סטפן קרי: "אשפוך עליו 50". סת' קרי: "הוא כבר שנתיים לא ניצח אותי" / מנחם לס

בפעם השנייה ששני האחים ייפגשו, אחד מהם – סת', ילבש את גופיית הסקרמנטו קינגס שהחתימה אותו (עשתה בשכל!) לחוזה של שנתיים. זה יקרה ב-7 לנובמבר.

הם ייפגשו ארבע פעמים  העונה מה שמבטיח לכל חרמני האתר לראות את האמא  ארבעה פעמים נוספות מאשר בעונה שעברה כי ללא מפגש האחים, הטיווי לא היתה מתייחסת למשחקים.

סטפן היה אורח בתכניתו של דן פטריק, ואמר שהוא לא יכול לחכות לרגע.

סטפן אחר לפטריק שההורים רוצים ששניהם יביאו את משחק ה-"A" שלהם ויתנו הכל, "אפילו אם זה אומר שאצטרך להאכיל את סת' ב-50 ולשבור את עקבו".

סת' ענה הערב ל-ESPN WRTY, תחנת הרדיו של ESPN בסקרמנטו ש-"אני יודע שסטפן לא יהיה מבסוט במיוחד שאני מגלה זאת על ה-MVP של ה-NBA אבל במשחקי 'אחד-על-אחד' הוא לא נימ[צח אותי כבר למעלה משנתיים". הוא הוסיף: "אני מכיר את כל ה-MOVES שלו ואני רק מקווה שקוץ' יתן לי לשמור עליו מהרגע הראשון. הוא לא ייראה במיוחד כ-MVP במשחק שאני שומר עליו".

*

*

*

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 19 תגובות

  1. לא חושב שתשמעו על זה בשום מקום אחר בינתיים, אבל מינסוטה ופורטלנד בשיחות על טרייד גדול.

    אין לי פרטים נוספים אבל לפי מה שהבנתי זה קשור לפחות לשחקן אחד עם משכורת גבוהה, אז זה חייב להיות מרטין או פקוביץ' לפורטלנד, ומרטין נשמע הרבה יותר סביר כשמסתכלים על הסגל של 2 הקבוצות.

    1. מרטין+רוביו+פיין על לילארד יעבוד, ויתן לוולבס חומר לפלייאוף. הבלייזרס מקבלים רכז חכם ואינטיליגנטי, פוטנציאל טוב וסקורר של 20 למשחק בקבוצות קטנות.

      לא סביר שדמיאן יעבור כי הוא חתם על הארכת חוזה של 120 מיליון לחמש שנים בתחילת הקיץ, אבל מאוד סביר שהוא עשה את זה כי הוא העריך שמת'יוס ואולדריג' יחזרו לפורטלנד.

  2. במגרש בשכונה אין שופטים ואין פאולים.
    כמו כן סטף לא יכול לרוץ לאמא… הם אחים, אז שיסתדרו לבד.
    במצב כזה אפילו אני מנצח את אחותי שנתיים ברציפות באחד על אחד
    ואחותי מורה בחינוך מיוחד ושף קונדיטורית !!!!

  3. האמ וי פי של הליגה, אלוף, ואולי השוטר הטוב בהיסטוריה, נגד שחקן בחמישייה השנייה של הדי ליג. סטף יתפור אותו

  4. אני מקווה מאוד בישביל פורטלנד שהיא לא תעשה את הטעות הזאת לליארד הוא אחד הרכזים הטובים בליגה מינסוטה ברגע אחד תיהיה מועמדת לפליאוף הם גם מעיפים את החוזים המשוגעים שלהם

  5. לא ברור לי הקטע של הטרייד. למה שפורטלנד ירצו לוותר על לילארד וגם אם לילארד דורש ללכת אז למה למיניסוטה? אמנם תהיה שם אחלה קבוצה אבל צעירה וייקח לה לפחות 3-4 שנים בשביל להיאבק בצמרת המערב

    1. אני דווקא חושב הפוך- להיפטר מלילארד נשמע לי מהלך די הגיוני אבל מבחינת מינסוטה פחות טוב. הייתי נשאר עם רוביו או הולך על רכז באותו סגנון עם הגנת פרימטר יותר טובה

  6. לפורטלנד אין בעית iq. דימיאן ישאר. הפרנצ׳ייסים של מיניסוטה בחוזה רוקי. כנראה מדובר על מרטין. לפי אתרי הרומרס כפי שאמר דדי העסק נפל. בשנייה שיהיה למינסוטה אפשרות לרכז עלית הם חייבים לעשות כל טרייד שאין בו את ילדי הזהב (ק.א.ט וויגנס).

  7. אהלן הופס.
    אני גיימר של NBA2K15 ורציתי לספר לכם על הפרויקט שלי.
    הפרויקט הוא כזה: הוספת שחקני עבר לקבוצות מההווה.
    לפעמים הול אוף פיימר (אולאג'ואן, מג'יק, לארי וכ'ו….) לפעמים שחקנים משלימים לחמישייה (הורנסק,מוטומבו וכ'ו…) ולפעמים רול פלייר (דל קרי, סם פרקינס וכ'ו) משתתפות פה כל הקבוצות (למעט פילי כי לדבר עליהם מעלה לי את לחץ הדם) ללא MJ וללא לברון!
    אז בואו נתחיל!
    מילווקי באקס.
    מה הם צריכים: בחמישייה: שומר כנף, רצוי בעמדת ה SG ורצוי בעל קליעה יציבה מ 3 כי עם מאיו נייט וג'בארי יש להם שמירה גרועה בפרימטר עם כל הכבוד ליאניס. בספסל: קלעי חוץ טוב שיוכל לרווח את הפרקט ולסייע בקליעת נקודות.
    שחקנים מתאימים: אדי ג'ונס ומריו אלי.
    הראשון מובל הצוות המסייע לשאקובי, שומר נהדר שסייע לקובי כשההגנה שלו עוד הייתה בוסרית ובחיתוליה ויכול ולעשות אותו דבר עם מילווקי. אה, והוא ישחרר קצת מהלחץ על סנדרס בהגנה.
    השני קלעי חוץ נהדר שסייע בין היתר ל TMC בג"ס ונתן להם עוד קלעי פרימטר וסייע ביוסטון בריווח לאולג'ואן. ייתן למילווקי עוד כח אש מהספסל ויחזק את סוללת השוטרים שלהם.
    שיקגו בולס
    מה הם צריכים?: בחמישייה: גו-טו-גאי נוסף שירווח את הצבע לרוז ולגאסול אם הוא בוחר לשחק ב low block. בספסל: שומר קשוח מאוד ושחקן קבוצתי שיודע לשמור ויוכל להחליף את רוז בעת הצורך.
    שחקנים מתאימים: לארי בירד ונייט מקמילן. הראשון: לארי יסתום את החור העצום בעמדה מס' 3 וייתן לבולס מישהו שיוכל לשים נקודות על הלוח בג'אמפרים מכל ריינג'. השני: אחד מהשחקנים הכי פחות ידועים (אין לבלבל עם אנדרייטד) בליגה ואחד מהשומרים הכי קשוחים בהיסטוריה (בנשימה אחת עם הכפפה, צ'יקס, פרייזר אליהם נגיע בהמשך) ואחד המחליפים הטובים בליגה כשפייטון והוקינס היו הגארדים הפותחים בסיאטל יכול לעשות אותו דבר עם רוז והברכיים של זקנה בת 80.
    בוסטון סלטיקס
    מה הם צריכים: בחמישייה: סנטר רים פרוטקטור שיידע לשחק פיקנרול ולקחת עם סאלינג'ר ריבאונד. בספסל: עוד רכז שיוכל לסייע בקליעה מרחוק וגם סנטר קצה רוטציה שיכול לחסום גם כן.
    שחקנים מתאימים: בחמישייה: אלונזו מורנינג,. בספסל: סקוט ברוקס, טרי רולינס (ע"ח טיילר זלר)
    הראשון: אחד משחקני ההגנה הטובים בעידן הסנטרים של שנות ה 90 תחילת 2000 וזכה בשחקן ההגנה של העונה פעמיים רצוף (כשדיקמבה מוטומבו ובן וואלאס היו קונטנדרים לתואר) זו ישנה לבלי היכר את הגנת הצבע של הירוקים כי בקונפרנס שלהם יש את הפנטרייטורים הכי טובים (רוז, קיירי, וול, ובמערב קונלי, פארקר, לילארד, פול וכ'ו) בהתקפה מורנינג יוכל לשחק פיקנרול יעיל עם רונדו ולנצל זריקות מ O-BOARDS. ברוקס המאמן לשעבר של הת'אנדר לקח חלק בצמד אליפויות ההיסטורי של הרוקטס וסייע בריווח לאולאג'ואן (יחד עם: קני סמית', סם קאסל, מד מקס, הורי, בולארד, אלי, וברוקס עצמו) יכול לסייע בריווח למורנינג בצבע. על רולינס- שוט בלוקר שיודע להתנהג כמו אמסטף טיפוסי (אהמ דני איינג'?)
    קליבלנד קבאלירס
    אחרי מתיחת הפנים של הרוסטר חייבים להוסיף כמה שינויים (לאב עדיין במינסוטה) והשינויים אמורים להיות בעמדות 2 ו 5.
    טוב אז הם זקוקים לספוט אפ שוטר על הקשת כשלברון\ אירווינג אם הוא בוחר חודרים לצבע ולריווח הפרקט. השני- רים פרוטקטור שיוכל גם לקחת ריב' ולנעול את הצבע ובנוסף פורוורד מחליף שיש לו יד משלוש
    שחקנים מתאימים- ג'ף הורנסק דיקמבה מוטומבו וסם פרקינס- כל מילה מיותרת…. על פרקינס- 4 עם יד קטלנית משלוש שיסייע מאוד בריווח ללברון.
    אל איי קליפרס- פליימייקר מהטובים בליגה אם לא הכי טוב? צ'ק. קלעי שלשות מהטובים בליגה?. צ'ק. מכונת ההיי-לייטס הכי טובה מאז DR J ווילקינס וקמפ? צ'ק. אחד מהדאנקרים הטובים בליגה וגם צ'יינג' מייקר לכל דבר ועניין בהגנה? צ'ק. מה חסר? שומר כנף בעמדת חצי פינה כי הדוראנטים וההארדנים במערב פשוט יעשו מההגנה שלהם קציצות.
    שחקן מתאים- סקוטי פיפן. אולי שומר הכנף הטוב בהיסטורייה יעזור מאוד לקליפרס ש KD והזקן ודומיהם לא יחגגו עליהם. הוא יעזור לד'אנדרה בהגנה ומאט בארנס יעוף קיבינימט מהקבוצה. הוא יוכל לחזק את סיכויי הקונפרנס של הצד האדום- כחול של הסטייפלס.
    וארל מונרו- אחד מהמחליפים הטובים בהיסטורייה יוכל לתת ל CP3 דקות מנוחה קריטיות וייצור יחד עם קרופורד את הקו האחורי המחליף הטוב בליגה.
    ממפיס גריזליס.
    מה הם צריכים: קלעי טהור ושומר מעולה שיודע להתעלות בקלאץ' או במילים אחרות: ג'רי ווסט וגם קלעי אדיר ב SF והוא דניס סקוט.
    שניהם יסייעו מאוד לריווח המשחק עבור הסמאש בראדרס (זאק& מארק) אה כן וגם מחליף לזאק רנדולף. רוברט הורי יתאים כשחקן ששי מודל ג'רט ג'ק בגולדן סטייט (מתעלה בקלאץ') הורי יהיה אדיר כסטרץ' 4.
    אטלנטה הוקס:
    מה הם צריכים: סנטר טבעי שיאפשר להורפורד לשחק 4 ועוד רים פרוטקטור שיוכל לתת 5-10 דק' בערב ומחליף טוב לעמדה 3 שיוכל לחזק את סוללת השוטרים בהנהגת קורבר.
    שחקנים מתאימים: ווילט צ'מברליין, גרג אוסטרטאג ומייק דאנליבי שנמצא בסלטיקס בגלל לארי.
    הראשון: יוכל לקלוע נקודות מליי אפים ולאפשר להורפורד לשחק 4 ע"ח מילסאפ (אולי אוסיף אותו לקבוצה אחרת) רולינס ע"ע סלטיקס ודאנליבי שוטר מצוין שיחזק את סוללת השוטרים והריווח לצ'מברליין
    למרות שצ'מברליין יגרום לאי שוויוניות בקבוצה סגנון המשחק שלו מתאים.
    מיאמי היט.
    מה הם צריכים: שני צרכים ברורים שהשני ככל הנראה מנע מהם תריפיט. הצורך הראשון הוא פליימייקר שיסדר לצ'אלמרס, דנג, גריינג'ר ועוד מצבים קלים מעבר לקשת. השני ריבאונדר אדיר עם יכולת חסימה שיפתור להיט את הבעיות בצבע. בספסל: ספוט אפ שוטר שיוכל לרווח לוייד את הצבע.
    שחקנים מתאימים- ג'ון סטוקטון ביל ראסל ודל קרי. בגלל שכולם יודעים מה סגנונות המשחק שלהם ולכן לא אפרט חוץ מזה שלדעתי עוד 5-10 ס"מ לא יזיקו לראסל.
    שרלוט הורנטס
    מה הם צריכים: בחמישייה: פאוור פורוורד טוב שיסייע לג'פרסון בהגנה וגם יהיה שחקן פוסט טוב יחד עם ביג אל למרות שהצורך הראשון קריטי יותר. בספסל צריכים ספוט אפ שוטר(ים) טוב(ים) כדי למקסם את הריווח לג'פרסון.
    שחקנים מתאימים: טים דנקן הצעיר יותר, קרייג הודג'ס והוליס תומפסון.
    הראשון: רים פרוטקטור טוב שיוכל לסייע לג'פרסון בהגנה (ובהתקפה) וגם יש לו יסודות נרחבים שיוכל לעבוד עם ג'פרסון על ביצוע המהלך הפשוט.
    השניים האחרונים: קלעים נהדרים מהספסל שיסייעו יחד עם הנדרסון, רוברטס, ניל ומרווין וויליאמס בתור סטרץ' 4 לריווח לשניהם.
    ניו יורק ניקס
    מה הם צריכים: פוינט גארד גבוה שידע להריץ מתפרצות ולנהל התקפת משולש.
    בספסל: מחליף טוב למלו-דרמה למקרה שהוא ייפצע.
    שחקנים מתאימים: מג'יק ג'ונסון ודטלף שרמפף
    הראשון: יתאים לסגנון של הניקס כי יש להם כמות עצומה של שוטרים (מלו, סמית', שאמפרט, אלינגטון, ארלי ועוד) ויוכל ליצור משולש קטלני של מג'יק- סמית'- כרמלו במתפרצות. מה גם שהוא אחד מהטובים לסמול בול בגלל גובהו. קלדרון נהדר בניהול התקפה במשחק עומד אבל לא במתפרצות.
    סקרמנטו קינגס
    מה הם צריכים: רכז הגנתי עילאי, פאוור פורוורד חוסם טוב וגם עוד קלעים מהספסל שיסייעו בריווח לקאזינס ולגיי, רצוי רכזים\פורוורדים.
    שחקנים מתאימים: גארי פייטון, ג'ון וויליאמס (מקליבלנד של פרייס ודוהרטי), ברנדון באס וקרייג הודג'ס. הראשון: הכפפה יתאים מאוד לסקרמנטו כי חסר להם מאוד הגנה, בטח ובטח בעמדת הרכז כי בשבועיים הראשונים יש להם מפגשים עם הרכזים הבאים: סטף, דיים, CP3, קונלי, ווסטברוק ורוז שלא לדבר על מונטה אליס עם סגנון משחק של רכז טיפוסי בימינו, הארדן בכל זאת, ריקי רוביו ומעל לכולם קווין דוראנט. השני חוסם נהדר עם משחק פוסט טוב. השלישי קלעי נהדר מחצי מרחק ששיפר במידה מסוימת את יכולת ההגנה שלו והאחרון קלעי לעילא ולעילא (יש איזה 4 קרייג הודג'סים).
    יוטה ג'אז
    מה הם צריכים: מחליף טוב להייוורד בעת הצורך ושוטינג גארד שימלא את תפקיד המרווח.
    שחקנים מתאימים: ניק אנדרסון וטיישון פרינס. הראשון: שוטינג גארד עם יכולות קליעה מסירה והגנה שיעזור בכל שלושת התחומים. עם פרינס הם הורגים שתי ציפורים במכה אחת כי מצד אחד הוא ישמש מחליף טוב מאוד להייוורד שהוא השחקן הטוב ביותר של הקבוצה לעת עתה וגם וטרן שיכול לשמש זכר אלפא לילדים בעת הצורך.
    אל איי לייקרס- שוטינג גארד בעל סגנון משחק דומה לזה של קובי כי כבר נמאס ממנו והוא מיצה את זמנו, רכז הגנתי שיכול לתרום בהתקפה, ומחליף טוב ב SG.
    שחקנים מתאימים: גייל גודריץ', וולט פרייז'ר ודרז'אן פטרוביץ'.
    הראשון: גודריץ' בעל יכולת קליעה מרחוק וחצי מרחק, יכול לייצר לעצמו זריקה וקלאץ' שוטר נהדר. פרייז'ר שומר נהדר שבדומה לפייטון ולקינגס הלייקרס זקוקה לשחקן מסוגו. פטרוביץ' יחליף את גודריץ' במקרה הצורך.
    אורלנדו מג'יק
    מה הם צריכים: פאוור פורוורד הגנתי יחסית טוב שתורם גם בהתקפה לשפר לאולדיפו את הקליעה משלוש וסנטר מחליף טוב.
    שחקנים מתאימים: הוראס גרנט, ברנדן רייט.
    הראשון: גרנט יחסית מבוגר וכבר נחשב לוטרן כך שיוכל מצד אחד לסתום את החור בעמדה מספר ארבע ומצד שני יהיה האלפא דוג של הצעירים בדיסניוורלד. השני חוסם נהדר עם מוטת ידיים מפלצתית שיוכל לסייע לווצ'ביץ' בהגנה. עדיף שאורלנדו תשכור מאמן קליעה עבור כולם כדי שהם לא יהיו מודל ממפיס.
    דאלאס מבריקס.
    מה הם צריכים? סנטר טוב לנוביצקי כי צ'נדלר כבר לא מספיק טוב, רכז עם קליעה נהדרת מבחוץ שלא צריך את הכדור ביד כי אליס כבר זקוק לכדור ביד.
    שחקנים מתאימים: ווילס ריד ומחמוד עבדול ראוף.
    הראשון: שקלתי ברצינות לשים את האדמירל בסנטר אבל בסוף החלטתי שיש קבוצות שזקוקות לו יותר אז הלכתי על ריד. הוא ימלא מה שרוצים מסנטר בדאלאס: יחפה על חולשות הג'רמנייטור ויהיה שר הריב' גם כן. השני ימלא את עמדת הרכז- סקורר כי אליס זקוק לכדור בידו כדי להיות אפקטיבי וגם הוא קלעי-על מחצי מרחק וגם אחד מקלעי העונשין הטובים בהיסטוריה.
    ברוקלין נטס
    מה הם צריכים: פאוור פורוור קשוח וריבאונדר נהדר גם בהתקפה שידע איך להיות פיזי לצד ברוק הרכרוכי וגם שומר יותר טוב מקירילנקו כי D will וג'וג'ו (מנחם אני מתנצל מקרב לב, אני מדבר על ג'ו ג'ונסון) צריכים מישהו שיוכלו להסתמך עליו בהגנה.
    שחקנים מתאימים: צ'ארלס אוקלי וסקוטי פיפן.
    שניהם יחזקו את עמדות הפורוורד וימלאו צרכים של הקו האחורי והקו הקדמי. אוקלי יקח את הריב' ואולי יגרום לכולם להיות מעט טובים יותר בהגנה. פיפן יוכל אולי לחתוך בקדור ולתת לוויליאמס הרבה אסיסטים אבל רוב הצרכים של הקבוצה ממנו יבואו לידי מימוש בהגנה בעיקר
    דנבר נאגטס:
    מה הם צריכים: סנטר שיוכל לשמש גו-טו-גאי וגם להיות סנטר הגנתי בצבע.
    שחקן מתאים: האקים אולאג'ואן.
    החלום יהרוג לא מעט ציפורים בבת אחת. מצד אחד, סופרסטאר וגו-טו-גאי שדנבר משוועת לו מאז עזיבת מלו (ברוך שפטרנו) מצד שני, שחקן הגנה מדהים שיוכל לפתור לנאגטס את סוגיית הרים פרוטקשן בחמישייה. מצד שלישי הוא ווינר גדול והוא יכול לסחוב את הנאגטס לפוסט סיזון גם אם זה הסיבוב הראשון ומי יודע אולי הקים דה דרים יוציא אותם ממצב ה"הליכון" משמע טובים מספיק כדי לא לסיים אחרונים אך לא טובים מספיק כדי להיכנס לפלייאוף, על אחת כמה וכמה במערב הקשוח.
    אינדיאנה פייסרס-
    מה הם צריכים?: שומר נהדר בעמדה מספר 1 כדי להתמודד עם הרכזים הנהדרים במזרח- וול, קיירי, רוז, רונדו, לאורי, מג'יק ועוד.
    ופורוורד ורסטילי שיחליף את ג'ורג' בעת הצורך.
    שחקנים מתאימים- DJ ג'ונסון וטוני קוקוץ'.
    הראשון ימלא את עמדת הרכז ע"ח ג'ורג' היל ויתמודד עם הרכזים במזרח. השני: טוני קוקוץ' זכור לכולנו מהימים בהם החליף את סקוטי בבולס ובדומה לאז יוכל להחליף את PG כי הוא לא סמל הבריאות. (אהמ העונה?) מה גם שהוא דומה למקבוב: קלעי נהדר מרחוק ומוסר טוב אם כי לא ריבאונדר טוב ושחקן גרוע בצד שבו אין לך את הכדור.
    ניו אורלינס פליקנס:
    מה הם צריכים: סנטר פיזי לצד דייוויס שיעגן את הגנת הפליקנס כי למרבה הצער דייוויס לא עוגן בצד הזה. בספסל הם יצטרכו חיזוק לעמדת הרכז כי הולידיי יחסית מועד לפציעות וכנ"ל לגבי גורדון.
    שחקנים מתאימים: שקיל אוניל, סם קאסל ודאג כריסטי.
    הראשון: שאק יאייש את עמדת הסנטר של הפליקנס כשדייויס משחק 4. הוא יעגן את ההגנה ויהיה המאסל גאי לצד החד גבה.
    על שני האחרונים: מחליפים טובים מאוד לעמדות הגארד שיכולים לגבות את החג\EG כשהם פצועים או על הספסל.
    דטרויט פיסטונס
    מה הם צריכים:
    סמול פורוורד שיעיף את ג'וש סמית' לעזאזל ולפתור את הבעיות בקו הקדמי ולרווח מעט את המשחק לBJ מונרו ודראמונד. בספסל הם זקוקים למחליף יחסית טוב לדראמונד.
    שחקנים מתאימים: הונדו הבליצ'ק וביל קטרייט.
    הראשון: הונדו יהווה בפיסטונס את תפקיד הסמול פורוורד ויעיף את ג'וש סמית' מהעמדה הזאת. מה גם שהוא קולע מספיק טוב ומספיק מרחוק כדי לרווח את הצבע עבור השלושה למעלה. הבליצ'ק יתיש כל שחקן ויוכל להיות הגיים צ'יינג'ר בפיסטונס.
    השני סנטר מחליף סביר אבל בטוח יותר טוב מארון גריי.
    טורונטו רפטורס.
    מה הם צריכים: סמול פורוורד שיוכל להיות הסקורר בטורונטו וגם פאוור קשוח וחזק שיסייע לסנטר הרך יונאס ואלאנצ'יונאס.
    שחקנים מתאימים: אייסמן וצ'ארלס אוקלי.
    הראשון: גרווין יוכל לרווח את הפרקט לדרוזן ולאורי למרות ששניהם פיתחו את ה outside shooting שלהם ויהווה הסקורר בראפטורס א-לה קווין דוראנט אולי עם פחות קליעה משלוש וגם ייתן ללו וויליאמס וטרנס רוס לעלות מהספסל וליצור קו אחורי קטלני בחמישייה השנייה של ואסקז, לו וויל ורוס הבוס. השני יאייש ביתר הצלחה את עמדת הפאוור פורוורד והוא גם שחקן פיזי וקשוח שיוכל לקחת ריב' ואולי לעשות את הגנת הראפטורס טובה יותר.
    יוסטון רוקטס-
    מה הם צריכים? פאוור פורוורד עם יד משלוש שירווח לדוויט ולזקן אם הוא חודר את המשחק (או לחלופין סטרץ' 4) או שפשוט ישתמשו באריזה כסטרץ' 4 (זה לא סביר כל כך הוא משחק בחצי פינה) וגם רכז עם קליעה מרחוק ויכולת מסירה יחסית שיחזק את יוסטון כקלאץ' סיטי (רבע רביעי)
    שחקנים מתאימים: ג'רי ווסט וג'רי לוקאס.
    שניהם יתרמו מאוד לקליעה מרחוק ולריווח (בכל מקרה אנחנו יודעים כמה יוסטון זורקת) אחד יתרום להארדן בהגנה ומעט בהתקפה והשני יתרום להווארד בהתקפה.
    סן אנטוניו ספרס
    מה הם צריכים? סנטר טוב מאוד לצד דאנקן.
    שחקנים מתאימים: האדמירל
    הראשון יהווה את "סגירת המעגל המרגשת" של הפרוייקט וייצור מגדלי תאומים זקנים למדי של שחקני פוסט שהם גם רים פרוטקטורים.
    פיניקס סאנס
    מה הם צריכים: חיזוק לעמדות הכנף כשאחד קולע מבחוץ ומ 2\1 מרחק והשני יוכל לרוץ את הפרקט יחד עם הגארדים.
    שחקנים מתאימים: מיץ' ריצ'מונד וג'יימס וורת'י\ אלג'ין ביילור (אני מעדיף את הראשון). ריצ'מונד יחזק את עמדת ה SG הטבעית ואת הקליעה מרחוק. אחד משני האחרונים יהיה ה SF הנומינלי במקום PJ טאקר ההבדל הגדול הוא שלביילור יש קליעה יחסית טובה מרחוק, לוורת'י יש יכולת קלאץ' נהדרת.
    אוקלהומה סיטי ת'אנדר
    מה הם צריכים: קודם כל סנטר אדיר בריבאונד ורים פרוטקטור סביר ששם נקודות על הלוח. השני אמור להיות SG 3 AND D שיחזק את הקו האחורי. בנוסף מחליף טוב ל KD.
    שחקני מתאימים: מוזס מלון, מייקל קופר ומאט בארנס.
    הראשון: מאלון יתאים במושלמות לת'אנדר כי הם זקוקים לשחקן שישיג עבורם אקסטרה פוזשנס ושלא יהיה דחליל כמו פרקינס. השני יהיה 3 & D שירווח גם את הצבע עבור ראסל יחד עם דורנטיבאקה. בארנס בא ע"ת תעודת ביטוח לדוראנט למקרה שחס וחלילה השם ישמור ייפצע.
    מינסוטה טימברוולבס
    מה הם צריכים: סנטר הגנתי טוב שיוכל להגן ולעזור ללאב (להזכירכם לאב עדיין במינסוטה)
    שחקנים מתאימים: פטריק יואינג.
    הראשון: יואינג יפתור את הבעיות בהגנה של הוולבס וייתן את ה interior presence שהקבוצה צריכה מאוד, מה גם שהוא שחקן פוסט לא פחות טוב וגם הרבה יותר טוב מפקוביץ'.
    פורטלנד טרייל בלייזרס
    מה הם צריכים: בעיקר חיזוקים לספסל וסנטר יותר טוב מרובין לופז.
    שחקנים מתאימים: מוטומבו, קני סמית' ודני איינג'.
    הראשון ייתן לאלדריג' להתמקד בהתקפה בזמן שהוא דואג להגנה.
    שני האחרונים יחזקו את ספסל הבלייזרס משמעותית.
    גולדן סטייט ווריורס
    מה הם צריכים: מחליף לקרי שיסייע בריווח ללי ולבוגוט למסור.
    ו…מחליף לאנדרו בוגוט.
    שחקנים מתאימים: סטיב קר וקווין דאקוורת'.
    הראשון ייצור צירוף מקרים משעשע שמאמן מאמן את אותו שחקן כשהיה והוא יעזור מעט לספסל. השני אולי ידפוק לווריירס את הרים פרוטקשן אבל זה ישתלם בהתחשב בגליון הפציעות של האוסטרלי.
    וושינגטון וויזארדס
    מה הם צריכים: פאוור פורוורד שיוכל לשחק פיקנרול עם וול וליצור קו קדמי טוב לא פחות מהקו האחורי.
    שחקן מתאים: קרל מאלון: הדוור יעשה הפעם שליחות מיוחדת בבירה עבור קיר זריז ופטיש פולני לשבור אותו. מאלון יוכל להיות העוגן ההתקפי של הוויזארדס כשחקן הפוסט וקלעי מחצי-מרחק. וקו קדמי שלו ושל גורטאט יכול להקפיץ את הוויזארדס בתמונת הפלייאוף וליצור קו קדמי לא פחות טוב מהקו האחורי ואולי אפילו יותר טוב, הוא גם יחסית מבוגר ובעל מספיק שנות ניסיון כדי להדריך את הצעירים בוושינגטון.
    זהו זה חבר'ה הפרוייקט הסתיים!
    עכשיו כמה הערות משלי.
    קודם כל המשחק ממש לא מעודכן (לאב במינסוטה, וויגינס בקליבלנד, רונדו בבוסטון, סמית' בדטרויט ודומים)
    שנית לא פעם ולא פעמיים חזרתי על שחקן ברשימה (קרייג הודג'ס)
    אני מתייחס בעיקר לסגנון המשחק שלהם ואיך הוא יתאים לקבוצה המסוימת.
    אולי יש שחקנים אחרים שיתאימו פה אבל הם אינם בקבוצות העבר של המשחק. מקווה שתגיבו מתחת ותאמרו את דעתכם (אשמח אם תתווכחו איתי).
    ביי

כתיבת תגובה

סגירת תפריט