חם מהתנור: ניתן לרכוש ליג פאס/רועי ויינברג

בשורה טובה לחובבי הליג פאס שבינינו (דרך במסגרתה ניתן לראות השידור האמריקאי של כל משחק ומשחק מה-NBA)-נפתחה מכירת המנויים ל-2015/16.

כרגיל, ניתן להזמין מנויים לכל המשחקים של כל הקבוצות, דבר אשר עולה 630 שקל לכל העונה, כולל הפלייאוף והאול-סטאר (71 שקל לחודש בודד), כאשר קיימת גם אפשרות פרימיום, אשר כוללת גישה לתכנים של NBATV, ואפשרות לבחור האם לשמוע את שדרי הבית או החוץ (אפשרות שאינה זמינה במשחקים שמשודרים מחוף לחוף, ובפלייאוף), לצד הליג פאס המלא. אפשרות זו עולה 829 שקל לכל העונה, או 95 שקל לחודש בודד.

בנוסף, קיימת האפשרות לקנות מנוי לכל המשחקים של קבוצה אחת בלבד, אפשרות טובה לאוהדים השרופים של קבוצה בודדת. אפשרות זו עולה 360 שקל, ולא כוללת את הפלייאוף. ראוי לציין שתהיה אפשרות לקנות מנוי לפלייאוף בלבד. בדומה לליג פאסים השונים, כל המשחקים ברזולוציית HD וללא הפסקות פרסומות, ומעניקים גישה לכל משחקי הליגה/הקבוצה ב-3 העונות שקדמו ל-2015/16.

אפשרות נוספת הנה מנוי ל-NBATV, אשר עולה 24 שקל בלבד בחודש (אין אפשרות למנוי שנתי). המנוי הזה מעניק גישה לכ-10 משחקים בשבוע, ולכל תכני האולפן של ה-NBATV, חווית נבא שכוללת תוכניות כמו The Starters, Inside The NBA וכו'.

כל מי שרוצה לקנות ליג פאס, יכול להגיע לאתר המותאם לכך בלחיצה כאן.

*

בראיון לבוסטון גלוב, קומונישנר הליגה אדם סילבר אמר כי הוא לא הולך לשנות את שיטת הלוטרי, אשר קובעת מי יבחרו במקומות 1-15 בדראפט, כך שככל שקבוצה מפסידה יותר משחקים יש לה סיכוי גבוה יותר להגיע לבחירה הראשונה. סילבר, אשר שינה לא מזמן את שיטת הפלייאוף כך שלא תפתיח שריון לראשי הבתים ב-4 המקומות הראשונים, אמר כי יקחו כמה שנים עד שהליגה תשקול מחדש הנושא.

הוא הוסיף כי אנחנו הולכים לראות קפיצה גדולה בגג השכר בשנה הבאה (כצפוי), וכי לאחר מכן הליגה תשקול שינויים כלשהם בשיטת הלוטרי, שלמעשה נועדה להגביר את התחרותיות בליגה (קבוצה חלשה יכולה להתחזק בשחקנים חדשים מהדראפט). על בסיס ציטוט זה של סילבר, ניתן להניח שהליגה לא מתכננת לבצע עוד שינויים קיצוניים עד לעליית הגג שכר.

*

לאור מחלתו של מאמן ונשיא מינסוטה, פליפ סונדרס, אשר סובל מסרטן הליפומה, דווח כי בזמן שהוא יאבק בסרטן סם מיצ'ל יאמן מינסוטה. יש תקווה שסונדרס יחזור לספסלי הטימברוולבס במהלך העונה, אבל הוא יקדיש העונה כדי לעבוד על בריאותו הלקויה. ב-1,248 משחקים כמאמן הוא ניצח 654 (52.4% הצלחה), והגיע 4 פעמים לגמרים אזוריים.

סם מיצ'ל, שחקן אינדיאנה ומינסוטה בעבר (8.7 נק' ו-3.7 ריב' למשחק בקריירה בת 13 שנה), משמש כעוזר מאמן במינסוטה מאז 2014 והיה מאמן ראשי בטורונטו בין 2004 ל-2008. הוא מאמן השנה של 2007, וניצח 156 משחקים מתוך 345 (45.2% הצלחה) והוביל את הראפטורס פעמיים לפלייאוף.

*

כוכב פנחרבצ'ה אולקר ונבחרת צ'כיה, יאן ווסלי, שוקל חזרה לאנ.בי.איי ב-2016/17. ווסלי, הבחירה החמישית בדראפט 2011, קולע 16.2 נק' עם 8.2 ריב' למשחק באליפות. הפאוור פורוורד בן ה-25 נבחר בבחירה החמישית בדראפט 2011, ובמדי וושינגטון ודנבר קלע 3.6 נק' עם 3.5 ריב' למשחק.

*

ניקולה צקטישווילי, הבחירה החמישית בדראפט 2002, קיבל חוזה לא מובטח מהקליפרס לשנה אחת. צקטשיוולי, שעבר בדנבר, מינסוטה, גולדן סטייט ופניקס וקלע 2.9 נק' עם 1.8 ריב' למשחק, נתן בעונה האחרונה 21.1 נק' עם 11.6 ריב' בערב בליגה הלבנונית. צקטישווילי נבחר לפני שמות כקרלוס בוזר ואמארה סטודמאייר, שניהם משחקים בעמדה שלו-פאוור פורוורדים.

*

כריס בוש מוכן לשחק. בעונה האחרונה, למרות שסיים העונה מוקדם מדי עקב קריש דם בריאות, בוש קלע 21.1 נק' עם 7 ריב' למשחק ב-44 משחקים בלבד.

*

הפליקינס מעוניינים ברסואל באטלר, הסטופר ההגנתי ששיחק בוושינגטון בעונה האחרונה, בה קלע 7.7 נק' עם 2.6 ריב' למשחק. הוא נבחר לשחקן המצטיין של ליגת ההתפתחות ב-2012/13, ושיחק בניו אורלינס בזמן שאוקלהומה סיטי אירחה משחקיה הביתים בעיר.

*

הלייקרס רוצים להחזיר את מטה וורלד פיס (רון ארטסט). ארטסט, שחקן ההגנה של העונה לשעבר, קרוב לחתום על חוזה חד שנתי אצל הלייקרס. הוא שיחק בלייקרס מ-2009 עד 2013, ולקח אליפות כשחקן חמישייה עם הלייקרס ב-2009/10. בעונה האחרונה הוא שיחק בסין ובאיטליה, והוא קרוב לחזור לאנ.בי.איי, איפה שבילה לאחרונה כשחקן הניקס (4.8 נק' ו-2 ריב' בערב).

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 53 תגובות

  1. סונדרס לא מאמן רע הוא רק לא מספיק טוב להיות גם נשיא הקבוצה וגם מאמן (גם ואן גאנדי לא). סם מיצ'ל לעומתו מאמן בינוני מאוד! בטורונטו הוא הראה מנת משכל כדורסלנית נמוכה מאוד. אבל היה אהוד מאוד על שחקניו והם נלחמו בשבילו. כשלברון יפטר את דויד בלאט הטימברוולס חייבים לחטוף אותו. עוד אופציה טובה זה סקוטי ברוקס. שחקנים ב-OKC התפתחו נהדר תחתיו. הוא מאמן קשוח ודוחף ומתאים בבניית קבוצות צעירות ללא ציפיות

    אם כולם נופלים מההגנה של יוטה מעניין אם יהיה למיצ'ל ביצים להעלות את רוביו, לווין, וויגינס, טאוונס וגיאורג'י גאנג בחמישיה אחת. זה חתיחת בלוק פארטי.

    1. סקוטי ברוקס הגיע לתוצאת מאכזבות מאוד עם הסגל הנוצץ שהיה לו. ממש לא מומלץ למינוסטה להביא אותו. בנוסף היו לו כמה כשלונות בולטים (גיימס ארדן הדוגמה הטובה ביותר). עם הסגל שהיה חו באוקלהומה הוא היה חייב להיות קונדיטור כל שנה ולזכות לפחות באליפות אחת.עונה שעברה לנרות הפציעה של איבקה עם שני כוכבי על כדוגמת ווסטברוק ודוראנט לא ייתכן שאוקלוהמה לא תגיע לגמר או תיתן לפחות פייט הוגן לסן אנטוניו (ריסקו וכתשו אותם),במיוחד שהאיכויות של השחקנים בסן אנטוניו נמוכות בהרבה.

        1. הארדן התפתח רק כאשר הגיע ליוסטון, אתה מדבר על שחקנים שהם עילוי והיו מתפתחים גם בלעדיו (דוראנט ,ווסטברוק,הארדן). אלה שחקנים שנבחרו במקומות 2,3,4 בהתאמה, הם היו מתפתחים תחת שרביטו של כל מאמן ברמה האישית, ברמה הקבוצתית הוא נכשל כישלון חרוץ. ממש לא מאמן שיתאים למינוסטה.גם לביירון סקוט יש כישורים לפיתוח שחקנים (נחשב לאחד הטובי ביותר בפיתוח שחקנים),אבל הוא המאמן הגרוע בליגה.מינוסטה בנו את הסגל צעירים הטוב בליגה, נוסף לכך הביאו את החונך המושלם בשבילם קווין גראנט, הם חייבים להביא מאמו איכותי.

        2. רועי לאיפה נעלם הילד עם הגיטרה? עוד מעט תגיד לי שאתה הולך לעשות שואו ב"היפה והחנון"… יוחזר ילד הרוקנ'רול מייד!

        3. איפה בקריירה של הארבעה האלה אתה רואה טביעת אצבע של מאמן ש"פיתח" אותם? או אפילו רק תרם תרומה מינימלית להתפתחות שלהם?
          המכנה המשותף שלהם הוא דווקא שהם ארבעה שחקנים שלא זזו מילימטר ממימוש הפוטנציאל הבסיסי שלהם.
          איבקה התחיל לזרוק משלוש. וואלה.
          "סרג', תתחיל לזרוק משלוש"
          "אוקיי קוץ'"

      1. ברוקס לא מאמן כזה נורא. הוא יודע לפתח שיקנים ועומד לא רע בציפיות. האם הוא מאמן לאליפות ? לא ,אבל כמה מאמנים כן ? הוא באמת יכול להיות מושלם למינסוטה(לדעתי יותר מבלאט)…

    2. לסגל המצויין בפוטנציאל של מינסוטה מגיע מאמן צעיר שהוא טופ שבטופ. לדעתי אם היו מצליחים לשכנע את תום איזו ממישיגן סטייט לאמן את מינסוטה, זה היה שידוך אידיאלי.

  2. וסלי מאוד מרשים , כבר לא הנער המפוחד וחסר הביטחון שהיה ב-NBA, גבוה, אתלטי וורסטילי ויכול לשחק 3 ו-4. יכול להיות יעיל מאוד ב-NBA לדעתי וכדאי שיחזור.

  3. הקליפרס שוקלים לתת לווסלי ג'ונסון לפתוח בחמישייה (לצד פול, רדיק, גריפין וג'ורדן). זה אומר שפול פירס, ג'מאל קרופורד ולאנס סטפנסון יתחרו על דקות ביניהם כמחליפים. משהו יתפוצץ שם.

    1. מדברים שם לא מעט על ג'וש סמית' כ5, פירס ב4 ואז יש מקום לסטיבנסון וקרופורד לצד ריברס.
      הרעיון של להוציא את פירס מהחמישייה נכון מאד בעיניי. לא צריך עוד סקורר ומישהו שצריך לשים נקודות על הלוח. צריך מגן טוב ואתלטי שיידע לתפור שלשות פנויות ויחסית ג'ונסון טוב מפירס בשלב הזה של הקריירה.
      מעבר לזה שהחמישייה השנייה מטורללת לחלוטין עם ריברס, קרופורד, סטיבנסון וסמית'. פירס יכול להיות יותר המבוגר האחראי שם ולנווט את הספינה מבחינת מנהיגות והגיון כשפול על הספסל, מה שג'ונסון לא יכול לעשות.
      בכל מקרה לא אתפלא אם בכל זאת קרופורד יעבור בסוף בטרייד. ואישית הייתי מעיף את ריברס אם זה היה תלוי בי.

  4. הקליפרס בטירוף, לא יאומן מה שהולך שם עם החליפין.
    מאז הפועל עודפים לא נראתה קבוצת מחליפים עליאיים כאלה, ריספקט.
    עם כריס פול יפסיק להיות נאחס ודיאנדרה יתבגר מעט הם חזקים מאוד השנה.
    בכלל, לדעתי זו הולכת להיות השנה של הקליפרס ואוקסי במערב לדעתי, ומצד שני קליבלנד והבולס.

  5. מותר להתכרע עלינו במחירים – אז גם בנבא עושים את זה .
    מעניין אם אותה התייקרות מטאורית הייתה גם מול מדינות אחרות, ההימור שלי שלא…

    שנה שעברה הליג פאס פרימיום עלתה לי 654 שקלים והשנה הם רוצים 829.
    מקווה שיש איזה קומבינה קוד{דנסקי?] או משהו כזה אם לא אני כנראה אסתפק בליג פאס הרגיל.

  6. אני כל כך מכור שאפילו שילמתי לליג פאס של ליגת הקיץ. אבל באמת העלו את המחיר בצורה מוגזמת. הלוואי שכל הקבוצות יעשו כמו הקליפרס ויפתחו ערוץ משלהם, אולי יפעילו קצת לחץ על מנהלי הליג פאס.
    ככה או ככה זה עדיין שווה יותר מלשלם לכבלים

    1. עשרה משחקים בשבוע זה די והותר ו24 שקל בחודש זה זיל הזול. השאלה היא מה מידת האטרקטיביות של המשחקים שהם משדרים- האם בכל ערב הם בוחרים את המשחק המעניין ביותר או שזה אקראי?

  7. לדעתי כבר פרסמו את לוח השידורים ואם לא אז בקרוב. אז תוכל לראות איזה משחקים משודרים בנבא טי וי.
    לי כאוהד של קבוצה זה לא טוב מספיק

    1. הייתי אומר שזה די אקראי, הרבה משחקים בינוניים, פה ושם משחקים ״גדולים״ (שתי קבוצות מהטופ 4 של כל קונפרנס לצורך העניין) וגם כמה משחקים של ניקס, לייקרס ופילי. לאוהד רוחבי כמוני (מעולם לא הצלחתי להתחייב לקבוצה אחת ליותר ממשחק אחד) זה דיל לא רע בכלל, בפרט שיש את כל התכנים הנוספים. בקיצור, אני שוקל את העניין.

  8. אני מתלבט אם שווה לרכוש את הפרמיום או את המנוי לראות משחקי הקבוצה בלבד ואז לרכוש מנוי פלייאוף בנפרד.
    מישהו יכול לדעת כמה עולה מנוי פלייאוף בנפרד?

    1. גם הרגיל, לא פרימיום, מצוין והרבה יותר זול.
      אתה סתם תתבאס כי יש השנה המון קבוצות מעניינות ודברים יקרו איתן תוך כדי העונה, לא בהכרח במקביל למשחקים שלהן מול האנטיפטים שלך.

      1. ההבדלים בין הרגיל לפרימיום:
        א. בחירה בין שדרי בית וחוץ
        ב. גישה לתכנים של הnbatv
        ג. גישה ל׳כספת׳- משחקי עבר גדולים ודוקו משובחים
        ד. אופציה לשידור בספרדית
        לדעתי הדברים האלו לא שווים 200 שקל בשנה, אבל למכורים הכבדים זה בטח נותן איזו הקלה בדודא

      2. כן התכוונתי לרגיל. אין לי בעיה עם השדרים גם ככה רוב הפעמים שאני רואה זה במיוט דרך הנייד יחד עם הסידורים של הבוקר.
        אבל שכנעת אותי, יש עוד איזה שתי קבוצות ששווה לראות השנה בליגה חוץ מהאלופים שבדרך

        1. אז אתה עומד לראות הרבה את קליבלנד (למערי) וגם עוד איזה שתי קבוצות. מומלץ לראות את הרוקטס – קבוצה חביבה.

  9. אני אלך על הרגיל השנה למרות שאני מעדיף את הפרימיום כי השדרים של סקרמנטו עולים לי על העצביעם לפעמים וככה אני רואה את השידור של היריבה.
    רק השידורים של הקבוצה שלך +פלייאוף יוצא 502 שח – שווה לי עוד 130 שח כדי לראות מדי פעם משחקים טובים שהם לא של הקינגס.

  10. בשעה טובה עשיתי פעם ראשונה ליג – פאס (בשנים שעברו הייתי רואה בערוץ הספורט + מתעלק על חבר שיש לו ליג פאס ורואה באינטרנט בלינקים). מתכנן לראות חזק השנה…

  11. השנה לא אעשה ליג פאס כי הם רמאים ממש כמו אצלנו בישראל…..
    עשיתי רק לפלייאוף שנמשך כידוע רק חודשיים , אך חייבו אותי במשך שלושה חודשים ולא עזר לי כלום. עונים במיילים אוטומטיים ומגלים אטימות וטימטום אמריקאי טיפוסי.

  12. צריך להיות מאד זהיר איתם ולעקוב.
    לפני שנתיים הם חייבו אותי חיוב כפול- כלומר פתחו לי שני חשבונות -אחד על בסיס זה שהיה לפני שלוש שנים ואחד חדש.
    רק אחרי תכתובת ארוכה הם מחקו אחד החשבונות וזיכו על הכל.

    כמו שאפלטון אמר גם אני מכור.., אבל תפרימיום אני כבר לא אעשה אלא תמנוי הזול ככה שהם העלו את המחירים ואני לא העלתי התקציב.- ההבדל בין הרגיל לפרימיום עבורי הוא לא כזה מהותי – כי מעבר למשחקים עצמם אין לי המון זמן לראות דברים אחרים- ככה שהדבר היחיד שבאמת אהבתי זה לגוון בשדרים.

  13. טריק מומלץ למי שלא מכיר, להוריד הולה ולקנות דרך vpn של מדינה אחרת. שנה שעברה עשיתי דרך ברזיל אני חושב והוזיל לי ב100 ש"ח בערך את המחיר.

  14. יש בזה סיכון כי הם מכירים את זה וחסמו לא מעט משתמשים[תקיש בגוגל ותראה]
    אם אתה עושה מגאנה זה אפילו מאתיים אבל לי זה לא שווה את הסיכון שיחסמו אותך.

  15. אני מבולבל לגמרי ….. מינסוטה החתימו את תיבודו שפוטר מהבולס,ופיליפ סנדרס נפטר מסרטן לפני כמה חודשים טובים( תקנו אותי אם אני טועה)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט