חם מהתנור: פורסם לוח המשחקים של הליגה/רועי ויינברג

היום (ה'), ב-01:00 שעון ישראל, פורסם לוח המשחקים המלא של הנבא. מי שרוצה לראות את כל המשחקים מוזמן לראותם באתר הליגה, ובנוסף, הדברים העיקריים בלוח מובאים כאן, כולל מחזורי פתיחת העונה וחג המולד, וכמויות רצפי המשחקים הארוכים ביותר:

* יש 27 רצפי 4 ב-5 העונה, 61% מהעונה שעברה, ולקבוצה יש בממוצע 18 פעמים בק טו בקס ולא 20 כמו 2014/15. עדיין יש רצפי חוץ ארוכים, ביניהם מסע של 8 משחקים ב-12 ימים של הלייקרס בדצמבר, ולספרס יש 8 משחקי חוץ בין ה-6 לפברואר וה-2 במרץ, כולל 3 בק טו בקס (חשוב לזכור שיש את פגרת האול-סטאר באמצע). בנוסף, למיאמי יש מסע של 11 משחקי חוץ מתוך 12 בינואר, ולאוקלהומה יהיו 5 מתוך 6 משחקי חוץ באפריל.

* הקבוצות עם הכמות הרבה ביותר של שני משחקים רצופים הן דטרויט, גולדן סטייט, יוסטון והקליפרס, עם 20 כל אחת. הקבוצות עם הכמות המעטה ביותר של שני משחקים רצופים הן פניקס ומינסוטה, עם 14 כל אחת.

* מחזור פתיחת העונה: העונה תפתח ב-27 באוקטובר, והמשחק המרכזי באותו יום יהיה שחזור חצי גמר המזרח, כשקליבלנד תבקר את שיקגו. בנוסף, הפליקינס ישחקו נגד גולדן סטייט באותו ערב, והקליפרס יארחו את דאלאס.

* מחזור חג המולד: המשחק המרכזי, כפי שדווח, הוא קליבלנד נגד גולדן סטייט, שחזור הגמר, באורקל ארינה, מגרשה הביתי של גולדן סטייט (גם ב-18 בינואר הקבוצות יפגשו). גם מיאמי וניו אורלינס יפגשו, בנוסף לדרבי של לוס אנג'לס (הלייקרס נגד הקליפרס), סן אנטוניו נגד יוסטון ושיקגו נגד אוקלהומה.

* למרות זאת, המשחק שכולם מצפים לו הוא המשחק של הקליפרס בדאלאס, לאחר שדיאנדרה ג'ורדן, סנטר הקליפרס, סיכם בעל פה על חוזה עם המאבריקס וחזר בו כדי להשאר בקליפרס. זה יקרה ב-11 בנובמבר (והקבוצות יפגשו לראשונה ב-27/10), ולה מרקוס אולדריג' ישחק לראשונה ברוז גארדן כיריב של פורטלנד באותו יום.

* בממוצע יש 7.23 משחקים ביום, כשיש 9 ימים לא משחקים-6 מתוכם כוללים את סוף שבוע האול-סטאר. יש בממוצע יותר משחקים בימי ראשון וחמישי, ופחות עומס על השחקנים (מבחינת בק טו בקס ורצפי 4 משחקים ב-5 ימים). כל העונה הסדירה תמשך 170 ימים, ותסגר ב-14 באפריל 2016. כמו כן, 8 מתוך 16 השידורים של המשחקים ברשת ABC, הרשת הגדולה ביותר שמשדרת משחקי נבא, יהיו בשבת בערב שעון ארה"ב.

* דמארי קארול יחזור לאטלנטה כשחקן טורונטו לראשונה ב-2 בדצמבר. דרון וויליאמס ישחק בברוקלין כשחקן מאבריקס לראשונה ב-23 בדצמבר, ובאותו יום גרג מונרו יחזור לדטרויט כשחקן מילווקי.

* יש שני משחקים שלא יערכו על אדמת ארצות הברית/קנדה-המג'יק נגד הראפטורס ב-14 בינואר, והניקס נגד הבאקס ב-15 בינואר, שני המשחקים ב-O2 ארינה בלונדון, אולם שאירח משחקי NBA בעבר ואת טורניר הכדורסל בלונדון 2012.

* ל-3 קבוצות יש משחקים שלא ישודרו מחוף לחוף-דטרויט, דנבר ופילדלפיה. לכל שאר הקבוצות יש משחק אחד כזה, לפחות.

*


אטלנטה:
שחקן הקבוצה בעונה האחרונה והבחירה הראשונה בדראפט 1999, אלטון ברנד, הודיע על פרישה מכדורסל. בראנד שיחק בשיקגו, הקליפרס, פילדלפיה, דאלאס ואטלנטה, ונבחר לרוקי השנה של שנת 2000 ופעמיים לאול-סטאר.

אלטון ברנד
אחד הפאוור פורוורדים הטובים בתולדות הקליפרס, ואחד השחקנים הפחות מוערכים בשנים האחרונות. ברנד.

לשיאו הגיע בעונת 2005/06, בה קלע 24.7 נק' עם 10 ריב' למשחק, ונבחר לאול-סטאר, חמישיית הליגה השנייה ולשחקן הספורטיבי של העונה. באותה שנה הוא הוביל את הקליפרס לצד סם קאסל וקוטינו מובלי לחצי גמר המערב, שם הודחו ב-7 משחקים מול פניקס. ברנד, שבעונה האחרונה נתן 2.7 נק' עם 2.8 ריב' למשחק והגיע לראשונה בקריירה לגמר אזורי, קלע ב-1,041 משחקי נבא (867 משחקים כשחקן חמישייה), 16.1 נק' עם 8.7 ריב' למשחק.

בנוסף, ברנד נמצא במקום ה-76 ברשימת השחקנים ששיחקו הכי הרבה דקות בתולדות הליגה, לפני שמות כדיוויד רובינסון, לארי בירד ומג'יק ג'ונסון.

*

פניקס: מרקיף מוריס דורש טרייד מהקבוצה, לאחר שהסאנס העבירו את אחיו, מרקוס מוריס, לדטרויט. מרקיף נתן העונה שנת שיא של 15.3 נק' (31.8% מחוץ לקשת) עם 6.2 ריב' למשחק כשחקן פניקס, הקבוצה בה בילה את כל הקריירה.

*
אינדיאנה: הפייסרס החתימו את הגארד טוני דגלאס על חוזה מובטח חלקית לשנה אחת. בעונה האחרונה דגלאס קלע 4.3 נק' עם 2 אס' ו-1.8 ריב' למשחק כשחקן ניו אורלינס, ב-12 משחקים בלבד. שיחק בעבר במיאמי, גולדן סטייט, יוסטון, ניו יורק וסקרמנטו.

*
ברוקלין: הנטס החתימו את דונלד סלואן. הרכז בן ה-27 קלע בעונה האחרונה 7.4 נק' עם 3.6 אס' ו-2.7 ריב' ב-21 דקות למשחק כשחקן הפייסרס, הקבוצה בה שיחק בשנתיים האחרונות.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 31 תגובות

  1. בלי הפציעות, היה נזכר כאחד הגדולים ביותר. נתן יופי של קריירה, ואחד הפאוור פורוורדים הגדולים ביותר ששיחקו בשנות ה-2000 (יחד עם טימי, גארנט, נוביצקי, ראשיד, פאו, זי בו ועוד שאני לא זוכר כרגע).

  2. בנוסף (שכחתי לכתוב את זה בתגובה הראשונה), מרקיף מוריס חייב להבין שאם הוא ידרוש לשחק באותה קבוצה עם אח שלו כל הקריירה, הקריירת נבא שלו תהיה קצרה מאוד. בהנחה שלא יגיע לדטרויט הוא יוכל להיות אפקטיבי בשיקגו (תמורת טאג' גיבסון, טרייד שיחזק את שתי הקבוצות), אינדיאנה ו-וושינגטון.

    ושחקן של 15-6 למשחק לא יכול להתנהל ככה. זה לא מכבד ומעליב מועדון שתמך ופיתח אותו במשך 4 שנים

  3. חדשות גם ממינסוטה:
    החדשות הרעות הן שפליפ סונדרס, המאמן, הודיע שהוא מתמודד מזה חודשיים עם סרטן (לימפומה).
    החדשות הרעות יותר הן שזה לא ימנע ממנו להישאר לעמוד על הקווים בעונה הבאה.
    שיהיה בריא!

        1. עם הכימותרפיה הוא יראה כמוהו. מעניין אם הוא ייסע למשחקי חוץ גם ( זכור לי מקרה שאני לא זוכר איזה מאמן, אבל הוא לא היה נוסע למשחקי חוץ בגלל כאבי גב או משהו )

  4. תודה על העדכון.
    רק לגבי הספרס – הסיבה שיש להם את רצף משחקי החוץ היא שהאולם שלהם תפוס באותה תקופה (הרודאו המסורתי)
    ועדיין יש להם לוח משחקים די קל – 16 באק טו באק,
    ואין להם בכלל רצף 4 ב-5.

  5. "…כשיש 9 ימים לא משחקים-6 מתוכם כוללים את סוף שבוע האול-סטאר".

    מתוך השלושה שנשארו אני יכול לחשוב על אחד שהוא גמר המכללות והשני שהוא ערב חג המולד. בסופרבול, אגב, יהיו משחקים. מישהו מצליח לחשוב על השלישי?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט