מעורב הופס ליום ששי, ואתגר מגן העדן / מנחם לס

1. חמישיות עשור 1990'

and  הם שני הסניור כתבים של SB NATION. הם ידועים בבראנז'ה כמובילים בין אנשי המדיה ב-NBA. הם בחרו השבוע את החמישיות של שנות ה-90, וכן בחרו במייקל ג'ורדן כ-"השחקן הטוב ביותר של שנות ה-90". מי השני?

SURPRISE!

סקוטי פיפן, הוא ולא אחר. לא חאכים אולג'ואן ולא ג'ון סטוקטון. סקוטי פיפן הוא האיש. כמובן ששש טבעותיו לא הפריעו לבחירה, אבל ערך נוסף גדול שהם משייכים לפיפין היא הערכתם שפיפין עזר למייקל להיות הגדול מכולם.

לטענתם פיפין לא היה סתם הסמול פורוורד שעשה את כל העבודה השחורה והמלוכלכת עבור אלוהים. הוא הוכיח את עצמו כ-'MASTER PASSER', קלעי מחונן, ריבאונדר מעולה, ומגן שהם מכנים 'SUPERIOR'. למעשה, לטענתם הוא היה עליון על מייקל בכל המשתנים שהזכרתי מלבד קליעות/נקודות.

רק עונה אחת של פיפין עם הרוקטס ב-1998-99 היתה עונה של פיפין בעשור ללא הבולס. הבחירה בו גם אינה כוללת את שנתו המצויינת בפורטלנד בשנת 2000 כשהוא כמעט הביא להם זכייה במערב, כשהם רק כמה סנטימטרים מהלייקרס בנצחון מערבי, כשהוא מוכיח שהוא יכול לשחק לבדו, ללא מייקל.

הנה בחירתם לעשור:

FIRST TEAM

Hakeem Olajuwon

הוביל את הרוקטס לנצחונות בק-טו-בק בשנתיים ללא ג'ורדן כשהוא MVP בשתי השנים. היה גם MVP ב-1994 ושחקן ההגנה פעמיים. בחירתו של פיפין כשני אחרי ג'ורדן התעלתה על החלום רק בטיפונת.
Scottie Pippen

כתבתי למעלה
Karl Malone

כמעט עשה את החמישייה של שנות ה-80. השאלה היתה היכן לשימו לעומת צ'ארלס בארקלי. הם החליטו עליו בגלל שני MVP שלו לעומת אחד של האציל. היו לו גם 5 בחירות בין חמשת הראשונים ל-MVP לעומת שתיים של בארקלי. מלון הוא מס' 2 בין הקלעים הגדולים בכל הזמנים. בארקלי הוא מס' 29.
Michael Jordan
John Stockton

הנה ההסבר:

Like his partner, Stockton nearly made the '80s team. Instead, he's an obvious first-team selection for the '90s as the best point guard of the decade. What's interesting is that at no point was Stockton ever considered one of the best players in the league. He never finished higher than seventh in MVP voting, and landed in the top-10 only twice in the '90s. But he was the consummate point guard and paired with Malone so incredibly that everyone still knew what he brought to the table. It can be argued that Malone's pair of MVPs were nods to Stockton's excellence as well. Stockton was a nasty, little defender, landing on four Second-Team All-Defenses along with a couple of first team All-NBAs and a bevy of lower honors.

SECOND TEAM

Shaquille O'Neal
Charles Barkley
Tim Duncanl.
Clyde Drexlere.
Reggie Miller

 

THIRD TEAM

David Robinson.
Grant Hill
Dennis Rodmans

Gary Payton
Mitch Richmond

הסבר:

Homer alert. I don't care. Here in Northern California, we frequently argued that Rock — not Drexler or Miller — was the league's second-best shooting guard. Richmond made six straight All-Star teams in the '90s and was named All-Star MVP in 1995, which was actually the best moment for Sacramento fans to that point in the decade. The Kings' brief playoff run in 1996 was the next and final high point for Richmond's Hall of Fame stay in Sactown: The Kings peeled one game off of the brilliant Sonics. Richmond hung 37 points on Seattle in Game 2, tying the series and setting up what is the greatest crowd I've ever seen through the TV screen for Game 3. (The Kings lost that and the series. Oh well.) I'd be willing to hear cases for Kevin Johnson, Tim Hardaway and Glen Rice here if it weren't my first opportunity to get a King on a list.
HONORABLE MENTIONS

Patrick Ewing, Shawn Kemp, Isiah Thomas, Detlef Schrempf, Horace Grant, Kevin Johnson, Tim Hardaway, Alonzo Mourning, Joe Dumars, Glen Rice, Dikembe Mutombo, Chris Mullin, Penny Hardaway, Brad Daugherty, Kevin Garnett, Chris Webber, Vin Baker, Rod Strickland, Larry Johnson.

 

2. פט ריילי: יש לנו את כל האלמנטים לאליפות

 

פט ריילי דיבר לציבור לראשונה מאז יוני. הוא היה אורח בתכנית הרדיו של דן לי בטארד ב-ESPN רדיו, והוא אמר : "יש לנו את כל מה שצריכה קבוצה אלופה. יש לנו את כל האלמנטים!".

וכמובן הוא הוסיף: "כולנו יודעים שכדי לקחת אליפות הרבה גורמים צריכים ליפול נכון. אני יכול למנות אותם ואתם יכולים למנות אותם.  כמובן שפציעות הן נמבר וואן. ואז כיצד הבחור הזה משחק והבחור הזה משחק. הכי חשוב? האם הכדור נופל פנימה או לא!".

"יש לנו סיכוי ראוי מאד להיות קונטנדרים. זאת נקודת הפתיחה שלנו. ישנה התלהבות חדשה בקבוצה והרגשת רעננות. כולם מתרגשים ומצפים לפתיחת העונה עם גישה מאד חיובית של לא סתם להצליח, אלא לסיים בטופ!".

-"האם חששת באיזה שהוא שלב לאבד את דוויין ווייד?

בוודאי. אחרי שאיבדנו את לברון אני מאמין שאין יותר שחקן בליגה שהוא מובטח לך כי המנטליות של השחקנים היום שונה מאשר בעבר. היום ה-PRIORITIES – סולם העדיפויות – של השחקנים הוא אחד מאשר בעבר. היום זה הכל BUSINESS באותיות גדולות מאד! בימים ההם? דוויין הוא "LIFER". היום זה אחרת. היום כשיש לך שחקן כמו דוויין זה לא EYEBALL TO EYBALL. היום זה עניין בינו לבין מיקי אריסון ובנו ניק. הם הבעלים והם צריכים לסגור איתו עסק. היום אין יותר רגשות בעניינים הללו!

-"האם האמנת לפני 20 שנה שהיום תהיה עדיין במיאמי היט?"

הייתי 20 שנה בלוס אנג'לס. כמובן שזה כולל משחק, שידור, ואימון. בניקס הייתי רק 4 שנים. כאן אני 20 שנה ואני מרגיש בר מזל. בר מזל לגור בעיר הזאת עם תושביה החמים, ובר מזל להיות נשיא קבוצה תחת משפחת אריסון. מייק הוא לא סתם מעסיקי. הפכנו חברים קרובים מאד. בכדורסל מקצועני זה הרבה 'FIRSTS'. וכשה-FIRST הזה ניגמר מתחיל FIRST שני. זה כמו נשואים, ואז ילדים, ואז הם מתחתנים. תמיד דברים מתחדשים וזה לא נעשה אף פעם ישן!

מה גורם לריילי להמשיך? מה דוחף אותו?

זה אף פעם לא אותו דבר. שחקנים חדשים, תקוות חדשות. אני מאמין גם שאני טוב במה שאני עושה, והסיפוק הגדול ביותר הוא לפגוע בול בשחקן שגילית בו ניצוצות, כפי שגילינו בווייטסייד. כדורסל הוא הדבר שאני יודע, וזה המקום בו אני צריך להיות. וכמובן שזה גם המקום בו אני רוצה להיות כל עוד אני יכול!

אבל הוא רוצה להוסיף משהו:

מ-1987 עד 1990 האגו שלי עבר כל גבול. הייתי בעמוד השער של GQ וחשבתי שאני כל-יכול עם כל הנצחונות. אני ו-ARMANI (החליפות היקרתיות) הפכנו ידידים. אני אוהב בגדים. אני עדיין אוהב ארמני. אבל האגו שלי היום נמצא במקום הנכון!

3. מוטומבו להיכל התהילה

דיקמבה מוטומבו – הסנטר הסודני, 2.18 מ' גובה – היה אחד השחקנים האהודים והאהובים בליגה, ובוודאי אחד המצחיקים שבהם. לקראת בחירתו להיכל התהילה, ולכבוד "יום דיקמבה מוטומבו שחקנים ומאמנים ניזכרים בספורים עליו.

סם קסטן, נשיא ההאוקס לשעבר:

"דיקמבה לא מסוגל ללחוש. יש לו קול באס נמוך וכשהוא לוחש, כל האולם שומע. כשקיבלתי את המשרה והגעתי לחדר ההלבשה הוא לא ידע מי אני. הוא לוחש לגראנט היל "מי זה השמן המכוער הזה?". כל חדר ההלבשה שמע. אני שמעתי. אמרתי לו, "אני נשיא הקבוצה שאתה משחק בה!"

Pete Babcock, former Hawks general manager

יום אחד הגענו מוטומבו, סטיב סמית', אלן הנדרסון, ואני לשמורה אינדיאנית בהרי הסמוקי'ס במסגרת התכנית "FASTBREAK FOR LIFE". היו שם כמה סוסים ומוטומבו אמר לנו שהוא היה פעם מדריך לרכיבת סוסים בסודאן והוא ילמד אותנו לרכב. הוא עלה על סוס ואמר – כדי שהסוס יילך, תבעטו בו בצלעות. לעצור תמשכו במושכות. הוא עלה על סוס אינדיאני נמוך, ואז בעט בסוס כשהוא אומר "דיו". הסוס נע קדימה ומוטומבו נשאר עם התחת על הקרקע. הוא היה גבוה מדי עבור הסוס, והסוס נע קדימה בלי מוטומבו…

*

 

*

Steve Smith, former Hawks teammate

למוטומבו לא היה כיף גדול יותר מלחסום דאנקים ואז לנופף באצבעו "נו, נו". לכן כל שחקן בליגה רצה לדנקק נגדו. האצבע המנפנפת הפכה לבראנד שלו. שחקנים עושים זאת היום. חברת GEICO שילמה לו על פרסומת בה עושה אחד "NO-NO" כזה עם האצבע!

*

*

4. אתגר מגן העדן:

בהמשך לפוסט "לברון לנשיאות", הנה האתגר: הרכב את ממשלת ישראל עם שחקני NBA עבר והווה!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 46 תגובות

  1. ראש ממשלה: פט ריילי, לא נראה לי צריך לנמק.

    שר חוץ: מייקל ג'ורדן. הוא הראה בשרלוט שלנהל הוא לא יודע, אבל אי אפשר להתעלם מהכריזמה והbrand!

    שר ביטחון פנים: קובי בראיינט. בשביל להתמודד עם כל הרקב במשטרה צריך מישהו עם ביצים שלא שם זין על מה חושבים עליו.

    שר התרבות : שאקיל. אחראי על יצירת המופת קאזאם.

    שר ביטחון: מוטומבו (ותודה על הכתבה שהזכירה לי אותו) אני רואה אותו כבר בישיבות ממשלה מנופף באצבע כשמנסים לקצץ בתקציב הביטחון.

    שר אוצר: מגיק גונסון. אם כבר מזמברים אותנו אז לפחות עם חיוך.

    שר חינוך: רגי גקסון. תמיד נראה סופר אינטליגנטי

  2. 1. לא בטוח בכלל שהנבחרות השנייה (והמעולה) והשלישית (המלאה בנשמה) נופלות מהראשונה
    4. תסלחו לי על התשובה הלא מנומקת, אני אחרי לילה ארוך של קציר חמניות ויש אי שם מקלחת עם השם שלי עליה:
    לארי בירד – רוה"מ
    מייקל- שר החוץ והחלל
    צארלס- שר האוצר
    האקים – השר לענייני ערבים ושר הדתות
    קארל מלון- השר לפיתוח הנגב והגליל ושר התשתיות
    רג'י מילר- שר התרבות והספורט
    בא לי לשים את רודמן כשר הבטחון אבל אחרי יומיים כל העולם יבער אז נשים אותו שר החינוך (ורק בתי הספר יבערו)
    דוד רובינסון- שר הבטחון

    זהו. יאללה למקלחת.

  3. ברשותכם אני אקח את האתגר הזה יותר ברצינות…

    ראש הממשלה: בירד בגלל הסמכותיות היושר והמנהיגות
    שר החוץ: מג'יק בגלל הצ'ארם
    שר הבטחון: ג'ורדן בגלל חוסר הפשרות והשאיפה לטוב ביותר.
    שר האוצר: לברון בגלל שיקול הדעת וגם ככה הוא השחקן הכי שנוא אז שיהיה גם השר הכי שנוא
    שר הכלכלה: קארים תמיד נראה לי שהוא יודע לחשוב מחוץ לקופסה
    שר החינוך: שאק בשביל שלא יהיה משעמם בכיתות
    שר לביטחון פנים: דאנקן כי הוא מנהיג שקט ולא צעקני
    שר התרבות: בארקלי כי צריך לדבר הרבה
    שר ללא תיק: בריאנט כי כבר יש לו אחד אחר ☺

    1. למה בארקלי לתרבות יותר רציני מארינס לוועדה למניעת אלימות?
      מישהו עוד עלול לחשוב שאתה מנסה להפריע לבנאדם ישר בתהליך שיקום

  4. את הממשלה החדשה שאני בונה, אני בונה לפי הדגם שהיה בארץ הקודש בימי המנדט – מונרכיה חוקתית.
    ואז לברון יכול להחליף את ביבי בתור "המלך"…

  5. דייויד בלאט – השר לקליטת עלייה. (אוסטרלי, 2 רוסים, וחייזר (JR) מוכיחים שיש לו את זה…)

    "האדמירל" דייויד רובינסון – שר הימייה (ככה זה כשהולכים לפי הדגם המנדטורי – יש שר ימייה)

    מטה וורלד פיס – שר החוץ (לא יותר מגוחך מליברמן כשר חוץ…)

    אייזה תומאס – השר לבטחון פנים (הוא יוכל להחליף חוויות עם צמרת המשטרה)

    מג'יק ג'ונסון – שר הבריאות…

    שאקיל – שר הפנים.

    מייקל ג'ורדן – יושב ראש האופוזיציה (איך שהוא מנהל קבוצה, שוב הוא לא יוביל קבוצה לנצחון)

    ברוס בואן – שר הבטחון (לשבור ידיים ורגליים…)

    ראשד לואיס – שר האוצר (יודע להשיג המון ממעט)

    ג'יימס דולן – ראש הממשלה (הכי דומה לביבי שאני מכיר)

    1. אני בעד דולן לרשות הממשלה.
      אני בעד דולן לנשיאות.
      אני בעד דולן לתפקיד האסטרונאוט הפלסטיני הראשון.
      אני בעד דולן לכל תפקיד שירחיק אותו מהMSG!

      1. אופטימיות, אופטימיות.
        מכיר את זה שראש הממשלה הוא גם מחזיק תיק התקשורת?

        אז אני בהחלט רואה את דולן כראש ממשלה ומחזיק תיק המדיסון סקוור גארדן…

  6. ראש ממשלה: ווילט צ׳מברליין, כי צריך מישהו שיודע לדפוק אותנו.

    שר החוץ: לברון. כי צריך מישהו שיאמר ״לא אחת, לא שתיים, לא שלוש״ אנחנו עומדים לכבוש 7 מדינות – ארצות הברית – תזהרו.

    שר הביטחון: ראסל ווסטברוק. כי צריך מישהו שאנחנו סומכים על קבלת ההחלטות שלו.

    שר לביטחון פנים: גם כן ווילט. כדי שיוכל ליישר קו עם המשטרה. מה, לא שמעתם על ראש ממשלה שהוא שר?! אני יודע, זה באמת לא הגיוני, אבל יש כמה מדינות נידחות שעושות את זה.

    שר האוצר: שון קמפ/אלן אייברסון/כל מתרושש אחר

    שר הבריאות: דריק רוז – כי צריך איש בריא וחזק בשביל זה.

    סגני השר: קובי ומג׳יק

    שר החינוך: ג׳יי אר – כי צריך מישהו שיהווה דוגמא לילדים.

    שר התרבות והספורט: ג׳ואקים נואה – כי צריך מישהו שיודע לצרוח ו… זהו! התקבלת!

  7. ראש הממשלה- קווין דוראנט ביחסים טובים עם כולם יוכל באמת להביא לשינוי
    שר האוצר קינג גיימס- אחד השחקנים החכמים ביותר,בעל החלטות גאוניות הוא השחקן ששינה את חוקי הסוכנים,בא ללא סוכן פתח עם חברים טובים חברה וניהל בעצמו את הקריירה,וורן באפט טוען שהוא אחד האנשים הכי חכמים שהכיר במיוחד בפן הכלכלי, חברים טובים שמתחילים אחד לכמה שבועות.
    שר החוץ- מר דיזל שאקיל אוניל אין שחקן בעל כריזמה כשלו ואהוב כמוהו (בעבר או בהווה).
    שר הבריאות- ווילט צ'מברלין,שחקן כמעט ללא פציעות,וכל מי שחיצל 20000 מספיק טוב בשבילי.
    הנשיא מג'יק ג'ונסון- השחקן שהשפיע על המשחק הקבוצתי יותר מכולם בעל חיוך כובש.
    שר החינוך לארי בירד- שחקן שהיה mvp מאמן העונה ומנכר העונה, השחקן החכם ואחד האוהבים ביותר,בעל נחישות יוצאת דופן.
    שר הכלכלה מייקל ג'ורדן- כל אחד שמרוויח 100 מליון דולר אחרי כמעט שתי עשורים מזה הפרישה,מצוין בשבילי.

    1. יחסים טובים עם כולם אף פעם לא הובילו לשינוי. אם דוראנט רוצה להיות ראש ממשלה הוא צריך להפסיק לנסות להיות בסדר עם כולם ולהתחיל לעשות את הדבר הנכון או שהוא יכול לתת לווסטברוק לרוץ במקומו… מקסימום הוא יכוח לשקול לרוץ במדינה אחרת…

  8. וואלה אני לא כזה מכיר את ההיסטוריה אבל ננסה לעשות משהו.
    ראש הממשלה : סקוט ברוקס . יודע לנהל , מאוד סטטי . לא יקח אותך גבוה מידי אבל ישאיר את המצב בצורה סבבה.
    שר האוצר : הפלח (פופוביץ׳) – צריך מישהו חזק שלא סופר אף אחד ,ויודע לתמרן דקות ,ולמקסם גם תקציבים בינוניים.
    שר הביטחון : דוראנט כי צריך מישהו שיחשוב קצת על התקפה במקום הגנה.(תאכלס גם הארדן יתאים).
    סגן שר הביטחון : איבקה – צריך גם קצת הגנה.
    שר החוץ : נאש – קלאס כזה , יכול להיות מייצג של ישראל בצורה סבבה.
    שר החינוך : הארדן , כי יש לו קרדישיאן בבית .
    שר הדתות : מארק ג׳קסון, וכל מילה מיותרת.
    שר המשפטים :ג׳ו קליפורד(השופט הזקן לא זוכר איך ממש קוראים לו).
    השרה לענייני שיווין הזדמנויות וחרא כזה – העוזרת בסקרמנטו כי מי לעזאזאל שמע עליה ?
    שר הבידור – שאקיל.
    שר הטבעות – מייקל.
    ועוד אחד אחרון – יושב ראש ועדת הכספים – ריילי נראה נוכל בידיוק לתפקיד הזה.

  9. פט צודק (הוא יודע על מה הוא מדבר, אבל זה מאוד תלוי בבריאות של כולם), גם חמישיית הניינטיז די נכונה.

    מוטומבו בחירה ראויה להיכל התהילה, גם ג'ו ג'ו וויט שנכנס באיחור של עשורים, ואני מאוד מעריך את זה שהביאו להיינסון כניסה גם כמאמן-אחד מה-4 היחידים שהגיעו לשם (יחד עם ויליקנס, שרמן ועוד אחד שאני לא זוכר).

  10. ראש ממשלה – אמממ משהו ממש מושחט. איך קוראים לראש של השליפרס לשעבר? אותו.

    שר החוץ – משהו שלא מדבר אנגלית… ריקי רוביו
    שר האוצר – אחד שלא מבין בכלום… ג'אבל מקגי!
    שר המשטרה- צריך חובב נשים. מג'יק ג'ונסון ברוטציה עם דרעאק רוז.
    שר החינוך – משהו צדקן פטאט.. דוראנט.

    ומשהו אני רוצה לתת לכספי כי הוא על הכפאק. ניתן לו את הזכיונות לנפט במדינת טקסס. מגיע לו אחלה גבר.

  11. יש לא מעט באמירה של ריילי.אבל צריך לקרות לא מעט דברים שזה יהיה.
    ווטסייד – צריך להיות מינימום אותו דבר ואפילו קצת להשתפר.
    בוש- לחזור לכושר שיא ולהראות לכולם כמה טוב הוא (לדעתי הוא לפחות ב5 PF הטובים בליגה אם הוא בשיאו).
    דנג- לחזור לימי שיקגו
    וויד – רק השם יעזור.
    דרגיץ׳ לשחזר את עונת השיא בפיניקס.
    וונסילו – להיכנס לרוטציה .יש להם עוד כמה שחקנים לא רעים בכלל בספסל שלא עולים לראש עכשיו.

  12. שאלה. היורובסקט גם יקבע את הנבחרות האירופאיות שישתתפו באולימפיאדה הבאה.
    אלה יהיו 2 המתמודדות בגמר, שמקבלות כרטיס אוטומטי.
    ומקומות 3-7 ישתתפו בטורניר העולמי (18 קבוצות, מתוכן יעפילו 3).
    איך קובעים מקומות 3 עד 7? הרי יהיו 8 אחרונות. מי תיקבע בתור ה-8 שלא עולה לטורניר?

    1. אחרי רבע הגמר יש משחקי דירוג של מקומות 5-8 (2 המפסידות מכל צמד רבע גמר נפגשות ביניהן, המנצחות במשחקים האלה יפגשו כדי לקבוע מי חמישית והמפסידות כדי לקבוע מי שביעית).

      המפסידות בחצי הגמר ישחקו ביניהן על מדליית הארד

  13. ראש ממשלה – וובר (יחסי אנוש מצויינים ואיש טוב)
    אוצר – סטיב קר (יודע לחלק לכולם)
    ביטחון פנים – פופוביץ' (לא מתפשר)
    תרבות – שאק (צבעוני)
    חינוך – בארקלי (נראה לי שהנושא בדמו)
    חוץ – מג'יק (כולם יאהבו אותנו!)
    (סגן) שר הבריאות – קובי (שתהיה לו רפואה שלמה!)
    ביטחון – מייקל (אף אחד לא מקבל יותר גימלים)
    משפטים – לארי בראון (פספס את ייעודו)
    חקלאות – לארי (הארץ תתמלא שדות תירס)

    1. עד היום לקחתי אותך ברצינות.
      אבלהרמיזה כאילו המוסד עומד לנסות ולהתנקש באיש שהוא המוח הזומם שמאחורי הארגון המסואב,
      זה כבר לא שפוי!

  14. שר החלל – וינס קרטר
    שר הבטחון – ביל ליימביר , נראה מי ינסה להתעסק ( ריק מהרון סגן שר )
    השר לבטחון פנים -שאקיל אוניל , מדי שוטר כבר יש לו
    סגן -ראשיד וולאס כי מישהו צריך למגר את העולם התחתון
    שר החוץ – כרים עבדול ג'אבר – עם שם כזה יקבל ןיזה להכנס לכל מדינת אויב ואולי יביא סוף סוף שלום
    שר התחבורה – סקוטי פיפן , עם אף כל כך אווירודינמי הוא ישנה את מדיניות השמיים הפתוחים
    שר השיכון ובינוי – ג'ף ואן גנדי השופל האנושי שחופר נון סטופ
    שר הרווחה – ג'ון סטוקטון וסטיב נאש – הם כבר ידאגו לחלק את מה שצריך למי שצריך
    שר האוצר – מג'יק ג'ונסון שמצליח בעסקים לפחות כמו במגרש
    שר הפנים – פיני גרשון , הוא יפתור את בעיית הפועלים הזרים והמסתננים הסודנים
    שרים לנושא פריון – שון קמפ ולארי ג'ונסון
    שר המשפטים – קובי בראיינט , סגן שר אייזה תומאס
    שרת החינוך – כריס בוש
    נשיא – בארקלי , מגיע עם תואר אצולה
    שר הדתות – מייקל ג'ורדן ( הכי קרוב ליושב במרומים )
    ראש ממשלה -פיל ג'קסון , חי על תהילה העבר ובינתים הורס את כל מה שנוגע בו

    1. Mbk מאמן גדול ומנגר גדול הן שני דברים שונים בתכלית, בתור מאמן פיל ג'קסון הוא איד המאמנים הטובים והגדולים בהיסטוריה (שני רק לפופביץ לדעתי). לא חסר מאמנים מצוינים שהם גרועים בתפקיד המנג'ר (דוק ריברס,פליס סונדרס שיחלים במהרה,וס הנסלד,קווין מקהייל, איזיאה תומאס, והגרוע ביותר לטעמי אלגין ביילור….). שנה שעברה בהחלט תהיתי מדוע הביאו אותו, אבל השנה הוא עשה פעולות יפות מאוד (הצליח להיפטר מהמס מותרות המטורף שהיה לקבוצה,השגת בחירת דראפט גבוהה,(נכון שלדראפט הנוכחי הוא בא לא מוכן, אך לפי הסיפורים שלפני הדראפט אמרו שלקריסטפס פורזינגיס יש פונטציאל להפוך לנוביצקי הבא,אז אני לא מאשים אותו כל כך).

  15. מורי- שר החינוך- לדלל קצת את לימודי הדת ולהפיל את המונופול של בני גורן עם קצת אנליטיקס ומתמטיקס מ-MIT

    הינקי- שר הפיתוח לגליל ולנגב- בעל חזון ויצירתיות. בטח יצליח לו בהפרחת השממה.

    רודמן- שר לענייני שוויון מגדרי – אין כמו דוגמא אישית

    דאנקן- שר הביטחון – למרות הקיצוצים בתקציב מספק את אותה הסחורה

  16. 1. שתי כותבים שהיו ילדים בני 7 בניינטיז מדברים שטויות בעיתון שכל חובבי ה-NBA האמיתיים מקבילים ל-TMZ (יחד אם האח החורג בליצ'ר ריפורט). זה כמו שאני אגיד שפיט מארוביץ' היה גדול מדר, ג'יי. מאיפה לי? כי ראיתי כמה משחקים נבחרים מהתקופה? ילדי אינטרנט עם הבנה מוגבלת מחפסים סנסציות.

    פיפן הביא את פורטלנד לבד כמעט לגמר? הוא שישחק בקבוצה נהדרת של 10 שחקנים ששיחקו משחק קבוצתי. פיפן היה רול פלייר בקבוצה ובסטנדרטים שלו נתן עונה בינונית. הכוכבים של הקבוצה ההיא היו ראשיד וולאס וסטיב סמית' (גם סבוניס היה טוב ממנו בעונה הזו).

    2. אני אוהב את פט ריילי והוא שואף גבוה. אם הוא צודק ומיאמי תהיה אלופה אוריד את הכובע בפניו כי זה נראה לי רחוק.

    3. בחור מצחיק – https://www.youtube.com/watch?v=POkyWhh3Ihw

    https://www.youtube.com/watch?v=ecz5XitgpZ0 – אולונזו מאשר את הסיפור המפורסם על משפט הפתיחה של מוטומבו

    4. התשובות פה מצויינות אתן ספין לצה"ל:
    כריס פול – רמטכ"ל
    ג'ראלד גרין – מפקד חיל האויר
    לברון ג'יימס – קצין שריון ראשי
    דארל מורי – קצין מודיעין ראשי
    דווין וויד – מפקד חיל הים (בגלל התמונה על הבננה)
    קנדריק פרקינס – רס"ר משמעת
    חסן וויטסייד – מפקד ההגנה האוירית
    ניק יאנג – צוות בידור פיקוד מרכז
    קובי בריינט – מפקד סיירת מטכל
    אסירים בכלא 4 – האחים מוריס (הרביצו למפקד כי לא השתבצו לאותה פלוגה) וג'בל מקגי (שכח נשק בפיצוציה השכונתית)

    1. 1. חמשת השחקנים הטובים ביותר בשנות ה90: היו ג'ורדן,חאקים,מלון,רובינסון,ובארקלי.פיפן אף פעם לא הוביל קבוצה,נוסף לכך הממוצעים שלו באותם שנים לא עברו את ה22 נקודות.
      2. הסיכוי שמיאמי העונה תיקח אליפות הוא כמו הסיכוי לזכות בלוטו,הם בונים על הברכיים המפורקות של וייד על הכושר של בוש,על דנג (ממוצע גיל 33),יש יותר מדי סימני שאלה,איך בוש וחסן יסתדרו… אני לא מדבר על ווינסלו בכלל (בעמדת הsf הוא יכול לשחק רק באירופה וחייב לשחק בעמדה 2.). אני אוהב את פרט ריילי אבל הוא ממש חי בחלום.
      3.אני זוכר את מוטומבו, אני לא אשכח איך שאקיל ריסק וכתש אותו בסדרת גמר (חייתי בLA באותה תקופה אני מוכן להישבע שראיתי אותו בוכה, כאשר אמרו לו לעלות לשמור על אוניל אחרי ה40 נקודות).

כתיבת תגובה

סגירת תפריט