I.הנבחרת שתשחק בריו/ II. הנבחרת שאני בוחר/ III.הנבחרת שהיתה צריכה לשחק/ מנחם לס

שלוש נבחרות אמריקאיות:

*אחת שתהיה

*אחת שתהיה, אבל שאני יכול לשפר

*ואחת שהייתי מייחל שתהיה!

בשבועיים האחרונים כל מה שאני קורא ושומע זה שמות של שחקנים המסתיימים עם 'איץ' ועם 'זאלס' (כמו ווסביץ' וגונזאלס) ממדינות כמו סלובניה וקרואטיה, וונזואלה וארגנטינה, וכל מה שהם עושים זה על הכבוד של מי תפסיד לארה"ב ב-40 הפרש ממוצע.

אז בואו נדבר מעט על הכדורסל בארצות הברית של אמריקה כי יש לי כמה דברים שאני רוצה לדסקס אתכם. אחלק את הפוסט לשלושה חלקים:

I. הנבחרת האמריקאית שתטוס לריו

ראשית, מה עם הנבחרת?

כמו שהבהירו קולנג'לו ומייק ששבסקי, נבחרת ארה"ב לא תיפגש יותר למבחנים. העונה הבאה עלינו לטובה תהיה המבחן שלפיו תיקבע הנבחרת.

אני מכיר טיפוסים חלקלקים ומשוייפים כקואנג'לו וששבסקי. הם יכולים לדבר עד שקיעת החמה ללא הפסק, ובסופו של יום כולם מאמינים להם.

"כולם" לא כולל את עבדכם הנאמן. אני רק מסתכל על קולנג'לו וששבסקי ואני מיד לא מאמין להם; עתה עליהם לשכנעני שמה שהם אומרים לי הוא נכון. פשוט אין לי אמונה באנשים ששמות משפחתם 'קואנג'לו' או 'ששבסקי'. קואנג'לו נשמע לי כמו UNDER BOSS במאפיה בניו יורק, וששבסקי נשמע לי כסגן ראש קולחוז פולני, ואני לא מאמין לא לזה ולא לזה.

הרי כולנו יודעים שנבחרת ארה"ב כבר נקבעה, ורק פציעות, חלילה, ישנו את התריסר.

הייתי מחלק את הקבוצה לחמישה  חלקים:

  1. החלק היסודי (שמקומו מובטח יותר מהמאמן ששששבסקי): לברון, דוראנט, סטפן קרי, ואנטוני דייויס.

 

  1. החלק הבסיסי (שמקומו מובטח כמו ששששבסקי): ג'יימס הארדן, כריס פול, בלייק גריפין.

 

  1. החלק ההכרחי (חייבים שני סנטרים): דמרכוס קאזינס ודווייט האווארד (אם כי אני הייתי הולך – אולי, עוד לא החלטתי – עם אנדרה דרמונד, ד'אדרה ג'ורדן, או מייסון פלמלי).

 

  1. החלק הגבולי (היו שם, ניצחו, הם יותר אמריקאים מג'ינס והמבורגר): קווין לאב, כרמלו אנטוני, וראסל ווסטברוק.

 

  1. חלק האן-דן-דינו (קובי בריאנט יהיה שם לקבל את הכבוד): כרמלו אנטוני יהפוך ל-'וותרן הגדול', וימנע מששששבסקי וקולנג'לו את הצורך להגרלה.

 

אז בואו נסמן אותם אחד-אחד כך שלא תהיינה טעויות ואי הבנות:

הנבחרת שתראו באולימפיאדה תהיה (באחריות; פציעות בצד!)

  • גארדים: סטפן קרי, כריס פול, ראסל ווסטברוק, ג'יימס הארדן
  • פורוורדים קטנים: לברון ג'יימס, קובי בריאנט, קווין דוראנט
  • פורוורדים גדולים: אנטוני דייויס, קווין לאב, בלייק גריפין
  • סנטרים: דמרכוס קאזינס ודווייט האווארד

II. הנבחרת שאני הייתי שולח לריו

דוק, האם זאת גם הנבחרת שאתה היית בוחר?

-"את רובה, כן. את כולה? לא"

למה לא?

-כי אני רוצה צעירים לוחמים ורעבים שיאכילו את הההיספנים למיניהם מדרום אמריקה, האוסטראלים מדאונאנדר, ובמיוחד – אני חוזר על עצמי, במיוחד! – את החיוורים האירופאים, 40 הפרש כל משחק, אפילו שכמה מה-FOREIGNERS יופיעו עם 7-8 שחקני NBA בקבוצותיהם!

את מי בדיוק אתה רוצה?

(הדוק חושב, חושב, חושב!)

-אני רוצה את קאווי לנרד. אני רוצה את קליי ת'ומפסון. אני רוצה את דריימונד גרין, ואני רוצה את קיירי אירוינג!

קיירי אירוינג? שחקן לא אחראי. דריימונד גרין? איזה נסיון יש לו?

-אני לא צריך "אחראי". אני צריך שחקן שישרוף לחיוורים את הישבן עם 25 נקודות. שחקן הרוצה סל בכל מגע, ולא איזה מין  חכמולוג מתוחכם ככריס פול שהוא אולי טוב ואחראי יותר לגמר ה-NBA אבל לא נגד חיוורים אירופאים או היספנים מקרקאס שצריכים עארס כמו אירוינג ללמד אותם כבוד. דריימונד קינג נסיון? אילו חיפשתי 'שחקן עם נסיון' הייתי מביא את כריס בוש. אני רוצה אוכלי אדם, לא 'בעלי נסיון'.

אז את מי תוציא?

-זאת הבעייה. הבעייה היא לא להכניס. הבעייה היא להוציא, כמו בקטע אחר בחיים, ואשך יסביר למתקשים בהבנה. אז רגע… אני מוציא את כריס פול. אני מוציא את קובי בריאנט כי הבזונה ניצח מספיק בחייו ולא מגיע לו הפעם. את מי עוד להוציא????אני לא צריך את דווייט האווארד. לחיוכים שלו אין מקום ב"נבחרת המרצחים שלי". עכשיו אני קצת תקוע… הייתי מוציא את קווין לאב, אבל אני צריך לבן אחד בנבחרת. רגע, למה צריך 'לבן'? יש מספיק 'חצאי לבנים': סטפן קרי, קליי ת'ומפסון, בלייק גריפין… אז זהו. החלטתי: אני מוציא את קווין לאב. הנבחרת שלי היא:

גארדים: סטפן קרי, ראסל ווסטברוק, ג'יימס הארדן, קרי אירוינג

פורוורדים נמוכים: לברון, קאווי לינרד, קליי ת'ומפסון

פורוורדים גבוהים: קווין דוראנט, דריימונד גרין, בלייק גריפין

סנטרים: אנטוני דייויס ודמרכוס קאזינס

זאת נבחרת שהיתה חוזרת הביתה עם ממוצע נצחון של 42-38 נקודות!

III. הנבחרת שצריכה לטוס לריו

הנבחרת האמריקאית 'שלהם' או 'שלי' מפרקת את כולם בממוצע של 32-35 נק' (שלהם) וב-38-42 נק' (שלי), אז מה הטעם לטורניר הכדורסל?

-אז מה אתה מציע, דוק?

אני מציע להופיע ללא שחקני NBA ואם תתן לי כמה דקות לחשוב, ארכיב לך קבוצה שלא תנצח אולי על בטוח, אבל תיאבק על הבכורה עם הסיכוי הגדול ביותר לנצח. בכל מקרה היא תהיה הקבוצה המרתקת ביותר!

גארדים:

1. טיילר יוליס, סופומור, קנטקי

 

(קוסם אמיתי!)

טיילר יויליס לא עלה בחמישייה של קנטקי כי אנדרו הריסון (היום בגריזליס) עלה. אבל כולם – כולל ג'ון קליפרי – ידעו מי באמת הטוב ביותר. אבל לא יכלו למנוע מהריסון בחירת NBA גבוהה, ולכן הוא עלה. בדקות שטיילר שיחק הוא הספיק להוכיח מי שהוא, והובטחה לו בחירת סיבוב ראשון גבוהה. אבל הוא העדיף להישאר עוד שנה ולהיות בחירת לוטרי גבוהה. ג'ון קליפרי אומר בפשטות: "הוא הפוינט גארד הטוב ביותר במכללות וגם ב-NBA לא תמצאו שחקנים מסוגו". הבעייה – כאילו? הוא 1.77 מ'. אני מת לראות אותו באולימפיאדה עושה קסמים בדיוק כפי שעשה בובי קוזי בזמנו. אולי אז תעריכו מי היה בוב קוזי. כבר מכנים אותו "בוב קוזי השחור". אם אתם חושבים שבוב קוזי לא יכול היה לשחק היום, אז באמת שאין לי מה לדבר איתכם כי אין ביננו שפה משותפת.

2. ריי אלן

אני רוצה את ריי אלן הנמצא בכושר נהדר כשוטינג גארד שלי. הקשת הבינלאומית היא לייאפ בשבילו.

3. לוק רידנאור (או ג'ורדן קרופורד)

 

 

לוק הוא רק בן 34. 13 שנות NBA בפוינט גארד עם קליעה של 50%. הוא שחקן שיהיה מצויין באולימדיאדה נגד חיוורים כמוהו. למה? כי הוא חיוור המשחק כשוקולד.

4. כריס דאן (KRIS DUNN)

 

בואו אגיד לכם משהו על כריס דאן הזה עם ה-1.93 מ' שלו: הוא הפוינט גארד שיהיה השנה מס' 1 במכללות, אפילו לפני טיילר יוליס. אגיד זאת אחרת: שניהם יהיו הטובים ביותר – הנמוך והגבוה.

דאן קלע בתיכון 26.5 עם 10 ריב' והוא השחקן הדומה ביותר לראסל ווסטברוק מכולם. בעונה שעברה הוא עבר ניתוח בכתף, אך הדיווחים מפרובידנס הם שהוא חזר טוב מאי פעם. בן ה-21 הזה הוא בכיתה של קיירי אירוינג/ג'ון וול/ ראסל ווסטברוק, והוא יוביל את נבחרת ארה"ב בצורה הנהדרת ביותר. תארו לכם את הארבעה: שניים עם איזה 35 שנות NBA עם שניים ללא רגע NBA! הם יפרקו את כל יריביהם!

פורוורדים נמוכים:

1. דורל רייט

ראיתי אותו 6 שנים במיאמי היט. הספיק לי. ה-2.06 מ' הזה קלע 16.4 נק' ממוצע בגולדן סטייט לפני 4 שנים. אולי ל-NBA הוא קצת רזה מדי. אבל נגד החיוורים וההיספנים הוא יחגוג (בתיכון הוא קלע 29.8 נק' למשחק). הוא כמעט חתם עם מיאמי העונה, ואם הוא טוב עבור מיאמי, אז הוא טוב מספיק עבור סרביה. 11 שנות NBA בכיסו, והוא רק בן 30 במלוא אונו!

2. דווין סמית', מכבי ת"א

ה-1.96 הזה ממכבי ת"א מוכר לכם לא פחות מאשר לי.  אני זוכר אותו רק ככוכב אוניברסיטת וירג'יניה מ-2002 עד 2005. אני יודע שבמכבי משחקים אותו פאוור, אבל הוא נמוך מדי וקל מדי עבור החיוורים במשבצת 4. אני שם אותו במספר 3, והוא חוזר לעונת 2010 או משהו כזה כשקלע 26 נקודות למשחק!

3. בן סימונס

בן סימונס קיבל החודש את האזרחות האמריקאית (הוא יליד אוסטרליה) והוא מיד הודיע שחלומו הוא "לייצג את ארה"ב באולימפיאדה הבאה".

היי, רגע. למה לא באולימפיאדה הזאת?

ה-2.09 מ' הוא הפרשמן מס' 1 המגיע למכללות (ל-LSU), והבן 18 הזה הוא שחקן החמישייה שלי בריו במשבצת השלישית!

פורוורדים גדולים

1. ג'ורג'ס ניאנג, איובה סטייט

הפאור פורוורד הזה מאיובה סטייט צריך להוסיף עוד 6-7 ק"ג ואז  הוא CLONE של קרל מלון. הוא – במילים הפשוטות ביותר – הפאור פורוורד הטוב ביותר במכללות. קלעי טוב מאד תחת הסל (15 נק' למשחק) וריבאונדר עם חוש מצויין.

הוא יוכל להתחלק עם דווין סמית' ב-3 ו-4.

2. קרלוס בוזר

אני רוצה את המקצוען הקשה הזה כדי להפחיד את החיוורים תחת הסלים.

3. נייג'ל הייז, ויסקונסין (או אנטוני רנדולף, מינסוטה וולבס והיום לוקומוטיב, רוסיה)

נייג'ל הוא חיה רעה תחת הסל. בויסקונסין הוא קלע בעונה שעברה 42% מה-3, בנוסף לטרור תחת הסל, וריבאונדר נהדר. עתה, כששני הגבוהים של ויסקונסין נבחרו בדראפט, הוא יככב העונה כאול-אמריקן בטוח.

סנטרים:

1. ג'מיל מקיי, איובה סטייט

אני לא צריך אף נקודה מהסנטרים הצעירים שלי. רק חסימות וריבאונדים. ג'מיל מקיי היה בין הטובים במכללות בעונה שעברה גם בגגות וגם בריבאונדים, ויש לו עוד מעלה חשובה: כשהוא משחק יוצא לו קצף מהשיניים, והוא מוכן לאכול איזה חיוור בהזדמנות הראשונה.

2. דמיאן ג'ונס, ונדרבילט יוניברסיטי

ל-2.15 מ' הצעיר הזה מונדרבילט יוניברסיטי יש הכל:

*14.5 נק' למשחק ב-56%.

*6.5 ריב'.

*2.0 חסימות

*A+ ממוצע

*IQ של 132

הוא הצעיר שמדברים עליו במונחים של חאכים אולג'ואן, גם ביכולת, וגם באינטיליגנציה.

זה מספיק עבורי.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 62 תגובות

  1. כל מילה בסלע!

    שווה היה לדעתי לפתוח משחקים עם חמישייה של:
    ווסטברוק, ג'ימי באטלר, קוואי, לברון, דיוויס

    החיוורים לא עוברים את החצי 🙂

    ואז להעלות בהדרגה את הצלפים: קארי, דוראנט ושות'

  2. אני לוקח את וול לפני אירווינג לנבחרת שהיית שולח לריו.
    וול גם סקורר וגם רכז על אמת- וכשקרי הוא הרכז הראשון- הרכז השני צריך להיות טיפה יותר מסורתי.

  3. דוק- תנסה להרכיב נבחרת של חיוורים אמריקאים. אתה חושב שהם יקחו את החיוורים האירופים? האם מותר לשתף מוקות ? (קרי, תומפסון, גריפין). את מי היית מרכיב בנבחרת?

      1. מנחם אני יודע שקשה לך להבין את זה אבל יש הבדל בין שחקנים מקצוענים ובין חברה שרק סיימו תיכון או שנה של קולג' הופס. וזה לא משנה אפילו אם מדובר ב12 לברונים מול אפילו חברה שרק למדו לשחק כדורסל במדינה מצ'וקמקת כמו ישראל. כל הכשרון שבעולם לא מספיק בשביל ללמוד את הכדורסל ששחקנים לומדים כאשר הם הופכים למקצוענים וזה לא במקרה ששחקני כדורסל לא מגיעים לשיאם בגילאי 18-22 אלא מאוחר יותר בגילאי 26-30.

        1. למר מנחם היקר

          זה פשוט שטות גמורה, לברון גיימס בגיל 20 קלע כבר 30 נקודות,בגדיל 18 שהגיע לליגה 20 נקודות,,אנתוני דיוויס רק בן 21 ותראה את הממוצעים שיש לו, כוכבי על בגיל 18-20 היו מפרקים כל נבירת בעולם (חוץ מארה״ב). כמובן שיש שיפור עצום בגיל 26 לעומת 22, אבל להגיד שנבחרת של לברון בגיל 18 לא הייתה מנצחת זה שטות לכל דבר.אני ממליץ לך להסתכל על העונה הראשונה (של לברון גיימס,מייקל ג'ורדן,שאקיל אוניל….

          1. לברון בגיל 20 כבר היה מקצוען שנתיים(ועדיין היה במאזן נצחונות הפסדים שלילי ולא שיחק משחק פלייאוף). אנתוני דיוויס ענק אבל גם סיים 3 שנים כמקצוען(וגם עדיין לא ראה פליאוף). מנחם מדבר על לזרוק לשם חברה שלא שיחקו משחק מקצועי בחייהם.

          2. למר מנחם היקר

            מאזן שלילי בגלל קבוצה, גם שאקיל לא הגיע לפלייאוף בעונתו הראשונה היה מפלצת,וככה הכוכבים הגדולים…. שמשחקים בקבוצות חלשות (קבוצות שבדרך כלל סיימו במקום האחרון) הטענה שלך היא מסתכלת על כל הקבוצה ולא על היכולת של שחקן בודד.

          3. יופי של התייחסות לפינה הכי קטנה של הטענה ולהתעלמות מוחלטת מהעיקר. מה גם שגם שם אתה טועה. הקבוצה היתה פחות או יותר אותה קבוצה כמו זאת שאיתה הגיע לגמר ב2007.

          4. למר מנחם היקר

            אני מעוניין שתראה את המשחק הראשון של לברון בnba מובן שהוא השתפר פלאים אחרי שנתיים אבל עדיין היה שחקן מצויין.

          5. מסכים לחלוטין שלברון היה שחקן מצויין כבר מהרגע הראשון שלו בליגה אבל עדיין קיים הבדל בין שחקן מצויין עם פוטנציאל אדיר ושחקן עם נסיון שיודע כדורסל ומבין מה דרוש בשביל לנצח משחקים(את זה אפילו לברון לא ידע כשרק נכנס לליגה).

        1. זה פשוט לא נכון. העונה אמנם הם שיחקו איתו פחות כארבע אבל שנה קודם כל פעם שהם עברו לסמול בול אז סמית תופקד כארבע ולא כשלוש

          1. תקשיב מתן יש לך נטייה יוצאת מגדר הרגיל להתווכח על נושאים שאתה לא מבין בהם כלום

            http://sports.walla.co.il/item/2735074

            תקרא ותפנים – סמית משחק לעיתים קרובות העונה בעמדה 4
            זה לא אני כתבתי , אבל הכותב מסקר את מכבי כבר כמה שנים
            ותתנצל בפני יניב

          2. מבין הרבה יותר מהשחצנות המתנשאת שלך. וואו הבאת לי קישור לוואלה…האורים והתומים של האתרים האמינים והמקצועיים ביקום.

          3. ואם לט שמת לב הוא לא טוען את זה בעצמו אלא מביא את דבריו דל "גורם" בקבוצה. אני מאד אוהב שמסתמכים על "גורם". זה הרמה הבאה אחרי "מקורב".

          4. אתה חסר הבנה וזה רשמי
            מה קשור גורם או מקורב ?
            נראה לך שכיתוב כמו – שיחק לעיתים קרובות כ 4 מצוץ מהאצבע ?
            מה גם שיניב ואנוכי אומרים לך שהוא שיחק כ 4
            אתה יורד לפסים אישיים וזה מביך

          5. מידן זה בסדר הוא לא צריך להתנצל. בקשר לוויכוח עצמו אז מתן אני באמת לא יודע כמה ראית את מכבי בשנים האחרונות אבל אני עדיין מאלה שביום חמישי רואים מכבי ולא שום דבר אחר ומה שאני ראיתי בעיניי זה שבעיקר בתקופה של בלאט שבלו וסופו היו יוצאים אז מכבי היו עוברים להרכב נמוך שבו טיוס הסנטר ומסית הוא ארבע( ברוב הפעמיים הללו פניני בכלל לא היה משחק כי פניני היה יודע להפעיל את סופו בצורה הכי טובה ולכן הוא בדרך! כלל לא שיחק איתו בהרכב הזה.

          6. נו מידן, אתה קורא לי חסר הבנה ואז אומר שאני יורד לפסים אישיים.
            בקיבוץ שגדלתי בו היו אומרים על כזה דבר "יאללה יאללה" 🙂
            יניב, לא כתבתי שהוא לא שיחק 4 בכלל. אני טוען שזה ממש לא "בחלקים נרחבים מהמשחק". לטענתי, בחלקים נרחבים מהמשחק הוא דווקא משחק בעמדה 3.

  4. דורון האסטבן

    מנחם גיא ודדי קרעתם אותי עם בוזר 🙂
    ינתי פרזי אוהב את השם ואת התגובות שלך תמיד
    נתת אחלה אתגר למצוא חיוורים לנבחרת, שגם הם
    ינצחו כל נבחרת.
    הנבחרת השלישית רעיון יפה של מנחם (חוץ מבוזר אלא כבדיחה טובה)
    אני מוסיף את ג'ייסי קרול מריאל מדריד כחצי בדיחה
    אך יכול לתת שלשות כמחליף אולי כשחקן ה13.
    אני אוהד אותו כי הוא גם נסע לצ'ילה להתנדב שנתיים וכל מי שמתנדב
    לא חשוב היכן מגיעה לו קרמה טובה.
    הסתם סיפור של מנחם לראש השנה הוא ממש שווה קריאה,
    גם לאלו שמתעניינים רק בכדורסל.
    הדיון על מי להרכיב לנבחרת האמריקאית תמיד מעניין,
    תודה מנחם.

  5. דורון האסטבן

    מסכים מאד עם הבחירה של מנחם לשחקנים רעבים חדורי מטוביציה
    ולא שבעים מלאי טבעות. בחירה נכונה לנבחרת ה1

  6. הווארד לא יהיה שם.

    בנבחרת האחרונה, שני המצטיינים באו מעמדות 4 ו-5 ועונים לשמות אנתוני דיוויס וקנת' פאריד (שבכלל לא מתקרב לדיון על הנבחרת, אחרי שהיה אחד המצטיינים!)

    ארה"ב תשחק מהר, גריפין הולך לעשות המון נקודות והמון אלי-אופים, בכלל לא אתפלא אם הטריו של הקליפרס יעשה חמישייה (פול מריץ את גריפין ודיאנדרה לטרור על הטבעת).

    לעניות דעתי הנבחרת תראה יותר ככה

    גארדים: סטפן קרי, כריס פול, ראסל ווסטברוק, קיירי אירווינג
    פורוורדים קטנים: לברון ג'יימס, קובי בריאנט (אם לא יתנו לו את הכבוד, במקומו את דיאנדרה ג'ורדן) , קווין דוראנט, ג'יימס הארדן
    פורוורדים גדולים: בלייק גריפין, כרמלו אנתוני (מסורתית מהטובים בנבחרת, אם לא יגיע בכושר אז לאב במקומו)
    סנטרים: אנטוני דייויס דמרכוס קאזינס

  7. תודה מנחם, מסכים עם הרוב.
    מסכים עם הקבוצה שבחרת אם כי לשלוח את קובי זה חשוב בשביל לכבד אותו בסיום הקריירה.
    אני לא בטוח שהקבוצה השלישית מנצחת אבל בהחלט יהיה נכון להביא חצי סגל צעירים אולי דווקא מהמחזור האחרון שנבחר בדראפט.

  8. הקבוצה השלישית במקסימום מקסימום תצליח לגרד רבע גמר וגם זה בחסד. יש בהחלט מצב שהם לא עוברים את שלב הבתים. מסכים גם עם חיים גם לדעתי הרווארד לא יהיה בנבחרת

    1. אני לא מכיר את שחקני המכללות חוץ מבן סימונה מודה אבל להזכירך אחת הסיבות אם לא הסיבה המרכזית ששחקני NBA התחילו לשחק באולימפיאדה הייתה כי שחקני המכללות לא מספיק בשלים בשביל להתמודד מול נבחרות מיומנות וטובות ושאר הסגל שהרכבת פשוט לא מספיק טוב בשביל לתמוך בשחקני המכללות שציינת ולכן אני מאוד משוכנע שרבע הגמר זה התקרה בשביל נבחרת כזאת

        1. תראה הרעיון שלך בגדול הוא נכון והייתי מתבסס על שחקני מכללות אבל היית כן שם במקום השחקנים שהם לא במכללות כן שחקנים שהם דרג שני שלישי בליגה כמו סתם שמות שעולים לי לראש נגיד גף טיג סיימו נד גרין זק רנדולף וכאלה. אז הייתה באמת תחרות שווה ופתוחה

  9. מומי שאוהב חציל בטחינה

    מומי היה שולח את הדרים טים של 92
    בגילם הן שווים רבע גמר אולימפי
    קובי יעשה גולד מאדל מס 3 ויפרוש כמו מלך

  10. אין מצב שהווארד יהיה שם. הנבחרת לדעתי תראה ככה: קרי, פול, ווסטברוק, קיירי, הארדן, לברון, דוראנט, גבה, גריפין, קליי, קאזינס, דיאנדרה.
    לגבי הנבחרת השלישית, רבע גמר ולא יותר מזה. למרות שבן סימונס הולך להיות כוכב יום אחד.

  11. התחלתי לחשוב על האתגר של חובב הפרות וישר קפצו לי לראש:
    פלאמלי, לאב, הייורד, קורבר ואז נתקעתי ב-PG…

    איפה נעלם הפוינט גאד האמריקאי הלבן??? מי הבכיר שבהם? סטיב בלייק?!?

  12. שמייקל גורדון השני

    הנבחרת שהצעת לא מגיעה ל-4 הראשונות צר לי, תשמע קטע תשחק עם האמריקאים שמשחקים בישראל ואתה לוקח זהב, , קבל חמישייה שמפרקת כל מה שזז, , פארמר או רוצ'סטי ואם הם ישראלים בעיניכם אז קאליף וואייט, אייזאה סוואן,דונטה סמית, דווין סמית, בראיין רנדל.

  13. בקשר לנבחרת שתהיה שלך מנחם נראית די מדויקת אבל לאור הטורנירים האחרונים הגדולים לא יהיו בנבחרת שני סנטרים גדולים, לדעתי רק קאזינס יהיה בטח שיש לך אפשרות לשחק עם דיוויס כעוד חמש או בקומבינציות אחרות אפילו עם גריפין ולצידם דוראנט/לברון בארבע ראינו את זה גם בלונדון וגם באליפות העולם האחרונה במקומו יוכנס עוד איזה פווארד( אולי קליי תומפסון??)

  14. שיבואו עם כל הכוכבים, כל הכיף זה לראות את כולם ביחד , הסגל צריך להיות :
    ווסטברוק קארי קיירי
    הארדן לברון דוראנט ברייאנט
    דיוויס גריפין קוזינס מלו דרמונד/נואל

      1. סביר להניח שג׳ורג׳ יציג רמה שהיא ראויה לנבחרת הזו הרבה ממה שקובי יראה, אם בכלל ישאר בריא. וג׳ורג׳ נפצע במחנה של הנבחרת כך שאין יותר ראוי מלתת לו את המקום הזה.

  15. ראס ווסטברוק בחלק הגבולי???really?!?!!?

    אצלי הוא בהכרחיים בלי ספק, למה? כי הוא אחד מחמשת השחקנים הטובים בליגה בשנתיים האחרונות וזה לא ישתנה עד ריו.

כתיבת תגובה