חם מהתנור: מעקב שחקנים חופשיים-יום 23/רועי ויינברג

קליבלנד: הקאבלירס העבירו את ראקים כריסמס, הבחירה ה-36 בדראפט האחרון, לאינדיאנה, תמורת בחירת סיבוב שני ב-2019. הוא קלע העונה 17.5 נק' עם 9 ריב' למשחק במדי מכללת סירקיוז.

*

מילווקי: הבאקס הסכימו ורבלית עם כריס קופלנד על חוזה לשנה אחת של 1.1 מיליון דולר. קופלנד, לשעבר חברו לקבוצה של ג'ייסון קיד בניו יורק ניקס, קלע העונה 6.2 נק' למשחק עם 31.1% מחוץ לקשת (ממוצע קריירה של 37.3%). ו-2.2 ריב' למשחק במדי אינדיאנה פייסרס. הבאקס יהיו התחנה השלישית ב-4 שנים של קופלנד.

*

גולדן סטייט: שחקן הקבוצה בעבר, סטפן ג'קסון, הודיע על פרישה מכדורסל. ג'קסון בן ה-37 שיחק בעבר בניו ג'רזי, אטלנטה, אינדיאנה, סן אנטוניו (איתה זכה באליפות ב-2003), שארלוט, מילווקי והקליפרס. ב-858 משחקי אנ.בי.איי הוא קלע 15.1 נק' עם 3.9 ריב' ו-3.1 אס' למשחק, במשך 14 עונות.

*

קליפרס: הקבוצה החתימה את פאבלו פריג'יוני על חוזה מינימום לשנה אחת. פריג'יוני, ששיחק העונה ביוסטון והועבר לדנבר בטרייד של טיי לאוסון (משם שוחרר), קלע ארבע נק' עם שני אסיסטים למשחק כשחקן הניקס והרוקטס העונה.

*
סן אנטוניו: הספרס החתימו את הגארד ג'ימר פרדט על חוזה מינימום לשנה אחת. הגארד קלע העונה כארבע נקודות למשחק במדי ניו אורלינס.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 46 תגובות

  1. אני מניח שכל השחקנים החופשיים המוגבלים שנשארו יחתמו על ההצעות החד שנתיות שקבוצותיהן הקודמות נתנו להם, וישארו שם.

    ה-RFA שנשארו: דוולדובה, טריסטן תומפסון, וויל ברטון, נוריס קול, רובי הומל, ג'ף וויטי

  2. רועי בוקר טוב,

    מהיכן קיבלת את התעריפים של הליג פאס לעונה הבאה?
    נראה לי שזה המחיר של חבילת הפרימיום

    .

  3. פרדט הוא אחלה, אבל נראה לי שנוצר יותר מדי עומס בעמדות הגארד.
    לא היה עדיף להשקיע בעוד שחקן כנף שיגבה את קאוויי?

  4. אני רוצה לתקן אותך רועי, לא החתימו ג'ימר לשנה אחת. החתימו אותו למחנה אימונים. אם יצליח יכול להיות שיחתימו אותו לשנה על מינימום שזה כל מה שיש להם לתת .
    באופן כללי, סן אנטוניו אוהבת להשאיר את המקום ה-15 בסגל שלה ריק, לצורך גמישות והחתמות נחוצות במהלך העונה, לכן אני בספק כי יחתימו אותו בסוף לחוזה מובטח.

  5. פינקי – מגבים את קוואי וגרין בכנף – יש את מאנו, קייל אנדרסון, ג'ונתן סימונס (זכרו את השם – מדובר בקלע מעולה שבמעולים ותראו זאת השנה).
    מלבד זאת – מילס בהחלט יכול לשחק בעמדה 2, דיאו יכול לשחק עמדה 3 אם נדרש.
    אבל צריך לדעתי שחקן כמו ג'ימר שיפתח הגנות עם השלשות.
    אני קצת מודאג מההגנה של כמה משחקנים המחליפים שלנו (קייל אנדרסון אני מדבר עליך) ולהוסיף את ג'ימר עם ההגנה הלא מתפקדת לא יעזור.
    שאלה לקורא פופוביץ – חוץ מדני גרין וקוואי – מי בדיוק הולך לשמור בהגנה בספארס??

  6. אני אגיד משהו שנחשב חילול הקודש, דאנקן כבר לא שומר טוב. כלומר הוא מעולה בחסימות ובשינוי זריקות בעת חדירות. אבל קבוצות עושות עליו קבוע פיק נ רול ומשאירות אותו מול הרכז של היריבה. זה הרג אותנו מול הקליפרס. כריס פול עשה סל מתי שהתחשק לו ואני לא אומר את זה סתם.
    דאנקן לא נלחם חזק בחסימות להישאר עם הגבוה שלו.
    אולדריג' לא מגן טוב במיוחד. פארקר אסון הגנתי כבר שנים, ואני לא רוצה לדבר בכלל על מאנו.

  7. ראיתם את הפרסומים לפיהם כספי מביא לארץ משלחת של שחקני נבא שכוללת, בין היתר, את קאזינס, שאמפרט ורודי גיי? הביקור הוא הסברתי ונועד לשפר את התדמית של ישראל.
    כתוב שיהיו הרצאות בשיתוף מכבי ת"א והפועל ירושלים.
    נשמע נחמד!
    מיד אצרף לינק.

        1. מנחם! כל הכוכבים האלו כאן ממחר ועד שיש הבא. יש מצב שמישהו יוצר קשר עם כספי ומביא אותו או אחד מהסטארים למפגש?
          זה יהיה אדיר!

      1. אז לא רק שיש בונר בקבוצה עכשיו יש גם ג'ימר?? מעלה תהיות על אופן צירופם של שחקנים לקבוצה ול"רוח הספרס"…

  8. ג'ונתן סימונס נראה מבטיח גם בהגנה. לא יודע כמה דקות יקבל אבל בעונה רוויה פציעות ומנוחה יש מצב שיקבל הזדמנות. ג'ימר יכול להיות כוכב בקבוצה בינונית באירופה. אם הוא מעדיף להיות השחקן ה-15 שעומד בפינות וקולע אז חבל.

  9. פטי מילס, מאנו סימונס קייל אנדרסון דיאו ודיוויד ווסט ובונר זה אחלה ספסל. ג'ימר כפוינט גארד שלישי זה בסדר. השאלה היא שוב בפוינט גארד. כשהרכזים המהירים והחזקים יביכו את פארקר (נראה אם הזדקן בתחילת העונה) מי הרכז שיאט אותם בהגנה? קורי ג'וזף היא אבידה מסויימת ודני גרין יכול לשמור פוינט גארדים אבל לא להוביל כדור בהתקפה.

    מסכים אם זה שדאנקן איטי יותר בפיק אנד רול. אבל עדיין טוב מהרבה סנטרים בליגה.

    1. פופ יעשה מה שבלאט עשה בחצי השני של הסדר ה נגד הווריוס , ישים את גרין (שומפארט) על הרכז ויכסה על טוני בהגנה .אין בליגה קבוצה עם 1 2 קטלניים.(קליי זה סגנון אחר וגם אפשר לשים עליו את קוואי)

  10. מישהו יודע מתי ייגמר השוק …
    בנוסף אח"כ ממתי נגמרות האפשרויות לעשות טריידים ועד מתי.
    ולסיום מומלץ בסוף להוציא מאמר על כל העברות המשמעותיות בליגה.

  11. מירזה טלטוביץ' הודיע שלא ישחק ביורובאסקט, וגם יוסוף נורקיץ' לא ישחק-מה שאומר שנבחרת בוסניה תהיה על הפנים. כשברוסיה מוזוגוב לא משחק ולא מצאו תחליף לקירילנקו, ישראל אמורה לעלות מהבית (עם צרפת, פינלנד ופולין).

  12. 5 השחקנים החופשיים הבולטים בכל עמדה (לא מוגבלים, המוגבלים כנראה ישארו בקבוצות שהגישו להן קוולינג אופר אם הם לא חתמו על כלום או במגעים עם קבוצות אחרות עד עכשיו):

    פוינט גארד-איש סמית', דונלד סלואן, אנדרה מילר, לוק רינדאור, קנדל מרשל.

    שוטינג גארד-ג'יי אר סמית', ג'ייסון ריצ'רדסון, בן גורדון, דאנטיי ג'ונס, קסבייר הנרי

    סמול פורוורד-מייקל ביזלי, טיישון פרינס, כריס קופלנד (כנראה יגיע לבאקס), טיישון פרינס, ראסואל באטלר, פרנסיסקו גארסיה.

    פאוור פורוורד-קרלוס בוזר, קווין סרפיין, לוק ריצ'ארד מבאה א מוטה (אני מניח שיחתום עם סקרמנטו לאחר שכתפו תבריא, כמו דווין האריס ודאלאס), גלן דיוויס, רג'י אוואנס.

    סנטר-ג'אבל מקגי, סמואל דלמברט, גרג סמית', ג'ף איירס ונאזר מוחמד (יפרוש).

    תהיה הפתעה אם בוזר, סרפיין וג'יי אר לא יתחילו את העונה, אבל יכול להיות שג'יי אר יחליט להגיע לסין בסופו של דבר. לבוזר יש מקום כגבוה יעיל מהספסל עם משחק פוסט אפ טוב, אולי גולדן סטייט שצריכה אחד במקום דיוויד לי.

    חוץ מהם-כיתה די ממוצעת של שחקנים שנשארים חופשיים בתחילת העונה.

  13. גלן דיוויס העגלגל, גארסיה אם הוא לא זקן מידי,דאלמברט ורידנאור הם שחקני נבא ראויים ואני מאמין שהם ימצאו קבוצה. אולי האחרון לא כיוון שהוא כבר מבוגר (חושב שבן 34)
    גם ג׳אבל מגי שישב על חוזה של 8 מיל אם אני לא טועה, לפני שגילו שחסר לו הקורטקס. עדיין, אני מאמין שרק הפיזיות והאתלטיות שלו שווים 2-4 בשנה, בהנחה שהוא יכול לא להיפצע במשך שבועיים.

  14. אשמח לנסות להבין את העיסקה של קליבלנד אינדיאנה מהצד של קליבלנד.
    איני מצליח להבין עסקה שכזו (אא"כ חסר עוד נתון ).
    למה שקבוצה שמחזיקה עכשיו בזכויות של שחקן סיבוב שני …תוותר אליו …תמורת בחירת סיבוב שני ב 2019 .
    לא זו בלבד אלא בחירה 36 זה אומר 6 בסיבוב השני
    לכן יש 80 אחוז שהשחקן שייבחר ב 2019 ייבחר במקום נמוך יותר …
    אשמח להבין את ההיגיון !

    1. הסבר: קליבלנד העבירה את כריסמס וקיבלה דראפט פיק, כי הוא יהיה ה"סוכריה", הבונוס לשכנוע, שהם ייתנו לקבוצה שתיקח אליה את החוזה הלא מובטח של הייווד (זו תהיה פילי או הבלייזרס כנראה). ווין ווין לשני הצדדים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט