יותר ויותר פוטבול עד הסופרבול: תלמידי ניצח את הג'איינטס (!!), ועוד/ מנחם לס

מהיום ועד הסופרבול, HOOPS יקדיש יותר ויותר מאמרים לפוטבול. מציע לאלה שלא מכירים את המשחק להתחיל לצפות במשחקים של ה_NFL, ליגת הספורט הטובה והמצליחה בעולם מכל הבחינות: מתח, רמה, מספר צופים, איצטדיונים מלאים, תקשורת, טלוויזיה. הכל.

הפוטבול חזר לבירה בגדול: רדסקינס – ג'איינטס 16-17

רוברט גריפין III – ידוע יותר כ-RG3 – זה עתה שבר את שיא הקוורטרבקים הרוקי'ס עם 714 יארדס נשיאת כדור. הוא היה גיבור המשחק. הוא כולו חיוכים. הוא אומר למראיינת ESPN ליסה סולטרס מיד אחרי המשחק על ההרגשה שהיתה לו אחרי שהלב של כולם נעצר בדאון שלישי ו-3 יארדס טו גו, עם 54 טיקים בשעון והתוצאה 16-17: "חשבתי, כל מה שאנחנו צריכים זה 3 יארדס…אסור לתת לאליי מנינג את הכדור כי ב-54 שניות כל מה שהוא צריך זה להגיע לשטח הפילד גול, וזאת המומחיות שלו…", ואז הוא מחייך: "עוד לפני שגמרתי לחשוב אלפרד מוריס נעצר על הקו, אבל איכשהוא הוא השתחל לפירס דאון ואז חשבתי, VICTORY! VICTORY על הג'איינטס…!!!".

לא ידעתי עד שהודיעו את שמו שזה אלפרד מוריס. משהו נשמע לי מוכר. מיד ניכנסתי ל-ROSTER של הרדסקינס ומצאתי שהוא ניבחר בסיבוב הששי של הדראפט, ושהוא מ-FAU!!! האסימון נפל: הוא היה תלמיד שלי באביב של 2010 בקורס 'אספקטים מדעיים של ספורט', ובמחשב מצאתי שהוא קיבל ציון של "B+". אני לא זורק ציונים ככה סתם. אפילו בוב בימון באוניברסיטת אדלפי קרע קצת את הישבן אצלי כשלקח קורס ב-GRADUATE SCHOOL. ז"א שלבנאדם יש שכל בראש, ואני חותם שהוא בסדר.

הם היו חייבים את הפירסט דאון הזה של מוריס. בפעם האחרונה בניו יורק הם ניכשלו, ואם לא היו עושים זאת הפעם סיכוייהם לפלייאוף היו מתנדפים ברוח. אבל כנראה שלוושינגטון רדסקינס יש את המספר של הג'איינטס כשהם מנצחים נצחון 3 ב-4 משחקים את אלופת ה-NFL, מבצע כלל לא פשוט.

"כל המשחק אמרתי לעצמי: תהיה יותר החלטי בקריאת התרגילים. לא שיחקתי משחק מושלם בכל צורה שתסתכל על המשחק שלי, אבל שיחקתי מספיק טוב לעזור לקבוצתי לנצח!".

אז מה כל העסק אומר?

יש עתה ריצה משולשת לאליפות ה-NFC EAST עם 4 משחקים לסיום. הרדסקינס והדאלאס קאובויס הם 6-6. שתיהן מאחורי הג'איינטס עם 5-7. אילו הג'איינטס ניצחו הלילה, ההפרש לטובתם היה כמעט בלתי ניתן להשגה. גם עתה עתיד 'הקבוצה שלי' בידה, אך פתאום ישנה לה עבודה רצינית להשלים כאשר לפני שבועיים היא היתה בטוחה שהאליפות של הדיביזיה בכיסה. אבל ההתעוררות של דאלאס ווושינגטון – נצחון שלישי רצוף – פתאום שינה את פני הדברים.

כפי שכתבתי כבר, RG3 שבר הערב שיא רוקי של קוורטרבקים. רוקי אחר – הרנינג בק אלפרד מוריס, הפך לרדסקינס הראשון לעבור 1,000 יארדס מאז עשה זאת רג'י ברוקס ב-2006. וברור שאני מאושר עבורו ועבור הרדסקינס. מעתה והלאה כל משחק שלהם הופך למשחק 'שלי'!

************************

המינוסים של השבוע האחרון:

*רצף נצחונות הבית של הבולטימור רייבנס (15), ורצף נצחונותיה על קבוצות AFC NORTH נקטע בהפסד לפיטסבורג סטילרס 23-20, כשהקוורטרבק המחליף המבוגר של הסטילרס צ'רלי באטש הוא המנצח הגדול והמפתיע ביותר.

* נסיון פילד-גול ע"י הבועט פיל דאוסון מקליבלנד בראונס נחסם ע"י האוקלנד ריידרס, הפילד-גול הראשון שהוא מחמיץ העונה (23 רצופים!!!)

* הג'קסונוויל ג'גוארס עומדים לסיים את העונה עם הרקורד הגרוע ביותר (10-2) שהיה להם מאז הצטרפו לליגה בשנת 1995. לי נראה שירח הדבש של צ'אד חנה הסתיים.

הפלוסים הגדולים של השבוע האחרון:

*קלווין ג'ונסון מהדטרויט ליונס תפס כדורים ל-171 יארדס, וס"ה שלו העונה (1,428 יארדס) הוא שיא ליגה ל-12 משחקים.

*הדפנסיב טקל של דנבר ברונקוס מיץ' אונריין קלט כדור מיארד אחד לטאצ'דאון מפייטון מנינג כחלקר מ-GOAL LINE PACKAGE ואז קלט פמבל בנצחון 23-31 על טמפה-ביי. זה היה אחד מה-TWO WAY היחידים העונה.

*בינתיים וון מילר הוא ה-MVP שלי לשחקן ההגנה של העונה (למרות שהמובילים הם ג'יי ג'יי וואט ואלדון סמית'). הליינבקר של הדנבר ברונקוס עשה את הסאק ה-15 שלו שגרם לפאמבל, ואז הפך אינטרספשיון שטאצ'דאון.

* טים בריידי, הקוורטרבק של הפטריוטס, הוא בדרך ל-10 אליפויות דיביזיה ב-11 שנים, כשרק ב-2007 פציעה מנעה ממנו אליפות 11 ברציפות. הוא זרק גם את הטאצ'דאון ה-44 הרצוף שלו, 10 מתחת השיא שלך דרו בריז מהסיינטס.

*שחקן הספסל הרוקי ווייטני מרסילוס מהיוסטון טכסנס עשה שני סאקים, ונתן משחק של ליינבקר מצויין כמחליף.

*הקוורטרבק של יוסטון מאט שאוב ניצח את משחקו ה-15 ב-16 המשחקים האחרונים.

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 9 תגובות

  1. מנחם – מצויןץ
    אפשר לתת רק פוטבול אפילו מתחילת ספטמבר עד תחילת פברואר.
    נ.ב.א – להתחיל ב-1 באפריל, על שם הבלוף שמכונה "עונה רגיל"

כתיבת תגובה

סגירת תפריט