חדשות מהממלכה/עידו מוריה

באיזה מקום השחקנים עולים למגרש כשהם עוברים על פני ציור של כלב האסקי שחור לבן, שאדונו עומד לצידו עם מחבט קריקט שגולף מעץ אשוח אמיתי, וכל זה צוייר על ידי סר רונלד. חבר המועדון בעצמו?

אליזבת והמגולחים.

כמובן שאני מדבר על משחק הטסט השני של טורניר האשס שנערך בבית הלורדים . לורדס-כניסה למגרש בחליפות בלבד. נשים יכולות להוסיף כובע גדול ויפה. שתיית בירה אסורה בהחלט. כאן שותים שרי או שמפניה בלבד, וקוניאק במועדון הלורדים…

הנבחרת האנגלית עולה. כולם מגולחים למשעי, כולם לבושים במדים מסודרים עם חולצה לבנה מעליה ואפודה נקיה עם סמל שלושת האריות. מולם עולים נבחרת של פושעים וגנבי תפוחי אדמה. לא מגולחים, לא מסודרים, וזרועות מלאות בקעקועים.

אין יריב בעולם כולל נאדאל של 2008, מיאמי של 2013 ובית"ר ירושלים של כל עונה שאני מעוניין יותר בהשפלתו ורמיסתו. אני רוצה לראות באונסר (כדור קצר שמקבץ לגובה הראש של החובט. מכה אסורה בהחלט, ומאד לא ג'נטלמנית) מתעופף ישר לפדחתם של ילדי פנימיית הבנים המלוקקים עם השביל בצד שלהם. אני רוצה לראות אותם מחליקים בבוץ ומלכלכים את המדים הלבנים היפים שלהם. ואני רוצה לראות אותם מובסים ומיואשים ללא רצון משחק, עם שער פרוע ועיניים מיואשות ללא כל תקווה.

המשחק החל כמשחק טסט. נמשך כמשחק ODI ואת האובר האחרון של האנגלים, הם סיימו ללא רצון או תקווה בסקור נמוך מ-T20.

יחי אוסטרליה לנצח. נצחון ב-402 (!!!) ריצות כבר ביום הרביעי, והגביע מתקרב לאוסטרליה.

יתר החדשות בקצרה:

בטורניר הגולף בסנט אנדרוז, האוסטרלי J DAY מוביל לקראת היום האחרון.

בחצי גמר הטניס של גביע דיוויס תתמודדנה אוסטרליה כנגד הממלכה האנגלית לאחר שאוסטרליה חזרה מפיגור של 2:0 (הפסדים של קוקי וקיריוס, אולי הגזענית הזקנה דון פרייזר, לא סנילית? ) לאחר שלא אחר מלייטון יואיט הגדול ניצח בקרב בזוגות. סם גרות' ניצח ביחידים ומי אם לא לייטון ניצח את המשחק המכריע.

באליפות סבב בגלישה בדרום אפריקה כריש תקף את האלוף האוסטרלי לשעבר מיק פנניגס.
הכריש הצליח להתחמק בשלום מהמפגש …

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 15 תגובות

  1. עידו תודה על העידכון בספורטים האיזוטריים. אולי יום אחד נוכל אנחנו, בארצנו החמה והאזיאטית, להינות מהם. איזה קטע מדהים עם הכריש !
    אני שיחקתי פעם גולף במסלול בסנט אנדרוז. אומרים שזה מסלול הגולף הראשון בעולם. אולי בגלל זה לא הצלחתי להכניס את הכדור לגומה

      1. מסתבר שזה הרבה יותר קשה ממה שזה נראה. למי שהתרגל להניף מא"ג ולרוץ איתו בעלייה תוך כדי צעקות אינדיאניות חסר קצת finesse באצבעות של הידיים

    1. עומדים בשמש 3 שעות.
      יוצאים להפסקת תה.
      חוזרים לעוד שעתיים עמידה בשמש.
      יוצאים לצהריים.
      חוזרים לעמוד ולגרבץ לעוד שעה-שעתיים.
      הפסקת תה.
      עוד שעה של עמידה.

      לפעמים המשחק משוחק על שבוע אז חוזרים על הנוהל הזה במשך שבוע.
      ולפעמים יש משהו מטומטם ופסיכי כמו האשז שרק אנגלופלים כמו אנגליה ואוסטרליה משחקים אותו, אז עומדים בשמש חודש ימים.

      זה קריקט.

  2. אני הייתי שפוט של גולף בפלורידה עד שהתחילו הבעיות בכתפיים. היום יש לי שתי כתפיים חדשות, אבל אני כבר לא גר בפלורידה, ובגרינוויל הגולף די יקר, וגם הטרוף קצת עבר

  3. שלושת האוזיס הצליחו לקרוס בצורה מרשימה באופן.
    קצת חבל כי לייסמן נתן יומיים מדהימים ודיי כבר כמה שנים נמצא בכל מייג'ור על הסף.

  4. תודה –

    עגל, שלב ראשון תעביר את כל הגלישה להופס. כולל ספורט.

    דבר שני – אחרי שנה שנתיים בלי אתרים בעברית (חוץ מהופס) תהיה מספיק בן תרבות להבין את משחק הג'נטלמנים קריקט. (סמיילי עם צילינדר)

    GO – החוקים בקצרה. 2 אנשים חובטים במחבט בכדור מאמצע מגרש עגול, מ-2 תחנות שנמצאות 10 מטר זו מזו. החובטים מגינים על 2 מקלות קטנים (סטמפס). אם הכדור פוגע במקלות זו פסילה. במדה וחבטו הם צריכים להחליף מקומות עם החובט השני.
    במהלך הריצה על הקבוצה המגינה לתפוס ולהחזיר את הכדור לתחנה לפני שהחובט מגיע עליה. בצליחו זו פסילה לא הצליחו זו נקודה.

  5. ניק קיריוס המפונק והדפקט שוב בכותרות באוסטרליה. אולי הבנאדם הכי שנוא ביבשת יחד עם ראש הממשלה והחבר הפסיכופט שלו טומיק.

  6. קרירט הוא משחק נפלא. אני מאוד מאוד אוהב קריקט, לכל סוגיו ומיניו.
    מעדיף באופן אישי את ה- ONE DAY שבו משחקים 50 OVER . בכל OVER יש 6 זריקות. כלומר בכל המשחק יש 300 זריקות לכל קבוצה בהנחה שהקבוצה לא "נשרפה".
    הקבוצה הלא חובטת נפרסת לרוחב המגרש ומחכה לכדורים שיחבטו אליהם. אם נניח נחבט כדור לצד הימיני החיצוני – החובטים יכולים בינתיים לרוץ ולעשות RUNS עד שהכדור יגיע לוויקט לפסול את החובטים. לכן חשוב מאוד לתזמן בדיוק כמה לרוץ כדי לא להיפסל. תפסת מרובה לא תפסת. דרך נוספת לפסילה היא תפיסה מהאויר של כדור שנחבט. הגשה שפוגעת בוויקט (או נחסמת באופן לא חוקי על ידי גופו של החובט כך שיכלה לפגוע בוויקט). המטרה היא לעשות RUNS תוך כדי שמירה על מינימום פסילות לקראת הסוף. שמגיעים ל-OVER האחרונים עם מעט פסילות אפשר להתחיל להתפרע ולחבוט על כל דבר שזז בטירוף מוחלט. (חבטה החוצה ללא מגע בקרקע = 6 נקודות, עם מגע = 4 נקודות). אם אתה מגיע ל-OVER האחרונים עם 8 או 9 פסילות אתה לא יכול להתפרע כי הפסילה הבאה תסיים לך את המשחק. המנצח הוא מי שאסף הכי הרבה RUNS.

  7. פאקינג A איזה פחד עם הכריש!
    זה היה הפחד הכי גדול שלי לגלוש בדרום אוסטרליה, כאילו אומרים שיש יותר סיכוי שיפול עליך עץ באוסטרליה מאשר שכריש ינגס בך אבל עדיין כל יומיים שומעים על איזה התקפת כרישים באדלייד.

    וקריקט- משחק הילדות שלי, או בגרסא הענייה הקיבוצניקית- דודס.
    3 מקלות קטנים עומדים על דלי. חובט מגן על המקלות שעל הדלי עם מקל יותר גדול ומגיש מנסה להפיל את המקלות עם מקל יותר קטן שנזרק לכיוון הדלי (והחובט). 2 צלקות במצח יגידו שזה לא המשחק הכי חכם שהומצא.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט