אוברול וראש מנוע / עידו מוריה

עונת ה-NBA השנה הולכת להיות שונה לחלוטין עבור כמה מהקבוצות, שמחזיקות בציוותים חדשים, שיטות חדשות ואפילו פילוסופיה שונה לחלוטין. כבר השבוע יש משחקי הכנה ואפשר לראות למה מתכוונים המאמנים החדשים ואיך הולכים לעבוד חלק מהציוותים:

    •  ראג'ון רונדו – הופך את סקרמנטו לקבוצה. זה לא סוד שרונדו הוא רכז מחונן אבל בעל אגו שיכול למוטט היררכיה בקבוצה (2 שחקנים יצאו פומבית נגד המאמן שלהם שנה שעברה ורק לברון יצא מזה גבר). לפי ההכנה, רונדו פשוט תופר את כל המרכיבים בסקרמנטו. זה כבר לא סתם שוקולד מריר משובח, חמאה מפרת חופש ותנור נירוסטה של סמסונג. סקרמנטו מתקתקים, כמו וואחד עוגת שוקולד גורמה!  כל הבוכנות עובדות וכל מי שעושה חיתוך נכון מתוגמל מיידית. רונדו רואה הכל! והדובדבן שבקצפת יהיה וילי קאולי סטיין. הוא מתאים להם מהרגע הראשון. עם קאזינס או בלעדיו… מה תגידו על רודי גיי? כשהוא לא צריך לדאוג על קטנות הוא פורח. הכי חשוב. הם רעבים. הפוטנציאל שם. השחקנים שם. זאת עונה שהקינגס יכולים במסגרתה לשרוף את הליגה. כן, בייבי, לשרוף.

 

    • כרמלו וקריסטפס פורזינגיס – בשורות טובות לחובבי הכדורסל. המכות שפישר חטף הוציאו ממנו את חלומות המשולש. אבל, במקום זה נקבל שילוב P&R קטלני של  כרמלו ופוריזינגיס. התנועה המשולבת שלהם במשחקי האימון היא שירה בתנועה. שניהם מסוגלים לקלוע מחצי מרחק ולעשות תנועה יפה לנקודות קלות.

 

עם בילי דונובן על הקווים הטריו הזה נראה הרבה יותר טוב. קווין דוראנט, ראסל ווסטברוק וסרג' איבאקה.
    • ראס, איבקה והדורנטלה – במילה אחת  OMG!  מה שהם עושים ביחד. העונה של דוראנט בחוץ והציוות של ראס כמוריד הגשם של OKC הולכים לעשות את השנה הזאת כל כך קלה בשביל אוקלוהומה. ראס, תחת המאמן החדש, מוצא את דוראנט פעם אחר פעם. כל השנים האלו דוראנט פשוט לא עמד במקום הנכון, ועכשיו יש ריווח שונה של הקבוצה. ראס מעלה כדור ויש לו את הדורנטלה, איבקה ודיוון וייטרס במרחק מסירה קצרה או פתח לסל. אין דרך לעצור את ההתקפה הזאת. אוקלוהומה הולכת לתת קונצרטים השנה.

 

    • פורטלנד – שירה בתנועה. יש פעמים שפחות זה יותר. הנקודות בנק של פורטלנד שנה שעברה, היו הפוסטאפס של אלדרידג'. עכשיו שהוא איננו, הכדור זז יותר מהר ורואה יותר ידיים. דמיאן לילארד הולך להנות השנה. שימו לב לאלן קראב. קבוצה של צעירים עם כולם באותו ראש, ומשחק של קלעים, זה הולך להיות מהיר.

 

    • קובי והיברט – פייר. מגיע לקובי שחקן גבוה וחזק שיחפש אותו. הלייקרס מרעננים את שיטת המשולש. האופציה השנייה של כדור מהאגף לגבוה בכתף וסל של קובי עובדת להם פעם אחר פעם. היברט, מהבחינה הזאת, הוא נשק מצויין. הפעם האחרונה שהיה לקובי גבוה שיודע להתקדם יחד איתו בהתקפה הם הפכו לצמד שלקח 2 אליפויות. אהבתי לראות גם את ג'וליוס רנדל. שחקן חזק וחכם.

 

    • השנה של שיקגו – הגנה אף פעם לא היתה הבעיה של שיקגו. התקפה זה משהו אחר. המשחק של תיבס היה… לא קריאטיבי במיוחד. פרד ה-וייברג (אבא של רועי?) מזיז את הפיונים הרבה הרבה יותר טוב. יש תנועה על המגרש, יש חיתוכים ויש אחד דאג מקדרמוט: כשהוא תופס יד אפשר לסגור את המשחק.
צ'נדלר
בעל בית חדש בפניקס. טייסון צ'נדלר.

 

  • צ'נדלר של פיניקס – יש בעל בית בפיניקס. צ'נדלר הוא המנהיג החדש, הוא לא מפסיק לדבר על המגרש לא מפסיק לעשות הגנה ומוכיח את הטענה שבפיניקס אף פעם אין קבוצות גרועות (הצד השני של בפיניקס אף פעם אין קבוצות מספיק טובות…) . צ'נדלר לעומת זאת, עושה את ההבדל בפיניקס, ושוב נצטרך לשים אותם במיקס לפלייאוף.

לפוסט הזה יש 20 תגובות

  1. אוקלהומה בשקט יכולים לסיים עונה עם 65+ נצחונות והפרש סלים ממוצע של 10+ (כל קבוצה עם מאזן שכזה, זכתה באליפות)

    אבל סימן השאלה הגדול נשאר –
    בפלייאוף, כשהלחץ גובר וההגנות מתחזקות,
    מי מחלץ את העגלה כשהיא נתקעת בבוץ,
    של מי הקבוצה, ראסל או דוראנט?

    (וזו בדיוק השאלה שיכולה לגרום לקבוצה עם פוטנציאל בשמיים להתרסק)

    1. השאלה מי יהיה האקס פקטור הנוסף שלהם אם דוראנט או ווסטברוק במשחק איום ונורא…
      וויטרס מהספסל, קנטר, איבקה או בכלל אוגוסטין.

      1. הדבר החיובי היחיד שD.J אוגוסטין הביא זה להעלות את המורל של חברו הפצוע מהקולג', אחד KD…
        דיון-Heyyyy and oneeee!!!-וויטרס אמנם הסריח את הפרקט בעונה שעברה וקשה לי לסמוך עליו אבל הוא השיל לא מעט ק"ג בקיץ ונראה פחות גרוע במשחקי ההכנה.

        לדעתי האקס פקטור יהיה מורו במידה ויצליח לשמור על הכושר מהחצי השני של העונה. ב36 המשחקים האחרונים:
        2.3 שלשות למשחק ב50% (הכי טוב בליגה) בדרך ל12 נק' למשחק.

  2. פוסט מעולה, תודה!
    אני מאמין שסקרמנטו ואוקיסי ידברו חזק במערב (אם כולם יהיו בריאים כמובן).
    אוקיסי המועמדים שלי לאליפות

  3. השילוב של כרמלו אנתוני ו סיסטיק פיברוזיס הוא שירה בתנועה של
    פקק תנועה.

  4. הפוסט הזה נשמע כמו חזרה לעתיד או משהו שכותבים אחרי שזוכים בלוטו והכל נראה ורוד. מי יתן ורק 10% מהתחזיות האופטימיות תתממשנה

  5. jjj
    פוסטר היא בירה לייצוא. היא קלה מידיי.

    בכל אופן . זה מה שהקבוצות מכינות. עוד מעט ייפדשו זו עם זו בתנאי תחרות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט