תשעה עם הסיכויים הרבים ביותר לעשות לראשונה אול סטאר ׁ(ה-10 שלכם) / מנחם לס

תשעה עם הסיכויים הרבים ביותר – לפי הסדר – לעשות  אול סטאר ראשון (את העשירי תבחרו אתם כאתגר!)

קאווי לינרד

איך אתה יכול להיות אלוף NBA, להיות MVP של סידרה הגמר, ולא לעשות את האול-סטאר? רק אם אתה משחק עבור המשולש הקדוש של הספארס – דנקן/פרקר/ג'ינובלי.

זהו סוף המשולש, ולינרד יהיה באול סטאר!

 

אנדרה דרמונד

עתה שגרג מונרו עבר למילווקי יפסיקו להאשים את דרמונד ש-"חצי העבודה היא של גרג מונרו". עכשיו יהיה לו SPACE תחת הסל ללא הפרעה, ובן ה-22 הזה סה"כ מראה העונה מי הוא באמת, עם כניסה ישירה לאול סטאר המזרח, ואפילו בתור סנטר פותח!

מייק קונלי

הבעייה שלו היא שכריס פול, סטפן קרי, וראסל ווסטברוק לוקחים אוטומטית שלושה מקומות במערב. אבל לא יוכלו יותר להתעלם ממנו, אפילו במחיר של שוטינג גארד, או שאחד מהשלושה שהזכרתי יקבל משבצת מס' 2. כמובן שתהיה תחרות קשה מדמיאן לילארד, אך מייק יקבל את המושכות כי מגיע לו.

 

דיאדרה ג'ורדן

למה הוא יעשה את הפלייאוף? כי הוא היום הסנטר מס' 1 במערב (במזרח יש לפחות אחד טוב ממנו, ולדעתי שניים!). הדבר היחידי שיכול לפגוע בו זה אם מרק קיובן יפתח בהתקפת סושיאל מדיה נגדו על מה שעשה לו הקיץ בדאלאס. אני מאמין שעד פברואר ישכחו ויסלחו לו, ומקומו בטריומוויראט בלייק גריפין/ כריס פול / דיאדרה ג'ורדן מובטח. 

חסאן ווייטסייד

אתם תראו העונה את כריס בוש חוזר בכל אונו, וזה שירוויח ביותר ויתוגמל מגדולתו של בוש הוא חסאן ווייטסייד, שיהפוך לדבר האמיתי במזרח, ויגרום לדייויט בלאט שלנו וללברון ג'יימס של האשך נדודי שינה רציניים. עם גורן דראג'יק, דוויין ווייד, כריס בוש וווייטסייד, ההיט צריכים למצוא עוד קנון אחד והקאבס יהיו בצרה רצינית. חסאן באול-סטאר זה כסף בקופה.

בראדלי ביל

הוא פרץ שחקים בעונה שעברה, וכהוקרה הוזמן לשחק ב-'קבוצת העולם' באפריקה, שם היה השחקן הטוב ביותר. יש לי זכרונות מתוקים ממנו מהפלייאוף של העונה שעברה כשבן ה-22 הזה השחיז 23.4 חיצים למשחק. הוא וג'ון וול הם התשובה לספלאש ברת'רס מהמערב, ולא אתפלא כלל אם השניים יעשו צחוק מהמערביים באול סטאר הבא בטורונטו.

ג'יאניס אנטטוקונומפו

האם אתם שמים לב כבדרך אגב שהמזרחיים עולים ועולים? זה הסיפור: המזרח בעלייה בעוד המערב שוקט על שמריו אם לא לוקח צעד אחורנית. הגריק פריק יפרק כמה מערביים באול סטאר הקרב ובא כי אתלטים כמוהו אין בכל המערב. הוא היה מצויין בנבחרת אפריקה כשהוא VIRTUALLY UNSTOPPABLE!.

אנדרו ויגינס

לפי משחקו בבחרת קנדה הגעתי למסקנה שבחירת הדראפט הראשונה עשתה את הצעד הדרוש ללגיטימיות, ומעתה הוא רק יילך וישתפר. אני מנבא שהוא ייבחר בין חמשת הראשונים במערב באול-סטאר כשהקנדים ירגישו חובה מיוחדת לנצביע עבורו. בינינו? מגיע לו.

גרג מונרו

הרבה מה שאמרתי על מונדו בקשר לדרמונד, אני אומר על דרמונד בקשר למונרו. גם הוא יראה עתה מה הוא יכול לעשות ליד המפלצת הצעירה לידו. אני מאמין שהוא יקבל את ה-35-38 דקות שלו ויסיים בסביבות 17-20 נק' ו-9-11 ריב', עם כרטיס טיסה ישיר לאול סטאר.

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 51 תגובות

  1. אני הייתי מהמר על הפתעה –
    מוזגוב.
    אם קליבלנד ישלטו במזרח, לצד חזרה מבוקרת של קיירי למגרשים –
    יש מצב שלקליבלנד יהיו 3 נציגים באול סטאר:
    לברון, לאב, מוזגוב.

    ברור שזה לונג שוט, אבל נראה לי שבוגאס אפשר לקבל יחס לא רע על ההימור…

  2. הסיבה היחידה שיש יותר מועמדים מהמזרח כי בכל המזרח כולו יש בלחץ 5 שחקנים שהם סופרסטארים. לברון ונגיד יקירי וול ובאטלר ואולי שכחתי עוד אחד לעומת המערב שמרכז את כל האולסטארים והתחרות הרבה יותר קשה

    1. או שכמובן תיקנת את ה-"קיירי" מהתגובה של יניב,
      ואז התגובה שלי מצליחה להיות אפילו עוד יותר טרחנית מהרגיל…

  3. אני דווקא לא חושב שהמזרח בעלייה אבל מבטיח לך מנחם באופן אישי שלפחות בכל הנוגע לאלסטאר יהיה שוויון ויוזמנו אותו מספר שחקנים מהמערב ומהמזרח

  4. עומרי כספי בשנת פריצה…. יייהההההה 🙂
    וברצינות
    אם קאזינס יוציא את העצבים שג׳ורג׳ קארל יביא לו על המגרש יש לו גם סיכוי.
    יכול להיות שבלאט יאמן את המזרח ?

      1. קאזינס היה השנה.
        רודי גיי נותן כבר כמה שנים ממוצאי אולסטאר והוא מונטה אליס וקונלי הם שלושת השחיקנים הכי טובים שלא היו.
        שנה שעברה הוא נתן ססטטיסטיקה של כמעט 22 הנקודות 6 ריבאונד וכמעט חמישה אסיסטים והגנה לא רעה.
        אם גיי נשאר עם הממוצעים האלה [ואין סיבה שלא]והקינגס רלוונטיים השנה יש מצב טוב שלפחות המאמנים לא יוכלו להתעלם ממנו והוא יהיה מחליף באולסטאר.

  5. אולסטאר זה יותר עניין של הייפ מאשר של כישרון.

    בגלל זה לשחקנים מוכשרים אך יחסית משעממים כמו מייק קונלי וקאוויי לאונרד יש פחות סיכוי משחקנים פחות טובים אך יותר מלהיבים, כמו דיאנדרה ג'ורדן והיווני עם הידיים הארוכות.

  6. שום סיכוי שקונלי עושה את האולסטאר דרך המערב(וכן הוא אנדרייטד די גדול ועדיין).

    שום סיכוי שלאונרד עושה אולסטאר דרך המערב וכשיש עכשיו את הידית של אולדריג' וכתוספת גם ווסט.
    אין שם מספיק PR בשביל שהוא יכנס עם סטט' בינונית לאולסטאר מהמערב.

  7. לוויגינס יש סיכוי לא רע לעשות אולסטאר העונה.

    למה?? כי הסטט' תהיה שם וגם כי העמדה שלו שולחת באופן די קבוע בשנים האחרונות 2-3 שחקנים בינוניים עם סטט' בינונית.

    הוא יתן את קפיצת המדרגה הנוספת בהתקפה, יקבל יותר כדורים ואם הם חכמים הם יעשו את אותו טיפול העונה ללאבין, כלומר גילוח על הזקן בחמישייה ו30+ דק' ALL THE WAY.

      1. היתרון של וויגינס זה שהוא משחק בקבוצה שהוא האיש המרכזי שלה בהתקפה, לא לחוצים על נצחונות, מזרח ושהוא יציג סטט' מצוינת שתשים אותו בעמדה טובה מול נניח גארדים אחרים בליגה שמשחקים במזרח(נניח אליס, וויד, דרוזן).

        לא קול של קנדים ולא בטיח מה שיכריע אם יכנס.

  8. אגב, שחקן נוסף שאולי אולי דרך המזרח(נניח בעונת פציעות ארוכה נוספת של לאב, נפילה עוד יותר גדולה של מלו+פציעות) זה אארון גורדון מאורלנדו.

    מי שראה בקיץ איזה תהליך מטורף הוא עבר ואיך מדברים עליו שם מבין כבר איך הוא צריך להראות בסגל שלהם.

    טיפ ממני- לא להשאיר אותו באף דראפט של הפנטאזי מעל למקום ה45.

  9. אני עוד צריך להחליט לגבי זה, משכתי את עצמי מכמה ליגות כי זה דורש השקעה והעונה אני הולך להיות עמוס מאוד.

    נחשוב על זה בסופש.

  10. במזרח דווין וויד וכריס בוש מקבלים אוטומטית כל עוד הם לא פצועים. דווקא נראה לי שלמונטה אליס יש סיכוי סוף סוף להיבחר וגם לברדלי בכל (גם בהנחה שלא יפצע) כפי שמנחם רשם

  11. הייתי הולך על מונטה אליס, הוא יעשה הרבה עבור ההתקפה המקרטעת של אינדיאנה. גם לרג'י ג'קסון יש סיכוי לא רע, במיוחד אם ג'נינגס יתקשה לחזור מהפציעה/יעבוד בטרייד.

    1. לדעתי הוא לא יקבל את הכבוד הראוי לו (גם כי אני לא צופה לא עונה כמו אז בפיניקס). לפניו יש את קיירי ארווינג וג'ון וול שכמעט בוודאות סגורים, אלא אם כן יפגעו.
      אחר כך דרק רוז וקייל לאורי ברשימה, ולדעתי הם יתנו מספרים טובים משל דראגיץ'. אפילו ג'ף טיג לפניו.

  12. יש לו סיכוי טוב והכל תלוי בפיקות של הברכיים של וויד.
    וויד מחסיר 30-35 משחקים והוא יכול להכנס, אפילו סביר שיכנס.

    רוז? יש לו סיכויים גבוהים משל רוז להיות בפנים ANYWAY.

  13. אני חושב ששכחו פה שחקנים שיש הרבה יותר סיכוי מרוב הרשימה : מונטה אליס שלמי שלא יודע הוא השחקן עם הממוצע נקודות הכי גבוה אי פעם (19.6) שלא היה אול סטאר , ועכשיו שהוא במזרח ושהוא בקבוצה שהוא יקבל בה תפקיד משמעותי אני רואה אותו לא רק משחק באול סטאר אלא מסיים בטופ 10 בנקודות בליגה . בנוסף יש גם את ויקטור אולדיפו שאני מאוד מאוד אוהב שהוא שחקן מדהים ולדעתי הוא חייב להיות אול סטאר השנה , וגם אולי רודי גיי שגם הוא שחקן מצוין אבל המערב מלא בכשרון בכל העמדות אז זה יהיה קצת בעייתי .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט