תוצאות "אתגר הקבוצות". התשובות שלי 1-5 / מנחם לס

היו כמה שענו מצויין על האתגר. אין ביכולתי לקבוע את המנצח כי זה עניין של טעם. כולם מוזמנים על ידי לאיזה ארוחה מזרחית טובה בתקופת מיפגש הופס.

הנה תשובותי לאתגר. אני מבסס אותן עם כמה מילים על כל קבוצה, ולכן אכניס את תשובותי ב-6 פוסטים, 5 קבוצות לפוסט.

זהו בשום פנים ואופן לא פריוויו לקבוצות. ראשית אני נוגע רק בנקודה אחת, ושנית זוהי דעתי האישית. כותבי הפריוויואים מכניסים את דעתם הכוללת, ואילו אני נוגע רק בנקודה אחת. ומלבד זאת – כל המרבה הרי זה משובח!

 

 "אתגר הקבוצות" שלי

אטלנטה

הבעייה הספציפית: מחליף לדמאר קרול

 

 

אטלנטה ידעה שהיא תפסיד פורוורד גבוה. הבחירה היתה בין דמאר קרול לבין פול מילסאפ.

הם העדיפו את הוורסטיליטי של מילסאפ על השלשות וההגנה של קרול. אני לא יכול להאשימם; גם אני הייתי מעדיף את מילסאפ, מה שלא פותר אותנו מלסכם שההפסד של קרול הוא צורב מאד. במילים אחרות, אפילו שזה היה 'THE RIGHT CALL', הבעייה הפרובלמטית של ווקיום בפרימטר נשארה.

ההגנה שלו, וההתקפה האלטרואיסטית שלו הן חור בנישמת הקבוצה. מי יחליפו? מהחוץ נראה שת'אבו ספולושה הוא הקנדידאט המתאים ביותר, אבל מגבלותיו ההתקפיות נראו באור זוהר ובשלושה ממדים כבר בOKC. ובנוסף לכל, הוא עדיין מחלים משבר בעצם הפיבולה, עצם ששונאת החלמה אופטימלית בגלל שהיא כה רזה, ואחות תחתונה – אינפריורית – לטיביה.

אז אולי טים הרדאוויי הבן? או קנט בזמור? ואולי ג'סטין הולידיי? כל השלושה עדיין עם חיתולים לפני שיהפכו לתורמים נאותים.

לאטלנטה חוזרים 4 מ-5 סטרטרס מקבוצת 60 הנצחונות של העונה שעברה, אבל הניסיתם אי-פעם ללטף איזה בובה'לה בארבע, ולא חמש אצבעות? IT DOES NOT WORK. החמישי החסר – דמאר קרול, יכול להרוס את כל בניין הקלפים.

בוסטון

הבעייה הספציפית: REDUNDANCY

הסתכלו על הרוסטר:

Boston Celtics 2016 Team Roster – ESPN

Boston Celtics Roster

 

 

הבעייה של בוסטון היא שהם נראים יותר כקולקציה של שחקנים מאשר קבוצת כדורסל. כאילו האבות של ה-SHAMROCK החליטו שהדבר שיציל את הירוקים הוא להביא כמה שיותר נפשות המשחקות כדורסל ואז לנסות להרכיב מהם מכונה משומנת

מה קרה? הם OVERLOADED עם פאוורים ו-UNDERLOADED עם גארדים גדולים המסוגלים להגן. במילים אחרות – יש להם יותר מדי DEPTH בחלק אחד של התשבץ, ואין להם מספיק חלקים מתאימים בחלקו השני של התשבץ, בעיקר בשוטינג מהפרימטר – הווה אומר שלשות. אני מדבר על שחקן כוכב מהסוג שהיה להם לפני כמה שנים – ריי אלן! היכן אתה? אתה מבוגר מדי אבל אולי אתה מכיר איזה CLONE שלך?! עתה ללא רונדו זאת קבוצה חסרת כוכבים, והכוכב הנדרש ביותר הוא מין שוטינג גארד חולה שלשות עבור איזה שני פאוורים שהם יכולים לוותר עליהם!

ברוקלין

הבעייה הספציפית? PLAYMAKER! אייכה?

 

 

אין צורך להמשיך ולהזכיר את הפיאסקו עם דרון ויליאמס. הם אפילו האריכו את חוזהו כי לא האמינו שהוא לא יכול יותר לתרום ולהוציאם מהבוץ. סוף-סוף, אחרי שהם הלחיצו את עצמם עד הטיפה האחרונה, לנטס יהיה סוף-סוף קצת מצלצלין לבזבז בסוף העונה הבאה.

אבל ישנה עונה שלמה לשחק עד סופה, וזה עלול להיות ROUGH עד מאד. הם לא יחסרו את החוזה שלו, אבל עד כמה שהוא לא גאלם, הם יחסרו אותו כי לפחות כשהוא שיחק היה להם פוינט גארד אותנטי. לא חשוב כמה אתם לא מסמפטים אותו, העובדה הקרה היא שאיתו הם היו +6.8 נקודות בכל 100 פוזשיונס.

האם לג'רט ג'ק יש את זה בתור פוינט גארד פול טיים? האם לאיש השנה השלישית שיין לרקין יתגלה איזה?NICHE

שאלות שלי אין תשובות עליהן!

 

שרלוט

 

הבעייה הספציפית? קבוצה ללא אופציה ראשונה

 

 

מה הביא את שרלוט לפלייאוף בעונה שעברה?

צדקתם. הגנה.

אבל ההתקפה? עדיף לא לדבר עליה.

אז הקיץ הם עשו כל מיני תרגילים לשיפור ההתקפה השלישית מתחתית בור הצואה של הליגה. הם הביאו אנשים כניקולאס באטום, ספנסר האוז, ג'רמי למב, וטיילר הנסברו. למזלם הם גם דגו את פרנק קמינסקי בדראפט.

אבל קחו את כל השמות ותקבלו מין קולקציה של שחקני "C+” בלי  GO TO GUY”. אל הורפורד בן 30 והוא חוזר מאחת העונות הגרועות שלו. קמבה וולקר סיים עונה עם 39.5%.

אז עם כל המ-MANEUVERS שעשו עדיין אין להם את האיש שאליו הם יכולים ללכת כשסל הוא צו השעה!

 

שיקגו

 

 

הבעייה הספציפית? החליטו אתם – קלעי שלשות או סנטר מחליף?

אני לא יודע כיצד יסתיים הפיאסקו עם טאג' גיבסון, ואני לא יודע עם מי יחליט המאמן החדש לשחק סנטר ועם מי פאור פורוורד. אבל באחת משתי העמדות – ללא טאג' גיבסון שהוא GONER על בטוח – חסר מחליף רציני. אבל מה שחסר עוד יותר הוא קלעי שלשות מהפרימטר, אלא אם כן מקדרמוט יוכיח שניתן לסמוך עליו.

מייק דנליבי היה היחידי שזרח מה-3 בעונה שעברה אבל הבנאדם הזדקן והוא ישחק מעט מאד העונה. מלבדו אין אף שחקן בבולס עם יותר מ-38% מה-3, ואנא הפסיקו לקשקש לי בצוואר עם השלשות של פאו גאסול באירופה. הקשת שם נצבעה עבור נערות, ואת המילה 'שמירה בפריטמטר' עדיין לא שמעו באירופה.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 15 תגובות

  1. אטלנטה-אני מסכים איתך שהם צריכים מחליף לדמארה קארול, אבל לדעתי, וזה גם מה שכתבתי בנושא לפני כמה זמן, לא יהיה מחליף קבוע. במשחקים שהם רוצים לשחק סמול בול הם יעלו עם טאבו ספלושה בתפקיד של קארול וקייל קורבר, ובמשחקים שהם רוצים לשחק "ביג-בול" הם ישחקו עם מילסאפ, הורפורד וספליטר אחד ליד השני. גם יש אפשרות שספליטר יועבר לאן שהוא במהלך העונה.

    בוסטון נראית כמו קבוצה שתעשה טרייד מתישהו העונה. אמיר ג'ונסון, דיוויד לי, ג'ונאס ג'רבקו וג'ראד סולינגר ביחד זה יותר מדי. יכול להיות שהם ישיגו את הגו-טו-גאי שיהיה השוטינג הסקורר שלהם, ויש להם הרבה מאוד נכסים עתידיים בשביל להשיג סופרסטאר כזה. (פליז לא כרמלו).

    ג'ארט ג'ק לא יהיה יעיל בתור פוינט גארד פותח. הוא אידיאלי כשחקן שמביא אנרגיות מהספסל, וזאת הנישה שלו בליגה. לדעתי דונלד סלואן יוכל להראות יכולת BIG TIME כפוינט גארד פותח, ויכול להיות שנראה את הולינס שם אותו בחמישייה. אין להם נכסים להעביר בשביל אחד, אז הם ינסו להוציא משהו בכיתת השחקנים החופשיים של 2016 (איחוד של קונלי והולינס הוא החלום הרטוב של אוהדי הנטס).

    שארלוט-אני מסכים איתך לחלוטין. אולי קמבה ווקר, הפעם לא כמוביל כדור (כי יש את ג'רמי לין), יוכל להתעלות. אבל הם חסרים את המספר 1 הזה. פרנק קמינסקי יכול להיות מספיק קשוח בשביל זה, אבל לא בטוח שהוא טוב מספיק.

    שיקגו-סנטר מחליף בעיקר. אולי פאו גאסול לא קלע שלשות, אבל יש את מייק דאנליבי ודאג מקדרמוט. גם ג'ימי באטלר יכול ליידות כמה שלשות כשצריך. אבל אין להם אף אחד שיוכל לתת מנוחה לג'ואקים נואה. ג'ף איירס יכול להיות סנטר מחליף שיעזור להם מאוד, ויכול להיות שהם יחתימו אותו.

    1. שיקגו ממש צריכים עוד שחקן שצריך את הכדור ביד ולא מסוגל לקלוע שלשות. נכון?
      אם כן אז תאמין.
      אם לא אז תבין שזה חרטא.

  2. כל הקבוצות מהמזרח, ואף אחת לא התחזקה בצורה מהותית. איזו אכזבה לקונפרנס הזה, בעוד שבמערב התחרותי ממילא מספר קבוצות התחזקו עוד יותר ותהיה מלחמה עקובת דם על כל מקום בפליאוף במזרח ימשיכו לדשדש במי אפסיים כשרק קליבלנד העמוסה בכשרון מילווקי וטורונטו התחזקו בצורה משמעותית. וכך נראה קבוצות פח כמו שארלוט או ברוקלין או בוסטון עושות פליאוף עם רמת כדורסל שבא לך למות

      1. מנחם דאג מקמדורט יוכיח את עצמו, זה בלתי אפשרי להוכיח את עצמך עם מאמן מפגר כתים תיבודו שנותר לו 2 דקות משחק, היה היה אחד מהקלעים המחוננים במכללות (3000 נקודות) שפשוט נפל למאמן שלא משתמש ברוקיס ושוחק את החמישיה עד עפר, הבעיה העיקרית של שיקגו היא כמו שציינת בעמדת הסנטר, השילוב בין גאסול לנואה היה רע,נואה הוא הסנטר ההתקפי הגרוע בליגה (אין לו כל משחק התקפה) ובלתי אפשרי להסתמך על סנטר כזה.

  3. שרלוט לא עלתה לפליאוף.
    הבעיה של שיקגו היא אובר-הייפ. קבוצה שהיא בינונית ממש ברמת הכדורסל ומצטיינת ממש ברמת יח"הצ.

  4. כבר חשבתי שנקבל כתבה שלא כוללת ירידות על היורובאסקט. אלוהים ישמור מנחם, אתה כמו הפוסטמה של הכיתה שמפחדת שיסתכלו על מישהי אחרת לרגע אז היא מלכלכת בכל הזדמנות.
    תרגיע גבר, לאף אחד חוץ ממך לא דחוף להוכיח את עליונות הגע האמריקאי.

  5. או… מאיפה להתחיל ?
    לאטלנטה אין קבוצה לאליפות – אז עדיף שיפרקו את העסק וינסו לבנות מחדש. לא משנה איזה 3 הם יביאו….

    בוסטון – מסכים עם כל מילה ואפילו יותר – תנו כל מה שיש לכם תמורת שחקן משמעותי אחד.
    ברוקלין – התשובה פשוטה – לא. אין לו את זה ולפרנצ'ייז אין עתיד.
    שארלוט – באטום יכול ומסוגל להיות שחקן של 20+ נקודות השאלה אם הוא רוצה ואיך ישתלב עם ווקר. השנה האחרונה הורידה את מניותיו פלאים אבל לדעתי הוא אחד הכשרונות הגדולים בליגה.

    שיקאגו – מדהים כמה ארס מושכת הקבוצה הזו וכמה אוהדים יש לה מנגד כשבסך הכל אין לה רוסטר מדהים ואין לה מאמן מדהים ויש לה רק מנהיג אחד ( פאו פאו פאו ) ומי שיקלע שלשות יעשה את זה באחוזים טובים רק אם ההתקפה תדע לרווח את המשחק ולא לצמצם כמו שהקבוצה של תיבודו יודעת לעשות….
    קו השלוש – לדעתי הוא כבר כמעט באותו המרחק בשתי היבשות. שמירה בפרימטר? שאל את מי שאיבד לרוביו , מי שנחנק מבאטום ומי שנחסם ע"י ברניאיני ( סתם זה בשביל דובי ) …

כתיבת תגובה

סגירת תפריט