מעורב הופס ליום חמישי / מנחם לס

 

1. השחקנים בחרו: הארדן MVP

בערב "THE PLAYERS' AWARD של BET, שחקני ה-NBA בחרו בג'יימס הארדן כ-MVP של העונה (trib.al/ySaMhZX  )

 

2. תחליטו אתם

תקראו את הכתוב: רוי היברט, לו ויליאמס, וברנדון באס – "התקווה החדשה של הלייקרס" נשאלו אם הם ניפגשו עם קובי, או דיברו איתו.

אז הנה:

 Newly minted Lakers Roy Hibbert, Lou Williams, and Brandon Bass were introduced at a press conference today, at which they were asked a seemingly simple question:

 

"Have any of you guys heard from Kobe, and if so, what'd he say?"

No

Nobody?

Surely you, Lou.

Really? Not at all?

Roy? Have yo- are you rolling your eyes?

I just didn't

(via @mcten)

3. לא הכל חלק בממלכת הספארס

כל הסיפורים העונה על הספארס עסקו בכוכבים גדולים. בליגה הזאת רק כוכבים מעניינים. לכן כל הדיבורים היו על קאווי לנרד וכיצד הוא עזר לפלח לגנוב את למרכוס אולדרידג' מפורטלנד.

אבל מה עם המילואים? אלה שיצטרכו למלא את הדקות כשדאנקן ואולדרידג' יצטרכו לנוח?  ואני אפילו לא מדבר על טוני פרקר שרגליו ניגמרו, ומאנו ג'ינובלי שכל גופו ניגמר.

לספארס תמיד היו ממלאי מקום שהפכו לביג-טיים פליירס.

אבל הקיץ הם הפסידו ארבעה חשובים מאד: טיאגו ספליטר, מרקו בלינלי, ארון ביינס, וקורי ג'וזף. החמישייה של פרקר, דני גרין, לנארד, אולדרידג', ודנקן מכניסה כנראה את שלושת-רבעי גולשי האתר לאורגזמה אלוהית, אבל השאלה מי ייכנס עבורם כשהם יצטרכו לנוח או יהיה בפאול טראבל?

התשובה של המכורים לקבוצה תהיה:

*מה עם בוריס דיאו?

*מה עם דייויד ווסט?

*מה עם קייל אנדרסון?

*מה עם ריי מקולם?

*מה עם סימונס?

מי שמאמין שבקי המונד כבר תדאג שהכל יהיה בסדר, שיאמין. גם אני הייתי מעדיף כזקן כמו הפלח שזוג עיניים נשיות יישב לידי בעת נבילתי.

מתוך ניסיון, אני מודיע לכם שאת אנדרסון וסימונס אתם יכולים לשכוח כשחקני WING שיוכלו לעזור העונה. הם צעירים מדי וילדים מדי כדי לעזור ממש כשהקרבות הגדולים והרציניים ייערכו במאי. כמעט ולא היו רוקי'ס שבאו ותרמו מיד בתוך אש קרב לוהטת.

*

*

מה שאני אומר הוא שאם הפלח שם את כל תקוותיו על שני הרוקי'ס האלה שכיכבו בגדול בלאס ווגאס, שייערב לו. כש'השיט וויל היט דה פנס' – הוא יצטרך לקרוא בשמו של מאנו ג'ינובלי, ולי ישנה שאלה גדולה בקשר למה הוא יוכל לתרום.

אבל השאלה הגדולה אפילו יותר היא מי ישחק סנטר. ללא ספליטר וביינס, לספארס אין אף סנטר. יש לה שלושה פאוורים – דנקן, אולדרידג', וווסט. מאט בונר ודיאו הם סמול פורוורדים המסוגלים לשחק סטרץ' 4, אבל זה עדיין לא 5.

אז מה? הספארס ישחקו העונה "משחק בייגלה"? לא תהיה להם ברירה. ומה זה אומר? שהם יהיו בצרה צרורה נגד כל קבוצה עם סנטר מסורתי אמיתי שיתקע אוהל תחת הסל.

ושאלה נוספת? האם מקקלום מסוגל לתת לטוני פרקר מנוחה אמיתית בפוינט?

עם הרגליים של טוני, הכדור יהיה בידו דקות רבות מאד. לדעתי הוא זקוק לעוד שנתיים טובות כדי להתמודד עם הפוינטים המעולים של הליגה. יכול מאד להיות שפאטי מילס יעלה בפוינט לפניו, אבל גם זה וגם זה הם מתחת לפוינטים האחרים במערב מהסוג של ראסל ווסטברוק, כריס פול, או סטפן קרי.

אז הספארס יוצאים העונה הזאת לקרב עם שני חסרונות גדולים:

חסרון גדול מאד אחד: חוסר סנטר.

חסרון גדול שני: נחיתות רצינית מאד במספר 1.

4. מרק קיובן על חתימת ג'ורדן עם הקליפרס

מרק קיובן הגדיר את חזרתו של ד'אנדרה ג'ורדן לקליפרס "החזרת חוב מין". הנה:

Cuban on DeAndre: "Makeup sex is always the best sex but after it's over you stare at that same face and realize the problems are the same."

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 37 תגובות

  1. קיובן גאון, אני חולה עליו.
    פטי מילס כבר מוכיח שנתיים שהוא גיבוי מעולה לפארקר. טוני טומנם חווה קצת פציעות בשנים האחרונות אבל בגדול הוא ייתן 30-32 דקות, בטח בפלייאוף, ומילס את מקולום יכולים למלא בקלות את הדקות שלו.
    איזה סנטרים ״אמיתיים״ אמורים להדאיג את הספרס? בג״ס אין, עם קאנטר הם יסתדרו, דיאנדרה אף פעם לא יהיה שחקן התקפה שעושה נזק מיוחד. נשארנו עוד דוויט, לא יודע כמה פופ מודאג ממנו.

  2. מנחם צודק לצערי, אין סנטר נורמלי. יש את בובה הסרבי שיכול לתת דקות אבל זה להמר על רוקי שייתן דקות אפקטיביות וזה לא מעט לבקש. יש גם את מאט בונר הרד במבה.
    מצד שני גם ביינס לא היה יותר מדי אפקטיבי, אבל לאבד גם אותו וגם את ספליטר זאת אבידה קשה.
    בפוינט פארקר מזדקן בשנה, משחק ביורובאסקט בקיץ מצד שני הוא נח הרבה עקב הסיום המוקדם של העונה בפלייאוף הכושל.
    מילס ישתפר מעט.
    ר'יי מקקלום הוא שווה ערך לקורי ג'וזף אולי מעט פחות טוב, לא איבדנו הרבה.
    בלינלי הוא אבידה קשה ואין לנו מי שיחליף אותו כעת, צריך לגדל בלינלי חדש.
    בקיצור הרבה תלוי בהתפתחות של הסנטר הסרבי החדש. אבל המצב אכן עגום בספסל השנה, שנה הבאה תהיה סיפור אחר לחלוטין.

  3. מסכים פה עם מנחם.

    יש בעיות בקבוצה הזו. בגולדן סטייט עיקר הדאגה הייתה הבריאות של בוגט ולי (לפני תחילת העונה היה צריך להיות שחקן חשוב). אבל הקבוצה היתה טובה ומאוזנת בין העמדות. הספרס בעיקר יפגעו מחוסר בשחקן יוצר מהקו האחורי ומחוסר אתלטיות בעמדת הפוינט גארד. בנוסף חסרים עוד קלעים אמינים בלילות הקשים. אני אוהב את הספרס אבל זו לא קבוצה מוכנה לאליפות לעניות דעתי. אם פארקר וג'ינובלי ישתו ממעיין הנעורים ויחזירו אותנו בזמן אז אולי…

  4. לגבי קובי, האיש עקבי בזה שהוא הוא לא מחפש חברים מחוץ למגרש. הם נראים מובכים מהשאלה מכיוון שלדעתי הכינו אותם לסט שאלות והם לא היו מוכנים ופחדו לעשות טעות יח"ץ. קובי ידבר אתם הרבה מאוד במחנה האימונים. הלייקרס עם הסגל בריא מסוגל לפלרטט עם 35-40 ניצחונות העונה (יסיימו 9-10)

  5. למרקוס יכול לשמור על כל סנטר במערב (אולי חוץ מבוגי).תזכיר לי מה העומק של גולדן סטייט ? לוינגסטון ברבוסה ואיזלי.לא מציאה יותר מידי גדולה. לספרס יש בספסל את ווסט, דיאו, מנו(מעניין איך יהיה השנה) מילס ועוד כמה.זה מספיק ללכת עד הסוף.השאלה זה כמו פרקר יכול לסחוב.לדעתי עדיין יש לו את זה , הוא צעיר ונח יחסית הרבה העונה.

      1. מנחם! אולי אתה יכול ליצור קשר עם המשלחת של הנבא שמגיעה לארץ ולהזמין אחד מהם למפגש באוזן בר? אני מת לפגוש את דימרקוס קזינס או את שאמפראט.

    1. החזרת חוב מין הוא ביטוי של מרק קיובן. אבל בביטויי "עונת המלפפונים" ו-"עכבר NBA" משתמשים אפילו בכנסת. אתמול מישהו דיבר על "עכברי תקשורת". לי ישנו חלק מכובד ביצירת השפה העברית, וידי עדיין נטוייה.

      1. הוא לא פיטר, פשוט רבין פעם עשה יומן "אליפות לניקס" ששבר שיאי שעמום ובנאליות ובזה זה נגמר.

        למעשה אני הייתי מהיחידים שהתייחסו אליו בכלל. ירדתי עליו קצת, זלזלתי בתחזיות ההסויות שלו(מינימום חצי גמר מזרח עאלק) , הוא נעלבי ופרש בשיא,שיא השפל.;

  6. שתי הבעיות שציינת בקשר לספרס דווקא פחות מדאיגות.

    1. הקבוצה היחידה במערב שהיא קונטנדרית עם סנטר איכותי זאת ממפיס, ומשום מה נראה לי שאם עד עכשיו הם לא הצליחו להגיע לשום מקום זה כבר לא יקרה.
    הווארד ודיאנדרה ניתנים לניטרול עם הגנה קבוצתית (יכולת המסירה שלהם לא מתקרבת לזו של גאסול).

    2. פרקר עדיין לא מבוגר במיוחד, והמחליף האוסטרלי שלו כבר הוכיח שהוא אחלה שחקן.
    בנוסף מאנו אולי כבר כמעט גמור פיזית, אבל הוא עדיין יכול לתרום 10 דק' של ניהול משחק כל ערב.

    הבעיה שאותי יותר מדאיגה זה עמדה 3.
    קאווי שם די לבד.
    גרין יכול לשחק 3 אבל זה פחות מתאים לסגנון שלו (בהתקפה), וחוץ ממנו אין מחליף ראוי לטעמי.

  7. מנחם מילס הוא גיבוי לא רע לפאר קר והביאו גם את מקולם מהקינגס שהוא לא כוכב אבל כשחקן של 15-20 דק׳ מהספסל הוא מספיק טוב זה בעניין הגארדים.
    לגבי סנטר טבעי אתה בהחלט צודק שחסר להם מצד שני כמה קב׳ עם סנטר אמיתי משמעותי יש בליגה כיום??? מסתבר שאופנת הסמול בול הגיעה עד לספרס אפילו.
    נ.ב.-פלח או לא פלח( חוץ מזה מה רע בלהיות פלח?? פעם זה היה נחשב מכובד במדינתנו) עם ההצלחות שלו קשה להתווכח

  8. מנחם לקרוא אותך כותב את המשפט "החזרת חוב מין" גורם לי להזכר שלא עשית מין איזה 40 אביבים לפחות….

    למה היית צריך להזכיר לי את זה 🙂

כתיבת תגובה

סגירת תפריט