מעורב הופס לשני בערב: "GET IT DONE!" / מנחם לס

 

12132712_812459145538446_639244673_n

1. הבעיות בקאבס הן הרבה יותר גדולות משנדמה לכם

לברון שלח מסר: "GET IT DONE!"

כדי להוסיף ארס למסר שלו הוא צרף תמונה שלו וטריסטן ת'ומפסון עם חליפות ופפיונים בחתונה. הוא לא שלח את המסר "למנחם לס, גרינוויל, דרום קרולינה" (המוצפת מים) וגם לא ל-"מומי, מאורת הנחשים, פרדס כ"ץ".

הוא שלח את התמונה והמסר "GET IT DONE" לסושיאל מדיה, הדרך המועדפת עליו לדבר עם הבוסים שלו. הוא עשה אותו דבר במקרה של קווין לאב, אם אתם זוכרים.

היחידי שלא מבין למי המסר מופנה הוא K-700 שלנו הזקוק תמיד להסבר נוסף ממני. בקיצור ולעניין הוא אומר לבוסים שלו, 'נימאס לי לחכות. מיאמי ושיקגו מתחזקות. אני צריך כוח תחת הסל. סיימו את העניין עם טריסטן והחתימו אותו'. אני לא צריך הסברים. תמונה של השניים בחליפות פראנג'י א-לה-מומי עם מסר "GET IT DONE" מדבר אלי ב28 שפות.

ל-ESPN הוא הסבירלפני שעה בספורטסנטר:

"I've already addressed it," James said,. "I probably won't address it again too much more. ."

אני לא יודע כיצד זה נשמע ל-K. לי זה נשמע כ-אלף, וו, למד, טית, מם, טית, וו, מם סופית. תשאלו את K והוא יסביר לכם. אולי טעיתי באות (אני לא שיכתבתי באותיות מאז כיתה ה'), אבל המילה ברורה, ויש לה רק פרוש אחד.

 מה הבעייה, כדי שגם רפי ההבנה כאן יבינו?

הבעייה היא שהדרישות של טריסטן ת'ומפסון הן RIDICULOUS!

הבעייה היא שטריסטן "OVERPLAYED HIS HAND". תשאלו את מומי מה ז'תומרת TO OVERPLAY YOUR HAND. ככה מומי התרושש ביום מר ונימהר אחד אצל שאול הפרסי באל.איי ב'טכסס הולדם' שבשולחן יושבים ג'ו הגידם, סמירנוף  'ONE IS ENOUGH', וקיפפפר המגמגם.

תראו, אני אף פעם לא האשמתי שחקן NBA המנסה לחלוב כמה DOUGH שהוא יכול. קריירות באות ונעלמות לפני שהספקת לומר "JOJO, אני אוהב אותך". אז למה לא ללכת על מקס כשההזדמנות נופלת על ברכיך? ה-NBA כבר מגבילה את המשכורות בטופ לבל, אז אם אתה לא בטופ, למה לא לחלוב עד הטיפה האחרונה? למה לדבר רעות על שחקנים המכינים את עצמם לפרי אג'נסי? אתה מנסה ללחוץ בביצי הבעלים כמה שאתה יכול, כל זמן שאתה יכול, כי לך תדע כמה זמן תהיה טוב מספיק ללחוץ?

אז אם תסתכלו על זה ככה, טריסטן עושה בשכל שהוא לוחץ ולוחץ, ולא מסכים לחתום עד שייתנו לו מה שהוא רוצה.

מה הוא רוצה? הוא רוצה מקס. 94 מיל ל-5 שנים. בשקט מאחורי הקלעים הוא שלח לבוסים מסרים שבלית ברירה הוא יסכים ל-55 מיל לשלוש שנים.

הבוסים אומרים שכח מזה. 80 ל-5 זה כל מה שאתה שווה, או 16 מיל לשנה ממוצע. כל דולר מושתן שהם משלמים לו עולה לבעלים שני דולארים. הכל כפליים בגלל LUXURY TAX והם לא מוכנים 'TO BUDGE' (לוותר) על אף גרוש.

תראו, אני לא מאשים את טריסטן שהוא מבקש 94 ל-5 שנים. שהקאבס ישלמו עליו 188 מיליון; זאת בעייה שלו?

אבל מצד שני בנאדם צריך להיות קצת ריאלי. טריסטן קלע 8 נק' עם 8 ריב' בעונה שעברה. העונה הוא יעלה מהספסל להחליף את מוזגוב או קווין לאב, ואם יהיו לו 20-22 דקות למשחק הוא יצטרך לומר תודה ללורד. בדרישותיו לקאבס הוא הסביר שהוא ריבאונדר התקפי טוב. כן? לידיעתך מיסטר טריסטן, קווין לאב הוא הכי טוב, או אחד מחמשת ריבאונדרי ההתקפה הטובים בליגה. טריסטן הוא גם מגן טוב נגד פיק-אנד-רול אבל לא טוב במיוחד, ולא אחד ששווה 18.8 מיל לעונה. הערך שלו מסתובב סביב 15, ואם הקאבס מציעים לו 16, שיחטוף מה שמציעים לו ושיסתום ת'פה.

יום חמישי שעבר עבר ואיתו ההזדמנות האחרונה שלו לחתום על שנת QUALIFYING OFFER.

עובדה שקבוצות אחרות לא מציעות לו מה שהוא רוצה (אם כי היו שמועות שפורטלנד חשבה על 53 מיל לשלוש שנים, אבל בין 'חשבה' ל-'הציעה' המרחק גדול). אמרו שפילדלפיה יכולה היתה לשלם לו 51 לשלוש שנים, אבל לסיקסרס ישנם ארבעה שחקנים בדיוק כמוהו, לכן לא שמענו דבר מעיר נאחוות האחים.

מה שטריסטן וסוכנו (שהוא גם סוכנו של לברון ג'יימס) צריכים להבין הוא שהקאבס לא קמצנים. הם לא 'STINGY'. הם פשוט ריאליסטים.

ועתה מגיע לברון עם ה-"GET IT DONE" שלו. הוא זרק את זה לקאבס, לא לטריסטן כי טריסטן עמד לידו. לטריסטן הוא יכול היה ללחוש זאת באוזן ולא ללחוש לאוזנו שהיתה 30 ס"מ מפיו דרך סושיאל מדיה VIA הוצ'טוגלוקוטוקו, טיבט.

הצעקה דרך הסושיאל מדיה היתה לכיוון הקאבס, ולי היא נשמעה כמו אולטימטום.

2. המחשב קבע: המזרח מנצח ב-7 נקודות

הבוקר היה לי בוקר שקט אחרי חצי לילה של עזרה בשייט זקנים וזקנות מבתיהם המוקפים מים עקב השטפונות הרבים באזור, למקומות מחסה שנקבעו ע"י הצלב האדום.

אז פתאום חשבתי על רפי ההבנה באתר שממשיכים להעליב אתהמזרח נגד המערב.

החלטתי לערוך משחק אול סטאר בין המזרח והמערב.

העליתי חמישייה מזרחית: קיירי אירוינג, דוויין ווייד, לברון ג'יימס, קווין לאב (או כרמלו אנטוני, עדיין לא החלטתי אבל גם לא משנה) ופאו גאסול. על הספסל ג'ון וול, מונטה אליס, דריק רוז, ג'ים באטלר, פול ג'ורג', כרמלו אנטוני (או קווין לאב), וחסן ווייטסייד.

המערב? שימו איזו חמישייה ואיזה ספסל שתרצו, והמחשב (מוחי) קבע את המנצחת: המזרח ב-7 נקודות..

 

3. דוראנט כינה את  סטפן איי סמית' "שקרן"

סטפן איי סמית' הוא אחד האנליסטים החמים של ESPN בכל ענייני ה-NBA. הוא אמר לפני שלושה ימים בתכניתו ש-"ממקורות אמינים ידוע לו שקווין דוראנט החליט על הלייקרס כקבוצה הבאה בה ישחק. לא וושינגטון, לא ניו יורק, ולא מיאמי".

קווין דוראנט אמר אתמול שסטפן איי הוא 'שקרן'.

שקרן לא קוראים או מכנים אף אחד. סטפן נעלב מאד וכינה את דוראנט "CREEPY", ואז הוא הגיב רשמית בטוויטר שלו, כשהמסר העיקרי הוא "אני לא צריך לדבר  א-י-ת-ו   כדי לדבר  ע-ל-י-ו. FAIR ENOUGH. אבל אם אתה לא מדבר איתו, איך אתה יודע מה הוא החליט או לא החליט בקשר לשנה הבאה?

הנה התשובה של סטפן איי:

It just appears that @KDTrey5 needs to learn something about today's world in professional sports:
We don't have to talk TO HIM to talk ABOUT HIM!
Folks like ME will still be here. Watching! Listening! Waiting! Reporting!
Whether he likes it or not. While he's here and long after he's gone.
Time to get use to it.

Stephen A. also called Durant's comments "totally uncalled for" … and that was before the response went off the rails.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 73 תגובות

  1. אם לברון כל כך רוצה אותו בקבוצה, שידבר איתו והסוכן (המשותף) ויגיד לילד המגודל הזה שהוא ממש, אבל ממש לא שווה מעל 10 מיליון דולר לעונה, ושיחתום בלי לגרום לבעיות בהכנות הקבוצה.

    מנחם – חמישייה של קרי-הארדן-דוראנט-דיוויס-קאזינס לא תנצח אלא תשמיד כל חמישייה שתנסה להעמיד במזרח.
    כנ"ל לגבי חמישייה אחרת של פול-ווסטברוק-קוואי-אלדריג' ומארק גאסול.

    סטיבן סמית'? שטויות, לכל מדינה יש את הפרימואים וגיל ברקים שלה.

  2. לברון יכול להגיד מה שהוא רוצה, אבל זה הקלף האחרון של ריץ' פול ותומפסון. 53 מיליון ל-3 שנים זה הרבה כסף, ומשחרר את תומפסון לשוק בדיוק כשהכסף הגדול יוצא. אולי הם ימתחו את זה עוד קצת, אבל תומפסון צריך לחתום על חוזה בסדר גודל הזה (אפילו 56 מיליון ל-3 שנים כדי שירגיש שלא נדפק).

    סטיבן איי סמית' פתאט, לא שווה להרחיב עליו (ואני מסכים עם רון שחמישייה של קארי,הארדן,דוראנט,דיוויס וקאזינס תנצח כל אחת אחרת, ועם לברון במקום דוראנט זאת החמישייה שהייתי שולח למשחק מול המפלצות של מאדים בשם כדור הארץ).

    ובמשחקי הכנה, עד עכשיו, אין שום דבר מדהים, אבל ראול נטו נתן משחק טוב. נכון שזה רק פרה סיזון, ונכון שזאת רק הלייקרס, אבל 4 חטיפות ב-20 וחצי דקות זה מעולה. הוא יכול להיות נשק מעולה בהגנת פרימטר של יוטה, ויש לו יכולת קריאת מסירות נפלאה.

    (גם ה-Thunder from Down Under שיחק, וסיים עם 6 נקודות ו-6 ריבאונדים, דרך נפלאה להתחיל את שנת הסופרמור של ג'ו אינגלס)

      1. חס וחלילה לשתוק. שידבר כמה שהוא רוצה – זו בכל זאת הקבוצה שלו.
        רק אם אפשר, בשביל למנוע את הטרחה של הסתכלות באינסטגרם, שיתקשר אישית לכל תושבי כדוה"א ויסביר להם כמה הביצים של דן גילברט ודייויד גריפין בתוך הידיים שלו.

      2. אם נתעלם מהעובדה שלברון אמר שלא יתערב בנושא של תומפסון וכמובן לא עומד במילה שלו, מה בדיוק לברון יכול לעשות עכשיו? איזה קלף מיקוח יש לו?
        שיעלה תמונות שלו עם תומפסון בחתונה/בר מצווה/על אבוב, זה לא משנה. כל כישלון של קליבלנד השנה ייזקף לחובת לברון ולכן האינטרס שלו הוא שקט בקבוצה.
        כדאי גם שיזכור שהוא לא נהיה צעיר יותר (איזה כיף להשתמש בביטוי המעצבן הזה בהקשר של גבר.. 🙂 ) ולכן, כדאי לו לאפס את חברו הקנדי במקום "לרמוז" לקבוצה.

          1. גם מומי חושב שגברים נשואים זה דראק
            בגלל זה עשה גירושין 3 פעמיים והאצבע עוד נטויה
            כל חובבת תתקבל בברכה , נמאס מזה שמומי משקיע לכל מפגש הופס ומגיעים פרצופים סטייל הסלאמס באיסט אל איי ( מי שלא ראה את אם בי גיי לא ראה קונף מימיו )

  3. מדהים איך תומפסון הפך מאנדראייטד לאובראייטד בשניה.
    פשוט דביל מה שהוא עשה! הרס לעצמו…
    מקווה שדוראנט כן יגיע ללייקרס😁
    המערב לוקח את המערב בלי ספק.
    רועי קלארקסון הראה יכולת מצויינת!

      1. הלייקרס הובילו עד הרבע האחרון.
        הוא לא שיחק בו ושיחקו רק המחליפים של הלייקרס.
        הרבע האירון הסתיים:33-12

  4. TT סתם חוצפן ותאב בצע. אני מקווה שהוא לא ימצא קבוצה שתחתים אותו ויגמור על הספסל של אליצור קבוצת יבנה.

  5. מנחם בשבילך הרצתי את ה-2k עם הסגל שלך נגד האולסטארס של המערב. נראה עוד איזה שעה וחצי מה יוצא, לא שזה אומר משהו…

        1. יונתן תריץ את הקבוצה הבאה
          קארי , פול , דוראנט , גריפין ,דיוויס
          ספסל – ווסטברוק , הארדן , קאזינס , אולדריג׳ , דאנקן , קליי תומפסון , מארק גאסול

  6. רק בסוף הסאגה נדע אם טריסטן אידיוט או גאון
    עכשיו זה רק אויר חם

    מה ההבדל בין מהפכה ומרד ?
    מי שניצח

    ואחרי הזבל שקנה את הפטנט לתרופה לאיידס והעלה את המחיר ב 5000% טריסטן נראה די צנוע….

  7. יש לי תאוריה אחרת:
    אולי, רק אולי, אחרי שהוא דיבר איתו באופן אישי והבין שהוא עדיין מתעקש הוא החליט להפעיל עליו לחץ דרך הרשת החברתית?

    איזה אולטימטום לברון יכול להציג לקליבלנד? הוא כבול אליהם עד סוף הקריירה גם אם מבחינה טכנית הוא יכול לעזוב בקיץ הבא. כולם יודעים את זה והוא יותר מכולם!

  8. ראיתי עכשיו את סכנין נגד ביתר בדוחא. מישהו יכול להסביר לאמריקאי כמוני למה בנו איצטדיון עם שלושה יציעים בלבד כשבמקום יציע מרכזי רביעי יש קיר בטון עם פרסומות ??
    נראה כמו חפירה של דורון האסטבן אבל זה ממש טרד את מנוחתי כל המשחק…

    1. גל לא יודעים לבנות בארץ
      בכפר סבא יש צד אחד בלבד ו 3 קירות
      אין סיבה לבנות איצטדיון רחב ידיים
      הרבה יותר הגיוני לבמות איצטדיון עם 4 צדדים עם יציעים נמוכים יותר

  9. מנחם היקר,חוץ מלברון גיימס בעמדת הsf בכל שאר העמדות המערב מתעלה על המזרח , כמו כן ההשוואה שלך היא לגבי משחק האולסטאר ולא על טיב וחוזק הקבוצות.

  10. איזה עיתונאי מטומטם מר סטפן איי. במקום להגיד שיכול להיות שהמקורות שלו לאר היו כה אמינים אם דוראנט פשוט מכחיש את זה נחרצות, וככה בשקט לרדת מהעץ, הוא מתנפל על דוראנט. אני חושב שהשתן העיתונאי שלו עלה לו לראש. אני במקום ESPN הייתי שוקל לפטר אותו. ברצינות.

  11. האמת היא שנראה לי שיש קונצנזוס די רחב לגבי נושאים 1 ו-2.
    טריסטן לא יקבל מה שהוא רוצה ובצדק. עם כל הכבוד לסדרת גמר טובה הוא בסה״כ רול פלייר משופר. לא שופכים כאלה סכומים על שחקן כזה. בטח לא כשבעמדות שלא משחקים לאב ומוזגוב, כלומר אפשר להסתדר בלעדיו מצוין והוא לא במצב שהוא מחזיק את הקבוצה באגוזים.
    והמשך ההתערבות הפומבית של לברון זה כנראה הדבר הכי מעצבן בכל הסיפור.
    לגבי מזרח – מערב כבר עייפנו. כמו שרון ציין גם החמישייה המערבית השניה טובה מהראשונה המזרחית.

    ולגבי דוראנט – בתור אחד שמאוד יתבאס אם ינחת בהוליווד, התגובה שלו נוטעת בי תקווה שהוא לא יעשה את זה. הוא היה יכול בקלות להגיד אין תגובה, לא מאשר ולא מכחיש, עד הקיץ אלוהים גדול או כל משפט אפור אחר אבל עצם זה שהוא נכנס ככה בסטיבן א סמית רומז שזה לא הכיוון שלו.

  12. מנחם תודה על הפוסטים המעורבים עם השיר לאשתך
    ואם הכותרת הנהדרת "לא יודע מי הוא.."
    גם על לברון והשודד בטרלינג,
    אי אפשר שלא לחייך גם מהצורת פניה למומי ולקיי
    ממש כיף גדול,
    אנו נהנים הרבה יותר מהיכולת שלי להביע את זה,
    ממש נקרעתי מהשיר 3 ימים שכתבת לאשתך הפתיח הנהדר
    וכל הכתבה וגם מהשחקן המיסתורי שוויציץ שומר עליו ואולי הוא שכן
    שלי (ברצינות אתחיל לשים לב בשכונתי)
    כתיבה מאד משעשעת יצירתית וידענית,
    בכלל יצרת אתר מושלם
    ואי אפשר שלא לאהוב אותך ואת פועלך כאן.
    ברכות.

  13. שודד בטרלינג נאמר ע"י פיני גרשון בזמנו על שחקן גרידי
    השודד הזה הפעם בחליפה ליד איש שקשה להחליף (ללל)

  14. באיחור אני אומר תודה לאיל ספיר מ3 המוסקטרים על התשובה,
    וג'וג'ו את מגיבה נהדרת, כיוון החשיבה הנשית שלך הוא לא מיותר
    כמו שכתבת בצניעות ובצחוק, אלא נותן משהו שחסר פה ואנחנו
    אפילו לא יודעים מה כי רובנו גברים,
    החוש הומור שלך יוצא דופן, ואני ואחרים מתייחסים לחשיבה שלך
    באותו כובד ראש כמו שמידן רועי גיא דובי יאיר ועוד תותחים פה מביאים
    דעה. אנו ממש נהנים מהשיחות איתך (קורא לזה דיבור כי זה כבר מעבר
    לכתיבה השיחות המצחיקות והמעמיקות פה באתר)
    תבורכי ותצליחי תמיד

  15. מייקל קיד גילטריסט משארלוט חצי שנה בחוץ. קלע 10.9 נק' עם 7.6 ריב' למשחק שנה שעברה, וזה שהוא חתם על חוזה של 64 מיליון ל-4 שנים לפני הפציעה הייתה הברקה שלו.

    עכשיו כנראה באטום יפתח בסמול בשארלוט, וטרוי דניאלס/ארון האריסון בשוטינג. אני רוצה לראות את לין וקמבה אחד ליד השני, זה יכול לתת יופי של משחק להורנטס. אולי קליפורד יעשה את זה.

  16. תודה מומי עכשיו אני מבין שאצטרך לשלוח ז'טונים מזויפים לקזינו
    בלאס ואגס שאתה טס אליו תמורת השימוש בשם כרמלה לכרמלו אנתוני.
    מצטער זו פעם אחרונה 🙂
    מומי אני נקרע מכל תגובה שלך, רק שאיני מספיק ולא יכול לתפוס מקום רב
    גם ככה אני חופר לכם על כמה אני מלא באהבה לאתר הנהדר. 🙂

  17. סיכוי גבוה ש-MKG גמר את העונה. מכה לשארלוט.

    במקומם הייתי מחתים את מייקל פייטרוס כאופציה למישהו שיתן הגנה מהספסל (והיה אחלה בפורטו ריקו בעונה האחרונה), ומנסה להשיג טרייד על אחד הפאוור פורוורדים שלהם-הייתי הולך על זלר

  18. אני אישית חושב שדוראנט מתאים לספרס. חלקכם חושבים שאני משוגע אבל זה רעיון גאוני. הדוראנטולה ישחק כסטרץ 4 לצד לנארד ואולדרידג'. הוא יהיה יותר מוסר וינוע ללא הכדור מה שייצור לו מיסמאצ'ים רצחניים וסוף סוף יגלה שיש גם משחק שלאמבוסס כולו על סופרסטארים. סטיבן איי סמית מפגר לגמר הלייקרס י לא יביאו את KD

  19. TT מזכיר לי קצת את לבאן מרסן.
    רק בלי מובים מתחת לסל ועם ישבן קטן יותר.

    לגבי הסאגה, ההחלטה של גילברט בנושא תסמן את המשך העונה – האם הוא מוכן להמשיך להיות שטיח של לברון או שהוא ממשיך לעמוד בלחצים ולהעמיד אותו ואת סוכנו (קצת) במקום.
    חשוב בשביל קליבלנד שהוא יתנהג כבעלים אמיתי ולא כפודל של לברון, גם בשביל בלאט.

    1. +100 על האזכור של לבאן מרסר!
      אם לברון ימשיך במסרים הפומביים המציקים שלו ברשתות החברתיות, ה-ללל תהיה עסוקה במיוחד בשנה הקרובה.. 🙂 למה הוא לא יכול כמו פולנייה טובה לשמור את הכל בתוך הבית?!

    1. אשך אתה כשרון מבוזבז. אם היית מפנה אחוז קטן מהכשרון שלך לטובת אחרים האנושות כבר היתה יוצאת נשכרת. רעיונות: התפלת מים, פתרון משבר האנרגיה, שלום עולמי.

  20. אני דווקא קצת מבין את סטיבן איי. בתור איש התקשורת והרע בסיפור מותר לו לומר קצת דברים לא אפויים וספקולציות ממוחו הקודח. הוא מתפרנס מזה, זה מעלה את העניין בליגה וכולנו לוקחים את זה בערבון מוגבל גם ככה.. דוראנט צריך להבין את חוקי המשחק ולא להתפרץ כל כך מהר. תן לכלבים לנבוח ותתרכז בכדורסל.

    1. סתם השערה שנובעת יותר ממשאלת ליבי אבל בדרך כלל בלי קשר לכדורסל אנשים חוטפים את הג'ננה שמישהו אומר עליהם משהו נכון שהם לא רצו שידעו עליהם.אז אולי זה המקרה כי כמו שכבר אמרו הוא רוצה שקט לפחות עד סוף העונה הזאת.

  21. חוץ מהעמדה של לברון , בכול עמדה במערב יש ייתרון על המזרח….
    מנחם כנראה שההוריקן העיף לך את הסכך….
    שייט נעים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט