מעורבי הופס קצרים ליום שני: MJ -"הייתי מחסל את LBJ בקלות" / מנחם לס

*איזה 35 רוקיס השתתפו בסמינר ה-NBA על "התנהגויות הולמות", "השקעות זהירות", ו-"נקודות תורפה לשחקנים צעירים" (נשים צעירות במלונות; 'עזרה לחברי ילדות', ו-'דודים יש שלישית').

*מייקל: "הייתי מחסל את לברון ג'יימס בקלות"":

*

*

*השופטים והליגה הגיעו להסכם קיבוצי ל- 7 השנים הבאות. שופטי ה-NBA (למרות כל קשקושי רפי ההבנה כאן) הם השופטים השניים הטובים ביותר בכל משחקי הספורט הקבוצתי (שופטי ה-NFL ראשונים, שופטי הפרימייר-ליג מקום שלישי. המקור? העיניים והחומר האפור במוח של הדוק).

*זה סופי. דנטה אקסום סבל מקריעת רצועת ה-ACL במשחק אוסטרליה נגד סלובניה, בסלובניה. הוא הוטס מיד ליוטה שם נקבעה חומרת פציעתו, ואיזה סוג ניתוח הוא יעבור.

*הקאבס החתימה את הוותיק ריצ'רד ג'פרסון. תהרגו אותי אם אבין את החתימה.

*הניקס החתימו את ה-PF/סנטר קווין סרפין עם ה-6.6 נק' שלו בעונה שעברה בויזרדס. כוסות רוח לגווייה מתה.

*סין ניבחרה לארח את אליפות העולם הבאה בכדורסל ב-2019. יאו מינג יהיה נשיא הכבוד של האליפות.

*דאלאס החתימה שוב את סמואל דלמברט למחזור שני במבריקס, והחזירו את צ'ארלס וילנאובה.

*דנבר החתימה שוב את דרל ארתור, וויל ברטון, וג'מיר נלסון.

*דונלד סטרלינג הזקן (שאשתו טוענת שהוא אלצהיימרי) הפתיע אותה בבקשת גרושין: "נמאס לי מהזקנה המקומטת הזאת" הוא כתב במכתב הבקשה לגרושין.

*ג'ורג' קרל הגיב בקשר ליחסיו עם ראז'ון רונדו: "זה הדבר הפחות מתריע. הוא PASS FIRST KIND OF A GUY, וללא קשר, אני יודע להסתדר עם פוינט גארדים. הסתדרתי עם גארי פייטון בסיאטל, סם קאסל במילווקי, אלן אייברסון בדנדר, וצ'ונסי בכיליאפס בדנבר. אסתדר מצויין עם רונדו!".

*כש-"בילי דה קיד הולך לתפוס את מקומו של ג'ון בדנבר:

When Billy the Kid met Stockton — Throughout his years as an ESPN color commentator, Jeff Van Gundy has made plenty of provocative statements. But maybe none was as off-the-wall crazy as those days nearly three decades ago when as a Providence College graduate assistant coach he told third-round NBA Draft choice Billy Donovan that he could go into the Jazz training camp and take that job from a young player named John Stockton. It’s all part of a wonderful profile package on the Thunder’s new head coach by the talented Darnell Mayberry

*סטן ואן גנדי אמר שנכון לרגע זה, הרוקי סטנלי ג'ונסון הוא השוטינג גארד הפותח שלו, או הסמול פורוורד הפותח. "HE IS THAT GOOD!", הוא אמר.

*ישנו סכוי סביר שפאט קונאטון – ה-SWINGMAN של פורטלנד בלייזרס, יהיה השחקן הראשון בתולדות ה-NBA שיורשה לשחק גם בייסבול בסיום העונה. כשפוטרלנד מסיימת, הבולטימור אוריולס מתחילה את עונתה, וכפיצ'ר שמנבאים לו עתיד מזהיר, הוא יכול היה לוותר על הספרינג טריינינג. בכל מקרה, הוא הראשון שבינתיים קיבל רשות: לדייב דהבושר ודני איינג' לא ניתנה רשות. להם נאמר "או ש…או ש…".

 

*הסנטר ג'ייסון ת'ומפסון עבר 3 קבוצות ב-12 יום: מפילדלפיה לסקרמנטו לסן פרנציסקו: "אני מתעורר בבוקר ולוקח לי עשר שניות לדעת היכן אני. כשאני חושב שאני בפילדלפיה בא לי להקיא. ואז אני ניזכר שאני אולי בסקרמנטו ואז אני מקבל כאב ראש, ואז אני ניזכר שאני בס"א ואושר ממלא אותי".

*ברנדון באס, אחרי כמה משחקי אימון בלייקרס, טען אתמול שקובי "הוא עדיין הטוב מכל שחקני העלית שאני מכיר, 'HANDS DOWN'"!

*מקריף מוריס הודיע רשמית בטקסט מסג' להנהלת פיניקס שהוא רוצה "OUT".

אינדיאנה פייסרס החתימה את טוני דאגלאס.

הרפטורס חתמה חוזה PARTIAL GUARANTEED עם שנון סקוט.

*זה רק שגם דודי יידע את מי החתים פיל ג'קסון:

-רובין לופז

-אפללו

-דריק ויליאמס

-קייל או'קווין

-סאשה ווצ'צ'יק

קווין סרפין

-לאנס תומאס

-לו אמונדסון

על זה שילמו לפיל ג'קסון העונה 12 מיליון!

*דנילו גלינרי על חוזה ה-45 מיליון שדנבר נתנו לו על 3 שנים: "לי אין כל טענות אם הם כאלה נאיבים…"

.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 32 תגובות

    1. על סמך איזה נתון אתה אומר את זה?
      לברון גבוה ב-5 ס"מ, חזק הרבה יותר, אתלטי ומהיר כמו ג'ורדן…ככה שהוא לגמריי אבל לגמריי יכול לשמור עליו, ג'ורדן לעומת זאת בנחיתות פיזית…אני לא בטוח שהוא מנצח כמו שאתם חושבים…אגב שחקן 1 על 1 אז אם תשימו כוכב גבוה מול כוב נמוך יותר יש יתרון ברור לגבוה יותר ועל אף שלברון הוא לא סנטר הוא גבוה וחזק משמעותית ממייקל.
      https://www.youtube.com/watch?v=1NwgNLW9ASQ
      https://www.youtube.com/watch?v=WagLsOTNlF8

  1. גייסון תומפסון לא עבר קבוצה שמונה שנים ככה ששלוש קבוצות בשבוע וחצי זה בסידר…
    בכל מקרה הוא יליד פילדלפיה, מוזר לי המשפט הזה גם הציטוט כתוב בכתיב חסר כאן.
    וגולדן סטייט עשו יופי איתו הוא בדיוק השחקן שהם צריכים- גבוהה מחליף גם לפאואר וגם לסנטר סולידי מאד ובמחיר סביר.

  2. ואן גנדי לא אמר שסטנלי ג'ונסון יפתח. בתשובה לשאלה של זאק לואו אם יש סיכוי שג'ונסון יפתח, ואן גנדי ענה "יש סיכוי" ואז בעקיפין הודה שהוא היה אומר את זה על כל אחד.

  3. סטוקטון היה מחליף באותה עונה, אבל משם זינק ל-10 עונות רצופות של 10+ אסיסטים למשחק, ולכן לדונובן לא היה בעצם סיכוי

  4. בכלל, מבט על ה-chart של סטוקטון מראה שמתוך 19 עונות, רק ב-2 לא שיחק את כל המשחקים, וגם באלו היו לו 78 ו-64 משחקים. ממש איש ברזל.

  5. מנחם, בגילך אתה כבר אמור לדעת שלא שופטים קבוצה בתחילת העונה…
    אני לא מחובביו של פיל ג'קסון ואף תמיד הייתי נגד הקבוצות שלו אבל אני חושב שעכשיו יש הזדמנות נהדרת לראות האם "יש לו כדורסל" או רק מזל (מייקל, שאקיל וקובי).
    או שהוא ילמד אותנו משהו
    או ששמו יצא מרשימת גדולי המאמנים
    בכל מקרה הייתי נותן לו עד סוף העונה הבאה להביא תוצאות. את ניו יורק אני דווקא די אוהב.

    ועוד הערה קטנה… הספרס ואף אטלנטה לאחרונה הראו שגם ללא כוכבים זוהרים אפשר להגיע גבוה… יש הרבה חשיבות לתלכיד הקבוצתי.
    לניקס יש סקורר של 20+ נקודות למשחק. בוא ניתן לג'קסון הזדמנות.

    1. רק תיקון קטן זה בכלל לא משנה מה הוא יעשה עכשיו מרשימת גדולי המאמנים הוא לא ייצא מהסביה הפשוטה שהוא …לא מאמן עכשיו הוא5 GM,אז במקרה הכי גרוע מבחינתו יזכרו אותו כמאמן גדול אף GM רע

    2. יש לך טעות הוא עכשיו לא מאמן אלא gm. זה כמו שניתן להגיד שדוק ריברס מאמן מצויין וgm גרוע, עד עכשיו הוא עשה עבודה לא רעה בקיץ , הוא הצליח להיפטר ממס המותרות המטורף, ובחר בחירה מעניינת מאוד.

  6. מנחם מה הבעיה בניקס ? סה"כ אם מלו בריא ובכושר ביום בהיר מאוד אפשר לראות תפליאוף.(חמישיה של לופז מלו הפגפגפגפס אפללו וקלדרון זה ממש לא רע)

  7. משפט השנה:

    *הסנטר ג'ייסון ת'ומפסון עבר 3 קבוצות ב-12 יום: מפילדלפיה לסקרמנטו לסן פרנציסקו: "אני מתעורר בבוקר ולוקח לי עשר שניות לדעת היכן אני. כשאני חושב שאני בפילדלפיה בא לי להקיא. ואז אני ניזכר שאני אולי בסקרמנטו ואז אני מקבל כאב ראש, ואז אני ניזכר שאני בס"א ואושר ממלא אותי".

  8. הגדול ביותר לא צריך להמשיך ולפאר את עצמו, מספיק הנתינים של 'אלוהים' עושים את זה בשבילו.
    לא שאני אומר שהוא לא הגדול מכולם (הוא כן), אבל לשמוע את השטויות על דיבורים כמה הוא והקבוצות שלו גדולים יותר מכל דבר אחר רק מוריד בערכו.

  9. "נקודות תורפה לשחקנים צעירים – נשים צעירות במלונות" – חחחחחחחחח

    נשמע יותר דפוק מסמינר של סמינר הקיבוצים.

  10. סשה ויוצ'יץ' מל. ייזכר בפניתאון העד של אוהדי הלייקרס כ"מכונה", מסדר הגבות והבלורית, המאהב של נרטילובה במנהטן ביץ' והקלאץ' שסגר לג'קסון ופיש את האליפות ב-2010. מעניין איך ישתמשו בו בניו יורק

      1. אכן כן שארפובה. הם היו בזמנו הזוג הכי לוהט במנהטן ביץ' שזו עיר חוף סמוך למתקן האימונים של הלייקרס באל סגונדו. כל מה שנישאר לנו כאוהדי לייקרס בימים אלה זה הזכרונות…

  11. ג'ורדן התחיל לפרגן לקובי כשהוא הבין שקובי כבר לא מאיים עליו. מלברון הוא עדיין מפחד ולכן הוא כל הזמן משמיץ אותו. על סל אחד ללברון יש יתרון.

  12. פיל עשה עבודה מצויינת הקיץ עם הניקס.
    חבל שאתה לא רואה את זה.
    שינוי של 180 מעלות מהחורבן של שנה שעברה.

    גם הוא וגם דוק ריברס כיפרו על הקיץ הקודם.

    "*הקאבס החתימה את הוותיק ריצ'רד ג'פרסון. תהרגו אותי אם אבין את החתימה."

    החתמה טובה מאד, ובכל זאת אני חושב שהחיים שלך לא בסכנה…

    1. האקים, HANDS DOWN. מספיק חכם וזריז בשביל לשמור על גארדים, מספיק גבוה וחכם בשביל לשמור על גבוהים ושחקן עם ארסנל התקפי עצום.

      אייברסון מסיים בטופ 5 בתחרות כזאת לדעתי, גם קובי.

  13. שחקן 1 על 1 הכי גדול אי פעם? תרגיל בעייתי בגלל השונות בין העמדות.
    אייברסון למשל שחקן התקפה ענק ב-1 על 1, אבל יתקל בבעיות קשות בלהגן מול גבוהים, וגבוה אפקטיבי כמו האקים יכול לחסל אותו די בקלות.

    לדעתי לברון הוא שחקן ה-1 על 1 המושלם – בצד ההתקפי אין מה להכביר מילים, אבל בצד ההגנתי הוא השחקן היחיד שאני מעלה בדעתי שמסוגל לשמור באופן אפקטיבי עמדות 1 עד 5. ג'ורדן מסוגל לעשות את זה באופן אפקטיבי על 1 עד 4, עם סנטרים גדולים יכולה להיות לו בעיה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט