חם מהתנור: מעקב שחקנים חופשיים-יום 18/רועי ויינברג

דנבר: לאחר שנעצר עקב נהיגה בשכרות בפעם השנייה בשנה האחרונה, רכז הקבוצה טיי לאוסון נשלח ל-30 ימים במכון גמילה מאלכוהול. הרכז שקלע 15 נק' עם 9.6 אס' למשחק העונה כנראה יפסיד את תחילת מחנה האימונים של דנבר.

*

פילדלפיה: ה-76' החתימו את גארד א.א.ק אתונה, סקוטי וילבקין, על חוזה ארבע שנתי. וילבקין קלע בעונה האחרונה 8 נק' עם 3.9 אס' למשחק בליגה היוונית, ובליגת הקיץ כיכב כשחקן הסבנטי סיקסרס עם 16.2 נק' למשחק.

*

אורלנדו: הבחירה הרביעית בדראפט 2014 ארון גורדון, אחד מכוכבי ליגת הקיץ, שבר את הלסת במהלך מריבה עם אחיו, דרו גורדון, שחקן פילדלפיה 76' בעונה האחרונה. הוא כנראה יהיה כשיר לתחילת העונה, אבל יתכן ויחמיץ חלק ממחנה האימונים של אורלנדו. כרוקי הוא קלע 5.2 נק' עם 3.6 ריב' ב-17 דקות למשחק.

*

מילווקי: הבאקס פייבוריטים להחתים את כריס קופלנד, פורוורד אינדיאנה בעונה האחרונה. קופלנד קלע העונה 6.2 נק' עם 31% מחוץ לקשת למשחק, לאחר ששותף ב-50 משחקים בלבד.

*
ניו אורלינס: הפליקינס צפויים להחתים את סת' קארי (אח של סטפן) על חוזה מובטח. קארי, ששיחק בעונה האחרונה ב-2 משחקים כשחקן פניקס, כיכב בסאמר ליג כשחקן ניו אורלינס עם 25 נק' ו-3.5 חט' למשחק.

*

דו קרב יומי: גמר 2001, משחק שלישי. הסדרה עוברת לפילדלפיה, שם אלן אייברסון עושה הכל כדי לנסות להגן על המגרש הביתי עם 35 נקודות ו-12 ריבאונדים. כשנגדו משחק קובי בראיינט, שקולע 32 נקודות ולא יורד לרגע מהמגרש, כל הסיפור מסתבך בתצוגה אפית של שניים מהגארדים הגדולים בהיסטוריה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 17 תגובות

  1. תשמע רועי, אתה עושה פה עבודה עיתונאית נפלאה. נכנסת לסבב היומי הקבוע שלי, גרנטלנד-אי אס פי אן-רועי ויינברג…תבורך

      1. אני רק רוצה לציין שהתגובה שמעלי לא שלי כי אצלי אתה לא חלק מהסבב. אתה כבר מזמן פותח את סבב החדשות היומי…

    1. טוב שחידדת את הנקודה כי לתומי חשבתי שקובע בריאהט ואלן איי אסון היו באמת כוכבים ובפועל הם סהכ שני גאורגים ממוצעים

      1. ואת זה קובע בנחרצות מישהו שאפילו לא נולד בזמן ההוא?לכמה שעות צפייה מהקריירה של אייברסון נחשפת בחייך שאתה פולט כזאת שטות והעולם נשאר בשלו?

      2. אייברסון לא היה מסוגל לשחק לצד זכר אלפא נוסף, בטח שלא אחד כמו שאקיל אוניל.
        קובי, עם כל האגו המפלצתי שלו, ידע לתמרן כדי לזכות בתארים.
        אבל מה שכן, ה"תשובה" היה זוג הביצים הכי גדולות שהתנדנדו אי פעם על פרקט nba.

  2. כמה שהמשחק השתנה. 1 הזריקות חצי מרחק שקובי ואייברסון לקחו בתקציר זה יותר מהכמות ש 2 קבוצות ביחד לוקחות היום מהטווח הזה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט