שקיל נגד פיפין. לייקרס נגד בולס. שקיל יוצא לקוי שכל / מנחם לס

1. שקיל הוא אחלה מצחיק, אבל מצחיק חסר הבנה

כששקיל עלה על סקוטי פיפן באינסטרגראם זה בסדר. אבל לומר שהלייקרס שלו עם קובי היתה קורעת את הבולס במיטבה זה מצחיק אמנם, אבל רק בגלל שזה המשפט המפגר, השקרני, והאידיוטי ביותר שנאמר אי-פעם בכל הנוגע לכדורסל. להיות בדרן זה דבר אחד. אבל לצאת נגד הבולס של מייקל ג'ורדן הקדוש זאת כבר עבירה. אם לא עבירה פלילית, אז עבירת שכל וידע.

היחידים שלא צוחקים הם שני לקויי ורפי הידע הגדולים ביותר באתר – דאדי ו-K-700 – שאני יודע שהם קוראים ומקשיבים לענק שלפעמים הוא מוקיון יותר מבדרן, ומתמוגגים שהטמבל השוטה הזה, הענק שלפעמים הוא לא יותר מדביל, מדבר מהגיגי לבו דברים שהם לא יותר מאגדות חלם.

קחו את הלייקרס "הגדולה" שניצחה ליגה שלא היתה בה אפילו קבוצה רצינית אחת בשנות שליטתם:

 

Regular season

Player GP GS MPG FG% 3P% FT% RPG APG SPG BPG PPG
Kobe Bryant 68 68 40.9 .464 .305 .853 5.9 5.0 1.68 .63 28.5
Derek Fisher 20 20 35.5 .412 .397 .806 3.0 4.4 1.95 .10 11.5
Greg Foster 62 8 7.3 .421 .333 .714 1.8 .5 .15 .19 2.0
Rick Fox 82 77 27.9 .444 .393 .779 4.0 3.2 .85 .35 9.6
Devean George 59 1 10.1 .309 .221 .709 1.9 .3 .25 .25 3.1
Horace Grant 77 77 31.0 .462 .000 .775 7.1 1.6 .66 .79 8.5
Ron Harper 47 46 24.2 .469 .264 .708 3.5 2.4 .83 .53 6.5
Robert Horry 79 1 20.1 .387 .346 .711 3.7 1.6 .68 .68 5.2
Tyronn Lue 38 1 12.3 .427 .324 .792 .8 1.2 .50 .00 3.4
Mark Madsen 70 3 9.2 .487 1.000 .703 2.2 .3 .11 .11 2.0
Slava Medvedenko 7 0 5.6 .480 1.000 .583 1.3 .3 .14 .14 4.6
Shaquille O'Neal 74 74 39.5 .572 .000 .513 12.7 3.7 .64 2.76 28.7
Mike Penberthy 53 0 16.1 .414 .396 .903 1.2 1.3 .42 .04 5.0
Isaiah Rider 67 6 18.0 .426 .370 .855 2.3 1.7 .40 .10 7.6
Brian Shaw 80 28 22.9 .399 .311 .797 3.8 3.2 .61 .34 5.3

זאת קבוצה זאת? זאת חרא. קבוצת קקה. מלבד קובי ושאק אין בה אף שחקן שהוא טוב יותר מ-'אירופה'.

יש לכם שמץ של מושג מה הקבוצה הזאת שבתמונה הבאה היתה עושה להם?

 

טוב. זאת קבוצה עם דניס רודמן וטוני קוקוץ.

אבל אפילו הקבוצה הזאת  בטבלה של 1992היתה מנצחת את הלייקרס 0-4 בהפרש ממוצע של 18 (הקבוצה של 1996-7 או שנה אחריה היתה מסיימת 0-4 עם הפרש ממוצע של 24!):

 

Player GP GS MPG FG% 3P% FT% RPG APG SPG BPG PPG
B. J. Armstrong 82 3 22.9 .481 .402 .806 1.8 3.2 .56 .06 9.9
Bill Cartwright 64 64 23.0 .467 .000 .604 5.1 1.4 .34 .22 8.0
Horace Grant 81 81 35.3 .578 .000 .741 10.0 2.7 1.23 1.62 14.2
Bob Hansen 66 0 11.7 .444 .280 .364 1.1 1.0 .39 .05 2.5
Craig Hodges 56 2 9.9 .384 .375 .941 .4 1.0 .25 .02 4.2
Dennis Hopson 2 0 5.0 .500 .000 .000 .0 .0 .50 .00 1.0
Michael Jordan 80 80 38.8 .519 .270 .832 6.4 6.1 2.28 .94 30.1
Stacey King 79 12 16.1 .506 .400 .753 2.6 1.0 .27 .32 7.0
Cliff Levingston 79 0 12.9 .498 .167 .625 2.9 .8 .34 .57 3.9
Chuck Nevitt 4 0 2.2 .333 .000 .000 .2 .2 .00 .00 .5
John Paxson 79 79 24.6 .528 .273 .784 1.2 3.1 .62 .11 7.0
Will Perdue 77 7 13.1 .547 .500 .495 4.1 1.0 .21 .56 4.5
Scottie Pippen 82 82 38.6 .506 .200 .760 7.7 7.0 1.89 1.13 21.0
Mark Randall 15 0 4.5 .455 .000 .750 .6 .5 .00 .00 1.7
Rory Sparrow 4 0 4.5 .125 .500 .000 .2 1.0 .00 .00 .8
Scott Williams 63 0 11.0 .483 .000 .649 3.9 .8 .21 .57 3.4

 

שיקגו הזאת של הטבלה הבאה , של 1996-7 (או שנה לפניה או שנה אחוריה)? 24 הפרש ממוצע:

 

Player GP GS MPG FG% 3P% FT% RPG APG SPG BPG PPG
Randy Brown 72 3 14.7 .420 .182 .679 1.5 1.8 1.12 .24 4.7
Jud Buechler 76 0 9.2 .367 .333 .357 1.7 .8 .30 .28 1.8
Jason Caffey 75 19 18.7 .532 .000 .659 4.0 1.2 .33 .12 7.3
Bison Dele 9 0 15.3 .413 .000 .733 3.7 1.3 .33 .56 7.0
Ron Harper 76 74 22.9 .436 .362 .707 2.5 2.5 1.13 .50 6.3
Michael Jordan 82 82 37.9 .486 .374 .833 5.9 4.3 1.71 .54 29.6
Steve Kerr 82 0 22.7 .533 .464 .806 1.6 2.1 .82 .04 8.1
Toni Kukoč 57 15 28.2 .471 .331 .770 4.6 4.5 1.05 .51 13.2
Luc Longley 59 59 24.9 .456 .000 .792 5.6 2.4 .39 1.12 9.1
Robert Parish 43 3 9.4 .490 .000 .677 2.1 .5 .14 .44 3.7
Scottie Pippen 82 82 37.7 .474 .368 .701 6.5 5.7 1.88 .55 20.2
Dennis Rodman 55 54 35.4 .448 .263 .568 16.1 3.1 .58 .35 5.7
Dickey Simpkins 48 0 8.2 .333 .250 .700 1.9 .6 .10 .10 1.9
Matt Steigenga 2 0 6.0 .250 .000 .500 1.5 1.0 .50 .50 1.5
Bill Wennington 61 19 12.8 .498 .000 .830 2.1 .7 .16 .18 4.6

 

ואז הוא ממשיך ואומר שה-ALL STAR TRAM של הלייקרס היתה מנצחת את האול-סטאר של הבולס. גם על זה אני אומר BULLSHIT.

 

אתן לכם את האול-סטאר של הלייקרס:

פוינט – מג'יק

שוטינג גארד – ג'רי ווסט או קובי (מייקל היה שם 40 על כל אחד מהם וסופג אולי 22-24)

סמול פורוורד – ג'יימס וורת'י

פאור פורוורד – פאו גאסול

סנטר – קרים עבדול ג'אבר.

המסכן הזה שקיל אפילו לא משחק. הוא מחמם את הספסל כסנטר שלישי אחרי ווילט צ'מברליין!

שיקגו עולה עם איזה ארבעה שאתם שמים ומייקל ג'ורדן. זה מספיק. אבל אם אתם רוצים סדר, אני הייתי עולה עם בי ג'יי ארמסטרונג, מייקל,  סקוטי פיפן, דניס רודמן, ורוברט פריש. על הספסל קוקוץ', ג'ון פקסון, רון הארפר, לוק לונגלי, סטיב קאר, קרייג הודג'ס,, הוראס גראנט, וביל ונינגטון.

זה לא היה משחק. זאת היתה הוצאה להורג.

סקוט פיפן ענה לשאק כשהוא מראה שש אצבעות עם שש טבעות: "כמה טבעות יש לך"?

אז שאק שם תמונה של מייקל והגיב לסקוטי שהכל זה בגלל האדם הקירח הזה MJ.

בקיצור – הכל ביוטוב, הלוך וחזור.

הסיכום? שקיל עשנ מעצמו בור ואינפנטילי.

*

שאק מגיב

 

 

פיפין ניכנס לנושא הכואב: זריקות פאולים:

 

 

שאק מדבר על פיפין, ה-SIDEKICK הטוב מאז ומעולם:

 

פיפין מכין פוטו מונטאג' ומסביר ששאקיל היה הסייד-קיק מס' 1 מאז ומעולם!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
83 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Mbk
Mbk
21/07/2015 20:34:15

שאק לא רפה הבנה ולא בטיח
הוא התעלל בפיפן וזה היה מ צ. חי ק !
אין שום חמישיה בליגה שתנצח את מג'יק קארים קובי וורתי גאסול
שאק ווסט

Go
Go
21/07/2015 22:30:47
Reply to  Mbk

אחי זה שבע

Mbk
Mbk
21/07/2015 23:13:00
Reply to  Go

אחי זה עומק
תוסיף את ביילור צמברליין קופר דרק פישר וביירון סקוט
ללייקרס ולא בכדי יש קבוצה עמוסת מסורת
עם כל הכבוד ל 17 טבעות של בוסטון רק 4 הושגו מ 80 ואילך
בזמן שהלייקרס לקחו 10 טבעות

IDO
IDO
22/07/2015 5:08:39
Reply to  Mbk

מידן זה 5 מול 7. אז אם זה מותר אני מביא את האולבלקס מניו זילנד שישטח את המגרש קודם.

למר מנחם היקר
למר מנחם היקר
21/07/2015 20:47:06

דבר ראשון שאקיל אוניל שם את עצמו כפאור פווארד ובתקופת השיא שלו הוא היא קולע על דניס רודמן לפחות 30 נקודות ו15 ריבאונדים ולגנים לא הייתה תשובה , אותו דבר לגבי קרים (אם דבר כזה היה קורה ללא ספק הם היו צמד מגדלי התאומים הטוב בהיסטוריה, שאקיל בשיאו היה הסנטר הדומיננטי והטוב ביותר מאז ומעולם) בתור אוהד לייקרס בשנות השמונים יצא לי לראות אותו בעשרות משחקים, עם מג'יק הם היו מנהיגים את התקפת הפסט ברייק הטובה בהיסטוריה ובעזרת קובי בריאנט או ג'רי ווסט בעמדת השוטינג גארד היו להם גם קליעות מ3, כן ג'ורדן היה קולע את הנקודות שלו אבל שאר השחקנים לא יכלו להתמודד ולקלוע כי כוכבי העבר של הלייקרס איכותיים בהרבה, בsf הוא היא צריך לשים את אלדין ביילור כדי לפתוח את המשחק מקשת השלוש או את וורתי. סקוטי פיפי אחד השחקנים האוברייטד בהיסטוריה וללא מייקל לא היה יכול לזכות באליפות. לגבי הדבר הראשון לא ראיתי שאקיל אמר את זה אלה דיבר רק על קבוצת הכוכבים ובזה אני מסכים איתו.

מנחם לס
מנחם לס
21/07/2015 21:03:15

שאקיל היה שחקן ספסל באול סטארס של הלייקרס. אז שיסתום את הפה ויתן לשחקני חמישייה לדבר!

גיא
גיא
21/07/2015 21:15:43

הויכוח לגבי מי מנצחת הוא די סתמי בגלל שאי אפשר להשוות בין תקופות.

אבל 2 דברים ברורים לחלוטין:
א. אין עולם ששאקיל וקארים יכולים לשחק בו זמנית, על אותו מגרש, עבור אותה קבוצה. לאף אחד מהם אין את הזריזות או את הטווח בשביל לאייש את עמדת ה-PF.
ב. האמירה שסקוטי פיפן אוברייטד לא נסמכת על המציאות.
פיפן הוא השומר בעמדת הכנף הכי טוב שראיתי משחק כדורסל. היכולות שלו לכסות גם את השחקן שלו, גם לעזור בהגנה, ובעיקר לכסות את נתיבי המסירה הייתה יוצאת דופן. כולם זוכרים את כל הנקודות שג'ורדן קלע, ובצדק. אבל שוכחים ששיקאגו הייתה בראש ובראשונה קבוצת הגנה מדהימה. הצמד פיפן את ג'ורדן (וככל הנוגע להגנה, זה הסדר הנכון) חיסל את הקו האחורי של כל קבוצה שפגש.

לומר שפיפן ללא מייקל לא היה זוכה זה בדיוק כמו לומר ששאקיל ללא בראיינט או ווייד לא היה זוכה, ובראיינט ללא שאקיל או גאסול לא היה זוכה, ומג'יק ללא קארים לא היה זוכה וכן הלאה.
דרך אגב, לג'ורדן יש בדיוק 0 אליפויות ללא פיפן.
(כמובן שזה לא משנה את העובדה שמייקל הוא ה-G.O.A.T)

ודרך אגב, וורת'י קלע 24% מהשלוש במהלך הקריירה, וגם לאלג'ין ביילור לא היה את הטווח (בתקופתו לא היה עדיין את קו ה-3)

מנחם לס
מנחם לס
21/07/2015 21:19:37
Reply to  גיא

פיפין עלה בחמישייה של רוב משחקי הדרים טים של 1992, אוסף השחקנים הגדול בהסטוריה.
זה אומר הכל

נתן
נתן
22/07/2015 11:57:07
Reply to  גיא

שכחת שבנוסף פיפן היה מוביל כדור ברמות הגבוהות ביותר, עד כדי כך שדיילי העדיף אותו בהרבה מקרים על מג'יק כשרצו לשחק גם הגנה מקסימלית.

מנחם לס
מנחם לס
21/07/2015 21:02:10

מייקל ג'ורדן לא הפסיד משחק חשוב אחד בכל ימי חייו. הוא גם לא היה מפסיד נגד נבחרת כוכבי הלייקרס, שמלבד מג'יק וקרים -= כולם בה אוברייטד ברמות!

רועי ויינברג
21/07/2015 21:12:00
Reply to  מנחם לס

ג'יימס וורת'י אוברייטד?

למר מנחם היקר
למר מנחם היקר
21/07/2015 21:14:08
Reply to  מנחם לס

בתור אחד שראה את כל הסנטרים הגדולים בשיאם (פרט לווילט שראיתי אותו בדמדומי הקריירה וביל ראסל ) אין ספק ששקיל אוניל היה הטוב ביותר בשיאו מכל סנטר אחר אני לא מדבר על כל הקריירה אלא רק על השיא. מייקל ג'ורדן היה עילוי זה נכון (הייתי לפחות ב100 משחקים שלו) לקחת 6 אליפות בליגה שהאמונה הרווחת בא שבלי סנטר לא ניתן לנצח זה מדהים , אבל אפילו הוא לא יכל לקחת אליפות ללא צוות מסייע עד שנות ה90 (אין ספק שהוא היה הטוב ביותר). אפילו מייקל הגדול לא יכל לנצח קבוצה כזאת של כוכבים שהוא היחיד שטוב יותר בעמדתו משחקן הקבוצה השנייה (כל השאר לא מתקרבים אפילו לרמה של הלייקרס).

מנחם לס
מנחם לס
21/07/2015 21:21:18

אני ראיתי את כולם. ווילט, ביל ראסל, וקארים – טובים משאקיל. אולג'ואן? תלוי. אני הייתי מעדיף את אולג'ואן בקבוצתי

למר מנחם היקר
למר מנחם היקר
21/07/2015 21:34:42
Reply to  מנחם לס

את קארים ראייתו בשיאו וגם את חאקים. לאורך קריירה בוודאי שקארים גדול משאקיל אבל בשיא ממש לא, שאקיל אוניל בשיא הסנטר המושלם( כוח מהירות, זריזות יוצאת דופן יחסית למשקלן שהיה עושה את הסיבוב על רגל ציר ההרגשה הנוצרת הייתה שהוא שוקל 90 קילו ולא 145, משחק הפוסט הטוב ביותר יד רכה ממרחק קרוב ) הבעיה העיקרית של שאקיל היה האופי שלו וברגע שהתבגר לא ניתן היה לעצור אותו

איש הערפל
איש הערפל
21/07/2015 21:29:09
Reply to  מנחם לס

ווסט אוברייטד? קובי? שאקיל בשיאו? ישראל באמת עושה לך טוב…

עומר
עומר
22/07/2015 12:39:04
Reply to  מנחם לס

מנחם גם אני מעריץ את ג'ורדן. אבל הוא הפסיד הרבה משחקים חשובים בחייו! מה עם הקרבות מול בוסטון ודטריוט בפלייאוף? לפני שהגיע פיל? זה לא הפסדים במשחקים חשובים?

yamani1000
yamani1000
22/07/2015 15:38:43
Reply to  עומר

עומר, מה אתה ילד???

ההגיון הלסי עובד כך:

אם MJ ניצח = משחק חשוב

אם MJ הפסיד = משחק לא חשוב

מסקנה – MJ לא הפסיד משחק חשוב אף-פעם.

מ.ש.ל.

no funny shtuff
no funny shtuff
21/07/2015 21:02:50

עד כמה שהבנתי- שאק לא אמר שהלייקרס שלו ושל קובי היו מנצחים את הבולס, הוא לא אדיוט עד כדי כך. הוא אמר שהאולסטארס של הלייקרס היו מנצחים בחמישים הפרש את האולסטארס של הבולס.

האמת? יכל להיות משחק מדהים (למה משחק? סדרה!). מה שכן, גם שאק וגם פיפן ענו אחד לשני באופן משעשע, כמו טראש טוק נחמד על הפרקט בין שני שחקנים. מה לעשות, יש להם הרבה זמן פנוי..

אגב, פיפן יכל לסתום לשאק את הפה ברגע שהיה עונה ששאק (כמו שכתבת מנחם!) היה עולה כמחליף שלישי לסנטרים, או אם בטראש טוק עסקינן- כמחליף רביעי אחרי קורט ראמביס..

ולדי קוגן
ולדי קוגן
21/07/2015 21:03:35

שאק שם בחמישיה של הלייקרס את מג'יק, קובי, ביילור, קארים ואת עצמו. בחמישיה של שיקגו הוא שם את רוז, מייקל, פיפן, רודמן והוראס גרנט. קשה לי להאמין ששיקגו היו עוצרים את שאק וקארים. אם לוקחים קבוצות, אז כל קבוצה של שיקגו משנות התשעים תשמיד את הלייקרס של שאקובי.

מנחם לס
מנחם לס
21/07/2015 21:11:27

הוראס גראנט לא שיחק סנטר אף פעם בחייו. הוא היה אשכרה פאור פורוורד. אולי עדיף על רודמן

מנחם לס
מנחם לס
21/07/2015 21:04:34

אולי הוא לא אמר אבל הוא רצה להגיד. אז אמרתי זאת עבורו.

רועי ויינברג
21/07/2015 21:05:20

אני מסכים איתך ששיקגו של 1996-98 קורעת את הלייקרס של 2000-03, וכל קבוצת כדורסל אחרת ששיחקה (ותשחק) אי פעם עונה של 82 משחקים (לא בטוח שהלייקרס של אותה תקופה פחות טובה משיקגו של 1990-93, אבל זה עניין אחר).

החמישייה היחידה שאולי תנצח את מג'יק-קובי-וורת'י-גאסול-קארים זאת קוזי-ג'ונסון-בירד-גארנט-ראסל. רוז-ג'ורדן-פיפן-רודמן-נואה זאת חמישייה נחמדה, אבל לא אחת שתגיע רחוק מדי מול הלייקרס.

ופיפן אנדרייטד בגדול. לא היה לו סייז או דומיננטיות, אבל הוא עשה את העבודה כשצריך. הבולס לא היו לוקחים 6 אליפויות בלעדיו. אולי 3.

למר מנחם היקר
למר מנחם היקר
21/07/2015 21:25:03

פיפן אנדרייטד? הצחקת אותי האוברייטד הגדול מכולם היה שחקן טוב אבל ממש לא מ50 האגדות היה לי הכבוד לראות אותו חי בסדרה נגד מג'יק והלייקרס אחרי שאמר שישבית את מג'יק (ללא ג'ורדן הלייקרס היו מנצחים בסוויף) ובעונת הפרישה של ג'ורדן , אני יכול להבטיח לך שיכולת לשים כמעט כל שחקן במקומו והבולס היו לוקחים 6 אליפויות ( מייקל היה לוקח כל שחקן לאליפות.)

נתן
נתן
22/07/2015 12:01:13

מג'יק בעצמו הודה שפיפן האט אותו ועשה עליו הגנה טובה

דדי
דדי
21/07/2015 21:37:50

פפפפףףףףףף. רועי עדיין מסגיר את הגיל שלו מדי פעם. מה לעשות.

הלייקרס של קובי ושאק היו מנצחים את הבולס.
זה לא מקרה ששיא המאזן בפלייאוף שייך להם ולא לבולס – למרות שהקבוצות שהם שיחקו נגדן היו טובות בהרבה מאלה ששיקגו שיחקו נגדן…

שאקיל בשיאו הוא השחקן הכי טוב שהיה בנבא.

לגבי הרכבי כל הזמנים (שזה מה ששאקיל אמר – ולא ברורות לי ההמצאות של מנחם – כנראה עדיין בג'ט לג) – זה יהיה הרבה יותר קרוב ל 50 הפרש כמו ששאקיל טען, מאשר לניצחון של שיקגו כמו שפיפן טען.

הדבר היחיד שעומד לזכות פיפן זה הירידה החמודה הזו – גם אם לא מוצדקת…

http://images.designntrend.com/data/images/full/66878/pippen-put-together-this-montage-of-stars-oneal-played-with.jpg?w=780

למר מנחם היקר
למר מנחם היקר
21/07/2015 21:51:49
Reply to  דדי

דדי בזה אני לא מסכים איתך גם פילדלפיה של 83 הייה עם מאזן כמעט מושלם בפלייאוף, זה לא אומר שהם היו טובים משיקגו,שיקגו של 1996-1997 היו לוקחים את שאק וקובי.

no funny shtuff
no funny shtuff
21/07/2015 22:00:44
Reply to  דדי

יא-אללה, דדי, כמעט התקצר אצלי מעגל חשמלי בראש. לקרוא ולא להאמין.
"ללייקרס יש מאזן טוב יותר בפלייאוף מהבולס", "הלייקרס שיחקו מול קבוצות טובות יותר", "הלייקרס היו מנצחים את הבולס".
תשמע, בגלל שזה כל כך מופרך וכל כך תלוש, מרחף לו אי שם ליד אחד מחמשת הירחים של פלוטו, אני רק אשאל שאלה קטנה:

אתה מצליח לזכור לנשום מדי פעם?

מנחם לס
מנחם לס
21/07/2015 22:58:22

כמה שתשים פחות לב לדדי, כך ייטב לך בחיים

עומר
עומר
22/07/2015 12:41:14

+1

עומר
עומר
22/07/2015 12:43:37
Reply to  דדי

רק שכחת להזכיר ששיא הנצחונות בעונה שייך לבולס. ושזאת הקבוצה הכי טוב אי פעם.
הלייקרס של שאקובי היו יכולים לחלום על לנצח את הקבוצה השנייה של הריפיט של ג'ורדן. אולי היו לוקחים משחק אחד.
ג'ורדן השפיל את שאק בכל אחד מהמשחקים החשובים שלו. עשה לו סוויפ יפה גם, בשנה שבה הוא כבר היה ממש קרוב לשיאו, אם לא בשיא כבר.

דאג קולינס
דאג קולינס
21/07/2015 21:15:16

Mg הפסיד באופן קבוע לדטרויט עד שהתפרקה. הלייקרס של 2000 מנצחת את שיקגו. קובי על ג'ורדן , אין מי שיעצור את שאקיל. ואם מדברים על חמישית כול הזמנים אז ברור שהלייקרס.
ג׳ורדן בשיא נגד יוסטון (אלג׳ואן) הייתה במאזן שלילי. חבל שלא היה גמר ביניהם.

מנחם לס
מנחם לס
21/07/2015 21:16:46

אתה דביל בדיוק כמו המאמן

מנחם לס
מנחם לס
21/07/2015 21:17:34

מייקל לא הפך להיות מייקל עד 1990

למר מנחם היקר
למר מנחם היקר
21/07/2015 21:36:59

מנחם צודק ללא ספק, שיקאגו בכל תקופה משנות ה90
הייתה קורעת את הלייקרס

למר מנחם היקר
למר מנחם היקר
21/07/2015 21:54:28

הכוונה שלי הייתה כמובן לתקופת האליפות השנייה.

מנחם לס
מנחם לס
21/07/2015 21:15:49

סקוטי פיפין היה שחקן מפתח, ועלה בחמישייה של ה-DREAM TEAM של 1992, הקבוצה הגדולה ביותר שאי פעם דרכה על הפארקט.
הוא לא אוברייטד בשום פנים ואופן, וכל מי שראה אותו יודע זאת.

למר מנחם היקר
למר מנחם היקר
21/07/2015 21:46:45
Reply to  מנחם לס

גם פטריק יואנג עלה בחמישיה באותו תקופה (חאקים קיבל אזרחות שנה אחרי), זה אומר שהוא היה הסנטר הטוב באותה תקופה ממש לא, סקוטי פיפן עלב בחמישיה רק בגלל סיבה אית שלארי בירד היה כבר הרבה מעבר לשיאו , ותקופה זאת לא התברכה בסמול פוורדים ( דומיניק ווילקנס,לארי בירד דמדומי קריירה,וורתי באותה תקופה היה סוס מת) זאת תקופה שלא התברכה בsf כמו היום (לברון,דוראנט,כרמלו אנתוני, אפילו רודי גיי טוב מפיפן).

john
john
22/07/2015 18:15:06

לא מת על הויכוח אבל יש לך טעות דפוס. כתבת שרודי גיי טוב מפיפן.

איל
21/07/2015 21:19:34

ויכוח קצת מגוחך. יש בכלל שאלה שקבוצת כל הזמנים של הלייקרס לוקחת את זו של הבולס? ברגע ששמת את בי ג'יי אמסטרונג בחמישייה (אפשר את רוז במקומו, ממש הבדל) ובצד השני ג'רי ווסט, צ'מברליין וג'יימס וורת'י (אלא אם כן משחקים עם ביילור בארבע) עולים מהספסל – העניין נגמר.
מה שמצחיק זה ששאק פתאום נתמלא ברגשות לאומיים ללייקרס. מילא פיפן, שלא הצליח בשום קבוצה אחרת, מייצג ברצון את הבולס אבל איזו סיבה יש שדווקא שאק ייצג בכזה רצון את הלייקרס?

מנחם לס
מנחם לס
21/07/2015 21:22:38
Reply to  איל

ראית פעם את ארמסטרונג משחק?
רוז הוא אנליסט משובח שהיה שחקן ממוצע מאד שרק ירד מאז ימיו במישיגן.

איל
21/07/2015 21:51:44
Reply to  מנחם לס

אל תגזים מנחם, אמנם לא הייתי בסביבה בתקופה של בי ג'יי אמסטרונג אבל לא הייתי צריך לצפות בו יותר מידי בשביל לראות שהוא לא בליגה של מג'יק וג'רי ווסט.
ברוז התכוונתי לדריק, לא לג'יילן.

מנחם לס
מנחם לס
21/07/2015 21:23:42
Reply to  איל

הבולס של 1996-7 לבדה היתה מנצחת את נבחרת כל הזמנים של הלייקרס, בה רובם אוברייטד.

איש הערפל
איש הערפל
21/07/2015 21:28:17

אין על ויכוחי אינטרנט משעממים ברמה של ילדים בגיל 16 שאין להם פתרון או תכלית.
ולעניינו – אתם שוכחים דבר אחד, כדורסל זה גם ענין של התאמות וקצת מזל בדרך אל הגמר (מי אמר לברון והמזפח), ככה שבאמת ההשוואה היא בעייתית מאוד.
וסתם הערת אגב למנחם על החוסר בקבוצה רצינית בתקופת הלייקרס – פורטלנד של אותו פיפן, סקרמנטו של 2002 (כן כן אלה שנגנבה מהם האליפות), הספרס – וכל אלה במערב כן?

גיא
גיא
21/07/2015 21:34:06

דריק רוז, מייקל ג'ורדן, סקוטי פיפן, דניס רודמן, נייט ת'רומונד.

אני לא מצליח לעלות על הדעת קבוצה שמצליחה להעלות למגרש חמישייה עם הגנה טובה יותר.
ת'רומונד ורודמן היו מאמללים כל צמד גבוהים שהיה משחק מולם,
פיפן וג'ורדן היו מחסלים כל נסיון הנעת כדור. וכל מה שרוז היה צריך לעשות זה לרוץ הרבה, ולעייף את מג'יק…

לא יודע איך מפגש היפוטטי שכזה נגמר, אבל 50 הפרש זה בטוח לא.

מנחם לס
מנחם לס
21/07/2015 21:48:34

הסלטיקס של כל הזמנים היתה מנצחת גם את הבולס ובטוח את הלייקרס.

מנחם לס
מנחם לס
21/07/2015 21:49:58

גם הניקס עם וולט פרייזר, אירל מונרו, ביל בראדלי, דייב דהבושר ופטריק יואינג (או וויליס ריד) היתה מנצחת את הלייקרס.

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
21/07/2015 21:58:50
Reply to  מנחם לס

הניקס עם יואינג לא תנצח גם את חמישית כל הזמנים של הפועל חולון
לוזר זה יואינג ומזיע אללה יוסטור
מזכיר למומי היפופוטם שיצא מרחצה בניחוס

למר מנחם היקר
למר מנחם היקר
21/07/2015 22:00:57
Reply to  מנחם לס

ממש לא הכדורסל התקדם המון בתקופה הזאת הניקס היו מפסידים לייקרס ושיקגו ב40-50 הפרש אותו דבר לסלטיק הגדולה ( שהייתה היום מפסידה לכל קבוצה בליגה בהפרש ניכר ) הם היו טובים לתקופתם אבל לכדורסל משנות ה2000 ממש לא.

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
21/07/2015 21:56:50

ד״ר התבלבלת ושתית מים מהים המלח ?
יש נבחרת שיכולה לנצח את מג'יק ״חיים של מומי״ ג'ונסון ושותפיו ?
קארים בשיא מי היה עוצר אותו ? האוסטרלי ? רודמן היה עוצר את ביילור ? מומי עולה עם מייקל קופר בחמישייה וקורט ראמביס פור עם קובי בסמול
עם הקווים ריילי נותן נוק אאוט לפיל ג'קסון
בגארבץ טיים דרק פישר יתן סל ולאמר אודום יסניף את קו העונשין
היחידה שתיתן פייט לליקרס זה בוסטון הממזרים עם לארי בירד , זה יגמר רק 15

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
21/07/2015 22:00:27

דוקטור יש דיבור שפיפן הומלס היום לא ?
נפל מנכסיו
וואלק עם נחירים כמו שלו בטח הלך הכסף על שקים של קוקאין לפידור האף

למר מנחם היקר
למר מנחם היקר
21/07/2015 22:05:17

סקוטי פיפן איבד את כספי (120 מיליון דולר) בעסקאות מפוקפקות היה עסקה שהייתה הונאת רחבת היקף אבל הוא עדיין לא הגיע למצב של הומלס.

למר מנחם היקר
למר מנחם היקר
21/07/2015 22:07:01

הוא גם בזה את הכסף על שטויות כמו מטוס פרטי, יאכטות ….

מנחם לס
מנחם לס
22/07/2015 8:41:17

עשה קמבק

captain beefheart
captain beefheart
21/07/2015 23:24:40

מכל תת-הויכוחים שיצאו מהגפרור שזרקו ד"ר דיזל ופיפן (אולי בכלל משלמים להם על חימום האוף סיזן?), היחיד שיש לי דעה מוצקה לגביו הוא הרייטד של סקוטי. אובר או אנדר.

ואני אומר – לא זה ולא זה. בדיוק איפה שהוא. ודאי לא אובר. להיות הסיידקיק של הכי גדול בכל הזמנים (סיידקיק, לא באטלר) ולהביא איתו שש טבעות כשחקן מפתח שבמפתחות – לא יכול להיות אוברייטד.

כמובן שזוכרים לו מעידות פה ושם. 15 (?) שנות קריירה, איש אינו מושלם.

בזיכרון האישי שלי, מה שנשאר ממנו זה בעיקר השמירה.

דדי
דדי
21/07/2015 23:34:34

שיהיה ברור לכל מי שלא מבין בענף –

קבוצת כל הזמנים של הלייקרס מנצחת גם את קבוצת כל הזמנים של כל קבוצות הליגה ביחד.

captain beefheart
captain beefheart
21/07/2015 23:46:19
Reply to  דדי

יעלו ויבואו לטורניר הדמיוני קבוצות "כל הזמנים" של הבולס, הסלטיקס, הלייקרס וה-mean team מספייס ג'אם ואז נראה מי גבר.

Havlicek stole the ball
Havlicek stole the ball
22/07/2015 7:22:51
Reply to  דדי

לא מסכים דדי.
קוזי-סם ג׳ונס-בירד-מקהייל-ראסל זו תחרות חזקה מאוד ללייקרס מבחינת חמישייה.

ואם משלבים את כל הקבוצות בליגה כמו שציינת אז
אוסקר/סטוקטון-ג׳ורדן-בירד-דאנקן-ראסל/לו אלסינדור (במילווקי) בטוח שלא נופלת (ולדעתי מנצחת)) את הלייקרס.

מנחם לס
מנחם לס
22/07/2015 8:42:18
Reply to  דדי

חבל שאין כדורים נגד פיגור שכלי.

וודיע
וודיע
22/07/2015 0:08:56

אם אני לא טועה הרכבת את רוברט פאריז בחמישיה של הבולס !! הוא שיחק שם כמה שנה שנתיים ממוצע של חמש דקות !! אתה לא יכול להרכיב אותו בחמישיה כי אזז למשל שאקיל היה בחמישיה של אורלנדו וגם של בוסטון וו אם הרעיון הובהר..
אני מבין שאתה שונא את הלייקרס אבל להגיד שחוץ ממגיק וקארים השאר אוברייטיד זה קצת מוגזם לא ?
הזלזול בקובי בראיינט מציק לפעמים .. אין מורך להתבייש ולהגיג שהוא הלייקר הכי טוב בכל הזמנים כן כן .. הוא נשאר שם כל חייו לקח חמישה אליפיות יותר מכל אחד אחר, מוביל את הרבוצה בנקודות והפנים של הקבוצה כבר למעלה מעשור..
חמישייה של הבולס שכוללת את רוז או ארמסטרונג והייתי מכניס את נואה לחמישיה ( לא השתגעתי) דמיינו אותו עם רודמן.. אני יודע לונגלי יותר אנטלגנטי הוראס גרנט יותר אחראי , אפילו ביל קאניגהם יותר התקפי ממנו אבל עדיין נואה ייזכר בסוף הקריירה כיוצר טוב מהם..
נגד מייקל לא הייצי מהמר אף פעם אבל גם קבוצה שיש בה מגיק קובי וקארים וביילור וגם שאקיל כמחליף יכולה לנצח כל חמישייה..
חמישייה מעניינת יש לבוסטון בכלל יהיה מעניין אם מישהו ירכיב חמישיות כל הזמנים בכל קבוצה.. אנסה לעשות זאת בקרוב

גיל
22/07/2015 1:27:50

מנחם, עזוב כדורסל עכשיו, ראית את הבריטיש אופן? איזה טורניר ענק וסיום אדיר. חבל שאת אף אחד בארץ גולף לא מעניין.

מנחם לס
מנחם לס
22/07/2015 8:43:14
Reply to  גיל

לא ראיתי, אבל קראתי

מנחם לס
מנחם לס
22/07/2015 8:47:24
Reply to  מנחם לס

אני יודע שג'ונסון ניצח בפלייאוף, אבל אני שמח ש-SPEITH הוכיח שהוא דבר אמיתי

גיל
22/07/2015 15:33:29
Reply to  מנחם לס

ספיאת היה קרוב לניצחון שלישי רצוף והייתי בטוח שינצח. אין כמו הבריטיש אופן עם המרחבים האינסופיים והנופים הפראיים ולא כמו המסלולים בארה"ב שהם מושלמים מדי.

דרור
דרור
22/07/2015 1:30:11

מזל שגיא סינגר על פיפן, נרגעתי.
אמרו פה שרודי גיי טוב מפיפן. זה כמו להגיד שמרגרינה טעים מחמאה או ש"החברים של נאור" יותר מצחיק מסיינפלד. אנא מכם, התנצחו באחריות.
סקוטי פיפן היה (בעיניי) מגדולי שחקני ההגנה אי פעם. קונצרט של הגנה.
וזה משחקן שהיה מספר 2 בהתקפת קבוצה שלקחה 6 אליפויות.
בכל אופן, לטעמי גם שאק וגם פיפן סתם אוכלים ת'ראש, לריב למי יש יותר גדול בגיל 40+ זה כבר לא זה.

פינקי
פינקי
22/07/2015 3:53:15

https://www.facebook.com/bleacherreport/videos/10153155928681006/?comment_tracking=%7B%22tn%22%3A%22O%22%7D

משחקי מחשב נהיו ממש מציאותיים! (מבחינה גרפית)
גם מבחינת תוצאה אני עם הלייקרס, אבל לרוב דיונים היפותטיים כאלה משעממים אותי די מהר…

Ish
Ish
22/07/2015 6:15:48

תכלס, לשיקגו של אי פעם או מתי שלא תרצו אין שום דרך לעצור או אפילו להאט את שאק בשיאו. אפילו לא עם שלושה שחקנים. הדרך היחידה שלהם לנצח היא לזרוק את שאק לקו כל הזמן ולקוות שאפשר להשאיר את השחקנים במגרש במחיר טכניות אחרי שהם עושים 6 עבירות.
הלייקרס אולי לא יעצרו את ג'ורדן אבל לא חסרים להם כלים להקשות עליו ולהאט אותו.

כל עוד קובי לא מחליט להפוך את זה לקרב אגו מול מייקל, הלייקרס לוקחים את זה וזה אפילו לא קרוב.

Ish
Ish
22/07/2015 6:21:38

אה, ובוגע לקבוצות שמולם שיחקו הלייקרס של שאק שיחקו ונגד וניצחו קבוצות טובות בהרבה מאלו ששיקגו ניצחו בשנות ה90.

שיקגו ניצחו בדיוק קבוצה אחת עם סנטר טוב(יואינג) בדרך לאליפויות שלהם והקבוצה הזאת הייתה מחוסרת כשרון ברמות שקשה לדמיין. בערך כל קבוצות המערב של שנות ה2000 המוקדמות היו עושים מהם קציצות.

Berch
Berch
22/07/2015 11:45:26

נשמע כאילו שאקיל עומד לקנות חלק מהלייקרס….

לצערי גם לי נראה שהלייקרס היו לוקחים, למרות שזו עברה על חוקי הדת של הליגה.
למרות שאני בסנטר הייתי שם את מג׳יק
שאקיל וכארים בפורוורד
קובי בשוטינג
וווסט מנצח על המלאכה
על ההתחלה היריבים יתבלבלו 🙂

עומר
עומר
22/07/2015 12:53:58

אנשים חיים פה בסרט, תגיד ראיתם משחקים בתקופה הזאת?
אני מדבר על לייקרס של 2000 מול הקבוצה השנייה של הבולס.
אני מסכים שהאול טיים לייקרס לוקחים את הבולס אבל…
מייקל עשה סוויפ!! סוויפ, עם הבולס (בלי סנטר טוב) על אורלנדו של שאקיל ופני הארדוואי שגם הוראס גראנט ערק אליהם. קבוצה ששנה לפני זה הייתה בגמר, והפסידה בסוויפ לרוקטס (אלגו'אן עשה לשאקיל בית ספר). קבוצה של 60 נצחונות באותה עונה. זה היה אחד הסוויפים, אחרי ששאקיל צחק על מייקל בטראש טוק, וברבר איך הוא הולך לנצח.
איפה אנשים חיים פה בסרט שאף אחד בבולס לא היה עוצר את שאקיל. מייקל לא היה צריך לעצור את שאקיל בשביל לקבור את הקבוצות שלו, ולא רק זה, רודמן עשה עבודה מצויינת בסדרות נגד שאקיל, אפשר לבדוק את המספרים.

עידו גילרי
עידו גילרי
22/07/2015 13:28:46
Reply to  עומר

בלי קשר לזה שכל הדיון מיותר והכל סתם משחקים בנדמה לי.
אף אחד בבולס לא עצר בסדרה ההיא את שאקיל. הוא קלע 27 נקודות למשחק ב-64% מהשדה.
זה כאמור לא משנה את העובדה שהמג'יק לא דגדגו אפילו את הבולס.
אני לא יודע למה התכוונת אבל רודמן שיחק בפלייאוף רק בסדרה המדוברת נגד קבוצות של שאקיל ובאופן כללי לא שמר עליו (בלי קשר לעובדה שרודמן באמת היה מצויין בסדרה ).

עומר
עומר
22/07/2015 17:03:15

תראה ראיתי את הסדרה שהייתי בן 12, אז עבר זמן, אבל אני זוכר שרודמן שמר על שאק לא מעט, בדיוק בגלל שהוא התעלל בכל אחד אחר ועשה עבודה מצויינת.
בשביל לבדוק שזכרוני לא מטעה אותי, בדקתי קצת:
https://www.youtube.com/watch?v=wg3BiOw4TWo

ובכל מקרה, כמו שאמרת אורלנדו לא התקרבה אפילו לדגדג את שיקאגו בסדרה הזאת, ושאקיל היה קרוב מאוד לשיאו, אם לא בשיא…

דדי
דדי
22/07/2015 18:19:31
Reply to  עומר

אין לך מושג ירוק מה זה שאקיל בשיאו.

מלקרוא את התגובות שלך על הנושא ניחשתי שהיית בערך בן 12 בשנים האלו, אז נחמד לקבל אישור – ולא במקרה…

עומר
עומר
22/07/2015 18:32:10
Reply to  דדי

מדהים שאתה יורד עלי בגלל גילי שראיתי את זה. אתה יותר מבוגר ממני, מדהים, כל הכבוד לך.
יש לי מושג גדול מה זה שאקיל בשיאו.
לך יש מחלה שקוראים לה סוביקטיביות לקבוצה שקוראים לה הלייקרס.

עידו גילרי
עידו גילרי
22/07/2015 19:33:07
Reply to  עומר

זה כמובן סרטון שערוך מגמתית מהמשחק הראשון שבו רודמן באמת בילה יותר זמן על שאקין מכיוון שלונגלי נקלע מוקדם מאד לבעיית עבירות.
שאק עדיין קלע 27 נקודות במעל 60% במשחק הזה. אתה מוזמן לראות את כל הסדרה מחדש ולראות שרוב הזמן לונגלי הוא השומר שלו בעוד שרודמן על גראנט.
אני באמת לא בא לקחת כלום מרודמן כמגן.הוא אחד השחקנים האהובים עליי אבל הוא לא באמת עצר את שאק בסדרה הזו.

Ish
Ish
22/07/2015 21:28:38
Reply to  עומר

וזה שהם חטפו סוויפ מהרוקטס לא אומר לך משהו על מה הייתה הרמה שלהם?

ההבדל בין שאק של 96 לשאק בשיאו הוא עצום. שאק היה מפלצת כבר ב96 אבל שאק בשיאו היה בעל דומיננטיות שקשה לתאר במילים.

אז כן יש כאן אנשים בסרט. אתה אחד מהם.

yamani1000
yamani1000
22/07/2015 15:41:26

מעבר לזה שהכל היה בצחוק בין שאק ופיפן, בעצם שאק הודה שהלייקרס בהנהגתו היו פחות טובים מהקבוצה של ג'ורדן ופיפן, כי הוא הביא את כוכבי הלייקרס של כל הזמנים VS הבולס של שנות ה- 90 + דרק רוז.

מעניין גם לראות את הגאווה הלייקרית ששאק מטפח בערוב ימיו, אחרי שדי סולק מהמועדון, לכלך עליו במשך שנים ועבר בעוד איזה 19 קבוצות עד סוף הקריירה

ינון יבור
ינון יבור
22/07/2015 15:57:47
Reply to  yamani1000

זה כי שם הוא זכה באליפויות ובפיינל MVP. הוא יודע שבלי הטיקט הזה הוא היה סוג של יואינג או גארנט.

L4L
L4L
22/07/2015 19:48:19

שאק של הטריפיט היה הדומיננטי ביותר מאז ג'ורדן ועד להיום.
לכן הטריפיט.

גיא
גיא
22/07/2015 19:51:33

חד משמעית, את שאק בשיאו רק קובי עצר…

L4L
L4L
22/07/2015 19:53:42

הפעם היחידה מאז שיקגו שאוהדים נטרליים שאלו מי תהיה שניה היתה הלייקרס של הטריפיט.

L4L
L4L
22/07/2015 19:55:17

גיא +אינפינטי.
אני לא סולח לקובי עד היום.

נתן
נתן
22/07/2015 22:12:39

לא יודע לגבי כל הזמנים, מעניין אם הלייקרס של הזמן הזה נותנת פייט טוב להפועל ירושלים 2015, בכלל לא בטוח.
למה לא תחזרו לחורים כל האוהדים המתוסכלים ותפסיקו לבלבל על שאק בשיאו?

Oron
Oron
23/07/2015 16:12:04

בסדרה של טוב מ7 בין האגדות של הבולס,
לאגדות של הלייקרס 4-3 לבולס בסל ניצחון של MJ