10 מעורבי הופס לשבת / מנחם לס

1.ֵפיל ג'קסון: קובי לא יסיים את הקריירה בלייקרס

פיל ג'קסון אמר אתמול במסיבת עתונאים שאורגנה ע"י הוול סטריט ג'ורנל שקובי בריאנט בן ה-38 לא עומד לפרוש בסוף העונה. "לא רק זאת, אלא שאני רואה סיכוי רב שהוא לא יסיים את הקריירה בלייקרס, אלא בקבוצה אחרת"

הוא אמר: "הלייקרס היא קבוצה הבנוייה על צעירים. הם לא יחתימו אותו לעונה נוספת. הוא יעשה מה שגיבורו מייקל ג'ורדן עשה: יסיים את הקריירה בקבוצה אחרת שתאמין שהוא יכול לתרום לה".

2. דוק ריברס ומרק קיובן לא מפסיקים להכות

הריב בקשר לדיאדרה ג'ורדן עדיין לא הסתיים. דוק ריברס אמר לקולין קוהרדס בפוקס ספורט 1 שמרק קיובן לא מסוגל לקבל את ההחלטה של DJ להמשיך בקליפרס. "הוא לא יודע להפסיד; האישיות שלו לא מרשה לו לקבל את העובדה שהוא רצה את DJ, ו-DJ בחר בקליפרס".

זה רק אחד מהקרבות המילוליים בליגה. ישנו הקרב המילולי בין מרקיף מוריס והסאנס; דמרקוס קאזינס וג'ורג' קרל; ביירון סקוט נגד מחלקת האנליטיקס של הלייקרס; גוראן דראג'יק נגד הסאנס; צ'נדלר פרסונה וקיובן נגד דריל מוריי; ופיל ג'קסון נגד כל המדיה של ניו יורק.

אבל הקרב בין הדוק וקיובן הוא הקולני ביותר כי שניהם אגו-מניאקים בני אותו גיל(50+); שניהם בטופ מנג'מנט; האחד שחור והשני לבן.

הם יכולים לומר מהיום ועד סיום הקריירות שלהם שהמאבק המילולי הוא רק 'עסקי'. אני יודע יותר טוב. הקרב המילולי הפך אישי, ואילו השניים היו ניפגשים פנים אל פנים הקרב היה הופך לקרב אגרופים:

Cuban: “It shows you what someone will do when their entire future is vanishing in front of them. And I give him credit for it. His professional life was over if he didn’t get DJ.”.

Doc: “We got our guy. Why should I be upset”

קיובן: מה עשה דוק בחייו? מה הוא יצר? הוא חי על חשבון ביליונרים כמוני שמעבידים אותו ואומרים לו מה לעשות!

דוק: יש לי מזל שאני עובד עבור ביליונר כבלמר שהוא גם ביליונר וגם בנאדם בעל נשמה טובה!

קיובן: מה דוק ריברס יודע עלי? מה הוא יודע על תרומתי ועזרתי לניצרכים!

Doc: "He is just pissed off that he did not get his man!

Cuban: “Sometimes the deals you don’t do are the best ones.”

Doc: “I coached DJ. DJ didn’t call me when he left. Did you see me out in front of the cameras screaming and yelling and crying? I didn’t do that. I was disappointed internally, and I handled it that way. Mark tends to do things out in the open and that’s fine.”

Cuban: “We saw DJ as a cornerstone. If you can’t handle the pressure of a week, it’s going to be difficult handling the pressure of being the cornerstone.”

Doc: “When you take shots at DJ — the guy you loved two days ago, now you don’t like so much anymore — all that did was tell DJ, even more, that he made the right choice.”

3. דוק ריברס נוטה להעלות את ווסלי ג'ונסון בחמישייה

דוק החליט לשלוח את מאט בארנס לשדות זרים, וכמעט מיד אח"כ הביא את פול פירס. לכולם היה ברור שפירס הובא למשבצת מספר 3.

לפתע מתברר ממקורות קרובים לקבוצה שהדוק נוטה להעלות את ווסלי ג'ונסון כמספר 3. אני כבר מזמן טוען שהדוק הוא המאמן האוברייטד ביותר בליגה. אם הוא לא מעלה את פירס זה רק צעד נוסף לצדקת טענתי.

למה, תשאלו?

אז בואו אענה לכם:

כשווסלי ג'ונסון נחבחר רביעי ע"י הטימברוולבס ב-2010 הוא נחשב למגן מצויין בסמול פורוורד וקלעי בין הטובים שבאו באותה שנה מהמכללות – אם לא הטוב ביותר. בינתיים הוא עבר שלוש קבוצות ולא הוכיח שיש לו לא את זה (הגנה) ולא את זה (קליעה).

הוא  נ-ר-א-ה  כקלעי קלאסי בגלל הביומכניקה המושלמת של הג'אמפ שלו, אבל כשהוא מתבקש להראות את ה-MONEY, כל מה שהוא מוציא מכיסו זה 34% מאחורי הקשת. שחקן כזה בחמישייה? אר יו קידינג מי? ומה תגיד לפול פירס? "סליחה מיסטר פירס. אני יודע מה עשית בוושינגטון אבל בקליפרס זה עולם אחר. כאן אתה עולה מהספסל לכמה דקות במשחק!"???

אפילו את לאנס סטיפנסון הייתי מעלה לפניו ב-3!

4. מנכ"ל הוולבס: ריקי רוביו לא הולך לשום מקום!

Wolves GM: 'We're not talking about trading Ricky'
.
כשהוולבס חתמו עם רוביו על חוזה של 56 מיל ל-4 שנים היתה זו ההוכחה הטובה ביותר בביטחון מנהלי הקבוצה בפוינט גארד הספרדי. הם כאילו אמרו ב-56 מיליון מילים שהוא הצעיר שהם בונים עליו להנהיג את צעירי הקבוצה החדשים במסע החדש למרומים.
אבל אני הרי לא נולדתי אתמול, ו-"כאילו אמרו" לא חותך אצלי כל חרדל. אצלי זה "אחא, מה עשית עבורי לאחרונה?".
מה שהוא עשה היה להיות חלק מהקבוצה החלשה ביותר ב-NBA עם 16 נצחונות. מה שנכון הוא שרוביו שיחק בעונה שעברה רק 22 משחקים בגלל הפציעה הקשה שלו בעקב.
כתבתי עליו לפני כמה ימים שהוא הטרייד ההגיוני ביותר עבור הקבוצה הזאת, אבל מאז פליפ סאונדרס פרש – זמנית או לא – לטיפול בסרטן שלו, והגיע בוס חדש לעזור למנכ"ל מילט ניוטון.
ניוטון ביקש אתמול מכל העיתונים המקומיים להפסיק עם השמועות שריקי רוביו הוא GONER. "הוא לא. הוא נשאר בקבוצה. אנחנו רואים בו את אחד מהפליימייקרים הצעירים הטובים בליגה עם ראיית משחק מצויינת, ואנחנו מאמינים שגם אנטוני בנט שזה עתה החתמנו ישפר את משחקו עם רוביו מאחור!".
.
האם ריקי רוביו טוב מספיק לנהל מאחור חמישייה צעירה עם שתי בחירות דראפט ראשונות ולהוציא מהם את המקס?
אני לא מאמין, ולכן כתבתי את מאמר הטרייד ההגיוני. אבל לך תדע. אולי הבוסים בוולבס רואים דברים שאני לא רואה.

זה מה שאמר ניוטון:

"He's one of the best facilitators in the NBA," Newton said. "We've got a young team of guys that are athletic, that are going to get up and down. And we're going to utilize those talents that they have. Who better than Ricky to be the one leading the charge, pushing the pace, pushing the ball and getting our guys easy opportunities and getting the ball where they can be their best? We're looking to him to be that person."

אני מאמין שזוהי שגיאה. את הכדור צריכים לתת לידיו של זאק לוויין, אבל מה אני יודע?

5. Rubik's Cubes while riding a unicycle blindfolded

Boston's Everywhere Logjam

זה מה ששאל הבוסטון גלוב אתמול, כאילו קראו שם את מאמרי על הבעייה הגדולה ביותר של הסלטיקס העונה: מציאת דקות ליותר מדי שחקנים צעירים טובים!
העתון שואל: "האם המאמן בראד סטיבנס מסוגל לפתור 'רוביק קיוב' בעת נסיעה על אופניים עם כיסוי עיניים?
לכן מחנה האימון של הסלטיקס ייראה כמו בסיס טירונים של המארינס בו מבטיחים לחמשת הצוערים הטובים ביותר חופשה של חודש בסאות' פסיפיק עם נערות המכוסות רק בעלי דקל.

מספר הקומבינציות במשחקי אימון בין 'לבנים' ו-'כחולים' יגיע למאות. נכון שמחנה האימון יוריד קצת שומן מהצוות הגדול מדי, אבל מה תעשה אם ישנם לך 5 שחקנים באותה משבצת, בשתי משבצות?

המלחמה תהיה סוערת ביותר בבק-קורט עם מרכוס סמארט, אייזיה תומאס, אברי בראדלי, וג'יימס יאנג. הרוקי'ס הפוטנציאלים טרי בוזייר ואר.ג'יי האנטר יצטרכו לקבל דקות אף הם. בפרונט קורט ישנו פקק רציני עם ג'רד סולינג'ר, אמיר ג'ונסון, טיילר זלר, דייויד לי, קלי אוליניק, ג'ונאס ג'רבקו, ופרי ג'ונס III.

תגידו "צרות של עשירים"? זוהי בעייה הרבה יותר קשה משנדמה לכם.

6. רגע, אתם חושבים שלסלטיקס ישנה בעייה?

(מת על הבחור הזה!)

הסתכלו על גבוהי המבריקס (הנמוך ביותר 2.07):

Dirk Nowitzki

, JaVale McGee

, Zaza Pachulia,

Dwight Powell,

Maurice Ndour

, Brandon Ashley

, Charlie Villanueva,

Samuel Dalembert

, Jarrid Famous

 Salah Mejri.

סטפן בונדי מהניו יורק דיילי ניוז כינה את פורזינגיס "ZINGER", הכינוי שכינו את שון בראדלי בימיו ב-NBA.

הוא לא הבין בדיוק במה מדובר. פיל ג'קסון היה צריך להסביר לו שכך כינו את האיטרייה שגובהה היה 2.29 מ'. זה הרגיז אותו והוא ביקש שיפסיקו לכנותו כך.

רגע. מה רע בשון בראדלי? גם הסנטר של הניקס יוביל את הליגה בחסימות שבע שנים רצופות כפי שעשה שון בראדלי?

הוא סיים 16 עונות NBA עם 8.1 נק' (היו לו 4 עונות עם ממוצעים סביב ה-12-15) ב-46% ממוצע, 6.3 ריב' (עם עו8נות של 8+), וממוצע חסימות לקריירה של 2.5.

הלוואי שפורזינגיס ייתן כמה עונות של 12-14 נק' ו-8+ ריב' עם 3 חסימות (כפי שעשה שון כמה פעמים).

8. פטריק בברלי וטיי לאוסון

מחנה אימונים מעניין יהיה בבוסטון. קווין מקהייל אמר אתמול: "הם יילחמו אחד בשני והם יקבעו מי הוא הפוינט גארד הפותח שלנו!".

-האם הם ישחקו גם יחד?

"אני לא רואה למה לא. הכל פתוח!"

והארדן יישב על הספסל?

"למה? ג'יימס הארדן לא יודע לשחק 3?"

9. "אני רוצה שהוא יסיים את העונה עומד על שתי רגליו!" –  ביירון סקוט על קובי

זה מה שאמר ביירון סקוט הלילה לביל אורם מאורנג' קאונטי רג'יסטר:

He and I have talked a number of times on the phone, we've talked about playing time, we've talked about back-to-back, we're going to probably sit down as we get closer to training camp or as we get in training camp and even talk more about it. Because the one thing I want, if this is his last year, I want him to go out standing. I don't want him to go out hurt. I want to make sure I do everything in my power to make sure we stick to the game plan, as far as his minutes and as far as back-to-back games.

10. איזה רוקי'ס יעלו בחמישיות בתחילת העונה?

(טאונס. וואללה ילדון!)

לפי שאני מבין מההיט נשיון, ג'סטיס וינסלו לא עומד לעלות בחמישיית ההיט, לפחות לא בתחילת העונה. מי כן יעלה?

*קרל-אנטוני טאונס במינסוטה

*עמנואל מודיי בדנבר

*ד'אנג'לו ראסל בלייקרס

*אני מאמין שפרנק קמינסקי יעלה בשרלוט

*אני מאמין שסקרמנטו תעלה את ווילי קאולי-סטיין (כמובן יחד עם קאזינס ולא במקום)

*אני מאמין שפורזינגיס יעלה ב-4 וכרמלו יירד ל-3

*סטנלי ג'ונסון בדטרויט.

אני מאמין שישנו רק סכוי קטן שהמג'יק יעלו את מריו הזוניה בחמישייה כי אז אהרון גורדון יצטרך לעלות מהספסל!

.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 29 תגובות

    1. "עתה עם אנטוני בנט, אנדרו וויגינס, וקרל-אנטוני טאונס זוהי קבוצה עם שלוש בחירות דראפט ראשונות. זאת חובה – חובה ממש ללא כל תרוצים – להגיע עמוק לפלייאוף ללא תירוצים, או שנאמר על כל שיטת הדראפט שהיא שווה לתחת"

  1. אנתוני בנט כבר לא במינסוטה אבל כמו שכבר אמרתי, אני באמת חושב שרוביו הולך לשנת שיא במינסוטה (שנת שיא מבחינת הזאבים זה מאבק אמיתי על הפלייאוף).
    לגבי הקליפרס- לדעתי סמית' ישחק שם הרבה ב-3, כמו שהוא אוהב ויזרוק מטחים מאחורי הקשת. פירס לצערו לא יכול לתת יותר מ15 – 20 דקות בלחץ.
    לגבי יוסטון- אם הארדן ילמד לשחק off the ball, כחלק מההשתפרות השנתית שלו, זו תהיה המתנה הכי גדולה בהבאת לאוסון. עדיין אני חושב שנכון שלאוסון יוביל את החמישייה השנייה מהספסל, רק מדמיין את לאוסון וברואר עפים למתפרצות וההאלי הופס שקפלה ירביץ שם.

    1. מנחם כתב שמקהייל אמר שלאוסון ובוורלי ייאבקו על מקום בחמישיה ואם שניהם יהיו ראויים, הארדן ישחק 3.
      מה דעתך?

      1. כל עניין העמדות כבר הפך לשאלה מיותרת. כל שחקן היום (מלבד הסנטרים הבאמת גדולים או הגארדים הבאמת קטנים) יכול וצריך לדעת לשחק ב2-3 עמדות.
        הארדן גם שיחק כ-3 בנבחרת האמריקאית וגם בכמה משחקים בשנה שעברה. אין לו באמת עמדה, הוא עושה מה שהוא רוצה והכדור בידיים שלו רוב הזמן לא משנה מאיזה עמדה הוא משחק.
        האתגר שלו במידה ויוסטון רוצה לעשות את הצעד הבא קדימה הוא לעבוד על המשחק ללא הכדור, להיות מעורב יותר בחסימות ופתיחת הדרך לחדירות של לאוסון ולהתפנות לשלשות החופשיות שהוא יכול לסדר לו. עד שזה יקרה יהיה להם קשה לשחק ביחד.

        1. בהצלחה עם הדחקת האלכוהוליזם של לאוסון. אם תצליחו בזה הרווחתם בגדול רכז שמשלים את בוורלי התקפית ובהחזקת כדור

          1. דובי, דווקא אתה?!
            איך נפלו גיבורים.
            אפשר היה להריח את הסרקזם מהמשפט בערך כמו את האלכוהול של לאוסון.

  2. ד״ר ניוטון ממינסוטה קרוב משפחה של ניוטון מהתפוחים ?
    מומי היה מוריד לי תפוח לראש ומעיר אותו , הוא חייב להבין ששחקנית בשם ריקי לא תוביל שום קבוצה לשום מקום

    בקשר לדוק ריברס שיעבור לשחק דוקים או טאקי עם אוסטין , כבר 3 שנים יש לו מפלצת כמו גריפין ופוינטגארד בלי ביצים
    מומי היה מצייד את קיובן באלה שיסגור איתו חשבון כמו גבר

    כבוד לרבי הארדן שיכול לשחק ב 3 . מומי היה משחק עם 2 וזה אף פעם לא קל

  3. עמדת הרכז ביוסטון בעייתית… עודף יכולת ועודף אגו
    אני עדיין הייתי פותח עם לאוסון והארדן.
    לשחק שלושתם ביחד זה בעייתי כי כולם אוהבים כדור.
    אני מאוד אוהב את ווסלי ג׳ונסון אבל נראה לי הזוי שהוא יעלה בחמישייה.
    קובי יסיים את הקריירה בלייקרס! הוא אוהב את המועדון והוא ירצה לשחק באותה קבוצה כל הקריירה.

  4. בברלי בחמישייה ע"ח לאוסון??!!? אין מצב! בברלי עלה בחמישיית יוסטון בגלל חוסר בעומק\ שחקנים טובים ומן הראוי שהקוצני יעלה מהספסל בזמן שלאוסון והווארד עפים לפאסט ברייקים

  5. מעורב חם ורותח.
    ממש כיף לקרוא, תודה מנחם,
    נהדר הדיבור המצחיק בין דובי לאפלטון יונתן ומומי.
    מומי אגב לגבי יוטה צחקנו מאד
    אך שאין הורמונים אין בעיות (רק ליחידי הסגולה שאין להם הורמונים)
    🙂

  6. מיני יתנו לרוביו צאנס להריץ את הקבוצה השנה לפני שיחליטו אם לשלוח אותו או לא. בשנה שעברבה הוא כמעט ולא שיחק……
    לאוסן ללא אלכוהול לא רואה את בברלי בכלל.
    כשמזכירים את שון בראדלי כאכזבה. זה בגלל הבחירה הגבוהה שלו מול התמורה שקיבלת ממנו . ובמיוחד השחקנים שנבחרו אחריו אבל. כמו שאמרת היה שחקן סביר.
    נראה לי שהמצב של בנט הוא אבסורד שלא זכור לי שהיה דומה לו. שחקן שנבחר ראשון בדראפט. שנתיים אחרי שנבחר . בקושי מוצא קבוצה שתציע לו חוזה מינימום.
    לגבי הרוקים. נראה לי שהבטוחים ביותר שיפתח ו הם טאונס אוקאפור מודאי וסטנלי גונסון.
    ואחלה מעורב מנחם

  7. ג'רלד וואלאס נחתך מפילדלפיה. לדעתי או שיפרוש, או שיחתום בקונטנדרית שתרצה אותו-יכול להתאים לסן אנטוניו (שצריכה נואשות מחליף ללאונרד).

    1.1 נק' ו-1.8 ריב' ב-9 דקות זה על הפנים, אבל בקבוצה טובה וכשחקן קצה ספסל האול-סטאר לשעבר הזה יכול לתרום. אפילו כסמול פורוורד שלישי במיאמי הוא יהיה אחלה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט