חם מהתנור: אנטוני בנט בטורונטו/רועי ויינברג

לאחר שהפך לשחקן חופשי שיכול לחתום על כל הצעה (ויצא ממצב של וויבר), הבחירה הראשונה בדראפט 2013, אנטוני בנט, חתם בטורונטו.

הראפטורס יהיו קבוצתו השלישית של הפורוורד הקנדי ב-3 שנים, לאחר ששיחק במדי קליבלנד והועבר למינסוטה. בעונה האחרונה הוא קלע 5.2 נק' עם 3.8 ריב' ב-15.7 דקות לערב, ולאחרונה ביקש להשתחרר ממינסוטה כדי לעבור לקבוצה בה יוכל לקבל יותר דקות משחק.

*
לאחר משא ומתן ארוך ומייגע שמשך לאורך כל הקיץ, טריסטן תומפסון (לפי דיווחים) מוכן להסכים להצעה של 53 מיליון דולר ל-3 שנים, שתשאיר את הפאוור פורוורד בשורות קליבלנד. מדובר בהתקדמות של ממש בשיחות, לאחר שמיוני עד עכשיו תומפסון לא הסכים לחרוג מדרישה של 94 מיליון דולר ל-5 שנים.

בניגוד לשמועות, קליבלנד לא הסכימו לחתום על חוזה זה. בהתחשב בעובדה שבסוף השבוע הקרוב מתחיל מחנה האימונים של הקאבלירס, סביר כי הצדדים יגיעו להסכמה שתביא את השחקן שקלע 10 נק' עם תריסר ריב' למשחק בגמר האחרון בחזרה לשורות סגנית האלופה.

*
ג'ייסון ריצ'רדסון פרש מכדורסל. הבחירה החמישית של דראפט 2001 (נבחר לפני שחקנים כמו ג'ו ג'ונסון, זאק רנדולף וטוני פארקר) נבחר לחמישיית הרוקיז ב-2002, ושיחק אצל גולדן סטייט, שארלוט, אורלנדו, פניקס ופילדלפיה, בה בילה שנותיו האחרונות כשחקן.

ריצ'רדסון, שלקח חלק בסנסציית הפלייאוף של 2007 בה הווריורס הדיחו את דאלאס (שניצחה 67 משחקים באותה עונה), קלע 17.1 נק' עם 5 ריב' למשחק כשחקן אנ.בי.איי, ב-857 משחקים. הוא זכה פעמיים בתחרות ההטבעות (רק מייקל ג'ורדן, דומיניק ויליקנס, הרולד מילנר ונייט רובינסון זכו בתחרות יותר מפעם אחת), ונחשב לאחד המטביעים הגדולים בהיסטוריית הליגה.

*

שחקן ההגנה לשעבר, מטה וורלד פיס (רון ארטסט), חתם על חוזה לא מובטח אצל הלייקרס. ארטסט שיחק בעבר בלייקרס, בין השנים 2009 ל-2013, וזכה איתם באליפות ב-2010. הוא נבחר לחמישיית הליגה השלישית והאול-סטאר ב-2004, ולאחר שבעונה האחרונה שיחק בסין ובאיטליה הוא שב לנבא. הוא קלע 13.8 נק' עם 4.7 ריב' ו-1.8 חט' למשחק ב-931 משחקי נבא לאורך הקריירה.

*

השחקן השישי לשעבר, בן גורדון, ישתתף במחנה האימונים של אלופת האנ.בי.איי, גולדן סטייט ווריורס. שחקן שיקגו, שארלוט, אורלנדו ודטרויט בעבר קלע בעונה האחרונה 6.1 נק' ב-43% מהשדה ו-36% מהשלוש אצל המג'יק, וינסה להשיג מקום בסגל של האלופה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 28 תגובות

    1. הוא ינסה להביא שלום עולמי בין החציל של לאמר אודום והחמוקיים של קלואי קרדשיאן
      הוא ישמש דוגמא אישית לצעירים מה לעשות לקהל המפונק של אל איי , אלו מבל אייר ובבורלי הילס סנובים שרק באים בטענות , בהפסד ה 50 שלום עולמי ילמד את החברה מה לעשות איתם
      הוא יקבל עונש השעיה ל 50-60 שנה אבל זה בסדר

  1. ארטסט בקבוצה (או עם הקבוצה נכון לעכשיו) בגלל סיבה אחת בלבד – העבודה שהוא עושה באימונים עם ג'וליוס רנדל, שלפי הדיווחים מאד מאד תורמת להתפתחות של הילד.

    אני לא בטוח שזה ייגמר במקום בקבוצה.
    אני גם מניח שהחוזה הוא חוזה למחנה אימונים בלתי מובטח.

    לדעתי זה צריך להיגמר בזה שיחתימו את ארטסט כ"עוזר מאמן מיוחד" ולא כשחקן מן המניין בגלל שיש להם הרבה שחקנים במחנה שהם אוהבים ומספק מקומות מוגבל בקבוצה (באופן מסורתי הלייקרס בכלל מעדיפים להיכנס לעונה עם 14 שחקנים ואפילו לא עם המקסימום של 15 כדי לשמור על גמישות), אבל כאמור הדיווחים על השפעה מאד חיובית של ארטסט על ההתפתחות של רנדל נותנים לו אפילו סיכוי להיות חלק מהסגל העונה אם צעירים אחרים יאכזבו.

    1. רנדל יכול לקחת מארטסט הרבה דברים ( שקושורים לכדורסל ).
      נקווה ששלום עולמי לא יביא חורבן על המועדון😜
      הוא יכול לתרום דקות הגנתיות טובות וגם כמה שלשות מדי פעם אבל לדעתי בעיקר רוצים להביא אותו בשביל הגנה נגד שחקנים חזקים בעמדה 3/4.
      מסוגל לתרום 15 דקות טובות במשחק.

  2. ובקשר לתומפסון – צריך להבין מי מדווח…

    ואין כאן שום דיווחים – רק דיווח אחד של הכתב הכי גרוע באי אס פי אן ואולי בתקשורת האמריקאית בהשגת ידיעות כאלה – ברוסארד – שדיווח שתומפסון וקליבלנד כבר הגיעו לסיכום, ומייד אחר כך תיקן את עצמו לידיעה שהיא בעצם אפס ידיעה (תומפסון "מסכים" וכו,…).

    אני הנחתי ומניח שזה ייגמר בסוג כזה של חוזה, אבל ברור לגמרי שמי שירצה בו הוא תומפסון, ומי שיהססו זה הקאבס.
    אז הנה, גם אני "דיווחתי"…

  3. 53 מליון ל-5 שנים זה עדיין המון בשביל שחקן כמו תומפסון. שינשק את הרצפה אם מציעים לו 48 מיליון.
    הפך לשחקן הכי מאוס של הקיץ

      1. התכוונתי ל-3.
        אפשר למצוא פראיירית שתשלם לו 15 מליון לעונה, בשביל לעשות ג'סטה ללברון קליבלנד אולי יסכימו ללכת ל-16, אבל מעבר לכך שילך לדוג דגים בקרח, יש לו סיכוי יותר טוב למצוא שם חוזה מקסימום

        1. לתומפסון יש סיכוי לחוזה ענק בקיץ הבא אם הוא יתן עוד עונה כזאת, והסיבה העיקרית שאני מניח שהוא בונה עליה זה הזינוק בתקרת השכר ובמשכורות, שיביא למצב שבגדול יהיו יותר קבוצות עם מקום תחת התקרה מאשר שחקנים ששווים אותו…

          האם הפער בין חוזה כמו שהוא חושב שיוכל להשיג בתנאים האלה לחוזה הגדול שקליבלנד בכל זאת מציעה לו, שווה את הסיכון של פציעה או אפילו סתם עונה חלשה כשעושה רושם שהוא יקבל הרבה פחות דקות ?

          לא יודע, אבל בהצלחה לו…

          1. בסוף עוד יעשו החלפות שבויים קנדיים ובנט יחזור לקליבלנד יחד עם איזה בחירת דראפט ויגמרו את סגאת מנשנש המייפל הזה

  4. בן גורדון יכול להועיל לכל קבוצה שתיקח אותו (בטח בסוף יגיע לניקס) הבעיה שהוא לא מתואם בין הציפיות שלו לציפיות של הקבוצה שלוקחת אותו

  5. כל שחקן שמגיע למצב של בנט צריך לשים לעצמו פוסטר ענק של דניס רודמן בחדר שלו, להילחם על כל ריבאונד כאילו אין מחר, לשחקן הגנה כאילו אתה נלחם על החיים שלך ובהתקפה לקחת את מה שנותנים לך. יש לו את הפיזיות והאתלטיות, וגם יכולת התקפית אבל הוא צריך לבנות את עצמו כפאוור ולא טווינר דרך ההגנה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט