קדימון לישראל נגד קפריסין + בלוג חי / מתן גילור

הערב ב21:45 יתחיל המשחק הכי חשוב של נבחרת ישראל מאז המשחק הקודם הכי חשוב של נבחרת ישראל. הפעם, בחסותו של המושעה, שלא לומר המושחת, מישל פלאטיני, הקמפיין של נבחרת ישראל עדיין חי ובועט (ואז מאבד כדור ולא יורד להגנה).

ברשותכם, נתחיל עם החלק המשעמם של התרחישים האפשריים לגבי עלייה מהבית לאליפות אירופה (ישירות או פלייאוף) ונמשיך לחלק המשעמם בו נסקור את הרכב מכבי ת"א מחוזקת (מוחלשת?) במ.ס. אשדוד, סליחה נבחרת ישראל, לקראת המשחק.

*

התרחישים:

ישראל מנצחת את קפריסין ומנצחת בבלגיה: אם בלגיה לא מנצחת באנדורה, ישראל באליפות אירופה. אם בלגיה מנצחת באנדורה, ישראל בפלייאוף.

ישראל מסיימת בתיקו עם קפריסין ומנצחת בבלגיה: אם בלגיה מפסידה באנדורה וישראל מנצחת בבלגיה בכל תוצאה שאינה 1:0, ישראל באליפות אירופה. אם בלגיה מפסידה באנדורה וישראל מנצחת בבלגיה 1:0 עובדים להכרעה בהפרש שערים (כעת, בלגיה על 14+ וישראל על 5+). אם בלגיה לא מפסידה באנדורה, ישראל בפלייאוף.

ישראל מנצחת את קפריסין ומסיימת בתיקו עם בלגיה: ישראל בפלייאוף.

ישראל מנצחת את קפריסין ומפסידה בבלגיה: אם בוסניה לא מנצחת את ווילס ובקפריסין (גם וגם), ישראל בפלייאוף. אם בוסניה מנצחת את ווילס וקפריסין, ישראל לא עולה.

ישראל מפסידה לקפריסין ומנצחת בבלגיה: אם בוסניה לא מנצחת את ווילס ובקפריסין (גם וגם), ישראל בפלייאוף. אם בוסניה מנצחת את ווילס ובקפריסין, ישראל לא עולה.

ישראל מסיימת בתיקו עם קפריסין ובבלגיה: אם בוסניה לא מנצחת את ווילס ובקפריסין (גם וגם), ישראל בפלייאוף. אם בוסניה מנצחת את ווילס ובקפריסין, ישראל לא עולה.

ישראל מסיימת בתיקו עם קפריסין ומפסידה בבלגיה: אם בוסניה לא מוציאה לפחות 4 נקודות מווילס ובקפריסין, ישראל בפלייאוף. אם בוסניה מוציאה לפחות 4 נקודות מווילס ובקפריסין, ישראל לא עולה.

ישראל מפסידה לקפריסין ומסיימת בתיקו עם בלגיה:

אם בוסניה מפסידה לווילס אך לא מפסידה לקפריסין, ישראל בפלייאוף.

אם בוסניה מסיימת בתיקו עם ווילס ובקפריסין, ישראל בפלייאוף.

אם בוסניה מנצחת את ווילס, ישראל לא עולה.

אם בוסניה לא מפסידה לווילס ומנצחת את קפריסין, ישראל לא עולה.

אם קפריסין מנצחת את בוסניה, ישראל לא עולה.

ישראל מפסידה לקפריסין ובבלגיה: ישראל לא עולה.

*

מקצועי:

2 אלופות העולם האחרונות התבססו על הקבוצה המובילה במדינתן באותן השנים. כשנבחרות אחרות באות לבסס את הנבחרת שלהן על הקבוצה המובילה בליגה המקומית, הן צריכות לקחת בחשבון מספר דברים:

  1. הקבוצה צריכה להיות מבוססת על שחקנים מקומיים.
  2. החלק הארי של השחקנים המקומיים הטובים ביותר צריך לשחק באותה הקבוצה.

ברור לכל למה גרמניה יכלה להתבסס על באיירן מינכן וספרד על ברצלונה, ואילו ארגנטינה או ברזיל אינן יכולות להתבסס על הקבוצות הדומיננטיות בליגה המקומית, כיוון שבמקרים הראשונים חלק ניכר מהשחקנים הטובים ביותר מרוכז באותן קבוצות ובמקרים השניים לאו.

עם זאת, גם במקרים בהם הנבחרת מתבססת על קבוצה אחת, אין זה אומר שהעדיפות היא אוטומטית לטובת השחקנים מאותה הקבוצה. זה כן אומר שיש להם יתרון. כלומר, גצה יועדף על שורלה, בין היתר, בגלל שהוא משחק בבאיירן מינכן ורגיל לשאר השחקנים ולשיטה, אבל זה לא מספיק כדי שבאדשטובר יועדף על הומלס. (ניתן למצוא דוגמאות נוספות למי שאלה אינן מניחות את הדעת מבחינתו.)

כשאלי גוטמן צריך לבחון את הסוגיה ברמת נבחרת ישראל, הוא צריך לשאול עצמו האם העדפתו את שחקני מכבי ת"א במרבית המקרים אינה פוגעת באיכות של כל אחד משחקני ההרכב בנפרד. רוצה לומר, האם התועלת מתאום בין השחקנים עולה על הנזק מנחיתותם לעומת שחקנים פוטנציאלים אחרים לאותו התפקיד.

במשחק הזה, הפציעות משחקות תפקיד חשוב. הבלם הישראלי המוביל, רמי גרשון, פצוע, וגם חלק מטובי הקשרים הישראלים: ליאור רפאלוב, ביברס נאתכו ומאור בוזגלו.

לפיכך, החליט גוטמן אכן לבסס את הנבחרת על מכבי ת"א. כלומר, אם נניח שעל מקום בצד ימין קיימת תחרות בין מאור מליקסון לגילי ורמוט, אזי שאם אין הכרעה ברורה נעדיף את ורמוט שמשחק במכבי ת"א. כנ"ל לגבי עמדת החלוץ, בה מואנס דאבור שיחק עם חלק משחקי מכבי ת"א בעבר, ולכן גוטמן יעדיף אותו על פני תומר חמד או עומר דמארי, שייתכן והיה מעדיף אותם בהרכב בו היו שחקנים מקבוצות רבות.

אפשר לעבור עמדה-עמדה ולהראות שכל הבחירות של גוטמן סבירות, כלומר הסיכוי לתועלת מהתאום עולה על הסיכון לנזק מהשיבוץ הפרסונלי, אם בכלל קיים סיכון כזה.

הנזכר לעיל נכון למעט עמדה אחד והיא עמדת הקשר האחורי, בה, ככל הנראה, מועדף דור פרץ, מהנימוקים הבאים:

  1. לדור פרץ אין ניסיון בנבחרת. יש צורה לשלב שחקן. אפשר להתחיל עם משחקי אימון או משחקים בפרופיל נמוך ולהגביר. להרכיב אותו לראשונה במשחק המשמעותי ביותר של נבחרת ישראל מזה למעלה מעשר שנים – עת כשלה ישראל לנצח את איי פארו בהפרש שערים שהיה מספיק לה להעפיל לפלייאוף על חשבון שוויץ – זה סיכון גדול מדי, קל וחמר כשיש אלטרנטיבות, שהן לכל הפחות סבירות לאותה העמדה. לדעתי, זה גם לא הוגן כלפי השחקן. יכול להיות שהוא ייתן את משחק חייו, אבל סיכוי גדול יותר שטעות שלו תוריד לו את כל הביטחון ותפגע בו גם בעתיד. אם גוטמן היה אומר מתחילת הקמפיין שהוא מתחיל לפתח את פרץ לשנים הבאות, דיינו. ברם, להתחיל איתו דווקא במשחק כזה? לדעתי, מדובר על טעות.
  2. לעניות דעתי, בעמדה זו אכן קיימים שחקנים טובים בהרבה מדור פרץ, לא כל שכן כאשר מביאים את סוגיית הניסיון לדיון. בירם כיאל (יש לבטא BERAM KAYAL ולא BIRAM KIYAL) עדיף בהרבה, אבל נניח לרגע שגוטמן דבק בשחקני מכבי ת"א ויהי מה. במקרה זה, היה עדיף מראש לזמן את מי שלדעת רבים הוא הקשר האחורי הישראלי הטוב בליגה, גל אלברמן, שגם הוא משחק במכבי ת"א.

באופן אישי, אני גם חושב שבמשחק מהסוג שאני צופה שיתפתח, קרי נבחרת ישראל מחזיקה בכדור וקפריסין מנסה לעקוץ במתפרצות, עדיף חלוץ רחבה דומיננטי כמו תומר חמד, אבל זה ניואנס ולא משמעותי.

קפריסין, כאמור, צפויה לנקוט בשיטה היחידה שהניבה לה נקודות, שאינן על חשבון נבחרת אנדורה, כלומר לשחק נסוג והגנתי ולהתבסס על התקפות מתפרצות, אם כי הפעם תחסר המהירות של דימטריס חריסטופי.

*

הימור:

אז מה, חייבים להמר וכאלה? נו, טוב…

ניצחון ישראלי על קפריסין והפסד לבלגיה. בוסניה לא תשיג 6 נקודות משני המשחקים הנותרים וישראל תעפיל לפלייאוף.

שבת שלום ובהצלחה לירוקים, סליחה לכחולים (או שבעצם לבנים?). בקיצור, ניפגש בבלוג החי.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
148 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
מנחם לס
מנחם לס
10/10/2015 7:27:38

אני חושב שמשדרים אצלנו את המשחק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

גל אל-איי
גל אל-איי
10/10/2015 8:08:55

מנחם באיזה ערוץ? פוקס 1?

מנחם לס
מנחם לס
10/10/2015 16:50:29
הגב ל  גל אל-איי

כן

תiמר
תiמר
10/10/2015 23:51:13
הגב ל  גל אל-איי

חחחחח

יניב
יניב
10/10/2015 8:24:40

לדעתי הסיבה שפרץ מועדף על פני כיאל( קראתי באיזשהו מקום שכאילו פצוע אבל לא מאמין לזה) היא בגלל המצב ששורר בארץ והעובדה שהמשחק בטדי. לגבי ההעפלה הרי בטוח שנעפיל אל תשכח שזהבי משחק אצלנו 🙂

מתן גילור
10/10/2015 8:41:38
הגב ל  יניב

לפי ההיגיון הזה, גוטמן אמור להעדיף את חמד או דמארי על פני דאבור. לפי הפרסומים באתרים השונים, דאבור אמור לפתוח.

יניב
יניב
10/10/2015 9:13:01

אני לא אתפלא עם חמד באמת יפתח ואולי הוא בונה על כך שדיבור יבקיע ובכך ישקיט את הקהל

שגיא נאור
שגיא נאור
10/10/2015 9:52:56
הגב ל  יניב

לא דין כיאל כדין דאבור בהקשר הזה. כיאל הצליח להרגיז הרבה אנשים כשרץ עם דגל פלשטין אחרי שסלטיק זכו באליפות והתבטא בצורה בעייתית במהלך צוק איתן. הקהל בישראלי לא שכח לו את זה, בטח לא הירושלמי.

דאג קולינס
דאג קולינס
10/10/2015 8:29:08

מקווה שדאבור יבקיע צמד. תוצאה 2:0 לישראל.

שגיא נאור
שגיא נאור
10/10/2015 10:01:10

תודה רבה על הפריוויו, בטוח ניפגש בבלוג החי.
חייב לציין שלמרות שאני אופטימיסט בטבעי, היום אני דווקא צופה אכזבה.
ראיתי את קפריסין במספר משחקים בקמפיין, האחרון נגד ווילס והם שיחקו בו מצוין, אומנם הפסידו מגול בדקה ה80 של בייל אבל לא נפלו מהוולשים ואף עלו עליהם. כמה ימים אחר כך אנחנו נפגשנו עם ווילס ולא עברנו את החצי רוב המשחק.
גם נגד בלגיה הקפריסאים עמדו יפה וקיבלו גול מהזאר לקראת הסוף.
הם לא נבחרת חלשה כמו שאנחנו חושבים והנסיון שלנו במשחקים קריטיים אינו מבשר טובות.

לעניין ההרכב, כשבוחנים שחקן בכל עמדה השחקנים של מכבי תל אביב כרגע נראים ביתרון על המחליפים שלהם ואני לא חושב שזאת החלטה מושכלת של גוטמן לבסס את ההרכב על מכבי.
שאבור מתואם עם השחקנים של מכבי לא יותר ממה שדאמרי מתואם עם ורמוט ובן חיים ולכן זה לא השיקול לדעתי.
דור פרץ אומנם שחקן צעיר אבל הספיק בחודש האחרון לקבל נסיון בליגת האלופות והוא הוכיח שהמעמד לא גדול עליו. בכל מקרה, טם נאתכו היה כשיר כמובן שפרץ החה על הספסל.

מתן גילור
10/10/2015 10:26:14

קפריסין בבית ובחוץ זו נבחרת שונה מאד.
לגבי ההעדפה של שחקני מכבי ת"א – שמעתי את אותה הספקולציה שנוגעת לתכנון עתידו של גוטמן מיותר מאדם אחד, אבל זו ספקולציה בלבד, אז נשאיר זאת שם בינתיים ולא נרחיב.
פרץ לדעתי כלל לא היה צריך להיות מוזמן. כפי שכתבתי בפריוויו, אלא אם פתאום גילת בניון או ברקוביץ', זה לא המקום הנכון לשלב שחקנים חדשים.

גור גולן
גור גולן
10/10/2015 10:18:59

תודה על הפריוויו וניפגש בבלוג החי!

ולדי קוגן
ולדי קוגן
10/10/2015 11:07:33

דור פרץ הוא שחקן מוכשר, אבל אני גם חושב שלא חכם לעלות איתו בהרכב. בהחלט אפשר לתת לו 20-30 דקות כמחליף. דבר שני, אני חושב שגוטמן מבסס את ההרכב על מכבי בגלל ריבוי הפצועים. נאתכו, רפאלוב, גרשון ועוד כמה פצועים ולואקום נכנסים שחקני מכבי.
ולסיום, מקווה שישראל תנצח היום. אני גם די בטוח שבוסניה תנצח, כי לויילס יש משחק מול אנדורה בבית במחזור האחרון, ככה שאין להם מה להתאמץ יותר מדי היום.

שיר
שיר
10/10/2015 11:18:47

אלברמן פרש מהנבחקת ולכן לא זומן.
אחרי שראיתי את דור פרץ בעיניים מתמודד עם שחקני דינמו קייב אין לי ספק שהוא מסוגל להתמודד עם קפריסין בהצלחה, בהנחה שכם כיאל לא כשיר הוא האופציה הטובה ביותר.

מתן גילור
10/10/2015 11:49:57
הגב ל  שיר

שחקנים שפרשו מהנבחרת הלאומית וחזרו אליה: אלי אוחנה (שער במזחק החזרה), זינדין זידאן ופטריק ויירה (עד לגמר המונדיאל). אם אלה יכלו למחול על כבודם, גם אדון אלברמן יכל לעשות כן.
לא קונה את התירוץ הזה – אם גוטמן היה מתקשר ומבקש ממנו לבוא, אין לי צל של ספק שהוא היה מתייצב לצמד המשחקים.

יניב
יניב
10/10/2015 12:51:53

אלברמן בעיקר פרש כי גוטמן אף פעם לא החזיק ממנו.

omerb
omerb
10/10/2015 14:24:33
הגב ל  יניב

ובצדק

מתן גילור
10/10/2015 11:53:38
הגב ל  שיר

וזה לא עניין של להתמודד, אלא האם הוא האופציה הטובה ביותר בתפקיד. אם מחפשים להכשיר שחקן לעתיד, אולי כן, אבל לא מתחילים במשחק כזה עם שחקן מסוים לטובת העתיד. ובעמדה הזו יש ישראלים שנכון לנקודת הזמן הנוכחית עדיפים, קל וחמר כשמדובר על משחק בודד ומכריע בו הניסיון משחק תפקיד. דוגמאות: אלמוג כהן, מהראן ראדי.

דאג קולינס
דאג קולינס
10/10/2015 12:53:34

מוכנות וגיל עניין אישי. פרץ בשל.

מתן גילור
מתן גילור
10/10/2015 13:25:22

בשל למשחק מכריע בנבחרת? האם אתה מבסס את קביעתך על כל אותם משלקים של הנברחת בהם הוכיח בשלות זו?

חתוליו
חתוליו
10/10/2015 12:59:13

מתי המשחק?

מתן גילור
מתן גילור
10/10/2015 13:24:16
הגב ל  חתוליו

21:45

תiמר
תiמר
10/10/2015 13:08:58

אני אשכרה מפחד שישראל תעבור אותם..

אלכס דוקורסקי
אלכס דוקורסקי
10/10/2015 13:19:40

מתן, תודה רבה על הסקירה. נהניתי מאוד לקרוא.
הפסקה הראשונה העלתה חיוך גדול על פניי…

חתוליו
חתוליו
10/10/2015 13:36:00

מצן, האם בתסריט הריאלי/אופטימי של נצחון על קפריסין ותיקו עם בלגיה ישראל בפלייאוף בוודאות? והאם ידוע את מי נפגוש שם?

חתוליו
חתוליו
10/10/2015 13:58:51
הגב ל  חתוליו

*מתן

מתן גילור
10/10/2015 14:39:39
הגב ל  חתוליו

בוודאות בפלייאוף. עוד לא יודעים מי השאר שיהיו שם. רק אחרי המחזור האחרון יקבעו מדורגות/לא מדורגות ויערכו הגרלה.

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
10/10/2015 14:46:22

תודה אבויה
הלילה כולנו אל אל ישראל

אח של קוזיקרו
אח של קוזיקרו
10/10/2015 14:59:18

ונניח ונגיע לפלייאוף. ואז?

מתן גילור
10/10/2015 15:02:28

ואז צמד משחקים – בית וחוץ – מול נבחרת אחרת, כאשר המנצחת באליפות אירופה.

חתוליו
חתוליו
10/10/2015 18:43:37

סליחה על הניג׳וז, אבל יש מצב לעוד הסבר על איך להחליף את הצללית בריבוע שמעל השם לתמונה ממשית?

jojo
jojo
10/10/2015 19:49:35
הגב ל  חתוליו

מעתיקה הסבר של רועי (הודות להסבר הזה, אפילו אני הצלחתי..)
"הוספת תמונה:
נכנסים לקישור: http://he.gravatar.com
פותחים חשבון ומעלים לו תמונה לבחירתכם.
כשנכנסים להופס ומגיבים בחלון התגובה ישנו חלון לאימייל.
תרשמו שם את המייל שמופיע בחשבון ה GRAVATAR (אותו מייל שאתם מגיבים איתו באתר) וכל תגובה תיווסף בצירוף התמונה שלכם, יקח כמה דקות עד שזה יעלה"
ומנחם תמיד מוסיף לבחור באופציה של G ליד התמונה.
בטוחה שרועי ישמח לעזור אם יהיו בעיות, הוא סופר נחמד 🙂

חתוליו
חתוליו
10/10/2015 20:01:20
הגב ל  jojo

תודה פלו ג׳ו!

חתוליו
חתוליו
10/10/2015 20:06:33
הגב ל  חתוליו

זה עובד!

jojo
jojo
10/10/2015 20:22:36
הגב ל  חתוליו

רק בשביל התמונה האדירה היה שווה 🙂
עכשיו חזרה למכבי וקריית גת..

יניב
יניב
10/10/2015 20:47:27
הגב ל  חתוליו

תמונה גדולה

גור גולן
גור גולן
10/10/2015 20:56:58
הגב ל  חתוליו

אחלה תמונה!

יונתן שגב
יונתן שגב
10/10/2015 21:12:49
הגב ל  חתוליו

חחח! גדול חתוליו

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
10/10/2015 22:11:51
הגב ל  חתוליו

ענק אתה ! הרסת למומי את הבריאות

k_700
10/10/2015 19:22:04

1-1 ועפים.

חוץ מזה מה יתן הפליאוף כשידוע שזה יגמר בתבוסה של חמישה שערים ומעלה?

מתן גילור
10/10/2015 19:32:03
הגב ל  k_700

כסף למושחתי ההתאחדות.

רועי ויינברג
10/10/2015 19:28:41

תענוג לקרוא.

1-1, קרן קפריסאית בדקה ה-88/טעות של טל בן חיים (הבלם) תוציא אותנו מהיורו

גור גולן
גור גולן
10/10/2015 20:58:19

2-1 ישראל למרות שאנחנו תמיד יודעים להרוס… נבחרת גרועה.
הרכב נבחרת ישראל: אופיר מרציאנו, אלי דסה, טל בן חיים, איתן טיבי, עומרי בן הרוש, ניר ביטון, בירם כיאל, גילי ורמוט, ערן זהבי, טל בן חיים, מואנס דאבור.

pingpong
pingpong
10/10/2015 21:00:43

3-0(אבל לא יהיה קל)

הנרי
הנרי
10/10/2015 21:01:40

היי רציתי לשאול משהו לא קשור- בעבר פורסם באתר פוסט שהסביר כיצד עובד מדד ה-PER באן בי איי. למישהו יש לינק?

מתן גילור
10/10/2015 21:43:02

לפי תמונות שאני רוצה בפייסבוק טדי לא קרוב להיות מלא. כנראה שהאירועים המעציבים משפיעים על החשק לכדורגל ומנגנים על הפחד.

מתן גילור
10/10/2015 21:43:42

ראיתי עכשיו קריאה ברוח האתר: אל אל ישראל, לס לס ווילס.

גור גולן
גור גולן
10/10/2015 21:48:16

+1

חתוליו
חתוליו
10/10/2015 22:02:02

בינתיים נראה שיש יותר סיכוי לעקיצה קפריסאית מנצחון ישראלי

גל אל-איי
גל אל-איי
10/10/2015 22:05:09

מנחם, בחוף המערבי אין שידור ב-Fox Sports 1
link anybody?

Ljos
Ljos
10/10/2015 22:07:04
הגב ל  גל אל-איי

לא יודע אם עובד בחו"ל, אבל אני רואה דרך האתר של הערוץ הראשון:
http://www.iba.org.il/liveProgram.aspx?scode=1933005

חתוליו
חתוליו
10/10/2015 22:07:58
הגב ל  גל אל-איי

נסה את האתר של רשות השידור

גל אל-איי
גל אל-איי
10/10/2015 22:09:19

תודה
אומר לי שיש מספר רב מדי של מתחברים ולנסות מאוחר יותר.
או וול, עובר לפוטבול מכללות…

etayle
etayle
10/10/2015 22:12:27

למה כל כדור של קפריסין כל הגוף שלי רועד

etayle
etayle
10/10/2015 22:17:47

אנחנו נראים נורא

עגל
עגל
10/10/2015 22:19:53

מה ההתלהבות מהתמונה של חתוליו, אולי מישהו יסביר לזקן כמוני ? זה איזשהו חתול מעופף מסרט ילדים, לא?

חתוליו
חתוליו
10/10/2015 22:25:41

החבר׳ה בכחול עוד לא התעוררו מהתנומה של שבת בצהריים, עוד לא ירד להם החמין, עדיין תקועים ב8 מאונך בתשבץ של נדיב אבידן, לא זיהו שלושה כוכבים בשמים

no funny shtuff
no funny shtuff
10/10/2015 23:58:35
הגב ל  חתוליו

נדיב אבידן כבר מזמן לא איתנו, הוא מחבר תשבצי הגיון לג'ניס ג'ופלין, אריק איינשטיין ומוזס מאלון.
בכל אופן, אני מתאר לעצמי שאף אחד מחברי הנבחרת הזו לא ניסה את מזלו בתשבץ המיתולוגי..

no funny shtuff
no funny shtuff
11/10/2015 0:00:59
הגב ל  no funny shtuff

כשכמובן דקל בנו ממשיך את דרכו תרתי משמע..

etayle
etayle
10/10/2015 22:27:44

אני רק מדמיין מה יקרה אם נקבל את אוקראינה בפליאוף

etayle
etayle
10/10/2015 22:33:13

סיכום .שני נבחרות צריכות ניצחון .שני קבוצות מוגבלות .ודווקא קבוצת החוץ שולטת ורוצה יותר מהקבוצה הבייתית.

מתן גילור
10/10/2015 22:35:09

זה נכון שתיקו עבורנו לא מסיים את הקמפיין ועובר קפריסין כן, אבל אם נחכה שהם יזמו וננסה לעקוץ, לא תהיה לנו ישועה.
הייתי מוותר על טב"ח בשביל חמד.

מתן גילור
10/10/2015 22:35:55

זה שבלגיה מובילה זה טוב לנו, כי המשחק האחרון יהיה חסר חשיבות בשבילם, אבל בכל מקרה הסיכוי להוציא שם משהו קטן והחיסרון של ביטון יהיה משמעותי.

etayle
etayle
10/10/2015 22:45:54

בלגיה ישחקו עם המחליפים, אבל כשיש לך מחליפים כמו בלגיה שרוצים להוכיח את עצמם מצד ,ונבחרת ממש חלשה מצד זה לא יגמר טוב

תiמר
תiמר
10/10/2015 22:42:06

יאללה קפריסין, להחזיק מעמד!

מתן גילור
10/10/2015 22:47:13
הגב ל  תiמר

תומר, אני לא מאלה שיש להם טענות למי שנגד הנבחרת. באמת סתם מתוך סקרנות, למה?

etayle
etayle
10/10/2015 22:47:46

בטח כדי לחסוך את הפליאוף.

תiמר
תiמר
10/10/2015 23:03:44

כי כשאני מוציא את הכלב לטיול אני מקשיב לתוכנית של איינשטיין וקופמן והיא תיהיה משעממת אם ישראל תנצח

תiמר
תiמר
10/10/2015 23:08:02
הגב ל  תiמר
גור גולן
גור גולן
10/10/2015 22:44:33

משחק זוועה !

etayle
etayle
10/10/2015 22:48:27

פשוט ביזיון שנבחרת בבית נגד קבוצה "נחותה" משחקים על 1-0 ונראים נורא.

etayle
etayle
10/10/2015 23:01:18

לישראל הגנה נוראית , לקפריסאים התקפה זוועתית מה יוצא ?

etayle
etayle
10/10/2015 23:01:53

השם ישמור .בווווווווז

etayle
etayle
10/10/2015 23:02:12

יאללה ישראלללל

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
10/10/2015 23:02:21

ככה לא בונים חומה

etayle
etayle
10/10/2015 23:02:35

אל אל אל א
ישראל

etayle
etayle
10/10/2015 23:05:49

קדימה לטורניר גדול עולים במשחקים כאלה

etayle
etayle
10/10/2015 23:07:02

אוויויאו דגני

etayle
etayle
10/10/2015 23:09:02

כאילו שזה מה שחסר לנו במשחק הזה זה אזעקה:(

חתוליו
חתוליו
10/10/2015 23:09:55

למה חיכו עם החילוף הזה? למה הקפאון של הספסל? ולמה רק חילוף אחד?
ככה זה נראה כשאין תוכנית מדינית ארוכת טווח.

etayle
etayle
10/10/2015 23:12:12
הגב ל  חתוליו

זה מה שקורה שמשאירים להם שטחים

etayle
etayle
10/10/2015 23:13:56

מתן חבל שאיווניר לא קרא את הטור שלך .היה עושה לו סדר…

חתוליו
חתוליו
10/10/2015 23:16:28

לאן מגיעים מהמקום החמישי בבית?

מתן גילור
10/10/2015 23:16:33

בוסניה מובילה 0:1. הסיפור בדרך להסתיים…חייבים לפחות שוויון.

etayle
etayle
10/10/2015 23:16:53

1-0 בוסניה

etayle
etayle
10/10/2015 23:18:08

אני יודע שזה נשמע ממש רע.אבל יהיה לי ממש כואב אם כיאל יבקיע לנו שער.תתחשבו בי זה רגעים קשים.

Ljos
Ljos
10/10/2015 23:21:11
הגב ל  etayle

ואם כיאל יכבוש עכשיו?

א.ב
א.ב
10/10/2015 23:40:34
הגב ל  etayle

למה יהיה לך קשה? שמת משהו בווינר?

etayle
etayle
10/10/2015 23:20:01

גוווווללללללל

מתן גילור
10/10/2015 23:20:06

וואו איזה שער מדהים!

מתן גילור
10/10/2015 23:20:27

יאללה, השני חשוב מאד.

חתוליו
חתוליו
10/10/2015 23:20:42

יאללה זה הרגע!!!

חתוליו
חתוליו
10/10/2015 23:21:46

חמד ומליקסון עלו מהספסל והביאו אש למגרש

עגל
עגל
10/10/2015 23:22:56

יותר מזל משכל

etayle
etayle
10/10/2015 23:24:12

לא יאומן .

מתן גילור
10/10/2015 23:24:27

באסה

etayle
etayle
10/10/2015 23:24:51

מזל שאין אף אחש בבית איך אניצועק פהההה

חתוליו
חתוליו
10/10/2015 23:25:50

Annnnd it's gone

מנחם לס
מנחם לס
10/10/2015 23:27:47

הקלידו את התגובה כאן…

מנחם לס
מנחם לס
10/10/2015 23:28:12

אין שידור

etayle
etayle
10/10/2015 23:37:55

"פיגוע" של נבחרת ישראל….

etayle
etayle
10/10/2015 23:38:35

אין דבר יותר טוב בלהרוס את המצב , נבחרת ישראל.ביזיון ביזיון ביזיון ביזיון ביזייון

חתוליו
חתוליו
10/10/2015 23:41:05

משחק אדיש של נבחרת ישראל, אין תשוקה, אין אש, אין מחוייבות. מהדקה הראשונה נראינו כמו ערימה של קרשים רטובים.

jojo
jojo
10/10/2015 23:45:11
הגב ל  חתוליו

תיאור יצירתי של הנבחרת.. זה דימוי של קיבוצניקים? של פירומנים? של נגרים?

חתוליו
חתוליו
11/10/2015 7:07:30
הגב ל  jojo

גם וגם וגם ותוסיפי משוררים לרשימה

etayle
etayle
10/10/2015 23:41:55

עכשיו ינסו למכור לנו שישראל תנצח בבלגיה.

מתן גילור
10/10/2015 23:41:55

אם בתחום המדע הבדיוני עסקינן, אז האופציה היחידה לעלות היא ניצחון על בלגיה בצירוף תיקו או הפסד של בוסניה בקפריסין.

etayle
etayle
10/10/2015 23:42:27

שגיא כהן זועם.על הכישלון…

דקסטר
דקסטר
10/10/2015 23:45:30

גוטמן זה מאמן הנבחרת הכי גרוע מעולם!
שני הקמפיינים הכי גרועים היו איתו.

k_700
10/10/2015 23:59:23
הגב ל  דקסטר

וכרגיל המ-א-מ-ן אשם.
לא מה שחשבת אגב אחרי שני המשחקים הראשונים בקמפיין הזה.

דקסטר
דקסטר
11/10/2015 0:12:11
הגב ל  k_700

אנחנו עדיין היינו אמורים לעלות.
ממשחק למשחק שיחקנו פחות טוב וגוטמן העלה הרכבים דימיוניים.
להוביל בבוסניה 1-0 דקה 45 ולסיים את המחצית בפיגור 1-2 זה אומר שמשהו דפוק באיך שמכוונים אותך.

אגב לא אהבתי גם שזהבי פתח בניצחון על בוסניה 3-0.
גוטמן לא למד כלום מהקמפיין הקודם.

k_700
11/10/2015 0:15:07
הגב ל  דקסטר

היינו אמורים לעלות, למה??

בשביל להיות אמור לעלות אתה צריך איזשהו מקרה תקדימי להתבסס עליו.
על מה יש להתבסס?? אותה תצוגה מול דנמרק שתירצו בזיונים לפני המשחק?

לא ברור לי איך חשבו להגיד שווילס זו איזה נבחרת שקרובה לרמה שלנו(לפני תחילת הטורניר).
עזבו את בייל, זו נבחרת שכמעט כל 11 שלה הם שחקני פריימרליג לגיטימיים עם נסיון של 5-6 שנים לפחות בליגה.
מי שמבין עניין ידע שאנחנו לא סתם מקום 4 לפני תחילת הטורניר אלא מקום 4 במרחק גדול מאוד מה-3 הראשונות ובמרחק יותר קטן מהנבחרת החמישית בטיבה בבית הזה.

דקסטר
דקסטר
11/10/2015 0:20:08
הגב ל  k_700

למה?? כי בוסניה תפסה קמפיין לא משהו ואנחנו היינו צריכים רק לא להיות ביזיון.
זאת רמה אחרת של ביזיון.

עזוב עלינו או לא עלינו 7 משחקים רצופים של אנטי כדורגל זה שיא גם בשבילנו

k_700
11/10/2015 0:30:20
הגב ל  k_700

נו אז אדרבא זה רק מוכיח לך שאפילו בוסניה בקמפיין שכולל המון המון בעיות(דזקו למעשה חצי ממשחקי הקמפיין לא כשיר, גם בסיץ' היה פצוע ועוד שחקנים מרכזיים) ועם המון תוצאות רעות עדיין עולה כי ברגעי המתח וכשהיא עם הגב לקיר היא מנצחת את ווילס כי לה יש אמצעים לנצח את וויילס במשחק על כל הקופה, לנו אין את האופי והיכולת לנצח את קפריסין(לטביה או כל נבחרת כזאת) במשחק כזה חשוב.

לא כי אנחנו רק לוזרים(שזה מה שקל להגיד עכשיו אחרי כל הבאז) אלא כי אנחנו פשוט לא טובים.
אנחנו שבים מקום 4 בבית הזה, מי שהשכיל להבין את זה מיד אחרי ההגרלה לא מופתע עכשיו.

k_700
10/10/2015 23:50:38

אני רק חושב ששווה להזכיר מי היחיד פה שאחרי שני נצחונות שקריים לחלוטין בתחילת הקמפיין אמר שאין לנו סיכוי לעלות, עם חסדים של בוסניה ובלעדיהם.

אנחנו בלחץ הקבוצה הרביעית הטובה בבית(בלחץ כי אנחנו באותו לבל בדיוק של קפריסין).

k_700
10/10/2015 23:52:03
הגב ל  k_700

ולמען האמת בכלל חשבתי שבישראל יוציאו היום תיקו של אנטי כדורגל, בסוף גם את התוצאה המסכנה הזאת שהייתה משאירה תקווה לחולמים לא הוציאו, כי אין פה כדורגל.

אני נטשתי את הענף הישראלי ב97 בערך ולא מתחרט לשנייה.
רק כדורגל אנגלי.

etayle
etayle
10/10/2015 23:53:28
הגב ל  k_700

קשה להתנתק מהנבחרת (ניסיתי רוב הקמפיין ).פשוט זה יותר מידי קרוב ללב .(כדורגל ישראלי ברוך השם דיי נגעלתי).

k_700
10/10/2015 23:56:59
הגב ל  etayle

כשאתה אמביוולנטי לחלוטין לכדורגל הישראלי אז זה ממש לא קשה, תאמין לי.

אני ברוב משחקי הנבחרת מעדיף לראות כדורגל של נבחרות אחרות או פוטבול אם זה בראשון, לא מפסיד כלום.

הנבחרת גם בדרך כלל משחקת בסמי עופר שזה מאוד קרוב לדירה שלי וממש ממול למקום העבודה שלי ולא חשבתי אף פעם ללכת לראות משחק שלה, כי זה פשוט לא מ-ע-נ-י-ן, לא באווירה ולא באיכות.

etayle
etayle
10/10/2015 23:52:27
הגב ל  k_700

דווקא זה היה צפוי.ההבדל בינינו לבוסניה .שמתעלים ברגע האמת (בלי דז׳קו ).נבחרת מעפנה, לפי דעתי אנחנו עם יותר כישרון מקפריסין.תוכנית משחק ומשמעת השם ישמורת..

k_700
10/10/2015 23:54:35
הגב ל  etayle

היה צפוי? כן בשבילי.
תלך לתחילת הקמפיין אחרי הנצחון השקרי הזה על בוסניה מינוס דזקו ותראה את האופורייה ששררה פה.
תסתכל כמה צחקו עליי שטענתי ש"אין לנו סיכוי"(לא הבינו איך אפשר להיות החלטיים כי הצגנו שני משחקים ממש טובים..).

etayle
etayle
10/10/2015 23:56:42
הגב ל  k_700

המשחק נגד בוסניה היה עלוב ביותר הגנה פח .(הגיעו למיליון מצבים ובגלל שדז׳קו ואיביסיביץ לא שיחקו לא הבקיעו) . אבל תאמת "שרציתי" להאמין שאולי הפעם נגד קפריסין נראה יותר טוב .(משחק נורא ואיום)

k_700
11/10/2015 0:03:58
הגב ל  etayle

במשחק ההוא מול בוסניה נראינו טוב, גם שלטנו טוב במרכז הקישור, גם הנענו טוב את הכדור, גם משחק טוב של נאתכו.
לא צריך למסמס את מה שהיה שם.
אבל כן זה היה שקרי כי ברור לגמרי שבתנאי לחץ ועם דזקו(עזוב איביסביץ', דז'קו לבד מספיק לנטרל אותנו) אין לשחקנים שלנו שום איכות כדי לעשות את זה.

אנחנו נמשיך לצחוק על ווילס ונמשיך לצחוק על קפריסין ונמשיך לצחוק על יוון ואפילו נמשיך לחשוב שצפון אירלנד זה שתי נצחונות חובה(אגב שלשום עלו חלק ליורו, צפון אירלנד לא אירלנד של הרפובליקה, צפון אירלנד עם קרייג קאטקארט ופדי מקנייר, קורי אוונס עלו לפאקינג יורו) ובסופו של יום לא לעשות כלום.

כי בישראל חזקים בדיבורים וביצירת באז ואז גם האוהדים והתקשורת תתנפל על המאמן בסוף כי המאמן תמיד אשם.

אף אחד חוץ ממני לא יכול להגיד את האמת? אנחנו לא נעלה לטורניר גדול כי אנחנו לא קשורים לרמות האלה גם כשמגדילים ל24.
אנחנו סביב המקום ה33 לפי הדירוג שלי באירופה(מבחינת פוטנציאל), מבחינת העמידה בלחץ, הרצון, הכושר? סביב המקום ה40.
כמובן שאין מה לחלום על מונדיאל, לא בפעם הבאה ולא בעוד 45 שנה.
ולא משנה מי יהיה המאמן.

etayle
etayle
11/10/2015 0:14:44
הגב ל  etayle

תראה את התקציר נגד בוסניה .היינו סבירים אבל הם הגיעו למצבין ממש טובים , אבל זה לא העניין .ברור שאנחנו נבחרת פח , אבל נוצר פה מצב נדיר בוסניה אשכרה מפסידה לקפריסין ואתה גנבת ניצחון פה. זה פאקינג 10 משחקים אי אפשר לעשות את מה שצריך ? זה מוקדמות יום רע ואתה עף (הולנד כנראה עפים).

k_700
11/10/2015 0:35:12
הגב ל  etayle

שוב, אין לי מה לראות את המשחק מול בוסניה.

אני מסכים שהיו המון חורים שהיה אפשר לזהות גם במשחק כזה(כמו כמה הזדמנויות טובות מאוד של הבוסנים במשחק) אבל בגדול כן היינו עדיפים עליהם במשחק הנתון הזה, כן בנו במומנט חיובי ועם המון ביטחון וכן היינו ברוב חלקי המגרש נראים פשוט מסוכנים יותר.

אבל אנשים לקחו משחק ספציפי שבו התנאים היו הרבה פחות טובים לבוסנים ולמעשה בטווח שלא אמור להגיד כלום על המשך הקמפיין ומזה התחילו לייצר תכתיבים ותסריטים וכאילו אנחנו ממש על הגל לעלות(ולהזכיר לכם זה היה מחזור 2 שלנו בסהכ אחרי שהמשחק מול בלגיה נדחה בגלל צוק איתן, בדיעבד זה עזר לנו לדחות את הקץ לא יותר).

אז במשחק אחד בדיוק היינו עדיפים מבוסניה.
אבל אתה לא עולה לטורניר על סמך משחק אחד.
לבוסניה יש המון איכויות שאין לנו, יש להם כבר נסיון מוכח בהעפלה משכנעת מאוד לטורניר הכי גדול, יש להם שחקנים שנמצאים בבמות הגבוהות, יש להם גם שחקנים מקומיים שבנויים מנטלית ופיזית הרבה יותר טוב.
ולכן הם היו יכולים להיות רגועים לפחות בנוגע לאפשרות לסיים שלישים, כי הם פשוט עדיפים בהכל על הנבחרת שלנו.

etayle
etayle
10/10/2015 23:51:06

"הכתובת הייתה עלל הקיר"
מעניין לאיזה זונות הם הלכו אתמול בלילה (לבדוק במצלמות של אלנבי 40).
השחקנים קראו את קפריסין.
גוטמן חייב להתפטר עכשיו.
"פיגוע" של נבחרת ישראל .

etayle
etayle
10/10/2015 23:54:59

מתן (חיפה) ודובי (ניקס) .סדנה מזורזת נגד הפסד מרגיז בבקשה…

אופיר נ
אופיר נ
10/10/2015 23:56:25

גוטמן הוא לא הבעיה המרכזית..
אתם יכולים לשים על הקווים את מוריניו , קאפלו, פרגוסון וגווארדיולה ביחד. ועדיין לא נעפיל לשום מקום.
יש לנו חרא של ליגה מקומית.
ושחקנים עם מנטליות של חובבנים משל הם היו קבוצת הדייגים מסן מרינו/ אנדורה…
חבל על הכסף, והבלבול מוח התקשורתי
לסגוררררררררררררררררררררר
ולפטררררררררררררררר
את כל הליגה הזו.

etayle
etayle
10/10/2015 23:58:13
הגב ל  אופיר נ

א.גוטמן הוא חלק מהבעיה.
ב.אפשר לתרום את המשכורת המיותרת הזאת לעניים ולנזקקים.
ג.לפחות לא נצטרך לשמוע את השקרים ובלבולי המח של גוטמן החפרן והמוכר שקרים הזה.

יאיר זעפרני
10/10/2015 23:58:05

תענוג של משחק. הומור משובח. הנבחרת לא מפסיקה לייצר פואנטות והפתעות.
מזמן לא נהניתי ככה מכדורגל.

etayle
etayle
11/10/2015 0:03:09

בדבר אחד שחקני הנבחרת מספר אחד.ת-י-ר-ו-צ-י-ם

איתיק
איתיק
11/10/2015 0:07:03

הבעיה היא זהבי.

חלש מאוד בנבחרת, אדיש עם האף למעלה.

תופס מקום מיותר של שחקן.

no funny shtuff
no funny shtuff
11/10/2015 0:09:09

20 שנה לא ראיתי משחק של נבחרת ישראל עד היום.
איזה אפסים, בחיי.. שום דבר לא השתנה.

ינתי פרזי
ינתי פרזי
11/10/2015 0:14:35

חחח
כדורגל ישראלי הוא בדיחה של חובבנים עצלנים רפי שכל. רק מזוכיסטים אוהבים כדורגל ישראלי. איבדתי עניין לפני שנים. השחקנים האלה לא מכבדים את המקצוע שלהם את הקהל וגם לא את עצמם. גם עוד 100 שנה וגם אם יגדילו את ההשתתפות ל100 נבחרות ישראל תשאר בחוץ

דקסטר
דקסטר
11/10/2015 0:17:29

אני כן נותן את הקרדיט לקיי שאמר בזמן אמת שישראל לא תעלה.
ואני עדיין אומר שאחרי אותם 2 נצחונות היה נדמה ששיפרנו משהו.
הרי זה לא שהיינו צריכים להיות ממש טובים מאותה נקודה אלא רק לא להתבזות.

מה שקרה החל מהמחזור הרביעי היה אחד מהתצוגות הכי מבישות של הכדורגל הישראלי. כולל הכל! קבוצות משחקי ידידות אופא אלופות מוקדמות… פשוט הדרדרות תהומית ממשחק למשחק.

חוסר הכנה וחוסר תגובה של העומד בראש הנבחרת וכמובן השחקנים האנטיפטיים עצמם..

ובחייאת מה קשור בירם כיאל..
פשוט הזוי

etayle
etayle
11/10/2015 0:34:06

ניר קלינגר במופע איימים.מסכן שואלים אותי על המאמן הבא …

דקסטר
דקסטר
11/10/2015 1:09:51

ממש אהבתי את מה שאביעד פורהילס אמר.
בין הבודדים בישראל שמבינים כדורגל ומה שמסביב.
הכדורגל פה מרמת הילד הקטן ועד הבוגר ברמה אפסית.

אני באמת חושב שמי שיש לו ילד שמשחק כדורגל מבזבז את הזמן שלו בישראל. שיקח אותו לכל מקום חוץ מכאן.

etayle
etayle
11/10/2015 1:20:44
הגב ל  דקסטר

זה חצי נכון.הכדורגל פה יחסית בדיחה למה שאנחנו רוצים להיות . אבל שום דבר לא מצדיק להפסיד לקפריסין בבית (ליגה שבה יש 17 זרים בכל קבוצה וחובה לש-נ-י שחקנים קפריסאים על המגרש |לפי קלינגר|) .
אני יודע שזה ממש לא נשמע טוב ,אבל כנראה שהזן הלא נכון משחק בכדורגל (ככה זה לדעתי גם ברוב העולם אבל שם יש דברים אחרים) .
כי זה לא שאנחנו מדינה לא חכמה , חלשה ,ונחשלת (בחלק גדול כן אבל הרעיון מובן)…

דקסטר
דקסטר
11/10/2015 1:24:32
הגב ל  etayle

אנחנו כן מדינה טיפשה חלשה ונחשלת.
התרבות של כל דבר כאן היא רקובה. בכל נושא.
זה שיש כאן הצלחות זה תודות לאינדיוידואל ולא תודות למערכת.

etayle
etayle
11/10/2015 1:30:50
הגב ל  דקסטר

שליליות כזאתי לא ראיתי הרבה זמן(טוב אולי כי אני מהפריפריה).
דווקא הנתונים מראים אחרת , אבל באמת שזה לא הדיון.
מסכים איתך שיש בעיה מאוד קשה בכל הרשתות תמיכה במדינה (לא רק בספורט) . אבל באמת שיש לנו ארץ לא רעה בכלל . (ובבקשה בלי דוגמא של כלכלות חזקות באירופה ,של מאות שנים בלי מלחמות ובלי 70+ אחוז יהודים 🙂
GN לצערי(או לשמחתי) אני מכיר את התחושה של לישון עייף ומדוכדך אחרי עוד הפסד מעצבן.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
11/10/2015 1:59:50
הגב ל  etayle

מאות שנים בלי מלחמות באירופה ???

פרנץ פרדיננד מתהפך בקברו (עם מוזיקה של "פרנץ פרדיננד" באוזניות)

עגל
עגל
11/10/2015 7:42:38
הגב ל  etayle

לייק לבן השחור. אבל הכוונה שלו ברורה

k_700
11/10/2015 2:08:09

comment image?oh=89a85296b667110a06376fad905ed600&oe=569D7257&__gda__=1456652314_caea3bf266543a3fbc508c3e2ee25940

עמרי
עמרי
11/10/2015 2:47:07

בתור שחקן לשעבר(גילאי נוער)כרגע רואה מהצד וכבר לא כועס או מתפלא מההפסדים ומהמנטליות יש לי משהו לומר לk ואיתי
עם כמה שזה מעצבן ההגבלות ליגה על שחקנים זרים אתם צריכים להבין שלמרות שאנחנו רוצים לראות קבוצה ישראלית עושה משהו באירופה אחרי הכל הכדורגל בישראל צריך להיות קודם כל של שחקנים שגדלו פה בקבוצות הישראליות אלה שקרעו תתחת כל שבוע עם 7 אימונים ומשחק. אלה שגם עם לימודים מבחנים ועבודות הצליחו להישאר ולהתמיד במשחק מתוך האהבה אליו והחלום.
אני מסכים איתכם שהכדורגל והספורט בכללי בארץ לא ברמה קרובה למספקת אבל הפתרון לזה זה לא פתיחת הליגה לזרים ללא הגבלה אלא בנייה מחדש של כל ההתאחדות וכל הכדורגל בישראל בין אם זה במתן תשתיות טובות יותר או שכר המאמנים(עניין לפוסט אחר) או אפילו התאמות של בתי הספר אבל חשוב שכולם יבינו שהכדורגל הישראלי חייב להתבסס על שחקני הבית ורק דור של שחקנים כאלה עם בנייה מנטלית נכומה יקח את הכדורגל למקום שאנחנו רוצים אותו.
מצטער על החפירה :)…

ינתי פרזי
ינתי פרזי
11/10/2015 4:02:43
הגב ל  עמרי

למה מגיע לכדורגלן הישראלי הגנה מפני תחרות? אתה חושב שאם תהיה כאן ליגה בלי זרים הרמה תעלה?! כל מקום בלי תחרות הולך ומתנוון. האם הכדורגלן הישראלי פחות מוכשר? פחות אתלט? דבר אחד בטוח הוא פחות חרוץ ופחות מקצועי.
לא מצליח להתחרות ביבוא מחו"ל-סגור את הבאסטה וחפש עבודה אחרת. הקהל לא צריך לסבול כי הכדורגלנים עצלנים

איש הערפל
איש הערפל
11/10/2015 4:29:50
הגב ל  עמרי

שאני אבין משהו – 7 אימונים בשבוע נחשב לקרוע את התחת?

עמרי
עמרי
11/10/2015 6:24:35

כאשר אתה משלב את זה עם מערכות של 50+ שעות לימוד אז כן 7 אימונים זה עוד 21 שעות לא כולל הזמן שלוקח להגיע לאימון ואתה יכול להבין לבד כבר את ההמשך

עמרי
עמרי
11/10/2015 6:28:51

ויונתן לא הבנת את מה שאמרתי
אני לא אומר אסירת זרים לגמרי אני רק אומר שהכדורגל הישראלי לא יתפתח מזה שיבטלו את כל ההגבלות על זרים.
אתה תתחיל לראות 2-4 שחקנים ישראלים בהרכב ומה אתה חושב שיתחיל לקרות? שעדיין שחקנים יתפתחו ויהפכו לשחקנים ברמה של הנבחרת? קודם פשוט אמרתי שהפתרון זה לא מהסרת ההגבלה זה בנייה מחדש של כל הכדורגל מילדים קטנים

אהרון שדה
אהרון שדה
11/10/2015 7:29:17

אני גם נופל בזה כבר כ-30 שנה .
אבל ישראל תמיד אבל תמיד מפשלת בכדורגל נבחרות.
אני הייתי מחתים את מיקי ברקוביץ.
כי מה שהנבחרת הזו צריכה זה לא ידע מקצועי אלא מישהו שיוציא אותם מהלוזריות הבלתי נגמרת.
אפילו זהבי נהיה לוזר כשהוא מגיע לנבחרת.