחם 🙂 ואני נרגענו דובי טוב שהסברת,
    הקרמה תרדוף אותו,
    אני סומך על פורגיזניס, לאט לאט,
    תגובות משעשעות לברץ אשך מידן ג'וג'ו ועוד
    כיף לקרוא את נמחם ו את כולכם בתגובות,
    אחלה שבוע לכולכם

  18. דובי אם כבר אגוזים קשיו במינון נמוך ולא דגים שלא ישפיעו לטובה.
    עדיף אומגה 3 בכדורים במרווה אין מספיק.
    שאילת השאלות נהדרת ונכונה, מייקל היה סוגר את העיר, לא פיר,
    יפה לבוגוט.
    מומי יצר בלגן לקליי ומנחם 🙂 ואני נרגענו דובי טוב שהסברת,
    הקרמה תרדוף אותו,
    אני סומך על פורגיזניס, לאט לאט,
    תגובות משעשעות לברץ אשך מידן ג'וג'ו ועוד
    כיף לקרוא את מחם ו את כולכם בתגובות,
    אחלה שבוע לכולכם

  19. אני כתב קטנטן, ברור שאני כותב גרוע, לא ראיתי ועכשיו אני רואה
    2 תגובות וסליחה,
    אני אוהב את כולכם וניו יורק במאזן מושלם בהכנה(שאכן לא נחשבת)
    גם כתבות אחרות טובות
    והאזכור של הטוב הרע והמכוער מאד כיף לי,
    בלונדי וטוקו במדבר עם מטריה דימוי לדון קישוט וסנשו פנשה,
    היוצרים מראים את הגרידיות העצומה של כולם
    אפילו הטוב הוא בעצם ממזר פושע שרק כשנותן סיגריה לחייל הגוסס
    וחוזר לראות שהוא (ספויילר למי שלא ראה שלא יקרא) אחת הצסנות
    הכואבות ביותר,מתגלה הטוב לב שלו,
    תודה לגיא שהתחיל עם זה לדובי ונתי שהמשיכו למנחם שאוהב מערבונים,
    באהבה ובהצלחה מאלה שאתם גורמים להם לחייך באתר המופלא
    🙂

  20. דובי מאיה דורשת תמלוגים על התמונה הנהדרת תמלוגים על התמונה
    הנהדרת ממתקים משחקים וסמארטפון מקווה שאתה חוסך 🙂

  21. יש לי תחושה שקרי הוא לא הילד הטוב שכולם חושבים שהוא. אולי מחוץ לפרקט אין לו שערוריות אבל על הפרקט השנה הוא הולך להוציא את כל העצבים על כל המפקפקים, כולל מוטיבציה מיוחדת מול הארדן

כתיבת תגובה

סגירת תפריט