מעורב הופס ליום רביעי: לברון פתח היום מחנה אימון לקאבס על דעת עצמו / מנחם לס

1. לברון פתח מחנה אימון. אני מקווה שהודיעו לבלאט

הקליבלנד קאבס מתחילים את מחנה האימונים שלהם רק ב-29 לספטמבר. ללברון ג'יימס זה לא טוב מספיק. הוא החליט שהוא רוצה מחנה אימון לפני מחנה האימון במיאמי שיתחיל היום. כריס היינס מנורת'איסט מדיה גרופ כתב היום שכמה שחקנים כבר נמצאים במיאמי. כל השאר יגיעו בסוף השבוע. הוא רוצה HEAD START במיוחד עבור קווין לאב ואנדרסון וורז'או (אני אפילו לא יודע אם הוא נמצא עם נבחרת בראזיל).

מסתבר שההפסד בעונה שעברה פגע בנימי נפשו והוא רוצה להבטיח את האליפות השנה מכל זווית ומכל צד אפשרי.

קיירי אירוינג שעבר ניתוח, לא יתחיל לשחק עד חג המולד.

מי שזוכר את לברון אחרי ההפסד לדאלאס ב-2011, הוא חזר אחרי הקיץ למחנה האימונים כשחקן חדש לחלוטין. הוא שואף להביא את אותה גישה של "הפעם הכל שונה" לחברי קבוצתו, ואולי לכן הוא בחר לפגשם אישית, לבדו, ולעשות איתם מה שהוא החליט לעשות איתם.

לברון שכר אולם ושלושה טריינרים. אף מאמן. המקום חסוי לחלוטין.

האם יכול להיות שדייויד בלאט נמצא עתה עם משפחתו בארץ והוא קורא על כך כאן, בפעם הראשונה?

אני בכוונה לא מכניס לינק כאן. מי שלא מאמין שזה ייתכן, שישלח לי אימייל ל- sefersheli@hotmail.com והוא יקבל לינק אישי ממני!

2. כל פציעות קובי בתמונה אחת

תנו מבט בילד. לא היו לו מספיק פציעות?

הבנאדם הוא שבר כלי.  אפשר ללמד על פציעותיו את כל קורס ה-M.D לאורטופדיה וכירורגיה. הוא אטלס של פציעות שהכין אחד בשם שהאן אחמד.

אני עשיתי חושבים הלילה ואנ י חושב שגיליתי פתרון עבור קובי והלייקרס, אבל הרשו לי לעשות עוד קצת חושבים לפני שאני יוצא עם רעיוני לציבור.

 

3. סטף קרי עמד בהבטחתו לשלוח לאימו של דראזפ פטרוביץ' את גופיית  האליפות שלו

*

(אמו של דראזן פטרוביץ' עם הגופייה של סטפן קרי) 

*

*

לא אני אמרתי זאת (אם כי אני די מסכים עם הקביעה). מי אמר? קווין עצמו. מתי? אתמול במדריד. הנה, מילה במילה:

"I think we have a really good team," Durant said yesterday during an event in Madrid promoting the new edition of his Nike signature sneaker. "We have to come together and play as one, and that's harder than people realize. But we're ready to take on the challenge. We're under the radar, exactly where we want to be, and looking forward to having a good season. And yes, I'm still the best player in the world."

*

5. בקליפרס לא ניגמרות הבעיות והצרות

*

*

הצרה החדשה היא גיליאן צוקר בת ה-45 שעד כמה שחיפשתי לא מצאתי – אבל אני מוכן להתערב שהיא יהודיה. יש לה שם יהודי; פרצוץ של יהודיה, היא מלונג-איילנד, וקיבלה את ה-B.A בקולג' פרטי קטן באפ-סטייט ניו יורק. והיום היא נשיאת הלוס אנג'לס קליפרס, אחראית על BUSINESS OPERATIONS.

לפני כן היא שימשה מנהלת הביזנס של איצטדיון למרוצי מכוניות נאס"קר ליד לוס אנג'לס?

כיצד אשה די יפה עם תואר ב-LIBERAL ARTS – מדעי החברה – נעשית נשיאת הקליפרס, אחראית על כל פעילויות הביזנס, תפקיד שווה-ערך ודרגה לג'יני באס? לך תדע. חייבת להיות מאד חכמה ומוכשרת.

*

*

לא אאשים אותה שהיא מאהבת של סטיב בלמר, בעל הקבוצה. יש באתר מומחים גדולים ממני כגון האשך ומומי, ואתן להם להחליט. אבל מה שכן היא עשתה קפיצת דרך די רצינית, מבלי שיהיה לה את המושג הקטן ביותר בכדורסל, אבל כבר הצליחה להתערב בעבודתו של המאמן 'דוק' ריברס באומרה שאם הוא חושב שהיא תתעסק רק בשיווק ולא בענייני השחקנים והקבוצה – הוא טועה טעות מרה.

הדוק הוא האחראי על BASKETBALL OPERATIONS כמו אחיה של ג'יני, ואת הברדק שהולך בלייקרס כבר ראינו.

השחקנים כבר טוענים שהיא מתערבת בעניינים לא לה, ויוצרת חייץ בתוך הקבוצה. היא התחילה להתערב בכל מיני עניינים של PLAYER'S DEVELOPMENT ואפילו דקות משחק.

העובדה היא שמאז שהיא הורידה עוגן, עשרה מוותיקי  עובדי הקבוצה עזבו או פוטרו. 'דוק' ריברס לא מדבר איתה, והשחקנים מתחבאים כשההם רואים אותה. "EVERYBODY IS AFRAID OF THE BITCH", אמר שחקן בתנאי ש-ESPN לא יגלה את שמו.

צוקר אומרת: "אני מתערבת בענייני כדורסל? זאת הפעם הראשונה שאני שומעת זאת!".

היה לה ריב מתוקשר עם אחד מאגדות ה-CAR RACING דייל אהרנהארט ג'וניור שטען שבדרום קליפורניה אין עניין במרוצי מכוניות כי לטעם הקהל ההוליוודי צריכים לעבור למרוצי פורמולה, והיא הגיבה: "הגידו לדייל שאני לא מלמדת אותו איך לנהוג, אז שלא ילמד אותי בעסקי מרוצי מכוניות".

כשהיא קיבלה את תפקידה החדש היא הפכה לנקבה ה-EXECUTIVE השנייה בכל הספורט המקצועני בארה"ב מלבד ג'יני באס. בלמר החליט להחליף את הנשיא אנדי רוזר – אחד הטובים בביזנס, אבל אחד שהיה 'האיש של דונלד סטרלינג' – ולהביא את צוקר חסרת הנסיון בכדורסל. היא מגיבה: "כדי לנהל את הכספים, הפרסומת, והשיווק של הקליפרס אני לא צריכה להבין 'פיק-אנד-רול'!".

נכון! אז מה את מתערבת ב-"PLAYING TIME" של השחקנים? אולי היא חושבת שמשלמים להם לפי שעת משחק?

היא בכל העתונים והמגזינים. אולי בלמר רוצה לכבוש את הוליווד, מי יודע? בינתיים הוא ממשיך להרוס את קבוצתו-הוא!

*

*

(בהוליווד, עם כל הכוכבות -ובעיקר הכוכבים- ביישנית היא לא!)

*

ישנם כאלה שמדברים בשיבחה. ג'ון ארלינגטון אמר ש-"ללא צוקר לא היו מרוצי מכוניות בדרום קליפורניה. היא עבדה ללא ליאות להשאיר את הספורט בדרום קליפורניה, ובדרום קרולינה יש AUTO RACING רק בגלל צוקר!".

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 51 תגובות

  1. הסיפור על קרי נפלא. מעניין שיש סופרסטארים שכל דבר שהם עושים מסריח מהתאמצות למצוא חן ויח״ץ, ויש כאלה שזה תמיד נראה ומרגיש שהם באים מהלב.

  2. אם לברון יגיע לעונה כמו שהוא הגיע לעונת 2012,
    יהיה קשה מאוד לעצור את הקבס.
    ואם שיתוף הפעולה בין לברון לבין לאב יצמח כתוצאה מהאימון המוקדם –
    בלאט לא ייצא מופסד מהעניין.

  3. בראזיל ניצחה את ארה"ב 4-1. מכסיקו מובילה (בטכסס!) על ארגנטינה 0-1. ג'קוביץ' ניצח מערכה ראשונה 1-6 ומפגר בשנייה 44-2

  4. ניימר היה נפלא נגד ארה"ב. עד שניכנס היה 0-0. כשניכנס מיד היה 3-0, וכל הגולים שלו או אסיסטים שלו או מהלכי קסם שלו. ניימר היה במיטבו הערב!

  5. לפי מה שקראתי, לברון מתאמן במיאמי בשבועיים האחרונים עם נוריס קול ועם קיירי אירווינג (שלא יכול עדיין לשחק, אבל מתאמן אימוני כוח וסיבולת)

  6. נראה לי שדי מיצינו את עניין יחסי דיויד ולברון. מאמן רוקי שמגיע עד לגמר ולא לוקח אותו רק בגלל פציעות של שניים מתוך שלושה השחקנים הטובים שלו- הוא מאמן שעשה את שלו.
    בנוסף, אני רואה בצורה חיובית מאוד את כל המחנה האימונים הזה. ידוע שבלאט מתלונן על זמן ההכנה הקצר שיש, אז עכשיו כל סוגיית החזרה לכושר של השחקנים תיעשה לפני תחילת האימונים הרשמיים (כי יש תאריך מסוים שבו ניתן להתחיל להתאמן). נראה שיש פה שיתוף פעולה מאוד חיובי שכל מאמן היה שמח בזה…

  7. על לברון אפילו אין לי כוח להגיב,מודה הוא מתיש אותי.לגבי סטף קרי רק מראה איזה אדם גדול הוא ואיזה גדול היה פטרוביץ.סיפור באמת ענק.ובסופו של דבר אני חושב שחתוליו סיכם את זה הכי טוב,יש כאלה שכל מה שהם עושים מנופח מחשיבות עצמית מטורפת וגם אם הם עושים משהו טוב זה מריח לא טוב ויש כאלה כמו קרי שלא צריכים להתאמץ והכל נראה כנה ואמיתי

    1. לברון לא מדבר יותר ממה שהוא עושה ולכן לטעמי הוא סופר לגיטימי.

      קרי, בתור אחד שגדל בבית אמיד (understatement) וקיבל חינוך בהתאם מתנהג גם כן באופן לגיטימי למצבו שלו…

      1. לברון ספר בזמנו את האליפויות העתידיות שלו במיאמי (בעודו יושב על כס מלכות עם כתר?) בפריים טיים- אז קצת קשה לטעון שהוא לא מדבר יותר משהוא עושה.
        להגיד על קרי שהוא מתנהג בהתאם למעמד כלכלי כזה או אחר נותן לגיטימציה למעמדות אחרים להתנהג אחרת (או שלא הבנתי נכון ואתה מתכוון שאין לו בעיה לתת גופיה כי הוא יכול לקנות עוד)

        1. לגבי קרי אולי המילה אמיד לא היתה במקום, כוונתי היתה שהוא בא ממקום מאד יציב עם אבא שחווה את הנבא וכנראה ידעו להכין אותו למעמד של כוכב והענווה המתבקשת מכוכב בניגוד למישהו כמו לברון שעלה לגדולה (בזכות כמובן) ואולי מרגיש צורך להוכיח משהו או נושא (מרצון) איזשהוא עול של מושיע העיר…

          מחווה של קרי נחמדה אהל נראה לי שהאדירו אותה קצת יותר מדי, או שפיספסתי משהו

        1. קליבלנד כבר הוכיחו מספר.פעמים שההתנהלות שלהם ברצפה.
          אם צריך מחנה אימונים ולפי מה שhebrewman כתב להנהלה אסור לארגן אותו אז רק הגיוני שלברון יקרא לאחד…

          כולם בקבוצה יודעים מה המטרה ומקבלים על זה מספיק כסף בשביל שעות נוספות.

  8. מעבר לשטויות הרגילות הסיפור של סטפאן קארי בדרגה אחרת לגמרי.
    חבל שיש יותר אנשים שמתעניינים במה קניה ווסט עושה…

  9. מנחם מובן שהאמנו לך גם לפני הקישור אתה מראשוני המעדכנים,
    תודה על העידכון המהיר,
    הרצון העז של לברון לנצח הוא באמת דבר יוצא דופן.
    הסיפור של סטפן קארי פשווט מדהים זו ממש נראית קרמה/גורל.
    תודה על המעורבים המצוינים של מנחם.

  10. הרצון העז של לברון להראות שהוא המאמן באמת יוצא דופן. חשבתי ואני עדיין חושב שעונה שעברה הייתה רק הפרומו ליחסים ביניהם ושהעונה זה יגמר בפיצוץ ושדרכיהם יפרדו בסיומה.

    1. לדעתי בכלל בלאט זה רק יהיה השלב הראשון,אחרי שבלאט יתפטר/יפוטר ולברון באופן רשמי ימונה למאמן,השלב הבא שלו יהיה להעיף גם את גריפין ולקבל את התואר הרשמי שחקן/מאמן/GM.

    2. למה ששחקן ירצה גם לאמן במקביל? איך אתה יכול להתמודד עם העומס הכפול? איך אתה יכול לראות תוך כדי משחק, בעיקר כשאתה שחקן מפתח ומטרה של היריבה, כל מה שקורה?
      ולעניין 'יקירנו' הלברוני, מניין הסמכות לזמן מחנה אימונים? הרי הוא לא שמשלם את המשכורות. אולי לשחקנים לא בא להיגרר למחנה במיאמי? מה יקרה אם מישהו יפצע במחנה המאולתר? הפכו ללברונז קבלירז..
      ומר טמיר, איך לא הגבת לפוסט של מנחם על לברון כנשיא ארה"ב?!

      1. רק טיפונת פרספקטיבה, ואתן ל-"ללל" להמשיך בדרככם העליזה:

        לברון לא "זימן" אף אחד. הוא התאמן (כמו ששחקן מקצוען אמור) במיאמי יחד עם קיירי אירווינג ונוריס קול (איתו שיחק במיאמי בעבר)
        ואז, בניגוד להרגלו (בדרך כלל הוא בוחר להתאמן עם חבריו הכוכבים – בעבר התאמן עם דוראנט, ועם ווייד לפני שחבא עליו במיאמי) בחר ליזום אימון קדם עונה עם חבריו לקבוצה. הם לא הראשונים ולא האחרונים לעשות זאת.
        אבל זה בסדר, אני בטוח שהוא עוד יספק מספיק תחמושת אמיתית שאפשר יהיה להפנות עליו בעתיד…

        1. מאחר שאני עוקבת אחרי האתר של קליבלנד (ושל ג"ס), מפנה אותך למקור:

          – LeBron James has summoned his teammates to participate in pre-training camp workouts in Miami this week ahead of the start of Cavaliers camp on Sept. 29, league sources informed Northeast Ohio Media Group.

          אני די בטוחה שלברון העלה הצעה שאי אפשר לסרב לה.. (מוזיקת סנדק דרמטית ברקע..)
          הכוונה היא בהחלט טובה ויפה, אבל יש לשחקנים לו"ז משלהם וגם לקבוצה יש סרגל מאמצים או תוכנית אימונים או משהו כזה..
          אני לא אוטומטית נגדו אבל יש ממש כמו ה-ללל, יש ללברון נטייה להיסחף.

          1. קראתי את הדיווח גם ב-ESPN וגם בקלבלנד.קום,
            ומה שכתוב זה שלברון כבר כמה זמן שותף לקיירי באימוני כוח וסיבולת עם מאמן הכושר של לברון בחדר כושר במיאמי
            (כבר סימן טוב עבור אוהדי קליבלנד – אם קיירי ידבק בקצת מהרצינות של לברון בכל הקשור להכנה פיזית, אז יהיה לו בסיס טוב יותר להחלמה וחזרה חלקה למגרשים)
            לברון וקיירי יצרו קשר עם שחקני הקבוצה, ורובם יגיעו למיאמי לאימון קדם עונה משותף.
            האם הלחץ של לברון השפיע על השחקנים להגיע לאימון בו לא רצו?
            אולי החברה הצעירים.
            לרוב השחקנים חוזים יפים שלא ממש קשורים ללברון. קווין לאב אמר בראיון שהאימון זה ראיון נהדר, ושהוא יתרום המון לכימיה בין השחקנים.

            זהו, לא ממש אוהב את השחקן, אבל יש המון דברים אחרים ששווה לתקוף אותו בעבורם (בכיינות, שחצנות, פלופים)
            אם הייתי קורא על מהלך דומה בקרב שחקני הסאנס –
            אותי כאוהד, זה היה משמח.

            דרך אגב, השחקנים מצופים לשמור על כושר גם במהלך הפגרה, והם (והקבוצה) מכוסים ביטוחית במקרה של פציעה במהלך אימון קדם – קדם עונה.

          2. גיא פה אני יותר מסכים איתך אבל שוב יש דרך לעשות את זה ולא צריך ללכת ולפרסם סכל מקום שהוא מזמן את חבריו לקבוצה,אם הוא היה באמת רציני ולא כתעלול יחצני (שבאמת אין לי מושג מה הוא מרוויח מכך חוץ מעוד הכרה שהוא זה שמנהל בפועל את העניינים)אז לא אני ולא אתה היינו שומעים על זה

      2. ברור ששחקן לא ירצה לאמן וגם לשחק וגם להיות הGM במקביל אבל פה אנחנו לא מדברים על שחקן אנחנו מדברים על "מלך" 🙂
        לגבי ההצעה של לברון אז זה מזכיר לי שפעם הבוס שלי בא אלי ואל עמית לעבודה וביקש מאיתנו לעבוד ביום שישי ספציפי אחד כי הוא חייב.שנסיים משהו. העמית שלי לעבודה שאל אותו האם אנחנו חייבים.התגובה של הבוס שלי לאחר איזה דקה של שתיקה הייתה "תראה… אני לא יכול להכריח אותך" מיותר לציין ששנינו הבנו שאם לא נגיע לעבודה ביום שישי נוכל להגיד שלום לעבודה.

        1. טוב שחזרת.
          עכשיו שקניה ווסט הכריז על כוונתו להיות נשיא בעתיד, אני כבר לא אתפלא על כלום (וקניה הוא הלברון של המוזיקה או ההיפך..)

  11. מעניין מה שאתה אומר הקליפרס .לדעתי זה סתם שמועות רעות , עם כל השריטות של האמריקאים קה לי שתבוא איזו "צעירה" ותעיר לדוק ריברס על דקות משחק.אבל לך תדע בקליפרס הכל אפשרי.

  12. 2 פיור שוטרים עם קליה יפייפיה. +10 לחתוליו מידן וברץ.
    יניב לרגע הייתי מודאג שאין לך כח לרדת על לברון
    בסדר נעלה לך את המשכורת מבלי שהאשך וג'וג'ו ישמעו על כך
    ובתגובה הבאה שלך נרגעתי, תקבל בונוס.
    יחי ה ללל 🙂

      1. מוניקה לוינסקי, החוסר פוליטקלי-קורקט שלך די מצחיק למען האמת, זה די נעלם מהעולם, לרוב זה טוב לפעמים זה מעצבן.

  13. העונה בנויה כך שיש מחנה אימון של 82 משחקים לפני הפלייאוף.

    שנה שעברה, קליבלנד אף הפסידה בכוונה בשני משחקים לבוסטון לקראת סוף העונה הרגילה, וארגנה לעצמה סדרה של 3 משחקי אימון נוספים בסיבוב ראשון של הפלייאוף נגד בוסטון.

  14. קראתי שוב את הסיפור עם קרי והחולצה ולא האמנתי, על מה בדיוק ההתלהבות, שקרי שלח את החולצה שלו לאמא של פטרוביץ' ? וואו, יותר משהמחווה היא גדולה ומרגשת זה גם סיפור נדיר של סגירת מעגל.
    לדעתי יעשו מזה סרט עוד שנתיים שלוש. יותר אמריקקי מזה לא קיים

  15. עד כה הייתי צריך לבזבז את זמני על שורה של למל"מים: מיכה, שאול, חגי, גבי…
    אבל עפר שלח הוא כזה כישלון חרוץ שאני מתחיל ממש לאבד את הסבלנות שלי.

    נזכרתי בצד
    בתא מבודד
    בשבי המוסד
    נמק לו לבד
    רון ארד

כתיבת תגובה

סגירת תפריט