מעורב הופס ליום חמישי / מנחם לס

 

1. מה קורה בסלטיקס?

Boston Celtics Roster

 

מה מגלות עיניי? קבוצה עם יותר מדי פאוורים (5!) ויותר מדי פוינטים (4!), אבל אף STAR אחד. אני יודע, אני יודע, גם דטרויט זכתה באליפות ב-2004 ללא אף כוכב.

מה שדני איינג' עשה עד עתה – כך לפני רואות עיני הזקנות – היה לאסוף "חומר טוב" מכל הסוגים, עם העדפה למספרי 4 ו-1. זה מצויין לטריידים אבל לא מצויין להצבת קבוצה לפלייאוף. מה שבראד סטיבנס צריך – דחוף – זה קלעים אמינים מהפרימטר, RIM PROTECTION (זלר הוא תוספת חשובה מאד) ו-STAR. לא חשוב באיזו משבצת, אבל שחקן שאת שמו מכירים מכפר גלעדי ועד טוקוטוקוטוקולאי, טיבט.

 

2. מה קורה בשיקגו?

 

Chicago Bulls Roster

מה אני רואה? אני רואה קבוצה המגיעה לגמר המזרח בתנאי.

מאמן חדש שכולם אוהבים. כל השחקנים מוכנים. דריק רוז אולי לא שווה זרי פרחים – 3.8 איבודי כדור ב-36 דקות? COME ON! ו-40.5% מהפארקט? אבל לדעתי הוא שיחק רק כדי לא להיפצע ולכן משחקו נפגע. אני עדיין מאמין שכשהוא משחק ללא מעצורים הוא עדיין אחד הטובים בין מספרי אחד. אני מאמין שהעונה נראה דריק רוז אחר, ומשופר בהרבה.

אותו דבר נאמר בקשר ליואקים נואה שנתן עונה שמוטב שנישכח ממנה. אבל הוא עבר ניתוח לפני העונה והוא טוען שרק בסיום העונה הוא החל להרגיש נורמלי. לכן ה-EFF שלו שצלל ל-15.3, הוא בושה שהוא מבטיח שלא תחזור. רק שלושה שחקנים שיחקו 75 משחקים-פלוס בעונה שעברה, מה שמחזיר אותי ל-"בתנאי": בתנאי שהבולס תהיה פחות או יותר בריאה העונה.

3. מה קורה באוקלהומה סיטי?

 

Oklahoma City Thunder Roster

 

הקבוצה הזאת – השחקן הזה – ייבדקו במיקרוסקופ ובפינצטה.  אני לא זוכר שחקן שחזרתו היתה כה מצופה כחזרתו של קווין דוראנט. במיני קמפ של נבחרת ארה"ב הוא קבר כמה שלשות כמעט ללא החמצה ונע בקלילות עח חיוך על פניו. SO FAR SO GOOD.

אם הוא בריא ושלם,  הקבוצה הזאת היא LOADED, ולראשונה אפילו עמדת הסנטר הפכה לנקודת חוזק. וברצוני להזכיר את השם מיץ' מגריידי שוב ושוב: זה שחקן ענק. למאמן בילי דונובן יש את כל הכלים להשאיר את הספארס פעורי-פה. נראה כיצד מאמן אוניברסיטת פלורידה זה יסתדר עם המולטי-מיליונרים, סופר-כוכבים שלו.

הבעייה היחידה שאני רואה היא שכל גליץ' הכי קטן מיד יעורר נהמות עזיבה של דוראנט.

4.  מה קורה בפורטלנד?

 

Portland Trail Blazers Roster

 

פורטלנד החליטה לא לעשות ניקוי בית ולהישאר עם הרוסטר שלה כשהיא בולעת את הלב והקרביים שנילקחו ממנה: 4 STARTERS והאיש הששי. למרכוס אולדרידג', רובין לופז, ווסלי מת'יוס, וניקולאס באטום עזבו, וכן האיש הששי ארון אפללו. הבעלים והמנכ"ל לא ניכנסו להיסטריה ובנו קבוצה שתהווה קוץ בתחת לכל יריבה. היא מאמינה שיש שם גרעין טוב מאד ואני מסכים איתה. החוזה של 120 מיליון לדמיאן לילארד קבע אותו (כאילו שלא ידענו) כעמוד הראשי שמסביבו ייבנה הבניין. אני מציע לכם לשים לב לפט קונוטון מנוטר-דאם שוויתר על חוזה בייסבול ב-MLB. אני מת על השחקן הזה. קשה להאמין שללא אולדרידג' ולופז לפורטלנד יהיה פרונט ליין, אבל ישנן לי חדשות עבורכם: עם מייסון פלמלי, מיירס ליאונרד (אני מצפה ממנו לעונה גדולה), נואה וולנה, וקיימן מהספסל יהיה להם קו קדמי טוב יותר מאשר בעונה שעברה. זוהי הבטחה שלי.

 

5. מה קורה במוח של דווייט האווארד?

מומי, תגיד לי, גם אתה מופיע בשדה התעופה 'ג'ורג' בוש' ביוסטון עם אקדח GLOCK 26, 9MM שהוא LOADED עם 8 כדורים, וכשתופשים אותך סוכני CIA אתה אומר להם ש"האקדח נמצא בטעות בתיק שלי"?

למזלו חוק טכסני חדש מרשה לבעל נשק "לשכוח שהוא נושא אותו בטעות" פעם אחת – קוראים לחוק החדש 'GIMME RULE' – אחרת הוא היה נאסר ונאשם בעבירת THIRD DEGREE FELONY שהיתה יכולה  להכניסו למאסר לכמה חודשים טובים.

הוא לא סתם דביל. הוא דביל עם קבלות.

.6. מה קורה במוחו של ריק ביוצ'ר?

הוא מדרג את סטפן קורי כשוטר הגדול בכל הזמנים:

*

*

7. מה קורה במוח של דווייט האוארד (II)?

 

הוא כתב בטוויטר שלו ש"השחקן השמאלי הטוב ביותר בתולדות ה-NBA הוא ג'יימס הארדן". בתחילה חשבתי שהוא נפל על ראשו. אבל כשעשיתי קצת חושבים, הטוויטר שלו לא היה כזה רחוק מהמציאות.

הנה חמישיית השמאלנים שלי בכל הזמנים:

פוינט גארד: קני אנדרסון

שוטינג גארד: מאנו ג'ינובלי (והארדן מיד אחריו)

סמול פורוורד: כריס מאלין

פאור פורוורד: כריס בוש

סנטר: ביל ראסל

8. מה קורה במוח של גרנטלנד?

הם מאמינים שהם יכולים TO FIX משחקי 'פיק-אפ' עם אנליטיקס. מעניין מאד:

*

*

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 36 תגובות

  1. ביוצ'ר צודק לגבי קארי. בגילו הצעיר, מעבר לאליפות שהוא לקח, הוא שבר שיאי קליעה של אגדות מלפניו, שיאים שאותם אגדות (ריי אלן ורג'י מילר) קלעו בשלבים יותר מתקדמים של הקריירה שלהם. קרי כבר דחף את כולם אחורה בטבלאות השיאים, וכל זה בשנתו השישת בליגה. הבחור בן 27. הוא יכול לשחק עוד עשור ויותר, וכל 10 המקומות בטבלת מספר השלשות לעונה יהיו שלו. זה די ברור. כרגע 3 העונות האחרונות שלו הם במקומות 1, 2 ו4 בטבלה, ריי אלן השיאן הקודם במקום 3. גם בטבלת מספר השלשות בפלייאוף הוא הראשון כמובן.
    כרגע האחוזים שלו עד עתה במצטבר בNBA זה 44% ל-3 (והוא זורק הרבה, למעשה הכי הרבה מכולם), 47% מהשדה, ו90% מהקו. 21 נקודות בממוצע לעונה, והמספרים עולים – העונה האחרונה זה כבר 44, 49 ו91, 24 נקודות (וזה בא עם 8 אסיסטים ו-2 חטיפות).

  2. מאנו אולי יגמור עם יותר טבעות, אבל לא יהיה MVP בבחירת השחקנים כמו הארדן השנה, והארדן רק בן 26. ביכולת אישית הארדן עולה עליו, וגם ביכולת לסחוב על גבו קבוצה שלמה. הארדן הוא סופרסטאר וג'ינובלי (שאני מת עליו) לא.

    1. +100 על שתי התגובות.
      לגבי קארי והשלשות, צריך לזכור שבניגוד לשני הגדולים האחרים חלק גדול מהשלשות של סטף הם בזריקה הכי קשה שיש וזה אוף דה דריבל, זריקה מכדרור. אלן ורג׳י היו זורקים כמעט רק ביציאה מחסימות וספוט אפ.
      נקודה שניה בהקשר הזה היא השחקן ביחס לשאר הליגה. מאחר והליגה הולכת בבירור לכיוון השלשות וכל זב חוטם (ואנטוני דיוויס…) קולע היום מחוץ לקשת, צריך לבדוק את העליונות של השחקן ביחס לכל השאר. במקרה הזה אני לא בטוח שסטף עולה על שני האחרים.

    2. ג'ינובילי לא סופרסטאר!?!? כנראה היית ילדון ולא יצא לך לראות את מאנו בשיאו.
      הבנאדם היה מספר אחת בזמנו באירופה ובנוסף סחב נבחרת ארגנטינאית על גבו לאורך השנים. בנוסף הוא היה שחקן על ב-nba כאשר "נשדד" ממנו תואר mvp של סדרת הגמר והיו לו הופעות באול-סטאר.
      אחת המחמאות היותר גדולות לגביו היתה שקובי בראיינט ממש העריך אותו, ותמיד אמר שמאנו הוא המתחרה האולטימטיבי.

      תבדוק קצת באינטרנט 😉

      1. סמיילי יקירי, אני כנראה לא כזה ילדון (52) חולה על מאנו וחושב עליו פחות או יותר כמןו כל מה שכתבת כאן לעיל. אבל עדיין מה שכתבתי נכון.

  3. לגבי קארי הוא הצלף הטוב בהיסטוריה זה קונצנזוס שאין עליו ויכוח,דראזן פטרוביץ ז״ל רגי מילר ריק בארי ריי אלן ירדו מדרגה,יתרה מכך הוא יצר רמה חדשה שלא הייתה כמוה,השחרור המהיר ביותר המדוייק ביותר הזריקה הטובה ביותר אי פעם.

      1. רגי מילר אמר בתחילת העונה שאחרי שראה את קארי הוא כבר לא בטוח, בנוסף לכך כמו שציינת לסטאפן קארי יש את היכולת לזרוק תוך כדי תנועה,דבר המאפשר לו ליצור נקודות באופן עצמאי

    1. זה נכון. הוא עושה את זה גם מהר יותר ומכל האפשרויות שרק תרצה, ובאחוזים יותר גבוהים מהשוטרים הנהדרים הקודמים שהזכרנו. משהו נדיר קורה מול העיניים שלנו בזמן אמיתי.

  4. מומי תמיד אמר שהווארד טיפש
    מזכיר למומי את הפעם שתפסו את איציק גועל נפש בדרך לשוד נתפס עם כובע גרב בשיא החום + שוט גאן , עט חפירה , אפוד ומזוודה חסינת כדורים + 10 מחסניות
    לפי החוק הישראלי השוטר שתפס אותו היה בדרך לבלומפילד , נתן לו אזהרה ודפק דוח לרוכב אופנים שעבר במקום ללא קסדה

    מומי לא יודע בקשר לקארי אבל אמא שלו הגדולה בהיסטוריה , מומי ממתין לטעות של סילבי בשביל לזרוק אותה ולעשות מהלך על הכתר

    1. מומי, אתה צריך ליזום יותר –
      שים ב-DVD את ההקלטה של הקלוז אפ של לברון והחמוצים,
      סילבי תתבלבל, ותשרוף את המפרום!

      ואין טעות גדולה יותר ממפרום שרוף…

  5. עד עכשיו, גם אני דרגתי את קרי במקום הראשון.

    ועכשיו נוצר מילכוד 22, בגלל שישנו כלל האומר שהאמת היא ההיפך ממה שריק ביוצ'ר אומר…

  6. כנראה שאף אחד לא ראה את הסרטון של ביוצ׳ר שמנחם העלה כי הוא בכלל לא מדבר על סטף. הוא בחר את נאש ראשון, קורבר שני וריי אלן שלישי כשבקדמה המנחה מצטט את סטף שעד שלהוא לא ישלים 10 שנים בליגה הוא לא בדיון.
    בהחלט בחירה מפתיעה אבל כמו שהוא ציין – נאש עם 4 עונות של 90-50-40 כשאחריו בירד עם שתיים כאלה. בנוסף, נאש היה קלעי מכדרור, כמו סטף, זריקה קשה מהזריקות של קורבר וריי אלן

    1. שגיא, על ההתחלה הוא אמר שאינו מתיחס לקרי כיוון שהנל ביקש להמתין עד שישחק 10 שנים בליגה אחרת הוא היה בוחר….

      1. אני יודע אבל התגובה הראשונה שלי וכנראה של עוד כמה מגיבים היתה כאילו בסרטון ביוצר בוחר בקארי ראשון כשגפועל הוא בכלל לא מדבר עליו.

        1. שגיא, אתה יודע מה אני עושה כל יום? מקדיש שעתיים עד שלוש בבוקר ושעתיים עד שלוש בערב (לפעמים יותר!) להכניס פוסטים, כי לפעמים ללא הפוסטים שלי לא יהיה כל דבר חדש לקרוא.
          אז כשאני רואה קטע האומר שבקליפ הזה ביוצ'ר אומר שסטף הוא השוטר הגדול בכל הזמנים – אני מכניס אותו וכותב כמה שורות. אילו גם הסתכלתי על כל הקליפים שאני מכניס הייתי צריך לעבור פול טיים על האתר.
          אז אני מצטער שאני מכניס לפעמים בלי לחזות בקליפ.
          אז אתה תהיה האחד שבודק, ואם יש טעות – תתקן!

  7. איזה כיף של סקירה על הבוקר 🙂

    רק הערה קטנה בקשר להווארד… יש עוד אנשים (ואני ביניהם) שנאמר עליהם כמה וכמה פעמים המשפט "אם הראש שלך לא היה מחובר לכתפיים היית שוכח אותו גם כן….". לישראלים כל סיפור עם נשק נשמע ביג דיל, בטקסס זה כמו לשכוח את הסיגריות…..

  8. מה שמפריד את קרי מכל חבורת הצלפים זו השמירה הכפולה שהמגינים חייבים לשים עליו בגלל היכולת שלו לקלוע מתנועה באחוזים גבוהים.

    כשג"ס מצאו פתרון לבעית השמירה הכפולה עליו החל ממשחק 4 בסידרה עם קליבלנד, הם ניצחו את הסידרה.

  9. הסלטיקס כנראה בונים בדיוק על זה. על להיות מוכנים לקפוץ על כל הזדמנות לשים את הידיים שלהם על מגה סטאר עם מספיק כלים לטריידים ומספיק כלים להשלמת היררכיה…
    כרגיל הסלטיקס (של אחרי אוארבך) מתקשים לייצר המשכיות מבלי לשחוק את כל הנכסים שלהם.
    אני נזכר על האפשרות שעלתה לפניי שנים ספורות לטרייד של רונדו-ווסטברוק. ביקום חלופי הסלטיקס נשארים רלוונטיים, ריי אלן לא עוזב למיאמי, רונדו חובר שוב לפרקינס ולא מתחרפן, ביחד הם הופכים את דוראנט וההארדן לקבוצת העשור. וזה יקום שחבורת ללל יוכלו לחיות בו בשמחה ( ;

    1. קונה את הסרט אבל רק בתנאי שבוסטון לא זוכה באליפויות אלא אוקלהומה. נשארת רלוונטית אין בעיה אבל לא אלופה 🙂

  10. אייברי בראדלי לא באמת יכול לשחק PG אבל גם כשמעבירים אותו לשוטינג רואים את אותה תמונה… יותר מדי שחקנים בשתי עמדות. הבנייה של בוסטון מזכירה לי כרגע את הבנייה של דנבר הרבה שחקנים איכותיים ואפילו לא סופרסטאר אחד אני מקווה שלסלטיקס זה יצליח יותר.

  11. לא הצלחתי לפתוח את הסרטון של ביוצ'ר. סטף קרי קלע גדול אבל עדיין לא ניתן לומר עליו שהוא הגדול מכולם. כל השוואה כמותית עם רגי' ועם ריי אלן הי די מופרכת בגלל הבדלי השנים, היום המשחק בנוי הרבה יותר על שלשות וזורקים הרבה יותר. סטף קרי זורק יותר מכל קבוצת יוסטון רוקטס של 1995 !
    בהחלט כן יש מקום להשוות בצורה איכותית, קרי קולע מכדרור ברמה שעוד לא נראה בליגה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט