האם זה יקרה או לא? – מאמר 4 בסידרת הטריידים ההגיוניים / מנחם לס

אני בטוח שדעתי שימיו של טאג' גיבסון סשיקגו בולס ספורים הם תתקבל בהרמת יותר מגבה אחת.

מה שקרה הוא שבן ברוקלין זה, שהיווה את 'התקווה הגדולה', נפל בין הכסאות בעיר הרוחות, ועתה נראה לי  שמאמנו החדש פרד הויברג ינסה לעשות עליו טרייד כי לשלם לשחקן 8.5 מיליון ובקושי לתת לו דקות זה לא חכם.

אמנם יואקים נואה ופאו גאסול לא הסתדרו יחד טוב תחת הסל, אבל אחרי ההופעה של פאו גאסול באירופה, ועם העלייה של ניקולה מירוטיץ', טאג' הוא יקר מדי מכדי לשחק כמה דקות למשחק:

צר לי לומר זאת, אבל לדעתי הוא הפך ל-ODD MAN בקבוצה המנסה לתת לקאבס תחרות רצינית על הכסף הגדול:

 

Chicago Bulls Roster

 

כשקרלוס בוזר הגיע ב-2010, טאג', שפתח בחמישייה ב-70 משחקים כרוקי, הורד לספסל. כשהבולס החליטו לחתוך את בוזר בקיץ שעבר, לפתע ניפתח הפתח עבור הפאור פורוורד, משבצת שהיתה לו ונילקחה ממנו. כשבוזר עזב הוא היה בטוח ש-"4" שלו.

אבל לפתע נחת הספרדי פאו גאסול, והקיץ הוא הפליא באירופה. אני יודע שמהפלאים שלו יישארו רק פרורים בעולם האמיתי של הכדורסל הנקרא NBA, אבל גם כך טאג' ימשיך לשבת על הספסל ולקבל 15 דקות למשחק. 8.5 מיליון זה יותר מדי כסף עבור כך, וגם גאוותו של טאג' לא תסכים לשבת על הספסל ולהסתכל על נואה, גאסול, ומירוטיץ' משחקים, ואפילו מייק דנליבי הרשום כשוטינג גארד הוא 2.06 מ'.

גיבסון פצוע בעקב ולא נראה אותו עד אוקטובר, אבל ברגע שיתחיל לשחק, השמועות על הטרייד הבא יתחילו לכסות את העתונים והאתרים עד…עד…עד שיהיה עליו טרייד, וזה דבר שאני בטוח שיקרה לפני האול-סטאר.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 31 תגובות

  1. פניקס צריכה פאוור פורוורד במקום מרקיף מוריס, ואולי טרייד שיעביר סמול פורוורד לבולס, מרקיף לקבוצה כלשהי (דנבר?) וגיבסון לסאנס יעזור לכולם

  2. שיעבירו את נואה במקומו. נואה וגאסול לא משחקים טוב ביחד וגאסול יכול לשחק סנטר בלי בעיה.במקום נואה שיביאו sf תותח על חשבון דנלבי הבינוני ותהיה להם אחלה חמישיה

  3. נואה הוא גם הגבוה שמגן על הטבעת הכי טוב בקבוצה ואתה חייב אחד כזה לצד גאסול/מירוטיץ', מה עוד שבקונוטציות שונות של הרכבים נמוכים אפילו מקדרמוט יכול לשחק 4.
    לא יודע אם יש כזה ראוי אבל שווה בעיניי לבולס לחפש טרייד על גיבסון תמורת סקורר אמין מהספסל לעמדות 2-3. (חשבתי על קרופורד לרגע אבל לגיבסון אין יותר מדי מה לחפש בקליפרס שם שוב ייתקע אחרי שני גבוהים בכירים כמו ג'ורדן וגריפין)

    1. עוד לא, רק בעוד שלושה חודשים, כשגראנט ישתפשף קצת, שבוע לפני שקלדרון קורע את הצולבת, האכילס וקרום הבתולים ושובר את הריסים.

      1. שקלתי…. אבל הניקס נמצאים בערפל כזה שאי אפשר לדעת מה עובר במוחו הקודח של מיסטר ג׳קסון…

        בנוסף, אני יודע שכבר עבר כיפור אבל נראה לי שפיספסתי שם את הרלוונטיות בדיון קל שהתחלתי בקשר לצום.
        אני מוסיף פה את מה שכתבתי שם בהתייחס למהות התענית כפי שאני רואה אותה, במיוחד עבורך ועבור מנחם :

        בניגוד לדקירה מתחת לציפורן, שהיא אכן כואבת לרעב יש השפעה אחרת.
        רעב וצמא נותנים פרספקטיבה על החיים, על מה שחשוב באמת.
        אני מתאר לעצמי שרוב גולשי האתר לא חוו רעב (שהיסטורית היה תמיד נוכח והביא להרבה פעולות ושינויים).
        הצום והתענית נותנים פתח קטן להסתכלות כזו ולהערכת השפע שיש לנו בחיים, גם אם זה לא שפע כמו במגזינים.
        אני מקווה שהצלחתי להסביר את זה מעט יותר טוב

        1. עם כל הכבוד לרעב שאתה מדבר עליו, זה רעב של אנשים שבעים, שיכולים להפסיק אותו מתי שירצו, והם לא רעבים באמת, לא למזון, לא לאהבה, לא לתשומת לב.
          בו אליי לפנימיה ותפגוש ילדים שהיו רעבים באמת לכל אלה. לפני כן תוכל רק לדמיין מה זה רעב .,

          1. מכיוון שאינך יודע כיצד עברו חיי אנא ממך אל תשפוט 🙂
            אני זו הסיבה שאני עושה את זה
            ולדעתי גם לדור המדושן שלנו זה יכול לעזור מחשבתית, שהרי באמצע הצום אתה אמור להתמודד עם הרצון בסיפוקים מידיים ולא אמור לאכול גם אם זה תחת ידיך.
            אם אתה מיואש וחושב שזה לא יעזור בקצת
            זכותך לדעה שכזו
            ואלחם על זכותך להביע אותה…. למרות שאתה טועה 🙂
            אתה יכול לעשות דברים אחרים, כמו דקירת הציפורן המפורסמת שלאחרייה סטייק ןבירה
            ללא ספק תוכל לאסוף קהל עוקבים לא קטן עם השיטה הזו

          2. מקבל בהכנעה את הנזיפה בנוגע לצום. הכוונה לא הייתה לבקר או להביע דעה כלפיך וכלפי הסיבות שמביאות אותך לצום, למרות שכך זה נשמע

  4. גאסול עשה הכי הרבה דאבל-דאבל בליגה שנה שעברה….
    מנחם יפה לך לזלזל אבל במקרה של גאסול זה לא יעבור/ד

    בהצלחה לגיבסון

  5. אם נשים רגע בצד את הכסף שמשלמים לו אז גיבסון הוא שחקן מושלם לשיקגו. בתור מאמן לא הייתי מוותר עליו. ראינו כמה הרבה הוא נתן לשיקגו בפלייאוף האחרון.
    אם הוא יעבור לקליבלנד במקום תומפסון זה יכול להיות גדול (לקליבלנד)

  6. מירוטיץ, גאסול, נואה, גיבסון – קצת פקוק. אם מנתחים רגע את האופציות אז גאסול נותן את הברק והכישרון ההתקפי, נואה רים פרוטקטור יחסית יעיל וגם מוסר מעולה, מירוטיץ הוא פוטנציאל גדול שהתחיל להתממש וגם יכול לשחק בעמדות 3-4. טאג'י חביבי – אתה חמוד אבל….

  7. לדעתי להעביר את נואה זו טעות – הוא אמנם הפך לנטל התקפי, אבל לשחקנים יש ערך חברתי ומנטלי מעבר ליכולות המקצועיות נטו – כשהוא טוב הוא מכניס את הבולס לטירוף הגנתי ששווה לא מעט נצחונות, בטח בפלייאוף. לגבי מעבר לקליבלנד – הלוואי… שחקן לא פחות טוב מתומפסון בפחות כסף, אולי זה גם ילמד שחקנים איך לא להפוך לחמדנים מדי אחרי פלייאוף מוצלח אחד.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט