חם מהתנור: מעקב שחקנים חופשיים-יום 21/רועי ויינברג

קליבלנד: הקאבס החתימו את הוטרן, ריצ'רד ג'פרסון, על חוזה מינימום לעונה אחת. בעונה האחרונה ג'פרסון בן ה-34 קלע 5.8 נק' למשחק במדי דאלאס (42.6% מחוץ לקשת, 3.3 ריב' למשחק). הוא קלע 13.9 נק' למשחק ב-1,008 משחקי נבא, במדי ניו ג'רזי (פעמיים בגמר), מילווקי, גולדן סטייט, סן אנטוניו, יוטה ודאלאס.

בנוסף, הקאבלירס יפגשו בימים הקרובים עם ג'יי אר סמית', שקלע 12.7 נק' לעונה במדיהם ובמדי הניקס. סמית', לפי דיווחים, מעוניין בחוזה שיעניק לו 7-9 מיליון דולר בטווח של כמה שנים. העונה הוא יכול להרוויח רק 3.4 מיליון דולר מהקאבלירס, לאחר שיצא מאופציית שחקן של 6.4 מיליון כדי להרוויח יותר כסף כשחקן קליבלנד.

*
דנבר: דניאלו גלינארי חתם על הארכת חוזה לשנתיים בשווי 34 מיליון דולר, שתכנס לתוקף בסיום 2015/16. גלינארי, שחקן דנבר מאז 2011, קלע בעונה האחרונה 12.4 נק' עם 35.5% מחוץ לקשת במשחק, לאחר שפספס את כל 2013/14.

*
גל מקל: לפי דיווחים 3 קבוצות אנ.בי.איי שונות מעוניינות בשחקן הישראלי השני באנ.בי.איי, שמחזיק גם במספר הצעות מאירופה-ביניהן אחת מהפועל ירושלים.

*

סקרמנטו: הקבוצה החתימה את הפורוורד קווינסי אייסי על לחוזה לשנתיים, עם אופציית שחקן כעבור שנה. אייסי, ששיחק בסקרמנטו במהלך עונת 2013/14, קלע בעונה האחרונה 5.9 נק' עם 4.4 ריב' למשחק כשחקן הניקס.

*

דאלאס: המאבריקס החתימו את ג'ון ג'נקינס על חוזה לשלוש שנים. ג'נקינס קלע בעונה האחרונה 5.6 נק' למשחק עם 0.4 חט' כשחקן אטלנטה (12 דקות בערב).

*

דו קרב יומי: קצת באיחור, אבל מוטב מאוחר. בפינה אחת ג'ורדן, בפינה השנייה ג'ו דומארס, ביריבות הקלאסית של סוף שנות ה-80, לפני שג'ורדן (ופיפן) התחילו לנקנק את הליגה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 47 תגובות

  1. תודה רועי.
    הקינגס גם החתימו את דוחה דאקן על חוזה.[הקראוטי מליגת הקיץ]
    החוזה כנראה מובטח חלקית כלומר מחנה אימונים ופיצוי במידה ולא יהיה ברוסטר הסופי.
    הוא 6.10 ששחק ארבע שניםם בפרונט של ויסקונסין כשחקן משלים.
    הוא לא נבחר בדראפט המומחיות שלו זה קשיחות בהגנה ושלשות[קלע 42 אחוז בליגת הקייץ]- מזכיר קצת פור מאן מאט בונר.

    לגבי קווינסי אייסי- זה סוג השחקנים שאתה תמיד שמח לראות אנרגיי גאיי- רגיי אוונס עם הגנה והתקפה יותר טובה וריבאונד פחות טוב.

  2. את קווינסי אייסי- אתה תכיר אם אתה לא מכיר. הוא כבר כמה שנים בליגה ויהיו לו עוד כמה שנים.
    הוא מסוג השחקנים שהאפסייד שלהם מוגבל אבל הם תמיד בליגה בגלל הנשמה וההשקעה שלהם.

  3. סמית דביל, במקום לממש אופציה לשנה על 6 מיליון ושנה הבאה, כשהתקרה עולה, לחתום על איזה 30 ל4 ולסגור את הבסטה, הוא נשאר די תקוע נכון לעכשיו.
    רועי, איך לקחת לנו את הממתק היומי של הדו קרב של הגדולים?!

    1. מעניין מי הן אותן קבוצות ש"רודפות" אחרי מקל ולמה שכל כך הרבה קבוצות ירצו שחקן שעדיין לא הוכיח את עצמו.
      אם הדברים שנרשמו לגבי המו"מ שלו עם מכבי נכונים, הוא חי באשליות וההתנהלות שלו מכוערת

        1. קראתי עכשיו שהוא סגר עם ירושלים אם לא יצליח להגיע לנבא. ההתנהלות שלו ממש לא מובנת לי, כי ירושלים לא תשחק ביורוליג והוא יבלה בעיקר בליגה הישראלית.
          מעניין מי מייעץ לו (סבתא? החבר'ה? עץ או פלי?), הדרך שלו פתלתלה ולא מבריקה, לדעתי.

          1. זה היגיון פשוט.אם הוא לא מגיע לNBA עכשיו אז הוא לא יגיע אף פעם .אז מה רע להרוויח כסף טוב בארץ ולא לעבוד קשה (ע"ע ערן זהבי)

        2. נגיד אתה מנהל קבוצת nba ושואלים אותך על gal mekel. מה ראית בו, כששיחק בליגה האמיתית, שיגרום לך לתת לו את המפתחות לתפקיד הרכז השלישי שלך?

          1. ידוע שכמה מהמנהלים בליגה הם… איך נאמר… לא העיפרון הכי מחודד בקלמר. הזן מאסטר רואה אותו על המדף וחושב לעצמו – צ׳נדלר פארסונס בחוזה מינימום?!

          2. יש לו ראיית משחק לא רעה (יחס אסיסטים/איבודים מרשים של 6.6 אס' לאיבוד בעונה האחרונה וטראנאובר ראטיו מזערי של 9.1%, למרות ששיחק 4 משחקים) ויכולת לייצר מצבי קליעה לשחקנים אחרים.

            אבל כרגע, שחקנים חופשיים פנויים שעדיפים עליו (לא כולל סרחיו רודריגז, שדנבר מאוד רוצה אבל יש לו חוזה בריאל):

            אנדרה מילר, לוק רינדאור, נייט רובינסון, איש סמית', דוולדובה, קנדל מרשל, דונלד סלואן, מרצ'לינו הורטאס, ג'ון לוקאס, דריוס מוריס.

            אלא אם הוא באמת מפתיע ביורובאסקט עם הגנה וקליעה יציבה מרחוק, הוא לא יגיע לנבא השנה.

          3. דרך אגב, מבחינת סגנון המשחק וזה שהוא לא צריך הרבה קליעה, הוא יכול להיות רכז של פס פירסט בקבוצה מלאת שוטרים וביג מן,

            לדעתי יכול להיות שהקינגס ירצו אותו אם מילר לא יחתום שם מחדש-יהיה טוב ליד בלינלי בקו האחורי המחליף, ויוכל להתפתח הרבה ליד ג'ורג' קארל.

  4. אם מקל נותן יורובאסקט טוב מאוד אישית וקבוצתית (מקומות 9-12 ריאלי, מקומות 5-8 זה הישג) הוא יגיע לנבא. ג'ו אינגלס עשה את זה אחרי משחק וחצי טובים באוסטרליה במונדובאסקט

    1. פינת השאלה מהקהל: למה סמית' יכול להרוויח רק 3.4 מיליון? זה מה שהוא הרוויח העונה? זה מה שנשאר לפני חריגה? אני מקווה שהוא ישאר בקליבלנד ולא יגיע לפילדלפיה או משהו כזה.

      1. 3.37 מיליון זה ה-taxpayer mid-level exception שיש לקליבלנד.
        המשמעות היא שקבוצה שעברה את מדרגת מס המותרות יכולה להחתים שחקנים בסכום הנ"ל למרות שכבר עברו את תקרת השכר. הבעיה של קליבלנד היא שמו וויליאמס כבר חתם עבור חלק מהסכום, כך שלמעשה לקבוצה נשארו בערך 1.17 מיליון להחתמה נוספת.
        JR ויתר על האופציה של 6.4 מיליון שהייתה לו עבור העונה מתוך תקווה שכשחקן חופשי הוא יכל לקבל יותר.
        בגלל ש-JR שיחק בקבוצה בעונה שעברה, קליבלנד יכולה להחתים אותו על חוזה חדש, למרות החריגה מתקרת השכר.
        השמועות אומרות שקליבלנד הציעה לו חוזה לעונה אחת עבור 4-5 מיליון.
        דרך אגב, אם קליבלנד מחתימה את JR לעונה אחת עבור 6 מיליון, אז היא תאלץ לשלם בנוסף מס מותרות בגובה של 16.5 מיליון!

          1. ב-NBA של היום 3&D (שחקני כנף שמצטיינים קודם בהגנה, ואשר יודעים לקלוע מה-3 כשהם חופשיים. ע"י אריזה) נמכר בפרימיום.
            מה גם, המוניטין של JR, לצד ההופעה (או לצור העניין, ההעלמות) שלו בפיינלס, לא תרמו להצעות הרבות שקיבל. היות ולברון לוחץ שיחתימו אותו, אני מאמין שבעונה הקרובה ישחק בקליבלנד.

          2. שאמפרט לא כזה קלע מחונן מהשלוש ומתחת לסל הוא יכול לקבל פינה מיוחדת משלו בשאקטינג עם כל ההחטאות המביכות שהיו לו השנה..
            סמית' היה די יעיל בהגנה לאורך העונה עד לשלב הגמר, אבל כנראה שהתדמית והופעת האימים בפיינלס פגעו בו.
            יסלח לי דובי, אבל אני ממש אוהבת את סמית' 🙂

          3. סלחתי. המחבל הוא בסך הכל מכונת ירייה חסרת אחריות שמוכר את עצמו בתור כזה… בכל מקרה, אין לי שום בעיה איתו ולא עם בן זוגו האימפוטנט ששמו כשמה של אשתו היפה של דייויד בואי.

    1. כריסטיאן ווד הצטרף לקבוצה של יוסטון בלאס-וגאס, אבל הוא לא ממש הרשים.. רוב הסיכויים שהוא ייחתך מהקבוצה ויחזור להיות חופשי.
      לא יודע לגבי אלכסנדר.

  5. גל מקל חד וחלק, פייר אנד סקוור, בחורף-בקיץ-בסתיו-ובאביב, ובכל מצב, זמן ומרחב לא מתאים ל-nba, או בשפה מלרית "ב-nba לא יגעו במקל במקל".

    מה שכן, היה עדיף לו לחתום באחת משתי הקבוצות הספרדיות שרצו אותו ומשם להמשיך לקבוצה ספרדית בכירה, אם היה נותן עונה טובה (ובהנחה שהן באמת רצו אותו, לא כמו שלוש הקבוצות ב-nba ש"רוצות" אותו).

  6. חמישייה שנייה של דוולדובה, מו וויליאמס, ג'פרסון, תומפסון ו-וז'אראו זאת אחת הטובות בליגה. במיוחד אם ג'יי אר סמית' יגיע בסופו של דבר ויעמיק את הקו האחורי שלהם עוד יותר.

  7. מה עם דיווח על בוסטון? שמעתי שהחתימו את גורדן מיקי. החוזה הכי גבוה אי פעם לשחקן שנבחר בסיבוב שני
    4 שנים תמורת 5 מיליון דולר ( אופצית קבוצה על השנתיים האחרונות בחוזה )

  8. "צריך להחתים את ריצ'רד ג'פרסון….."
    אני קורא וקורא וקורא ושוב קורא את המשפט הזה ואין לו שום פשר.
    ככל הנראה טעות הקלדה.

  9. רק מהידיעה שהקבוצה החתימה את ג'פרסון נוספו להם 15 הפסדים בעונה הבאה, לא אתפלא אם בהמשך יאשפזו חלק משחקני קליבלנד במחלקה הסגורה טרם התחילה העונה.

  10. ריצרד גפרסון הוא רואה חשבון שנקלע בטעות למגרש, הפך שקוף ומאז אפאחד לא מצא אותו וכך הוא מתעתע לו בקבוצות. אני די בטוח שהוא בכלל בטוח שהוא חלבן.

  11. דרור, הוא בא בתור מחליף ללברון, זה לא כאילו הוא יראה יותר מ7-8 דק' משחק לערב.
    חוץ מזה שהוא היה אחלה שחקן פעם, משהו מזה בטח נשאר.

  12. ג'פרסון קולע 40%+ מהשלוש.
    הוא לא צריך לעשות במדי הקבס כלום חוץ מלעמוד בפינה בסבלנות ולקלוע את הזריקות החופשיות שיקבל אחרי הדאבל על לברון. תמורת מה שמשלמים לו (מינימום) אם הוא ישמור על האחוזים, ויהיה קצת יותר מקונוס בהגנה – אז הוא אחלה החתמה.

  13. שמישהו יפטר את דאמפס כבר… את סט קארי הוא לא חתם בסוף (חתם בסקרמנטו ) אבל את פרקינס החתים לשנה 1 , הסגל לא מתאים בכלל לשיטת משחק של ג'נטרי

כתיבת תגובה

סגירת תפריט