מעורב הופס ליום שלישי / מנחם לס

1. סימן טוב לניקס

כרמלו אנטוני הודיע שהוא מוכן ומזומן להופיע ל-MINICAMP של סגל ארה"ב לאולימפיאדת ריו 2016 בשבוע הבא בלאס-ווגאס.

הוא עדיין לא קיבל אור ירוק להשתתפות מלאה באימונים ומשחקי ראווה, אבל עצם מוכנותו להופיע משדרת לי שהשחקן הזה – שתמיד הצטיין ביותר במשחקיו עם הנבחרת – מאמין ביכולתו לעשות את ה-12, וזה סימן טוב מאד לניקס.

מיטש אברמסון כתב בניו יורק דיילי נווז::

In a sign that Carmelo Anthony should be ready for the start of training camp, the Knicks’ $124 million man plans to attend a USA Basketball minicamp in Las Vegas from Aug. 11-13 as part of the build-up for the 2016 Summer Games in Brazil.

המפגש בלאס ווגאס הוא לא יותר מ-REUNION – משהו דומה לפגישת הופס בי"ם כשניפגשים לומר 'הי' ו-'מה קורה', ואז זורקים מעט לסל ומתבדחים אחד על חשבון השני. יהיו קצת משחקים אבל כולם "NON-CONTACT" – הווה אומר משהו דומה למשחק אול סטאר שכשאתה חודר עם כדור, כולם מפנים לך את הדרך ועוד שמים שטיח אדום לרגליך.

אנטוני, שעדיין מחלים מהניתוח לתיקון גידי עצם הפטלה שניקרע, הודיע שהוא ישתתף ב-"רוב הפעילויות אבל אולי לא בכולן". כרמלו – רק שתדעו – הוא אחד השחקנים הפופולריים ביותר בנבחרת – תמיד מחייך, מעודד, מתבדח, וחבר של כולם.

ג'רי קולנג'לו אמר לדיילי ניוז שכל השחקנים שהוזמנו יופיעו, מלבד אלה שביקשו למפרע 'בקשת היעדרות' בגלל סיבות אובייקטיביות. "פעם היינו צריכים להתחנן לשחקנים לייצג את ארה"ב בנבחרת. היום הם מתחננים להיות חלק. זה ההבדל הגדול ביותר בין אז להיום", הוא אמר.

2. הייתכן שלטריי בורק 'אין את זה'?

 

זה דבר אחד להיות שחקן NBA כלוטרי פיק, שחקן UNDRAFTED, או כל דבר בין לבין, וזה דבר אחר להצליח ב-NBA כשאתה 'שחקן השנה במכללות' ומצפים ממך לגדולות.

הוא הגיע ליוטה לשם הגיע מאמן חדש עם פילוסופיה חדשה, וזריקת הג'אמפ שלו פתאום נעלמה. היא הופיעה פה ושם, אך בסוף העונה לצד שמו נירשם המספר "41%" בדיוק קליעה, ו-"33%" מאחורי הקשת, מספרים כלל לא מחמיאים שהמאמן טיי קורבין לא הבינם, ולא עשה דבר כדי לעזור לצעיר לצאת מבור הצואה כי הוא מאמן שלא מאמין ב-"PLAYER DEVELOPMENT". הוא מאמין שאם היית שחקן השנה במכללות ואם אתה ב-NBA, עשית את כל ההתפתחות שהיית צריך לעשות ועתה זאת שאלה של "יש לך, או אין לך, את 'זה'".. זאת אחת הסיבות שנתנו לו את הפיתקה הוורודה.

הגיע מאמן חדש, קווין סניידר, המאמין ב-"פיתוח שחקנים". פיתוח שחקנים יעני זה העלאת יעילותם. דמאר קרול נותן את כל הקרדיט לסניידר על שיפור הג'אמפ שלו. הג'אז הביאו גם את פטריק בייליאן, בנו של ג'ון שהיה מאמנו במכללה כעוזר מאמן ו-'SHOT DOCTOR' לעבוד עם בורק בתקווה שעונת 2014-15 תהיה עונת היציאה מהבור של בורק.

ומה קרה? השלשות שלו צללו עוד יותר למטה, ל-31%. האחוז מהפארקט ירד ל-40.

מה קרה לג'אמפ שלו שהיה טוב במכללות? לא מצויין, אבל לפחות "טוב+" (52% מהפארקט; 38% מה-3)?

מאמר בגרנטלנד מהעתונאי קירק גולדסברי הגדיר את בורק כ-"הפוינט גארד הפחות יעיל בליגה". למה? בגלל אי יכולתו לסיים בתוך הטבעת בפריצה.

אבל המאמר – ושאר מומחי ה-NBA שלא איבדו תיקווה עם בורק – טוענים שגם סטפן קרי לא היה יעיל בסיום אל פי הטבעת בשנותיו הראשונות בליגה. פעם כתבו על קרי שהוא "היה יכול להיות הפוינט גארד הטוב ביותר בליגה אילו אסרו על פוינט גארדים לקלוע מתוך אזור הקשת". מה קרה? סטפן הפך לאחד הטובים לא רק מחוץ לקשת אלא גם בתוך הקשת, ועד פי הטבעת.

בואו נסתכל על הסטטיסטיקה של בורק מהעונה שעברה: ב-'CATCH-AND-SHOOT' הוא 46% מה-2 ו-35% מה-3. לא רע בכלל. אבל ב-'PULL-UP JUMPERS' המצריכים 'אחד-על-אחד' הוא רק 40% מה-2 ו-8% מה-3.

מה לדעתי צריכים לעשות איתו? להפכו ל-'SPOT-UP JUMPER' – אחד שעומד ומחכה לכדור עד שהוא לפתע חופשי ואז קובר אותו (מהסוג של מייק מילר), או שיהפוך לרול-פלייר.

יכול להיות שפשוט אין לו את זה – גם לנהל וגם ליצור = וייעודו בליגה הוא כרול פלייר העולה מהספסל ולא פוינט גארד של קבוצה המתעתדת להילחם עמוק אל תוך הפלייאוף עם אריות המערב!

3. לא מבין את הרעיון בשליחת שבאז נפייר למג'יק

גארד השנה השנייה של מיאמי היט הולך למג'יק. השחקן שהיה אלוף מכללות עם יוקון הגיע להיט – לפחות כך אומרות השמועות – בגלל שלברון רצה אותו. במיאמי הוא שיחק ב-51 משחקים, קלע 5.1 נק' עם 2.5 אסיסטים ו-2.5 ריבאונדים, ועכשיו לברון איננו.

מה בדיוק הולך במוח של המג'יק שיש לה שני פוינטים צעירים – ויקטור אולדיפו ואלפריד פייטון אני לא יודע, ולמה מיאמי שיחררו אותו כשאחרי גורן דראג'יק יש להם רק מריו צ'אלמרס (ואחרי שנפייר נתן קיץ מצויין למיאמי היט בטורניר של אורלנדו) אני גם לא מבין.

אבל כנראה אם הייתי מבין הייתי היום מנכ"ל של מיאמי היט ולא כותב עליהם מחדר האורחים של בתי בהוד השרון.

4. הקאבס ניפטרו מאחריות כספית רצינית

סוף סוף הקאבס FLIPPED את החוזה של ברנדן הייווד כששלחו אותו לפורטלנד יחד עם מייק מיטלר, ושתי בחירות דראפט סיבוב שני.

למה?

ע"י ה-DUMPING של מייק מילר שכמעט ולא שיחק, הקאבס חוסכים בערך 10 מיליון במשכורת ומיסים, וע"י שליחת הייווד זה מאפשר לקאבס 10 מיליון ב-"TRADE EXCEPTION" שיאפשר להם להביא שחקן משמעותי בעונה הבאה. אבל פורטלנד יכולה להיפטר מהייווד אם היא רוצה כי חוזהו אינו מובטח, אבל עליה לעשות זאת עד שבת.

השליחה של מילר מעניינת כי מיאמי עשו זאת על מנת לחסוך בדיוק מה שהקאבס חוסכת, ואז דובר על המעשה כאחת הסיבות שבגללן עזב אותם לברון. כנראה ששנה נוספת עם מייק מילר שינו את נקודת המבט של לברון שאני בטוח שהוא עתה שלם עם ההחלטה לתת למילר ללכת.5

5. זאק לוויין מדנקק מקו הפאול (די בקלות!)

6. זאק לוויין מדנקק החמצת פאול מכוונת:

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 51 תגובות

  1. אם זאק לוין יחליט שהוא רוצה להפסיק להיות בהיילייטס ולהתבגר, יש לו סיכוי להפוך מהר מאד לאחד מחמשת הרכזים הטובים בליגה. לא פחות. יש לו גובה, יש לו מהירות ויש לו אפילו שכל.
    תארו לכם ווסטברוק צעיר כזה אבל עם 2 פיט יותר ואחוזי 3 טובים יותר

  2. 1. הסימן הכי טוב שיכול לקרות לניקס אם קבוצה אחרת תיקח מהם את כרמלו.

    4. ההתנהלות של הקאבס באמת מעולה לאחרונה.

    5.DAMN!!!

    1. אם כל הכבוד ל-ynet (ואין הרבה מזה…), פרסמנו את הידיעה בתגובות של פוסט הפוטבול השבועי כבר לפנות בוקר.
      (סמיילי של מיסיונר פוטבול)

  3. מיאמי חוסכת במס מותרות. היא שחררה את נפייר ואח של דראגיץ.
    צעד מובן מאוד.
    עדיף למיאמי לצרף את סטודמאייר, גרלד גרין, ואולי לחדש חוזה לגיימס אניס.
    אי אפשר או לא כדאי להעסיק את כולם, משיקולי שכר ומס מותרות.

  4. אני לא מאמין שההחלטה של לברון לחזור לקליבלנד הושפעה ממילר, עם כל הכבוד למילר הוא כמו קשקש אחד בשריון של דרקון

  5. אני ממש לא מאחל לכרמלו שיקרה לו פול ג'ורג' ברגל.
    חס וחלילה.
    אבל לא הייתי מתנגד לאיזו מתיחה חמורה שתשבית אותו לחצי עונה ותתן לצעירים להתפתח.
    בכל מקרה, גם עם רגל שבורה בשישה מקומות, באולסטאר הוא ישתתף.

  6. ראיתי כבר לא מעט הטבעות מהעונשין
    כולל את מייקל ג'ורדן ואף אחד לא מתקרב לקלות וליופי שזאק לווין מטביע מהעונשין

  7. זאק לווין זה ליגה אחרת מכל מטביע שדורך בליגה.

    זה לא הניתור והקפיצים ברגליים( שמזכירים את ג'רמיו מון הצעיר), זה טכניקה מדהימה עם הרגליים באוויר, זה השליטה שלו בגוף כשהוא באוויר, זה מה שיוצר את היופי.

    אני חושב שהמון שנים גם לא הײַתה בחירה כל כך בטוחה ומוצדקת לדאנקיסט של האולסטאר.

    1. לגמרי.
      לפני האול סטאר ראיתי היי לייטס כדי חהבין במה מדובר, הוא ליגה משלו באלגנטיות, כאילו הכל כל כך פשוט.

    1. הוא בגיל שלי הבנזונה. כל הפרוספקטים בני ה-15 האלו שמטביעים עם המרפק עושים לי רע על הלב. זה לא פייר 😉 . לפחות אני יכול להתנחם בזה שהקליעה שלי יותר טובה מהדבר המזעזע הזה שהוא מוציא מהיד.

          1. קלמן! חזרת לפורמה! (שזו המילה הכי מעצבנת שיש ומשום מה פרשני הספורט הישראלים וגודס – הפרשן לעתיד- כל כך אוהבים להשתמש בה..).
            היית שקט לאחרונה.

    2. 🙂
      לא ברור מה יותר גרוע: הורים יצירתיים ומלאי מעוף (שנותנים שמות כמו עפרוני לבן שלהם) או ההיפך, ההורים של יצחק יצחק והכישרון העתידי שצירפת, מר בול.

      1. שאלה מעניינת.
        לא יודע איך הייתי מעדיף שיקראו לי (אגב כמעט וזמברו אותי וקראו לי קלמן במציאות), אשך אשך או תמיר טמיר.

        מה שבטוח שהבולבול הזה ממש ארוך (גם אם דק יחסית) ושחור ובעל שחרור מהיר במיוחד.

        האם זה מתאים למקצוענים? בהחלט רואה אותו משתלב בדטרויט למשל, בקבוצתו של רון ג'רמי- אה, סטן ון-גנדי 🙂

  8. נאפייר הועבר לאורלנדו כדי לחסוך מס מותרות.
    מיאמי קבוצה קמצנית וזה ידוע.
    מי שמפקפק יכול לשאול את מייק מילר.

    וההבדל בין מייק מילר שמיאמי זרקו לפני שנתיים למייק מילר שהקאבס זרקו עכשיו הוא הבדל עצום מבחינת מה הוא (לא) מסוגל לתרום.

    קליבלנד התחנפו ללברון והביאו את מילר וג'יימס גונס בקיץ הקודם, אבל עכשיו גם לברון יודע שלמילר אין יותר מה לתרום לקבוצה – בטח לא תמורת הכמעט 12 מיליון שהוא היה עולה להם.

    העסקה של הייווד ומילר לא רק חוסכת לקאבס את הכסף של מילר, אלא גם נותנת להם 2 חריגות טרייד שהם יוכלו בעזרתן לעשות הרבה מאד לחיזוק ושיפצור הקבוצה אם יהיה בזה צורך במהלך העונה ולא רק בקיץ הבא.

    לצורך העניין – את עסקת מוזגוב קליבלנד עשו בעזרת חריגת טרייד של 5 מיליון דולר.
    עכשיו יש להם 2 חריגות של 2.9 מיליון ושל 10.5 מיליון.
    זה נותן המון גמישות בטריידים עתידיים והמון אפשרויות.

    מה שכן צריך לזכור – במיוחד לקבוצה שתשלם העונה הכי הרבה כספים בהסטוריה של הליגה, זה שעסקה שבה אתה משתמש בחריגת טרייד ולא שולח החוצה אף שחקן (ואגב אפשר לעשות את שתי הפעולות אם מוצאים טרייד מתאים) – היא העסקה הכי גרועה שאפשר לעשות מבחינת הגדלת העלויות של הבעלים.

  9. עם בני הראשון התלבטתי בין השם "תורן" (כמו תורן של ספינה) ל"שלו" (לפעמים הים שלו ואין גלים…).

    אשתי התלבטתה בין לעצור לבעלה את המעוף היצירתי או לפתוח קופת חיסכון לפסיכולוג לעולל המסכן. היא בסוף שכנעה אותי שתורן כשיתבגר לא יעמוד בציפיות ושלוי החמוד יהיה ילד מופרע.

    מקווה שמר בול לא יגיע לשחק בארץ זה יגמר במעצר

    1. ואני עדיין לא ויתרתי לאשתי על "חושן". יש עדיין עוד ילד אחד במחסנית ואני התחלתי במלאכת הריכוך מאז שנולדה השלישית, למרות שאני לא חושב שהריכוך עובד כמו שצריך בינתיים. היא יכולה להיות עקשנית האישה, יש מצב שבצדק.

    2. 1+
      אשתך צדקה. השלווים תמיד היפר-אקטיבים ומופרעים.
      שמח גם שלא קראת לו תורן. במקום ריטלין היה צריך לקחת ויאגרה קבוע כדי לעמוד בצפיות…

  10. 2. אין לו את זה. הפתרון של התמחות בצליפה מתאימה לשחקנים שסיימו את הקריירה ורוצים להיאחז בליגה עוד קצת (מייק מילר), בד"כ לא להיפך.

    3. אני מאמין של2 הקבוצות זה היה מהלך ביניים, אורלנדו יחפשו מתישהו עד הדדליין לעשות טרייד לאחד מהגארדים הצעירים.

    4. קליבלנד נתקעו בלי טרייד – ולכן הלכו על המהלך הסביר האחרון וזה הdumping. הם צריכים להיות קצת מודאגים שלמעט מו וויליאמס לא היו מספיק שחקנים שגילו התעניינות בקליבלנד (הרי לא יבטיחו להם מספיק דק'), אבל מצד שני הם שמרו על כל הנכסים הטובים והעיפו כמעט את כל החלשים (אפשר להתווכח בנוגע לג'ו האריס).
    בכל מקרה הם צריכים עוד SF (גפרסון וJJ זקנים, דומיניק חלש התקפית – אך יש לו פוטנציאל מאוד גבוה לדעתי והיו לו מהלכים מרהיבים בליגת הקיץ).
    בהעדר בחירות דראפט – הם צריכים להתחיל לחפש דם טרי-צעיר למלא את סוף הספסל כדי להתכונן לשנים שאחרי לברון (או כדי לגדל שחקנים לטריידים עתידיים).
    5. זאק לווין בהחלט יגיע רחוק אם ישקיע לא רק בדאנקים מרהיבים, מיניסוטה היא כרגע דוגמא ומופת לתהליך בנייה מחדש לקבוצת small market.

  11. הרגתם אותי.
    דיון "ואלו שמות" זה הרב-שיח המרשתתי בין הכי מצחיקים והכי מבריקים שקראתי.
    אתם צריכים לשקול לכתוב לגשש,
    עם כזה חומר, אולי ישקלו הופעת איחוד…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט