סידרת קבוצות (7): לאן תגיע המג'יק? עד להיכן שאולדיפו ייקח אותה / מנחם לס

 

בואו אכתוב זאת אות-אות, מילה במילה, לאט-לאט ככה שאפילו רפי ההבנה כאן (לצערי  יותר מחמשת אלפים ניכנסים ביום המהווים עתה 48% מהגולשים, אבל כמובן שאתה אינך אחד מהם!) יקלטו את מה שיש לי לומר:

זהו יום חדש באורלנדו, פלורידה. פרק חדש ניפתח בעירו של מיקי מאוס. לאורלנדו מג'יק יש את אחד האוספים הצעירים הטובים בליגה. היום, בליגה שהיא POSITIONLESS (אין יותר תפקידים מוגדרים, הלו, סמול בול!), השמות ויקטור אולדיפו, טוביאס האריס, ניקולה ווצ'ביק, אלפריד פייטון, אהרון גורדון, ומריו הזוניה מנגנים כמו הסימפוניה החמישית של בטהובן (מסכן גיא. אני מעביד את הבנאדם בפרך. אז אין צורך להסביר. מי שלא יודע על הסימפוניה שילך לאוניברסיטה וייקח "מוסיקה 101", ובינתיים אני מכניס לבלתי תרבותיים קיצור הסימפוניה למתחילים).

*

*

הזמן להתחיל TO KICK SOME ASS הוא עכשיו.

יש לאורלנדו הכל מלבד דבר אחד.

מה אין לה?

צדקתם! אין לה סופרסטאר.

הניתן לנצח ללא סופרסטאר? כמובן. הרצל אמר לנו שאם רוצים, מאומה זה לא אגדה. דטרויט הראתה זאת עם חבורת הכסאחים הזאת בגוברה על הלייקרס עם ארבעה היכלי תהילה (עדיין לא כל הארבעה אבל הם יהיו!).
Detroit Position VS  Los Angeles
Chauncey Billups —PG— Gary Payton‡
Richard Hamilton— SG— Kobe Bryant
Tayshaun Prince —SF— Devean George
Rasheed Wallace— PF— Karl Malone‡
Ben Wallace —C— Shaquille O'Neal

תראו, אין לי רצון לשפוך מלח ל הפצעים, אבל תגידו לי – מדדי ועד אלי לס ושאר המוזרים האוהדים את הלייקרס – כיצד קבוצה העולה עם גארי פייטון, קובי בריאנט, קרל מלון, ושקיל או'ניל, מפסידה לחבורת שחקנים שעל מצח כל אחד מהם כתוב "נולד לשורה השנייה"?

הייתי יכול עתה לשפוך 2,010 מילה בלי לעצור על הסידרה ההיא, אבל התחלתי לכתוב על המג'יק, ועלי להמשיך.

אז אם אפשר לנצח עם בילאפס, המילטון, פרינץ, וולאס הבן וואלאס הראשיד, ז"א שניתן לנצח גם ללא אף סופרסטאר.

אבל צריכים – חייבים – מנצח על התזמורת. לדטרויט היה את צ'אונסי ביליאפס ולאורלנדו יש את ויקטור אולדיפו. בחירת הדראפט מס' 2 הזאת לא יהיה אול סטאר מהמם, ולא יהיה סופרסטאר, אבל מספיק שיהיה "צ'אונסי מס' 2".

הוא כבר מגן פרימטר מעולה ואתלט משובח – עם גוף שהוא הפרוטוטייפ לגארד שחייב להוביל קבוצה שלמה לגדולה. 1.94 מ' (הוא נראה נמוך יותר, נכון? אבל אתם מוזמנים ללכת למדוד) עם 97 ק"ג ב-5.6% שומן. למייקל היה 5.4% שומן.

בשנתו השלישית בליגה הוא לא סיים את התפתחותו והוא עדיין 'WORK IN PROGRESS' אבל מי שחזה בו במיני-קמפ של נבחרת ארה"ב חזה בגארד מספר 1 שהיה על הפארקט. בן ה-23 הזה פרץ עם 25 נק', 9  ריב', ו-5 אסיסטים, ואילו הייתי ראסל ווסטברוק, סטפן קרי, קיירי אירוינג, או כריס פול הייתי מתחיל להתעצבן כי נכון להרגע, רק השמות והמוניטין שלהם עולים על ויקטור. מבחינת משחק הוא נתן מאסטר-פיס. סימפוניה מושלמת של עבודת גארד.

הבעייה שלו עתה היא רק שמו. עליו לבנות העונה מוניטין, ועם מאמנו החדש סקוט סקיילס שהיה ג'אנק-יארד דוג בפוינט גארד בעצמו, אני בטוח שהשיפור העונה יהיה אדיר. יהיה קשה ביותר לפצח את 'הרביעייה הגדולה', אך לא בלתי אפשרי.

כדי שזה יקרה עליו להשתפר בשני שטחים:

1. SHOOTING BEYOND THE ARC

מה היא הבעייה שלו? SHOOTING. בעיקר מאחורי הקשת. בשנתו האחרונה באינדיאנה הוא השתפר אבל באורלנדו הוא מסתובב כבר שנתיים סביב 34% וזה לא יחתוך את החרדל. אמנם ממרץ האחרון ועד סוף העונה הוא השתפר ל-36%- ב-4.6 נסיונות למשחק, אבל זה עדיין אחוז נמוך מדי

לזכותו ייאמר שאחוז גדול מזריקותיו בא מ-"קץ' אנד שוט" בריצה ולא בעמידה מחוץ לקשת עם ציפייה לכדור, אלא כפוינט גארד כשהכדור בידו והוא חייב ליצור לעצמו את הקליעה. אבל סטפן קרי עושה זאת, אירוינג עושה זאת. פול עושה זאת, ווסטברוק עושה זאת. גם עליו ללמוד לעשות זאת.

2. שיפור בפיקנדרול (מילה חדשה בהופס.קו.איל)

.השיפור השני חייב לבוא בפיק-אנד-רול. בגלל האתלטיות שלו ויכולת הפריצה, הוא יכול – וצריך – להיות אחד מטובי הפיקנדרולים. למה הוא לא? בגלל איבודי כדור ו-CHARGES רבים מדי. לי נראה שהוא פורץ מהר מדי ובכוח רב מדי. מנסה יותר מדי קשה. אם יירגע מעט ויחשוב קצת יותר, הוא עלול להפוך לאחד הפיקנדרולים הטובים בכדורסל.

וולקאם המאמן סקוט סקיילס!

עכשיו יש למג'יק גם מאמן שנוצר מאותו חומר שאני אוהב אצל מאמנים. מאמן שלא אומר "בשנה הבאה". הוא אומר, "עכשיו, ועם הצוות הזה!". סקוט סקיילס היה עצמו פוינט גארד נמוך ושמנמן שקרע הרבה ישבנים ע"י דבר אחד: GUTS. הוא לא היה מוכן להיות שני לאף אחד, אפילו לא למג'יק ולאייזיה תומאס. ה-1.85 מ' הזה מחזיק בשיא ה-NBA באסיסטים (30!) והוא אחד המאמנים הממזרים והחריפים ביותר בליגה. בואו אגלה לכם משהו בחמש מילים:

הוא המאמן האידיאלי לאורלנדו מג'יק!

לא יכול להיות מורה טוב יותר לצעירים אולדיפו, פייטון, גורדון, האריס, והזוניה. הוא אומר היום "אנחנו רוצים יותר מסתם WINNING RECORS. אנחנו רוצים יותר מ-IMPROVEMENT. אנחנו רוצים לגיטימיות עם מבט לפלייאוף, ואלה אינן סתם מילים ברוח. כולנו מאמינים ביכולתנו לעשות זאת!".

אז בואו אגיד לכם מדוע עליכם לקחת את מילותיו של סקיילס ברצינות: ב-13 שנות אימון ב-NBA בקבוצות בינוניות עד חלשות, הוא סיים ב-6 מה-13 בין הארבעה הטובות ביותר ב-DEFENSIVE EFFICIENCY. ב-7 השנים האחרות בליגה הוא סיים בין המקום ה-5 וה-14 ב-DEF EFF ('יעילות הגנה').

היכן המג'יק היו ביעילות הגנה בעונה שעברה? תשאלו את מומי, הוא יגיד לכם: מקום 25!

"אנחנו נהיה כבר בעונה הזאת בחלק העליון של הקבוצות ב'יעילות הגנה'" – – הווה אומר בין 16 הראשונות.

לקבוצה הזאת יש היום את החומר ואת המאמן לעשות זאת.
בואו נראה את העומק שלהם:

PF

Channing Frye
Aaron Gordon
Andrew Nicholson
C
Nikola Vucevic
Jason Smith
Dewayne Dedmon
SF
Tobias Harris
Devyn Marble
Melvin Ejim
SG
Victor Oladipo
Evan Fournier
Mario Hezonja
PG
Elfrid Payton
C.J. Watson
Shabazz Napier
הקשיבו למאמן בקשר להגנה:

" "But it has to be done every single day. It's got to be done live. It's got to be coached, taught all the way down to simple foot position, body position, hand position, just like you would break it down teaching younger kids, This is exactly what I intend to do!"."

למג'יק ישנה קבוצת צעירים שיילכו אחרי סקיילס באש ובמים, ובעיקר אולדיפו. אני מכיר את הסוג, ותראו שאני צודק בקשר לכימיה בין השנים:

*.

*

בעונה שעברה פייטון – קרציית הגנה כמו אולדיפו – התחבר לויקטור מאחור. לגורדון יש פוטנציאל להיבחר לחמישיית ההגנה של הליגה כבר העונה. יש לו את האתלטיות ואת החוסן המנטלי. האריס והזוניה? הם "חם וקר" בהגנה אך סקיילס יוציא מהם מהר את 'הקור' עם ה-'DEFENSE FIRST' שלו, שתי המילים שהם ישמעו כ-50,000 פעם העונה.

הסנטר ווצ'ביק הוא גם וגם. הוא למטה מהממוצע בליגה – הייתי אומר – כ-'מגן טבעת' כשהוא מרשה לסנטרים אחרים לקלוע יותר מ-50% תחת הסל, אבל ל-'איץ" הזה ישנה מוטת זרועות של 2.24 מ' והוא אחד הריבאונדרים הטובים בליגה. אז איתו אתה נותן קצת ולוקח קצת. סימכו על סקיילס שעם כל האתלטיות שישנה לו בין הגארדים והפורוורדים, הוא יפתח שיטה של "סוויצ'ים", וכן "ON AND OFF BALL SCREEN" לעזור לאירופאי החיוור.  הסוויצ'ים יגרמו למיסמצ'ים – YOU CANNOT WIN THEM ALL – אבל ימנע חדירות, וזה יוריד פרשר מהחיוור.

שיטות הסוויצ'ים וההגנה הלוחצת שהם לחם והחמאה של סקיילס יגרמו לטונות של טרנזישיונס, וכל קבוצות העבר של סקיילס הצטיינו בטרנזישיוס ופאסט ברייקים. אני רואה את אולדיפו, הזוניה, גורדון, פייטון חוגגים עם טיסות ודאנקים להיילייטס:

*

*

*טוביאס האריס: כנראה שהיתה "תכנית חומש" (של 5 חודשים…) להביא את סקיילס, וכחלק מהתכנית היה להביא את האריס – שהלייקרס הדבילים חשבו שהם צדו ברישתם בעלת החורים של שלושה מטרים רדיוס – כי אין הרבה פורוורדים כמוהו בליגה בטרנזישיונס. אמרת ג'יימס וורת'י? טוביאס האריס מופיע!

הוא רכבת משא מהירה שאיבדה מעצוריה בירידה מירושלים (אין לי דוגמא מפלורידה חסרת ההרים). הוא טנק מרכבה בפול ספיד.

ארון גורדון: בחירה רביעית זו היתה אחת הטובות בכל הדראפט! בן ה-20 הזה יכול להיות למג'יק מה שדריימונד גרין הוא לווריורס, ולא איכפת לי אם תחשבו שנפלתי על הקרן של אחת מהעזות שלי – לדעתי הוא מוכשר יותר מגרין! למה? כי הוא מגן טוב כדריימונד, ושחקן התקפה טוב ממנו.

הוא הפך לוורסטילי מאד בהתקפה עם ג'אמפ משופר בטורניר הקיץ באורלנדו הוא הביא CATCH-AND-SHOOT חדש, ג'אמפ משופר, וסלע ממש בפיק-אנד-רול עם ה-9'6 שלו, כפי שתראו בשני הוידיאויים האלה:

*.

*

*

הזוניה: אני כבר רואה במוחי את גורדון משחק סנטר (כמו שעשו עם גרין בווריורס) והזוניה מתעופף בסמול-בול. כאירופאי חיוור, הוא מסוגל לקבור אותן מרחוק כמו ווצ'ביק. הוזניה מתפאר על עצמו שהוא "פיור שוטר מה-3". הוא פיור שוטר של 37% וה-PURE הזה עלול להשתפר. הוא גם שוטר מצויין OFF THE SCREEN.

ווצ'ביק: אין הרבה ביג מן בליגה עם היכולות הכדורסלניות שלו. הוא מהסוג החיוור של הגאסולים, אם כי הם "מגיני טבעת" טובים יותר, אבל הוא קלעי מסוכן ויעיל יות מאחורי הקשת. הוא השתפר ללא היכר בשלוש עונותיו באורלנדו. מכל הסנטרים בליגה הוא הששי ב-EFFECTIVE FIELD GOAL. אבל עם כל הצעירים, הוא יתחיל לקלוע פחות ולהתרכז יותר תחת הטבעת.

פייטון. הוא ה-PASS-FIRST של אורלנדו. תפקידו לא לייצר. תפקידו הוא לתת לאחרים ליצור את החיצים. בזה הוא בין הטובים בין צעירי הליגה:

*

*

ואפילו לא הזכרתי את צ'נינג פריי, סי.ג'יי ווטסון, ואנדרו ניקולסון!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 31 תגובות

  1. אכן קבוצה צעירה שיש לה המון לאן לגדול.
    סביר להניח שיהיו להם מספר הפסדים לנמושות, ומספר נצחונות גדולים נגד העילית של הליגה.
    ככה זה בקבוצות עם כל כך הרבה כשרון גולמי –
    לוקח קצת זמן ללמוד יציבות ולפתח זהות.

  2. ג'יי אר סמית קיבל מתנה מקליבלנד – שנתיים, 5 מיליון לשנה, שנה שנייה אופציית שחקן.
    זה גם הסןף של השמועות על קרופורד.

    קוון לוני מראה למה הוא נפל עד לבחירה 30 – בעיות במותן, ועכשיו ניתוח והוא בחוץ ל 4-6 חודשים.

    ואף מילה שמנחם רשם על האריס לא נכונה.
    אם יש דאגה אחת באורלנדו זה ההסטוריה המאד בעייתית של האריס עם סקיילס.
    ההפך הגמור מהסיפור בפוסט.
    אני עדיין טוען שהתכנית היא להעביר את האריס לבוסטון באמצע העונה – סיבה מרכזית לזה שבוסטון עשו טרייד עבור דייויד לי.

    ועוד טעות של מנחם שקשורה לעניין הזה – חזוניה יכול לשחק 2, אבל הוא קודם כל 3…

    1. מה אתה מטעה (ומבלבל את המוח) את הגולשים שוב ושוב? רק אתמול היתה נכתבה באורלנדו סנטינל על היחסים המצויינים בין השניים ועל התקוות שלהאריס ישנן בקשר לעונה.

      וממי אתה חשב שלקחתי את מספרי 2 ו-3? מהראש שלי? ישר מהאתר של הקבוצה. לא אתר החובבים כמו הנשיון הדפוק שלך אלא ORLANDO MAGIC.COM

      אז לך תתווכח אם המנכ"ל שם באיזה תפקיד הוא צריך לשחק.

    2. איפה דובי?! אני שמחה שסמית' נשאר בקליבלנד! ככה נזכה לראות אותו הרבה. דאגתי שהוא יגיע לקבוצה איזוטרית.
      מעניין איך טריסטן מרגיש עכשיו שכולם הוחתמו, כולל צוות מעודדות חדש, ורק הוא ממשיך לאיים..

  3. אני לא מטעה, ואני לא מבלבל את המח.
    את התפקיד הזה אתה לקחת.

    אני מקן ונותן לאנשים את העובדות האמיתיות.

    אם בכלל נכתב משהו כל כך מטופש באורלנדו סנטינל (מה שאני מטיל בו ספק לאור ההסטוריה של הוויכוחים שלנו…), אז מישהו שבקיא בהסטוריה האמיתית של השניים האלה מימי מילווקי היה יודע להפריד בין תעמולה למציאות…

    ואני לא מתווכח על עמדות.
    – אני נותן את העובדות האמיתיות מידע אישי ולא לוקח אותם ממה שמישהו אחר כתב באינטרנט.

  4. ישר מאתר הקבוצה:

    2015-2016 Orlando Magic Regular Season Roster

    SORT:PLAYER (A-Z)
    COLUMNS:SWIPE
    Jersey Player Pos HT WT YOS Pre-Draft Team Draft Status Nationality
    3 Dewayne Dedmon PF 7-0 255 2 USC 2013 NBA Draft, Undrafted United States
    Melvin Ejim SF 6-6 200 0 Iowa State 2014 NBA Draft, Undrafted Canada
    10 Evan Fournier SG 6-6 200 3 Poitiers Basket 86 (France) 2012 Rnd 1 Pick 20 France
    8 Channing Frye FC 6-11 245 10 Arizona 2005 Rnd 1 Pick 8 United States
    00 Aaron Gordon F 6-9 220 1 Arizona 2014 Rnd 1 Pick 4 United States
    12 Tobias Harris F 6-8 235 4 Tennessee 2011 Rnd 1 Pick 19 United States
    23 Mario Hezonja SG 6-8 218 0 FC Barcelona II (Spain) 2015 Rnd 1 Pick 5 Croatia
    11 Devyn Marble GF 6-6 200 1 Iowa 2014 Rnd 2 Pick 26 United States
    Shabazz Napier PG 6-1 175 1 Connecticut 2014 Rnd 1 Pick 24 United States / Puerto Rico
    44 Andrew Nicholson F 6-9 250 3 St. Bonaventure 2012 Rnd 1 Pick 19 Canada
    5 Victor Oladipo G 6-4 215 2 Indiana 2013 Rnd 1 Pick 2 United States
    4 Elfrid Payton G 6-4 185 1 Louisiana-Lafayette 2014 Rnd 1 Pick 10 United States
    Jason Smith PF 7-0 240 8 Colorado State 2007 Rnd 1 Pick 20 United States
    9 Nikola Vucevic PF 7-0 250 4 USC 2011 Rnd 1 Pick 16 Switzerland / Montenegro
    C.J. Watson G 6-2 175 8 Tennessee 2006 NBA Draft, Undrafted United States

  5. כמו שאמרתי…

    ואם בכל זאת אתה צריך לראות את זה כתוב באינטרנט כי רק מה שכתוב באינטרנט נכון… (?)

    "היישר מאי אס פי אן" !!!

    Orlando Magic Roster

    TEAM ROSTER
    NO. NAME POS AGE HT WT COLLEGE 2015-2016 SALARY
    3 Dewayne Dedmon C 26 7-0 245 USC $947,276
    99 Melvin Ejim SF 24 6-6 220 Iowa State $525,093
    10 Evan Fournier SG 22 6-7 205 $2,288,205
    8 Channing Frye PF 32 6-11 255 Arizona $8,193,029
    00 Aaron Gordon PF 19 6-9 220 Arizona $4,171,680
    34 Willie Green SG 34 6-3 205 Detroit
    12 Tobias Harris SF 23 6-9 235 Tennessee $16,000,000
    1 Tyler Harvey SG 22 6-4 185 Eastern Washington
    23 Mario Hezonja SF 20 6-8 215 $3,741,480
    11 Devyn Marble SF 22 6-6 200 Iowa $845,059
    13 Shabazz Napier PG 24 6-1 175 Connecticut $1,294,440
    44 Andrew Nicholson PF 25 6-9 250 St. Bonaventure $2,380,594
    5 Victor Oladipo SG 23 6-4 210 Indiana $5,192,520
    4 Elfrid Payton PG 21 6-4 185 Louisiana-Lafayette $2,505,720
    99 Jason Smith PF 29 7-0 245 Colorado State $4,300,000
    9 Nikola Vucevic C 24 7-0 260 USC $11,250,000
    32 C.J. Watson PG 31 6-2 175 Tennessee $5,000,000

  6. אלפרד… ויקטור….
    רק חסר להם דובי גל ויש סרט חדש של זאב רווח לכבוד יום הולדתו
    וכמובן… בסנטר… צ׳ארלי וחצי הענק 🙂

    1. רק שתדע, שבתחילת עונת 2003/4, בכל הסגל של דטרויט היה רק שחקן אחד עם הופעה באול-סטאר. וגם זו הייתה הופעה בודדת (בן וואלאס בעונה הקודמת)
      גם לאול-סטאר של 2004 נבחר רק שחקן אחד משורות דטרויט למשחק האול-סטאר (שוב וואלאס)
      אף אחד לא האמין בדטרויט בפתיחת אותה עונה, אף אחד לא האמין בדטרויט בתחילת הפלייאוף, אף אחד לא האמין בדטרויט לפני הפיינלס.

      פוטנציאל באורלנדו יש בשפע.
      לך תדע…

      1. זה אמנם נכון, אבל דטרויט בסוף 2003 סיימה במקום הראשון במזרח (עונה סדירה) והגיעה לגמר המזרח באותה שנה.. מה אורלנדו עשו בעונה שעברה?

  7. אורלנדו צריכה רישאפל של הרוסטר וטרייד אחד (דדי דיוויד לי מול האריס זה אלה טרייד לשני הצדדים)

    החמישיה העכשוית גרועה לא בגלל הרמה האישית אלא בגלל האיזונים. פייטון ואולדיפו שניהם צריכים כדור ביד כדי ליצור. שניהם פיזיים אבל לא קולעים מרחוק. חוץ מקונלי וטוני אלן לא זוכר בק קורט כזה חסר יכולת קליעה. קורטני לי תיקן את זה בממפיס.

    האריס הוא טווינר. יש לו הרבה יכולות אבל במה הוא יותר טוב מ80% מהליגה. מזכיר את ג׳וש סמית. אם הוא בשלוש הוא עוד בעיית קליעה, אם מחליק ל4 כיצד יסתר עם הפיזיים. והוא עדיין לא סטרץ׳.

    אם צריך לבצע ארכיטקטורה של החמישייה הייתי עושה מיקס כזה.
    פייטון מרכז
    חזוניה ב2 (כשישחק עם הספסל יחליק ל3)
    או לחילופין פורנייה עם אולדיפו
    האריס ב3
    צ׳אנינג פריי ב4 (אם נשאר ממנו משהו)
    ווצ׳ביץ׳ ב5

    אם ארון גורדן מוכיח יציבות וקליעה כפי שהראה בקיץ הוא עולה ב4.
    ספסל:
    פורנייה (קלע חוץ טוב וגבוה)
    אולדיפו (יוצר נקודות חודר ומסיים)
    גורדון (ישחק 3 רק אם הקליעה טובה. הוא יכול לתת הגנה על כל החיות בעמדה זו בליגה)
    ניקולסון
    וג׳ייסון סמית

    בקיצור לא השחקנים הטובים צריכים לפתוח אלא החמישה שיביעו להכי הרבה איזון ואפשרות ליצור בהתקפה ובהגנה.

    המוטו של סקיילס באימונים צריך להיות שאף מקום של אף אחד לא בטוח. כל אחד ב8-9 השחקנים המובילים יכול לפתוח.

    דיטרויט הייתה אם 3 שחקנים שיכלו להיות כוכבים בכל קבוצה וסגל מאוזן וברור. כל אחד מהכוכבים יכל בכל ערב נתון להרביץ 25 נקודות ולייצק לעצמו ובן וואלאס היה כוכב הגנתי כמעט ברמה של רודמן ויש שיאמרו יותר. כמה מהר שוכחים… נכון שהפריצה הייתה מטארית אבל החברה האלו היו קרובים לאליפות שניה והיו אורחים קבועים בגמר המזרח.

    1. אני דווקא חושב שהטרייד של האריס אם יהיה (הכל ספקולציה חסרת ביסוס שלי), יהיה חצי צעד אחורה עבור אורלנדו, אבל נסיגה מכוונת לצורך עליה… חזוניה הוא סמול פורוורד העתיד שלהם, להאריס יש בעיות עם סקיילס שמתמקד בהגנה, ואני חושב שהם יקבלו יחד עם דייויד לי עוד 2 נכסים צעירים או בחירות שבטווח הרחוק יעזרו לקבוצה.

      אין פה שום השוואה לדטרויט של 2004.
      המפתח הוא לא מי היה או לא היה אולסטאר אלא הגיל של השחקנים, ואלה של אורלנדו פשוט צעירים מדי.
      הם עןד לא מוכנים, יש להם מאמן חדש וקשה, ולדעתי המקסימום שלהם העונה זה מאבק (שכנראה יכשל) על המקום השמיני במזרח.

      זה לא אומר שהם לא אחת הקבוצות הצעירות המבטיחות בליגה, ועוד שנה – שנתיים לדעתי הם כבר יהיו כח משמעותי במזרח.

      1. כרגיל מסכים. שחקנים כמו האריס הם אחלה אופציה שלישית בקבוצת צמרת לא כוכב מוביל. הוא נטל בהגנה ובעל אינטיליגנציית משחק סבירה ואולי פלוס אבל הוא שחקן מגוון מוכשר ואתלט. הוא חייב סביבו ווטרנים.

        דדי מה עושים עם קו אחורי שקבוצות סימנו את חולשתם ויוצרים להם פקק בצבע? אתה מאמין שאולדיפו יוכל לגרד השנה את ה40% מהשלוש? האם פייטון יכול לתפור 35%. אם לא אורלנדו נראת כקבוצה (לא כאינדווידואלים) שתגרד את המקום העשירי. אם הספייסינג נפטר הם מסוגלים למקום 7–8

        1. ג'ון – זו בהחלט בעיה, אבל גם אולדיפו וגם פייטון שחקנים טובים מדי בשביל שלא יוכלו להשפיע על המשחק גם ככה.
          אני מניח שיהיה שיפור מסויים אצל שניהם, אבל לא בונה על שינוי דרמטי עד שלא אראה את זה על המגרש…

          לדעתי האיזון של זה יבוא קודם כל מהגנה חזקה – סימן ההיכר של סקיילס – וגם מנסיון לרוץ כמה שיותר, במיוחד כשחזוניה על המגרש במקום האריס.

          אם גורדון יראה שהשיפור בקליעה מליגת הקיץ הוא לא מקרי, אז אני חושב שהם יוכלו להסתדר עם משחק של חדירות של הגארדים והוצאה לקליעה של הפורוורדים.
          גם חושב שנראה הרבה הרכבים עם פריי ב 4, ואפילו האריס ב 4 כדי לרווח את המשחק.

          ובכל זאת כמו שאמרתי, בסך הכל אני חושב שהם עדיין לא יעשו את הפלייאוף השנה – גם בגלל החולשות שהזכרת, ולמרות כל הכשרון.
          אבל החל מהעונה הבאה – הם מועמדים לזנק גבוה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט