הדברים המעניינים מיום המדיה של הליגה/רועי ויינברג

כמו כל שנה לפני תחילת מחנה האימונים, כל אחת מ-26 הקבוצות (הקליפרס, ההורנטס, הסלטיקס והמג'יק עשו זאת ביום שישי) קיימה יום פתוח לתקשורת, במסגרתו הנהלת הקבוצות, שחקניהן ומאמניהם התראיינו לתקשורת. הרבה דברים קרו שם, הנה המעניינים:

*-בתמונת הכתבה, ג'ורג' היל מחופש לקפטן אמריקה ביום המדיה של אינדיאנה פייסרס.

*-מרקיף מוריס בפניקס: אני שמח שאני בסאנס, ואני רוצה להשאר. בכך מוריס סיים את חרושת השמועות על דרישת הטרייד שלו מהקבוצה, והבטיח, לפחות מפני חוץ, את השארותו בקבוצה. הוא קלע 15.4 נק' עם 6.2 ריב' למשחק בעונה האחרונה.

*-קווין דוראנט: "אני מרגיש נהדר, ומוכן לשחק".

*-בשיקגו, דריק רוז (שהספיק להתבע באשמת אונס, אבל זה עניין אחר), אמר שפרד הויברג מאמן רגוע יותר מטום ת'יבודאו, ושהבולס צריכים להעריך את זה. הויברג עצמו אמר שהוא ראה את אליפות אירופה האחרונה, ושההתקפה של שיקגו תתבסס בחלק מסויים על פאו גאסול, MVP הטורניר. טאג' גיבסון סובל מפציעות ויבצע מחנה אימונים מוגבל (הוא אמר שלא הצליח לרוץ ב-3 החודשים האחרונים), ומייק דאנליבי יפספס לפחות 8-10 שבועות מהעונה עקב פציעה.

אדאמס
ובפינת ה"לא הייתם רוצים לפגוש אותו בסמטה חשוכה", סטיבן אדאמס מודל 2015-16.

*-בדאלאס, דרון וויליאמס על כך שהגיע אחרי סאגת דיאנדרה ג'ורדן-"ובכן, אני מניח שאני פרס הניחומים". אין ספק שדאלאס יעריכו את זה שפוינט גארד שידוע בריבים עם מאמנים בא כשהוא חושב שהוא פרס הניחומים של הקבוצה.

*-דריק נוביצקי אמר שהוא רוצה לשחק עוד שנתיים אצל המאבריקס, תחת חוזהו. הוא לא מתכנן להודיע על פרישה מראש. הג'רמנייטור אמר שאיך שהמאבריקס טיפלו בשינוי ההחלטה של ג'ורדן היה מביך עבורם.

*-כרמלו (להלן:כרמ7ו) אנטוני אמר שהוא מאוד מעריך את קריסטפס פורצינגיס, ושהוא מתחרט על כך שלא היה מרוצה מהבחירה. הוא אמר שהוא רוצה להיות סוג של "אח גדול" לבחירה הרביעית בדראפט האחרון.

ווסט.
דיוויד ווסט בגופיית סן אנטוניו ספרס. בובאן מארינוביץ', בוריס דיאו, לה מרקוס אולדריג' וטים דאנקן לא לבד.

*-קיירי אירווינג:"אין תקופת זמן כלשהי עד לחזרה מהפציעה, המטרה שלי היא להשתפר כל יום ולהיות כאן בשביל חבריי לקבוצה".

*-לברון ג'יימס הודיע כי אינו מעורב במשא ומתן של קליבלנד עם טריסטן תומפסון, שחקנם בעונה האחרונה שעדיין לא חתם בקבוצה. הוא אמר כי הוא רוצה שתומפסון יחזור, וכי הוא חלק חשוב בקבוצה שתוביל את קליבלנד לאליפות. הוא הוסיף כי הוא היה יכול להרוויח מעוד כמה חודשי חופש.

*-"מה אתה חושב על הביצועים (הדלים-ר.ו) של טוני פארקר ביורובאסקט?"
"לא אכפת לי. ה-NBA מתחיל היום."-גרג פופוביץ'.

*-"קואוץ', בוא נדבר על.."
"על מה אתה רוצה שאני אדבר?"-גרג פופוביץ'.

*-בדנבר, מייק מאלון אמר שהם הולכים לתת למודיאיי הרבה זמן להשיג ניסיון, וג'מיר נלסון חשף שהוא הזמין את כל הקבוצה לביתו בפילדלפיה כדי להתאמן לקראת העונה החדשה.

*-"אני לא יודע אם זה מטה-מפורסיס, אבל זאת קבלת פנים חמה"-מטה וורלד פיס על החזרה לליקרס, הקבוצה שהגיע אליה כרון ארטסט.

*-בראדלי ביל, השוטינג גארד של וושינגטון, אומר שהוויזארדס לא הציעו לו הארכת חוזה, בניגוד לפרסומים בתקשורת. ביל קלע 15.3 נק' למשחק בעונה האחרונה ,וכבחירת דראפט 2012 יש לו עד ה-31.10 לחתום על חוזה חדש עם הקבוצה, או שהוא יהיה שחקן חופשי מוגבל בקיץ.

* גבירותיי ורבותיי, קווין גארנט:
"אני חושב שפליפ סונדרס שם לי משהו במשקה לפני שחתמתי על החוזה במינסוטה".
"אני עדיין שונא לשחק בתור סנטר".
"אני שמח שאנדרה מילר וטיישון פרינס פה כדי לעזור לי לחנוך קבוצה נהדרת של שחקנים צעירים".
"אם אני יכול לשחק, אני אשחק".

הארדן.
ג'יימס הארדן עוצר צילומים בחדר מלא במדיה כדי להגיד שלום ולחבק את קרייג סיגר, שדר הקווים הידוע שנאבק בסרטן.

*-"הם כל כך צעירים שחלק מהם יכלו להיות הילדים שלי"-קובי בראיינט על הסגל הצעיר של הלייקרס. השחקן הצעיר בסגל הלייקרס, דיאנג'לו ראסל, צעיר ב-16 שנה מבראיינט בן ה-37.

*-"זאת אותה מוטיבציה כל שנה. אנחנו לא צריכים מוטיבציה. אנחנו כאן בשביל לזכות באליפויות". טים דאנקן עם עוד תשובה מלאת קלאס.

*-"קווין (מרטין), איך קלעת 39 נקודות עם רצועה קרועה?"
"זה לא היה עניין של מזל, שיחקנו נגד הניקס".

*-דוויט הווארד, אחרי שיקבל תסריט לפרומו בכיכובו למשחקי הרוקטס:"אני לא דוגמן כמו צ'נדלר (פרסונס) אבל אני ללא ספק מגיע יותר רחוק ממנו בפלייאוף".

*-ג'רמי גרנט: "אני חושב שהשתפרנו משנה שעברה, והמטרה שלנו היא הפלייאוף". הוא הסמול פורוורד של פילדלפיה.

*-רונדה הוליס ג'פרסון, הרוקי של הנטס:"אני המתנקש מהמיד-ריינג'". אם הכינוי יוכיח את עצמו, הוא אוצר עבור ברוקלין.

*-ג'ון וול:"אני ובראדלי ביל הם הקו האחורי הטוב בליגה". דריק רוז, ג'ימי באטלר, טוני פארקר, מאנו ג'ינובלי, ג'ף טיג, קייל קורבר, סטפן קארי וקליי תומפסון לא הגיבו.

*-קייל לאורי:"יש לי שרירים עכשיו".

*רובין לופז, על נשיא הניקס:"הוא פיל ג'קסון".

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 16 תגובות

  1. קווין גארנט:
    "אני חושב שפליפ סונדרס שם לי משהו במשקה לפני שחתמתי על החוזה במינסוטה".

    הפוך גוטה הפוך!

    כל הכבוד רועי

    1. נכון שהיום אין כמעט מיד ריינג', אבל לנטס לא הייתה בכלל קליעה משם. הוא יכול לשפר את זה, ולדעתי שילוב שלו ושל בוגדנוביץ' בחמישייה עכשיו ישאיר את הנטס בינוניים ב-2015/16 (גם ג'ונסון היה עושה את זה), אבל יפתח להם כנפיים מעולות לעתיד.

      1. רועי, זו הייתה ירידה קטנה על שחקן שקצת קפץ מעל הפופיק באמירה שלו. בעיקרון אני חושב שיכולת קליעה מהמיד ריינג' היום היא קצת אנדרייטד ומאוד אוברלוקד. ודווקא בנטס זה יכול להיות מצוין עבורו כי השיטה של הולינס מסתמכת על הגבוהים ועל קליעה משם.

  2. רועי תודה על פוסט נהדר!
    הייתי מוסיף את הציטוט של וורלד פיס שמוכן שיקראו לו : רון ארטסט, וורלד פיס וגם הפנדה.
    בקיצור רון ארטסט חוזר לעצמו 😜

כתיבת תגובה

סגירת תפריט