רעיונות-פז שקפצו לי הראש הלילה, כגון "קובי לנבחרת!" / מנחם לס

 

העיזות בכו וייללו כל הלילה. היה להן יותר מדי חם ואין לי מיזוג אוויר ברפת הקטנה שלי (גיא! רפת זה רק לפרות? אז כיצד קוראים לבית של העיזות).

אז בין לבין (התזות מים; השמעת שירי אלוויס פרסלי – שאתמול טבעת שהוא נתן לסם דייויד נימכרה במכירה פומבית ב-32 אלף – וליטופים) קפצו לי לראש כמה רעיונות.

רעיון מס' 1 (2:42 לפנות בוקר) : קנדה נגד ארה"ב באול סטאר

 

כולם מדברים היום על נבחרת ארה"ב (הלבנים גברו על הכחולים 128-134. אצל הלבנים מייסון פלמלי הפתיע מאד והיה מצויין. דמרכוס קאזינס מצויין. בלייק גריפין, קווי לנרד, טרנס ג'ונס, קליי ת'ומפסון, מייקל קרטר-ויליאמס – טובים מאד. אפללו בסדר. דריימונד גרין – גרוע. אצל הכחולים אנדרה דרמונד היה השחקן הטוב על הפארקט. הריסון בארנס היה אף הוא מצויין, וויקטור אולדיפו היה הגארד הטוב ביותר על הפארקט. גם דמאר דרוזן נתן משחק טוב).

כמובן ששחקני AA עדיין לא חוייבו לשחק. אז פתאום בא לי רעיון לתת דחיפה לאול-סטאר. זה גם יוסיף עניין וגם יהווה מין "מחנה אימון מוקדם" לנבחרות כשכל שחקן ירצה להוכיח שיש לו מקום בנבחרת. והעובדה שהאול סטאר הוא בטורונטו, למה לא לעשות משחק אול סטאר בין נבחרות ארה"ב וקנדה?

אולי שתי הנבחרות לא תהיינה זהות לאלה שישחקו בריו באולימפיאדה 5 חודשים אח"כ כי הן לא תיבחרנה ע"י מייק ששבסקי וג'רי קוגנג'לו אלא ע"י הצבעות חובבי ה-NBA (חמישיות) והמאמנים (ספסל), אבל ההצבעה תהיה במקום 'אול סטאר' מזרח ומערב, 'אול סטאר' אמריקאי וקנדי.

הקנדים יעמידו קבוצה על הכיפאק, ועם הקהל הביתי בטורונטו הם יתנו אחלה פייט ליאנקים.

הנה השחקנים הקנדים ב-NBA למקרה שאתם לא מכירים את כולם:

*טריסטן ת'ומסון

*אנדרו וויגינס

*טיילר אניס

*קלי אוליניק

*אנטוני בנט

*ג'ואל אנטוני

*סמואל דלמברט

*אוליבר הנלן (הרוקי המצויין של יוטה)

*קורי ג'וזף

*טריי ליילס (יוטה)

*אנדרו ניקולסון (מג'יק)

*דווייט פאול (דאלאס)

*רוברט סקרה (לייקרס)

*ניק סטאוסקאס (סיקסרס)

*סים בולר (הרוקי של הקינגס)

*מלווין אלג'ים (הרוקי של המג'יק)

לדעתי עם קהל ביתי ומוטיבציה לנצח את האחות השמנה, לקנדים יהיה אחלה צ'אנס לתת קרב אימים לאמריקאים, ואולי אפילו לנצחם.

רעיון מס' 2 (3:39 לפנות בוקר): הכניסו את קובי לנבחרת ארה"ב!

הבוס של נבחרת ארה"ב ג'רי קולנג'לו אמר לדייב מקנמנמין מ-ESPN שקובי שוחח איתו כשהגיע כאורח ללאס ווגאס,  והדגיש שהוא מקווה שתהיה לו עונה טובה מספיק כדי שג'רי יכלול אותו בסגל הנבחרת, ואז "אצטרך להוכיח שאני עדיין שייך". והוא סיכם: "ואז אוכל TO RIDE OUT TO THE SUNSET". הסבר להם מומי עם דמעות הזולגות מעיניך: "ואז אוכל להיעלם עם השקיעה", כלומר לתלות את נעלי אחת ולתמיד.

אולי לא תאמינו לי שאני אומר זאת ברצינות, אבל מגיע לקובי להיות בנבחרת 2016 לריו, אפילו אם לא מגיע לו בדיוק מבחינת רמה גרידא (גיא! שו 'גרידא'?). הבנאדם עשה עבור הכדורסל לא פחות משעשו ביל ראסל, אוסקאר רוברטסון, ד"ר ג'יי, מג'יק, קרים, לארי, ומייקל. איזה סיומת נפלאה תהיה לקריירה של קובי כשהוא יקבל את מדליית הזהב, ייתן קידה קלה לעולם, ויתלה את נעליו.

מה יביא העתיד? איש לא יודע אבל אני מוכן להתערב על האשך השני של האשך שהוא לא יעזוב את הכדורסל. הוא יותר מדי בסקוהוליק מלהיעלם אל השחור.

לא תהיה לו טבעת ששית – זה יודע אפילו  ד-ד-י  – אבל תהיה לו מדליית זהב שלישית, דבר שאפילו למייקל אין.

קולנג'לו הוסיף: "הוא אמר לי בתוקף שהוא לא רוצה כל מתנות. הוא לא רוצה לגזול אף מקום של אף שחקן אם לקובי לא מגיע להיות בין ה-12. קובי אמר:

" if he had his druthers, he would love to ride off into the sunset playing one more time and winning the gold medal. And that would be the end. But he was very quick to say, 'But, I don't want a spot. I need to earn the spot. I need to be capable of playing at that level to be considered.'

קולנג'לו הגיב:

And I said, 'You got that. That's always there for you, Kobe.'"

בין ה-34 ישנם היום טונות של צעירים מצויינים בשיא יכולתם. קובי בוודאי ישחק (ישחק או ישחוק?) את גופו בנסיון לעשות מהלייקרס לגיטימים. הסיכויים שאחרי עונה של 82 משחקים בלייקרס הוא יהיה מסוגל להגיע למחנה אימונים ולדחוק הצידה את השוטינג גארדס הנהדרים של הליגה הם קטנים מאד. אולי אפסיים.

אבל אפילו אם לא מגיע לו, ההבדלים בינו לבין הג'יימס הארדנים או הקליי ת'ומפסונים, ג'ן וול'ים, ויקטור אולדיפו'ים, או הג'ימי בטלר'ים של העולם אינו כזה גדול, אפילו בגילו.

מה שאני מקווה בכל הרצינות שיקרה הוא שקובי יהיה טוב מספיק משך העונה כך שהכללתו ב-12 לא תיראה כמתנה.

אפילו שזאת תהיה המתנה הגדולה ביותר שמגיעה לו אחרי כל מה שהוא נתן לכדורסל. כפי שמידן העיר בתגובתו החכמה, "אם עשו זאת עם לארי בירד ומג'יק ב-1992, מגיע שיעשו זאת לקובי ב-2016". רק להזכירכם, לארי בירד לא השתתף כמעט במבחנים בגלל גב דפוק, ויצא לאולימפיאדה בברצלונה כשהוא נכה ממש, ומג'יק שיחק אחרי שנה שלא נגע בכדור מלבד באול-סטאר.

 רעיון מס' 3 (4:12 לפנות בוקר): "אליפות כשרונות" באול סטאר

חייבים להכניס קצת שמחה וששון לאול סטאר המשעמם. למה לא לערוך "אליפות כשרונות"? הזמרים, הרקדנים, החקיינים, הראפים, והקוסמים הטובים ביותר בליגה?

ישנם הרבה. כריס בוש מסוגל לבצע טריקים עם קלפים כקוסם אמיתי. אמארה סטודמאייר הוא ראפר ברמה ומנהל תזמורת. לברון וריי אלן שחקני קולנוע עם ביקורות מצויינות.

דוגמאות?

*

*

הרוקי'ס מחקים:

*

*

הראפרס של ה-NBA:

*

*

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 28 תגובות

  1. ארהב תנצח ב 50 הפרש את הקנדים
    אם כבר אז ארצות הברית מול שאר העולם
    קובי לדרים טים זה סיום אדיר לקרירה
    אם לבירד ומגיק היה מקום ב 92 אז גם לקובי מגיע

    1. צודק. למג'יק היה עוד איכשהו מגיע, אבל לארי בירד הגיע עם גב דפוק, ובמבחנים הוא כמעט לא השתתף בגלל גבו. הוא קיבל אשכרה מתנה. גם לקובי מגיע.

      1. עם כל הכבוד לקנדים החביבים (והמתפתחים), שחקנים ברמת אולסטאר עדיין אין להם (וויגינס יגיע לשם) ולכן זה נראה לי לא רלוונטי לשבוע האולסטאר.
        במשחק כזה לאמריקאים יהיה רצון להוכיח ויגמר מעל 30

  2. תודה על הרעיונות המעולים.
    אם קובי ייזכה לסיום הקריירה כמו שתיארת זה יהיה בהחלט מרגש!
    אולימפידת ריו תיזכר כסיום הקריירה של אחד הגדולים!

  3. נכון שהאול סטאר הפך ממזמן לבדיחה, אבל עדין, כששחקן פורש ומזכירים את כל התארים האישיים והקבוצתיים שלקח, הופעה באולסטאר נחשבת כ"תואר אישי" (מאוד מסויים כמובן).
    אתה באמת רואה את טריסטן ת'ומסון, טיילר אניס, אנטוני בנט (וזה רק ראש הרשימה שלך) כשחקנים שמגיע להם להשתתף באולסטאר? (כמובן שלא כתבתי את וויגינס כי לו יש עוד עתיד)

  4. עזוב שטויות תן לי 10 דקות של משחק ותרנים, לארי, מאגיק, מייקל, האקים אולי כארים קשישה ב-3 על 3. מי שיכול בריאותית כמובן, שישחקו חיובים מצדי.

  5. מישהו פה צריך לשנוא בעקביות:
    1. יכול להיות שכדאי לרחם על קובי ולתת לו הישג נוסף לפני שהוא נעלם.
    2. ככל הנראה הוא לא יסיים את העונה הרגילה על הרגליים.
    3. במחשבה שניה הכסף שקיבל ומקבל מהלייקרס על טיפולים רפואיים וקריאות עידוד מהספסל וכשהוא משחק בשנים האחרונות אמור לספק לו כבוד, אין צורך לוותר על שחקנים טובים ממנו בנבחרת.

      1. כמה חבל שאין בי את תעצומות הנפש שיש בך "להנות משני הענקים האלה ביחד".
        אין שום בעיה ואין שום פסול בכך שנתן לא אוהב את קובי,אני מניח שלכל אחד שאין בו את התעצומות הנפש שלך יש שחקן או כמה שחקנים שהם לא אוהבים ובעולם הרגיל ולא המושלם שלך זה בסדר גמור.
        יותר כיף לנהל ויכוחים ודיונים עם אנשים שנמצאים משני עברי המתרס(בכל דבר דרך אגב)

  6. גם אני בעד קובי לנבחרת, על תקן הזקן שכבר ראה את הכל. מגיע לו הכבוד הזה והאמריקאים לא מקריבים בכך כלום. שיהיה מנטור של הצעירים

    1. לדעתי אתה טועה. מן הסתם קובי לא יהיה שחקן מרכזי מדי ברוטציה, כך שהוא יוכל רק להרוויח. אם תהיה מדליית זהב שלישית- מצוין, אם לא, יהיו שחקנים אחרים להאשים.

  7. גם לי היה רעיון מעניין באמצע הלילה. תארו לכם איזה מדהים יכול להיות תחרות אחד על אחד באולסטאר! תארו לכם לברון נגד KD באחד על אחד… חלום!

  8. לא הייתי משווה את השלוש מדליות זהב למייקל, דבר ראשון מייק לא עשה 3 אולימפיאדות, ודבר שני רק ב92 הסכימו לשחקנים מקצוענים לשחק בנבחרת ככה שהוא יכל לזכות בהרבה יותר..

כתיבת תגובה

סגירת תפריט