כתבת אורח מאת עמית ירקוני, שתוהה לגבי עתידה הקרוב של הלייקרס.
בתקופות של מג'יק ושאקיל, כשהיית מגיע ל-LA היו אומרים לך שהגעת לParadise city.
היום קובי צריך להגיד לכל שחקן שמגיע "Welcome to the jungle".
רגע השיא של קובי העונה כבר הגיע כאשר הוא העניק פוסטר לטיילור סוויפט בסטייפלס סנטר.
הקיץ של הלייקרס היה די מאכזב, כאשר דיברו על אולדריג' או הגעה של קאזינס בטרייד, וכצפוי, אף אחד משני התרחישים הדי דמיוניים לא התרחש.
יש שמועה שאומרת (לא יודע עד כמה היא נכונה) שלמרקוס קבע שתי פגישות עם הלייקרס אבל מרוב שהראשונה הייתה עלובה הוא ביטל את השנייה.
לבסוף הלייקרס הביאו את רוי היברט. אני יודע שחלקכם יצחקו אחרי המשפט הבא, אבל לדעתי, אם רוי היברט יצליח למשש את הפוטנציאל שלו, הוא יכול להיות בטופ 3 של הסנטרים. לצערם של אוהדי הלייקרס אני לא רואה את LA כמקום שבו היברט יוכל להתפתח ללא לחץ ובאמת להפוך לשחקן המפלצתי שהוא יכול….
בדראפט הלייקרס בחרו בדיאנג'לו ראסל, אם הבחירה בידיים שלי אני בחיים בחיים בחיים (אבל בחיים) לא לוקח את ראסל בזמן שאוקאפור עדיין פנוי. בליגת הקיץ ראסל נראה די רע אבל צריך לתת לו עוד זמן.
נקודת אור בכל הפסטיבל הזה היא ההחתמה של לו וויליאמס – שחקן הNBA היחיד שיוצא עם שתי נשים בו זמנית (אמיתי לגמרי ! – תראו בעצמכם). לדעתי הראפטורס וויתרו עליו מהר מידי…
גם ברנדון באס הצטרף ומהר מאוד למד לשנן מי השחקן הכי טוב בליגה שאתה בלייקרס…
בינתיים הלייקרס הולכים לעוד עונת כישלון שבסופה ייפרדו מאחד הסמלים הגדולים שלהם, שבלעדיו הלייקרס לא היו הלייקרס ואני לא מדבר על מספר 24 האנוכי ששודד מעל ל20 מיליון דולר על 3 וחצי משחקים (עד שהוא יפצע שוב). אני מדבר על מאמן הכושר/פיזוסטרפיסט זה 30 שנה, גארי ויטי.
אם כבר התחלנו לדבר על האיש שעושה את העוקץ הגדול ביותר בלוס אנג'לס אז השאלה הנשאלת היא האם הוא ימשיך לחשוב רק על עצמו ועל ניסיונות לעבור את מייקל בכל מיני קטגוריות (שחוץ מהנקודות, תכלס לא משנות לאף אחד…) או שיעשה מעשה "נועז" מאוד וינסה להעביר את השרביט לקלארקסון וראסל. אישית אני לא רואה שום סרט בעולם שקובי יבחר באופצייה השנייה אבל אולי לעת זקנה יכנס לו קצת שכל…
עוד דעה לא פופולארית כל כך שאני מחזיק בה היא שאני לא חושב שקלארקסון הוא כזה שחקן טוב. הוא פשוט שיחק בקבוצה כל כך גרועה ומישהו היה חייב לקלוע כמה סלים אז התמזל מזלו ולהיות האחד הזה, אולי הקנאה מדברת מהגרון שלי כי הוא תפס למרקוס סמארט את המקום בחמישיית הרוקיס אבל בכל זאת, יש לו זמן להשתפר, אישית אני לא מאמין בו אבל נחכה ונראה.
העצה שלי העונה לאוהדי הלייקרס היא: don’t cry, כי אחרי העונה הזאת יהיה לכם הרבה מקום בתקרת השכר וככל הנראה גם בחירת דראפט גבוהה…
יונתן שגב
1 ספט 2015 21:20:43תענוג. רהוט, עוקצני (כמו שאני אוהב), מדויק. תודה!!
מנחם לס
2 ספט 2015 17:07:20שתי חברות באותו זמן? כשמומי ואני היינו רווקים, היו לנו תריסר לכל אחד באותו זמן!
john
1 ספט 2015 21:31:02יפה. במיוחד ההקשרים לגאנס. קבוצות מיש מש כאלה נבנות במחנה האימונים. לדעתי הלייקרס מיאמי וסקרמנטו הם הקבוצות עם הסיטואציה הכי קוטבית בעונה הקרובה. המנעד שלהם יכול לנוע ב-7 מקומות לפחות (הכוונה ללא קשר לפציעות משמעותיות).
מיאמי בין 2-8 במזרח
סקרמנטו בין 9-15 (פלייאוף תהיה הפתעה בעיני)
לייקרס 7-13
רביד אראל
1 ספט 2015 21:56:50לייקרס 7-13?! אין להם אף שחקן שיכול להוביל קבוצה כרגע השחקנים שלהם או צעירים מדי או שהם פשוט רול פליירס סבירים ומעלה( נכון לכל הסגל חוץ מקובי שייפצע אחרי שני משחקים וממילא חושב רק על קליעה כדי לעקוף את מייקל) הם 14-15 במערב עם מאזן בין שלושת הגרועים בליגה
john
1 ספט 2015 23:55:08יש איזה אחד קובי בריינט. הוא לא צריך לקלוע 25 נק למשחק. ואני לא מבין את הקביעה שהוא בא להחריב את העונה כדי לצבור על מייקל נקודות.
הסגל שלהם מצויין על הנייר ויכול להאבק על פלייאוף וכן בקונסטלציה מסויימת לגנוב מקום 7. אבל כפי שציינתי לאחר המקף, גם להתרסק לתוך מיץ רעיל ולהתפזר לכל עבר. לכן הדגשתי את הקוטביות.
רוב הסיכויים שהלייקרס יפתחו חלש ותוך כדי או שיחברו את העיסה הכישרונית או שיתדרדרו.
עגל
2 ספט 2015 07:38:57בתסריט האופטימי הם כן יכולים להיכנס לפלייאוף – התגבשות של הקבוצה תוך כדי העונה כמו שג'וני אומר פלוס התמוטטות של אחת היריבות (סקרמנטו מועמדת מס' 1)
דייל דנטון
1 ספט 2015 21:57:30לייקרס 7? בתסריט הכי ורוד הם מקום 10
עמית ירקוני
1 ספט 2015 22:01:14כפי שהבנתם מהמאמר אני לא רואה מצב שהלייקרס מגיעים לפלייאוף, בתסריט הכי טוב שבו הכל מתחבר להם הם מגיעים למקום 9, וגם זה לא נראה לי שיקרה. אני צופה מקומות 12-14 במערב.
נ.ב Guns N Roses הם במקור להקה מקליפורניה אם זה משנה למישהו חוץ ממני…
עגל
2 ספט 2015 12:26:39לא ממש מזיז לי מאיפה הלהקה הזאת באה
🙂
מומי שאוהב חציל בטחינה
1 ספט 2015 22:03:39כל הכבוד
ריגשת את מומי
חמי
1 ספט 2015 22:22:20אחלה כתבה אבל הלינק שבאמת עניין אותי היה הכתבה השנייה למטה מתחת לחברות הכוסיות של וויליאמס, השחקנים רוצים אישור לשחק אם הם מעשנים מריחואנה עם מרשם. צודקים ת'כלס 🙂
Berch
1 ספט 2015 22:22:53לייקרס. מקום שש.
שירשם בדברי הימים 🙂
שמייקל גורדון השני
1 ספט 2015 23:45:00לדעתי הלייקרס ינחיתו באמצע העונה ישהו כשהם יבינו שהם על סף פליאוף, אולי את כרמלו ואז הם לא יגיעו לפלייאוף….
גל אל-איי
2 ספט 2015 02:01:33לו ויליאמס קורא לצמד חמד שלו "בלונד" אנד "בראון". הבלונדינית כביכול היא שחורדינית אמריקקית (או שמא קנדית) טיפוסית.
אם אני מומי אני נעלב בשם אוקסנה וסילבי.
דדי
2 ספט 2015 04:11:00כתבה מביכה.
מילא הערכות מוזרות שהן דבר סובייקטיבי, אבל אי דיוקים וטעויות אובייקטיביות שאפשר היה למנוע על ידי חיפוש באינטרנט זה כבר רשלנות.
גל אל-איי
2 ספט 2015 05:20:49דדי אם כבר אז כבר – למה שלא תחשוף את אי הדיוקים והטעויות שכולנו נדע?
john
2 ספט 2015 13:40:39אני לא חושב שמדובר בכתבת תחקיר דדי. מדובר על מאמר דעה שמתחיל בתהיה של הכותב על מצב הלייקרס. וככזה זה מאמר כיפי וקריא
מנחם לס
2 ספט 2015 17:10:02דדי, הפעם אתה לא פייר. בא צעיר, מתנדב, משקיע, ואתה מבטל ב"אי דיוקים", ואז נעלם.
זה כל כך מאפיין אותך לבוא עם הצהרות בומבסיוןת עלומות, לא להסביר אותן, ואז להיעלם.
דחילק, אתה כבר לא ילד. יש לך מה לומר? אז תסביר!
דדי
2 ספט 2015 18:02:50הכי בסיסי זה מה שכבר נאמר לגבי זה שהבחירה של הלייקרס הולכת לפילדלפיה אלא אם כן היא ב 3 הראשונות.
"העצה שלי העונה לאוהדי הלייקרס היא: don’t cry, כי אחרי העונה הזאת יהיה לכם הרבה מקום בתקרת השכר וככל הנראה גם בחירת דראפט גבוהה…"
לגבי אולדריג' והמפגשים עם הלייקרס הסיפור פורסם והעובדות ידועות לכולם –
הוא נפגש איתם פעם אחת, הרגיש שלא קיבל מספיק תשובות לגבי התכנית המקצועית לגביו על המגרש אלא בעיקר על הצד השיווקי וההזדמנויות העסקיות בלוס אנג'לס, ולכן ביקש, קיבל, והגיע לפגישה שנייה עם הקבוצה.
אף שחקן חופשי לא מתכנן מראש 2 פגישות עם קבוצה.
"יש שמועה שאומרת (לא יודע עד כמה היא נכונה) שלמרקוס קבע שתי פגישות עם הלייקרס אבל מרוב שהראשונה הייתה עלובה הוא ביטל את השנייה."
בראיון שג'ים באס נתן לאחרונה הוא דיבר על המשכורת של קובי וכמה הוא שווה ללייקרס –
"The man has done so much for the Lakers and the fans of the Laker nation, he deserves the money," Buss said. "I don't understand anybody trying to break down what I did for him. Let's break down what he did for us, then say, what is he worth? To me, he's worth that."
מעבר לזה, זו עובדה ידועה שהלייקרס הם שהציעו לקובי את החוזה הזה – הוא לא דרש אותו.
האם הוא היה צריך לבקש ולקחת פחות ?
נוביצקי כבר כמה שנים עושה את זה ומקבל סכומים של 10 מיליון ופחות.
מה בדיוק יצא לו מזה ?
מה בדיוק יצא לדאלאס ?
אבל אלה העובדות. וזה מה שנכתב בצורה הכי בלתי מקצועית שאפשר לדמיין –
"ואני לא מדבר על מספר 24 האנוכי ששודד מעל ל20 מיליון דולר על 3 וחצי משחקים (עד שהוא יפצע שוב)."
"אם כבר התחלנו לדבר על האיש שעושה את העוקץ הגדול ביותר בלוס אנג'לס"
ואני מתאפק לגבי כל מיני הכרזות והערכות משונות ומגוכחות – זכותו.
אבל הדברים שציינתי למעלה ?
חובבנות לשמה.
כל הכבוד על ההתנדבות. לא חולק על זה.
אבל זה אמור להיות אתר שלוקח את עצמו ברצינות.
אז אם מישהו מתכוון לכתוב כתבה על הלייקרס שהיא גם רשלנית וגם שלילית – רוב הסיכויים שאני אגיב בהתאם.
Yamani1000
2 ספט 2015 20:12:45דדי, כבר כתבתי כאן פעם שמבחינתי האישית קובי יפרוש בלייקרס, כמעט בכל מחיר.
כאוהד משנות ה- 80, זה הפיצוי שלי על מג'יק שנקטף בטרם עת.
דדי
2 ספט 2015 04:59:50ואם כבר לייקרס – זה זהב טהור לכל אוהד של הקבוצה:
http://podcastone.com/pg/jsp/program/episode.jsp?programID=779&pid=534597
ולדי קוגן
2 ספט 2015 05:09:07דבר ראשון, כל הכבוד על הקליפים. גאנז היו אחת הלהקות הטובות אי פעם. לגבי הלייקרס, אני מקווה בשבילם שיהיו ממש גרועים כי הבחירה שלהם מוגנת טופ 3 וחבל לאבד אותה סתם.
יניב
2 ספט 2015 10:10:54מצטער אבל ממש לא הבנתי את פשר הפוסט.
אתה אוהד לייקרס שחושב שהעונה תהיה מאוד גרועה?
אתה שונא לייקרס ושמח לאיד ורוצה שתהיה עונה גרועה?
אתה שונא את קובי ולכן מייחל לכשלונה של הלייקרס?
אתה מעריץ של אוקאפור?
דרך אגב עד כמה שאני יודע בחירת הדראפט השנה הולכת לפילדלפיה(אולי מוגנת טופ2 אבל גם לא בטוח)
מתן גילור
2 ספט 2015 12:09:16למה זה חשוב את מי הוא אוהב, שונא, אוהד או מעריץ?
למה לא פשוט להתייחס לכתוב ולא לכותב?
yamani1000
2 ספט 2015 12:38:02זה חשוב כדי לשים משפט כמו "מספר 24 האנוכי ששודד מעל ל20 מיליון דולר…" בהקשרו הנכון.
בתור אוהד לייקרס למעלה מ- 25 שנה, אני לחלוטין לא מסכים עם המשפט הזה ומוכן לקבל את החוזה של קובי (למרות שיכלו לעשות את זה חכם יותר).
מעניין לי אתה יודע את מה, מה אוהד סלטיקס חושב על זה.
מתן גילור
2 ספט 2015 12:51:32אז תגיד שאתה לא מסכים עם המשפט. אם אוהד לייקרס אמר אותו אז אתה כן מסכים איתו? אז למה לכל השדים זה משנה?
Yamani1000
2 ספט 2015 20:09:46לאוהד לייקרס הייתי מסביר את עמדתי.
לאוהד סלטיקס אין טעם להסביר, כי הוא כנראה פשוט יגיד שקובי אנס, או שהאליפויות היו בכלל של שאק, או ש- % השדה של קובי נחות…
עמית ירקוני
2 ספט 2015 12:16:02מתן צודק, למה זה חשוב מי הקבוצה שאני אוהב ?! אם זה משנה אני אוהד בוסטון, אני לא מעריץ אץ אוקאפור אבל אני חושב שהוא יהיה שחקן טוב יותר מראסל, אני לא שמח לאיד או משהו פשוט מתאר את המצב העגום שהלייקרס נמצאים בו…
יניב
2 ספט 2015 12:30:35אני יסביר לך למה,מכיוון שלא חדשת שום דבר ופשוט כתבת את משאלות ליבך/הרגשותיך או כל דבר אחר שרצית להעביר אז לי כקורא חשוב לדעת ממה נובע הפוסט הזה כדי שאני אדע איך להתייחס אליו.
כמו שמתן כותב פוסט ברוב המקרים אני יודע את נקודת השקפתו אז פה גם הייתי רוצה לדעת.
לי זה חשוב כי אם אתה אוהד לייקרס שמתוסכל מהמצב אז נקודת ההתייחסות שלי היא שונה.אם אתה שונא לייקרס(וזה בסדר) צורת ההתיחסות שלי שוב תהיה שונה.
ינון יבור
2 ספט 2015 12:35:17זו לא צורה הוגנת לקרוא פוסט. אני מודה שכולנו חוטאים בזה ובודקים מי הכותב או מי האומר, אך אם להיות הוגנים – צריך לקרוא אפילו בלי לראות את שם הכותב.
יניב
2 ספט 2015 12:47:57בשביל לא להעליב אף אחד ולא לפגוע אם הדברים שלי קצת חריפים.אני אנסה להסביר למה אני מתכוון.
נתחיל בזה שאחת הגדולות של האתר הזה שכל אחד שיש לו משהו להגיד יכול לעשות את זה וזה מעולה,עכשיו שאני רואה פוסט של גולש ולא של מישהו מהצוות אני מבין מזה שיש נקודה שמאוד בוער לו וחשוב לו לנהל עליה דיון. מהקריאה של הפוסט הנוכחי פשוט לא הבנתי איך להייחס אל זה(כנראה האשמה היא בי),בהתחלה זה היה נראה לי אוהד לייקרס שמתוסכל מהמצב ככל שהמשכתי לקרוא זה היה נראה לי יותר כמישהו שפשוט נהנה מהמצב של הלייקרס,חושב שהמצב שם על הפנים ויהיה עוד יותר על הפנים.
עכשיו הכתיבה הייתה בצורה צינית עם הרבה נקודות שלא פותחו מספיק לטעמי.
עכשיו אם עמית היה אוהד לייקרס אז בהחלט הייתי מפתח איתו דיון לגבי המצב של הלייקרס והאם הוא באמת כל כך גורע או לא? לגבי החוזה של קובי וכן הלאה.
אבל אני ממבין יותר ויותר(נפל האסימון קצת מאוחר) שעמית כותב בציניות וסך הכל יורד על הלייקרס ולאור כך לא נראה לי שאפשרלנהל דיון רציני ואמיתי על מצבה של הלייקרס(כמו שהסיכוי שנתן ואני ננהל דיון רציני על גדולתו של לברון)
אין לי שום כוונה להעליב 🙂
נתן
2 ספט 2015 12:29:47קובי במוקדם או במאוחר ילך (לא שאני מבין מה המטרות שלו בקבוצה חוץ מכסף), אבל הבעלים שנתנו לו להרוס את התחרותיות של הקבוצה ועוד הוסיפו עליה ימשיכו שנים רבות. תענוג!
L4L
2 ספט 2015 19:26:09חשבתי שאני הולך לקרוא ניתוח מעניין לגבי מצבה של קבוצתי.
ואז התחלתי לקרוא את הכתבה.
טוב נו אוהד בוסטון מה אפשר לצפות.
גור גולן
2 ספט 2015 20:22:58אני מסכים עם דדי על כל האי דיוקים שאמר.
אני חושב שזה סוג של מכתב שנאה לפחות כך הרגשתי.
לגבי קובי- הוא סמל של הלייקרס והוא גם לא ביקש את המשכורת כמו שדדי אמר. הוא מכניס הרבה יותר ממה שהוא מוציא ובלי קשר הוא סמל היסטורי לקבוצה שמכבדת אותו.
omerb2
3 ספט 2015 11:47:45עמית- הטור היה נחמד מאוד. הקיושר לגאנז גדול ואל תיתן לביקורת לרפות את ידיך!
עמית ירקוני
3 ספט 2015 14:33:40לכל אוהדי הלייקרס פה, אני לא שונא את הקבוצה שלכם, אני חושב שקובע הוא אחד נשחקנים הטובים ביותר אי פעם והוא היה חלק משמעותי ב3 האליפויות הראשונות, זה טור דעה ולא הגל פה עובדות וגם אין לי זמן (וכוח) לענות על כל טענה די מפגרת שכלתה בתגובות שלכם. אני אסיים רק במשפט אחד, אם המצב של הקבוצה שלכם כל כך טובה איך זה שסיימתם כל כך נמוך ? ןאתם באמת חושבים שזה ישתפר משמעותית העונה ? את דעתי את כבר יודעים…