חם מהתנור: מעקב שחקנים חופשיים-יום 20/רועי ויינברג

יוסטון: הקבוצה קיבלה את טיי לאוסון בטרייד מרובה שחקנים. בתמורה ללאוסון, שקלע 15 נק' עם 9.6 אס' למשחק העונה, ובחירת סיבוב שני ב-2017, דנבר תקבל את ניק ג'ונסון, קוסטס פאפאניקולו, ג'ואי דורזי ובחירת סיבוב ראשון מוגנת. ג'ונסון קלע העונה 2.6 נק' למשחק עם 1.4 ריב', פאפאניקולו קלע 4.2 נק' בערב עם 2.7 ריב' ו-2 אס', ודורזי תרם 2.7 נק' עם 4 כדורים חוזרים בערב. גם פאבלו פריג'יוני נשלח לדנבר בטרייד, אבל הוא צפוי להיות משוחרר מהקבוצה.

*
טורונטו: הראפטורס יחתימו את מייקל קיסר על חוזה מובטח חלקית. קייסר, פאוור פורוורד בלוזיאנה טק בעונה האחרונה, קלע 8.6 נק' עם 6.5 ריב'.

*

דאלאס: המאבריקס החתימו את הסנטר ג'אריד פיימוס על חוזה מובטח חלקית לשנה אחת. פיימוס, סנטר אמריקאי ממוצא לבנוני שבשנה האחרונה שיחק בדי ליג ובליגה הפיליפינית, בלט בסאמר ליג כשחקן וושינגטון וויזארדס עם 10.2 נק' ו-6.8 ריב' ב-20 דקות למשחק.

*

קליבלנד: ג'יימס ג'ונס ימשיך לשנה אחת בקבוצה, בה ירוויח 1.5 מיליון דולר. הוא קלע העונה, בעונתו הראשונה בקליבלנד, 4.4 נק' עם 36% מחוץ לקשת ו-1.1 ריב' בערב.

בנוסף, הקבוצה רוצה להחתים את ג'יי אר סמית' על חוזה לשנה אחת, והשחקן לא מסכים לזה. החוזה דומה בגודלו לגודל אופציית השחקן שסמית' יצא ממנה בתחילת הקיץ. הוא קלע 12.1 נק' למשחק כשחקן הניקס והקאבלירס העונה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 125 תגובות

  1. עכשיו שיש מקום פנוי ברוסטר יוסטון תחתים את הראל על חוזה ארוך יותר ממה שהיתה יכולה ולדעתי אפילו תלך על אלן וויליאמס ששיחק אצלה בליגת הקיץ.
    סגל עמוק בכל עמדה, מעניין אם מקהייל ילמד לחלק דקות:
    רכז: בברלי, לאוסון
    שוטינג: הארדן, ת'ורנתון, מקדניאלס
    סמול: אריזה, ברואר, דקר
    פאוור: די-מו, ג'ונס, הראל
    סנטר: הווארד, קפלה, ווד (שיחתך)/ וויליאמס
    ונשארו עוד 3 מקומות למלא. באסה רק על ג'ונסון מכל החבילה

  2. זה בטח הרג את מורי שהוא היה צריך לחכות 3 שבועות עד המהלך הגדול שלו. יוסטון יהיו מפחידים שנה הבאה, צמרת המערב נהיית מפחידה משנה לשנה.

  3. רועי יוסטון גם שולחת בחירת סיבוב ראשון לדעתי של 2016.
    זה מה שהביא את הדיל כי הלייקרס לא רצו לתת בחירת סיבוב ראשון למרות שהחבילת שחקנים שלה לא רעה.
    אני מבסוט על הבחירת סיבוב שני שיוסטון קיבלו בנוסף, מת על הבחירות סיבוב שני שלהם בשנים האחרונות

  4. עכשיו גם יוסטון יכולה לסמן וי על קיץ לא רע. מפחיד שכמעט כל קבוצות המערב הטובות התחזקו. הספארס, הקליפרס ויוסטון מתקרבים לווריורס ששנה שעברה הייתה מעל כולם בשתי רמות. אוקלהומה התחזקה בשורות המאמן ונראה לאן זה ייקח אותם. ניו אורלינס מתבגרים בדגש על הגבה ועם מאמן חדש. גם בסקרמנטו נבנית קבוצה מעניינת. הלייקרס גם התחזקו. הקבוצות היחידות שנחלשו זה דאלאס דנבר ופורטלנד.

  5. אוקיי, בוקר טוב!
    אין ספק שעם לאוסון, ותורנטון שכבר חתם בשבוע שעבר, הרוקטס הצליחו לעבות יפה את עמדות הגארד.
    תורנטון ייכנס בקלות לנעליים של טרי, בתור הקומבו גארד שנותן באזור ה-15 דקות יעילות מהספסל עם שלשות, חדירות ואפילו הובלת כדור.
    השאלה היא לגבי לאוסון –
    האם האופי האבאי של מקהייל יצליח לרסן גם את לאוסון, ולהפוך אותו לחתיכה הכרחית בפאזל, כמו שסמית׳ היה במהלך העונה שעברה?
    בנוסף, כיצד הוא ובברלי, שרגיל כבר שנתיים לפתוח כרכז, יחלקו ביניהם את הדקות? והאם בברלי לא ייפגע מנטאלית מהעובדה שהביאו רכז נוסף ומוכשר ממנו לקבוצה?

    וכמובן, השאלה הכי חשובה –
    האם הוא והארדן יצליחו להסתדר כששניהם ביחד על הפארקט? הרי מדובר על רכז דומיננטי שצריך את הכדור ביד, שישחק ביחד עם שוטינג גארד שגם כן צריך את הכדור ביד. בדאלאס רונדו ואליס נחלו כשלון טוטאלי. האם מורי לקח זאת בחשבון?
    מה שבטוח – עם כל החיזוקים של קבוצות מסביב במערב, יוסטון היו חייבים להביא עוד ״שם״ רציני. בואו נקווה שהשילוב שלו בקבוצה יצליח.

    1. לדעתי העבודה הקשה תהיה לשכנע את לאוסון לעלות מהספסל.
      הארדן אמנם עשה שיפור הגנתי השנה אבל גם הוא וגם לאוסון ביחד זה חור בהגנה ומתכון לצרות בהתקפה. בברלי פשוט משלים את הארדן מושלם, הוא המינימי לדוקטור evil.

      https://youtu.be/Miwg0VP_OF4

      יש טרנד בליגה של שחקן שישי יוצר חזק ושם אני רואה את לאוסון משתלב, עדיין יכול לשחק -30-35 דקות למשחק גם מהספסל. השאלה איך לשכנע אותו שזה בסדר…

      1. לאוסון לא יעלה מהספסל, מאיפה הבאת את השטות הזאת??

        טרייד מעניין אבל עם לא מעט סימני שאלה.

        יוסטון בהימור האחרון שלה מעמיסה על עצמה פוינט גארד עם כשרון אבל עם 3 שנים כמעט של בעיות שתייה.
        תוסיפו לזה חיבור לפרסונות לא ממש קלות לעיכול בחדר ההלבשה(הארדן, האוורד)++ העובדה שהוא פוינט גארד שחייב את הכדור ליד שלו.

        יכול להצליח במובן מסוים או לגרום לכשלון.

        1. אני גם עם אפלטון, אין ספק שלאוסון שחקן מוכשר מאוד ומהיר אבל השאלה היא אם הוא יכול להסתדר עם הארדן על אותו פארקט, והיה עדיף שיעלה מהספסל ל-30 דקות.

      2. הבאתי אותה ממוחי הקודח וכי זה נראה לי הדבר הכי הגיוני לעשות. מתחילים להבין בליגה שמחליפים חזקים עושים את ההבדל, ראה ערך ג"ס ואיגוואדלה.
        לא רואה את הארדן ולאוסון מתחברים ביחד מבחינה מקצועית, שניהם לא ספוט אפ שוטרס, שניהם סלאשרס לא ספלאשרס, שניהם צריכים את הכדור ביד ושניהם סימן שאלה הגנתי.
        לעומת זאת התוספת של לאוסון ככוח אש שיריץ את החוליה השנייה או עם הראשונה לתת להרדן קצת לנוח, נראית הרבה יותר נכונה והגיונית. כמו שהיה אמור להיות עם לין, אם לין היה שחקן כדורסל ולא נחוםתקום לתכנית השיווק באסיה

  6. אני שונא את מורי, מורי בוא לניו אורלנס, איך כל קיץ הוא מצליח לעשות את המהלכים שלו , גם ההחתמה של מקדניאלס מצויינת , ומה דאמפ הביא לנו את אלונזו גיי באמת תודה

  7. היתה הרגשה שיוסטון היא הקבוצה היחידה שצריכה רכז (מצב די אבסורדי בפני עצמו, כמה עומק יש בעמדה הזו). שני סימני השאלה היחידים היא מצבו המנטלי של לאוסון והשאלה אם הוא יכול להיות רכז של קונטנדרית וכמו שבובי ציין – האם רכז דומיננטי שצריך את הכדור ביד ישתלב עם השוטינג הכי דומיננטי שחייב כדור ביד. מצד אחד זה יוריד עומס מהארדן, מצד שני ההרגשה היתה שהדומיננטיות של הארדן משתלבת עם רכז כמו בברלי שעיקר תרומתו היא בהגנה.
    בראייה האופטימית – יש פה קו אחורי שנותן פייט ראוי לספלאש בראדרז.

  8. זה ברור שעל-פניו דנבר הפסידו מהטרייד. השאלה היא, האם הם היו בכלל בפוזיציה של רווח?
    המניה של לאוסון רק יורדת, במיוחד עם כל נושא הכניסה למוסד גמילה.
    כנראה שהיום, הם לא היו מקבלים טרייד טוב יותר.
    אם היו ממתינים ומנסים לבצע עסקה במהלך העונה, יכול להיות שהנוכחות שלו הייתה רק פוגעת בקבוצה. סך הכל דנבר לא נראית כמו קבוצה שהולכת לאינשהו נכון להיום, כך שעדיף לה להתחיל בהליך של בנייה מחדש ופיתוח הצעירים.
    בקיצור – יכול להיות שהעסקה הזאת פשוט הייתה ההפסד הקטן ביותר עבורם, וגם זה לפעמים חשוב.

  9. חכו חכו, תיכף יגיע מנחם ויספר כמה הויתור על פרג'יוני הוא גרוע וכמה ג'ואי דורסי הוא קארים הבא.

    אם יוסטון היתה שומרת על ג'וש סמית, היא היתה עכשיו חזקה אפילו יותר.

    המערב השנה התחזק בטירוף, הקליפרס הוסיפו הרבה שחקנים, רק שכחו שבSG יש להם את החוסר. JJ רדיק קלע מהטובים בליגה אבל הוא מסתמך יותר מדי על הקליעה והוא לא נראה כשחקן שלוקחים איתו אליפות. אם סטיבנסון יידע להכנס לעמדה הזו כמו שצריך – הקליפרס תעמוד בשורה אחת עם הווריורס והספארס.

    1. מעניין באמת למה סמית בחר בקליפרס ולא נשאר ביוסטון,שכר הרי זה לא האישיו כי הוא חתם נדמה לי על מינימום.מבחינת חוזק הקבוצה אז הרי הוא הגיע עם הקבוצה לגמר המערב שנה קודמת וגם ביוסטון יהיה לו תפקיד יותר גדול מאשר בקליפרס(מחליף של גריפין).נכון לעכשיו יש 4 סופר קבוצות במערב+ממפיס שתעשה צרות אבל לא תעבור את תקרת הזכוכית שלה .

      1. כי זה הרגיש לו, כמו לנו, שגמר המערב הוא תקרת הזכוכית של הרוקטס, שכנראה רק יוכלו לחלום על המעמד הזה בשנים הקרובות.
        בזמן שמבחינת החמישיה, הקליפרס לא נופלים מאף קבוצה בליגה.
        ועכשיו, עם פירס וסטיבנסון, יש שם קבוצה אדירה.

      2. ממש מוזר לי המעבר של סמית'. לי נראה שהוא מעדיף לשחק כ-3 העצלן ולא להילחם בצבע, וברוקטס הוא היה משחק רק כ-4 לעומת קליפרס ששם הידויים לשלוש שהוא אוהב יהיו פתוחים לרווחה

      3. לדעתי סמית׳ דווקא הבין שבקליפרס יהיה לו תפקיד משמעותי יותר.
        ברוקטס אל תשכח שהוא היה אמור להיות 1 מתוך 4 שחקני פנים מובילים – ביחד עם האוורד, די-מו וג׳ונס. פציעות של כל אחד מהשלושה גרמו לכך שהדקות של סמית׳ אף פעם לא ננגסו, אבל בהנחה שכולם יישארו בריאים בעונה הבאה, ובהתחשב בכך שירצו אולי גם לפתח את החב׳רה הצעירים – כמו קפלה והראל, אפשר להבין למה סמית׳ פחות רצה להישאר ביוסטון.
        בקליפרס, מעבר לגריפין ודיאנדרה, איזה עוד גבוהים יש להם??? מה גם שאם ריברס ירצה שיישאר להם אוויר גם כשסדרה מגיעה למשחק 7, הוא יהיה חייב ליישם לקחים מהפלייאוף האחרון וליצור רוטצייה שוויונית יותר בין גבוהי הקבוצה, וברור שסמית׳ הוא השלישי בחשיבותו שם.

        1. אני דווקא לא מסכים,ביוסטון הוא אמנם 1 מתוך 4 אבל עדיין הוא היה הבכיר בינהם ורוב הדקות היו הולכים אליו,בקליפרס הוא עדיין מחליף של גריפין שהוא שחקן יחסית צעיר שיכול לצבור דקות,אמנם בפליאוף האחרון הוא שיחק יותר מדי אבל גם שנה הבאה הוא ישחק קרוב ל40 דקות בכל מקרה,אז באמת יכול להיות כמו שניב כתב הוא מעדיף לשחק יותר 3 מאשר 4 ואולי הוא גם הבין שקבוצה שהשחקן השני הכי חשוב הוא הווארד לא יכולה להגיע יותר רחוק ממה שהגיעה שנה שעברה

    2. יא פחדן, למה לא הגעת למפגש הופס?
      ידעתי שתפחד לפגוש בי.
      אני מתפלא שיש לך חבר כזה נחמד.
      מציע גם שלא תגיע לבאר ב-26/7 כי אתחיל את ההרצאה שלי בעלייה עליך שתקבור אותך 20 אמות מתחת לאדמה.
      אתה מוזמן ברצון ב-26 כי זאת תהיה דרך נהדרת לפתוח את ההרצאה שלי.
      (ואם תענה לי, אבקש את ה-SECURITY בבאר לזרוק אותך משם)

      1. לא הגעתי כי רון "הבושה" (יש את "התשובה", יש את "האמת") טחן הזכיר לי בדיעבד שזה מתקיים.

        אני מקווה להגיע בראשון, אבל לא מבטיח, קצת לחוץ בזמן לאחרונה.

        אבל אתה מוזמן לתת פה קדימון לעליה עליי, אולי זה יעזור..

  10. עשו חלה עסקה יוסטון.
    גמילה או לא גמילה רק קבוצה כמו מינסוטה בתקופה של קאהן
    יכלה לבחור שלושה רכזים באחד הדראפטים היותר טובים של העשור
    מהמקומות 5,6 ו18 ואת הרכז השלישי מהמקום ה18- לאוסון שהוא הטוב מבין השלושה לשלוח בטרייד לדנבר.

    לאוסון שחק כבוי בשנתיים האחרונות.
    במסגרת מחבקת ומאמן תומך יש פה רכז ברמת אולסטר, או אולסטר גבולי.
    הוא כבר היה שם בתקופה של קרל ויכול לחזור לכושר מהר מאד – הוא עוד מאד צעיר.

  11. טרייד ענק ליוסטון
    לאוסון הוא חתיכה חסרה בפאזל
    לעומת פריגיוני שעבר התעללות מקארי לאוסון זה זהב טהור
    צריך להרחיק אותו ממאגרי השתייה ומהברים ביוסטון
    המערב יהיה רותח – OKC גולדן סטייט הספרס יוסטון והקליפרס ( נניח) קבוצות שמסוגלות להגיע ל 60 ניצחנות בעונה

    1. כמו שמנחם כתב, לאוסון אלכוהוליסט. הוא צריך משהו קצת יותר מסודר מלהתרחק מפאבים.
      יוסטון מתכוונים להיעזר בג'ון לוקאס, אלכוהוליסט בעצמו שמתמחה בעזרה במצבים כאלה.

      1. אני כבר מדמיין איך ייראו היציאות שלו ושל הארדן, בשלב זה הדבר הכי טוב שיכול לקרות הוא התאסלמות המונית ביוסטון. נו האקים תתחיל להטיף

  12. כבר יוצא כמה פעמים שדארל מורי עושה בית ספר לכולם. פגישות א"א ותוכנית 12 שלבים והוא זכה בלוטו. אם טיי מתרסק אז הסיכון היה נמוך והוא יכול להעביר אותו הלאה

  13. מסתבר שג'וש סמית' הבין סוף סוף איפה הוא חי. אם אתם זוכרים כשהוא הגיע ליוסטון נפוצו שמועות שהובטח לו להיות שחקן חמישיה. כמובן שזה לא התקיים ובמעבר שלו לקליפרס הוא משלים עם הפיכתו לשחקן ספסל בכיר (ויקר). אחרי הקליפרס לא אופתע לראות אותו חותם על שכר מינימום

  14. Money-ball is now officially dead in Houston…
    Morey, the guy who introduced the money-ball technique into the NBA is, for a while now, opting for the big names. No more unknown cheap surprises, based on complex statistics. Just the biggest names available on the table. Howard, Smith, fucking Jeremy Lin, and now TL. Just big names, no in-depth creativity
    This is not to say that he made the wrong decisions. Just that there is nothing special about this guy anymore. Even Dedi could have made these very decisions

    1. Moneyball is not a regid all encompassing action plan designed to find cheap nobodies and win championships. It's a tool or a mean to assist the GM in the decision-making process.
      The idea is to get better value or 'bang for the buck' on each player and to find pieces that would fit together even if they never played with one another or in your style of play.

      With the exception of Howard and maybe Lin I think the Rockets have done well in this department. Josh smith in detroit looked like a negative counter-productive player. The Rockets not only signed him cheap. They utilized his positive potential to the fullest. I guess that can be considered a form of Moneyball. I think they can do the same with Ty

  15. לאוסון צריך לעלות מהספסל כדי שיוסטון תמצה את היכולות שלה.
    בגלל הסיטואציה האישית שלו – יש גם סיכוי שהוא ישתף עם זה פעולה.
    הוא לא במצב של לפתוח במאבקי אגו – חייב להחזיר לעצמו מוניטין של team player ו- good guy.

    הם גם חייבים להחתים עכשיו עוד רכז וותיק כגיבוי. אי אפשר להיכנס לעונה כש לאוסון הרכז היחיד בסגל חוץ מבברלי.
    לדעתי פשוט ישאירו את טרי.

    זה מהלך עם סיכון – אבל לא גדול בהתחשב במה שיוסטון נתנו, וזה מהלך שהם היו חייבים לעשות כדי לנסות לצמצם במשהו את הפער שצמרת המערב פתחה במירוץ החימוש המשוגע של הקיץ הזה.
    לפחות זה נותן להם חצי סיכוי.

    1. כרגע יש דיבורים על כך שבגלל שהתפנה מקום אחד ברוטציית הגארדים לאחר הטרייד (לאוסון נכנס, פרג'יוני וג'ונסון בחוץ), טרי והקבוצה שבו למגעים, וסיכוי סביר שיחתום מחדש ברוקטס.
      אם בברלי ימשיך להיפצע, ולאוסון לא יסתדר, סיכוי סביר ששוב פעם טרי יקבל דקות משמעותיות.
      אם הכל ילך כשורה, אז הוא יוכל לעלות מהספסל לאזור ה-5-10 דקות, ולתפור קצת שלשות, כמו שהוא אוהב. והכי חשוב – הוא ימשיך לתרום ניסיון ומנהיגות לשאר השחקנים, כפי שעשה השנה.

  16. הבית הדרום מערבי קיבל בקיץ הזה את לה מרקוס אולדריג', דיוויד ווסט, טיי לאוסון ו-ווסלי מת'יוס.

    הבית הצפון מערבי איבד בקיץ הזה את אולדריג', מת'יוס, רובין לופז, ארון אפללו, לאוסון.

    המאזן כוחות הלא שפוי הזה נהיה משוגע יותר. ואולי בזכות היתרון הזה לג'אז יש עוד יתרון במרוץ לפלייאוף (12 משחקים נגד פורטלנד, דנבר ומינסוטה במקום סן אנטוניו, יוסטון וממפיס)

    1. זה לגמרי זניח. יש רק ארבע קבוצות בקונפרנס שלך שאתה משחק איתן 3 במקום 4. מה גם שנגד עצמך אתה לא משחק. כך למשל בשנה שעברה הג'אז שיחקו 16 משחקים נגד הקבוצות מהבית שלהם ו-18 משחקים נגד הבית הדרום-מערבי.

  17. יוטה יהיו בפליאוף כשאילת תארח את אולימפיאדת החורף.

    מעניין מה הבעלים והGM של פורטלנד יכול להגיד עכשיו לקהל, שלקבוצה שלו היתה את אחד ההרכבים הטובים בליגה ועכשיו כלום.

      1. דדי, אני אזכור לך את זה, סיכוי טוב שאתה יוצא עגל חלב.
        יוטה שיחקו יכולה בסוף העונה הקודמת, אבל הם עדיין ילדים אפילו שהם התבגרו בשנה.

        כפי שציינו, יש במערב שפעשל קבוצות עם סיכוי גבוה יותר.

    1. אין כמו אופטימיות של אוהד. איך לעזאזל אתם יותר טובים מהקליפרס שמה שהם הביאו בקיץ חיזוק זה פירס סטיבנסון וסמית שכל אחד יכול לפתוח בפליקנס, ואתם הבאתם את אסיק? במקרה הטוב אתם 6 , למרות שכמה שזה נשמע הזוי לא התפלא אם דאלאס יעקפו אותכם .ובאיזה סוג של נס הקינגס.

  18. ניו אורלינס תלויה לגמרי בכשירות ובעצבים של הגבה.

    אני רואה את הגבה מעלה להילוך עוד יותר גבוה העונה והופך למפלצת עוד יותר דומיננטית בליגה הזאת(קפיצה לאיזור ה26 נקודות למשחק) השאלה היא איך הקרסול שלו יסחוב למשך כל העונה וכשלידו לחלוטין אין כמעט כלום.

    האצבע ברגל של הולידיי לא תאפשר לו לפתוח את העונה, נוריס קול, סת' קארי, טייריק זה לא מביא נצחונות באמת.

    אני דווקא רואה את יוטה כאחת שיכולה להיות אחת ההפתעות הנעימות העונה.
    זו קבוצה צעירה, שיש לה בסיס שהשתפשף לא רע בכלל בשנתיים האחרונות.
    תזכרו שהיא מקבלת חזרה מהפציעה את אלק בורק לתחילת העונה וגם המאזן היפה מאוד שלהם אחרי פגרת האולסטאר יכול לרמז שהכיוון שלהם למעלה.

    יש להם גם 3 פויינט גארדים שלדעתי הם כיום פלוס מינוס באותה רמה, ושם אולי נקודת החולשה שלהם כי החלוקת דקות תהיה בעייתית ואף אחד מהם לא נראה כמו אחד שיכול לעשות קפיצה משמעותית ובלי פויינט גארד טוב במערב קשה מאוד להתקדם(אלא אם כן יש לך מפלצת אחרת בחמישייה).

    רודני הוד, זה האיש שלי שם.

    1. צריכים טרייד שישפר קצת תקבוצה אנדרסון תמורת דאנג או אנדרסון תמורת גונס+ברואר/אריזה/מקדניאלס הייתי שוקל להביא את רוביו תמורת. הולדי כדי שיתאים יותר לסגנון של גנטרי גם ככה שתיהם סובלים ממכת פציעות

  19. יוטה בהחלט קבוצה חביבה שיכולה להפתיע את כולם במערב , הוד בהחלט גנבה של יוטה בדרפט הקודם , הולך לתת פריצה העונה , רחוקה כוכב מלהיות קונטדרית, טרייד שלא יקרה אבל מלו תמורת הייווארד ופאברוס, יוטה מועמדת ומלו מקבל סוף סוף תבמה שמגיעה לו , חמישייה אקסום/ברק הוד מלו ליילס גובר

    1. לא הייתי נוגע במלו, הוא ממש לא בנוי אליהם(קבוצה שיש לה דווקא קלעים ויש לה גם כלים בצבע לא צריכה שחקן שצריך לקבל עוד ועוד בידודים ולחסל את ההתקפה שלהם) ולמען האמת אני בספק אם הוא בכלל מתאים בכניסה לגיל 30 כדי להוביל קבוצה כזאת צעירה במערב.

      אולי אם קאזינס ילך לקראת פיצוץ הייתי מנסה במקומם לארגן חבילה מספיק טובה כדי לנסות לגנוב אותו(סיכויים קטנים אבל בכל זאת…).

      בכל אופן גם בלי טריידים גדולים מדי, בניגוד לכל הקבוצות החלשות במערב זו קבוצה שמגיעה עם נסיון והשתשפשות של הסגל שלה.
      אני מסוגל לראות אותה עושה משהו בסגנון שפיניקס עשתה לפני שנתיים, אולי אפילו יותר אם ההחלשות של כוחות כמו דאלאס, פורטלנד ואולי אפילו הפליקנס.
      זה יכול לתת BOOST גדול למלחמה יותר גדולה על כניסה לפליאוף.

      1. הקטע הוא שתמיד יש קבוצה שמסיימת עונה חזק+צעירים מוכשרים והעתיד נראה רחוק ואז הם מתרסקים כמו שארלוט שנה שעברה.
        יש לי הרגשה שיוטה לא יעשו את הצעד קדימה,מה עוד שעיקר הכוח שלה(לפחות בחצי שנה הקודמת)הייתה ההגנה המדהימה שגובר נתן ואני לא בטוח שהוא ייתן את אותה תפוקה גם השנה.

        1. רגע יניב, אז אתה מנסה להגיד לי שפילדלפיה לא יקחו אליפות בעונת 2016/17 כמו שמנחם וכל מיני גולשים הזויים חזו ?

        2. אני דווקא רואה את זה קורה, הגנת קו אחורי לא רעה יש להם גם כן עם בורק(ששוב אמור לחזור מהפציעה בכתף), אקסום, הוד.

          הם הוסיפו עוד כוח התקפי מרשים מאוד בדמות ליילס.

          אבל מה שהכי חשוב זה שהמערב התחזק מאוד בחלק העליון שלו אבל נחלש בגבול התחתון של הכניסה לפליאוף, כלומר דאלאס, פורטלנד, פליקנס(ששוב תלויה בשחקן אחד A SOMPLE AS THAT), כאשר הכוחות העולים ביחד איתם זה פיניקס כמובן וסקרמנטו.

          ואני בקלות רואה את סקרמנטו מתפרקת מוקדם מאוד בעונה הזאת.

          אתה צריך לזכור שאם אתה מוריד את דאלאס ופורטלנד מהפליאוף במערב ומציין שניו אורלינס אולי תכנס אבל ממש לא תלקק דבש בדרך לשם אז למעשה יש לה 3 ספוטים פנויים לכניסה למערב לבערך 3-4 קבוצות מתחרות ביניהן ויוטה צריכה להיות אחת מהן.

          אני רואה אותה בהחלט הופכת להפתעה הכי גדולה העונה הזאת.
          הם כבר שנתיים בתהליך בנייה יפה, עם התקדמות יפה גם בגיבוש החמישייה, גם בהתפתחות של היווד, גם בבחירות שלהם בדראפט(פרט לאקסום שלדעתי זו נפילה).

          זו יכולה להיות השנה שלהם להפתיע.

          1. טריי לאיילס זו בחירה מרשימה מאוד שלהם.
            למעשה זה יהיה הסטרץ' פוורד שלהם מאחורי גובר ודירק פייבורס(ואולי בעתיד יאפשר להם להעביר את פייבורס בטרייד ולקדם את טריי לאיילס קדימה).

            הוא גם ריבאונדר טוב.אז יש להם 3 גבוהים מעניינים+טרבור בוקר על חוזה של 4.7 מיליון דולר לעונה הקרובה, לא רע בכלל.

          2. יהיו 2 מקומות פנויים לא שלוש.שכחת את אוקלהומה ששנה שעברה לא נכנסה.גם לא הייתי מוריד את דאלאס כל כך מהר מהמאבק,המאבק יהיה בין פליקנס,דאלאס,פיניקס,סקרמננטו ויוטה.בכל מקרה אם יוטה יהיו במאבק על הפליאוף עד הסוף אז בכל מקרה זה מראה על התקדמות אדירה ולא על עמידה במקום.
            לי סתם יש הרגשה שהם לא יצילחו להתרומם,כמו שיש לי הרגשה שהספארס לא יהיו במאבק על האליפות(יפסידו בחצי גמר מערב)

          3. לא שכחתי את OKC כי אצלי OKC הם מתחרים עם ג"ס על מקום 1-2 במערב, מה שכן לא לקחתי בחשבון זה שצריך להוריד ספוט אחד 🙂

            בכל אופן 2 ספוטים זה גם כן הרבה.
            תלך לשנה שעברה ולפני שנתיים מתחילת העונה דיברו על מקום אחד שהוא ספקני לכניסה לפליאוף.

            היום אתה כבר מוציא את פורטלנד בוודאות, מעלה סימני שאלה סביב הפליקנס וכן גם יכול להוריד את דאלאס.
            אני לא מחזיק ממה שנוצר שם.

            מי אמור לשמור להם את הצבע ובעיקר לטשטש את החורים שמשאיר נוביצקי בהגנה? זאזא פצ'וליה? גרג סמית'?
            דאלאס מרגישה לי כמו עוד קבוצה במערב שנבנתה עם רעש, צלצולים, שמות שעוברים טוב על הלשון אבל גם המון בעיות בריאות, גיל, שחקנים כמו דרון שעברו מזמן את הPEAK(ברך בעייתית של פארסונס ושבר למתיוס).

            במערב זה מתכון קלאסי לקריסה לפני האולסטאר, במזרח קבוצות כאלה יכולות לתת פוש טוב בחצי השני ולהכנס לפליאוף(נניח ברוקלין לפני שנתיים, אינדיאנה כמעט בשנה שעברה).

            פיניקס מציגה הגנה טובה יותר, יותר כלים מבחינת גבוהים, שחקנים צעירים ובלי בעיות רציניות של בריאות על פני עונה רציפה.

            כמובן הODD ילכו נגדם, ובוגאס תוכל לעשות המון כסף אם תשים היום כסף על יוטה לפליאוף ולא דאלאס, גם "טובי" הפרשנים בESPN לא ידרגו היום את יוטה לפני דאלאס, זה ללכת הרבה יותר על בטוח להמר על דאלאס מאשר על יוטה שלא ראתה פליאוף מהימים שקרלוס בוזר ידע להשתמש טוב בקרש.

            אבל בשביל זה צריך לדעת להריח טוב מגמות, שינוי, קריסות.
            בקיצור למה אנחנו פה?
            לשירותך תמיד.

  20. קולי גם יהיה שחקן שיוכל לתת דקות ויהפוך לחביב הקהל.

    הקבוצה הזאת עמוקה ומוכשרת.
    צעירה מדי לרוץ ממש רחוק, אבל עם הגנה כמו שהם משחקים אין מצב שהם לא בפלייאוף, ואני מהמר אפילו על מקום 7.

  21. מעניין אותי לראות אם דן גילברט מספיק מטורף בכמות הכספים שהוא מוכן להוציא העונה כדי להציע לדנבר את החוזה של הייווד תמורת גאלינרי שדנבר כבר לא צריכים.

  22. אני חושב שאתם מספידים מהר מדי את דאלאס. נוביצקי, פרסונס ומתיוז זאת שלישיה מצויינת. אני מאמין שדרון ייתן עונה טובה בסהכ של רכז לגיטימי פלוס, לא כמו בימים הגדולים אבל עונה טובה. ואולי יותר מהכל, קיובן תמיד חם על לעשות מחטף בשביל כאן ועכשיו. הימור שלי שהם בשמינייה.

  23. מאז שהם נתנו לרודי גובר לפתוח, ההגנה שלהם הייתה הטובה ביותר בליגה. בהפרש עצום ממקום שני, גולדן סטייט, שהגיעו לקצת הישגים העונה. קווין סניידר בנה שם שיטת משחק מעולה בהגנה, שמתבססת על היתרון הפיזי החזק שלהם, וגם בהתקפה יש להם שחקנים שיכולים לקלוע 15-20 למשחק: היווארד, פייבורס ורודני הוד.

    לדעתי הם יכנסו לשמינייה האחרונה, לצערי במקום דאלאס. גם הת'אנדר יכנסו במקום פורטלנד (לאותו מקום), ושאר 6 הקבוצות האחרות יחזרו לפלייאוף (ספרס ראשונים, ווריורס שניים, קליפרס, ת'אנדר, רוקטס, ממפיס, ניו אורלינס, יוטה)

  24. מכירים את הבעיה של ״יותר מידי עומק״? זה מה שיש ליוסטון. זו בעיה שמתאפיינת בחוסר בדקות ובמקומות בחמישייה. מה שיכול לקרות בקבוצה כזו הוא בעיית כימיה, בטח ובטח כשבקבוצה יש שני כוכבים עם חברתיות מוטלת בספק כהארדן והווארד. בנוסף, יכול להיות שבאמת תהיה בעיה כמו שהייתה בשנה שעברה בדאלאס עם רונדו ואליס.
    אגב דאלאס, חבל עליהם. אם ג׳ורדן היה חותם שם אז זאת קבוצת טופ 5 מערב אחרי הת׳אנדר, גולדן, ס״א ויוסטון, כשהם יכולים לעבור את יוסטון. כרגע? לדעתי אין פלייאוף.

  25. לא יעזור ליוסטון כלום, היא קבוצה נפסדת במהותה (בגלגול הזה כמובן).
    בגלל זה לא משנה לי מי בא והולך, אני תמיד מסרב להתרגש ממנה או לקחת אותה ברצינות.

  26. ג'ט כנראה יחתום מחדש ביוסטון.

    די הגיוני, אבל תארו לכם שהרעיון המופרע הזה יוצא לפועל: ריי אלן, היום בן 40, מקבל הצעה מקבוצה שיכולה להיות קונטנדרית וצריכה עוד קליעה ומנטור לשחקנים הצעירים שלה, בנוסף לטונות הניסיון שיש לו-מילווקי באקס.

    הוא מקבל עונת פרישה מכובדת במועדון שהתפתח פה והופך למנטור של קבוצה שכבר עכשיו יכולה להכנס לטופ 5 של המזרח, והבאקס מקבלים שחקן שעדיין בכושר עם מלא ניסיון וקלאץ', וסמל מקומי שיוכל לסייע להם במאבק לבניית אולם חדש (ויביא יותר קהל למשחקים).

      1. יכול להיות שזאת הפלולה של מריס ספייטס שכתבתי עליה לפני כמה ימים?
        אני מסמיק. אתה הקורא הכי אדוק שלי, בחיי.

    1. האמת דובי הדוק חושב שאני רבין וטלולה וכל שאר הסרחונות אבל האמת אני באמת יואל חי בגרמניה כבר עשור במקור מרחובות.ועוקב וקורא הופס כבר 20 שנה עוד כשהאתר לא היה של הדוק.ואני פותח את האתר לפחות 3 פעמים ביום.
      אני אוהב לעצבן בצחוקים בקיצר אני מניוק בטעם טוב.

  27. אני רואה שמועות על זה שקובי בריאנט שוקל לסיים את הקריירה בברצלונה?!
    יש לזה אישור רשמי או שזה בגדר שמועה?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט