מעורב הופס ליום ראשון / מנחם לס

1. החוזים הגרועים ביותר לפתיחת העונה ליותר מ-4 שנים

הגרוע ביותר: כרמלו אנטוני, ניקס

1. Carmelo Anthony, New York Knicks

5 שנים, 124 מיליון, נחתם ביולי, 2014

ציפיתם למישהו אחר? כבר בעונה הראשונה של החוזה כוכב הקבוצה לא הצליח להביאה לרקורד טוב מ-65-17.

-אם מישהו מצפה למשהו טוב יותר העונה שירים ידו!

אני לא רואה אף יד מורמת.
-אם מישהו מצפה למשהו טוב יותר עוד שנתיים שירים את ידו!
אני לא רואה אף יד מורמת.
-האם מישהו מצפה למשהו טוב יותר עוד שלוש שנים?
(דובי מרים ידו בהיסוס, ומיד מורידה). אף אחד.
-האם מישהו מצפה למשהו טוב יותר עוד שלוש שנים?
דובי מרים ידו אבל מבקש את רשות הדיבור: "אני לא מצפה משהו טוב יותר מהורס הקבוצה אנטוני, אבל הס"ה יהיה יותר טוב".
בסדר. אז על זה לשלשל לכיסו של כרמלו אנטוני 124 מיליוני דולארים? הוא כבר בן 31 והוא כבר לא השטנצה של שחקן NBA גדול בהיותו  – יחד עם קובי – בין האחרונים שעוצרים את הכדור ואת כל המשחק, ומנסים לעשות זאת אחד-על-אחד. הוא גם לא מגן טוב במיוחד ולא מוכן להקריב יותר את גופו עבור טובת הקבוצה. גם לא נראה לי שהוא יסכים להיות כינור שני, אם הניקס ימצאו איזה כוכב בלוטרי בשנים הבאות.
בקיצור, לא רק שהוא כוכב שנס  ליחו, אבל הוא גם אדם שישים משוכות בדרכה של הניקס להשתפר בעצם היותו שם.
מה כל כך רע בחוזה הזה?
ווסלי מת'יוס היה פעם שחקן טוב מאד. אולי אפילו מצויין. אבל אז הוא קרע את גיד האכילס במרץ. לפני הפציעה הוא היה שומר מצויין ומשלשל שלשות רציני. אבל היום הוא בן 29, והוא חוזר מאחת הפציעות החמורות מכל הפציעות האורטופדיות בספורט.
תיזכרו באחרים עם אכילס קרוע: כריסטיאן לייטנר, צ'אונסי ביליאפס, אלטון בראנד, קובי בריאנט. אף אחד מהם לא חזר לכושרו או יכולתו לפני הפציעה. הם אפילו לא התקרבו ליכולתם הפרה-פציעתית. הסיכוי שמת'יוס יחזור לעצמו הוא אפסי.  החוזה היה כמעט מקובל עלי ללא הפציעה. אבל עם הפציעה? הסיכון גדול הרבה יותר מדי.

הגרוע: אנס קנטר, אוקלהומה סיטי

3. Enes Kanter, Oklahoma City Thunder

4 שנים, 70 מיליון. נחתם ביולי, 2015

OKC לא היתה צריכה להחתים אותו. היא יכולה היתה לתת לו ללכת לפורטלנד. אבל בגלל שהם נתנו עבורו ערך די רציני בשנה שעברה, הם התביישו לתת לו ללכת ככה סתם ללא תמורה. אז כשפורטלנד עשו עליהם תרגיל והציעו לו חוזה הרבה מעל ומעבר למה שמגיע לו (במטרה לרושש את OKC!), ל-OKC לא היתה ברירה אלא להשוות את הצעתם (או שהיו מפסידים אותו ללא כל תמורה!).

המספיק גרוע: רג'י ג'קסון, דטרויט פיסטונס

5 שנים, 80 מיליון. נחתם ב-2015.

הוא אתלטי. הוא שחקן די טוב. הוא די צעיר (25), הוא עשה צעד קדימה העונה. הוא שיחק טוב לפי אמת המידה של סטן ואן גנדי.

אבל 80 מיליון לשחקן שהוא – בינינו, ואם אתם לא מאמינים תשאלו את מומי! – ממוצע-פלוס במקרה הטוב?

לצעיר אין ג'אמפ שוט. אז להיות גארד ללא ג'אמפ? זה כמו רקדנית בלט ללא 'פלייה'. כמו חשפנית ללא עמוד. הצעיר יושב על 29.4% מה-3 בשם אלוהים!.

2. חוזי השנה-אחת  הגרועים ביותר

אני לא יודע איזה חוזה הוא הגרוע ביותר, ה-25 מיליון לקובי בריאנט, או ה-24.9 מיליון לג'ו ג'ונסון. הם שדידות באותה מידה.

אחריהם 15 מיליון לדייויד לי, רוי היברט ואריק גורדון. לכל אחד בניפרד.

3. טוני פרקר: עוד 5 שנים!

 

Tony Parker Comments on Finishing Career with Spurs, Health and More
טוני פרקר נולד בבלגיה ב-1982. הוא החל לשחק עבור הפלח בסן אנטוניו ב-2001.
אתמול הוא אמר למרק ספירס מיאהו ספורט שחלום חייו עתה הוא לשחק עוד 5 שנים, עד גיל 38 כך "שיהיו לי 20 שנה עבור הספארס וגרג פופוביץ'". הוא הוסיף: "אני רוצה להיות כמו דוויד רובינסון, טים דנקן, ומאנו ג'ינובלי ששיחקו את כל הקריירה בסן אנטוניו!"
הלוואי. אני מת שלספארס יהיה זקן צולע כמוהו כגארד עד שנת 2019. אבל כמה דברים בחשבון של הבלגי/צרפתי/אמריקאי הזה לא מסתדרים לי: אם הוא חתם בספארס ב-2001 ורוצה לשחק עבורם 20 שנה, הוא צריך לשחק שם עד 2021. אבל אם הוא רוצה לשחק שם עוד 5 שנים אז זה עד 2020, אבל אם הוא רוצה לשחק שם עד גיל 38 הוא ישחק שם עד 2019.
טוב, תמיד ידענו ששחקני הספארס חכמים במיוחד הם לא. אבל באמת מה זה חשוב עד מתי הוא ישחק שם? מה שחשוב הוא שטוני פרקר של העונה שעברה לא היה טוני פרקר שהכרנו. ממוצעיו ירדו  ל-14.4 נק', מ-16.7 נק' שנה לפני, ומ-20.3 נק' שנתיים לפני. ביורובסקט הוא דייק רק ב-34.4% ולא היה ב-"GOOD RHYTHM" לדבריו.
מצד שני הוא אומר:  "אני מסתכל על דריק רוז, פול ג'ורג', או ווסלי מת'יוס. אני הייתי עד עכשיו בר מזל וגופי לא סבל פציעות. אני משוכנע שאני יכול לתת עוד 5 עונות טובות ב-NBA".
-איך יהיה לשחק עוד שנה ללא טים דנקן ומאנו ג'ינובלי?
 
הם כמו אחי. אבל יהיה לי אתגר גדול לחבר בין הגווארדיה הישנה והחדשה. אני מאמין שאם אצליח להעביר את מורשת הספארס לאולדרידג' ולדייויד ווסט, אז יחד איתי, לינרד קאווי, ודני גרין, יש לנו את הגרעין להמשיך ברמה הגבוהה ביותר של ה-NBA!

 

4. לבאטלר נישבר מהקישקושים

לבאטלר נשבר מלשמוע על "חיכוכים" בינו לבין דריק רוז. "אני לא יודע על מה אנשי מדיה מדברים ומהיכן הם מוציאים את הרעיונות שלהם". גם בשיקגו סאן-טיימס וגם בשיקגו טריביון הופיעו סיפורים מבנג'מין טייננבאום וקייג'י ג'ונסון על 'משבר יחסים' בין השניים מאז ההפסד לקליבלנד בחצי גמר המזרח, כשבאטלר – כאילו – מבקר את הגישה של רוז והחוסר -EFFORT שלו באותה סידרת הפסד.

הוא אמר הבוקר:

“I don’t understand why everybody wants to find a problem with me and Derrick,” Butler said. “Let us be the fierce (expletive) competitors that we are (and) just let us play together. There’s nothing going on. I’ll try to keep my cuss words to a minimum, but it’s making me mad,” Butler said. “I love having Derrick as a teammate. I think we can be one of the best — if not the best — backcourts in the NBA.”

“Derrick and I are two great players who play well together,” Butler said. “We do have to adjust a bit to each other’s game because we haven’t played a lot together. But we will continue to get better as we play more games and get the feel for this new offense.”

 

5. קובי מגחך בקשר לדרוגו ב-ESPN

קובי מדורג ב-ESPN כשחקן מס' 93 בליגה. זאת נפילה של 53 מקומות מהשנה שעברה. בשנה שעברה הוא הגיב:

I’ve known for a long time [that] they’re a bunch of idiots,” Bryant said last October, referring to the ranking as “silly” and “laughable.”

היום הוא הגיב: "אתם יכולים להעתיק את התגובה שלי מהשנה שעברה!".

6. תראו את הדפוק הזה מוזגוב עם הפרסומת הדפוקה שלו

*

*

7. דווייט האווארד אמר אמש שהוא שיחק את כל הפלייאוף עם MCL קרוע חלקית ומיניסקוס קרוע

 

Dwight Howard Says He Played with Torn MCL, Meniscus in 2015 Playoffs

 
*
ה-MCL היא המידל קולטרל ליגמנט.  דווייט האווארד אמר אתמול למייק מלצר מ-SPORTS RADIO 6 10'

SportsRadio610's Mike Meltser.

שהוא קרע חלקית את הרצועה עם קרע מיניסקוס במשחק הפלייאוף הראשון נגד הווריורס  בעונה שעברה, ההפסד בשעור 110-106.

"It was very sore, it started during the game," Howard said following Game 1, per ESPN.com's Calvin Watkins. "It's another test.that I had to go through. Only James Harden knew about it"

Prior to injuring his knee against the Golden State Warriors, Howard missed 41 games during the regular season.

הברך נרפאה במשך חודשי הקיץ ע"י מנוחה ותרגילים.

לך תדע כמה מזה נכון:

*


*

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 40 תגובות

    1. יכול באמת להיות,הוא סובל כבר 4 שנים מבעיות בריאות (ברכיים גב…) ובגלל זה אנחנו עדים לדעיכה שלו.

  1. תודה מנחם!
    1- אני מסכים על כל החוזים חוץ מרג׳י ג׳קסון שעוד שנתיים זה לא ייראה הכי גרוע בקיים.
    2- החוזה נחתם לשנתיים ובעיקר בשביל לתת לו כבוד ( מעבר לזה שהכול יחזור אליהם בגלל העניין שהוא יוצר ) ולכן החוזה של ג׳ו ג׳ונסון גרוע יותר בהרבה.
    3- פארקר לא למד מתימטיקה ? … אני לא רואה את הטעם שישחק יותר מעוד 3 שנים, שיסיים אירי עונה טובה ודי.
    4- לא ברור מה קורה באמת מאוחרי הקלעים.
    5- תמיד לא אהבו את קובי בדירוג… גם ב2011 אחרי שני אליפויות דירגו אותו חמישי אם אני לא טועה.
    7- קשקשן ודביל.

  2. הווארד שקרן !!!!!!
    אין מצב שהוא שיחק פצוע , אין מצב !!
    הוא יותר רך מילדה בן 6 עם קוקיות , עאלק היה פצוע
    אם היה לו כבוד הוא היה צריך ללעוס את האוסטרלי של גולדן סטייט

    טוני פארקר לא בא טוב למומי כמו רוב הצרפתים , מומי סוגר איתם חשבון במונית שדופק להם תעריף 2

  3. קודם כל צריך לקחת את כל מה שהווארד אומר בעירבון מוגבל. הוא נקע את הברך במשחק 1 בהתנגשות עם ג'וש סמית, זה נכון. אפשר גם לומר שכל נקע זה קרע של גידים. אבל זה היה נקע בברך. הוא גם אמר שהעצמות שלו ברגליים נוגעות אחת בשנייה (בעצם שהלך לו המיניסקוס) כשמה שזה היה זה דלקת. בסך הכל שחקן די רכרוכי. הפסיד 41 משחקים עונה שעברה ומלפני שנכנסים לעונה הוא צפוי להפסיד לפחות 20. העיקר שיגיע בריא ובלי כאבים לפלייאוף, בעונה הרגילה קפלה יעשה את העבודה.
    לגבי באטלר ושיקגו- ראיתי את שיקגו במשחקי ההכנה והם נראים מעולה. משחק המסירות שלהם זה משהו אדיר, מקדרמוט לוהט לפני שהתחילה העונה ויש הרבה מה לצפות מהם. כרגע רוז צריך להבין את מקומו ולא להשתלט על הכדור. זו הקבוצה של באטלר עכשיו.

    1. דלקת נוצרת בגלל החיכוך של העצמות אחת בשניה.
      מה שצריך להבין ממה שאמר – אני סובל מבעיות כרוניות ואל תבנו עלי לשום דבר.

  4. שלשום עלתה לי הדוגמא של דומיניק ווילקינס. סופר סקורר שלא יצא מהקבוצה שלו כלום.
    דומיניק לפחות היה נאמן לאטלנטה.
    כרמלו נאמן לעצמו ולחשבון הבנק שלו.

  5. ולגבי כרמלו
    אני לא בטוח שכל אחד מהמגיבים היה מתנהג אחרת ממנו.
    מעולם לא היה לו את הדרייב של מייקל, קובי, אייברסון ודומיהם. הבחור בא לעבודה ומה לעשות, יש לו כישרון לזה.
    הוא גם מעולם לא היה מנהיג אמיתי של קבוצה. אפילו בדנבר אפשר היה להתרשם מהאנמיות שלו. יש שקראו לזה קור רוח, אני ראיתי חוסר תשוקה אמיתית.
    ממה שאני מבין הוא מרוויח המון מחוץ למגרש, ככה שאדיוט הוא לא, וזה שהוא משחק כדורסל זה או מתוך הנאה או כדי לשמר את המותג.
    בשני המקרים הוא נותן תפוקה טובה.

    החוזה שלו בהחלט מפגר, אבל אחרי מה שהציעו לטריסטן תומפסון גם זה מקבל פרופורציה אחרת.
    הבחור בא לעבודה. טוב במה שהוא עושה, ולא מתיימר אחרת אז די לקטרג עליו. צר לי על כל מי שקיווה שהוא יהיה המשיח של ניו יורק, הגיע הזמן להקטין ציפיות ולצמצם אכזבות.

    1. הבעיה עםן כרמלו שהוא הרוויח כבר לא מעט בקריירה והיה לו שנה שעברה לפני שהוא חתם שוב עם הניקס,אפשרות אמיתית ללכת למועדון להרוויח קצת פחות ולהתמודד על האליפות(למשל שיקגו)ץהוא העדיף לקבל יותר כסף מתוך ידיעה שלהתמודד על אליפות אין לו כנראה סיכוי.

    2. אם לא הבנת מהניתוח הפסיכולוגי בגרוש שעשיתי לנפשו של כרמלו – לא נראה לי שמעניינת אותו אליפות.
      הוא עובד בחברה X ומקבל Y כסף.
      למה שילך לקבוצה B ויקבל X-50 ? בשביל הכבוד ? הרי אפשרויות קידום אין בתפקיד שלו….

      1. זה לא מדוייק,כי אם נקביל את זה לעבודה רגילה כמו שאתה מנסה לצייר אז נגיד אתה הרווחת מספיק כסף בחיים שלך שגם הנינים שלך מסודרים ומציעים לך לעבור לחברה אחרת שבה השכר אמנם פחות אבל האתגר המקצועי הרבה יותר גדול. לא תלך? ופה אני חולק איתך שטענת שכולנו היינו עושים כמוהו.
        ודרך אגב בשביל להתמודד על אליפות הוא לא חייב להיות האלפא ולא חייב להיות לןו דרייב של קובי בשביל זה

  6. בפתח תקווה פתחו גם מתחם כזה כמו שמוןזגוב מפרסם.אחלה דבר נכנסתי עם הקטן במשך שעה קפצתי על הטרמפולינות וחשבתי שאני אוטוטו מתפגר 🙂

  7. לא מבין את הביקורת על החוזה של כרמלו.
    הוא התחייב לקבוצה לשנים כשכל האחרים משאירים לעצמם פתח לחוזה חדש עם ההסכם החדש.
    הוא שחקן ממש טוב, טופ 20 בליגה לפחות, יש הרבה חוזים גרועים יותר.
    הוא יותר ותיק אז המקס שלו יותר גבוה אבל מה לגבי חוזי מקס ארוכים אחרים? הוא פחות טוב מדראגיץ'? קווין לאב הוביל קבוצה לפלייאוף? אם קוואי לאונרד היה שם במקומו הניקס היו נראים יותר טוב? באמת הייתם לוקחים את קליי תומפסון לפני כרמלו? אנס קאנטר? חוץ מבאטלר קשה לי לראות חוזה מקס רב שנתי שקל לומר שיותר מוצלח משל כרמלו בנקודת הזמן הנוכחית.

  8. מנחם קנטר החתמה מצויינת. OKC רצים לאליפות, עדיף יחד עם גבוה שיודע לשים את הכדור בסל. בייחוד עם הפציעות של כולם שם בשנים האחרונות. לגבי שאר החוזים – מסכים איתך לגמרי.

  9. כרמלו זה סרטן בגרסה אנושית, לגבי קנטר גם אני חושב שזו לא החתמה כזו רעה אבל המחיר בהחלט מוגזם מה עוד שמאחוריו יושבים גם מגארי וגם אדאמס שמסוגלים גם לשמור.
    (בכלל עם קוליסון יש שם חמישה גבוהים אחד מהשלישייה הזו לדעתי יועבר בשלב כלשהו בטרייד).
    לגבי קובי זה חוזה הוקרה על הישגי העבר שלו….הוא בהחלט ראוי לו עבור מה שעשה ללייקרס אלא אם יקרה משהו יוצא דופן העונה כמו נניח שהוא יישאר עונה שלמה בריא ויגיע לפלייאוף.

  10. אני עם אסף ורוקי1 – קאנטר זו החוליה החסרה לאוקלהומה בהנחה שכולם בריאים. אדאצס הגר וקאנטר מסוגל לשים את הכדור בסל. שווה לתת לו כסף וללכת על סיכוי האליפות האחרון של אוסף השחקנים הנוכחי (אנחנו יודעים שבשנה הבאה יהיו שם שינויים גדולים).
    לגבי קובי – איך אפשר להשוות עם ג' ג'ונסון ?! אין מה להשוות עם מה שהשניים האלה נתנו מעצמם לליגה ולקבוצות שלהם. אם יש מגיע אז זה לקובי על הישגי העבר. חוץ מזה שהוא מחזיר את הכסף בעצם הנוכחות שלו.

  11. קאנטר זה בול פגיעה בשביל OKC, לדעתי עבורם שווה כל שקל כי הם לא היו משיגים סנטר עם משחק התקפי טוב יותר(וכזה שאת החסרונות ההגנתיים שלו אתה יכול למסמס עם איבאקה ליד).
    איך גרוע? עוד לפני שחתם שם ורק כשעבר בטרייד היה ניתן לראות כמה זה שיפר אותם בענק.

    עם דוראנט כשיר וראסל ווסטברוק כשיר ברור לגמרי שזו אחת מ-3 הקבוצות החזקות במערב לעונה הקרובה ואני אפילו אהיה נחרץ קצת- הם אפילו עדיפים מבחינתי על ג"ס.

  12. לשים את קובי בראיינט וג'ו ג'ונסון ביחד באותו משפט מעיד יותר מהכל על חוסר מושג.

    להזכיר לכולם קובי סיים תשיעי בטבלת הקלעים בעונה שעברה בגיל 36!!.

    חוץ מזה שהוא בערך החוליה היחידה בסגל הצעיר שבאמת יכול לחנוך צעירים, מבחינתי זה שווה כל לירה בטח כשאין שום יומרות להגיע לפלייאוף העונה.

  13. אמנם אני לא אובייקטיבי, אבל החוזה של קנטר לא כזה גרוע והסברתי גם בפריוויו. סוף סוף יש לך סנטר שלא קוראים לו קנדריק פרקינס, אז תשלם כמה שצריך ואז נראה אם מתאים או לא. אם קנטר לא יתאים, יש 10 קבוצות לפחות שיקחו אותו בטרייד תוך 3 דקות. יש חוזים גרועים שלא ציינת כמו אנדרסון ורז'או, ברוק לופז, קווין גארנט ויש עוד לא מעט.

  14. ניו יורק ניצחה האת וושינטון בהכנה,והראתה מי עיר הבירה הראויה 🙂
    אם רועי ואפלטון לא מאמינים גם אלפי אחרים לא מאמינים לקאוורד(מומי),
    ברגע שיבוא האוטריטה או הגבר שישים את כרמלה במקומה לא להיות מוכביל כדור ומנהיג או חצי מנהיג, וכשמישהו יותר מאוזן וחושב לטובת הקבוצה ינהיג: הניקס ישתפרו.
    אולי שפיל ג'קסון שאולי מבין 20% מזן בודהיזם ומיישם רק 2% אם בכלל,
    (הוא בפירוש לא מייצג הים את החכמה והדרך הזאת)
    או דאערק פישר לא יגידו לו את מקומו במערך המשחק,
    אחרי מה שהשניים עברו מקווה שיש להם גטס להעמיד את מלו במקומו.

  15. למנחם
    תקרא מה כותב מטה פיס וורלד על שחקני הליגה , הם רכים, תינוקות.
    זו לא ליגה של גברים, זו ליגה של בכיינים.
    כשאני קורא על כל מיני חוזים הזויים, אני שואל את עצמי איפה כל המטה פיס למינהם.
    אני כמעט בטוח שמנחם יכניס במאמר הבא שלו התייחסות לדברי מטה פיס.מטה מדבר מפיו של מנחם.

  16. 1. די מפתיע שדאלאס החליטו להמר על הגיד המתחדש של מת'יוס ולהעניק לו חוזה כזה. בקשר לקנטר, סוף סוף ל-OKC יש גבוה ששם נקודות במשחק פנים, דבר שלא היה לווסטברוק ודוראנט. ל-OKC לא היתה ברירה להשאיר אותו ואף כדאי, גם במחיר כזה.
    2. מדובר בשאריות של חוזים רבי שנים… סעיף די מטופש. ג'ו ג'ונסון כבר שנים מרוויח מהעקיצה הגדולה שלו. החוזה של קובי (למרות שהוא עצם בגרון של LA) נובע בעיקר מהכבוד לשחקן היסטורי במועדון.
    3. במערת כמו הספרס ימצאו תפקיד לפארקר גם בגיל מאוחר בץור חונך של הדור הצעיר. יכולים לעשות בו שימוש כמו בג'ייסון קיד באולימפיאדה של 2008, שמשחק חמש דקות ראשונות בכל מחצית (מתוך כבוד ונעזוב את המנהיגות שהביא אז לנבחרת בתור שחקן שלא הפסיד במסגרות הבינלאומיות)) ואז נותן לרכזים שיותר רלוונטים.

  17. קובי באמת מוצדק רק בגלל העבר, ולא מסיבה אחרת. קנטר מוצדק ביותר ואני ממש לא מבין את הטיעון. הרי כל הזמן זאת היתתה הבעיה של OKC שכמשהו נתקע אצל 2 הכוכבים אין מי שישים כדור בסל, ואיבקה ממש לא מספיק. אז סנטר שמהווה איום משמעותי על הסל, שלוקח ריבאנדים ביעילות וקולע הרבה ובאחוזים גבוהים, ושהוא רק בן23, ובטוח שהוא יכול ללמוד ולהשתפר בהגנה כמו שראינו מהרבה שחקנים בגילאים הללו, ומבתוך הבנה שתקרת השכר עולה – זה חוזה מצויין. אני מסמפט מאוד את אדאמס ומגרי, אבל קנטר יהיה פקטור יותר משמעותי באליפות של OKC השנה…

  18. לגבי כרמלו – יש לו יד זהב שרמה הכי גבוהה בליגה סקורר מעולה – שנה שעברה (לא האחרונה) שני רק לדוראנט, ושנה לפני כן מספר מספר אחד בליגה, והכל באחוזים טובים מכל הטווחים., חוש מיקום מצויין לריבאונדים (הוא תמיד, מתחילת הקריירה שלו, בטופ 10 לעמדה שלו SF בריבאונדים למשחק, ואולי הכי טוב מכולם בריבאונדים בהתקפה – שנה שעברה, כשיחק עונה מלאה, היו לו 8.1 ריבאונדים למשחק, 1.9 בהתקפה, כמו כן כמעט חסימה למשחק, 1.2 גניבות, ו3.1 מסירות).
    אז הוא נותן עבודה רצינית בכדורסל, וחי בניו-יורק מקום אדיר לחיות בו. הוא ממש לא אשם שלא בונים קבוצה אדירה סביבו, והוא תכלס בזה שהוא נשאר נתן עוגן אמיתי ורציני לג'קסון כדי לעשות משהו. אני ממש לא מבין את הטענות נגדו. מי שקולע קבוע מעל 25 דקות ב45% מהשדה ומעל 80% מהקו, עובד בריבאונד, יודע למסור, ויודע לחטוף – זה אחלה עוגן לכל קבוצה.

    1. הוא שחקן לא רע, אבל הוא לא יכול להוביל קבוצה. גם דנבר שלו שהצליחה (וזה היה רק לשנה אחת), הצליחה בזכות זה שהיה לה מנהיג ווקאלי, פליימייקר ומנהל קלאץ' כמו צ'אנסי בילאפס.

      מלו לא מסר יותר מ-4 אסיסטים למשחק, כל הקריירה, גם כששיחק ליד קניון מרטין, ג'יי אר סמית', אלן אייברסון/צ'אנסי בילאפס וננה. הוא קלע מצויין, ויכנס להיכל התהילה (בזכות המכללות והנבחרת), אבל הוא לא יכול להיות מנהיג של קבוצה.

      ג'קסון חשב, לדעתי, שהוא יעבור את אותו תהליך מנטלי שקובי עבר. אבל קובי עבר את התהליך הזה מגיל 23 במשך שנים, כרמ7ו לא יתחיל אותו בגיל 31 (ופחות טוב בהרבה מקובי).

      לדעתי גם ג'קסון יבין את זה מתישהו, ויביא עוד מישהו ליד אנטוני. מייק קונלי פנוי בקיץ, ויוכל לתת את ההנהגה והקשיחות הזאת לניקס (בדומה לתפקיד של בילאפס בדנבר).

  19. +100
    הניקס חייבים מנהים ולשמנמלו יש כריזמה של עוף קפוא.
    קונלי תפור על הניקס והוא מנהיג. גם ווסטברוק מנהיג אגב, ואם הוא יגיע לניקס זו תהיה הקבוצה הכי מסקרנת בליגה (שלא תיקח אליפות כמובן)

  20. ברור שכרמלו הוא לא המנהיג. אבל זה לא מוריד מזה שהוא שווה חוזה מקס. בקבוצות האליפות האחרוננות ראינו 2 ושלושה כוכבים לפחות ברמה גבוהה מאוד ואז אחד מהם מתקבל כמספר 1 אבל יש לידו איזה שניים ברמה ממש גבוהה שמסוגלים לקחת אחריות בכל רגע. כרמלו בהחלט יכול להיות כזה.

  21. פארקר חייב ללכת וכמה שיותר מוקדם, כל עוד אפשר לקבל עליו משהו (וזה לא הרבה). הכי טוב היה לעשות עליו טרייד עוד השנה, אבל זה לא יקרה כשטימי ומאנו עוד משחקים.

    אני הייתי מארגן חבילה גדולה שכוללת את פארקר, דיאו, קייל אנדרסון ואולי גם בחירת דראפט נמוכה תמורת PG מוכח או בחירת טופ 5 בשנה הבאה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט