אם תשאל עכבר כדורסל מבין באתר מי הם שלושת הפוינט גארדים הטובים בליגה הוא בוודאי יקרא בשמם של כריס פול, סטפן קרי, וראסל ווסטברוק. אם תשאל על שלושת הבאים הוא יקרא בשמם של קיירי אירוינג, ו…עכשיו זה נעשה קצת מסובך… לדעתי רוב העכברים היו קוראים בשמם של דריק רוז, ומייק קונלי.
אח"כ – הסדר לא משנה – אני בטוח ששמם של קייל לאורי, דמיאן לילארד, ברנדון נייט, ריקי רוביו, רג'י ג'קסון, טיי לאוסון, גורן דראג'יק, ג'ף טיג, ואפילו אריק בלדסו היו נקראים.
מה תגידו את אגלה לכם שעד סוף העונה פוינט גארד חדש יצטרף לשלושת הראשונים? אם לא העונה, אז בוודאי ובוודאי בעונה הבאה. אולי אפילו לא סתם יצטרף; אולי אפילו יחליף את אחד מהשלושה.
את מי הוא יחליף? הקלפים עדיין לא גילו לי סופית, אבל הם נוטים לעבר כריס פול. מי ייכנס לשלישייה במקומו? K-700 יודע: דמיאן לילארד.
כל הפוינטים שהזכרתי מלבד לאוסון חוזרים לקבוצותיהם כפי שהיו פחות או יותר. רק אחד חוזר לקבוצתו הלובשת אדרת אחרת לחלוטין העונה: דמיאן לילארד. הוא חוזר לפורטלנד, אבל פורטלנד בלי ארבעה שחקני חמישייה: למרכוס אולדרידג', ברוק לופז, ווסלי מתיוס, וניקולאס באטום (או אהרון אפללו – כל החמישה הם 'שחקני חמישייה' אבל מאחר ויש מקום רק לארבעה – בגלל לילארד – סימנתי אותם כ-'ארבעה שחקני חמישייה').
במקומם הוא ישחק עם ג'רלד הנדרסון, פארוק אמינו, אד דייויס, ומייסון פלמלי.
המנכ"ל ניל אולשיי רצה כמובן שאולדרידג' יישאר, אבל מאחר והוא הפסיד אותו הוא החליט שהוא בונה קבוצה חדשה מסביב השחקן שאני מאמין שיתפתח לאשלון הגבוה ביותר של הפוינט גארדים – דמיאן לילארד, "הדבר האמיתי הבא בין הפוינט גארדים". לטריילבלייזרס אין יותר ווטרנים ממוסדים שאתה נותן להם כדור ומקווה שהם יידעו מה לעשות איתו. אין יותר "איסו" מהמילה "ISOLATION" לאולדרידג'. עם הקבוצה הנוכחית חייב להיות פוינט גארד שיידע להשתמש בכל כלי הנשק שיש לו, וכמובן להשתמש בנשקו-הוא וליצור בעצמו, בנוסף להיות מנצח התזמורת העוזר לכל האחרים ליצור. אני מאמין שהפעם ללילארד ישנה הזדמנות להראות איזה פוינט גארד הוא באמת, במקום לתת לאולדרידג' להיות מנצח התזמורת, ולנגן כינור שני.
מה אני מנסה לומר לאיטיי הבנה (מהמילה 'איטי'; משהו כמו 'קשה הבנה' אבל לא כל כך חמור!) כמו K-700 או דדי? אני מנסה לומר להם שהאיש החדש שלי דמיאן לילארד שלמדתי להכירו בחודש האחרון כשעברתי על כמה מספרים, וגיליתי עולם ומלואו חדשים, הוא שחקן הרבה יותר טוב בלי אולדרידג'. אכתוב זאת באותיות גדולות:
דמיאן הוא שחקן טוב יותר ללא אולדרידג'!
לדמיאן יש 29.3 USAGE PERCENTAGE כשהוא משחק ללא אולדרידג', שזה 6% יותר מאשר כשהוא משחק עם אולדרידג'.
יעקב רוזן הכין עבורינו טבלה מעניינת המראה מה האחד (דמיאן) עושה ללא השני (אולדרידג') והשני ללא הראשון::
מה אנחנו רואים? אחוז הקליעות של לילארד והרייט של האסיסטים של לילארד יורד רק טיפונת ללא אולדרידג', אבל מספר נקודותיו עולה משמעותית. מה זאת אומרת?
שללא אולדרידג' העוצמה של דמיאן לילארד כשחקן תתעצם.
רגע, האם אמרתי שפורטלנד טובה יותר ללא אולדרידג'? לא אמרתי ואני לא אומר, ואני לא שם קצוץ לגבי כמה טובה או לא טובה תהיה פורטלנד.
אני מדבר על דמיאן לילארד. אני לא מדבר על פורטלנד שתגיע לגמר המערב. אנ י מדבר על דמיאן שיהיה בסוף העונה אחד משלושת הפוינט גארדים הטובים ביקום! במילים אחרות, ב-ג-ל-ל אולדרידג' לילארד לא יכול היה להראות מי הוא כי אולדרידג' הוא לא קרים עבדול ג'אבר או שקיל או'ניל העוזרים ומשפרים את הגארדים שלהם. עם אולדרידג' זה בדיוק הפוך.
NYLON CALCULUS מעריך את האחוז של ההתקפות המסתיימות בסלים בהן שחקן מסויים לוקח חלק חשוב. אתם יודעים היכן דמיאן נמצא? הוא נמצא במקום 25. ז"א שפוינטים כמו דניס שרודר, טוני רוטן, מו ויליאמס, איש סמית', או ברנדון ג'נינגס משתתפים יותר בהתקפות של קבוצותיהם מאשר לילארד משתתף ביצירת הסלים בפורטלנד.
יש לכם מושג מה הדבר הזה אומר?
זה אומר שאולדרידג', ברוק לופז, אפללו, ומתיוס לא שיתפו את דמיאן בסלים שהם קלעו. בעיקר אולדרידג'. התרומות שלו להתקפה ירדו משמעותית, ובכ"ז הוא הצליח להיות אחד הפוינט גארדים התוקפים הטובים בליגה. בהתקפות של האחרים הוא העדיף להיות פקק מאשר להיות המנוע. עתה, עם קבוצה חדשה, הכל ישתנה. הוא יהיה גם המנוע וגם הפקק.
עם הקבוצה הצעירה שתהיה הקבוצה של לילארד תראו פוינט גארד שלא חלמתם שהוא.
ללא אולדרידג' הכניסה לסל תהיה הרבה יותר קלה ללילארד, והוא יסיים את הכניסה עם סל הרבה יותר משעשה בעבר כשניכנס לסל, ואז הוציא כדור לבאטום או למת'יוס לזריקה מ-3.
תנו מבט בשתי הטבלאות.
טבלת הזריקות של דמיאן לילארד בעונת 2013-2014
(תכלת – בצד הנמוך של הפוינטים; כמה שיותר כהה עד שחור – לכיוון הגבוה שבין הפוינטים)
***********
טבלת הזריקות של דמיאן לילארד בעונת 2014-2015
(תכלת – בצד הנמוך של הפוינטים; כמה שיותר כהה עד שחור – לכיוון הגבוה שבין הפוינטים)
***************
כשהצבע הוא תכלת, ז"א שלילארד היה בחלק הנמוך ביותר של הפוינט גארדים. כשהכחול הוא כהה, ז"א שלילארד בין המובילים בין הפוינט גארדים.
תסתכלו על ההבדל בצבעים בין עונת 2013-14 והעונה הזאת 2014-15 מסלים בכניסה לסל: ב-2013-14 הוא היה בין האחרונים בין הפוינטים. בעונה האחרונה הוא סיים בחדירות בין האמצעיים שבפוינט גארדים. בעונה הבאה הצבע תחת הסל יהיה שחור משחור!
אתם יכולים כבר לרשום לדמיאן לילארד בעונה הבאה: 25 ק' למשחק ב-45-46%, עם 38-40% מה-3, ו-8 אס' למשחק. הוא ייהפך למועמד רציני ביותר לנבחרת ארה"ב בריו.
גיא
14 אוק 2015 05:30:51הנתונים מראים שלילארד ניזון מנוכחותו של אלדרידג':
אחוזי קליעה גבוהים יותר, ויותר אסיסטים יחד עם אלדרידג'.
זה כמובן לא אומר כלום בקשר לעונה הקרובה –
א. הפערים זניחים.
ב. אין ואקום בכדורסל, וללילארד יהיו שחקנים אחרים שישמשו כשחקני מטרה.
ג. לשחקן בתפקיד הפוינט גארד זה דווקא נתון חיובי כשרואים שהוא מסוגל להשתפר לצד שחקן דומיננטי לצידו.
הנתון המפתיע הוא שאלדרידג' משחק טוב יותר ללא לילארד.
זה אומר שהוא חייב את הכדור אצלו על מנת למכסם את יכולתיו,
זה גם מציב בסימן שאלה את התאמתו לשיטת המשחק בסן אנטוניו.
מנחם לס
14 אוק 2015 06:04:24גיא! ב-ד-י-ו-ק להיפך! אולדרידג' רק מפריע לדמיאן!
מנחם לס
14 אוק 2015 06:06:10כנראה לא הבנת את הטבלה
גיא
14 אוק 2015 06:16:54לילארד עם אלדרידג' קולע באחוזים טובים יותר, מוסר יותר אסיסטים.
לילארד בלעדי אלדרידג' קולע יותר נק'.
זה גם לא מפתיע – כשאלדריג' על המגרש הוא מושך תשומת לב, ומאפשר מבטים קלים יותר לחבריו, והוא גם מטרה נוחה לאסיסטים.
אם כבר מה שמפתיע הוא שכמות האסיסטים לא יורדת דרמטית כשאלדרידג' לא על המגרש.
מנחם לס
14 אוק 2015 07:00:16ה-%USG הוא המספר החשוב ביותר, ושם דמיאל עלה ב-6%
IDO
14 אוק 2015 05:36:25שני רק לראס !
עוד דבר שיש ל-2 הללו. הם לוקחים משחק אבוד ועושים ממנו ניצחון.
מנחם לס
14 אוק 2015 06:07:18יותר מאוחר הערב אשלח לך קריאה לקרב עם שיקגו. באי מייל. תענה לי אישית באימייל וכמ=כה נחליף כמה פעמים אימיילים
דובי
14 אוק 2015 06:28:37לילארד ענק, ובעיקר אחד מבעלי הקילר אינסטינקט הכי טובים בליגה.
מה שאי אפשר לראות במספרים זאת המנהיגות בחדר ההלבשה ועל המגרש שיידרש ממנו העונה. לילארד יהיה הלב של קבוצה חדשה ועל הנייר פחות טובה בהרבה מהעונה שעברה.
אם הוא מעביר את העונה בלי להוציא הודעות מקורבים לתקשורת שהוא רוצה החוצה, אלא לוקח את הקבוצה על הכתפיים, זאת קפיצת מדרגה משמעותית.
גם כריס פול לקח את ניו אורלינס על הכתפיים אחרי העזיבה של ווסט. הוא עשה קולות של מנהיג בקבוצה ומנהיג בקהילה אחרי הוריקן קאתרינה… ועזב ברגע שיכל.
איתי קדם
14 אוק 2015 07:32:41ברמת הנתונים והכישרון וגם סגנון המשחק – לילארד הכי קרוב שאני זוכר לקווין ג'ונסון ואלן אייברסון. הוא אתלט מעולה ומבנה הגוף שלו רזה וזריז. הוא גם נמוך יחסית.
הוא שחקן שונה לחלוטין מכריס פול שלדעתי דראגיץ' הוא היורש שלו.
לווסטברוק אין תחליף.
נשארנו עם לילאק וקארי שהם שחקנים דומים במבנה הגוף אבל בעלי גנון משחק אחר לחלוטין. אני אוהב את שניהם באותה המידה פשוט לקארי יש קבוצה טובה יותר כרגע.
איתן
14 אוק 2015 08:20:19תודה על הניתוח! בעונה האחרונה השתדלתי לעקוב אחרי לילארד וגם לטעמי הוא לא מקבל מספיק קרדיט, מעבר לכדורסל שבהחלט יש לו, הוא מביא איתו לכל משחק זוג וובוס ענקיות וקשיחות שאותם קשה ללמד.
לדעתי גיא התייחס בחלקה השני של תגובתו אך ורק לשיפור של אלדריג' בלי קשר ללילארד, דבר זה קפץ גם לי לעין.
+3.7 בTS
+3.9 בUSG
+4.4 נק'
מבלי ששום נתון (מאלו שמוצגים בטבלה) אחר שלו נפגע.
איני מתיימר לרגע "להבין" יותר ממך מנחם וקצת קשה לי לשפוט אם הפרש הUSG של +1.9 בין לילארד ללא אלדריג' ולהיפך אבל להערכתי נתון זה קשור בין היתר לעמדתם במגרש.
צביקה
14 אוק 2015 08:24:43יש לו את הדם הקר לקליעות קלאצ' הנדרש לסופר סטאר. הוא בהחלט מישהו לבנות עליו. מאוד מסקרן איך ומה הוא יעשה עם הקבוצה של השנה.
Berch
14 אוק 2015 08:29:59לכריס פול אין את זה. לא יודע למה אבל אין לו את הקילר אינסטינקט שאני רואה אצל ווסטברוק וקארי (ועוד אחרים).
תודה על הניתוח
דובי
14 אוק 2015 08:43:31בטח שאתה יודע למה. אתה מסתכל על השורה התחתונה של הקריירה שלו עד עכשיו ורואה שחקן שבכל קבוצה היה מספר אחד, ותמיד היה אולסטאר וסופרסטאר ומספר אחד, ותמיד נחשב לאחד הרכזים המובילים בליגה, ובדרך כלל לטוב ביותר,
ואז מציץ בשורת ההישגים ורואה אפס.
שוחחנו על זה כאן באריכות בשנה שעברה.
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
14 אוק 2015 10:12:28לא כל הישג חייב להסתיים בטבעת.
לקחת ארגון שלפני הגעתו היה קיים רק על הנייר שיבוץ משחקים, והביא אותו למקום ש אשכרה מצפים ממנו לפחות לגמר זה גם שדרוג והישג. עדי גורדון בליגה של 2 קבוצות לא הצליח לקחת אליפות פעם 1, אבל שם אותה על המפה, ואף אחד לא יקרא לו לוזר.
דובי
14 אוק 2015 10:41:16לוזר בטוח שלא. אבל כדי לעמוד כתף לכתף עם הכי גדולים בשורה הראשונה, כמו שהוא רוצה, חייב תואר.
עד אז הוא לכל היותר שורה שלישית, כי אפילו mvp אין לו.
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
14 אוק 2015 10:54:30אם אני זוכר נכון הפוסט המדובר היה "האם כריס פול לוזר ?"
זה מאוד ערטילאי העניין עם ה "הכי גדולים" והשורות הראשונות. בדור הרכזים הכי מוכשר אולי אי פעם, להיות בין ה 3 -5 הכי טובים זה לא רע בכלל בלשון המעטה.
דובי
14 אוק 2015 10:58:48אתה צודק, זה באמת נהדר, והוא באמת כזה.
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
14 אוק 2015 10:59:23http://www.hoops.co.il/?p=45156
האם זה אומר שאתה מתחרט על שהענקת לו את התואר לוזר ?
דובי
14 אוק 2015 11:12:07כמו שאמר אבא של בני בגין:
"רק חמור אינו משנה את דעתו".
בעולם שמשתנה כל רגע, חלילה להישאר מקובעים.
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
14 אוק 2015 11:20:36תנצל את התרמיקה והתנופה, ותשתחרר גם מקיבעון הניקס. אתה לא יודע כמה זה כואב לנו לראות אותך סובל ככה…
דובי
14 אוק 2015 11:30:26ניקס זאת אהבה. אתה לא עוזב אהבת אמת.
שאל את מיראקל מקס..
https://www.youtube.com/watch?v=D9tAKLTktY0
אמנון
14 אוק 2015 20:35:57נדמה לי שאת האמרה "רק חמור אינו משנה את דעתו" אמר אביהם של יעל, אסי ואודי דיין
MR.O
14 אוק 2015 09:43:17מנחם, ציינת 15 PGים שאף אחד מהם הוא לא ג'ון וול (אפילו את בלדסו!), אתה באמת חושב שהוא לא ברשימה או שסתם נמלט מזכרונך בטעות?
מנחם לס
14 אוק 2015 15:43:50נימלט מהזכרון
Smiley
14 אוק 2015 09:45:03מנחם, שכחת קצת את ג'ון וול שלישייה המובילה (פול, קארי, ווסטברוק, אירווינג, וול וליליארד).
שמת אותו עם הדרג השני של ה-P.G בליגה.
היחיד מכל השחקנים האלה שעל פיו ישק דבר בקבוצתו, כלומר להבדיל מהאחרים אין לו כוכב על נוסף שיעזור לו או יחלוק איתו באחריות.
יתן עונה גדולה אבל לצערו העונה הקבוצתית תהיה חלשה (ואשמח לאכול פה את הכובע)
מנחם לס
14 אוק 2015 15:44:09שכחתי מוול
גיא
14 אוק 2015 10:02:15חברים, לכריס פול יש בקריירה 6 מ-10 לסלי ניצחון ב-5 השניות האחרונות של משחקי פלייאוף.
ללילארד יש 1 -3,
ללברון 5 – 14,
לקובי 3 -14.
הפער בין תדמיתו של שחקן לבין המציאות הוא גדול
והתוצאות, שנבדקו ב-basketball-reference
מפתיעות.
עידו גילרי
14 אוק 2015 10:41:45לא כל כך ברור לי איזה חיפוש הרצת כאן גיא.
כשהרצתי את מה שאמרת קיבלתי 2 מ-4 עבור פול שזה מדגם מאד לא מייצג (כמו זה של לילארד). כולל העונה הסדירה הוא 11 מ-41 בסיטואציות כאלו. לילארד 8 מ-25 , קובי 28 מ-108 ולברון 13 מ-70.
בקיצור אף אחד לא יוצא משהו בסיטואציות כאלה.
גיא
14 אוק 2015 10:48:47אני מתקן את עצמי – נסיון להשוות או לנצח, 5 שניות לסיום במשחק פלייאוף.
טעות בקשר לכריס פול – 6 מ-9.
הקריטריון המדויק לחיפוש:
In all years, in the playoffs, 0:05 or less left in quarter, shot to tie or take lead, sorted by descending Field Goals.
כאשר הרבעים שהוגדרו הם הרביעי וההארכה.
עידו גילרי
14 אוק 2015 10:56:15כן זה מה שהבנתי. אז למה אני מקבל 2 מ-5?
גיא
14 אוק 2015 11:02:26אתה צודק. בדקתי מחדש וטעיתי אצל פול בפרמטרים של החיפוש
(שכחתי אצלו להוריד את 3 הרבעים הראשונים)
לא היום שלי…
עידו גילרי
14 אוק 2015 10:56:31הנה הלינק:
http://www.basketball-reference.com/play-index/plus/shot_finder.cgi?request=1&player_id=paulch01&match=single&year_id=&is_playoffs=Y&team_id=&opp_id=&game_num_min=0&game_num_max=99&game_month=&game_location=&game_result=&shot_pts=&is_make=&shot_type=&shot_distance_min=&shot_distance_max=&q4=Y&q5=Y&time_remain_minutes=0&time_remain_seconds=5&time_remain_comp=le&margin_min=&margin_max=&is_tying=Y&is_go_ahead=Y&c1stat=&c1comp=ge&c1val=&c2stat=&c2comp=ge&c2val=&c3stat=&c3comp=ge&c3val=&order_by=fg
א.ב
14 אוק 2015 10:14:10מה לגבי הגנה? פול, ווסטברוק נחשבים לשומרים מעולים.
הוא באזור?
צביקה
14 אוק 2015 10:36:15גיא, הקטע עם פול הוא באמת מוזר. יש לו הכל מגובה במספרים ובעובדות ובמשחקים הירואיים ובסלי קלאצ'. ובכל זאת יש תחושה שחסר משהו. יכול להיות שזה רק החוסר בטבעת, אבל יש תחושה שחסר עוד משהו.
דובי
14 אוק 2015 10:42:41בשנה שעברה הקדשנו לזה רב שיח ענק עם חמישה משתתפים בפוסט והמון תגובות.
וכריס פול עדיין בלי טבעת. גם לא באופק.
יניב
14 אוק 2015 11:53:22ויש לו קבוצה אדירה כך שהטיעון שאין לו עם מי לשחק גם לא תופס
Care Bear
14 אוק 2015 12:18:15עזוב טבעת,
גמר אזורי
עגל
14 אוק 2015 13:21:46ליליארד הוא שחקן מצוין אבל לא בסקלה של פול, שמסוגל להעמיד קבוצה על הרגליים ולנהל משחק. לנושא הווינריות אין טעם להיכנס שוב.
אין ספק שבהעדרו של אולדרידג' הוא יקלע השנה יותר, זה לא עושה אותו לשחקן יותר טוב.
הפאשלה של ליליארד, אולדרידג' והמאמן הוא שהם לא הצליחו לקחת אחד ועוד אחד ולעשות מהם שלוש.
רועי ויינברג
14 אוק 2015 14:57:09בקשר לווינריות-כריס פול קלע סל ניצחון של סדרה. במשחק שביעי. על הספרס.
דובי
14 אוק 2015 15:07:49והפסיד את הסדרה הבאה
דינגו
14 אוק 2015 15:46:29כשהיה לו יתרון 17 ברבע האחרון
k_700
14 אוק 2015 15:49:29K_700 יודעכ דבר אחר.
הפויינט גארד הטוב בליגה מבחינתו- ראסל ווסטברוק.
אחר כך מתחיל משחק המריבה בין פול לקרי.
דמיאן ליליארד אם לא יתנפץ לחלקים בגלל העומס העונה הזאת יהיה ממתיק רציני בפנטאזי.
הוא יקח על עצמו יותר, יזרוק יותר שלשות(בהרבה ליגות=6 נקודות), יקלע יותר.
אבל זה לא באמת יכול להכניס אותו כרגע לליגה הסגורה של השלושה מלמעלה.
עוד ארוכה הדרך, אבל לשחקן הזה יש ביצים.
גלעד
14 אוק 2015 18:21:12היתה באתר לפני כמה שעות כתבה ארוכה יותר באנגלית על לילארד וחשבתי לקרוא אחכ אבל נעלמה. מה קרה?
גור גולן
14 אוק 2015 18:50:45אני מאוד אוהב את לילרד!
צריך לבזכיר שהוא צעיר והוא ישר "נפל" לקבוצה מעולה ועדיין כל שנה השתפר. עכשיו שהרוב נופל על כתפיו הוא ישפר עוד קצת את ממוצעיו בעיקר נקודות.
עכשיו ליד אולדריג הלחץ מתחלק והנקודות הופכות לאסיסטים אז מבחינת יעילות אפשר להגיד שהם שווים אבל צריך להגיד שהחוכמה היא להיות טוב ליד שחקנים טובים ( מה שיש לו ).
הוא ישפר את ממוצעיו ואת מעמדו בליגה…הוא רק צריך לשמור על ממוצעים קליעה גבוהים.
הוא מסוגל להיות רביעי אחרי השלישייה בזכות בעיקר יכולת הקליעה.
שחקן נוסף שהייתי מסמן העונה הוא לאורי!
גור גולן
14 אוק 2015 18:52:09תודה מנחם! פוסט מעניין איכותי שעם רובו אני מסכים.
בננה רפה
14 אוק 2015 21:40:34מי אמר או-בר-ריי-טד?? אאאא-ני.
השנה כולנו נראה שלילארד הוא שחקן התקפה מצוין, עם מספרים יפים, שלא מקדם את הקבוצה שלו כשמשאירים לו את הבמה.
לגבי ראס – מטוטלת האובר-אנדר שלו היא חסרת תקדים אני חושב.
מ- way-way underrated הוא זינק להיות טיפ-טיפה אוברייטד. בכל אופן, אחד השחקנים האהובים עלי בליגה. רק שלא ישתנה לנו.
אפלטון
14 אוק 2015 23:02:46אני צריך לשנוא את לילארד על מה שעשה לנו אבל פשוט אי אפשר. לדעתי הולך לתת עונה חלומית ולהצעיד את פורטלנד לפלייאוף כנגד כל הציפיות. יש לו וובוס של מנהיג. זו הקבוצה שלו עכשיו וכל הצלחה או כישלון יהיו עליו. ממה שראיתי יש לו מספיק בשביל לקחת קבוצה על הגב
k_700
15 אוק 2015 00:31:41וואי אמרת משפט כל כך בנאלי ומשעמם…
"כל הצלחה וכשלון מעכשיו יהיה עליו".
טוב נו אבל מצד שני אתה באמת מאמין שהוא יכול להכניס אותם לפליאוף מהמערב אז למה אני מצפה???
לקחו לו 95 אחוז מהחמישייה ואת הPF הששני-שלישי הכי טוב בליגה.
אין ספק עכשיו זו הקבוצה שלו והוא חייב לקחת אותם לפלייאוף אם לא ככה הוא פשוט נכשל ענק.
אבל בואו נעזוב רגע בצד את זה שיש לו קבוצה יותר חלשה ממינוסוטה, בוא לא נתן לעובדות לבלבל אותנו.