יוסטון: הקבוצה קיבלה את טיי לאוסון בטרייד מרובה שחקנים. בתמורה ללאוסון, שקלע 15 נק' עם 9.6 אס' למשחק העונה, ובחירת סיבוב שני ב-2017, דנבר תקבל את ניק ג'ונסון, קוסטס פאפאניקולו, ג'ואי דורזי ובחירת סיבוב ראשון מוגנת. ג'ונסון קלע העונה 2.6 נק' למשחק עם 1.4 ריב', פאפאניקולו קלע 4.2 נק' בערב עם 2.7 ריב' ו-2 אס', ודורזי תרם 2.7 נק' עם 4 כדורים חוזרים בערב. גם פאבלו פריג'יוני נשלח לדנבר בטרייד, אבל הוא צפוי להיות משוחרר מהקבוצה.
*
טורונטו: הראפטורס יחתימו את מייקל קיסר על חוזה מובטח חלקית. קייסר, פאוור פורוורד בלוזיאנה טק בעונה האחרונה, קלע 8.6 נק' עם 6.5 ריב'.
*
דאלאס: המאבריקס החתימו את הסנטר ג'אריד פיימוס על חוזה מובטח חלקית לשנה אחת. פיימוס, סנטר אמריקאי ממוצא לבנוני שבשנה האחרונה שיחק בדי ליג ובליגה הפיליפינית, בלט בסאמר ליג כשחקן וושינגטון וויזארדס עם 10.2 נק' ו-6.8 ריב' ב-20 דקות למשחק.
*
קליבלנד: ג'יימס ג'ונס ימשיך לשנה אחת בקבוצה, בה ירוויח 1.5 מיליון דולר. הוא קלע העונה, בעונתו הראשונה בקליבלנד, 4.4 נק' עם 36% מחוץ לקשת ו-1.1 ריב' בערב.
בנוסף, הקבוצה רוצה להחתים את ג'יי אר סמית' על חוזה לשנה אחת, והשחקן לא מסכים לזה. החוזה דומה בגודלו לגודל אופציית השחקן שסמית' יצא ממנה בתחילת הקיץ. הוא קלע 12.1 נק' למשחק כשחקן הניקס והקאבלירס העונה.
IDO
20 יול 2015 07:38:50אני שונא את יוסטון עכשיו קצת פחות עם TY3
IDO
20 יול 2015 07:43:01וחדשות טובות למודעיי הקוסם החדש, וגם לנו כי נראה יותר מהקוסם.
חיים כ
20 יול 2015 07:47:06לא יודע מה איתכם, עם כל ההערכה למיסטר הינקי, את הדרך של מורי אני אוהב יותר
המשגיח
20 יול 2015 08:04:13אין ספק.
חיים כ
20 יול 2015 07:49:13הלחץ בפלייאוף על הארדן וCP3 הולך להיות בקנה מידה לברוני
אפלטון
20 יול 2015 07:49:19עכשיו שיש מקום פנוי ברוסטר יוסטון תחתים את הראל על חוזה ארוך יותר ממה שהיתה יכולה ולדעתי אפילו תלך על אלן וויליאמס ששיחק אצלה בליגת הקיץ.
סגל עמוק בכל עמדה, מעניין אם מקהייל ילמד לחלק דקות:
רכז: בברלי, לאוסון
שוטינג: הארדן, ת'ורנתון, מקדניאלס
סמול: אריזה, ברואר, דקר
פאוור: די-מו, ג'ונס, הראל
סנטר: הווארד, קפלה, ווד (שיחתך)/ וויליאמס
ונשארו עוד 3 מקומות למלא. באסה רק על ג'ונסון מכל החבילה
IDO
20 יול 2015 08:03:59פאפאניקולאי גם שחקן שחקן
ברק
20 יול 2015 08:06:15לדעתי דנבר היו יכולים להביא תמורתו שחקנים יותר טובים ועם יותר פוטנציאל.
ולדי קוגן
20 יול 2015 08:08:25זה בטח הרג את מורי שהוא היה צריך לחכות 3 שבועות עד המהלך הגדול שלו. יוסטון יהיו מפחידים שנה הבאה, צמרת המערב נהיית מפחידה משנה לשנה.
אפלטון
20 יול 2015 08:19:39רועי יוסטון גם שולחת בחירת סיבוב ראשון לדעתי של 2016.
זה מה שהביא את הדיל כי הלייקרס לא רצו לתת בחירת סיבוב ראשון למרות שהחבילת שחקנים שלה לא רעה.
אני מבסוט על הבחירת סיבוב שני שיוסטון קיבלו בנוסף, מת על הבחירות סיבוב שני שלהם בשנים האחרונות
נתן גולד
20 יול 2015 08:21:09עכשיו גם יוסטון יכולה לסמן וי על קיץ לא רע. מפחיד שכמעט כל קבוצות המערב הטובות התחזקו. הספארס, הקליפרס ויוסטון מתקרבים לווריורס ששנה שעברה הייתה מעל כולם בשתי רמות. אוקלהומה התחזקה בשורות המאמן ונראה לאן זה ייקח אותם. ניו אורלינס מתבגרים בדגש על הגבה ועם מאמן חדש. גם בסקרמנטו נבנית קבוצה מעניינת. הלייקרס גם התחזקו. הקבוצות היחידות שנחלשו זה דאלאס דנבר ופורטלנד.
bobby
20 יול 2015 08:21:15אוקיי, בוקר טוב!
אין ספק שעם לאוסון, ותורנטון שכבר חתם בשבוע שעבר, הרוקטס הצליחו לעבות יפה את עמדות הגארד.
תורנטון ייכנס בקלות לנעליים של טרי, בתור הקומבו גארד שנותן באזור ה-15 דקות יעילות מהספסל עם שלשות, חדירות ואפילו הובלת כדור.
השאלה היא לגבי לאוסון –
האם האופי האבאי של מקהייל יצליח לרסן גם את לאוסון, ולהפוך אותו לחתיכה הכרחית בפאזל, כמו שסמית׳ היה במהלך העונה שעברה?
בנוסף, כיצד הוא ובברלי, שרגיל כבר שנתיים לפתוח כרכז, יחלקו ביניהם את הדקות? והאם בברלי לא ייפגע מנטאלית מהעובדה שהביאו רכז נוסף ומוכשר ממנו לקבוצה?
וכמובן, השאלה הכי חשובה –
האם הוא והארדן יצליחו להסתדר כששניהם ביחד על הפארקט? הרי מדובר על רכז דומיננטי שצריך את הכדור ביד, שישחק ביחד עם שוטינג גארד שגם כן צריך את הכדור ביד. בדאלאס רונדו ואליס נחלו כשלון טוטאלי. האם מורי לקח זאת בחשבון?
מה שבטוח – עם כל החיזוקים של קבוצות מסביב במערב, יוסטון היו חייבים להביא עוד ״שם״ רציני. בואו נקווה שהשילוב שלו בקבוצה יצליח.
אפלטון
20 יול 2015 09:30:50לדעתי העבודה הקשה תהיה לשכנע את לאוסון לעלות מהספסל.
הארדן אמנם עשה שיפור הגנתי השנה אבל גם הוא וגם לאוסון ביחד זה חור בהגנה ומתכון לצרות בהתקפה. בברלי פשוט משלים את הארדן מושלם, הוא המינימי לדוקטור evil.
https://youtu.be/Miwg0VP_OF4
יש טרנד בליגה של שחקן שישי יוצר חזק ושם אני רואה את לאוסון משתלב, עדיין יכול לשחק -30-35 דקות למשחק גם מהספסל. השאלה איך לשכנע אותו שזה בסדר…
k_700
20 יול 2015 11:32:19לאוסון לא יעלה מהספסל, מאיפה הבאת את השטות הזאת??
טרייד מעניין אבל עם לא מעט סימני שאלה.
יוסטון בהימור האחרון שלה מעמיסה על עצמה פוינט גארד עם כשרון אבל עם 3 שנים כמעט של בעיות שתייה.
תוסיפו לזה חיבור לפרסונות לא ממש קלות לעיכול בחדר ההלבשה(הארדן, האוורד)++ העובדה שהוא פוינט גארד שחייב את הכדור ליד שלו.
יכול להצליח במובן מסוים או לגרום לכשלון.
עגל
20 יול 2015 13:26:42אני גם עם אפלטון, אין ספק שלאוסון שחקן מוכשר מאוד ומהיר אבל השאלה היא אם הוא יכול להסתדר עם הארדן על אותו פארקט, והיה עדיף שיעלה מהספסל ל-30 דקות.
אפלטון
20 יול 2015 11:41:57הבאתי אותה ממוחי הקודח וכי זה נראה לי הדבר הכי הגיוני לעשות. מתחילים להבין בליגה שמחליפים חזקים עושים את ההבדל, ראה ערך ג"ס ואיגוואדלה.
לא רואה את הארדן ולאוסון מתחברים ביחד מבחינה מקצועית, שניהם לא ספוט אפ שוטרס, שניהם סלאשרס לא ספלאשרס, שניהם צריכים את הכדור ביד ושניהם סימן שאלה הגנתי.
לעומת זאת התוספת של לאוסון ככוח אש שיריץ את החוליה השנייה או עם הראשונה לתת להרדן קצת לנוח, נראית הרבה יותר נכונה והגיונית. כמו שהיה אמור להיות עם לין, אם לין היה שחקן כדורסל ולא נחוםתקום לתכנית השיווק באסיה
יוסי
20 יול 2015 08:40:35אני שונא את מורי, מורי בוא לניו אורלנס, איך כל קיץ הוא מצליח לעשות את המהלכים שלו , גם ההחתמה של מקדניאלס מצויינת , ומה דאמפ הביא לנו את אלונזו גיי באמת תודה
שגיא נאור
20 יול 2015 08:51:54היתה הרגשה שיוסטון היא הקבוצה היחידה שצריכה רכז (מצב די אבסורדי בפני עצמו, כמה עומק יש בעמדה הזו). שני סימני השאלה היחידים היא מצבו המנטלי של לאוסון והשאלה אם הוא יכול להיות רכז של קונטנדרית וכמו שבובי ציין – האם רכז דומיננטי שצריך את הכדור ביד ישתלב עם השוטינג הכי דומיננטי שחייב כדור ביד. מצד אחד זה יוריד עומס מהארדן, מצד שני ההרגשה היתה שהדומיננטיות של הארדן משתלבת עם רכז כמו בברלי שעיקר תרומתו היא בהגנה.
בראייה האופטימית – יש פה קו אחורי שנותן פייט ראוי לספלאש בראדרז.
Reignman
20 יול 2015 09:06:28עוד עקיצה של מורי. פשוט להוריד את הכובע.
דייל דנטון
20 יול 2015 09:15:46טרייד טוב ליוסטון. ורע לדנבר, יכלו לקבל הרבה יותר
דדי
20 יול 2015 15:16:07ממי בדיוק ?
bobby
20 יול 2015 09:38:42זה ברור שעל-פניו דנבר הפסידו מהטרייד. השאלה היא, האם הם היו בכלל בפוזיציה של רווח?
המניה של לאוסון רק יורדת, במיוחד עם כל נושא הכניסה למוסד גמילה.
כנראה שהיום, הם לא היו מקבלים טרייד טוב יותר.
אם היו ממתינים ומנסים לבצע עסקה במהלך העונה, יכול להיות שהנוכחות שלו הייתה רק פוגעת בקבוצה. סך הכל דנבר לא נראית כמו קבוצה שהולכת לאינשהו נכון להיום, כך שעדיף לה להתחיל בהליך של בנייה מחדש ופיתוח הצעירים.
בקיצור – יכול להיות שהעסקה הזאת פשוט הייתה ההפסד הקטן ביותר עבורם, וגם זה לפעמים חשוב.
דדי
20 יול 2015 15:15:36דנבר לא הפסידו כלום.
דיל מעולה עבורם.
יואש בן טולילה
20 יול 2015 10:20:24חכו חכו, תיכף יגיע מנחם ויספר כמה הויתור על פרג'יוני הוא גרוע וכמה ג'ואי דורסי הוא קארים הבא.
אם יוסטון היתה שומרת על ג'וש סמית, היא היתה עכשיו חזקה אפילו יותר.
המערב השנה התחזק בטירוף, הקליפרס הוסיפו הרבה שחקנים, רק שכחו שבSG יש להם את החוסר. JJ רדיק קלע מהטובים בליגה אבל הוא מסתמך יותר מדי על הקליעה והוא לא נראה כשחקן שלוקחים איתו אליפות. אם סטיבנסון יידע להכנס לעמדה הזו כמו שצריך – הקליפרס תעמוד בשורה אחת עם הווריורס והספארס.
מנחם לס
20 יול 2015 10:28:29טיי לאוסון ניכנס היום למוסד גמילה (מאסר שני ברציפות על נהיגה בשכרות)
יניב
20 יול 2015 10:33:36מעניין באמת למה סמית בחר בקליפרס ולא נשאר ביוסטון,שכר הרי זה לא האישיו כי הוא חתם נדמה לי על מינימום.מבחינת חוזק הקבוצה אז הרי הוא הגיע עם הקבוצה לגמר המערב שנה קודמת וגם ביוסטון יהיה לו תפקיד יותר גדול מאשר בקליפרס(מחליף של גריפין).נכון לעכשיו יש 4 סופר קבוצות במערב+ממפיס שתעשה צרות אבל לא תעבור את תקרת הזכוכית שלה .
יניב
20 יול 2015 10:34:29סליחה שכחתי קבוצה,יש 5 סופר קבוצות וויריס,אוקלהומה,ספרס,קליפרס ויוסטון
יואש בן טולילה
20 יול 2015 10:38:23כי זה הרגיש לו, כמו לנו, שגמר המערב הוא תקרת הזכוכית של הרוקטס, שכנראה רק יוכלו לחלום על המעמד הזה בשנים הקרובות.
בזמן שמבחינת החמישיה, הקליפרס לא נופלים מאף קבוצה בליגה.
ועכשיו, עם פירס וסטיבנסון, יש שם קבוצה אדירה.
אפלטון
20 יול 2015 11:10:31ממש מוזר לי המעבר של סמית'. לי נראה שהוא מעדיף לשחק כ-3 העצלן ולא להילחם בצבע, וברוקטס הוא היה משחק רק כ-4 לעומת קליפרס ששם הידויים לשלוש שהוא אוהב יהיו פתוחים לרווחה
דובי
20 יול 2015 11:15:30הוא לא אמור להיות חבר נפש של הווארד?
יואש בן טולילה
20 יול 2015 12:28:43אם הוא באמת מסוגל לשחק בעמדה 3 מבחינת זריזות ושכל, האתלטיות והגובה שלו פשוט תרסק כל שומר.
bobby
20 יול 2015 11:11:18לדעתי סמית׳ דווקא הבין שבקליפרס יהיה לו תפקיד משמעותי יותר.
ברוקטס אל תשכח שהוא היה אמור להיות 1 מתוך 4 שחקני פנים מובילים – ביחד עם האוורד, די-מו וג׳ונס. פציעות של כל אחד מהשלושה גרמו לכך שהדקות של סמית׳ אף פעם לא ננגסו, אבל בהנחה שכולם יישארו בריאים בעונה הבאה, ובהתחשב בכך שירצו אולי גם לפתח את החב׳רה הצעירים – כמו קפלה והראל, אפשר להבין למה סמית׳ פחות רצה להישאר ביוסטון.
בקליפרס, מעבר לגריפין ודיאנדרה, איזה עוד גבוהים יש להם??? מה גם שאם ריברס ירצה שיישאר להם אוויר גם כשסדרה מגיעה למשחק 7, הוא יהיה חייב ליישם לקחים מהפלייאוף האחרון וליצור רוטצייה שוויונית יותר בין גבוהי הקבוצה, וברור שסמית׳ הוא השלישי בחשיבותו שם.
יניב
20 יול 2015 11:50:02אני דווקא לא מסכים,ביוסטון הוא אמנם 1 מתוך 4 אבל עדיין הוא היה הבכיר בינהם ורוב הדקות היו הולכים אליו,בקליפרס הוא עדיין מחליף של גריפין שהוא שחקן יחסית צעיר שיכול לצבור דקות,אמנם בפליאוף האחרון הוא שיחק יותר מדי אבל גם שנה הבאה הוא ישחק קרוב ל40 דקות בכל מקרה,אז באמת יכול להיות כמו שניב כתב הוא מעדיף לשחק יותר 3 מאשר 4 ואולי הוא גם הבין שקבוצה שהשחקן השני הכי חשוב הוא הווארד לא יכולה להגיע יותר רחוק ממה שהגיעה שנה שעברה
מנחם לס
20 יול 2015 10:38:48יא פחדן, למה לא הגעת למפגש הופס?
ידעתי שתפחד לפגוש בי.
אני מתפלא שיש לך חבר כזה נחמד.
מציע גם שלא תגיע לבאר ב-26/7 כי אתחיל את ההרצאה שלי בעלייה עליך שתקבור אותך 20 אמות מתחת לאדמה.
אתה מוזמן ברצון ב-26 כי זאת תהיה דרך נהדרת לפתוח את ההרצאה שלי.
(ואם תענה לי, אבקש את ה-SECURITY בבאר לזרוק אותך משם)
יואש בן טולילה
20 יול 2015 10:59:53לא הגעתי כי רון "הבושה" (יש את "התשובה", יש את "האמת") טחן הזכיר לי בדיעבד שזה מתקיים.
אני מקווה להגיע בראשון, אבל לא מבטיח, קצת לחוץ בזמן לאחרונה.
אבל אתה מוזמן לתת פה קדימון לעליה עליי, אולי זה יעזור..
מנחם לס
20 יול 2015 14:26:48הכל יבוא בהפתעה, ואזמין אותך לקום כדי שכולם ייראו אותך.
אבל בוודאי לא תבוא. כבר התחלת עם התרוץ "לחוץ בזמן". אתה CHICKEN מצוי, לא יותר.
יואש בן טולילה
20 יול 2015 15:22:50מה קרה לחמישי\שישי\שבת בערב? אמצע השבוע זה אחד הדברים התקועים שיש.
מנחם לס
20 יול 2015 10:27:42טיי לאוסון ניכנס היום למוסד גמילה (מאסר שני ברציפות על נהיגה בשכרות)
זיו
20 יול 2015 10:38:12עשו חלה עסקה יוסטון.
גמילה או לא גמילה רק קבוצה כמו מינסוטה בתקופה של קאהן
יכלה לבחור שלושה רכזים באחד הדראפטים היותר טובים של העשור
מהמקומות 5,6 ו18 ואת הרכז השלישי מהמקום ה18- לאוסון שהוא הטוב מבין השלושה לשלוח בטרייד לדנבר.
לאוסון שחק כבוי בשנתיים האחרונות.
במסגרת מחבקת ומאמן תומך יש פה רכז ברמת אולסטר, או אולסטר גבולי.
הוא כבר היה שם בתקופה של קרל ויכול לחזור לכושר מהר מאד – הוא עוד מאד צעיר.
דובי
20 יול 2015 11:19:14אולי הוא שיחק שנתיים כבוי, אבל בפגרה הוא דאג לתדלק
זיו
20 יול 2015 11:37:09ועוד איך דאג בגדול ופומבי.
ענק דובי!
עגל
20 יול 2015 13:29:51+100
מגסי
20 יול 2015 23:20:01+100
רועי ויינברג
20 יול 2015 10:52:06חמישייה שנייה של לאוסון, קורי ברואר, דקר, מאטיונס וקפלה לא רעה בכלל, למרות שבוזר/בלאטץ' במקום קפלה יהפכו אותה לאחת בטופ 3 של הליגה.
MBK
20 יול 2015 11:19:13טרייד ענק ליוסטון
לאוסון הוא חתיכה חסרה בפאזל
לעומת פריגיוני שעבר התעללות מקארי לאוסון זה זהב טהור
צריך להרחיק אותו ממאגרי השתייה ומהברים ביוסטון
המערב יהיה רותח – OKC גולדן סטייט הספרס יוסטון והקליפרס ( נניח) קבוצות שמסוגלות להגיע ל 60 ניצחנות בעונה
דובי
20 יול 2015 11:23:32כמו שמנחם כתב, לאוסון אלכוהוליסט. הוא צריך משהו קצת יותר מסודר מלהתרחק מפאבים.
יוסטון מתכוונים להיעזר בג'ון לוקאס, אלכוהוליסט בעצמו שמתמחה בעזרה במצבים כאלה.
אפלטון
20 יול 2015 11:32:45אני כבר מדמיין איך ייראו היציאות שלו ושל הארדן, בשלב זה הדבר הכי טוב שיכול לקרות הוא התאסלמות המונית ביוסטון. נו האקים תתחיל להטיף
דובי
20 יול 2015 13:47:40אם יהיו יציאות הקריירה שלו ביוסטון, ובכלל, תהיה קצרה מאוד
john
20 יול 2015 11:32:54כבר יוצא.
john
20 יול 2015 11:35:28כבר יוצא כמה פעמים שדארל מורי עושה בית ספר לכולם. פגישות א"א ותוכנית 12 שלבים והוא זכה בלוטו. אם טיי מתרסק אז הסיכון היה נמוך והוא יכול להעביר אותו הלאה
עגל
20 יול 2015 13:32:14מסתבר שג'וש סמית' הבין סוף סוף איפה הוא חי. אם אתם זוכרים כשהוא הגיע ליוסטון נפוצו שמועות שהובטח לו להיות שחקן חמישיה. כמובן שזה לא התקיים ובמעבר שלו לקליפרס הוא משלים עם הפיכתו לשחקן ספסל בכיר (ויקר). אחרי הקליפרס לא אופתע לראות אותו חותם על שכר מינימום
אלי לס
20 יול 2015 14:11:56לדעתי הוא כבר כעת על שכר מינימום או קרוב לזה
עגל
20 יול 2015 15:05:10הוא היה על שכר מינימום מיוסטון אבל המשיך לקבל את השכר השערורייתי מדטרויט
דדי
20 יול 2015 15:10:25הוא עדיין ממשיך לקבל.
דובי
20 יול 2015 14:29:09עד עכשיו הוא הרוויח מכדורסל 94 מיליון דולר
avri
20 יול 2015 13:46:42Money-ball is now officially dead in Houston…
Morey, the guy who introduced the money-ball technique into the NBA is, for a while now, opting for the big names. No more unknown cheap surprises, based on complex statistics. Just the biggest names available on the table. Howard, Smith, fucking Jeremy Lin, and now TL. Just big names, no in-depth creativity
This is not to say that he made the wrong decisions. Just that there is nothing special about this guy anymore. Even Dedi could have made these very decisions
john
20 יול 2015 19:53:10Moneyball is not a regid all encompassing action plan designed to find cheap nobodies and win championships. It's a tool or a mean to assist the GM in the decision-making process.
The idea is to get better value or 'bang for the buck' on each player and to find pieces that would fit together even if they never played with one another or in your style of play.
With the exception of Howard and maybe Lin I think the Rockets have done well in this department. Josh smith in detroit looked like a negative counter-productive player. The Rockets not only signed him cheap. They utilized his positive potential to the fullest. I guess that can be considered a form of Moneyball. I think they can do the same with Ty
דדי
20 יול 2015 15:09:34לאוסון צריך לעלות מהספסל כדי שיוסטון תמצה את היכולות שלה.
בגלל הסיטואציה האישית שלו – יש גם סיכוי שהוא ישתף עם זה פעולה.
הוא לא במצב של לפתוח במאבקי אגו – חייב להחזיר לעצמו מוניטין של team player ו- good guy.
הם גם חייבים להחתים עכשיו עוד רכז וותיק כגיבוי. אי אפשר להיכנס לעונה כש לאוסון הרכז היחיד בסגל חוץ מבברלי.
לדעתי פשוט ישאירו את טרי.
זה מהלך עם סיכון – אבל לא גדול בהתחשב במה שיוסטון נתנו, וזה מהלך שהם היו חייבים לעשות כדי לנסות לצמצם במשהו את הפער שצמרת המערב פתחה במירוץ החימוש המשוגע של הקיץ הזה.
לפחות זה נותן להם חצי סיכוי.
דובי
20 יול 2015 15:18:58יש רכז וטרן ארגנטינאי שדנבר קיבלו באיזה טרייד ומתכוונים לשחרר
דדי
20 יול 2015 16:53:16וליוסטון אסור להחתים אותו השנה…
דובי
20 יול 2015 18:31:47זה היה ג'ק למון שאמר בימים וטעים "אף אחד לא מושלם"?
bobby
20 יול 2015 21:19:07כרגע יש דיבורים על כך שבגלל שהתפנה מקום אחד ברוטציית הגארדים לאחר הטרייד (לאוסון נכנס, פרג'יוני וג'ונסון בחוץ), טרי והקבוצה שבו למגעים, וסיכוי סביר שיחתום מחדש ברוקטס.
אם בברלי ימשיך להיפצע, ולאוסון לא יסתדר, סיכוי סביר ששוב פעם טרי יקבל דקות משמעותיות.
אם הכל ילך כשורה, אז הוא יוכל לעלות מהספסל לאזור ה-5-10 דקות, ולתפור קצת שלשות, כמו שהוא אוהב. והכי חשוב – הוא ימשיך לתרום ניסיון ומנהיגות לשאר השחקנים, כפי שעשה השנה.
רועי ויינברג
20 יול 2015 15:17:04הבית הדרום מערבי קיבל בקיץ הזה את לה מרקוס אולדריג', דיוויד ווסט, טיי לאוסון ו-ווסלי מת'יוס.
הבית הצפון מערבי איבד בקיץ הזה את אולדריג', מת'יוס, רובין לופז, ארון אפללו, לאוסון.
המאזן כוחות הלא שפוי הזה נהיה משוגע יותר. ואולי בזכות היתרון הזה לג'אז יש עוד יתרון במרוץ לפלייאוף (12 משחקים נגד פורטלנד, דנבר ומינסוטה במקום סן אנטוניו, יוסטון וממפיס)
עידו גילרי
20 יול 2015 15:46:12זה לגמרי זניח. יש רק ארבע קבוצות בקונפרנס שלך שאתה משחק איתן 3 במקום 4. מה גם שנגד עצמך אתה לא משחק. כך למשל בשנה שעברה הג'אז שיחקו 16 משחקים נגד הקבוצות מהבית שלהם ו-18 משחקים נגד הבית הדרום-מערבי.
יואש בן טולילה
20 יול 2015 15:27:22יוטה יהיו בפליאוף כשאילת תארח את אולימפיאדת החורף.
מעניין מה הבעלים והGM של פורטלנד יכול להגיד עכשיו לקהל, שלקבוצה שלו היתה את אחד ההרכבים הטובים בליגה ועכשיו כלום.
דדי
20 יול 2015 16:54:27יוטה יהיו בפלייאוף כבר העונה.
אולי אפילו ממקום 7.
מגסי
20 יול 2015 23:29:40דדי, אני אזכור לך את זה, סיכוי טוב שאתה יוצא עגל חלב.
יוטה שיחקו יכולה בסוף העונה הקודמת, אבל הם עדיין ילדים אפילו שהם התבגרו בשנה.
כפי שציינו, יש במערב שפעשל קבוצות עם סיכוי גבוה יותר.
מגסי
20 יול 2015 23:30:13יכולה = מעולה*
יוסי
20 יול 2015 16:10:20העולות במערב :
אוקלהומה
גולדן סטיט
סאן אנטוניו
יוסטון
ניו אורלינס
קליפרס
ממפיס
יוטה
דייל דנטון
20 יול 2015 16:28:11ניו אורלינס לא תעלה
דייל דנטון
20 יול 2015 16:29:11דובי מה המייל שלך?
איל
20 יול 2015 17:17:47dubiduofer@gmail.com
דובי
20 יול 2015 18:32:25ווה!
יוסי
20 יול 2015 16:32:57אני בטוח שאנחנו שווים מקום 5 במערב ויותר טובים מהקליפרס
etayle
20 יול 2015 16:45:34אין כמו אופטימיות של אוהד. איך לעזאזל אתם יותר טובים מהקליפרס שמה שהם הביאו בקיץ חיזוק זה פירס סטיבנסון וסמית שכל אחד יכול לפתוח בפליקנס, ואתם הבאתם את אסיק? במקרה הטוב אתם 6 , למרות שכמה שזה נשמע הזוי לא התפלא אם דאלאס יעקפו אותכם .ובאיזה סוג של נס הקינגס.
רועי ויינברג
20 יול 2015 19:02:08ואלנוזו ג'י 🙂
יגיעו למקום 7 כי סוף סוף יש להם מאמן ודיוויס התפתח בשנה, אבל צריך עוד סטאר לידו כדי שהם יגיעו למשהו
k_700
20 יול 2015 16:35:12ניו אורלינס תלויה לגמרי בכשירות ובעצבים של הגבה.
אני רואה את הגבה מעלה להילוך עוד יותר גבוה העונה והופך למפלצת עוד יותר דומיננטית בליגה הזאת(קפיצה לאיזור ה26 נקודות למשחק) השאלה היא איך הקרסול שלו יסחוב למשך כל העונה וכשלידו לחלוטין אין כמעט כלום.
האצבע ברגל של הולידיי לא תאפשר לו לפתוח את העונה, נוריס קול, סת' קארי, טייריק זה לא מביא נצחונות באמת.
אני דווקא רואה את יוטה כאחת שיכולה להיות אחת ההפתעות הנעימות העונה.
זו קבוצה צעירה, שיש לה בסיס שהשתפשף לא רע בכלל בשנתיים האחרונות.
תזכרו שהיא מקבלת חזרה מהפציעה את אלק בורק לתחילת העונה וגם המאזן היפה מאוד שלהם אחרי פגרת האולסטאר יכול לרמז שהכיוון שלהם למעלה.
יש להם גם 3 פויינט גארדים שלדעתי הם כיום פלוס מינוס באותה רמה, ושם אולי נקודת החולשה שלהם כי החלוקת דקות תהיה בעייתית ואף אחד מהם לא נראה כמו אחד שיכול לעשות קפיצה משמעותית ובלי פויינט גארד טוב במערב קשה מאוד להתקדם(אלא אם כן יש לך מפלצת אחרת בחמישייה).
רודני הוד, זה האיש שלי שם.
יוסי
20 יול 2015 16:49:15צריכים טרייד שישפר קצת תקבוצה אנדרסון תמורת דאנג או אנדרסון תמורת גונס+ברואר/אריזה/מקדניאלס הייתי שוקל להביא את רוביו תמורת. הולדי כדי שיתאים יותר לסגנון של גנטרי גם ככה שתיהם סובלים ממכת פציעות
יוסי
20 יול 2015 16:43:00יוטה בהחלט קבוצה חביבה שיכולה להפתיע את כולם במערב , הוד בהחלט גנבה של יוטה בדרפט הקודם , הולך לתת פריצה העונה , רחוקה כוכב מלהיות קונטדרית, טרייד שלא יקרה אבל מלו תמורת הייווארד ופאברוס, יוטה מועמדת ומלו מקבל סוף סוף תבמה שמגיעה לו , חמישייה אקסום/ברק הוד מלו ליילס גובר
k_700
20 יול 2015 16:51:17לא הייתי נוגע במלו, הוא ממש לא בנוי אליהם(קבוצה שיש לה דווקא קלעים ויש לה גם כלים בצבע לא צריכה שחקן שצריך לקבל עוד ועוד בידודים ולחסל את ההתקפה שלהם) ולמען האמת אני בספק אם הוא בכלל מתאים בכניסה לגיל 30 כדי להוביל קבוצה כזאת צעירה במערב.
אולי אם קאזינס ילך לקראת פיצוץ הייתי מנסה במקומם לארגן חבילה מספיק טובה כדי לנסות לגנוב אותו(סיכויים קטנים אבל בכל זאת…).
בכל אופן גם בלי טריידים גדולים מדי, בניגוד לכל הקבוצות החלשות במערב זו קבוצה שמגיעה עם נסיון והשתשפשות של הסגל שלה.
אני מסוגל לראות אותה עושה משהו בסגנון שפיניקס עשתה לפני שנתיים, אולי אפילו יותר אם ההחלשות של כוחות כמו דאלאס, פורטלנד ואולי אפילו הפליקנס.
זה יכול לתת BOOST גדול למלחמה יותר גדולה על כניסה לפליאוף.
יניב
20 יול 2015 16:55:31הקטע הוא שתמיד יש קבוצה שמסיימת עונה חזק+צעירים מוכשרים והעתיד נראה רחוק ואז הם מתרסקים כמו שארלוט שנה שעברה.
יש לי הרגשה שיוטה לא יעשו את הצעד קדימה,מה עוד שעיקר הכוח שלה(לפחות בחצי שנה הקודמת)הייתה ההגנה המדהימה שגובר נתן ואני לא בטוח שהוא ייתן את אותה תפוקה גם השנה.
דדי
20 יול 2015 16:59:01רגע יניב, אז אתה מנסה להגיד לי שפילדלפיה לא יקחו אליפות בעונת 2016/17 כמו שמנחם וכל מיני גולשים הזויים חזו ?
יניב
20 יול 2015 17:03:10🙂
k_700
20 יול 2015 17:00:15אני דווקא רואה את זה קורה, הגנת קו אחורי לא רעה יש להם גם כן עם בורק(ששוב אמור לחזור מהפציעה בכתף), אקסום, הוד.
הם הוסיפו עוד כוח התקפי מרשים מאוד בדמות ליילס.
אבל מה שהכי חשוב זה שהמערב התחזק מאוד בחלק העליון שלו אבל נחלש בגבול התחתון של הכניסה לפליאוף, כלומר דאלאס, פורטלנד, פליקנס(ששוב תלויה בשחקן אחד A SOMPLE AS THAT), כאשר הכוחות העולים ביחד איתם זה פיניקס כמובן וסקרמנטו.
ואני בקלות רואה את סקרמנטו מתפרקת מוקדם מאוד בעונה הזאת.
אתה צריך לזכור שאם אתה מוריד את דאלאס ופורטלנד מהפליאוף במערב ומציין שניו אורלינס אולי תכנס אבל ממש לא תלקק דבש בדרך לשם אז למעשה יש לה 3 ספוטים פנויים לכניסה למערב לבערך 3-4 קבוצות מתחרות ביניהן ויוטה צריכה להיות אחת מהן.
אני רואה אותה בהחלט הופכת להפתעה הכי גדולה העונה הזאת.
הם כבר שנתיים בתהליך בנייה יפה, עם התקדמות יפה גם בגיבוש החמישייה, גם בהתפתחות של היווד, גם בבחירות שלהם בדראפט(פרט לאקסום שלדעתי זו נפילה).
זו יכולה להיות השנה שלהם להפתיע.
k_700
20 יול 2015 17:07:54טריי לאיילס זו בחירה מרשימה מאוד שלהם.
למעשה זה יהיה הסטרץ' פוורד שלהם מאחורי גובר ודירק פייבורס(ואולי בעתיד יאפשר להם להעביר את פייבורס בטרייד ולקדם את טריי לאיילס קדימה).
הוא גם ריבאונדר טוב.אז יש להם 3 גבוהים מעניינים+טרבור בוקר על חוזה של 4.7 מיליון דולר לעונה הקרובה, לא רע בכלל.
יניב
20 יול 2015 17:09:53יהיו 2 מקומות פנויים לא שלוש.שכחת את אוקלהומה ששנה שעברה לא נכנסה.גם לא הייתי מוריד את דאלאס כל כך מהר מהמאבק,המאבק יהיה בין פליקנס,דאלאס,פיניקס,סקרמננטו ויוטה.בכל מקרה אם יוטה יהיו במאבק על הפליאוף עד הסוף אז בכל מקרה זה מראה על התקדמות אדירה ולא על עמידה במקום.
לי סתם יש הרגשה שהם לא יצילחו להתרומם,כמו שיש לי הרגשה שהספארס לא יהיו במאבק על האליפות(יפסידו בחצי גמר מערב)
k_700
20 יול 2015 17:19:36לא שכחתי את OKC כי אצלי OKC הם מתחרים עם ג"ס על מקום 1-2 במערב, מה שכן לא לקחתי בחשבון זה שצריך להוריד ספוט אחד 🙂
בכל אופן 2 ספוטים זה גם כן הרבה.
תלך לשנה שעברה ולפני שנתיים מתחילת העונה דיברו על מקום אחד שהוא ספקני לכניסה לפליאוף.
היום אתה כבר מוציא את פורטלנד בוודאות, מעלה סימני שאלה סביב הפליקנס וכן גם יכול להוריד את דאלאס.
אני לא מחזיק ממה שנוצר שם.
מי אמור לשמור להם את הצבע ובעיקר לטשטש את החורים שמשאיר נוביצקי בהגנה? זאזא פצ'וליה? גרג סמית'?
דאלאס מרגישה לי כמו עוד קבוצה במערב שנבנתה עם רעש, צלצולים, שמות שעוברים טוב על הלשון אבל גם המון בעיות בריאות, גיל, שחקנים כמו דרון שעברו מזמן את הPEAK(ברך בעייתית של פארסונס ושבר למתיוס).
במערב זה מתכון קלאסי לקריסה לפני האולסטאר, במזרח קבוצות כאלה יכולות לתת פוש טוב בחצי השני ולהכנס לפליאוף(נניח ברוקלין לפני שנתיים, אינדיאנה כמעט בשנה שעברה).
פיניקס מציגה הגנה טובה יותר, יותר כלים מבחינת גבוהים, שחקנים צעירים ובלי בעיות רציניות של בריאות על פני עונה רציפה.
כמובן הODD ילכו נגדם, ובוגאס תוכל לעשות המון כסף אם תשים היום כסף על יוטה לפליאוף ולא דאלאס, גם "טובי" הפרשנים בESPN לא ידרגו היום את יוטה לפני דאלאס, זה ללכת הרבה יותר על בטוח להמר על דאלאס מאשר על יוטה שלא ראתה פליאוף מהימים שקרלוס בוזר ידע להשתמש טוב בקרש.
אבל בשביל זה צריך לדעת להריח טוב מגמות, שינוי, קריסות.
בקיצור למה אנחנו פה?
לשירותך תמיד.
k_700
20 יול 2015 17:20:54כמובן פיניקס=יוטה בהודעה שלי(אבל גם פיניקס אצלי מדורגים מעל דאלאס).
דדי
20 יול 2015 16:55:50הפליקנס שווים מקום 7 במערב.
לדעתי יסיימו 8 כשיוטה לפניהם.
k_700
20 יול 2015 17:03:06Joel Embiid (foot) re-broke the navicular bone in his right foot, sources told the Philadelphia Inquirer.
Source: Philadelphia Inquirer & Daily News
דדי
20 יול 2015 17:11:40קולי גם יהיה שחקן שיוכל לתת דקות ויהפוך לחביב הקהל.
הקבוצה הזאת עמוקה ומוכשרת.
צעירה מדי לרוץ ממש רחוק, אבל עם הגנה כמו שהם משחקים אין מצב שהם לא בפלייאוף, ואני מהמר אפילו על מקום 7.
איל
20 יול 2015 17:20:06ברור שיוטה יעלו לפלייאוף – יש להם את ג'ו אינגלס
רועי ויינברג
20 יול 2015 19:00:0630+
דדי
20 יול 2015 17:23:25מעניין אותי לראות אם דן גילברט מספיק מטורף בכמות הכספים שהוא מוכן להוציא העונה כדי להציע לדנבר את החוזה של הייווד תמורת גאלינרי שדנבר כבר לא צריכים.
א.ב
20 יול 2015 20:25:23מה בלאט יעשה עם גלינארי?
דדי
20 יול 2015 21:28:36מה בלאט יעשה כשלברון יהיה על הספסל ?
שגיא נאור
20 יול 2015 17:58:42אני חושב שאתם מספידים מהר מדי את דאלאס. נוביצקי, פרסונס ומתיוז זאת שלישיה מצויינת. אני מאמין שדרון ייתן עונה טובה בסהכ של רכז לגיטימי פלוס, לא כמו בימים הגדולים אבל עונה טובה. ואולי יותר מהכל, קיובן תמיד חם על לעשות מחטף בשביל כאן ועכשיו. הימור שלי שהם בשמינייה.
דייל דנטון
20 יול 2015 18:05:38דאלאס לא נכנסים לפליאוף, קבוצת אין הגנה לא תגיע רחוק לדעתי מקום 12 במערב
דדי
20 יול 2015 18:19:30בוא נראה קודם את מתיוז קרוב לשחקן שהוא היה לפני הפציעה הזאת.
שחקנים לא חוזרים ממנה אותו דבר.
רועי ויינברג
20 יול 2015 18:23:49מאז שהם נתנו לרודי גובר לפתוח, ההגנה שלהם הייתה הטובה ביותר בליגה. בהפרש עצום ממקום שני, גולדן סטייט, שהגיעו לקצת הישגים העונה. קווין סניידר בנה שם שיטת משחק מעולה בהגנה, שמתבססת על היתרון הפיזי החזק שלהם, וגם בהתקפה יש להם שחקנים שיכולים לקלוע 15-20 למשחק: היווארד, פייבורס ורודני הוד.
לדעתי הם יכנסו לשמינייה האחרונה, לצערי במקום דאלאס. גם הת'אנדר יכנסו במקום פורטלנד (לאותו מקום), ושאר 6 הקבוצות האחרות יחזרו לפלייאוף (ספרס ראשונים, ווריורס שניים, קליפרס, ת'אנדר, רוקטס, ממפיס, ניו אורלינס, יוטה)
יונתן שגב
20 יול 2015 18:25:02מכירים את הבעיה של ״יותר מידי עומק״? זה מה שיש ליוסטון. זו בעיה שמתאפיינת בחוסר בדקות ובמקומות בחמישייה. מה שיכול לקרות בקבוצה כזו הוא בעיית כימיה, בטח ובטח כשבקבוצה יש שני כוכבים עם חברתיות מוטלת בספק כהארדן והווארד. בנוסף, יכול להיות שבאמת תהיה בעיה כמו שהייתה בשנה שעברה בדאלאס עם רונדו ואליס.
אגב דאלאס, חבל עליהם. אם ג׳ורדן היה חותם שם אז זאת קבוצת טופ 5 מערב אחרי הת׳אנדר, גולדן, ס״א ויוסטון, כשהם יכולים לעבור את יוסטון. כרגע? לדעתי אין פלייאוף.
אשך טמיר המקורי
20 יול 2015 18:29:51לא יעזור ליוסטון כלום, היא קבוצה נפסדת במהותה (בגלגול הזה כמובן).
בגלל זה לא משנה לי מי בא והולך, אני תמיד מסרב להתרגש ממנה או לקחת אותה ברצינות.
bobby
20 יול 2015 21:26:51אתה מכין את התיאבון לכובע כבר מעכשיו? אנחנו אפילו עוד לא בפרסיזון.. 🙂
דובי
20 יול 2015 18:34:45הקלידו את התגובה כאן…
דייל דנטון
20 יול 2015 19:13:45כאן?
יואל
20 יול 2015 19:57:12לאאאאאא. כאן
יואל
20 יול 2015 19:57:55או על המצח של דובי
רועי ויינברג
20 יול 2015 19:41:47ג'ט כנראה יחתום מחדש ביוסטון.
די הגיוני, אבל תארו לכם שהרעיון המופרע הזה יוצא לפועל: ריי אלן, היום בן 40, מקבל הצעה מקבוצה שיכולה להיות קונטנדרית וצריכה עוד קליעה ומנטור לשחקנים הצעירים שלה, בנוסף לטונות הניסיון שיש לו-מילווקי באקס.
הוא מקבל עונת פרישה מכובדת במועדון שהתפתח פה והופך למנטור של קבוצה שכבר עכשיו יכולה להכנס לטופ 5 של המזרח, והבאקס מקבלים שחקן שעדיין בכושר עם מלא ניסיון וקלאץ', וסמל מקומי שיוכל לסייע להם במאבק לבניית אולם חדש (ויביא יותר קהל למשחקים).
יואל
20 יול 2015 19:56:46האמת אחלה רעיון
יואל
20 יול 2015 19:57:33או על המצח של דובי
k_700
20 יול 2015 21:19:52ריי אלן? יחזור רק בשביל להחזיק את הכיס השמאלי של לברון, בחייך תהיה מציאותי.
YDH
20 יול 2015 20:05:06החתמה רשמית של גינובילי ע"י הספרס.
דובי
20 יול 2015 22:44:49אנשים שרוצים לריב בכל מחיר. אפילו לכאן היואל מגיעים.
יואל
20 יול 2015 22:46:44הכל באהבה דובי.חץ מטלולה הפלולה
יואל
20 יול 2015 22:47:37וזה יואל ביחיד רק אני
דובי
20 יול 2015 22:52:20יואל, אם זה באהבה אז זה בסדר.
מי זאת טלולה?
יואל
20 יול 2015 23:06:24יואש בן טלולה המנייק…….. סתם גם אותו אני אוהב, אבל הא באמת פלולה
דובי
20 יול 2015 23:12:34יכול להיות שזאת הפלולה של מריס ספייטס שכתבתי עליה לפני כמה ימים?
אני מסמיק. אתה הקורא הכי אדוק שלי, בחיי.
יואל
20 יול 2015 23:11:27האמת דובי הדוק חושב שאני רבין וטלולה וכל שאר הסרחונות אבל האמת אני באמת יואל חי בגרמניה כבר עשור במקור מרחובות.ועוקב וקורא הופס כבר 20 שנה עוד כשהאתר לא היה של הדוק.ואני פותח את האתר לפחות 3 פעמים ביום.
אני אוהב לעצבן בצחוקים בקיצר אני מניוק בטעם טוב.
דובי
20 יול 2015 23:13:27אתה איש נחמד עם לשון חדה ואני מחבב אותך
יואל
20 יול 2015 23:06:38הוא
יואל
20 יול 2015 23:22:02סבבה תודה. גם אתה קורע אותי.האמת אתה וגיא מדליקים רצח.
וכותבים נפלא.
עוד יאשימו אותי שאני דורון
שוקישוקי
20 יול 2015 23:25:55אני מהמר שהפתעת העונה תהיה הלייקרס
ואני לא אוהד של קובי
השקנאי
21 יול 2015 01:53:41אני רואה שמועות על זה שקובי בריאנט שוקל לסיים את הקריירה בברצלונה?!
יש לזה אישור רשמי או שזה בגדר שמועה?
דובי
21 יול 2015 07:38:14הוא אמר את זה בזמן ביקור באימון של ברסה.
חבל שלא היה באימון של מכבי